Autopesu

Yeremias

Minne kotkassa kannattaa viedä auto pestäväksi? Haluan koslalleni kerrankin kunnollisen käsinpesun ja vahauksen yms...

107

12640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 % laatu

      Timpalle ristinkalliolle.

      • Anonyymi

        Onks Timppa alkanu yrittäjäks, ilmanks pitää olla meesu alla. Kaupungin tavottamattomin poikamies.


    • vexi_x

      Itse pesetän Toriparkin alakerrassa (peruspeu 15 €) ja olen ollut tyytyväinen tulokseen. Joskus vain on ruuhkaa.... Kun Toriparkin ensimmäinen tunti on ilmainen ja jos saa heti pesuun ei edes parkkimaksua tule.

    • Järkytyin

      Jylpylle ei ole syytä viedä, tutustukaa ensin tekijöiden historiaan kun valitsette palvelun ostopaikkaa.

      • Sinne vaan...

        Histoiaan? Ite oon monta vuotta pesettäny autoni JM-autopesussa ja jälki ollu erinomasta. Se historianoppimäärä riittää mulle siitä asiasta...


      • Jep...
        Sinne vaan... kirjoitti:

        Histoiaan? Ite oon monta vuotta pesettäny autoni JM-autopesussa ja jälki ollu erinomasta. Se historianoppimäärä riittää mulle siitä asiasta...

        Jep. Suosittelen myös.


      • 65454
        Jep... kirjoitti:

        Jep. Suosittelen myös.

        en suosittele


      • järkytyin vai? huhhu

        miten se historia auton pesuun liittyy?


      • 5+4
        järkytyin vai? huhhu kirjoitti:

        miten se historia auton pesuun liittyy?

        Eikös se mene niin että, kenenkaa haluaa olla tekemisissä.


      • .....
        5+4 kirjoitti:

        Eikös se mene niin että, kenenkaa haluaa olla tekemisissä.

        En tiedä mistä historiasta on kyse eikä vittujakaan kiinnosta. En mä tiedä, et mitä vaik R-kioskin kassa on joskus tehny tai ollu tekemättä, kuha saan vaa sen sixarin ja loton joka lauantai!


      • turpiin vaan ja onne
        5+4 kirjoitti:

        Eikös se mene niin että, kenenkaa haluaa olla tekemisissä.

        pesettäkää tf-autokiillossa!! tai vahauttakaa,sillä minä ex JM-AUTOPESU on opettanut pakkasen tekee nuo hommat..aikoinaan. sen verran rankkaa on tehdä noita hommia..sillai VIIMOSEN PÄÄLLE ,et ei ois linnakundista uskonut....;) vai, miten kotkalaiset kaiken tietävät moisen ihmeen pystyy selittää??;) mitä seuraavaksi...ei ainakaan auton puuuniia!! OSTAKAA loput MYLLYT ja VAHAT VITTUUN nyt HALVALLA,...0465403765. sitten,tulkaa koittaa kehään,miten leukalihakset auttaa.....nettiii vaa etttiiiiiii......tervetuloa kokeilEmaan ..te ette PÄRJÄÄ OLLENKAA!! ;) t.J.MUSSALO .....kari nykäselle terkut..haahhhh,haaaha,haaaa,lisää tulee.ite alotti.


      • Anonyymi

        No?Mikä on Jylpyssä vikana?Ketkä tekijät?Olipas epäselvä kommentti...


    • pesuri....

      Mitäs sitä riitelemään ja väittelemään mokomasta asiasta, eiköhän se ole aika sama missä sen auton pesettää, kyllähän jokainen senverran osaa, mutta jos et jaksa/tai ei huvita itse tehdä sitä hommaa, tuo autosi mun pihaan päiväksi pesen, vahaan ja imuroin vielä sisältäkin, eiköhän sellanen viiskyt ekee ole sopiva hinta siitä hommasta.
      ps. mulla on vahaa ja pesuainetta.

    • Pese mun Housut !

      Missä ois Kotkassa hyvä paikka jossa pumpattas ilmaa Fillarin Renkaaseen ?
      On vähän Lötö Kumi.

      Olohuoneen Matolla on Kebabin ja Pitsan jäänteitä. Olisiko joku paikka jossa ne puhdistettaisiin. Äiti ei suostu enää...

      Niin ja mul on ollu Vessapaperi loppu jo toista viikkoa...

    • Musta A4

      Talvella pesetän kuukausittain autoni keltakalliolla.

      30€ menee 5kk ajan, Auto on kunnolla pesty ja kuivattu ja silikonit laitettu oven tiivisteisiin. Ämpärien kanssa olen leikkinyt viimeksi lastentarhassa.

    • Musta A4

      Niin ja unohdin sanoa. Äiti maksaa.

      • 2. Musta A4

        Korjaus: Maksan autonpesun palkkatuloillani. Palkanmaksaja on Kotkalainen tehdas,jossa toimin ihan tavallisena 3-vuoro työntekijänä.


      • Musta A4
        2. Musta A4 kirjoitti:

        Korjaus: Maksan autonpesun palkkatuloillani. Palkanmaksaja on Kotkalainen tehdas,jossa toimin ihan tavallisena 3-vuoro työntekijänä.

        Vielä pieni tarkennus, pesetän autoni jos auton osamaksurästeistäni jää sen verran ylimääräistä rahaa.
        ps. kuuden vuoden päästä auto on minun.


    • Musta A4,jo toinen.

      Osamaksulla, niin kuin asuntokin,mutta vielä löytyy rahaa lasten tennareihinkin.

    • Mazda Kuus

      1100€ asunnon,266€ autolainan lyhentämiseen.

    • Omajamaksettupaska

      Mun auto onkin maksettu. Se kylläkin makso vaan viiskymppiä, joten nyt rehvastelen sillä asialla täällä. Hävettää ajaa ja ottaa päähän ku oon niin persaukinen ettei oo edes käytetyn korollan kuukausilyhennyksiin varaa, saatika luottoo.

      • velaton

        Älä välitä, sinua ei ainakan pankinjohtaja morjestele niinkuin näitä muita, jotka maksavat sitä autoaan vuositolkulla.
        Parempi ajaa sillä romulla mikä kuitenkin toimii hyvin, kuin sillä osamaksuautolla, mitä ei oikeesti olisi vara pitää, mutta kun täytyy yrittää näyttää että "lompakko" on kunnossa.


    • Toyotapower

      Citymarketin luona hyvät pesut ja hinta on edullinen käsin pesuloihin nähden.
      Käsin pesu on turhaa ja kuluja tulee ja maksaa.

    • Das jakop ketju

      Paras harjaton autonpesu. Yllätyin pesutuloksesta.

    • Osamaksuerä

      Mun Auto maksoi 2500e. Ostin sen käteisellä.
      Pesen sen itse Pihallani. Huollot teen itse.

      Se ei tarkoita että olen köyhä jos minulla ei ole Osamaksuautoa tai en pesetä ja korjaa sitä Liikkeissä.

      Siksi kai sitä Rahaa lojuukin pankkitililläni.
      Niillä on muutakin kivaa käyttöä kuin tuhlata ne Kulkuvälineeseen.

    • Audi A6

      Mut sua ei ihailla niinkuin mua!

      Olen melkein saanut yhden Naisenkin kyytiin kerran...

    • Cityssäkö

      Missä taksarit pesettää autonsa ?

      • tiskari

        Neste Huttusella.


    • NYT VAUHTIA !

      Jere ottaa nyt sen Sienen Käteensä ja pesee pikavauhtia sen Auton!

      T: Äiti

      Tietokoneelle ei ole asiaa ennen sitä...

    • Isot housut

      Auto CM:n harjattomaan kerran kuukaudessa. Kun poletin ottaa neuvonnasta,voi vaikka yöllä käydä pesettämässä auton.

    • Näin on

      Kyllähän kunnon käsinpesu on omaa luokkaansa,kunnon aineilla ja välineillä tulee puhdasta ja konepesuissa karheaksi jäävät kyljetkin sileäksi.

    • Johannes K

      Kyllä ehdottomasti parhaimman pesun olen saanut Karhulan Teboilin alakerrassa sijaitsevasta vauhtipesusta. Kokeeksi jätin tuhkakuppiin purkan ja sormenjäljen tuulilasin sisäpintaan. Ei ollut huppapuppaa tuhkiksessa, eikä myöskään sormenjälkeä tuulilasissa. Auton pesu kyllä kesti jonon takia pari tuntia, mutta kyllä tuli puhdasta jälkeä. Kuitti tuli aikaisemmin käteen ennenkuin edes kerkesin maksaa. Pasaatissa pesetin kerran kiireessä auton, oli kyllä nopea pesu, mutta auton kuivuttua alkoi kurat näkyä kyljissä, en suosittele fusoa vai mikä se nyt olikaan.

    • Köyhät kyykkyyn

      Siis pitääkö auto muka pesettää? Mä vaihdan mersuni uuteen heti kun on likaantunut tai tuhkakuppi on täynnä.

    • eikiitosei

      Pasaatin pesu on perseestä. Vähän sinnepäin sutastu, ja vielä kalliskin.

    • Musta Das

      Käytän CM:n harjatonta,mutta talvella pesetän Timpalla,auto luovutetaan kunnolla kuivattuna ja tosi puhtaana.

      • 8-7

        T tai K

        Paras jälki, ihan ehdottamasti. Myös Jy autos tekee tarkkaa työtä.


    • JumalniemenJopi

      Shell klo 21 jälkeen noin 25€ pesu alustapesuineen ym, ihan mieletön kiilto.

    • Paraspesu

      Itse käsin pesten esim. Rämällä. Saa pyöränkotelot ym. Paikat puhtaaksi mitä koneet ei tee. Eikä maksa paljoa.

    • ladasamara

      Jylpyllä, uue pesu, trahvi

      • hand-job

        Käsihoito samaan hintaan?


    • MatkosenPutti

      Juuri tulin Sutelasta, 50-100m jonot pesulaan.

    • VeijoVahaaja

      Itse pesen ja vanhaan jonkin verran omia autoja kesäisin pihalla. Sanokaas "ammattilaiset" mitä mieltä olette Meguiar's ja AutoGlym tuotteista. Ymmärtääkseeni kummattatkin todella päteviä.

      • Jotainmuutalaittaisin

        Autoglym mielestäni yliarvostettu nykyään. Ei kestä kauan kiilto, eikä vaha pinnassa. Helppo levittää ja kiillottaa.


    • 329529529

      Autoglymit ihan ok , markketti roinaa kuitenkin. Kesto todella huono. Itse käytän colliniten tuotteita, parhaimmat pysyy vuoden pinnassa.

      • KeltSimoniz

        Kovavaha pintaan Timolta, 2-vuotta voit nauttia huippukiillosta. Hinta noin 110€.


    • 6y7tgu98joOpl1

      Kestovaha noin 100€ hintaan, vahauspaikkoja Kotkassa 3-4, kaikki hyviä.
      Pesuksi riittää harjaton kerran kuukaudessa, mutta vuositasolla 2x kunnon käsinpesu on ihan paikallaan.

    • 21414214

      höpö höpö. yli teippaus ja kevyt vesipesu kerran kuussa, aina on puhdas ja hieno auto!

    • RikuRikass-

      Audia ei tarvi kun vähän huuhtasee välillä niin kiiltää on niin paksu toi lakkakerros ettei lika tartu.

      • Dva_HES_oog

        Kovavaha kyminlinnassa tai Timolla, jälki molemmissa kiitettävä ja hintakin sama.


    • Dva_HES_oog

      Timo M tai Kyminlinna, liike joka on katsastusaseman kanssa samoissa tiloissa.
      100€ hujakoilla kovavaha, joka mahdollistaa harjattoman pesun käytön.
      Myös pelkkä painepesuripesu kotipihalla onnistuu, sillä lika lähtee 100x paremmin kuin vahaamattomasta pinnasta.

    • Kannattaaviedä

      auto pestäväksi TJ- pesu Rankki. Voipi ootelessa juoda kahvit entisessä sodessa ja muistella menneitä.

    • kotkangigolo

      Itse en enää jaksa käyttää muualla kun pesukoneessa ja Neste Huttunen on senkin tehnyt helpoksi. 35e/kk käyn iltasin tai aamulla pesettämässä melkein joka toinen päivä. Valitsen miltei joka kerta 25euron pesun ja välillä kokeilen muitakin. Helppo, nopea ja hyvä. Ainut moite on kuivaus jota en ole kyllä missään tavannut kympin arvosta, aina jää pinnat pisaroille joihin pöly tarttuu helposti ja taas auto likainen :S

      • kotkangigolo

        eikä vit*** yhtää jos auto kastuu ja likaantuu seuraavana päivänä kun samalla hinnalla kurvaan takaisin ja otan uuden pesu. Kallein pesu jotain ovh 30e ja sisältää kuumavahan alustapesun vannepesun jne...viikon omistanut tuon sopimuksen eikä tää innostus meinaa loppua! :D


    • TeeÄmm

      Vieläkös TM autopesu on toiminnassa? Siellä oli ennen ainakin paras asiantuntemus.

      • kotkangigolo

        On vielä ja tuntemus säilynyt! :)


    • PUHTASJÄLKKI

      AT-AUTOPESU ON HYVA!

      • nnnnnnnnnnnn

        Missä tuo kyseinen pesufirma on.


    • 52523gdsd

      Kannattaa valita Suomalainen firma. Kotkansaarella eräskin ählyvetoinen pulju naarmutti autoani pahasti ja väittä että vanhat jäljet. Kuittia ei tietenkään koskaa saa ja rahat käteisellä haalarintaskuun. Lisäksi en jättäisi autoon mitään arvokasta kun jätät auton ählylle.

      • Uimaseurannarut

        ST1/Shell Tornado, illalla 21 jälkeen puoleen hintaan. Ihan käsittämätön pesu/vahatulos. Päivähinta kallis, mutta iltahinnalla raaskin pesetää joka toinen kuukausi.


    • 2352352se

      Ei kiitos harjakoneille. Ei kiitos myös ählyille. Kuka SUOMALAINEN pesee kotkassa hyvin? Myös jokin nanopinnoite kiinnostaisi

    • Pesulle

      Vieläkö JM autopesu on olemassa? Oli ainakin ennen hyvä

      • KLeell

        Olikos se siinä Jylpyllä?


      • Kiiltäää

        Shell TORNADO, pesu/vahaustulos 10 . Mulle ilta-aika on sopiva, lähinnä 50% alennuksen takia.


      • KKallio

        Tilattu käsinpesu Kotkan parhaasta paikasta joululahjaksi pojan autolle. Oma A4 kovavahataan samassa paikassa Tammikuun ensimmäisellä viikolla.


    • Teensenitse

      Ei täällä osata edes autoja pestä ja vahaukset on kuin juosten kustu.

    • alcapo

      allun auto. jumalniemessä putsaa ja puhistaa hyvin.

    • Huiputettu

      Minulla pesutili Neste Huttuselle. En vain ymmärrä miten siellä pitäisi toimia. Mainoksessa sanottiin, että pesutilin yhteydessä ei tarvita mitään lippuja tai lappuja, sen kuin ajaa pesuun. Kun menen paikan päälle ja ajan hallin eteen, tulee joku sanomaan, että hänen vuoro, koska hänellä on vuorolappu. Eli mainos on huijausta! Selvitettyäni asiaa käy ilmi että vuoronumero pitäisi hakea, mutta eivät aina ole käytössä. Mistä tiedän, koska ovat ja koska eivät?

      Täällä ei nyt oikein ole osattu asettua asiakkaan asemaan. Hieno idea (pesutili) ammuttu alas tökeröllä paikallissovelluksella.
      Kannattaa ottaa tämä huomioon, kun teet pesutilisopimusta! Olet aivan samassa asemassa, kuin muutkin pesettäjät. Pysäköit autosi johonkin ruutuun alueella ja kävelet sisään kassalle. Kun ovat tarkistaneet pesutilisi rekisterinumerosi perusteella, saat vuoronumerolapun, jonka jälkeen kävelet autollesi ja sitten tarkistamaan jonotilanne, joka sillä hetkellä voikin olla aivan eri, kuin paikalle tullessasi.
      Joten unohda se hieno mielikuva, joka sinulla ostohetkellä oli, että vain ajat hallin eteen ja ovet aukeavat kun sivallat mobiilisovelluksessasi luurin ruutua, kuten ohjeessa sanottiin. Se oli vain kauppamiehen mainospuhetta.

      • SOPIMUSEHDOT

        Komppaan ylempää. Näin mainostavat -
        "Et enää tarvitse poletteja ja lippuja, vaan pääset pesuun nousematta autosta."

        Tämän lisäksi kun luetaan sopimukset tarkasti läpi, löytyy kohta jossa myös suuri ristiriita mainontaa sekä muita kohtia sopimuksessa vastaan.

        24/7 12kk sopimus mm. -
        "Kahdentoista kuukauden sopimuksella ajat autonpesuun silloin, kun sinulle sopii. Edulliseen, kiinteään kuukausihintaan, ympäri vuorokauden, mihin aikaan tahansa."

        KUN TAAS sopimusehdoissa lukee että
        "Palveluntarjoaja pidättää itsellään oikeuden irtisanoa sopimus, mikäli Asiakas tahallisesti hyväksikäyttää pesupalveluja (esimerkiksi auton jatkuva uudelleen pesettäminen) tai pesettää toistuvasti yli kahdeksan kertaa kuukaudessa."

        Ja mikäli tämä toteutuu niin sopimuksessa myös ->
        "Palveluntarjoajalla oikeus veloittaa Asiakkaan käyttämät autopesupalvelut hinnaston mukaisella kertapesuhinnalla."


        OLKAA TARKKOJA! Suomi ei ole enää se maa jossa voi kaikkeen luottaa. Kohta jo varmasti liikuntapaikkojenkin VUOSI-liput sisältävät vain yhden käynnin kuukaudessa, jonka saa lukea pieneltä printiltä maksujen jälkeen!


      • Anonyymi

        Onko Kotkassa vielä rengasliikettä " Renkaanvaihdot aikaa varaamatta".


    • PilkunViilaaja

      Klo 21 jälkeen SHELL KARHULA, kallein pesu puoleen hintaan. IKINÄ EI OLE AUTONI PUHDISTUNUT niin hyvin, puhumattakaan vahauksesta ja alustanpesusta. Luulin pitkää pesu/vahausaikaa höpöhöpöksi, nyt sanon että IKINÄ EN olisi USKONUT tuollaista LAAAAATUA!

    • AlMaree

      Miksi sina pesta auto?

    • Takajarrusatula

      Näytä minulle kone joka pesee autosta pois maantiepien.

    • NaantalinAurinko

      Kerran vuodessa kovavaha Timpalla , joulukuussa, muuten pesut citymarketin harjattomassa.

    • Pesuuun

      Lue mitä Vehon asiantuntijat vastasivat vierasblogikirjoittajalle kysymykseen, mitä asiakkaana pitäisi ajatella diesel-keskustelusta. #vehoblogi

      • Käsinpesu20

        Väännön takia ostan aina dieselin. Esim matka Kotkasta Vantaan ikeaan täyteen pakatulla autolla, kaksi aikuista ja kolme lasta, on yllättävän raskas jos vääntö puuttuu. Vaikka litran bensakoneet ovat muotia, niin kolmepyttyiset ei minua kiinnosta, VÄÄNNÖN TAKIA.


    • P8muijok

      Vasta 50-vuotiaana ymmärrän sen mitä korjaamopäällikkö sanoi minulle jo 10 vuotta sitten.

      " Autoa vie vääntö, ei hevosvoimat"

      • HolappaK

        Kyllä hevosellakin pääsee. Hevonen vääntää tortun pihalle ja osaa kotiin.


    • 532532523624

      Suosikaa suomalaista! Unohtakaa mm basaarin ählypesula ja suosikaa kotimaisia.

      • HNas

        Suomalainen kotkalainen kallis ja ei osaa pesta


    • HolappaK

      Isolla suihkulla ja komealla kaarella! Basaari tarjoaa aina kotimaista halvemmalla ja pidemmällä suuttimella.

    • eeroeilehti

      Mikään harjakone ei poista pikeä.

    • w456443322

      Joskus 8mk, nyt 12€ eli 72 markkaa. Eli hinta on pysynyt samana, jos sitä vertaa palkkaan.

    • Anonyymi

      Miks kotkan autopesulat on paskasakin aka linnakundien pitämiä? No ok kaks kurdien mestaa myös.. ei nekään ihan puhtaita pulmusia.

    • Anonyymi

      Vanha palomasema, kovavaha sisäpesu. Laatupisteet 10 .

      • Anonyymi

        Korjaan>>> Paloasema.


    • Anonyymi

      Ilmoitan autoa pesulaan viedessäni, että kannattaa tehdä kunnolla, koska minusta tulee v.mäinen asiakas jos homma ei toimi.

      Autohuolloissa sama asia.

    • Anonyymi

      Citymarket Jumalniemi. Pesu 12€ ja voi mennä vaikka aamuviideltä, jos haluaa.
      Itse kävin 04.10, en ollut ainoa, yksi Taksi meni juuri ennen minua pesuhalliin.

      • Anonyymi

        Kävin 02.11 samalla vaihdoin talvirenkaat siinä parkkipaikalla.


    • Anonyymi

      Vanha paloasema Jylpyllä, pesee ja vahaa huolella.
      Ruostesuojausliike Jylpyllä pesu ja vahaus arvosana 10 Nämä kaksi tullut kokeiltua.

      • Anonyymi

        Ruostesuojausliike?
        Kuka hullu nyt ruostetta rupeaa suojaamaan, kyllä auto kannattaa ennemmin suojata ruostumiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruostesuojausliike?
        Kuka hullu nyt ruostetta rupeaa suojaamaan, kyllä auto kannattaa ennemmin suojata ruostumiselta.

        Lue kuitenkin " Auton Ruostesuojaus", googlaa pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kuitenkin " Auton Ruostesuojaus", googlaa pelle.

        Kirjoitin Googleen "pelle", mutta ei se antanut mitään tähän aiheeseen sopivia hakutuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin Googleen "pelle", mutta ei se antanut mitään tähän aiheeseen sopivia hakutuloksia.

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣

        Minäkin googletin, antoi "pellen ruostesuojaus ja korikittaus"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kuitenkin " Auton Ruostesuojaus", googlaa pelle.

        googlasin sanan pelle.tuli pelle hermanni ja klofnin kuvia.sitte muita fiksuja ehdotuksia?


      • Anonyymi

        Työnjälki mölemmissa 10. Sisäpuhdistus 10+++++


    • Anonyymi

      Kestovahaus Mustaan Autoon. Missä ja mihin hintaan.

      • Anonyymi

        Kirjoitusvirhe, Piti Olla "Missä Ja Mihin Hintaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe, Piti Olla "Missä Ja Mihin Hintaan".

        Sana Mihin kirjoitetaan Isolla, en Muistanut.

        terv. ammatti koulun auton asentaja linjalainen Hovi lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana Mihin kirjoitetaan Isolla, en Muistanut.

        terv. ammatti koulun auton asentaja linjalainen Hovi lasta.

        Lähellä Karhulan entistä linja-autoasemaa.
        Tai keltakalliolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähellä Karhulan entistä linja-autoasemaa.
        Tai keltakalliolla.

        Eikö se ole töhrimistä ja laitonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole töhrimistä ja laitonta?

        Sekö, että vien autoni kestovahaukseen ja sisäpuhdistukseen kerran vuodessa.


      • Anonyymi

        Lähellä petäjäpirttiä .


    • Anonyymi

      Rädyn Ismo myllytti minun auton ja oli kyllä viimeisen päälle. Auton pohjakin, oli kiillotettu ja putkisto kiilsi. Eli Ismolle

    • Anonyymi

      Mistäs muuten sais golden showeria Kotkasta palveluna? Ajattelin hommata huomenta-miehelle sellasen palvelun niiku joululahjaksi!

      • Anonyymi

        Samasta paikasta mistä hankit brasilialaisen vahauksen.


    • Anonyymi

      Lähelle Petäjäpirttiä, varmasti on huipputyö.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe