kannattaako ostaa tämä, kun tuntuu että se ei ole laadukas
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320712.html
ostanko tän
18
76
Vastaukset
- ......
osta vaan
- joku paska
mutta kestääkö se mitään
- ............
joku paska kirjoitti:
mutta kestääkö se mitään
No ei tuolla mitään halkoja hakata. Kyllä tuo normaalissa pelikäytössä kestää, mutta kyllä ne metalliset sähköaseetkin saa rikki jos niitä hakkaa/paiskoo kiviin, puihin tai heittelee miten sattuu.. Valot päälle nyt!!
Airsoft tarkkuuskiväärit ovat lähinnä aihioita virityksille.
- asdqdq
Kaverillani taitaa olla tuo ase. Hänellä ainakin toiminut ihan hyvin.
- asfgnnhyöpkff
halooo.. mitä tekee snipulla jossa on lähdöt alle 100 m/s? Muuten kyllä ok vehje tuohon hintaan.
- .............
Haloo, mitä tekee ylipäätään suoraan kaupasta ostettavalla snipulla? Oli ase mikä tahansa, niin sitä pitää virittää, jotta siitä saadaan OIKEASTI toimiva.
- nettari
no vittu kato tätä snipuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280305.html
- taneliguykaneli
ostaa viri osia nii heti helpottuu
- jokupaska
kyllähän mä sitä meinaan virittää :P
- trh
Ei sitä pakko ole virittää. Mun kaverilla on marui vsr 10 ja kuula lentää yhtä pitkälle kun rynkyllä joka lähtee 160 m/s
- ....
mutta osuuko mihinkään? Pitkillä etäisyyksillä ja tuulisella ilmalla(en tarkoita myrskkytuulia) tarvitaan painavampia kuulia ja silloin ei vakiolla tee mtn
- ...... vastaus
.... kirjoitti:
mutta osuuko mihinkään? Pitkillä etäisyyksillä ja tuulisella ilmalla(en tarkoita myrskkytuulia) tarvitaan painavampia kuulia ja silloin ei vakiolla tee mtn
omaa kokemusta ei ole mutta kaveri osti joskus eikä se osu lähes koskaan ja sen löytää heti kun se on herkkä kiroamaan :)
- ......
:D
- Spas-12 Silencer
en tiedä kannattaako tollasta haulikkoo ostaa, mutta M14 olisi ehkä ihan hyvä sulle jos olen campper, tai jos MW2 tyylii rynnit kaikkialle nii Famas ja siihe Supressor
- adqwffqfqf
.. Ei jumalauta sä olet TYHMÄ!
- humalainen kissa
kannattaa, halpa hinta ja tulee mukaan lippaanlataaja.
- softaaja 94
nettari, meinasitko tappaa jonku? sattuu muute vähä enemmä ku vähä
- japeeeeeeeeeeeeeeeee
kannattaa ostaa AK74.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1004213Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513020Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3082694Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622242- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761334- 951235
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771088
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621029