Kannattaa osta iso Ghia

2.0i 16 V 130 hv

Mieluummin kuin 1.6-pikku-Focus.

Iso-Focus (Ghia) on hiljaisempi kuin pikku-Focus ja lähtee voimalla. Hintaeroa tietysti on, mutta ei paljon. Varustelutaso ei näy hinnassa niin paljon. Iso tekniikka on osoittautunut paljon kestävämmäksi kuin hauras 1.6.

Ainoa miinus on isompi kulutus ja vakuutusmaksu.

9

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä sanoisin että

Kannattaa ostaa iso ST. Lähtee jo oikeasti voimalla ja kuulostaakin makealta. Ulkonäössäkin alkaa olla mukavaa eroa. Hintaeroa tietysti on, mutta niin on hauskuuseroakin. Kohtuukäytetyn vm. 2006 ST:n saa hyvinkin sisäänajetun 2.0 hinnalla.

Kuluttaa enemmän, mutta saapa vastinetta.

• isompi on enemmän

Mihin se tavaratila unohtui ST:stä? Nimittäin pitäisi koiranhäkki saada kyytiin. Kyllä iso-Focus on aina iso-Focus.

• minä sanoisin että

Miten normaali Focus eroaa ST:stä tavaratilan osalta? Jos tarkoitetaan farmarikoria, se on jo sitten kooltaankin iso. Mutta alkuperäinen kirjoittaja hehkutti lähinnä 2.0 mottia ja Ghia-varustelua.

Meille on tavaratila riittänyt vallan mukavasti 5-ovisessa ST:ssä ja riittäänee vielä perheenlisäyksen jälkeenkin.

• Ghia rulez

Kiitti vinkistä.
      Mä ostin Granada 2,8 Ghian enkä oo katunut. Loistopeli!!

• asdfghjökjggjgd

Focus kun focus. Vai tarkotatko fiestaa pikkufocuksella ja mondeota isolla.
      Tuolla kun jonossa madellaan, niin ei voi ymmärtää, mihin sitä tehoa tarvitaan. Sitä voi käyttää kolme sekunttia päivässä. Haittana isompi kulutus, vakuutusmaksut, moottorin karstoittuminen, kalliimmat osat ja huollot.
      Tietysti, jos itsetunto on kiinni siitä, mitä takaluukussa lukee, niin ok

• Kolmas Focus

Kyllä 1,6 Focuksella pärjää ihan hyvin jos ei tarvitse vetää vaikka asuntovaunua
        silloin 2,0 paikallaan ja onhan siinä puhtia ohituksissa ja vähän järeemmät osat.

• Öky Malli

Mikäs focus tämä mikä mulla on ,kun on 1,6 Ghia.Onkse iso vai pieni?

• Ford Wagoner

Vähän isompi kun 1,4 Focusta on valmistettu paitsi edellämainitulla niin 1,6,1,8
        ja 2,0 koneella ja Ghia mallin erottaa karvahattumallista pari kromilistaa ja jalo-
        puujäljitelmä koetaulussa ja ovien reunoissa ei mikään muu, niin paitsi hinta.

• jotain eroa on..
        Ford Wagoner kirjoitti:

Vähän isompi kun 1,4 Focusta on valmistettu paitsi edellämainitulla niin 1,6,1,8
        ja 2,0 koneella ja Ghia mallin erottaa karvahattumallista pari kromilistaa ja jalo-
        puujäljitelmä koetaulussa ja ovien reunoissa ei mikään muu, niin paitsi hinta.

Niin, ei kannata muistaa, että vanhassakin Ghiassa on
        - plyyshisisustus
        - parempi äänieristys
        - 6 cd:n soitin
        - sähkötoiminen istuin
        - ajotietokone
        - säädettävä ristiseläntuki
        - kyynärnoja
        - kunnon valaistus sisällä
        - sähköikkunat joka ovessa, hallinta myös kuljettajan ovesta

Uudemmissa myös automaatti-ilmastointi, vakionopeussäädin, lämmitettävä tuulilasi jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe