Miksi naiset baarissa suhtautuu minun kertomiin vitseihin tylsästi,
mutta heti kun ne lähtee bussin kyytiin, niin ne mielistelee ja
lirkuttelee bussikuskin kanssa, varsinkin silloin, kun bussikuski
on se yks ihmehuumorin omaava paksulinssinen rillipää-kuski.
Naisilla outo huumori
9
383
Vastaukset
- vitsejä
No kerros ny pari sit ku haluut.
- Lady Espoo
Jos "MINÄ MIES" on yrittänyt kertoa vanhoja tylsiä vitsejä, jotka jokainen
jo osaa ulkoa.- MINÄ MIES
Kerron vitsejä, jotka on kaveriporukoissa hauskoiksi todettu. On niissä
vähän "tuhmuutta".
Mutta se bussikuski, jonka "huumorille" naiset nauravat liian innoissaan,
niin se bussikuski saattaa esimerkiksi sanoa palautusrahaa antaessaan,
että "Antamastanne rahamäärästä palautan 20 prosenttia."
Ja tuollainen on naisten mielestä hauskaa. MINUA ei naurata noin
tylsä huumori. - sutkiutta peliin
MINÄ MIES kirjoitti:
Kerron vitsejä, jotka on kaveriporukoissa hauskoiksi todettu. On niissä
vähän "tuhmuutta".
Mutta se bussikuski, jonka "huumorille" naiset nauravat liian innoissaan,
niin se bussikuski saattaa esimerkiksi sanoa palautusrahaa antaessaan,
että "Antamastanne rahamäärästä palautan 20 prosenttia."
Ja tuollainen on naisten mielestä hauskaa. MINUA ei naurata noin
tylsä huumori.kannattaisko sun kuunnella niitä dösäkuskin juttuja ja kertoa niitä sitte ominasi, susta voisi tulla baarin suurin hauskuttaja ja pesää piisaa niin paljon kun haluut.
- jyredy
Kukaan akka ei jaksa kuunnella baareissa vitsejä, varsinkin kun ne on vanhoja, kuluneita, humalaisen ruman miehen kertomia. tai ainakin yleensä on. itsekin olen nainen joka naureskelee bussikuskien jutuille, mutta sekin on lähinnä sitä kohteliaisuuttaan nauramista. ja onhan bussikuskien letkautukset yleensä paljon hauskempia ja harmittomampia kuin baarimiesten.
- Woman intellektuell
Bussikuskit, useimmat, ei kerro vanhoja kuluneita vitsejä, vaan
ainakin meillä päin on kuskeja, jotka osaa sanoa jotain aivan
jännää ja erikoista.
Mutta baari-äijät toistavat samoja vitsejä aina vaan.- Perza66
Joo kato eiei mitää tommosii vitsejä ne o vähä jotenki semmone noh mauton tapa lähestyä tirppaa. Näet lähestyessäsi niin kaunista, mutta sitäkin vaikeampitavotteista, valioyksilöä on tärkeetä muistaa semmone miehekäs elehdintä kieliliikkeet silmäniskut ja hillitty huohotus yms iha beisikkiä näi alkuu noh siis se o se sisäne viehätysvoima mihin on moni nainen langennut ku ei vaa voi mitää ku jalat lähtee alta. Se vaa on se jokin. Ei sitä kaikilla oo sitä semmosta. Kato vanhaa tiisselöljyä ku pikkase vedät hiukset sillee härskisti taakse ja akselirasvalla nypit viikset ni kato kyl se siitä ja sitte tietenki hirveet lentäjän lasit ni joha o naiset selällää. Noh...Helei vaa kaikille noh ehkä sitte taas nähääki pia kyl sä kato muistat noh mro vaa...
- N mä
Baareissa kuulee huonoja vitsejä. Bussissa voi joskus kuulla parempia.
- Janne.
"Joo kato eiei mitää tommosii vitsejä ne o vähä jotenki semmone noh mauton tapa lähestyä tirppaa. Näet lähestyessäsi niin kaunista, mutta sitäkin vaikeampitavotteista, valioyksilöä on tärkeetä muistaa semmone miehekäs elehdintä kieliliikkeet silmäniskut ja hillitty huohotus yms iha beisikkiä näi alkuu "
Ne sun vaikeatavotteiset yksilösi vaan esittää sellaista.
Sen takia alennut sinäkin hifistelemään kaikenmaailman rituaaleilla.
Helpommaksi tulisi jos olet vain oma itsesi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282886Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2342249Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet602112- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 71964
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955