Olen 15 vuotias poika jonka isomummo kuoli 24.2.2011 104 vueden ikäisenä. hänet poltettiin ja viime viikolla laskettiin uurna hautaan. isäni laski sen mää laitoin uurnan päälle hiekkaa ja lopuksi myöspikkuveli. laulettiin lauluja luettiin venjen kanssa sen toinen säkeistö. olen sen jälkeen nukkunut 2 yötä ismomummoni taslossa (taloa ei myydä pois) ja nyt kun tulin kotiin nukkumaan olen nähnyt sen jäleken joka yö painajaista tappaneeni kaverini kanssa 2 miestä ja polttaneet ne miehet isomummon uunissa. En uskalla enää edes hyvin nukkua mutta aina nukahdan ja nään tän unen.apua auttakaa jos saatte selvää
Hei!
poikalainen
2
108
Vastaukset
- witunhomo
No vittu herätä se mummos ja painu vittuun...... vvvvvvvvvvvvvitun homo pelaa vittu cod 3 pelii se on witun kowa
- eteeenpäin
Kyllä tällaisia painajaisunia tahtoo tulla erilaisista ikävistä asioista.Kyllä hautajaiset ovat sellainen tapahtuma.Ei katso ikää kun tällainen jää mieleen.Monilla sodan kokeneilla henkilöillä oli tällaisia painajaisunia.Keskustele asiasta ja koitappa päästä tapahtuneen ylitse.Sellaisen henkilön kanssa joka osaa muutakin,kuin v...u sanaa käyttää.Kysyit apua vaivaasi ja se on jo hyvä alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639