Reductilia netistä?

Sarppisss

Mikä olisi luotettava, halpa ja nopea paikka tilata reductilia netistä? Se on ainoa lääke joka mulla toimi.

26

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Kys.lääkkeen tilaus on laitonta.

      Luuletko että se on markkinoilta ihan huvin vuoksi vedetty?????

      • Sarppisss

        Mulla ei todettu mitään sivuvaikutuksia, paino sen sijaan putosi 20 kg.


      • hoitaja vm 1967
        Sarppisss kirjoitti:

        Mulla ei todettu mitään sivuvaikutuksia, paino sen sijaan putosi 20 kg.

        Samaa asiaa minäkin täällä kaipaan,oli 5 v satunnaisessa käytössä ja ei mitään ongelmaa.Mistähän sitä vielä saisi?


      • krako1
        hoitaja vm 1967 kirjoitti:

        Samaa asiaa minäkin täällä kaipaan,oli 5 v satunnaisessa käytössä ja ei mitään ongelmaa.Mistähän sitä vielä saisi?

        hei, voiko tilata


    • Reductil

      Ei ole laitonta tilata netistä, sillä lääkettä myydään edelleen mm. USA:ssa. Itse on käyttänyt tuota useaan otteeseen ja painoa tippunut 40kg.

      • Tilaisin kyllä

        USA:n käytännöillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Suomen laki kieltää LÄÄKKEIDEN tilaamisen netistä.


      • ???

        saako sitä tilattu siis suomeen asti? vai pitääkö pyytää että tuodaan jenkeistä?


    • Tulli tietää

      On laitonta tilata netistä, sillä ko. lääkkeellä ei ole myyntilupaa Suomessa. Tervemenoa jenkkilään popsimaan pillereitä.

      • ncdåodecådcjm

        KAIKKIEN lääkkeiden tilaaminen netistä on laitonta.


      • Väärää tietoa sulla.
        ncdåodecådcjm kirjoitti:

        KAIKKIEN lääkkeiden tilaaminen netistä on laitonta.

        VITUT OLE!!!


    • Tulli tietää

      Totta, kaikkien reseptilääkkeiden tilaaminen on laitonta. Yritin vääntää näille rautalangasta.

    • kisuliini55

      Laitonta tai ei, tilaan silti Reductilia usasta. Sain painon tippumaan niillä ilman sivuvaikutuksia 12 kg, mikä johti hyvään oloon ja hyvään ulkoiseen olemukseen. Mikään muu kuuri ei ole ollut niin tehokas, valitettavasti. Mutta sitten lopettivat sen myynnin eu.ssa. Tosi tyhmää. Kuollaanhan sitä ylipainoonkin ja viinaan. Reductil ainakin minulla vähensi sekä nälän että viinin juonnin halukuuden. EI hassumpi lääke.

      Jos tilaan sitä usasta, tsekkaako tulli usasta saapuvat pakeiti, jossa epäilee olevan lääkkeitä? Ja meneekö ko. tuote tulliin, jos sem maksaa n. 110€?

      • 423432342

        Raja tulliin taitaapi olla EU:n ulkopuolelta 40e. Vai oliko lie vähemmän, 36e tai vastaavaa.

        Menee tulliin ja saatat saada vielä sakot päälle.

        Opi elämään terveellisemmin, kyllä se paino tippuu ilman pillereitäkin, joten nyt on hyvä aika oppia saamaan enemmän itsekuria.


      • svsvs
        423432342 kirjoitti:

        Raja tulliin taitaapi olla EU:n ulkopuolelta 40e. Vai oliko lie vähemmän, 36e tai vastaavaa.

        Menee tulliin ja saatat saada vielä sakot päälle.

        Opi elämään terveellisemmin, kyllä se paino tippuu ilman pillereitäkin, joten nyt on hyvä aika oppia saamaan enemmän itsekuria.

        Se oli joku aika sitten 50e ja musta sitä nistettiin vielä pikkasen..


    • Kun se toimii

      Uskaltaisiko joku kertoa onko tilaaminen onnistunut?

    • ainoa joka toimii

      Sama kiinnostaisi minuakin!

      • prankstergirl

        Mä haluaisin tilata myös!!paino tippui 26 kiloo eikä mitään sivuoireita. Onko kellään mitään sivustoa tiedossa?


      • Pulla myös
        prankstergirl kirjoitti:

        Mä haluaisin tilata myös!!paino tippui 26 kiloo eikä mitään sivuoireita. Onko kellään mitään sivustoa tiedossa?

        Nostetaan, jos joku tietäisi!


      • Onnistuu tilaaminen
        Pulla myös kirjoitti:

        Nostetaan, jos joku tietäisi!

        Olen tilannut reseptilääkkeitä netin kautta. Tähän mennessä en ole jäänyt kiinni. Ja jos jään kiinni, niin ei haittaa, olen niin masentunut läski, että mitä väliä millään.


      • Ykkrymnator
        Onnistuu tilaaminen kirjoitti:

        Olen tilannut reseptilääkkeitä netin kautta. Tähän mennessä en ole jäänyt kiinni. Ja jos jään kiinni, niin ei haittaa, olen niin masentunut läski, että mitä väliä millään.

        Kyllähän posti tuo. Ei vaan ole takeita pillereiden koostumuksesta.


    • Yks kriminaali-pulla

      Pietarista myydään apteekeissa. Ei ole laillista tuoda.

    • sldjlsakdj

      Laittakaa luotettava linkki ja ohjeet miten tilata.

    • edfsfdf

      onnistuiko tilaus?

      • wanna loos

        Tarina kertoo että ameriikan tohtorit kirjoittavat reseptin myös turisteille.(jolloin täysin laillista) Onkohan matka jenkkilään ainoa keino saada tätä? Jos joku lähdössä ko maahan eikä usko tuotteeseen/hanki itselleen... niin olisin valmis kuittaamaan tohtori kulut
        apteekki maksun....ja extraa... sillä uskon tähän, koskapa työterveyslääkäri mainitsi ettei tiedä mitään mikä toimisi paremmin.


      • Halavempaakkin
        wanna loos kirjoitti:

        Tarina kertoo että ameriikan tohtorit kirjoittavat reseptin myös turisteille.(jolloin täysin laillista) Onkohan matka jenkkilään ainoa keino saada tätä? Jos joku lähdössä ko maahan eikä usko tuotteeseen/hanki itselleen... niin olisin valmis kuittaamaan tohtori kulut
        apteekki maksun....ja extraa... sillä uskon tähän, koskapa työterveyslääkäri mainitsi ettei tiedä mitään mikä toimisi paremmin.

        Lääke tosiaan toimii. Pietariin tai vaikka Viipuriin olisi vähän lyhyempi matka.


      • mimosa5
        Halavempaakkin kirjoitti:

        Lääke tosiaan toimii. Pietariin tai vaikka Viipuriin olisi vähän lyhyempi matka.

        Haluan ehdotoomasti olla mukana jos saatte jotenkin itsellenne kyseistä lääkettä, itsekin käytin sitä vuoden ajan ilman sivuvaikutuksia, paino tippui 26 kg.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe