Myllärit Tampereella

Marko 135 kg

Moi

Lähetään kaverin kaa katsomaan karjalaista rokki Tampereelle, ravintola Laterna.

Kaikki mukaan

13

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olga

      Myllärit meni ohitse, mutta tänään klo 15.00 Pietarilainen tyttöbändi esiintyy rautatientorilla. Sinne siis...

      • Marko 135 kg

        Moi

        Kyllä Leo pani parastaan Tampereella ja mikä parasta sai niitten levyjä. Kaverin kansa ihmeteltiin, kun yleisö oli nuorempaa kuin meidän diisel mersut. Ne ei varmaan edes oo kuulleet Tampereen suojeluskunnan ampumakerhosta, TTVA, Tampereen Työ Väen Ampujat...

        Paikka oli ravintola Laterna, keittiö oli venäläistyylinen. Ruoka oli hyvääa ainakin kermainen tattikeitto ja worcmakki, samoin kaverin lammas pelmenit oli hyviä.

        Mut pitää tulla kattoo bändiä, kuten sanoin minut on helppo tunnistaa mutta vaikea lähestyä...


      • Marko 135 kg

        Moi

        Ei siellä mitä Babsleytä ollut, siellä oli SADE. No onneksi Anttilasta sai fani SADE-viitan. Yhtye oli ihan kiva, vaikka en musiikki miehiä olekkaan. Yleisö, finskii pelmenit, lämpeskin sitten hitaammin.

        No levyn hinta Babsleyn tytöillä oli kohdillaan, Nora 2003 maksoi 5 €, joten kotiin mini levy tuli ihan kannatuksen vuoksi.

        Ja Suomi-CCCP seura oli ihan lettuja keksinyt paistaa, vau miten ihmeellisen omaperäistä.


      • Ludmila
        Marko 135 kg kirjoitti:

        Moi

        Ei siellä mitä Babsleytä ollut, siellä oli SADE. No onneksi Anttilasta sai fani SADE-viitan. Yhtye oli ihan kiva, vaikka en musiikki miehiä olekkaan. Yleisö, finskii pelmenit, lämpeskin sitten hitaammin.

        No levyn hinta Babsleyn tytöillä oli kohdillaan, Nora 2003 maksoi 5 €, joten kotiin mini levy tuli ihan kannatuksen vuoksi.

        Ja Suomi-CCCP seura oli ihan lettuja keksinyt paistaa, vau miten ihmeellisen omaperäistä.

        Moro,
        Tietääkö kukaan onko Tampereella mitään venäläistyylistä baaria?. Pari ravintolaa on, mut misssä voisi juhlia. Olen kateellinen teille Helsingissä asuville...
        P.S. Marko 135 kg, olet huippu!:)


      • Olga
        Ludmila kirjoitti:

        Moro,
        Tietääkö kukaan onko Tampereella mitään venäläistyylistä baaria?. Pari ravintolaa on, mut misssä voisi juhlia. Olen kateellinen teille Helsingissä asuville...
        P.S. Marko 135 kg, olet huippu!:)

        Tampereella on Hämeenpuiston vieressä, olisko ollut Hallituskatua Venäläinen ravintola. Nyt en vaan kuollaksenikaan muista nimeä.... joku viisaampi kenties muistaa. Hyvä oli ruoka ainakin viime kesänä... Baareista en tiiä Tampereella. Helsingissä voidaan suositella Flemarin kafe Matuzkan antimia, lue Markon reporttaasi vähän alempaa... ;=)


      • Olga
        Marko 135 kg kirjoitti:

        Moi

        Ei siellä mitä Babsleytä ollut, siellä oli SADE. No onneksi Anttilasta sai fani SADE-viitan. Yhtye oli ihan kiva, vaikka en musiikki miehiä olekkaan. Yleisö, finskii pelmenit, lämpeskin sitten hitaammin.

        No levyn hinta Babsleyn tytöillä oli kohdillaan, Nora 2003 maksoi 5 €, joten kotiin mini levy tuli ihan kannatuksen vuoksi.

        Ja Suomi-CCCP seura oli ihan lettuja keksinyt paistaa, vau miten ihmeellisen omaperäistä.

        Babsleyn tyttöjen esitys oli hyvä! Laulaja varsinkin laittoi parastaan, tosi persoonallinen "vieteri".... Levyä en huomannut ostaa, mistäs sieltä sellaisia sai? Olishan tuo kannatuksen vuoksi pitänyt ostaa. Taitanee toki löytyä Venäjänkin puolelta kyseisen bändin levyjä ja www.zvuki.ru linkistä myös pääsee kuunteleen. Siellä oli myös sadeviittaan ja aurinkolaseihin pukeutunut mies, liekkö olit Marko?

        Ps. SVS:n blinit oli oikein makoisia :=)


      • Marko 135 kg
        Ludmila kirjoitti:

        Moro,
        Tietääkö kukaan onko Tampereella mitään venäläistyylistä baaria?. Pari ravintolaa on, mut misssä voisi juhlia. Olen kateellinen teille Helsingissä asuville...
        P.S. Marko 135 kg, olet huippu!:)

        Moi

        Eiks just tommonen hieno ravintola miljöö venäläisine astioineen ja ruokailuvälineineen oon vimose päälle hieno paikka juhlimiseen, varsinkaan kun se ei ole kauhean kallis, 35 € syö tosi hyvin. Hovikin oli tosi mukava ja osas tuputtaa sopivasti ruokaa.

        Se, että täällä on Helsingissä pari "venäläistä" kapakkaa ei todellakaan ole kateuden syy, ollaan ennemmin yhdessä kateellisia Pietarilaisille, siellä niitä on tuhansia... No toivottavasti Turussa tilanne on huonompi kuin Teillä siellä Mansessa.

        Ljudmila milaja, mitä tarkoitat "olet huippu". Hui vejäjäksi ja ppuu enklanniksi. Ei oikein kuulosta kivalta yhdistettynä ;=)...

        Tuu tänne ton Olgan esiliinaksi niin käydään kattoo paikat joku kerta.


      • Marko 135 kg
        Olga kirjoitti:

        Babsleyn tyttöjen esitys oli hyvä! Laulaja varsinkin laittoi parastaan, tosi persoonallinen "vieteri".... Levyä en huomannut ostaa, mistäs sieltä sellaisia sai? Olishan tuo kannatuksen vuoksi pitänyt ostaa. Taitanee toki löytyä Venäjänkin puolelta kyseisen bändin levyjä ja www.zvuki.ru linkistä myös pääsee kuunteleen. Siellä oli myös sadeviittaan ja aurinkolaseihin pukeutunut mies, liekkö olit Marko?

        Ps. SVS:n blinit oli oikein makoisia :=)

        Moi

        Se laulajahan imeskeli varpaitaan välillä, mää ihan punastuin, alkoi hävettää. Siksi mä ajattelin naamioitua säkkiin, pkle sekö olikin läpinäkyvä...

        Taisit sekoittaa minuun siihen yhteen kaveriin jolla oli pitkä sadeviitta ja kumikengät...

        Kyllä kait sä mut tunnistit, 0,135 tonnia velttoo sekatyömiestä, tuntomerkit:

        likinäkönen läski,
        muumin näköinen:
        -iso pää
        -hörökorvat
        -persjalkanen
        -levee perse
        -töppö jalat

        Mä arvasin, et se tapaamine menee pieleen. Mulla oli Fospin vihertävä pikkutakki, mutta Motor farkut unohtui kotiin. Shit. Ja mikä pahinta Vasemmistoliiton standiltä eivät antaneet entiselle rapparin-apparille edes tulitikkuaskia, taisivat kattoa kapitalistiksi kun oli se pikkutakki.

        Niitä levyjähän sai keikan jälkeen sieltä standin vasemmalta laidalta, pitäs vähemman tziikailla ukkomiehiä konserteissa. Vai pelkäsit sä niitä polkupyörä miliisejä, taitaa olla haut päällä tytöllä muuallakin kuin naisten tannseissa. Mut taitaa sielläkin mennä Olgalle pupu pöksyyn libreksen kaveriksi...


      • Olga
        Marko 135 kg kirjoitti:

        Moi

        Se laulajahan imeskeli varpaitaan välillä, mää ihan punastuin, alkoi hävettää. Siksi mä ajattelin naamioitua säkkiin, pkle sekö olikin läpinäkyvä...

        Taisit sekoittaa minuun siihen yhteen kaveriin jolla oli pitkä sadeviitta ja kumikengät...

        Kyllä kait sä mut tunnistit, 0,135 tonnia velttoo sekatyömiestä, tuntomerkit:

        likinäkönen läski,
        muumin näköinen:
        -iso pää
        -hörökorvat
        -persjalkanen
        -levee perse
        -töppö jalat

        Mä arvasin, et se tapaamine menee pieleen. Mulla oli Fospin vihertävä pikkutakki, mutta Motor farkut unohtui kotiin. Shit. Ja mikä pahinta Vasemmistoliiton standiltä eivät antaneet entiselle rapparin-apparille edes tulitikkuaskia, taisivat kattoa kapitalistiksi kun oli se pikkutakki.

        Niitä levyjähän sai keikan jälkeen sieltä standin vasemmalta laidalta, pitäs vähemman tziikailla ukkomiehiä konserteissa. Vai pelkäsit sä niitä polkupyörä miliisejä, taitaa olla haut päällä tytöllä muuallakin kuin naisten tannseissa. Mut taitaa sielläkin mennä Olgalle pupu pöksyyn libreksen kaveriksi...

        Joo, mul oli kiire siitä konsertista sitten töihin eli en ehtiny jäähän kuulosteleen levyjen perään. Harmi vaan...
        Ilma oli kyllä ihan perseestä just babsleyn aikaan, harmi vaan. Ei sillä sadeviittamiehellä kumppareita ollut kenet mä siellä näin.... Jos mä sen miehen joskus vielä nään niin toivottavasti se ei sitten loukkaannu jos kysäsen ootko marko 135kg... mietin vaan jollei oo niin vois olla vähän noloo?! Tuli tos viikonloppuna jo huudettua tuikituntemattomalle oikein paatoksella "..joit sitten mun viinat ja lähdit baariin perkele.." Soitin nimittäin väärään numeroon...


      • Marko 135 kg
        Olga kirjoitti:

        Joo, mul oli kiire siitä konsertista sitten töihin eli en ehtiny jäähän kuulosteleen levyjen perään. Harmi vaan...
        Ilma oli kyllä ihan perseestä just babsleyn aikaan, harmi vaan. Ei sillä sadeviittamiehellä kumppareita ollut kenet mä siellä näin.... Jos mä sen miehen joskus vielä nään niin toivottavasti se ei sitten loukkaannu jos kysäsen ootko marko 135kg... mietin vaan jollei oo niin vois olla vähän noloo?! Tuli tos viikonloppuna jo huudettua tuikituntemattomalle oikein paatoksella "..joit sitten mun viinat ja lähdit baariin perkele.." Soitin nimittäin väärään numeroon...

        Moi

        Kyl kait se mää sit olin.... Siis ilman kumppareita.

        Etsä ihan oikeesti nää ihmisestä painaako se 135 kg.

        PS Älä suotta viiti hötkyillä vieraan hommissa, yleensä se tietää lisää töitä. Se on er asia jos siitä erikseen maksetaan...


    • Petroskoi

      Myllärit esiintyvät myös Tapulipäivillä Helsingin Puistolassa Ajurinaukiolla la 5.6. klo 12-15 välillä.

      • Marko 135 kg

        Moi

        kattokaa sivut

        http://www.myllarit.ru

        Suomen keikat

        Jun. 05 / 2004
        Helsinki, Caisa (Finland)

        Jul. 01-03 / 2004
        Rovaniemi, Festival "Jutajaiset" (Finland)

        Jul. 31 / 2004
        Karjaa, Folk festival "Faces" (Finland)

        Aug. 13 / 2004
        Imatram, "Ugrijuhla festival", 'Linnan Kellari" (Finland)

        Aug. 21 / 2004
        Pori, "Pori Folk" (Finland)

        Oct. 01 / 2004
        Lappajarvi, Lokakuun loiskeet -festival (Finland)

        Jos Leon kanssa olette juttusilla, kertokaa Markolta terveisiä, se on se kaveri jolla on suomeksi puhekupla, puhuu suomea siinä missä mekin.

        PS, kannattaa mennä, itse kyllä suuntaan itämaihin


      • Marko 135 kg
        Marko 135 kg kirjoitti:

        Moi

        kattokaa sivut

        http://www.myllarit.ru

        Suomen keikat

        Jun. 05 / 2004
        Helsinki, Caisa (Finland)

        Jul. 01-03 / 2004
        Rovaniemi, Festival "Jutajaiset" (Finland)

        Jul. 31 / 2004
        Karjaa, Folk festival "Faces" (Finland)

        Aug. 13 / 2004
        Imatram, "Ugrijuhla festival", 'Linnan Kellari" (Finland)

        Aug. 21 / 2004
        Pori, "Pori Folk" (Finland)

        Oct. 01 / 2004
        Lappajarvi, Lokakuun loiskeet -festival (Finland)

        Jos Leon kanssa olette juttusilla, kertokaa Markolta terveisiä, se on se kaveri jolla on suomeksi puhekupla, puhuu suomea siinä missä mekin.

        PS, kannattaa mennä, itse kyllä suuntaan itämaihin

        Nyt en vaan kuollaksenikaan muista nimeä.... joku viisaampi kenties muistaa. Hyvä oli ruoka ainakin viime kesänä... Baareista en tiiä Tampereella. Ja mikä pahinta Vasemmistoliiton standiltä eivät antaneet entiselle rapparin-apparille edes tulitikkuaskia, taisivat kattoa kapitalistiksi kun oli se pikkutakki. Eiks just tommonen hieno ravintola miljöö venäläisine astioineen ja ruokailuvälineineen oon vimose päälle hieno paikka juhlimiseen, varsinkaan kun se ei ole kauhean kallis, 35 € syö tosi hyvin. Hovikin oli tosi mukava ja osas tuputtaa sopivasti ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe