Vampyyreja...?

*Verta*

Uskooko teistä kukaan ihan oikeasti vampyyreihin...? Mistä yleensäkin netistä löytyis tietoa vampyyreistä nykypäivänä...?
Täytyyhän jossain päin maailmaa olli ihmisiä jotka uskovat niihin tai jopa uskovat itse olevansa vampyyrejä...*kiehtovaa*

69

4969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daemonicus

      Uskon vahvasti että Vampyyrejä olemassa,koska
      tunnen olevani itse päässyt veren makuun...
      En usko Jumalaan mutta en myös pilkkaa häntä!!
      Vihaan pappeja ja valoa...
      Mutta eniten Vampyrismissä rakastan pimeyttä
      ja saatanan palvontaa!!!!!!!!!!!

      • ^Dyriel^

        Uskon samaan kuin Daemonicus....
        Enkä pelkää mitä minulle on tapahtumassa!!


      • <Nazqulie>

        Samaa kulttia!!!!
        Uskon olevani Vampyyri koska näen pimeässä...
        Ja haistan verta aina kun joku on lähelläni...
        Kierrän kaukaa kirkkoja.


      • *Verta*
        <Nazqulie> kirjoitti:

        Samaa kulttia!!!!
        Uskon olevani Vampyyri koska näen pimeässä...
        Ja haistan verta aina kun joku on lähelläni...
        Kierrän kaukaa kirkkoja.

        itse laske kuuluvani saatanan palvojiin...en usko Jumalaan mutta en myöskään välttele kirkkoja jne... oon joskus miettiny miltähän ihmis veri maistuu...hyvältä...uskon niin...


      • Daemonicus

        En kehota sinua liittymään tähän epätavalliseen
        palvomis kulttiin
        sillä et kestäisi sitä kipua,mutta
        kun kysyit maistuuko veri hyvältä.
        Se on aivan totta,veri antaa paljon energiaa
        ja voimaa.
        Jotkut pitävät verta yököttävänä nesteenä
        mutta veri on hyvää ja arvokasta!!!!!
        T:oikea Vampyyri


      • Straw
        Daemonicus kirjoitti:

        En kehota sinua liittymään tähän epätavalliseen
        palvomis kulttiin
        sillä et kestäisi sitä kipua,mutta
        kun kysyit maistuuko veri hyvältä.
        Se on aivan totta,veri antaa paljon energiaa
        ja voimaa.
        Jotkut pitävät verta yököttävänä nesteenä
        mutta veri on hyvää ja arvokasta!!!!!
        T:oikea Vampyyri

        ..vitsi. Kiitoksia, en ole nauranut yhtä paljon moneen päivään.


      • ---------------------------...
        Straw kirjoitti:

        ..vitsi. Kiitoksia, en ole nauranut yhtä paljon moneen päivään.

        joudu helvettiin sillä pilkkasit saatanpalvojia!!!


      • shadow
        ---------------------------... kirjoitti:

        joudu helvettiin sillä pilkkasit saatanpalvojia!!!

        Itse juon verta...
        Enkä häpeä sitä mikä olen ja uskon vampyyreihin...
        En tiedä mikä minulla on, mutta en pysty sietämään auringonvaloa ollenkaan...
        En usko Jumalaan enkä myöskään Helvettiin, koska en tiedä mihin uskoa...This is my story...


      • SnowWhiteSuicide
        shadow kirjoitti:

        Itse juon verta...
        Enkä häpeä sitä mikä olen ja uskon vampyyreihin...
        En tiedä mikä minulla on, mutta en pysty sietämään auringonvaloa ollenkaan...
        En usko Jumalaan enkä myöskään Helvettiin, koska en tiedä mihin uskoa...This is my story...

        onko se totta?


      • En kerro..."
        *Verta* kirjoitti:

        itse laske kuuluvani saatanan palvojiin...en usko Jumalaan mutta en myöskään välttele kirkkoja jne... oon joskus miettiny miltähän ihmis veri maistuu...hyvältä...uskon niin...

        Veri maistuu yleisimmin raudalle, mutta minulla ei. :D Se johtuu varmaan raudan puutteesta tai jostain. Minusta vereni on ihan hyvää :D. En kyl tiiä minkämakusta se ois jos se maistuis raudalle, varmaan aika pahaa :O. :D


      • Helena95
        Daemonicus kirjoitti:

        En kehota sinua liittymään tähän epätavalliseen
        palvomis kulttiin
        sillä et kestäisi sitä kipua,mutta
        kun kysyit maistuuko veri hyvältä.
        Se on aivan totta,veri antaa paljon energiaa
        ja voimaa.
        Jotkut pitävät verta yököttävänä nesteenä
        mutta veri on hyvää ja arvokasta!!!!!
        T:oikea Vampyyri

        moi helena tässä haluaisin kysyä että oletko oikeasti vampyyri.


      • Vampie

        Mistä tiedät että vampyyrit palvovat Saatanaa? Ehkä he jopa halveksuvat Saatanaa, kuka tietää? Minulla ainakin on pakkomielle tietää mahd. paljon vampyyreista, koska ne ovat kiehtovia olentoja. Joka tapauksessa, en usko että kaikki vampyyrit palvoisivat Saatanaa.


      • PrincessOfSorrow
        <Nazqulie> kirjoitti:

        Samaa kulttia!!!!
        Uskon olevani Vampyyri koska näen pimeässä...
        Ja haistan verta aina kun joku on lähelläni...
        Kierrän kaukaa kirkkoja.

        ite uskon vampyyreihi mut niit ei kuitenkaa oo olemas jos ite luulet olevas ''vampyyri'' nii sunha pitää pystyy juosta toooooooooosi nopeest ja oisit tosi vahva ja etkä kuole vaikka tippuisit jostain helvetin korkeelt paikalt jne. jos noi kaikki pystyt tehä nii uskon hei saisit vaik millin mult :D. btw haista kans kaukaalt ja kuulen kans kaukaalt mut en kai sentään uskon olevani vampyyri vaik sen halusinki olla :P


      • vampires
        <Nazqulie> kirjoitti:

        Samaa kulttia!!!!
        Uskon olevani Vampyyri koska näen pimeässä...
        Ja haistan verta aina kun joku on lähelläni...
        Kierrän kaukaa kirkkoja.

        Minä plaplaplaa, ei jaksa selittää 8d


      • oikea vampyyri
        Daemonicus kirjoitti:

        En kehota sinua liittymään tähän epätavalliseen
        palvomis kulttiin
        sillä et kestäisi sitä kipua,mutta
        kun kysyit maistuuko veri hyvältä.
        Se on aivan totta,veri antaa paljon energiaa
        ja voimaa.
        Jotkut pitävät verta yököttävänä nesteenä
        mutta veri on hyvää ja arvokasta!!!!!
        T:oikea Vampyyri

        Jos kerta olet vampyyri niin liityn palvomis kulttiisi :)


      • oikea vampyyri
        SnowWhiteSuicide kirjoitti:

        onko se totta?

        On se totta. Vampyyrejä on olemassa ym.


      • oikea vampyyri
        oikea vampyyri kirjoitti:

        On se totta. Vampyyrejä on olemassa ym.

        :D


      • ihminen (kö)
        Vampie kirjoitti:

        Mistä tiedät että vampyyrit palvovat Saatanaa? Ehkä he jopa halveksuvat Saatanaa, kuka tietää? Minulla ainakin on pakkomielle tietää mahd. paljon vampyyreista, koska ne ovat kiehtovia olentoja. Joka tapauksessa, en usko että kaikki vampyyrit palvoisivat Saatanaa.

        En minäkään usko


      • ...
        ^Dyriel^ kirjoitti:

        Uskon samaan kuin Daemonicus....
        Enkä pelkää mitä minulle on tapahtumassa!!

        turha uskoo D:


      • ....
        PrincessOfSorrow kirjoitti:

        ite uskon vampyyreihi mut niit ei kuitenkaa oo olemas jos ite luulet olevas ''vampyyri'' nii sunha pitää pystyy juosta toooooooooosi nopeest ja oisit tosi vahva ja etkä kuole vaikka tippuisit jostain helvetin korkeelt paikalt jne. jos noi kaikki pystyt tehä nii uskon hei saisit vaik millin mult :D. btw haista kans kaukaalt ja kuulen kans kaukaalt mut en kai sentään uskon olevani vampyyri vaik sen halusinki olla :P

        oon kuullu et jos yöllä 00.00 sä sanot että: Muuta minut kolme kertaa nii muutut vampyyriks. Jos oikeesti haluut olla vampyyri nii testaa! :)


      • Se joka nauraa teille
        Straw kirjoitti:

        ..vitsi. Kiitoksia, en ole nauranut yhtä paljon moneen päivään.

        Sama :D


    • Crepsley

      Minä uskon että heitä on ainakin ennen ollut olemassa. Kaikki myytit saavat aina jostain alkunsa. Onhan Draculakin ollut olemassa, mutta se, oliko hän vampyyri? Kuka tietää. Mutta tähän asiaan on turha sekoittaan mitään saatananpalvontaa. Se on asia erikseen. Mutta hyvä nimimerkki "Verta", kehoittaisin sinua alkamaan lukea Darren Shan kirjoja. Niissä on paljon asiaa vampyyreista. Ja niiden tietouteen minä ainakin perustan.

      • Twilight

        Kyllähän mäkin vampyyereista pidän, ja olen lukenut jopa typerät Darren Shanit, mutta hei... Eikö Anne Rice kuitenkin ole aina ja ikuisesti meidän vampyyrikuningattaremme? Ainoa joka osaa kirjoittaa vampyyrikirjoja!

        Anteeksi, ei liity edes aiheeseen.


      • Twilight
        Twilight kirjoitti:

        Kyllähän mäkin vampyyereista pidän, ja olen lukenut jopa typerät Darren Shanit, mutta hei... Eikö Anne Rice kuitenkin ole aina ja ikuisesti meidän vampyyrikuningattaremme? Ainoa joka osaa kirjoittaa vampyyrikirjoja!

        Anteeksi, ei liity edes aiheeseen.

        enkä sitten tarkoittanut vampyyrikuningatar kirjaimellisesti!


      • ....

        lukisit kuule mielummin twilight kirjoja -.-


    • Firenzzia

      Okei, vuoden hauskin viesti. En kommentoi nyt aloittajaa, vaan noita jatkajia. Juu, lapsukaiset, jos osaatte nimetä edes Saatananpalvonnan perusideologian tai Mustan raamatun kirjoittajan, niin nostan teille hattua, mutta lähinnä epäilen, että olette wannabeegootteja uhmaiän kauneimmassa kukassa.

      Juu, ei siis millään pahalla, mutta jo kirjoitusasu ja viestiasu kertoo, että aivan kokonaan asiassa ette ole, jos ette edes puolittain kieliopin mukaan pysty kirjoittamaan.

      Ja vampyyreista... joku tuolla sanoikin jo, että jokaiselle kulttuurilla on omat taustansa ja useille 'vampyyrijulkkiksille' kuten Vlad Tepes ja Maria Verinen löytyy todelliset historialliset henkilönsä. Myös erilaisille vampyyrilahkoille ja kulteille löytyy omat tapansa ja uskomuksensa, joissakin muinaisuskonnoissa on myös verenimijänsä, jotka poikkeavat suuresti siitä eurooppalaisen yleiskuvan, joka on Ricen sekä Stokerin Hollywoodmaisestu versio seksuaalisista ja eroottisista olennoista.

      Jos joku haluaa ihan asialinjalla keskustella pitkähampaisista yön olennoista, niin juttuseura olisi ihan kivaa.

      Ja joo, voin uskoa, että te muutamat olette jo manaamassa sieluani helvettiin Samaelin ja kaikkien kadotuksen voimien nimeen tästä kamalasta loukkauksesta saatananpalvojia kohtaan, jep, sitä se maailma on...

      • Dauntless

        mutta pakko sanoa. Kun tässä keskustelussa on jo pariin otteeseen puhuttu että saatananpalvojat manailisivat porukkaa helvettiin. Jos ajatellaan että saatananpalvotahan keskittyy juuri sen helvetin herran palvontaan, niin eikö saatananpalvojan KUULU päästä helvettiin aivan kuten jumalanpalvojien taivaaseen, joten tulen tulokseen, että saatananpalvojien pelkona olisi joutua taivaaseen eikä heidän kuuluisi manata porukkaa helvettiin kuten kristityt vaan taivaaseen - päinvastaisesti kuten kaikki muukin!

        Äh, anteeksi. Turhaa löpinää.


      • tenutaja

        niin sen verran vain että tietääkö ketään että kuka oli ensin mäinen vampyyri ??? ja eiköst toi musta raamattu ole mooseksen 6 kirja tai jotain ja saatanan palvonta ei liity mitenkään pampyrismiin eikä se veren juontikaan tee vielä vampyyriksi . mut jos joku keksii miten tullaan vampyyriksi niin kertokaa toki ihmeessä mullekin


      • Maria Verinen mielestäsi on? En ole lukenut mitään, mikä yhdistäisi hänet vampyyritarinoihin.

        Maria oli Henrik VIII:n tytär, joka oli katolinen ja poltti protestantteja roviolla. Myöhempi Englanti antoi hänelle jokseenkin aiheettoman liikanimen Maria Verinen (aiheettoman, koska sekä hänen eisänsä että sisarensa Elizabeth olivat paljon verisempiä).

        Vlad Tepesistä teki Bran Stoker vampyyrin. Hänet tunnetaan Vlad Seivästäjänä, koska sitä hän harrasti. Elisabeth Kostovan kirjassa "Historiantutkija" hänet uudelleen lämmitetään vampyyrinä.

        Viimeisin kansantarinoiden vampyyrejä käsittelevä kirja on muuten Fred Vargasin "Jalattomat, elottomat".


    • raituli
    • mmel

      uskon ainakin että joskus aikoinaan on ollut vampyyrejä ja miks ei olis vieläkin. mutta sitä mieltä oon ettei saatananpalvonta ja vampyyrit liity mitenkään yhteen... ja se että on maistanu ihmisen verta,eikä tykkää kirkoista ei tee ihmisestä vampyyriä...

      • mmör.

        Uskon samoin mmel. ^^' Ihan varmast keskiajal on ollu vampyyrejä, tai sit ihmiset oli vaan niin pölvästejä.. Noitiinkin ehkä uskon, en tiedä.. Mut vampyyreihin ainakin. ^^' Jotenkin tuntuu, et jos niitä on tällä hetkellä olemasa, niin niitä ois tosi vähän.. Ääh.. Ehkä oon seonnu tjn, ku uskon melkee kaikkee esim. Jumalaan, saatanaan (en palvo!!), merenneitoihin ( xDD ) jne. ^^' Jooh, hullu oon.. :'D Mut oon luken, et muinaiset egyptiläisetkin usko vampyyreihin ja ne piti niit jonain jumalina vissiin ja palvo tjn. ^^,


      • viiviiiiihhh:::_
        mmör. kirjoitti:

        Uskon samoin mmel. ^^' Ihan varmast keskiajal on ollu vampyyrejä, tai sit ihmiset oli vaan niin pölvästejä.. Noitiinkin ehkä uskon, en tiedä.. Mut vampyyreihin ainakin. ^^' Jotenkin tuntuu, et jos niitä on tällä hetkellä olemasa, niin niitä ois tosi vähän.. Ääh.. Ehkä oon seonnu tjn, ku uskon melkee kaikkee esim. Jumalaan, saatanaan (en palvo!!), merenneitoihin ( xDD ) jne. ^^' Jooh, hullu oon.. :'D Mut oon luken, et muinaiset egyptiläisetkin usko vampyyreihin ja ne piti niit jonain jumalina vissiin ja palvo tjn. ^^,

        Mäkin uskon vampyyreihin ja noitiin yms. itse tunnen olevani jonkin sortin vampyyri, en pidä valosta, välttelen kirkkoja automaattisesti, ja saatan tehdä outoja rituaalejakin joskus. aikeissa on käydä laitamassa vampyyrihampaatkin jossain vaiheessa kun rahaa löytyy( :

        Onko jossain jotain suomenkielistä sivua, joka on tarkoitettu tämän henkisille, tiedättekö?


      • vainihmminen
        viiviiiiihhh:::_ kirjoitti:

        Mäkin uskon vampyyreihin ja noitiin yms. itse tunnen olevani jonkin sortin vampyyri, en pidä valosta, välttelen kirkkoja automaattisesti, ja saatan tehdä outoja rituaalejakin joskus. aikeissa on käydä laitamassa vampyyrihampaatkin jossain vaiheessa kun rahaa löytyy( :

        Onko jossain jotain suomenkielistä sivua, joka on tarkoitettu tämän henkisille, tiedättekö?

        Luimpa tässä vähän viestejänne..
        Minä uskon vampyyreihin, ihmissusii,jumalaa,saatanaan ja niin edelleen mutt hölmötkin tietävät ettei vamppyyreihin vaikuta kirkot,pyhävesi ja niin edelleen puu vaarnat kylläkin. Vampyyrit eivät liity saatananpalvontaan. He ovat olleet ihmisiä saattaneet kuulua jopa kirkkoon jotain heille on tapahtunut.. kukaan ei tiedä mitä.. En pelkää vampyyrejä enkä muitakaan sellaisi.. haluan tavata jonkun heihin kuuluvan ja olen tavannutkin vaikka ketä.. (mutta) se on myös sairaus että kuvittelee olevansa vampyyri/ihmissusi ja haluaa juoda verta.

        Olen ihminen ja niin te kaikki muutkin Vampyyrit ja ihmissudet sun muut ovat kadonneet jo kokonaan(todennäköisesti) mutta niitä on varmasti ollut niinkuin dinosauruksiakin uskon siihen teoriaan.


      • hön
        vainihmminen kirjoitti:

        Luimpa tässä vähän viestejänne..
        Minä uskon vampyyreihin, ihmissusii,jumalaa,saatanaan ja niin edelleen mutt hölmötkin tietävät ettei vamppyyreihin vaikuta kirkot,pyhävesi ja niin edelleen puu vaarnat kylläkin. Vampyyrit eivät liity saatananpalvontaan. He ovat olleet ihmisiä saattaneet kuulua jopa kirkkoon jotain heille on tapahtunut.. kukaan ei tiedä mitä.. En pelkää vampyyrejä enkä muitakaan sellaisi.. haluan tavata jonkun heihin kuuluvan ja olen tavannutkin vaikka ketä.. (mutta) se on myös sairaus että kuvittelee olevansa vampyyri/ihmissusi ja haluaa juoda verta.

        Olen ihminen ja niin te kaikki muutkin Vampyyrit ja ihmissudet sun muut ovat kadonneet jo kokonaan(todennäköisesti) mutta niitä on varmasti ollut niinkuin dinosauruksiakin uskon siihen teoriaan.

        juu eli siis itsekin uskon vampyyreihin ynnä muihin ja tuolla aikaisemmin kun oli se viesti että "eikö saatananpalvojien pitäisi manata ihmisiä taivaaseen" niin ihmettelin itsekin samaa. kaiken logiikan mukaan ainakin.. vampyyrit ovat aiheena kiehtova ja on jännä ajatella että tämän maailman sisässä on olemassa toinen maailma, josta emme tiedä mitään. niille jotka haluavat luettavakseen kiinnostavan (ja osittain historiallisiin tapahtumiin perustuvan) kirjan, suosittelen Elizabeth Kostovan Historiantutkijaa.. Uskon, että ne, jotka tällä palstalla ovat sanoneet olevansa vampyyrejä, eivät todellisuudessa ole, sillä jos vampyyreja on, he eivät saa paljastaa olemassaoloaan.. tämä on yksi niistä harvoista vampyyrijutuista, joka on mielestäni täysin selvää..! tässä ei nyt kylä valitettavasti aivan alkuperäiseen viestiin ullut oikein mitään vastinetta..


      • uskon vampyyreihi
        hön kirjoitti:

        juu eli siis itsekin uskon vampyyreihin ynnä muihin ja tuolla aikaisemmin kun oli se viesti että "eikö saatananpalvojien pitäisi manata ihmisiä taivaaseen" niin ihmettelin itsekin samaa. kaiken logiikan mukaan ainakin.. vampyyrit ovat aiheena kiehtova ja on jännä ajatella että tämän maailman sisässä on olemassa toinen maailma, josta emme tiedä mitään. niille jotka haluavat luettavakseen kiinnostavan (ja osittain historiallisiin tapahtumiin perustuvan) kirjan, suosittelen Elizabeth Kostovan Historiantutkijaa.. Uskon, että ne, jotka tällä palstalla ovat sanoneet olevansa vampyyrejä, eivät todellisuudessa ole, sillä jos vampyyreja on, he eivät saa paljastaa olemassaoloaan.. tämä on yksi niistä harvoista vampyyrijutuista, joka on mielestäni täysin selvää..! tässä ei nyt kylä valitettavasti aivan alkuperäiseen viestiin ullut oikein mitään vastinetta..

        ...tiiä et mikä mul on käyn normaalisti kaikkialla mut mun askeleet on hiljentyny huomaavasti hyvä jos niitä ees kuuluu,teen kaiken nii hiljaa ku pystyn,puren itteeni kokoaja (kädessä kivat hampaanjäljet) tänääki tuli haava sormee nii alkoin heti juoda siit verta : O sit etin kokoaja tietoo vampyyreistä ja oikeesti tahnon,todella tahdon muuttua vampyyriksi sikäli jos se on mahdollista tai tavata joku sellainen tai... oikeesti ois kiva tietää onko kellää mitää tietoo vampyyreistä onko niitä olemassa? matkustaisin vaikka toiselle puolelle maapalloa tavataakseni jonkun vampyyrin mä oon hulluuden partaalla nytki vaa puren ihoa ku ääh...en oikeesti tiiä mitä mulle on tapahtumassa mutta tahon muuttua vaikka nyt ja heti paikalla...


      • tricofell
        uskon vampyyreihi kirjoitti:

        ...tiiä et mikä mul on käyn normaalisti kaikkialla mut mun askeleet on hiljentyny huomaavasti hyvä jos niitä ees kuuluu,teen kaiken nii hiljaa ku pystyn,puren itteeni kokoaja (kädessä kivat hampaanjäljet) tänääki tuli haava sormee nii alkoin heti juoda siit verta : O sit etin kokoaja tietoo vampyyreistä ja oikeesti tahnon,todella tahdon muuttua vampyyriksi sikäli jos se on mahdollista tai tavata joku sellainen tai... oikeesti ois kiva tietää onko kellää mitää tietoo vampyyreistä onko niitä olemassa? matkustaisin vaikka toiselle puolelle maapalloa tavataakseni jonkun vampyyrin mä oon hulluuden partaalla nytki vaa puren ihoa ku ääh...en oikeesti tiiä mitä mulle on tapahtumassa mutta tahon muuttua vaikka nyt ja heti paikalla...

        Haluan vampyyriksi ja ikuisen elämän. Haluan todella vahvaksi ja nopeaksi.


      • ........

      • oiku olis...
        tricofell kirjoitti:

        Haluan vampyyriksi ja ikuisen elämän. Haluan todella vahvaksi ja nopeaksi.

        älä vaa!!! vitt---oikeest oon nähny jo 3 kertaa peräkkäin unta joissa jokaisessa seisoo semmone musta kaapune tyyppi sit aamul kuheräänjameen syömään mikää ei maistu hyvältä ei siis mikää!!! päiväl kaikki maistu taas hyvält mut oikeest !!! vannon jeesuksen jumalan mooseksen mutsinpään nimeen!!!


      • vampyyreihin uskova
        hön kirjoitti:

        juu eli siis itsekin uskon vampyyreihin ynnä muihin ja tuolla aikaisemmin kun oli se viesti että "eikö saatananpalvojien pitäisi manata ihmisiä taivaaseen" niin ihmettelin itsekin samaa. kaiken logiikan mukaan ainakin.. vampyyrit ovat aiheena kiehtova ja on jännä ajatella että tämän maailman sisässä on olemassa toinen maailma, josta emme tiedä mitään. niille jotka haluavat luettavakseen kiinnostavan (ja osittain historiallisiin tapahtumiin perustuvan) kirjan, suosittelen Elizabeth Kostovan Historiantutkijaa.. Uskon, että ne, jotka tällä palstalla ovat sanoneet olevansa vampyyrejä, eivät todellisuudessa ole, sillä jos vampyyreja on, he eivät saa paljastaa olemassaoloaan.. tämä on yksi niistä harvoista vampyyrijutuista, joka on mielestäni täysin selvää..! tässä ei nyt kylä valitettavasti aivan alkuperäiseen viestiin ullut oikein mitään vastinetta..

        olen samaa mieltä. vampyyrit (jos heitä on olemassa) eivät paljasta olemassa oloaan. minäkin uskon vampyyreihin!!


    • L.M

      Mää uskon vampyyreihin ja vanhoista kirjoista/tarinoista saa aina jotain hyvää tietoa.Ja jos aaveita on olemassa,niin on vampyyreitäkin!

    • fssfdfs

      Eihän kukaan voi sanoa varmasti, että ei ole. Kuitenkin 99,99% todennäköisyydellä niitä ei ole. Mieluummin minä jumalaan uskoisin kuin vampyyreihin. Siihen uskomiseen olisi edes joku peruste.

      • Vampyyri(kö)

        Minä en oikein tiedä olenko vampyyri, mutta olisi todella kiva olla... Himoitsen verta aika lailla xD Kuka ei muka haista verta? minä ainakin haistan. Minua kylläkin luullaan noidaksi...että kiva kun jotku aina tulee suunnittelemaan mun polttamista roviolla... juupa juu... siis eihän niillä ole edes mitään todisteita siitä, että olisin joku noita? Voisko joku auttaa?


      • ookok
        Vampyyri(kö) kirjoitti:

        Minä en oikein tiedä olenko vampyyri, mutta olisi todella kiva olla... Himoitsen verta aika lailla xD Kuka ei muka haista verta? minä ainakin haistan. Minua kylläkin luullaan noidaksi...että kiva kun jotku aina tulee suunnittelemaan mun polttamista roviolla... juupa juu... siis eihän niillä ole edes mitään todisteita siitä, että olisin joku noita? Voisko joku auttaa?

        tässä luin näitä viestejä
        ja kun joku mainitsi että keskiajalla uskottiin näihin vampyyrii, noitiin ja kaikkeen yliluonnolliseen.
        ja muka ns on todistettu että yliluonnollista olisi olemassa ja että muka demolni saattaisi muka vallata ihmisen? olen ollut joskus erittäin taikauskoinen ja uskonu tähän kaikkeen hömpötykseen mutta jotenkin se meni ohi kun rupesi ihan kunnolla miettimään. ja olen tullut lopputulokseen että onko sitä yliluonnollista edes olemassa? mutta jos kerran muka sitä olisi olemassa niin miks ei vampyyreitakin?? kyllähän vampyrismi kuuluu joidenkin ihmisten tapaan juoda verta mutta tarun mukaan vampyyri on ns heränny kuolleista ja eivät kestä auringonvaloa lainkaan ja juovat verta ja että heidät pystyisi tappamaan vain nuolella sydämmen/ puuvaarnalla / Tulella. Joten en usko että normaali ihminen kumminkaa vampyyri koska tietääkseni normaali ihminen ei ole kuollut :D Mutta vielä tuosta keskiajasta niin silloin uskottii ihan kaikkeen teit mitä outoa tahansa ja uskottiiin kaiken mitä sanottiin. nykyään yritetään niin kovasti todistaa yliluonnollisen olemissa oloa mutta koneella pystyy muokkaa vaikka miten joten pitää rehellisesti miettiä kannattaako mihinkään uskoa ellei nää ihan omilla silmillä kaiken tämän eikä vaan jostain tv dokumentista kattoo ja ottaa tosissaan. ihmisillä meinaa laukkaa toi mielikuvis aika paljon...


      • alumiini38
        ookok kirjoitti:

        tässä luin näitä viestejä
        ja kun joku mainitsi että keskiajalla uskottiin näihin vampyyrii, noitiin ja kaikkeen yliluonnolliseen.
        ja muka ns on todistettu että yliluonnollista olisi olemassa ja että muka demolni saattaisi muka vallata ihmisen? olen ollut joskus erittäin taikauskoinen ja uskonu tähän kaikkeen hömpötykseen mutta jotenkin se meni ohi kun rupesi ihan kunnolla miettimään. ja olen tullut lopputulokseen että onko sitä yliluonnollista edes olemassa? mutta jos kerran muka sitä olisi olemassa niin miks ei vampyyreitakin?? kyllähän vampyrismi kuuluu joidenkin ihmisten tapaan juoda verta mutta tarun mukaan vampyyri on ns heränny kuolleista ja eivät kestä auringonvaloa lainkaan ja juovat verta ja että heidät pystyisi tappamaan vain nuolella sydämmen/ puuvaarnalla / Tulella. Joten en usko että normaali ihminen kumminkaa vampyyri koska tietääkseni normaali ihminen ei ole kuollut :D Mutta vielä tuosta keskiajasta niin silloin uskottii ihan kaikkeen teit mitä outoa tahansa ja uskottiiin kaiken mitä sanottiin. nykyään yritetään niin kovasti todistaa yliluonnollisen olemissa oloa mutta koneella pystyy muokkaa vaikka miten joten pitää rehellisesti miettiä kannattaako mihinkään uskoa ellei nää ihan omilla silmillä kaiken tämän eikä vaan jostain tv dokumentista kattoo ja ottaa tosissaan. ihmisillä meinaa laukkaa toi mielikuvis aika paljon...

        Jos nyt ooikeasti kuvittelet olevasi vampyyri niin hae apua! Löydät itsesi muuten vankilasta tai rajusti hyväksikäytettynä jostain varastosta. Sadut onpi satuja, eletään me tätä oikeeta elämää:)


      • Never say never.
        alumiini38 kirjoitti:

        Jos nyt ooikeasti kuvittelet olevasi vampyyri niin hae apua! Löydät itsesi muuten vankilasta tai rajusti hyväksikäytettynä jostain varastosta. Sadut onpi satuja, eletään me tätä oikeeta elämää:)

        Sana ``vampyyri´´ on vaikea luokitella tätä nykyä.
        Kaikilla taitanee olla omat mielipiteet siitä mikä on totta ja mikä kenties ei, eikä kumpaakaan niistä tule väheksyä yhtään. Se uskoo joka uskoo ja se ei usko joka ei usko, näin se vain on.
        Vampyyri sanaa voidaan luokitella lyhyesti näihin termiin: Sieluton, ikuinen rakastaja, ahne, tappaja, epä-kuollut, ikuisesti-elävä, tuomittu, langetettu, yli-luonnollinen.
        Eikä kuiteskaan niistä mikään kuvaa kunnolla ``vampyyriä´´ (ainakaan minun mielestäni.)
        Kaikilla on varmasti omat syynsä siihen mihinkä uskoo ja miksi.
        Voitaisiinpa jopa sanoa, että minäkin uskon niihin omalla tavallani.
        No minun näkö-kantani ja uskomukseni ei tietenkään liity tähän mitenkään.
        Sanon nytten vain, että jos jotain yli-luonnollista sattuisi olemaan ettekä näe sitä, se ei meinaa etteikö sitä olisi. Ettehän te edes näe ilmaa, mutta se on kuitenkin olemassa ja te hengitätte sitä, vai kuinka? Sama pätee tähän vaikette näe sitä siihen voi silti uskoa.

        Rauhassa ja sopusoinussa on paljon mukavampi keskustella vai mitä? Koittakaa olla avarakatseisia nuoria älkääkä heti luokitelko jotain pois, koska ette satu näkemään sitä.


      • plaaplaaplaa
        Never say never. kirjoitti:

        Sana ``vampyyri´´ on vaikea luokitella tätä nykyä.
        Kaikilla taitanee olla omat mielipiteet siitä mikä on totta ja mikä kenties ei, eikä kumpaakaan niistä tule väheksyä yhtään. Se uskoo joka uskoo ja se ei usko joka ei usko, näin se vain on.
        Vampyyri sanaa voidaan luokitella lyhyesti näihin termiin: Sieluton, ikuinen rakastaja, ahne, tappaja, epä-kuollut, ikuisesti-elävä, tuomittu, langetettu, yli-luonnollinen.
        Eikä kuiteskaan niistä mikään kuvaa kunnolla ``vampyyriä´´ (ainakaan minun mielestäni.)
        Kaikilla on varmasti omat syynsä siihen mihinkä uskoo ja miksi.
        Voitaisiinpa jopa sanoa, että minäkin uskon niihin omalla tavallani.
        No minun näkö-kantani ja uskomukseni ei tietenkään liity tähän mitenkään.
        Sanon nytten vain, että jos jotain yli-luonnollista sattuisi olemaan ettekä näe sitä, se ei meinaa etteikö sitä olisi. Ettehän te edes näe ilmaa, mutta se on kuitenkin olemassa ja te hengitätte sitä, vai kuinka? Sama pätee tähän vaikette näe sitä siihen voi silti uskoa.

        Rauhassa ja sopusoinussa on paljon mukavampi keskustella vai mitä? Koittakaa olla avarakatseisia nuoria älkääkä heti luokitelko jotain pois, koska ette satu näkemään sitä.

        Vampyyri on yliluonnollinen, niinkö? Mistä se vampyyri sitten on syntynyt? Jos vampyyri ei ole ihminen vaan yliluonnollinen olento, miten se on äitinsä kohdusta syntynyt? Sen verran me kaikki tiedämme että ihminen synnyttää toisia ihmisiä, vai voiko vampyyri siis syntyä miehen spermasta ja naisen munasolusta olematta ihan tavis-ihminen kuitenkin? Vai mistä ne vampyyrit tulee? Putkahtelee johonkin arkkuun ihan tosta vain. Kuinkas se joka nyt kokee olevansa vampyyri selittää vauva- ja lapsuusaikansa? "Kun olin vauva en vielä ollut vampyyri, aikuisena sitten olinkin...." LOL. Samalla logiikalla minä voisin huomenna muuttua siperian tiikeriksi. Kun vampyyrin ravintoa on elävän veri, missä ne uhrit ovat? Ai niin, niistähän tulee vampyyrejä myös... Siinäpä selitys kaikille kadonneille henkilöille, niistä on tullut vampyyreja!


      • vampyyri tietäjä
        plaaplaaplaa kirjoitti:

        Vampyyri on yliluonnollinen, niinkö? Mistä se vampyyri sitten on syntynyt? Jos vampyyri ei ole ihminen vaan yliluonnollinen olento, miten se on äitinsä kohdusta syntynyt? Sen verran me kaikki tiedämme että ihminen synnyttää toisia ihmisiä, vai voiko vampyyri siis syntyä miehen spermasta ja naisen munasolusta olematta ihan tavis-ihminen kuitenkin? Vai mistä ne vampyyrit tulee? Putkahtelee johonkin arkkuun ihan tosta vain. Kuinkas se joka nyt kokee olevansa vampyyri selittää vauva- ja lapsuusaikansa? "Kun olin vauva en vielä ollut vampyyri, aikuisena sitten olinkin...." LOL. Samalla logiikalla minä voisin huomenna muuttua siperian tiikeriksi. Kun vampyyrin ravintoa on elävän veri, missä ne uhrit ovat? Ai niin, niistähän tulee vampyyrejä myös... Siinäpä selitys kaikille kadonneille henkilöille, niistä on tullut vampyyreja!

        No siis eihän vampyyrit voi saada lapsia. Vampyyriksi tulee toisen vampyyrin puremasta. Ensimmäinen Vampyyri on taas voinut tulla jonkun lepakan ym. kautta. Eli siis Kun vampyyri puree ihmistä niin tästäkin tulee vampyyri...Toisaalta jotkut taas sanoo, että sen vampyyrin pitää imeä ihminen kuiviin ennekuin siitä tulee vampyyri...mutta mä luulen, että sillo se kuolee. pelkkä purema riittää. Vampyyriksi ei siis voi ''syntyä'' Siksi vaan tulee jos saa pureman... Lopetan kun alan jo toistamaan samaa :)


    • Gothig

      Itse olen goottivampyyri. Jos joku ei usko olkoon uskomatta. Enkä ole mikään Saatananpalvoja, mutten usko myöskään Jumalaan. Ja alkoipas huvittaa kun jotkut sanovat,että jos olisi oikeita vampyyreitä he eivät tulisi tänne ja kirjoittaisi siitä. Ehkä tai ehkä ei. En saisi tätä kertoa, mutta ihmiset ovat niin tyhmiä etteivät usko kumminkaan. Ei sillä väliä koska kukaan ei tuota usko.
      Ollakseen ns. oikea vampyyri täytyy tulla sellaisen puremaksi. On silti myös mahdollista syntyä ja kasvaa kuin ihmisetkin, mutta tällöin ei ole aito vampyyri. Silloin mahdollisesti kyseessä on puoli- tai lady vampyyri. Itse olen puolivampyyri tai puolivampyyrin jälkeläinen. Se voi ´'hyppiä' sukupolvien ylitse.
      En väitä,että olisin kuolematon taikka haavoittumaton. Olen hieman ihmisiä nopeampi ja pimeänäköni on parempi. Syön aivan tavallista ruokaa ja aina kun joku sitä tarjoaa juon verta. Myös eläimen veri käy, mutta voin sanoa,ettei se todellakaan ole yhtä hyvää kuin ihmisen. Itseasiassa se on kuvottavaa.

    • snif

      en usko olevani vamppyyri, mutta aina välillä haistan metallisen verisen hajun!? en muutenkaan usko vampyyreihin. Näköjään en ole ainoa veren haistelija.

      • Verenhaistelijat

        Olet vain raskaana.


    • Wannabevampire

      Minä uskon vampyyreihin ja haluaisin olla sellainen ja tavata sellaisen, mutta minusta tuntuu myös vahvasti siltä etten koskaan tule tapaamaan sellaista, vaikka sitä niin kovasti toivon ja minä en usko niden olevan saatananpalvojia..

    • vastaka ja kuunelka

      moi!

      tässä 13 ja 12 vuotiaita tyttoöjä *Länsi suomesta!!! me olemme siskoksia ja uskomme vampyyreihin!!! haluaisimme muuttua vampyyriksi ..tietääkö joku jonkun vampyyrin sijain paikan tai jotain mikä liittyy oikeaan vampyriin???? voitteko lähettä lisää tietoa tähän gmailiin?

      ([email protected])

      PS:jos emme vastaa se tarkoittaa että viesti ei ole tullut!!muuten jos joku uskoo ettei vampyyrejä ole olemassa niin kertokaa kuka nero keksi sen?? en usko että joku ihme ihminen keksii yhtäkkiä vampyyrejä...!!

    • dshguhsda

      ja muuten emme halua yliarvioida itseämme mutta haistamme veren
      ps:SAMAT TYYPIT

    • Tietämätön

      Uskon itsekin vähän, sillä uudella ystävälläni on oudonlaiset silmät, se saattaa johtua valostakin,että pupillit ovat pienet, mutta hän näyttää joskus aika pelottavalta, hänellä on lyhyet blondit hiukset ja hän on aika kalpea, kerran ruokaa laittaessani tiputin veitsen, mutta hän sai sen nopeasti kiinni ja nousi ylös. Ihmettelin sitä paljon, mutta jätin sen pois mielestäni. En ole nähnyt hänen edes syövän, vaikka hän väittää syöneensä kotona koko ajan.. Hän ei mene koskaan kenellekkään yöksi, kuulemma tuntee olonsa turvallisemmaksi omassa kodissaan. Mitä kannattaisi tehdä??

    • Auttaja(ko)

      No moikka Tietämätön!
      Kerron tän nyt ihan vaa huvin vuoks, mut se sun kaveris VOI olla vampyyri tai puolivampyyri..
      Mutta saadaksesi varmuuden voisit vaikka "vahingossa" vaikka tiputtaa jonkin tavaran hänen päälleen, tai saksilla sohaista häneen. Katso miten hän reagoi ja seuraa myös hänen silmien väriään:D
      Katso myös miten nopeasti haava parantuu...
      Voit laittaa lisää viestiä jos haluat:D

      Toivottavasti oli apua! =)

    • ihan oikeesti

      Kai te juntit oikeasti tajuatte että tämä teidän keskustelunne on homointa mitä näiltä sivuilta löytyy. Imekää siis munaa, älkää verta.

    • *olenko vampyyri?*

      Terve mä ainakin uskon aika kovasti vampyyreihin ja luulen että itsekkin olen puoliksi vampyyri sillä en pidä auringon valosta ja tykkään verenmausta ja oon siis ihan oikeasti maistanut ihmis verta!

    • puolivampyyri

      moi mäkin uskon vamppyyreihin mutta mitä järkee ois ite olla sellan ja ajatelkaa sitä että kun ootte juuri syntyneitä vampyyreiksi niin te ette voi hillitä itseänne veren janon vuoksi. Siksi teidän pitäisi ruveta saalistamaan eläimiä ei ihmisiä! oon itse puoli vampyyri se on hyvä ja siksi voin syädä tavallista ruokaa ja juoda verta. älkää tehkö itsestänne kokovampyyrejä vaan puolivamppyyrejä silloin voit olla onnellinen.

    • Mmm,verta!!

      Mmmmm,veri on maailman iiihanimman makuista mitä onkaan...Oonko vampyyri?:D Juon verta,nään pimeessä,mulla on terävät kulmahampaat yms. :)
      Mä ainaskin uskon vampyyrihin!!!!! :DD

      • lollol_

        Eihän legendojen vampyyreilla ollut teräviä kulmahampaita, vaan terävät etuhampaat. Hollywood-vampyyrejako haluatte olla?


    • Ingenjör_81

      Haluatko ikuisen elämän hänen veressään ja samalla tuntea todellisen ihmisrakkautta voimakkaamman sekä kestävän rakkauden?

      "Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet."

      Kun otat pelastuksen ja ikuisen elämän vastaan, niin teistä tulee hänen verensä kautta hänen morsiammensa ja osa hänen maailman laajuista hänen seuraajiensa yhteisöä. Hänet voi ottaa vastaan vain täysin antautumalla hänelle ja kutsumalla häntä, tai muuten hän ei voi tulla elämäänne. Kun hän ottaa verensä kautta sinut uuteen elämään, niin hänen henkensä tulee asumaan sinuun ja sinä et koskaan kuole. Ja vaikka sinun ruumisi kuoleekin, niin hän on herättävä sinut eloon viimeisenä päivänä. Hänen seuraajansa muistelevat hänen uhraustaan yhdessä syömällä leipää - joka on hänen ruumiinsa - ja juomalla viiniä - joka on hänen verensä.

      "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi."

      Vaikka jouduttekin vainottavaksi ja elätte erilaista elämää kuin muut, niin hänen kauttansa te saatte myös erityisiä yliluonnollisia hengen lahjoja, jotka vaihtelevat palvelijasta riippuen, mutta joita ainakin ovat...
      - Näkyjen näkeminen tulevaisuudesta
      - Vierailla kielillä puhuminen
      - Vieraiden kielien ymmärtäminen
      - Salatun tiedon sanat
      - Viisauden sanat
      - Henkien tunnistaminen
      - Henkien karkottaminen
      - Sairaiden parantaminen
      - Suurien ihmeiden tekeminen

      "Kaikki, mitä pyhät kirjoitukset sisältävät, on kirjoitettu meille opiksi, jotta saisimme siitä kestävyyttä, lohtua ja toivoa."

      Kaikki tämä on hänestä kirjoitettu muinaisiin tuhansia vuosia vanhoihin Kirjoituksiin.

      Hänellä on monta nimeä ja näistä muutaman mainitakseni niitä ovat mm. Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas, Vapahtaja, Messias, mutta yleisimmin hänet tunnetaan Pelastusta tarkoittavalla nimellä, joka on hepreaksi Yeshua ja suomeksi Jeesus. Hän voitti kuoleman vuodatammalla verensä sinun vuoksesi, että sinä saisit ikuisen elämän. Hän on itse rakkaus ja hän on Jumala.

      "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

    • sarana55

      uskon vampyyreihin yhtä paljon kuin joulupukkiin.. huiiii.

    • Dracula.

      Minä, Dracula, olen noussut haudastani juomaan kaunottarien verta.

    • Mohair
    • a thousand

      Jos joku olisi oikeasti vampyyri, niin miksi kerrotte siitä täällä? Vampyyrit haluavat pitää itsensä piilossa kaikelta. Ainakin useimmat.. Ensimmäiset vampyyrit syntyivät keski-ajalla. Elämme nyt sellaista aikaa, jossa ei kaivata vampyyreja. Koko maapallo menisi sekaisin, jos he tulisivat esiin. Uskon, että yksikään täällä olevista ei ole vampyyri, eikä ole nähnyt sellaista, vaikka muuta väittää. Monet teistä on varmasti lukenut vampyyreista tai ainakin katsonut jonkun vampyyri elokuvan. Jos luulette tietävänne jotakin vampyyreista elokuvan perusteella, olette väärässä. Wikipedia, twilight tai vampyyripäiväkirjat eivät anna mitään tietoa siitä millaisia vampyyrit oikeasti ovat.

      Vampyyrit pystyvät liikkumaan päiväs aikaan, ilman mitään typeriä sormuksia tai killuttimia. Ravintonsa he saavat verestä. Vampyyrin voi tuhota joko iskemällä jonkun terävän sen sydämeen tai polttamalla sen tulella. Rautayrtti on vampyyreille kuin happoa. Se syövyttää vampyyrin ihoa, joka tietysti palautuu entiselleen nopeasti. Rautayrtti myös heikentää vampyyria. Tarut ja myytit valkosipulista tai muista, ei pidä laisinkaan paikkaansa.

      Vampyyri syntyy siten, kun oikea vampyyri puree ihmistä, jolloin vampyyrin verta joutuu kuolevaisen kehoon. Ihmisen pitää tämän jälkeen kuolla ja sitten hän on vampyyri ja kuolematon. Mutta teidän pitää ymmärtää, että vampyyrina olo on kuin jokin kirous. Sitä ei voi peruuttaa. Joidenkin mielestä se on hienoa, kun voi elää ikuisesti. Ei se ole.. En tiedä miksi kerron tämän teille, mutta toivottavasti tästä ole jotakin hyötyä.

    • Vampyyri31

      Mä oon vampyyri. Mul on mustat hiukset ja pukeudun goottimaisesti. Vältän kirkkoja ja valvon puoli 11 yöhön! Sit mä oon kerran maistanu OIKEETA IHMISEN VERTA!!

    • Nooravamp'ire

      Minä uskon niihin. En ole aivan varma, mistä tietoa löytyisi, mutta olen itse paranormaali-ilmiöiden asiantuntija, enkä pidä niitä ihmisiä hulluina, jotka ovat nähneet tai muuten vain uskovat vampyyrien olemassa oloon. Vampyyrit löytyvät helposti, jos katselet tarkemmin ympärillesi. terävä katse ja pitkä haikea tuijotus kauloihin, siinä on vampyyri! Niitä siis on olemassa.

      • Nooravamp'ire

        ... Ja ai niin! Te tietämättömät, jotka ette usko, saatte vielä nähdä, että Nosferatu nousee haudastaan. Nii-in, nousee kyllä. Enkä valehtele! Ja vielä siihen otan kantaa; jos te oikeasti luulette, etteivät vampyyrit kirjottelisi tänne nettipalstoille keitä ovat, olette ääliöitä. Tuskin ne verenimijät asuvat jossain mullan alla tietämättä, mikä I phone on. Ne saattavat käyttää instagrammia tai facebookia yhtä hyvin kuin tekin. Olkaa tarkkana älkääkä olko niin tyhmiä kuin esitätte! T: Nooravamp'ire


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe