Käkelän rengas.

Pakukuski

SUURET KIITOKSET Käkelän renkaan tatuoidulle asentajalle joka paikas pakettiautonrenkaan ohi jonon jotta pääs taas työt jatkumaan.Kunnon palvelua KIITOKSET....SUOSITTELEN MUILLEKKIN....

TV. Pakukuski

37

9245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitskiits

      Joo!! Loistava palvelu on Käkelän renkaan "pojilla". Meilläkin oli kerran hätä kädessä ja ohi muiden töiden vaihtoivat puhjenneen renkaan. Hyvä paikka ja hieno palvelu!!!!

    • 130ge

      joo loistava paikka palvelu pelaa ottakaa muut alan liikeet mallia!!!!
      loistava paikka käkelän rengas orimattilassa. pakko kehua hoitivat asiani todella loistavasti 10

      • 140g

        Perseestä koko paikka saatanan kalliit renkaat en mee ikää sinne enää...


    • Hyvä ostos.

      Et taida olla käynny ostamassa renkaita kun noin kiukkuut...lista hinta voi olla eri kuin paikanpäältä ostettu renkaat...ostin pari vuotta sitten kesärenkaat ihan uudet... alennus oli hyvä.

    • keijolat

      2 tekee työt ja muut seisoskelee tosi ärsyttävää, Muuten todella hyvä paikka suosittelen

    • alulastu

      ihan ok paikka kunhan ei vie peltivanteita kummempia laitettavaks.
      sorvaamot on erikseen.

    • emmiätiä...

      mutta Käkelän rengas!? Vitun saastakasa....

    • köhjys

      Asenne ratkaisee...

      • eipävielämoitita

        Saako sieltä sitten kehutusti halvalla talvirengassatsia ?? Huomenna näkee...


    • Tätiäinen

      Harvoin nainen saa rengasliikkeessä asiallista ja hyvää palvelua. Täällä onnistui, minua ei huijattu. Kiitos ! Tulen varmasti toistenkin.

    • Eka ja vika käynti

      Hienoa toiminta pojilta, väänsivät pyörän mutterit väkisin väärälle kierteelle.
      Nyt entiset jengat.

      • kreivitär

        harmi että sinulle kävi huonosti.Minä olen saanut BMW VOLVOON OPEL JA ASUNTO-AUTOON TOSI HYVÄÄ PALVELUA JA EIKÄ MAKSA PALJON.voin suositella!!!


      • Pirelli+
        kreivitär kirjoitti:

        harmi että sinulle kävi huonosti.Minä olen saanut BMW VOLVOON OPEL JA ASUNTO-AUTOON TOSI HYVÄÄ PALVELUA JA EIKÄ MAKSA PALJON.voin suositella!!!

        Todella surkeaa työtä, kiertäkää kaukaa!!!


    • Tyytyväinen Nainen

      Paras renkaiden vaihto paikka ja halvin on Orimattilassa vmautojakone.fi vanha helsingintie 140 varressa luhtikylässä, tekee myös iltaisin ja viikonloppusin sopimuksen mukaan.
      renkaiden allevaihto henkilö autoihin 20€ eikä tarvi jonottaa pääsee yleensä heti kun soittaa ja sopii ajan, myy tukkuhintaa renkaita.

      • Naapuri vaihtaa.Misu

        Kuka sinne asti lähtee renkaita vaihdattamaan. Matkoihin menee aikaa ja bensaa.


    • tietoa...?

      Uskaltaako tuonne viedä kalliit alumiinivanteet ? Ei paljon naurata jo sorvaavat renkaanvaihtokoneellaan priimat vanteet pilalle..

    • entinen asiakas

      Joo käkelän renkaaseen ei voi viedä alumiiinivanteita ne kolhiine paskoilla koneilaan, niiden koneiden suojamuovit on huonossa kunnossa ja väljät koneet. kokemusta on uusissa vanteisa heti jäljet.

    • nykyinen asiakas

      Viekää ML caravanille. Siihen katsastusaseman lähelle. Minun alut ainakin pysyivät hyvässä kunnossa.

    • Mesemies

      Vaihdan aina autoa, kun renkaiden vaihto.Aina uusi auto ja renkaat.

      • Varmaan olet..

        Olet varmaan se papparainen joka ajoi samoilla renkailla 13 vuotta ja 65 th. kilsaa


    • uliulijoo

      Ei käkelän renkaassa mitään vikaa ole. Pari kertaa käynyt ja saanut ihan hyvää palvelua. Poikkeuksena joku nuori hemmo hieman vittuili siinä, voisi kyllä jättää ne turhamaiset kommentit pois. Sanoi ääneen että "kestääköhän helmat?" ja kyllähän ne tuossa minun autossani kestää, ei se mikään ranskan ihme sentään ole...

    • Mirjami63

      Loistava palvelu ja hinta kohdallaan, Kiitos pojat!

      • pinnapultti

        ei enää ikinä.


    • Pakukuski

      Nopeaa & asiallista palvelua.

      • Kestääkö

        Kestääkö niiden poikien kummit?


    • Golf Hämeenlinnasta

      Mulla meni yksi rengas puhki juuri kiireisimpään talvirengassesonki aikaan. Vein kesärenkaan liikkeeseen ja paria tuntia myöhemmin soittivat että voisin tulla hakemaan. Rengas oli mennyt paskaksi kun olin ehtinyt autoa liikuttamaan parkkiksella. Hakivat rengaskasastaan vastaavan 6 mm pintaa olevan kesärenkaan ja lasku oli kaiken kaikkiaan 20€!!! Haen täältä kaikki renkaani.

    • Land cruiser

      Joo loistavaa, vetivät pyörän mutterit väärään jenkaan ja kunnolla. Meni sitten jegat paskaksi.
      Enpä ole toisten käynyt.

      • Entinen_asiakas

        Eipä tuossa firmassa tiedetä, että alumiinivanteet kiristetään momenttiavaimella!!!
        Paukutetaan ilmapistoolilla alumiinivanteiden pultinhuullokset hileille ja ruuvit venytetään pilalle.
        Oli aikamoinen homma kotona irrotella pultteja ja laittaa ne oikeaan momenttiin.
        Luulin, että pultit katkeavat, mutta onneksi oli muutama sentään unohtunut kokonaan kiristää.
        No, tarkoituksena on varmaan, että jälkikiristystä tarvita, mutta ei tämä näin pidä mennä.
        Halvemmaksi tulee ostaa ja asentaa renkaat muualla.


      • Blablahh
        Entinen_asiakas kirjoitti:

        Eipä tuossa firmassa tiedetä, että alumiinivanteet kiristetään momenttiavaimella!!!
        Paukutetaan ilmapistoolilla alumiinivanteiden pultinhuullokset hileille ja ruuvit venytetään pilalle.
        Oli aikamoinen homma kotona irrotella pultteja ja laittaa ne oikeaan momenttiin.
        Luulin, että pultit katkeavat, mutta onneksi oli muutama sentään unohtunut kokonaan kiristää.
        No, tarkoituksena on varmaan, että jälkikiristystä tarvita, mutta ei tämä näin pidä mennä.
        Halvemmaksi tulee ostaa ja asentaa renkaat muualla.

        Et taida tietää että vanteet kuin vanteet niin pultit vedetään momenttiin. Kyllä ne lähelle 120nm vedetään siellä liikkeessäkin... Pyssy tietyllä asetuksella niin ei väännä täydellä voimalla...


    • tykkäänmiekii

      Renkaiden vaihto, säilytys ja osto aina näiltä pojilta. Hyvä palvelu ja kilpailukykyinen hinta ja Esko on ihqu!

    • Anonyymi

      Kävin ekaa kertaa ja toista kertaa ei tarvia mennä. Erittäin epäammattimaista käytöstä. Luulis jos maksaa palvelusta niin renkaiden vaihto ei pitäs olla niin helvetin vaikeeta.

      • Anonyymi

        Samaa olen saanut kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen saanut kokea.

        Haistappa p..ka. Ensin kommentoit ja sitten vastaat . Käkelän rengas on hyvä mesta josta me on ostettu renkaat aina ja palvelu pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haistappa p..ka. Ensin kommentoit ja sitten vastaat . Käkelän rengas on hyvä mesta josta me on ostettu renkaat aina ja palvelu pelaa.

        Haistappa sinä vaan, en itse siihen kommentoinut.


    • Anonyymi

      Paras vaihtoehto on ehdottomasti Perustava oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle ja entisen työntekijän puolesta tilin tyhjäksi.

      Suosittelen lämpimästi kaikille ja muillekin!

    • Anonyymi

      Se Samu vai mikä se oli joka perusti oman renkasfirman niin siinä on oikia asijantuntija.

    • Anonyymi

      Eipä voi kehua jos suhteilla mennään jonon ohi. Tatuoiduilta voi tosin odottaa mitä vain, tyhmiä kun ovat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe