Marja Entrich

neiti

Minulla puhkesi noin 2 vuotta sitten akne mitä ilmeisemmin stressistä. Olin silloin 21 v. Tätä ennen minulla ei pahemmin ollut finnejä, mitä nyt hieman mustapäitä. Otsani oli kyllä hieman tukkoinen mustapäistä, mutta ne eivät enää tuntuneet missään tämän uuden iho-ongelman puhjetessa. Menin ihotautilääkärille, joka määräsi minulle Roacutan-kuurin. Sitä söin sitten masentuneena puoli vuotta eikä se auttanut tippaakan,pahensi vain ihoa entisestään kamalat arvet jälkeensä jättäen. Kun kuuri loppui n. vuosi sitten aloin käyttää apteekista saatavaa puhdistusgeeliä ja biotherm-sarjan acnopur kosteusvoidetta. Nämä tuntuivat toimivan iholleni paljon paremmin kuin tuo kauhea lääkekuuri. Nyt vuoden jälkeen minulla on edelleen pientä tulehdusta ihollani, joka ei kyllä ulospäin näy, mutta tuntuu painellessa ihoa. Tuledus on poskillani. Nyt asiaan: olen saanut käyttööni uuden ihonhoitosarjan:Marja Entrichin. Se on täysin biologinen eli kaikki ainesosat ovat luonnon omia tuotteita. Eikä sitä ole testattu eläimillä. Haluaisin tietää onko kellään kokemusta tästä ko.sarjasta?Kosmetologi määräsi minulle porkkanaöljyä, onko teidän mielestä akne ihoisen hyvä käyttää öljypitoisia tuotteita?olen kuullut että öljypohjaiset eivät olisi hyväksi tämmöisessä tapauksessa. Käytän myös ME sarjasta myös puhdistusemulsiota, kasvovettä,vitamiinivoidetta, naamiota ja medical-voidetta näille tulehtuneille alueille. Onko tuotteista kokemuksia. Ihoni on vaalea, herkkä ja pisamainen.

Toivottavasti olen löytänyt sarjan, joka oikeasti käy iholleni. On todella turhauttavaa kokeilla eri tuotteita, kalliita sellaisia,joita kosmetologit ja lääkärit ovat uskotelleet hyviksi. Ja kerta toisensa jälkeen saa pettyä. Nyt tuntuu ettei ole mitään menetettävää(muu kuin raha)niin miksen kokelisi tätäkin sarjaa.

Tseppiä kaikille kohtalotovereille! Akne ei ole maailman pahin sairaus, mutta todella kiusallinen, koska se näkyy ulospäin. Tuntuu että naisille se on vielä vaikeampi asia kuin miehille. Tuntuu että naisilta odetetaan enemmän sellaista puhtautta ja kauneutta . Naisen akneen kiinnitetään varmaan enemmän huomiota kadulla kuin miehen. Kauneus tulee kuitenkin sisältäpäin. Jos on hyvä mieli, uskon sen kyllä näkyvän ihossakin. Joten olkaa ihmiset onnellisia ja nauttikaa kesästä!

34

28469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja Entrichkin

      Marja Entrich on yksi tuotesarjoista, joiden mainostetaan olevan "täysin luonnontuotteita", sanotaan sen olevan "biologinen" myyjien toimesta. Esim. tuossa Medical-voiteessa on säilöntäaineena metyyli ja propyyliparabeenit, jotka eivät todellakaan ole mitään luonnontuotteita, ne ovat kemiallisia ja synteettisiä säilöntäaineita. Ne aiheuttavat myös kontatiallergiaa. Tuotesarja voi olla periaatteessa ihan hyvä, mutta miksi sitä mainostaessa pitää valehdella??? En ymmärrä.

      • sanni

        marja Entrich tuotteet eivät ole mitään huijausta edellinen kirjoittaja ei ole kokeillut aineita eikä tiedä asiasta tarpeeksi. Itse olen käyttänyt tuotteita vuosia ja voin sanoa että ihoni voi hyvin. Tietenkin vie aikansa ennen kuin löytää oman tuote memrkin joka sopii iholle.erityisessti pidän puhdistusmaidosta ja savinanaamio on erinomainen ei voi muitakaan tuotteita moittia.


      • MET

        Ei se ole huijausta! Aineet tulevat luonnosta, myös säilöntäaineet mm. puolukasta. Tietääkseni ainut todella 100%:n luonnontuote. Kannattaa kysyä edustajaltasi rohkeasti asiasta!
        Tuotteet sopivat todella hyvin tosi allergisillekin, kun vaan valitsee oikeat tuotteet. Biologisten ja synteettisten yhdistelmäkäyttö voi aiheuttaa iholle ongelmia.


      • wihtori

        Tohon säilöntä aine asiaan haluaisin lisätä, että metyyli ja propyyliparabeeni ovat tässä tapauksessa eristetty puolukasta joten ne todellakin ovat täysin biologisia. Näitä kyseisiä aineita voidaan valmistaa myös kemiallisesti, mutta inci-listassa niitä ei voi eritellä, että onko ne biologisia vai kemiallisesti valmistettuja eli synteettisiä. Mikäli on jotain epäselvää tai kysyttävää, kannattaisi varmasti vierailla sivulla www.marjaentrich.fi, eikä uskoa kaikkea mitä yleisillä keskustelupalstoilla kirjotellaan, vai mitä ootte mieltä?


      • Kiira80

        Marja Entrich myyjät eivät todellakaan valehtele!
        Nämä etyyli ja metyylibarabeenit tulevat kyseisessä kosmetiikassa PUOLUKASTA! Koska INCI luettelo ilmaisee säilöntäaineet aina näin vaikka ne tulisivatkin luonnosta!


      • Sinulle valittaja

        www.marjaentrich-fi-sivuilla on inci-lista missä on selvästi kerrottu mitä nämä parabeenit yms. ovat. Jos et satu tietämään ne on latinaksi EU-säädösten mukaisesti siinä purkin kyljessä. Eli, kyseessä on 100 % biolotinen tuote. Eikä siinä vielä kaikki, KOTMAINEN, EKOLOGINEN. Kuinka moni kallis kosmetiikkatuote hei pystyy niillä hinnoilla samaan ? Ei yksikään.


      • mitähätäh

        ei oo enää, tuotesarjaa uudistettu... oon käyttäny reilu 6 vuotta


      • TOTTA ON !


      • linkitys
        wihtori kirjoitti:

        Tohon säilöntä aine asiaan haluaisin lisätä, että metyyli ja propyyliparabeeni ovat tässä tapauksessa eristetty puolukasta joten ne todellakin ovat täysin biologisia. Näitä kyseisiä aineita voidaan valmistaa myös kemiallisesti, mutta inci-listassa niitä ei voi eritellä, että onko ne biologisia vai kemiallisesti valmistettuja eli synteettisiä. Mikäli on jotain epäselvää tai kysyttävää, kannattaisi varmasti vierailla sivulla www.marjaentrich.fi, eikä uskoa kaikkea mitä yleisillä keskustelupalstoilla kirjotellaan, vai mitä ootte mieltä?

        http://www.dr-baumann.fi/?tag=parabeeni


      • Puuvilla

        Aloin käyttämään tuotteita 20 vuotiaana. Nyt 53 vuotiaana ihoni on edelleen erittäin hyvässä kunnossa, pienin naururyppyineen.
        Suosittelen!


    • Olivia

      Voi hyvin olla, että ME-tuotteet sopivat ihollesi. Sitä ei tiedä kuin kokeilemalla. Akne-iholle ei kuitenkaan suositella mineraali-vahoja (eli yleensä purkin inci-listassa nimellä paraffinium liquidium, paraffin) sekä isopropyl palmitate, isopropyl myristate ja lanoline. Nämä aineet näet ovat vain alkoholi-liukoisia ja muodostavat ihon pinnalle kalvon, joka estää kosteuden haihtumista ihosta. Valitettavasti tukkeutumiseen taipuvaisilla ihotyypeillä ne estävät myös liiallisen talin pääsyn pois ihosta. Ne ovat siis ihanteellisia ainesosia kuivaihoisille, mutta akneiholle ei suositeltavia, koska tukkivat liian talin ulospääsyn.

      Katselin kerran ME-tuottiden aineluetteloita ja havaitsin monessa akne-iholle tarkoitetussa tuotteessa juuri kyseisiä ainesosia.

      Aika vaikea on löytää tuotteita, joissa ei kyseisiä vahoja olisi, varsinkin kun tuotteen pitäisi kuitenkin kunnolla kosteuttaa. Olen kuitenkin huomannut, että kokeilemalla ja taas kokeilemalla löytää itselleen parhaat tuotteet. :)

      Oma stressiperäinen akneni parani parhaiten, kun sain elämäni järjestykseen. Mielenrauha ja tasapainoinen elämä on parasta lääkettä iholle!

      Tsemppiä!

      • anni

        Marie entrich tuotteita käyttää säännöllisesti myös ystäväni jolla on akne iho ja hänelle myös tuotteet ovat sopineet hyvin. Mutta mikäli tuotteet kiinnostaa kannattaa itse pitää kutsut siinä saa sitten samalla tehdä kasvohoidonkin ja testailla kys. aineita.


    • tyttö joka uskoo unelmiin

      Sinulle ja kaikille muille jotka kärsitte akneihosta.

      Olen kärsinyt akneihosta puolitoista vuotta. Se puhkesi päälle stressistä vaikka yleensä minulla ei juuri iho-ongelmia ollut.
      Olen syönyt roacutania yli vuoden ja vasta nyt alkaa näkyä hieman tulosta.

      Lopulta ajattelin, että aloitan silti hoitamaan ihoani Marja Entrichin tuotteilla. (Olen kokeillut niitä muutama vuosi sitten ja se oli ainoa tuote joka sopi hyvin iholleni.)Olen huomannut kolmessa viikossa miten ihoni on alkanut parantua nopeammin kuin koko roacutan kuurin aikana. Toisilla se on paljon hitaampaa ja omalla kohdallanikin paraneminen kestää vielä hyvin pitkään koska lähtötilanne oli todella paha.

      Käytän partageeliä ihonpuhdistukseen, (koska sitä käytetään myös akneihon hoitoon). Lisäksi käytän kasvovettä ja tilanteesta riippuen eri kasvovoiteita. Työskentelen lähes 24 tuntia tietokoneen ääressä ja tällöin käytän kasvovoiteena aurinkobalsamia koska se suojaa näytön säteilyltä. (Olen huomannut että ihoni ärsyyntyy huomattavasti säteilystä ja akne on pahentunut osittain juuri sen takia viime vuoden aikana). Käytän naamiota säännöllisesti n. 4-7 päivän välein ja sinne alle laitan avokadoöljyä. (Öljyhän tilapäisesti usein pahentaa aknea, mutta myös uudistaa ihoa).

      En tiedä tuosta porkkanaöljystä, mutta minulle suositeltiin avokadoöljyä sillä vaikka minulla on paha akne, ihoni on silti pintakuiva ja erittäin herkkä pienillekin ärsykkeille.

      Olen kokeillut ties kuinka monia eri ihonhoitotuotteita, mutta tämä sarja on ensimmäinen, joka ei ärsytä ihoani. Ja olen tosi tyytäväinen, että aloin käyttämään tätä. Ihoni voi paremmin ja vielä parempi hymyilen useammin, koska olen alkanut luottaa uudelleen siitä, että ehkä minäkin vielä voitan tämän aknen:)

      Usein ihmiset, jotka eivät ole käyneet aknea läpi, eivät usko tähän tuotesarjaan, mutta he eivät ole kipuilleet tämän asian kanssa.

      tsemppiä kaikille jotka taistelette aknen ja itseluottamuksenne kanssa!

      terveisin tyttö joka uskoo unelmiin.

      • she

        Itselläni on vielä 35-vuotiaana ongelmana rasvainen nenä ja otsa sekä paljon mustapäitä nenän päällä. Finnejä ei ole juuri lainkaan. Miten saada mustapäät kuriin?


    • Päivi

      MInä olen käyttäny ME tuotteita jo kohta 4vuotta ja en voisi parempia aineita löytää iholleni. Kun aloin käyttää tuotteita oli ihoni ennen sitä kuiva ja näppyjä oli myös. Heti alussa käytin, kasvovettä, avokadoöljyä, puhdistuemulsio, merileväsaippua ja vehnänalkioöljy ja toisinaan käytin myös sitä kasvonaamiota ja aurinkopuikkoa.
      Ja aikaa meni mutta ihoni parani HUOMATTAVASTI!!!
      En pysty enkä halua enään käyttää mitään muita tuotteita. Eli ainakin minulle nämä tuotteet sopivat TODELLA HYVIN! iho ei ole enään kuiva eikä näppyjä ole juuri koskaan, mitä nyt sillon jos vetää levyn suklaata ;)
      SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!!
      Itsellä on tarkoitus/haave aloittaa edustajan työt tässä piakkoin.

      • merry

        nyt olen sitten aloittanu Marja Entrich tuotteiden edustamisen joten jos jollain on kysyttävää vastaan mielelläni kysymyksiin ja netistä www.marjaentrich.fi sivuilta löytyy yhteystietoja aluejohtajista joihin voi ottaa yhteyttä.


      • Laurelli
        merry kirjoitti:

        nyt olen sitten aloittanu Marja Entrich tuotteiden edustamisen joten jos jollain on kysyttävää vastaan mielelläni kysymyksiin ja netistä www.marjaentrich.fi sivuilta löytyy yhteystietoja aluejohtajista joihin voi ottaa yhteyttä.

        Minua kiinnostaisi noiden tuotteiden hinnat. Olen joskus kokeillut Apilashampoota, mutta aikaa on jo siitäki kulunut.
        En löytänyt www-sivuilta hinnastoa

        Vastaa vaikka maililla...Sulut pois ja miuku paikalleen...:=)


      • Laurelli
        Laurelli kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi noiden tuotteiden hinnat. Olen joskus kokeillut Apilashampoota, mutta aikaa on jo siitäki kulunut.
        En löytänyt www-sivuilta hinnastoa

        Vastaa vaikka maililla...Sulut pois ja miuku paikalleen...:=)

        Ja se osoitehan oli siis girl-80(ät)netti.fi


      • minä
        Laurelli kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi noiden tuotteiden hinnat. Olen joskus kokeillut Apilashampoota, mutta aikaa on jo siitäki kulunut.
        En löytänyt www-sivuilta hinnastoa

        Vastaa vaikka maililla...Sulut pois ja miuku paikalleen...:=)

        Hinnat löytyy kun käy tekemässä tilauksen www sivuilla. Tilausta ei tarvitse lähettää, kun klikkaa tilaussivulla alasvetovalikon auki, niin hinnat näkyy siinä.


    • aisss

      Itse olin ilmaisessa ME-tutustumishoidossa viime keväänä. Minulla on aina ollut suht hyväkuntoinen iho, pääongelmina couperosa ja kuivuus. Kuulostaa tyhmältä, mutta heti hoidon jälkeen iho tuntui oudon kimmoisalta ja siltä että se sai hengitettyä. Ikää minulla on siis 20 vuotta.

      Hoidossa iho ensin putsattiin sarjan puhdistusmaidolla ja kasvovedellä. Sen jälkeen laitettiin muistaakseni e-vitamiiiniöljy kasvoille jonka jälkeen levitettiin valkosavinaamio jonka annettiin vaikuttaa vähäsen aikaa. Naamio pestiin pois, kasvovedellä pyyhkäisy, avokadoöljy, vehnänalkiovoide ja värivoide. Eikä hetkeen iho ollut näyttänyt yhtä hehkeältä!

      Itselläni tarkempaa kokemusta on Puhdistusmaidosta, jonka lahjoitin äidilleni, koska minulla ei tuntunut puhdistavan kaikkea meikkiä pois. Jos ei käytä paljoa meikkiä ja tarvitsee puhdistusmaidon joka ravitsee, niin tämä voisi olla sopiva.

      Tällä hetkellä käytössä avokadoöljy (ihana), kasvovesi (ihana), vehnänalkiovoide (ihana) sekä valkosavinaamio (ihana). Tarkemmin:

      Avokadoöljy: tutustumishoidossa kerrottiin kuinka avokadoöljy "sulattaisi" pois miiliumini, joita oli jonkin verran nenän ympärillä. En uskonut, kun kuulosti niin oudolta. Parin kuukauden käytön jälkeen pienemmät miiliumini olivat huomaamatta hävinneet, ja isommat pullahtivat itsekseen ulos savinaamion käytön jälkeen. Ja huom. nämä miiliumit olivat olleet minulla VUOSIA. Tuntuu hieman inhottavalta aluksi iholla jos ei ole tottunut käyttämään öljyjä ihonhoidossa, mutta nyt tuntuu ettei pärjäisi ilman, ravitsee niin hyvin.

      Kasvovesi: raikastaa ja "freesaa" kasvot mukavasti, poistaa myös loput meikit ja liat jos on puhdistuksessa jäänyt jotain. Tuntuu ainakin muutenkin tekevän "jotain", kun joka levityskerran jälkeen ihossa tuntuu sellainen jännä mentholmainen efekti. Toinen pullo menossa.

      Vehnänalkiovoide: ravitsee ja kosteuttaa hyvin, toimii kuivalla iholla erittäin hyvin, ja normaalilla iholla varmasti yövoiteena/talvivoiteena. Imeytyy hyvin ja rauhoittaa ihoa.

      Valkosavinaamio: Kerran viikossa käytettävä syväpuhdistava naamio joka vetää epäpuhtauksia ihosta pois, muttei kuivata. Ehkäpä syynä siihen se, että naamion alle laitetaan aina jotain kasvoöljyä tehostamaan/suojaamaan naamion tehoa.

      Kaiken kaikkiaan, voin suositella lämpimästi sarjaa varsinkin kuivaihoisille ja niille, joiden iho tuntuu elottomalta. Iho on tullut kuulaammaksi ja aidosti hyvinvoivan tuntuiseksi. Olen kuullut että jotkut ovat kokeneet aika pahan näppykauden kun ovat siirtyneet ME-tuotteisiin, tai luonnonmukaisiin tuotteisiin yleensäkin, kun iho on alkanut puhdistua. Itsellä ei sellaista onneksi tullut, mutten mitään apteekin perusvoiteita ole käyttänytkään.
      Hinnat ehkäpä hieman suolaisia, mutta olen ainakin itse säästänyt meikkikuluissa, kun ei ole paljoa peitettävää iholla.

      Nyt ainakin tuolla sivuilla näkyvät hinnat ihan hyvin:
      http://www.marjaentrich.fi/

      • couperosa

        Olen ollut Kangasalla kokeiluhoidossa. Uskomatonta ! Miten niin edullisesti yleensäkin kukaan tekee mutta siellä tehdään, vain 15 e!

        Ja iho on kuin samettia. On se vaan niin että luonnosta löytyy kuulkaa. Nyt käytän kaikkia tuotteita; shampoon ja hammastahnankin.


      • ihmetyttää!!
        couperosa kirjoitti:

        Olen ollut Kangasalla kokeiluhoidossa. Uskomatonta ! Miten niin edullisesti yleensäkin kukaan tekee mutta siellä tehdään, vain 15 e!

        Ja iho on kuin samettia. On se vaan niin että luonnosta löytyy kuulkaa. Nyt käytän kaikkia tuotteita; shampoon ja hammastahnankin.

        Kävin tässä joulun alla jyväskylän paviljongissa jossa oli joulumarkkinat. Siellä oli mm. tätä tuotesarjaa esillä. Keskustelimme jonkin aikaa näistä hinnoista ja tulimme siihen tulokseen että en ostanut niitä. Hinnat melko suolaset ja kun katsoo miten paljon niitä saa sillä rahalla niin hohhoijaa. Oletteko laskenu litrahintoja? Ei mitenkään ihan pienissä hinnoissa.

        esim: Jasmiinishampoo 86,3 euroa Litra
        esim: kuorintavoide 379 euroa kilo
        esim: kasvovesi 104 euroa litra

        Käytin pohjana tuota linkkiä.
        Tuotteet ovat varmasti hyviä, mutta miksi pitää olla noin korkeat hinnat?


      • Marja Entrichiä
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Kävin tässä joulun alla jyväskylän paviljongissa jossa oli joulumarkkinat. Siellä oli mm. tätä tuotesarjaa esillä. Keskustelimme jonkin aikaa näistä hinnoista ja tulimme siihen tulokseen että en ostanut niitä. Hinnat melko suolaset ja kun katsoo miten paljon niitä saa sillä rahalla niin hohhoijaa. Oletteko laskenu litrahintoja? Ei mitenkään ihan pienissä hinnoissa.

        esim: Jasmiinishampoo 86,3 euroa Litra
        esim: kuorintavoide 379 euroa kilo
        esim: kasvovesi 104 euroa litra

        Käytin pohjana tuota linkkiä.
        Tuotteet ovat varmasti hyviä, mutta miksi pitää olla noin korkeat hinnat?

        Näitä Marja Entrichin tuotteita näyttäisi nyt saavan myös netistä osotteesta: http://www.nettiukko.fi/hyvanolonkauppa/marja-entrich.html ,omia lempituotteita noista on kyllä apilashampoo joka on hieman hintava mutta tekee tosi hyvää hiuksille.


      • kallistako?
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Kävin tässä joulun alla jyväskylän paviljongissa jossa oli joulumarkkinat. Siellä oli mm. tätä tuotesarjaa esillä. Keskustelimme jonkin aikaa näistä hinnoista ja tulimme siihen tulokseen että en ostanut niitä. Hinnat melko suolaset ja kun katsoo miten paljon niitä saa sillä rahalla niin hohhoijaa. Oletteko laskenu litrahintoja? Ei mitenkään ihan pienissä hinnoissa.

        esim: Jasmiinishampoo 86,3 euroa Litra
        esim: kuorintavoide 379 euroa kilo
        esim: kasvovesi 104 euroa litra

        Käytin pohjana tuota linkkiä.
        Tuotteet ovat varmasti hyviä, mutta miksi pitää olla noin korkeat hinnat?

        tuotteet rittää ½ vuodesta 1½ vuoteen ja hinta noin 20-35 ekee pullo etti toi nyt niin kallista ole...


      • ei mun tuote
        Marja Entrichiä kirjoitti:

        Näitä Marja Entrichin tuotteita näyttäisi nyt saavan myös netistä osotteesta: http://www.nettiukko.fi/hyvanolonkauppa/marja-entrich.html ,omia lempituotteita noista on kyllä apilashampoo joka on hieman hintava mutta tekee tosi hyvää hiuksille.

        Käytin pullollisen tuota shamppoota jonka sain llahjaksi,enkä huomannut siinä sen kummempaa eroa kuin olisin käyttänyt jotain muuta, paitsi että hiukset rasvoittuivat tuolla shampoolla kyllä nopeammin.
        Luin jostain että nuo tuotteet ovat hajuttomia,mutta kummasti tuo shamppookin vaan tuoksuu muiden shamppoiden tapaan.


      • ME

      • kemikaaleja
        Marja Entrichiä kirjoitti:

        Näitä Marja Entrichin tuotteita näyttäisi nyt saavan myös netistä osotteesta: http://www.nettiukko.fi/hyvanolonkauppa/marja-entrich.html ,omia lempituotteita noista on kyllä apilashampoo joka on hieman hintava mutta tekee tosi hyvää hiuksille.

        Keinotekoidet hajusteet, väriäineet ja säilöntäaineet ovat raaka-aineita, joita kannattaa välttää. Säilöntäaineet kerääntyvät elimistöön. Haitalliset aineet kosmetiikassa sisältävät mahdollisesti syöpää aiheuttavia ainesosia. Niitä ovat formaldehydi sekä Alpha Hydroxy Acids=AHA-happo.

        Parabeeneja puolestaan käytetään kosmetiikassa säilöntäaineena ja pidentämään tuotteen ikää. Parabeeni heikentää sperman laatua ja voi aiheuttaa miehillä kivessyöpää ja häiriöitä suvun lisääntymisessä. Naisilla se aiheuttaa rintasyöpää.


    • kolmassilmä

      Olen itsekin saanut ihoni kuntoon Marja Entrichin tuotteilla. Itselläni oli niin kuiva iho, että aamuisin jouduin rasvaamaan 2-3 kertaa koko ihoni ennen pukemista. Aloittamalla suihkusaippua käytön, joka palautti iholleni oikean rasvatasapainon, niin ihoni normalisoitui ihan viikoissa.Voidepurkkeja meni alkuun 2viikossa, sitten 1, ja tällä hetkellä minulta kuluu 1 rasvatuubillinen vuodessa.joten alkusatsaus kannatti. Myös jatkuvat nenä alueen vaivat jäivät pois, kun iho alkoi hengittämään, kun käytin biologisia, hengittäviä tuotteita.
      ja vastaus kysymykseesi, rasvaisen ihon hoito on aito luonnollinen öljy! Me-tuotteiden -ja porkkanaöljyt tasapainottavat ihon rasvatasapainoa, oli sitä sitten liikaa tai liian vähän.

    • Farfy

      No ovathan laadukkaat tuotteet yleensä hieman hintavia. Hyvää ei saa halvalla!
      Mutta esim joku Sisley...se se vasta kallis olikin...kerran ostin jonkun kuorinnan ja meinasi tulla ikuiset naarmut ja katkenneet verisuonet....
      Marja Entrich tosi hyvä, ovat tiivisteitä.Menee hetki että osaa käyttää tarpeeksi vähän....

    • varman päälle

      Käytin Maria Entrichin tuotteita muutaman vuoden. Tulin siihen tulokseen että ovat kalliita ja hiukan epämääräisiä, ts en huomannut mitään erityisiä vaikutuksia verrattuna halpoihin perusvoiteisiin. Olisin myös kaivannut tietoa vaikuttavista aineista ja tutkimuksista. Vertasin tunnettujen laatumerkkien tuotteisiin ja huomasin että saan enemmän perusteltuja ja tutkittuja vaikutuksia vähemmällä rahalla esim. perusteellisesti tutkituista Lumenen, L'orealin, Nivean tms tuotteista. Sana Luonnonkosmetiikka ei sinänsä tarkoita että olisi hyvä tuote. Luonnontuotteitahan on kaiken kosmetiikan pohjalta ja myös "luonnonkosmetiikka" tehdään kemiallisesti käytettävään muotoon. Kasveilla voi olla myös haitallisia tai allergisoivia vaikutuksia, joten tutkimustietoa tarvitan. Kyllästyin myös siihen että myyjä otti yhteyttä muutaman kuukauden välein ja tarjosi hoitoja ja tuotteita - haluan itse tehdä aloitteen, jos tarvitsen ihonhoitotuotteita.

    • Syöpä parabeenista

      Parabeenit aiheuttavat syöpää. Parempi kun välttää tuotteita joissa on parabeeneja. Kannattaa tutkia ostovaiheessa mitä tuote sisältää. Miksi maksaa parabeeneista!

    • Aidon puolesta...

      Kyseisestä aiheesta voisi kirjoittaa vaikka romaanin, mutta lyhyesti tiivistettynä: Luonnonkosmetiikalla on paljon erilaisia kriteereitä. Mutta se on varma, että ME ei ole täysin luonnonkosmetiikkaa ja parabeenejä ei todellakaan saa puolukasta vaikka miten vääntää!!! Se on aina synteettinen ja estrogeenin tavoin elimistössä käyttäytyvä säilöntäaine ja ei voi olla hyväksi kenellekkään. Lisäksi sulfaatit ovat luonnonkosmetiikassa kiellettyjä aineita. Näitäkin löytyy ME tuotteista pesevänäaineena. No joka tapauksessa aidosti puhtaita ja turvallisia sarjoja on edelleen niukasti, vaikka monet muka "vähentävät" ja poistavat joitain kyseenalaisia raaka-aineita nykyään. Joten ottakaa selvää ja lukekaa incejä tarkoin jos haluatte kemikaalittomia ja turvallisia tuotteita.

    • huijausta

      Mulle tuli järkyttävä kutina kun laitoin näitä ihorasvoja ja miehelle tuli kauhea allergia jossa puhkesi visvanäppyjä ja onneksi vihdoin tajusin mikä aiheutti mämä ongelmat. Myöhemmin vielä testasin ja kutina iholla , no heitinpä sitten kaikki kalliit marjan tökötit roskiin. Kyllä se vaan niin on että ostajan täytyy itse tietää mitä paskaa purkeissa on.

    • Anonyymi

      avokadoöljyä tosi hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe