APUA, DNA:sta ei pääse eroon

Täti

kovin helposti... Lopetin matkapuhelinasiakkuuden heillä määräajan päättyessä.
Puhelin on SIM-lukittu. Kävin myymälässä, joka sanoi että on juuri tullut uudet määräykset, että asiakas soittaa asiakaspalveluun ja pyytää purkukoodin. Siispä jonotin, jonotin - ja maksoin. Sain s-postiin koodin, mutta en tiedä MITEN HYVÄKSYN SEN. Puhelimeni ei edelleenkään toimi. Voiko joku teistä auttaa ? Tähän hyväksymiseen ei annettu ohjetta. Pidän tätä kiusantekona siksi, että siirryin toiselle operaattorille. Puhelimen olen kyllä jo maksanut omakseni.

9

3440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupunen

      Muutin Aasiaan syksyllä 2010. Sanoin puhelimitse sopimuksen irti, koska 24 kk aikakin oli täynnä.

      Marraskuussa tuli kuitenkin 20 e lasku. Maksoin ja soitin Suomeen ja uudistin irtisanomisen. Taas tuli kuitenkin kuukauden lasku. Maksoin ja menin DNA sivuille ja tein automaattiin irtisanomisilmoituksen. Luvattiin ottaa yhteys 5 päivän sisällä. 50 päivän kuluttua tuli automaattivastaus. Siinä todettiin ettei asia ole ilmeisesti enää ajankohtainen ja kontaktinotto raukenee.
      Tätä ennen olin jo lähettänyt Thaimaasta kirjatun kirjeen, jossa sanoin irti sopimuksen kolmannen kerran. Veikkaan että minulle vieläkin lähetetään lasku. Mutta tällä kertaa en maksa. Katsotaan kuka maksaa lentomatkani ja hotellilaskuni kun tulen Suomeen käräjöimään20 eurosta.

      Taitaa olla muotia tämä uusi kynimismuoto. Myöskään Pohjolasta ei tullut kontaktia ei puhelinpalvelun kautta, ei netitse. Matkavakuutukseni ei ole ollut voimassa muuta kuin laskutuksen osalta. Mutta sen irtisanominen ei onnistu. Pohjolan sivuilta ei löytynyt irtisanomiskohtaa.

    • mulla näin

      Hyvä asiakkaamme
      Kiitos yhteydenotostasi DNA-asiakaspalveluun.

      Puhelimesi SIM-lukon purkukoodi on: xxxxxxxxxxxxxxx IMEI numerolle xxxxxxxxxxxxxx ja laitteelle E52

      Saat purettua lukituksen seuraavasti: Poista ensin SIM-kortti puhelimestasi ja käynnistä puhelin sitten offline-tilassa. Näppäile purkukoodi puhelimeen seuraavassa muodossa: #pw xxxxxxxxx 7#

      Edellä mainitun koodin merkit , p ja w saat näppäilemällä tähti (*) -näppäintä nopeasti peräkkäin:
      – painamalla kaksi kertaa * -näppäintä saat merkin
      – painamalla kolme kertaa * -näppäintä saat merkin p
      – painamalla neljä kertaa * -näppäintä saat merkin w
      Odota pari sekuntia merkkien p, w ja painamisen välissä.

      Mikäli näppäilet koodin kolme kertaa väärin, puhelin lukkiutuu etkä enää pääse syöttämään koodia.

      Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 (maksuton DNA-liittymistä) tai
      sähköisesti sivuston www.dna.fi/asiakaspalvelu kautta
      Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.


      Ystävällisin terveisin
      Mika Heiskanen
      palveluneuvoja

      DNA Finland Oy
      Asiakaspalvelu

    • 66

      Mulle on käynyt niin, että kuuluvuusongelmien takia sain peruttua (4 puhelimen talous) kytkykaupat (3 kk takkuamisen jälkeen). Sain purkukoodit puhelimeeni. En saanut itse purettua, joten vein dna-liikkeeseen, jossa ei myöskään saatu purettua.He lähettivät Nokin huoltoon. 2 vkon jälkeen soittivat, että puhelimet avattu hinta 30,20e/kpl = 120,80e..
      En ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa dna:n epäonnistuneesti laittamat sim-lukitukset? Olen yrittänyt ottaa yht. Dna:han, että maksaisivat virheensä laihoin tuloksin. Eivät osaa sanoa ja asiaa vitkutellaan, puhelimet pysyy liikkeessä ennnekuin lyön rahat pöytään. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten se jatkuu????

    • dewaal
      • hoh hoh hoo

        eroon susta.fi............älä mussuta


    • kuinkastäänyt...

      Sama ongelma. Jos käynnistän puhelimen ilman sim-korttia, ei pääse valikoissa mihinkään syöttämään purkukoodia. Kun käynnistän puhelimen sim-kortin kanssa, näyttöön ilmaantuu heti teksti: syötä purkukoodi. Ehkä on parasta käydä dna-kaupassa...

    • vituttaa tuo tna

      Vajavainen ohje tuo on jonka minäkin sain.

      Huomenna vaihdan pois dnalta enkä kuunapäivänä ota niiltä mitään.

      • DNA.han vi..uuntunut

        Ei saata onnistua DNA.lta vaihtaminen ihan helposti. Oon jo monta viikkoa ollu niihen kanssa "kirjeen vaihdossa" internetin kautta, aina keksivät syitä miksi sopimusta ei saa purettua kesken sopimus kauden.Yritin purkaa sopimusta, kun ei älypuhelimessa toimi netti niin sanoivat vaan ettei riitä kuulema sopimuksen purkamis perusteeksi, vaikka asuntoni sijaitseekin DNA.n 3G.n ulottumattomissa, eli ns. katvealueella. Mutta tän sopimus kauden jälkeen, kun pääsen irti DNA.sta niin eivät tule tekemään niin hyvää tarjousta, että enää jatkaisin sopimusta kyseisen operaattorin kanssa.


    • erittäin pettynyt...

      DNA on ylimielisin yritys suomen niemellä.

      Myyvät tuotteita, joita ei ole olemassakaan ja pitkittävät itsestään selviä asioita asiakkaan kiusaksi.

      Ps. TÄTÄ YRITYSTÄ KANNATTAA VAROA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe