Gilera SMT 50 pikkuviri?

jabsy

Pari kuukautta on nyt tullu ajettua vakio luumulla ja ois hakusessa jotain pikku piristystä jolla nopeus ei kummiskan ylittäisi 55km/h. Älkää turhaan selittäkö mitään hirveän vaikeaa koska en ole mikää mopo expertti =D

Ohjeenkin voisi kirjoittaa jonkunlaisen jos on vaikeampi.

Kiitos :D

16

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M0nn1

      jos haluat vähän nopeutta lisää niin vaihda eturatas .. se on kaikista helpin .. vakio välit o eturatas 12 ja taka 65 , niin heit etee vaiks 13 tai 14 piikkine eturatas.. (14 piikkisel voi mennä yli 60kmh) itsellä meni 64kmh derbin mittariin..
      kiihtyvys heikkenee hieman kyllä jos vaihdat eturatastusta , mutta itseäni ei haitannu itellä oli vakio mopossa 15/65 välit .. nyt on tehoputki leo vince ja 14/65 kiihtyy iha perkeleest =D

    • y56bw

      kaasarin kuristus vittuu ja isompi suuti nii menee 50-55

      • Gilera smt 50 2011

        Se menee täysin vakiona 50-55


      • 2011 gilera smt
        Gilera smt 50 2011 kirjoitti:

        Se menee täysin vakiona 50-55

        Mulla menee ryyppy päällä 75 on muuten vakio


    • dfgh3

      SMT:n kaasarissa ei ole mitään kuria pienen suuttimen lisäksi...

      • y56bw

        siinä just on kuristus ja pieni suutin. Kaasarissa on reijitetty levy imupuolelta joka on se kuristus.


    • hiemanlyhyt kasvuine

      voiko tossa gilera smt -11 nii madaltaa istuinkorkeutta? ja paljon jos voi?

    • Gilera SMTn omistaja

      Onko tähän Gileraan mitää viritystä, mistä ei voi tulla sakkoja tai muuta merkintää??

      hiemanlyhyt kasvuine: Mä oon 155 pitkä ja pystyn hyvin ajamaan tolla, ei mitään kokemusta mopoista ja 3 päivää sitten sain. Miten pitkä oot?

    • gddfg

      sakot tulee, riippuen poliisista tietenkin, jos menee yli 45-50 km/h. jos otat vaan kaasarin kurin pois niin ei todennäkösesti tuu sakkoja.

    • Ei vittu...

      Ei vittu ku on skeida mopo, itellä Gilera SMT 09 ja ei muuta ku poraa puolet alkukäyrän holkista vittuun ni menee 80 saatana! Mitä toi 2011 romu kulkee vakion?

      • Gilera smt 50 2011

        55kmh


    • dtkuski120cm

      Mr.musclea tähänki putkeen vain niin johan aukeaa röörit!!!

    • mara....

      Itelläni smt 2011, aika lusu, jtn just päälle 45 saa kulkemaan, mutta sisään ajo kesken niin kehtaa huudatella. Kenelläkään tietoa missä kohtaa alkukäyrää kuri on?? alussa vai lopussa? en itse jaksanu ruveta purkamaan.

    • gileranostajajajja

      jotkut väittää että gilera 201 malli olisi kohtalaisen pirteä vakioksi ja menisi reilusti yli 50. onko tämä totta?

    • asdf23f23g3

      Ei mitään pikkuviriä, 70 pytty , tehari , isompaa kaasaria ja välejä pitämmäksi .Pääset sitten niitä poliiseja paremmin karkuun,

    • SMT2013

      itel ois toi -13 malli
      mietin ite vaan et kuinka kiihtyvyyttä lisää niin ettei kuitenkaan huippunopeudet laske, ja joo välityksillä voi nostaa kiihtyvyyttä mutku se vitun vauhti laskee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe