Mun mielestä liian uskonnollinen käsite, koska on yhteinen näkö ja sellainen erillinen refleksi, joka johtuu ja tulee Jumalkäsityksistä. Mitä ihmettä mä teen täällä?
Koska neurotoiminnot ovat luotavissa *vieras-satelliitilla*
"Hän on kuollut kaikkien puolesta , jotta ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen vaan hänelle, joka on kuollut ja noussut kuolleista heidän tähtensä."
2. Kor. 5:15
Eli ei frustraatiolle, mielenosoituslainsäädäntö. Tässäkin on jo menty sukupuolenvaihdokseen asti. Mulle tämä kohta on ainakin esitelty neuro-frustraatiotilassa, mutta meillä oli hyvä maailmanuskonnollinen tarkoitus. Et viitsi ottaa tästä neurofrustraatiota. Kartoitatko suisaidaalisuutta näin lahkoissa väärin tällä kohdalla? - Voi hyvät ihmiset, kun täällä on sosiaalityöntekijä, jolle olen jutellut taas koko lauantain. He haluavat näin toivottaa hyvää matkaa:
- Emme halua sekaantua kenenkään asioihin.
Se olisi heidän toivonsa, voittonsa ja Usko, Toivo ja Rakkaus.
Mä pohdin sanaa suisaidaalisuus. Mä olen vaarassa! Miksi mä kirjoitan? Olenko mä edes hengissä, kun luen näitä? Toivottavasti sitten, kun koittaa oikea huominen ja maailma alkaa näyttää vihreämmältä. Säädyttämän säännöttömältä, miten sen voisi sanoa toisin? Ai, että taas olisi sukupuolenvaihdon kanssa joku PetVet-heroiinifrustraatio eikä amorinkaarta ollenkaan.
"Kirjoitatko vielä, että sulla on ihan kauheita vainoharhoja, että mekin ymmärrämme, että triangeli-närmare tarkoittaa vainoharhoja?" -Poliisi
"Mä ajattelin janaa, elämääni ja kaimoja, joista muodostui elämäni-jana, neurologia eli neurologinen jana ja kuinka se vaikutti varhaislapsuuteeni."
*Olen vain ihmissyöntiin, en enää koskaan hoitotyöhön!*
Aktiivisuusvelvoite, mikä on?
Tarpeesi:Sinde vm-82
1
65
Vastaukset
- Sinde vm-82
Teron äiti työskentelee Instrumentariumissa, mutta mun äidille tämä oli ihan normaali siirtymä.
Kiellellisen tuotoksen vaatiminen.... Tanhuillen vaatia kiellelistä tuotoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994194Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472999Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3052650Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622222- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951235
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 751063
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?611010