Huomenna loppuu kärvistely!

nooanarkki

Mikäli Raamattuun on vähänkään uskomista,niin huomenna tulee ISO JYTKY!Siinä ei puolueen jäsenkirja paljon paina,kun Kaikkivaltiaan iso ja karvainen kämmen pyyhkäisee koko ihmiskunnan littanaksi.Ei enää kolikoiden laskemista kauppareissulle!Ei enää ikuista hammasten kiristelyä kaikista laskuista eikä huonosti nukuttuja öitä!

Mä olenkin jo ennakoinut tämän mielenkiintoisen tapahtuman etukäteen:Vakuutukset on sanottu irti,Aku Ankan tilaus katkaistu,naapureille heiluteltu keskisormea ja pankinjohtajallekin ennätin soittaa.Että miltäs nyt tuntuu,kun loput talolainasta meneekin pankin piikkiin,hee,hee!

Aamulla heti kuuden jälkeen mä juon pari mukillista kahvia ja vetelen rauhassa hermosauhut.Sitten kiipeän tuonne autotallin katolle.Mä katson uhmakkaasti ylös kohti taivasta,heristän nyrkkiäni ja karjaisen:Antaa palaa,senkin vanha vuohi!Ja katsokin,että ensimmäisellä kerralla osut kunnolla!

Ja jos ei tälläkään kerralla osu Ison Kirjan ennustus kohdalleen,niin mä haastan kirkon käräjille harhauttamisesta sekä vähävaraisen henkilön erehdyttämisestä.Siinä hommassa saattaa jopa Paavin luodinkestävä lasitorni horjua,kun ruvetaan etsimään syyllisiä tähän säikyttelyyn.Rauhallista sunnuntai-aamua...

20

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi helevata sentään, mikset aikasemmin sanonut. Liian moni asia jäi nyt kesken. Toivottavasti kuitenkin vasta illemmalla tulisi, se jytky. Olisi vielä päivä aikaa laittaa asioita kuntoon.

• Hans Lankari

Minä erinomaisen mielelläni jo töistä lähtiessäni haistatin pitkät paskat pomolleni.
      Kaverilta vippasin 5sataa ja kohta kulutan sen kevyisiin kenkiin...hmm no niiden kantajaan. Ihan mukavaa kun ei tarvi edes kumia käyttää.
      Peltipoliisin kohdalla kiihdytän autoni ainakin 5kympin ylinopeuteen.
      Anopille sanoinkin jo äsken suorat sanat:" Vatupassi eli vesivaaka"," kahden pisteen välinen lyhyin etäisyys"...siihenpä jäi miettimään että on siinä vävypojassa miestä!!

• Nooh, tässäpä pelastus, kun juuri kerkesin hämätä pankinjohtajaa muka hyväpalkkaisella toimittajan paikallani ja ottaa 345 000 € lainaa talon ostoa varten. Kiitti vikistä, nyt tästä selvitään. Tavataan Pietarin portilla ja mulla tie vie kyllä valitettavasti alas päin.......susta en tiedä....

• lejanna*

Eiköhän me ihan kaikki päästä soittelemaan kultaisia harppujamme samaan orkesteriin taivaitten autuudessa, kukahan johtanee.
        Tämä maallinen vaellus on monesti monelle meistä pelkkää helvettiä, maanpäällistä.
        Johan olisi tosi kohtuutonta, jos vielä sellaiseen lopultakin joutuisi grillattavaksi. :))
        .

• lejanna* kirjoitti:

Eiköhän me ihan kaikki päästä soittelemaan kultaisia harppujamme samaan orkesteriin taivaitten autuudessa, kukahan johtanee.
        Tämä maallinen vaellus on monesti monelle meistä pelkkää helvettiä, maanpäällistä.
        Johan olisi tosi kohtuutonta, jos vielä sellaiseen lopultakin joutuisi grillattavaksi. :))
        .

Selvä ja minä olen sitten rumpali jo siitäkin johtuen, että olen niitä maallisen vaellukseni aikana soittanut bändissä. Ateistina voin kuitenkin sanoa, että saatanan kovaa hevyä siellä sitten soitetaan.:-XXDD

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

Selvä ja minä olen sitten rumpali jo siitäkin johtuen, että olen niitä maallisen vaellukseni aikana soittanut bändissä. Ateistina voin kuitenkin sanoa, että saatanan kovaa hevyä siellä sitten soitetaan.:-XXDD

Niinpäs soittelet, sillä minä tökin hiilihangolla jos viulu vaikenee.
        Kyllä meillä on lystiä tänään. Ja tästä etiäpäin!
        Minäki nousin jo aikaisin odottamaan maailmanloppua.
        Vaikka klo 1800 se vasta tulee, kuulemas, maanjäristys ja jyristys.
        On tää hurjjaa!

• Teotwawki kirjoitti:

No tyrkytän sinullekin tätä nyt sitten mutta pienennä varmuuden vuoksi volyymiä:))

http://www.youtube.com/watch?v=OpCMhsmLddQ

• Anjaniina.

Mitä helekutan sunnuntaiaamua?
      Nyt on LAuantTTAI!!!!!!!!
      Älä sinä varastele mun vähii vapaapäivii.
      Jotka muuteski kyrsii kun muut on hauskassa meetissä ja mä happanen täällä.
      Soon 6000 eken lasku sulle, nyysitystä vapaapäiväst...Nih!
      Joko nä joit ne kaffet...olsiko pannunpohjalla vähä mullenkin?

• Joku höperö vanha ukko Amerikassa tuon on ennustanut. Oli nettiuutisissa pari päivää sitten, että tänään klo 18 alkaa joka paikassa maanjäristys. Täytyy kai sitten miettiä tuolta ulkoa joku paikka jonkun kuusen alta. No kävin eilen kirjastossa lukemassa paikallislehden ja siellä oli uutinen Turkin maanjäristyksestä, aika ei vaan oikein täsmännyt.

No eletään kuin viimeistä päivää mutta kyllä meinaan huomenna herätä ihan 100 % varmasti.

Asiasta kolmanteen kuulin tässä ensi kerran tänä keväänä kun Käki juuri kukkui kaksi kertaa, ikuna on ihan vieressä auki. Nyt tuntuu jo kesältä:))

• Meriläinen

Missähän se järistys nyt oikein viipyneekään :))
        Kuinkahan mones maailmanloppu tää olikaan ennen sitä viimeistä Inkojen maailmanloppua.

Missä viipyy pääskyt, vaikka sanotaan että "ei yksi pääsky kesää tee" niin en ole sitä yhtäkään vielä nähnyt.

• Meriläinen kirjoitti:

Missähän se järistys nyt oikein viipyneekään :))
        Kuinkahan mones maailmanloppu tää olikaan ennen sitä viimeistä Inkojen maailmanloppua.

Missä viipyy pääskyt, vaikka sanotaan että "ei yksi pääsky kesää tee" niin en ole sitä yhtäkään vielä nähnyt.

Korvessa on jo pääskyjä, huomenna on tulossa kaunis päivä, järven pinta on värjäytynyt pinkin eri sävyiseksi. Pääskyt iltapalalla lentävät matalalla järven pinnan tuntumassa. Elämä jatkuu ; )

• Meriläinen
        korppis kirjoitti:

Korvessa on jo pääskyjä, huomenna on tulossa kaunis päivä, järven pinta on värjäytynyt pinkin eri sävyiseksi. Pääskyt iltapalalla lentävät matalalla järven pinnan tuntumassa. Elämä jatkuu ; )

No ei tullut maailmman loppua mutta Pääskyset tuli, ihanaa.
        Ensin kuuntelin peipposen liverryksen keskelle kun tuli tuttu kirskahdus jostain viime syksyltä. Menin ikkunaan ei näy, ei kuulu. Mutta sitten yhtäkkiä suhahdus ja siinä se oli, ja toinenkin.
        Pääskyt on tulleet tervetuloa kesä.

• stickme
        Meriläinen kirjoitti:

No ei tullut maailmman loppua mutta Pääskyset tuli, ihanaa.
        Ensin kuuntelin peipposen liverryksen keskelle kun tuli tuttu kirskahdus jostain viime syksyltä. Menin ikkunaan ei näy, ei kuulu. Mutta sitten yhtäkkiä suhahdus ja siinä se oli, ja toinenkin.
        Pääskyt on tulleet tervetuloa kesä.

Aamulla katselin sorakuopalla pääskysten touhuja.Täysi pesintä päällä ;)))
        Kurjet ja joutsenet on lähteneet eteenpäin, pohjoisessakin siis lämpenee jo.
        Kuovit on olleet pelloillajo kauan, keskiyön tököttäjät ei vielä ole olleet näkösillä...

• Anjaniina.

Kuka ostas? Kolme tonnia pottuja, tynnyrin hapankaalia ja lavallisen näkkileipää?
      Ynnä viis happinaamaria, säteilysuojapuvun, tuhannen kiloo kynttilöitä ja vedenpuhdistuslaitteet?

• hikshikshii

Mihin niitä nyt enää tarvii, vaiko uhkaa taas muolimanloppu??

• Anjaniina.
        hikshikshii kirjoitti:

Mihin niitä nyt enää tarvii, vaiko uhkaa taas muolimanloppu??

No niin niin...siinäpä se, ei kukaan tarvi, minäkään...

• hikshikshii
        Anjaniina. kirjoitti:

No niin niin...siinäpä se, ei kukaan tarvi, minäkään...

Missä meinasit kynttilöitä polttaa muolimanlopun jäläkeen? Heh? :))
        Nakrattaa, hahhhahhhaa!!
        Ihunaa.

• stickme
        hikshikshii kirjoitti:

Missä meinasit kynttilöitä polttaa muolimanlopun jäläkeen? Heh? :))
        Nakrattaa, hahhhahhhaa!!
        Ihunaa.

Tietysti siellä missä olen.
        Kylläpä se sulla vielä hymy hyytyy kun sähköt opn poikki ja mulla kaikki kynttilät...
        hähä...

• aurinko nousi taas

kyllä se on niin, et kun itse on ns."loppunsa eellä", pelkää maailmanloppuakin eli aika narsistista on pelotella maailman lopulla

• RIMMIR

Eilen 21.05 alkoi Islannissa purkautumaan tulivuori. Tänään Islannin ilmatila on suljettu. Tulivuori sijaitsee jäätikön alla, toivottavasti jäätikkö ei sula.

Raportoi uutiset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      98
      4128
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      29
      2900
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      245
      2337
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      60
      2132
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1456
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1119
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      984
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      955
    Aihe