Sopivampaa vastustajaa sinulle ei olisi voinut löytyä.
Opettele kuitenkin hieman painiotteita. Samuel näyttää olevan
painimiehiä.
Etukäteisonnittelut Robert H
20
209
Vastaukset
- Ristivyö
Ei hassumpi painija:
http://www.youtube.com/watch?v=JS2eSyP5TNw - Nordic Nightmare
Nigerialainen ei voi Heleniuksen oikealle suoralle mitään. Robert tyrmää nee**rin kanveesiin jo viiden ensimmäisen erän aikana.
- Lyö ja väistä
Nigerialainen Oloukun on kyllä aika kova vieläkin.
Ja hänet Helenius voitti.
Katsoin Oloukun tuoreimman matsin kaverillani ja ihmettelimme sitä
kuinka kovan nyrkkeilijän Robert on voittanut.
- .-
No todellakin, kyllä mentiin vastustajan tasossa taaksepäin. Attila Levin on sentään nyrkkeilijä, toi Samuel on kyllä kaikkea muuta.
- Katon kautta ympäri
Syliheitto/kokolinden,sitä otetta suosittelen. enenmin kuin ristivyötä.
Toinen vaihtoehto on väistää hänen ryntäilynsä,niin että kaveri lentää kehäköysiin
ja sitten potkaista perseelle ja sanoa: "se on nyt tässä". - 43t2
Minä en mitenkään pysty kuvittelemaan että Heleniuksen passiivisella ja amatöörityylisellä nyrkkeilyllä pärjäisi ammattilaishuipulla. Kun vastaan tulee hyväkuntoinen nopea ja taitava mies, vaikka Klitshko, niin veikkaan että Helenius ottaa osumia aika lailla. Samuel on ehkä parhaat päivänsä nähnyt niin tämän ottelun voitaminen on Heleniukselle vielä mahdollista mutta en millään usko että Heleniuksesta on ainesta ammattilaishuipulle.
- Boksari
Uskon asioitahan nämä ei ole, vaan faktat puhuvat puolestaan. Siinä toki olen samaa mieltä, että Klitchkojen kanssa samaan kehään ei ole asiaa,,, vielä, aika käy Robben hyväksi, Robbe on paljon nuorempi Klitchkot kun odottelevat 5 vuotta, alkaa Robbe olla parhaimmillaan ja ukrainan pojat ehtoopuolella, niin silloin voisi olla saumaa, tai sitten ovat jo lopettaneet ja saumaa on sitten silloinkin. Joten odotellessa, tosin en usko, että Sauerland jaksaa odottaa niin kauan, rahaahan hekin kaikesta huolimatta haluavat ja sitä tulee vain näistä mestaruusmatseista, joten taitaa Robbella olla aikaa saavuttaa paras tasonsa vain n. 2 vuotta jos sitäkään, silloin aikaa kyllä valitettavasti annetaan liian vähän, toivottavasti olen joskus väärässä.
- .-
Boksari kirjoitti:
Uskon asioitahan nämä ei ole, vaan faktat puhuvat puolestaan. Siinä toki olen samaa mieltä, että Klitchkojen kanssa samaan kehään ei ole asiaa,,, vielä, aika käy Robben hyväksi, Robbe on paljon nuorempi Klitchkot kun odottelevat 5 vuotta, alkaa Robbe olla parhaimmillaan ja ukrainan pojat ehtoopuolella, niin silloin voisi olla saumaa, tai sitten ovat jo lopettaneet ja saumaa on sitten silloinkin. Joten odotellessa, tosin en usko, että Sauerland jaksaa odottaa niin kauan, rahaahan hekin kaikesta huolimatta haluavat ja sitä tulee vain näistä mestaruusmatseista, joten taitaa Robbella olla aikaa saavuttaa paras tasonsa vain n. 2 vuotta jos sitäkään, silloin aikaa kyllä valitettavasti annetaan liian vähän, toivottavasti olen joskus väärässä.
Moi Boksari. Hyvä että tälle palstalle on alettu kirjoitteleen enemmänki. Varsinki sun asiantuntevat viestit on aina kiva lukea.
- Oikea yläkoukku
Tässä sopiva vastustaja Heleniukselle.
http://www.youtube.com/watch?v=OkEpCPIhLHM&feature=related - U-väistö vasemmalle
Olet oikeassa,aika käy vähiin ja sitä on turha käyttää painimiesten kohtaamiseen.
Listoilta löytyy kovan tason kavereita,vaikka kuinka paljon.
Tomasz Adamek on ollut kovilla monen kaverin kanssa.
Yksi näistä hävinnestä voisi kohdata Heleniuksen. - Tyrmäys 2.erässä
Arreolla Vs Helenius
Siinä olisi Suomalaisen nyrkkelijän uran päätepiste. - Verta nenästä
Oli kova matsi Adamek vs Arreolla. Katsoin juuri.
- Kyömynenä
Arreolla on saatava pian suomeen kohtaamaan Helenius.
Yleisöennätys oli satavarma. - eeno
Robbe on tällä hetkellä maailman neljänneksi paras raskaan sarjan iskijä. Klitschkot ja Haye ovat vielä hiukan Robben edellä, mutta eivät enää kauaa. Vuonna 2012 Robbe tyrmää jonkun tästä kolmikosta.
- Hakaniemen ranta
Adamek ja Arreolla myös,ihan ehdottomasti.
- Sininen kulma
Mulla on selainen tunne,että Robbea viedään katon kautta ympäri.
- snägärin kingi
Helenius W UD
Ekat kuusi erää on tasaisia (57-57). Puolenvälin jälkeen matsi kääntyy Robbelle ja Peter käy pariin kertaan lattiassakin, mutta sitkeänä sissinä jatkaa. Viimeiset pari erää Robbe hakkaa yhteen maaliin, mutta ei saa lyötyä Peteriä pihalle.
Tuomareiden pisteet 117-109, 116-110, 117-110. Ottelun voittaja yksimielisellä tuomiolla 3-0 on Robert "Nordic Nightmare" Helenius. - 3 dan
Nyt Robbe tulee käymään ammattilaisurallaan ekan kerran lattiassa, jatko on aivan siitä kiinni, kuinka nopeasti Robben pää selviää tyrmäysiskusta, en ole aiemmin nähnyt, joten paha sanoa, esim. Asikainen kun lyödään kerran lattiaan, on hän yleensä ottelun loppuun asti hieman sekaisin, eikä täysin selviä niistä, joten tarkkuus on sitten mitä on. Toivottavasti Robbe selviäisi tyrmäysiskuista nopeasti, tällöin voisi hyvinkin olla voiton avaimet käsissä. Kun Peter otteli Vladimir (nuorempi) Klitcshkon kanssa, hävisi kyllä pistein, mutta Ukrainan jätti kävi kuitenkin 3 kertaa lattiassa, eli kyllä kaverilla iskuvoimaa on ja ne heijarit lähtee ihmeellisen nopeasti hyvinkin arvaamattomissa tilanteissa. Robbelle onnea matkaan.
- Puolivaloilla kotiin
Nyt Roppe saa sellaisen selkäsaunan,että luulot maailmanmestaruudesta
haudataan loppullisesti. Oikea heijari eli längelmäveteläinen kun osuu kunnolla,niin sitä herätään vasta Hampurin koneessa.
Voittajaveto: Tyrmäs 5. erässä ja tyrmätty siis R.Helenius. - nurin se meni
Onnittelut hyvästä veikkauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583959Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142773Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet551966- 721426
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761280Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991247Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901079
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896