Mitä mieltä olette Tampereen kristillisestä yhteisöstä?

Etsin Jumalaa

Olen käynyt joitain kertoja tuolla Tampereen kristillisesssä yhteisössä, enkä tiedä onko se "oikeaoppinen" seurakunta vai ei?

Välillä tuntuu oikealta, mutta välillä epäilyttää aika paljon se karismaattisuus. Sanokaa te jotka paremmin tätä seurakuntaa tunnette, kuinka asia on.

Haluaisin vaan löytäää seurakunnan, joka olisi mahdollisimman puhdas harhaopeista. Vasta äsken muutin Tampereelle, enkä oikein tunne enkä tiedä vielä näitä seurakuntia enkä tunne täältä ketään vielä.

154

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samadhi

      Miepä vastaan.

      Tämän päivän suomalaisesta kristillisyydestä ei todellista jumalan seurakuntaa löydy. Kaikki ne ovat johonkin päin vinksallaan.

      Löytääksesi todellisen Jumalan ja Jumalan viisauden, sinun täyty katsoa Intian suuntaan.

      • Intian demonijumalat

        Siis demonijumalienko eli riivaajienko puoleen kehoitat menemään - Intiassa on tuhansia jumalia ja ne ovat kaikki saatasta perkeleestä!


      • Samadhi
        Intian demonijumalat kirjoitti:

        Siis demonijumalienko eli riivaajienko puoleen kehoitat menemään - Intiassa on tuhansia jumalia ja ne ovat kaikki saatasta perkeleestä!

        Intiassa on yksi Jumala, joka on luonut taivaan ja maan ja kaiken, mitä niissä on. Siis luoja-jumala, ja me ihmiset, meidän henkinen minuutemme on sukua tälle luoja-jumalalle, josta he, myös minä, käytän nimitystä Brahman.

        Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan.

        Kolmenneksi Intiassa ymmäretään varsin hyvin, että nykymenolla länsimainen kulttuuri, kristinusko mukaan luettuna, tuhoaa itsensä ja on uhka elämän säilymiselle maan päällä.

        Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.


      • pyh!
        Samadhi kirjoitti:

        Intiassa on yksi Jumala, joka on luonut taivaan ja maan ja kaiken, mitä niissä on. Siis luoja-jumala, ja me ihmiset, meidän henkinen minuutemme on sukua tälle luoja-jumalalle, josta he, myös minä, käytän nimitystä Brahman.

        Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan.

        Kolmenneksi Intiassa ymmäretään varsin hyvin, että nykymenolla länsimainen kulttuuri, kristinusko mukaan luettuna, tuhoaa itsensä ja on uhka elämän säilymiselle maan päällä.

        Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.

        koko brahman-touhu on samaa demonivoimille antautumista kuin kaikki muutkin tuhannet eri muodot.


      • samadhi
        pyh! kirjoitti:

        koko brahman-touhu on samaa demonivoimille antautumista kuin kaikki muutkin tuhannet eri muodot.

        Noo, sinä et ole asiantuntija missään uskossa. Et kristinuskossa, et juutalaisuudessa ja vielä vähemmän tunnet intialaisia uskon näkemyksiä.

        Joten lopeta puoskarointisi ja jätä arvostelut asiantuntijoille. Kovin on typeriä nuo sinun demonihöpötykset.


      • Etsin Jumalaa
        Samadhi kirjoitti:

        Intiassa on yksi Jumala, joka on luonut taivaan ja maan ja kaiken, mitä niissä on. Siis luoja-jumala, ja me ihmiset, meidän henkinen minuutemme on sukua tälle luoja-jumalalle, josta he, myös minä, käytän nimitystä Brahman.

        Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan.

        Kolmenneksi Intiassa ymmäretään varsin hyvin, että nykymenolla länsimainen kulttuuri, kristinusko mukaan luettuna, tuhoaa itsensä ja on uhka elämän säilymiselle maan päällä.

        Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.

        Mitä sinä tänne tunget demoni-oppeinesi. Kukaan ei täällä Suomessa tarvitse sinun riivaaja-jumalaasi, joka vie sielu-parkoja kadotukseen - sinutkin, jos et tee parannusta ja vastaanota Jeesusta elämääsi.

        Minä olen ollut uskossa jo yli 20 vuotta, joten minusta ei tule sinulle saalista, vaan käsken sinua häipymään täältä Jeesuksen, Jeshuan nimessä!!!


      • Samadhi
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Mitä sinä tänne tunget demoni-oppeinesi. Kukaan ei täällä Suomessa tarvitse sinun riivaaja-jumalaasi, joka vie sielu-parkoja kadotukseen - sinutkin, jos et tee parannusta ja vastaanota Jeesusta elämääsi.

        Minä olen ollut uskossa jo yli 20 vuotta, joten minusta ei tule sinulle saalista, vaan käsken sinua häipymään täältä Jeesuksen, Jeshuan nimessä!!!

        Joo, mutta kun minä olen setvinyt näitä uskonasioita jo kohta 60 vuotta.

        Lokakuussa 1954 olin 9 vuotias poikanen ja kun tarkkailin silloisten uskovien touhuja ja vertasin nitä Jeesuksen toimintaan, tulin siihen tulokseen, että jos Jeesus tulisi nyt ja toimisi, kuten omaa aikanaan toimi; tämän ajan uskovaiset olisivat ensimmäisenä huutamassa: "RISTTINNAULITTAKOON HÄNET". Nyt tästä on kulunut aikaa yli puoli vuosisataa, mutta tätä käsitystä minun ei ole tarvinnut vieläkään muuttaa.

        Ja juuri silloiset uskovaiset työntämällä työnsivät minut itämaisten uskontojen ja hypnoosin pariin ja olen erittäin kiitolinen heille. Tekivät kertakaikkiaan minulle hyvän palveluksen, sillä ilman näitä en olisi tästä elämästä ikinä selvinnyt.

        Totuus on, että suomalainen kristillisyys on ollut jo tuhat vuotta kaikissa muodoissaan kaikkein pahimpia köyhien sortajia ja halveksijia. Raamattu opettaa, että pitää muistaa köyhiä; ja kyllä he muistivatkin - he muistivat haukkua. No tällaistako evankeliumia Jeesus käski saarnaamaan? Ei käskenyt; ja kuitenkin sama meno jatkuu Suomessa edelleenkin ja yhtenä piirteenä on myös vammaisrasismi. Eli terveytensä menettäneet ovat tässä kristityssä maassa arvotonta roskaa, lainsuojatonta ongelmajätettä ja lahkolaisillekin ovat vain käännyttämisen objekteja, joiden hädänalaista tilannetta pyritään hyödyntämään käännytyksessä: "Kyllä se sieltä taipuu kunhan ei anneta periksi". Eli alistu-tai-tuhoudu ja sinä edustat samaa mentaliteettia käännyttämiselläsi.

        Mutta. Pitäkää te harhajeesuksenne. Minulla on parempi Jeesus ja parempi usko.


      • Riivatut riehuvat
        Samadhi kirjoitti:

        Joo, mutta kun minä olen setvinyt näitä uskonasioita jo kohta 60 vuotta.

        Lokakuussa 1954 olin 9 vuotias poikanen ja kun tarkkailin silloisten uskovien touhuja ja vertasin nitä Jeesuksen toimintaan, tulin siihen tulokseen, että jos Jeesus tulisi nyt ja toimisi, kuten omaa aikanaan toimi; tämän ajan uskovaiset olisivat ensimmäisenä huutamassa: "RISTTINNAULITTAKOON HÄNET". Nyt tästä on kulunut aikaa yli puoli vuosisataa, mutta tätä käsitystä minun ei ole tarvinnut vieläkään muuttaa.

        Ja juuri silloiset uskovaiset työntämällä työnsivät minut itämaisten uskontojen ja hypnoosin pariin ja olen erittäin kiitolinen heille. Tekivät kertakaikkiaan minulle hyvän palveluksen, sillä ilman näitä en olisi tästä elämästä ikinä selvinnyt.

        Totuus on, että suomalainen kristillisyys on ollut jo tuhat vuotta kaikissa muodoissaan kaikkein pahimpia köyhien sortajia ja halveksijia. Raamattu opettaa, että pitää muistaa köyhiä; ja kyllä he muistivatkin - he muistivat haukkua. No tällaistako evankeliumia Jeesus käski saarnaamaan? Ei käskenyt; ja kuitenkin sama meno jatkuu Suomessa edelleenkin ja yhtenä piirteenä on myös vammaisrasismi. Eli terveytensä menettäneet ovat tässä kristityssä maassa arvotonta roskaa, lainsuojatonta ongelmajätettä ja lahkolaisillekin ovat vain käännyttämisen objekteja, joiden hädänalaista tilannetta pyritään hyödyntämään käännytyksessä: "Kyllä se sieltä taipuu kunhan ei anneta periksi". Eli alistu-tai-tuhoudu ja sinä edustat samaa mentaliteettia käännyttämiselläsi.

        Mutta. Pitäkää te harhajeesuksenne. Minulla on parempi Jeesus ja parempi usko.

        No pidä se riivaajaoppisi, mutta älä tuputa sitä meille.


      • Samadhi
        Riivatut riehuvat kirjoitti:

        No pidä se riivaajaoppisi, mutta älä tuputa sitä meille.

        Sinä tässä olet nyt se harhautunut höyrypää, kykenemätön tajuamaan totuutta.

        Sanopa, missä on sinun Jumalasi?


      • suomalainenkristitty
        Samadhi kirjoitti:

        Intiassa on yksi Jumala, joka on luonut taivaan ja maan ja kaiken, mitä niissä on. Siis luoja-jumala, ja me ihmiset, meidän henkinen minuutemme on sukua tälle luoja-jumalalle, josta he, myös minä, käytän nimitystä Brahman.

        Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan.

        Kolmenneksi Intiassa ymmäretään varsin hyvin, että nykymenolla länsimainen kulttuuri, kristinusko mukaan luettuna, tuhoaa itsensä ja on uhka elämän säilymiselle maan päällä.

        Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.

        Samadhi

        Oletko muuttanut mielesi ja siirtynyt hindulaisuuden kannattajaksi?
        Muistaakseni ilmoitit taannoin, että ryhdyt buddhalaiseksi. Muistanko väärin?

        >> Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan. > Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.


      • Samadhi
        suomalainenkristitty kirjoitti:

        Samadhi

        Oletko muuttanut mielesi ja siirtynyt hindulaisuuden kannattajaksi?
        Muistaakseni ilmoitit taannoin, että ryhdyt buddhalaiseksi. Muistanko väärin?

        >> Toiseksi Intiassa on pyhää kaikki sellainen, jolla on merkitystä elämän säilymiselle tällä planeetalla. Niinpä elämä, pieninkin, on säilyttämisen arvoista ja kärpäsenkin turha tappaminen on rikos Jumalaa kohtaan. > Eli viisaampia ovat/ olemme me intialaiset kuin länsimaiset kristityt, joka eivät tee elettäkään maailassa ilmenevän riiston ja sorron lopettamiseksi.

        Sanoisinpa näin, että en ole hindulainen enkä buddhalainen. Sen sijaan olen tutustunut aika paljon intialaiseen uskontofilosofiaan, kuten Ernest Wood'in Jooga sekä Iddo Krishnamurtin teokset, ja löytänyt sieltä valtavan paljon viisauden kultajyviä, joita pidän arvossa. Samoin olen löytänyt erittäin paljon myös yhtäläisyyttä kristinuskon kanssa ja intialaisen viisauden valossa myös kristinusko saa uutta syvyyttä ja uusia näköaloja.

        Sinä toit esille sen, mitä veritöitä Intiassa on tapahtunut, mutta ilmeisesti et ole ajatellut, että kristittyjen tekojen rinnalla intialaiset ovat pyhäkoulupoikia. Esimerkiksi eurooppalaiset kristityt esyivät Amerikkaan ja 75 miljoonaa alkuperäisväestöön kuuluvaa ryöstettin, raiskattiin ja tapettiin lyhyessä ajassa. Belgialaiset kristityt menivät Kongoon ja siellä väkiluku putosi 200 miljoonasta sataan miljoonaan. Englantilaiset kristityt menivät Intiaan ja verilöyly verilöylyn perään. Eli maailmalla on erittäin konkreettinen käsitys kristinuskosta ja suhtautuminen ei ole kovinkaan suopeaa ja tämän päivän kristityt joutuvat kärsimään entisaikojen kristittyjen hirmuteoista.

        Tämä näin rehellisesti tarkasteltuna.


    • Seurakunnan

      sivuilla olevat linkit kertovat oppitaustan.

      RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries

      Kenneth Copeland Ministries Europe

      • Etsin Jumalaa

        Katsoin googlesta ja huomasin, että nämä kaikki mainitsemasi amerikkalaiset seurakunnat ja pastorit opettavat menestysteologiaa.

        Myös täällä Tamp.Kristillisessä yhteisössä sanottiin, että "meille kuuluu kaikki: Terveys, omaisuudet, hyvät työpaikat,kaikki Jumalan rikkaudet ovat tarkoitetut uskoville - Pyydä vaan, niin sinä saat!

        Ja sanottiin, "parempi on menestysteologia kuin menetysteologia", onko tämä oikea Raamatun oppi?


      • Vastaus sinulle
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Katsoin googlesta ja huomasin, että nämä kaikki mainitsemasi amerikkalaiset seurakunnat ja pastorit opettavat menestysteologiaa.

        Myös täällä Tamp.Kristillisessä yhteisössä sanottiin, että "meille kuuluu kaikki: Terveys, omaisuudet, hyvät työpaikat,kaikki Jumalan rikkaudet ovat tarkoitetut uskoville - Pyydä vaan, niin sinä saat!

        Ja sanottiin, "parempi on menestysteologia kuin menetysteologia", onko tämä oikea Raamatun oppi?

        Se oppi, jota siellä Tamp. yhteisössä opetetaan, on perkeleestä.

        Parempi sanoa suoraan kuin kiemurrella. Jumalan Sana on totuus.


      • Etsin Jumalaa
        Vastaus sinulle kirjoitti:

        Se oppi, jota siellä Tamp. yhteisössä opetetaan, on perkeleestä.

        Parempi sanoa suoraan kuin kiemurrella. Jumalan Sana on totuus.

        Kysyisin vielä sellaista, kun Raamatussa sanotaan: "Anokaa, niin teille annetaan" ja "teillä ei ole koska ette ano".

        Tampereen Kristillinen Yhteisö kehoittaa anomaan kaikkea hyvää Jumalalta.

        Eikö se ole siten ihan Raamatullista anoa Jumalalta kaikkea hyvää, koska Jumala haluaa siunata meitä kaikella hyvyydellään, koska olemme hänen lapsiaan ja hän rakastaa meitä?

        Sanotaanhan Raaamatussa myös jotenkin niin, että eihän Jumala anna meille käärmettä, jos anomme leipää ym ym. Ja sanotaan että Jumala on Rakkaus, joka haluaa meille uskoville kaikkea hyvää.

        Sanotaanhan 10 käskyssä, joka on sidonnainen tähän käskyyn: Rakasta isääsi ja äitiäsi, jotta kauan eläisit ja MENESTYISIT maan päällä.


      • Tämä on tausta
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Kysyisin vielä sellaista, kun Raamatussa sanotaan: "Anokaa, niin teille annetaan" ja "teillä ei ole koska ette ano".

        Tampereen Kristillinen Yhteisö kehoittaa anomaan kaikkea hyvää Jumalalta.

        Eikö se ole siten ihan Raamatullista anoa Jumalalta kaikkea hyvää, koska Jumala haluaa siunata meitä kaikella hyvyydellään, koska olemme hänen lapsiaan ja hän rakastaa meitä?

        Sanotaanhan Raaamatussa myös jotenkin niin, että eihän Jumala anna meille käärmettä, jos anomme leipää ym ym. Ja sanotaan että Jumala on Rakkaus, joka haluaa meille uskoville kaikkea hyvää.

        Sanotaanhan 10 käskyssä, joka on sidonnainen tähän käskyyn: Rakasta isääsi ja äitiäsi, jotta kauan eläisit ja MENESTYISIT maan päällä.

        Tampereen Kristillinen Yhteisö tarjoaa:

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        mm. Kenneth Copeland Ministries Europe

        http://www.youtube.com/watch?v=1SgByE0pX1M&feature=related

        __________________________________________


        Onko tuo Jumalan vai perkeleen antamaa menestystä?


      • Tuttu seurakunta

        Minä yritin muuten tosi tarkasti katsoa noita Kenneth Hagimin ja Kenneth Copelandin llinkkejä Tampereen Kristillisen seurakunnan sivuilta, mutta EN LÖYTÄNYT!

        Laitappa linkki tähän, tai olet valehtelija!!!

        Minä en ainakaan ole kuullutkaan että ko. srk:lla olisi mitään yhteyttä noihin nauruherätyspelleihin!!!


      • RAAMATTU PUHUU...
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Katsoin googlesta ja huomasin, että nämä kaikki mainitsemasi amerikkalaiset seurakunnat ja pastorit opettavat menestysteologiaa.

        Myös täällä Tamp.Kristillisessä yhteisössä sanottiin, että "meille kuuluu kaikki: Terveys, omaisuudet, hyvät työpaikat,kaikki Jumalan rikkaudet ovat tarkoitetut uskoville - Pyydä vaan, niin sinä saat!

        Ja sanottiin, "parempi on menestysteologia kuin menetysteologia", onko tämä oikea Raamatun oppi?

        RAAMATTU PUHUU.......

        3Joh. 2 "Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin MENESTYY."

        Room. 8:32 "Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille KAIKKEA MUUTAKIN hänen kanssansa?

        Ps. 1:3 "Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, MENESTYY:"

        Joosua 1:8 "Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko, vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt, että tarkoin noudattaisit kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu, sillä silloin sinä ONNISTUT teilläsi ja silloin sinä MENESTYT."

        2Kor. 8:11 "11. ".....niin että te kaikessa VAURASTUEN voitte vilpittömästi harjoittaa kaikkinaista anteliaisuutta, joka meidän kauttamme saa aikaan kiitosta Jumalalle."

        1Tim. 6:17 " ....vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea NAUTITTAVAKSEMME."

        Job. 42:10 "Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea KAKSIN VERROIN enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut."

        Ps. 118:25 "Oi Herra, auta, oi Herra, anna MENESTYS!"


      • perehdyppä näihin!
        Tuttu seurakunta kirjoitti:

        Minä yritin muuten tosi tarkasti katsoa noita Kenneth Hagimin ja Kenneth Copelandin llinkkejä Tampereen Kristillisen seurakunnan sivuilta, mutta EN LÖYTÄNYT!

        Laitappa linkki tähän, tai olet valehtelija!!!

        Minä en ainakaan ole kuullutkaan että ko. srk:lla olisi mitään yhteyttä noihin nauruherätyspelleihin!!!

        http://www.kristillinenyhteiso.net/12

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        Elämän Sana Lahti -seurakunta

        http://www.elamansanalahti.fi/

        Oslo Christian Centre - Åge Åleskjaer

        http://www.oks.no/default.aspx

        Abundant Life Ministries

        http://www.alm.org.uk

        Andrew Wommack Ministries

        http://www.awmi.net/

        Grace Walk Ministries - Steve McVey

        http://www.gracewalk.org/

        Hillsong Church

        http://www.hillsong.com

        Joyce Meyer Ministries (HUOM.!! MEYER)

        http://www.joycemeyer.org

        Kenneth Copeland Ministries Europe (HUOM.!! COPELAND)

        http://www.kcm.org.uk

        Kingdom Faith (pastori Colin Urquhart, Englanti)

        http://www.kingdomfaith.com

        Livets Ord- Seurakunta, Uppsala

        http://www.livetsord.se

        Joseph Prince - new creation Church

        http://www.newcreation.org.sg/

        Oral Roberts University

        http://www.oru.edu

        Derek Prince Ministries

        http://www.dpmuk.org/

        RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries (HUOM.!! HAGIN)

        http://www.rhema.org
        _____________________________________________________


        YLEISTOTEAMUS: Linkeissä vilisee harhaoppisia yhteisöjä.


      • HERRA ON HYVÄ!
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Katsoin googlesta ja huomasin, että nämä kaikki mainitsemasi amerikkalaiset seurakunnat ja pastorit opettavat menestysteologiaa.

        Myös täällä Tamp.Kristillisessä yhteisössä sanottiin, että "meille kuuluu kaikki: Terveys, omaisuudet, hyvät työpaikat,kaikki Jumalan rikkaudet ovat tarkoitetut uskoville - Pyydä vaan, niin sinä saat!

        Ja sanottiin, "parempi on menestysteologia kuin menetysteologia", onko tämä oikea Raamatun oppi?

        HERRA ON KOKONAAN HYVÄ!

        Ps.27:13 ”Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa”
        Ps.23:6 ”Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elin aikanani”
        Ps.84:12 ”Ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat”
        Ps.103:5 ”Joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään”
        Ps.145:9 ”Herra on hyvä kaikille”
        Jesaja 1:19 ”Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä”


        ”Meidän Jumalamme on Hyvä Jumala!”

        1. Jumala itse on täydellisesti hyvä
        2. Jumalan tahto on hyvä, otollinen ja täydellinen
        3. Jumalan teot ovat hyvät – Hän tekee vain hyviä asioita
        4. Jumalan antaa ainoastaan hyviä lahjoja
        5. Luota aina Jumalan hyvyyteen!


      • ETSIVÄ LÖYTÄÄ
        perehdyppä näihin! kirjoitti:

        http://www.kristillinenyhteiso.net/12

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        Elämän Sana Lahti -seurakunta

        http://www.elamansanalahti.fi/

        Oslo Christian Centre - Åge Åleskjaer

        http://www.oks.no/default.aspx

        Abundant Life Ministries

        http://www.alm.org.uk

        Andrew Wommack Ministries

        http://www.awmi.net/

        Grace Walk Ministries - Steve McVey

        http://www.gracewalk.org/

        Hillsong Church

        http://www.hillsong.com

        Joyce Meyer Ministries (HUOM.!! MEYER)

        http://www.joycemeyer.org

        Kenneth Copeland Ministries Europe (HUOM.!! COPELAND)

        http://www.kcm.org.uk

        Kingdom Faith (pastori Colin Urquhart, Englanti)

        http://www.kingdomfaith.com

        Livets Ord- Seurakunta, Uppsala

        http://www.livetsord.se

        Joseph Prince - new creation Church

        http://www.newcreation.org.sg/

        Oral Roberts University

        http://www.oru.edu

        Derek Prince Ministries

        http://www.dpmuk.org/

        RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries (HUOM.!! HAGIN)

        http://www.rhema.org
        _____________________________________________________


        YLEISTOTEAMUS: Linkeissä vilisee harhaoppisia yhteisöjä.

        WHOOO! Ne on niitä parhaita sivustoja, mitä löytyy!

        Kiitos, kun annoit hyviä vinkkejä!


      • Rukoilla saa...
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Kysyisin vielä sellaista, kun Raamatussa sanotaan: "Anokaa, niin teille annetaan" ja "teillä ei ole koska ette ano".

        Tampereen Kristillinen Yhteisö kehoittaa anomaan kaikkea hyvää Jumalalta.

        Eikö se ole siten ihan Raamatullista anoa Jumalalta kaikkea hyvää, koska Jumala haluaa siunata meitä kaikella hyvyydellään, koska olemme hänen lapsiaan ja hän rakastaa meitä?

        Sanotaanhan Raaamatussa myös jotenkin niin, että eihän Jumala anna meille käärmettä, jos anomme leipää ym ym. Ja sanotaan että Jumala on Rakkaus, joka haluaa meille uskoville kaikkea hyvää.

        Sanotaanhan 10 käskyssä, joka on sidonnainen tähän käskyyn: Rakasta isääsi ja äitiäsi, jotta kauan eläisit ja MENESTYISIT maan päällä.

        Aivan oikein!

        Rukoilla saa ja rukoilla pitää - ja Isä vastaa!

        Matt. 7:7 - Ano, niin sinulle annetaan!
        Joh. 15:7 - Ano Jumalan Sanan mukaan!
        Joh. 16:23-24 - Ano Isältä Jeesuksen niemessä!
        Matt. 21:22 - Ano uskossa ollenkaan epäilemättä!
        Jaak. 5:16 - Vanhurskaan rukous saa paljon aikaan


      • pyh!
        Rukoilla saa... kirjoitti:

        Aivan oikein!

        Rukoilla saa ja rukoilla pitää - ja Isä vastaa!

        Matt. 7:7 - Ano, niin sinulle annetaan!
        Joh. 15:7 - Ano Jumalan Sanan mukaan!
        Joh. 16:23-24 - Ano Isältä Jeesuksen niemessä!
        Matt. 21:22 - Ano uskossa ollenkaan epäilemättä!
        Jaak. 5:16 - Vanhurskaan rukous saa paljon aikaan

        ja kun Jumala sanoo "EI", niin te jatkatte huutamista....


      • Etsin Jumalaa
        perehdyppä näihin! kirjoitti:

        http://www.kristillinenyhteiso.net/12

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        Elämän Sana Lahti -seurakunta

        http://www.elamansanalahti.fi/

        Oslo Christian Centre - Åge Åleskjaer

        http://www.oks.no/default.aspx

        Abundant Life Ministries

        http://www.alm.org.uk

        Andrew Wommack Ministries

        http://www.awmi.net/

        Grace Walk Ministries - Steve McVey

        http://www.gracewalk.org/

        Hillsong Church

        http://www.hillsong.com

        Joyce Meyer Ministries (HUOM.!! MEYER)

        http://www.joycemeyer.org

        Kenneth Copeland Ministries Europe (HUOM.!! COPELAND)

        http://www.kcm.org.uk

        Kingdom Faith (pastori Colin Urquhart, Englanti)

        http://www.kingdomfaith.com

        Livets Ord- Seurakunta, Uppsala

        http://www.livetsord.se

        Joseph Prince - new creation Church

        http://www.newcreation.org.sg/

        Oral Roberts University

        http://www.oru.edu

        Derek Prince Ministries

        http://www.dpmuk.org/

        RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries (HUOM.!! HAGIN)

        http://www.rhema.org
        _____________________________________________________


        YLEISTOTEAMUS: Linkeissä vilisee harhaoppisia yhteisöjä.

        Huh huh, olitpa oikeassa. Löytyihän sieltä linkeistähän nämä hirvittävät jumalanpilkkaajat, nauruherätyspellet ja uuden viinin kännääjät Hagin ja Copeland. Olen ihan järkyttynyt, että he kannustavat heitä sivuillaan!!!

        Viittaat myös Joyce Mayeriin - vaikka hän kerääkin kovasti rahaa ja omaisuutta, opetus-cd:llään ja kirjoillaan, olen ymmärtänyt, että rahat menevät evankeliointiin suurimmaksi osin ja hänen opetuksensa on ainan kovin viisasta, hauskaa ja jumalista.

        Onko hänen opetuksissaan kuitenkin jotain mätää ja epäraamatullista?

        Kuulin myös järkytyksekseni, että Leo Meller ja Pirkko Säilä (ent Huuhtanen)EIVÄT olletkaan aikoinaan vankilassa Raamatujen salakuljetuksesta, vaan Patmos Ry kauheista kavalluksista, jossa mm koko Israel-keräys varastettiin ja muita useita satoja tuhansia markkoja he kavalsivat.

        Ne olivat kavalluksia, joilla Pirkko Säilälle ostettiin upea talo ja Leo Meller osti Ranskasta talon. Voiko Tämä kaikki olla tosiaan totta???

        Nykyään heitä kuitenkin tuetaan niinkuin ennenkin ja kaikki on unohdettu - mihin Patmokseen tulot NYT menevät, kun Säilä on edelleen siellä johtajana ja minäkin olen raukka lahjoitellut sinne jotin rahoja, vaan enpä enää!!!

        Keneenkä tässä voi enää luottaa muuhun kun Jumalan Sanaan ja Jeesukseen, kaikki ihmiset tuntuvat olevan valehtelijoita, ihan kamalaa...

        Vastaisitteko näihin, kiitos!


      • Väärä evankeliumi
        ETSIVÄ LÖYTÄÄ kirjoitti:

        WHOOO! Ne on niitä parhaita sivustoja, mitä löytyy!

        Kiitos, kun annoit hyviä vinkkejä!

        WHOOO! Sanoo Tampereen kristillisen yhteisön jäsen, ei kukaan muu.


      • "KYLLÄ" ja "AMEN"
        pyh! kirjoitti:

        ja kun Jumala sanoo "EI", niin te jatkatte huutamista....

        Olet pahasti myöhässä ystäväni -
        Jumala on jo sanonut "KYLLÄ" ja "AMEN"

        Kiitos Jeesus - Sinun Sanasi on kokonansa totuus!

        1) Olen uudestisyntynyt - olen uusi luomus 2Kor. 5:17
        2) Olen saanut uuden aseman, vanhurskauden Jumalalta Room.3:24
        3) Kristuksessa minulla on täydellinen lunastus Efes.1:7
        4) Minut on vapautettu saatanan vallasta Kol.1:12-14
        5) Olen kanssaperillinen Kristuksen kanssa Room.8:17
        6) Olen K:ssa siunattu kaikella hengellisellä siunauksella Efes.1:3
        7) Olen täyttynyt Pyhällä Hengellä - Olen Jumalan temppeli 1Kor. 6:19
        8) Minut on kruunattu armolla ja laupeudella Ps.23
        9) Minun sisimpääsi on pantu Pyhän Hengen sinetti Efes.1:13
        10) Minulla on sisimmässäni uusi vahva henki Room. 8:11
        11) Minulle on annettu Jeesuksen nimi Mark 16:17
        12) Minulla on erittäin rikas Isä Room.8:12
        13) Minulle on lahjoitettu kaikki mitä tarvitsen
        elämiseen ja jumalisuuteen 2Piet.1:3
        14) Hengen hedelmän siemenet ovat sisimmässäni Gal.5:22
        15) Olen saanut pyhän kutsumuksen Jumalalta 2Tim.1:9
        16) Minulle on annettu perusmäärä uskoa Room.12:3
        17) Minun nimeni on kirjoitettu elämän kirjaan Luuk.10:20
        18) Minulle on annettu voiman, rakkauden & raittiuden henki 2Tim.1:7
        19) Olen Kristuksessa enemmän kuin voittaja Room. 8:37
        20) Sisimmässäni on uskon henki ja uskon sana 2Kor. 4:13
        21) Minulle on annettu Jumalan koko sota-asu Efes. 6
        22) Minut on asetettu Kristuksen ruumiiseen 1Kor.12:13
        23) Minut on asetettu Kristuksen kanssa taivaallisiin Efes. 2:6
        24) Jeesuksen haavain kautta minut on parannettu Jes. 53:4-5
        25) Kristuksessa kaikki tarpeeni on täytetty Fil. 4:19
        26) Minua varten on lähetetty palvelevia henkiä Heb 1:14
        27) Olen uskovainen enkä epäilijä - uskoni vie minut voitolle 1Joh. 5:4
        28) Olen Jumalan kanssa ehdoton enemmistö Room. 8:31


      • MORE MONEYYY
        Rukoilla saa... kirjoitti:

        Aivan oikein!

        Rukoilla saa ja rukoilla pitää - ja Isä vastaa!

        Matt. 7:7 - Ano, niin sinulle annetaan!
        Joh. 15:7 - Ano Jumalan Sanan mukaan!
        Joh. 16:23-24 - Ano Isältä Jeesuksen niemessä!
        Matt. 21:22 - Ano uskossa ollenkaan epäilemättä!
        Jaak. 5:16 - Vanhurskaan rukous saa paljon aikaan

        Ano PALJON RAHHHAAAA, jotta Kristillinen yhteisökin saa.. jos meinaan olet sen jäsen. Muuten piru nokkii sinut yölä, etkä ikuna pääse helv.. eiku taivaaseen, of course.


      • Parannuksen aika
        Rukoilla saa... kirjoitti:

        Aivan oikein!

        Rukoilla saa ja rukoilla pitää - ja Isä vastaa!

        Matt. 7:7 - Ano, niin sinulle annetaan!
        Joh. 15:7 - Ano Jumalan Sanan mukaan!
        Joh. 16:23-24 - Ano Isältä Jeesuksen niemessä!
        Matt. 21:22 - Ano uskossa ollenkaan epäilemättä!
        Jaak. 5:16 - Vanhurskaan rukous saa paljon aikaan

        "Rukoilla saa ja rukoilla pitää - ja Isä vastaa!
        Matt. 7:7 - Ano, niin sinulle annetaan!
        Joh. 15:7 - Ano Jumalan Sanan mukaan!
        Joh. 16:23-24 - Ano Isältä Jeesuksen niemessä!
        Matt. 21:22 - Ano uskossa ollenkaan epäilemättä!
        Jaak. 5:16 - Vanhurskaan rukous saa paljon aikaan"

        Te menestysteologiset Tamp.krist yhteisöläisten vanhemmisto, joita on siellä vielä muutamia jäljellä -luuletteko että voitte noituudessa eläessänne pyyttää Isältä yhtään mitään.

        Tehkää parannus menestysteologiastanne, kaatajapappeiluistanne, rahanhimostanne, ihmeitten ja merkkien seuraamisesta, veljien ja sisarien syyttämisestänne, ylpeydestänne pyytää heiltä anteeksi sen suuren katkeruutenne tähden, joka on sielunne ja sydämenne myrkyttänyt, niin Herra muuttaa teidän kohtalonne ja antaa teille taas armon aurinkonsa ja laupeutensa paistaa ja saatte taas kokea Hänen ihmeellistä läsnäoloaan ja rakkauttaan teitä kohtaan.


      • gabreil67
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        Huh huh, olitpa oikeassa. Löytyihän sieltä linkeistähän nämä hirvittävät jumalanpilkkaajat, nauruherätyspellet ja uuden viinin kännääjät Hagin ja Copeland. Olen ihan järkyttynyt, että he kannustavat heitä sivuillaan!!!

        Viittaat myös Joyce Mayeriin - vaikka hän kerääkin kovasti rahaa ja omaisuutta, opetus-cd:llään ja kirjoillaan, olen ymmärtänyt, että rahat menevät evankeliointiin suurimmaksi osin ja hänen opetuksensa on ainan kovin viisasta, hauskaa ja jumalista.

        Onko hänen opetuksissaan kuitenkin jotain mätää ja epäraamatullista?

        Kuulin myös järkytyksekseni, että Leo Meller ja Pirkko Säilä (ent Huuhtanen)EIVÄT olletkaan aikoinaan vankilassa Raamatujen salakuljetuksesta, vaan Patmos Ry kauheista kavalluksista, jossa mm koko Israel-keräys varastettiin ja muita useita satoja tuhansia markkoja he kavalsivat.

        Ne olivat kavalluksia, joilla Pirkko Säilälle ostettiin upea talo ja Leo Meller osti Ranskasta talon. Voiko Tämä kaikki olla tosiaan totta???

        Nykyään heitä kuitenkin tuetaan niinkuin ennenkin ja kaikki on unohdettu - mihin Patmokseen tulot NYT menevät, kun Säilä on edelleen siellä johtajana ja minäkin olen raukka lahjoitellut sinne jotin rahoja, vaan enpä enää!!!

        Keneenkä tässä voi enää luottaa muuhun kun Jumalan Sanaan ja Jeesukseen, kaikki ihmiset tuntuvat olevan valehtelijoita, ihan kamalaa...

        Vastaisitteko näihin, kiitos!

        moi!
        minäkin ihemettelen tätä menoa.voisko tulla jo loppu.mä en usko enää kehenkään enkä luota kehenkään.olen silmäni avannut näkemään että usko hommat on huijareita varten.olen itse pettynyt suuriin lupauksiin ja olen jäänyt poisk oko uskon touhuista jo 10 vuotta sitten.nyt on jeesuksessa rauha ja turva.uskallan elää ilman olemasta epäraitis ja jotenkin kummallinen.mä olenmää tutkin kaiken kyllä..tekee vaan surulliseksi.......


    • TÄYDELLINEN SRK

      Ainoa "täydellinen" seurakunta on kirkkaudessa, Isän luona.
      Ainoa "oikea oppinen" seurakunta on taivaan kodissa.
      Ainoa "puhdas seurakunta" on ylhäällä, missä ei ole enää syntiä eikä kuolemaa.

      Jokainen helluntaiseurakunta, vaapakirkko-srk, baptisti-srk, metodisti-srk, Ev. Lut-srk, uskon-srk, Nokia-Missio-srk, River-srk, Palatsi-srk, jne. jne. jne. on valitettavasti hyvin epätäydellinen. Se on kylmä totuus!

      Kaikki raamatussa mainitut uudentestamentin seurakunnat olivat hyvin vajavaisia, täynnä ristiriitoja ja lihallisia uskovia - kuten tänäkin päivänä.

      Kaikki vielä maan päällä olevat seurakunnat ovat tavalla tai toisella hyvin epätäydelisia. Tää on helppo huomata. Ylimielinen arvostelu ei auta ketään. Ei kannata etsiä "täydellistä" seurakuntaa - tulet vaan pettymään.

      • Etsin Jumalaa

        Kiitos vastauksistanne. Tiedän kyllä oikein hyvin, että kaikki seurakunnat ovat vajaavaisia TÄSSÄ ajassa, koska ihmisetkin seurakunnissa ovat keskeneräisiä.

        Halusin vaan saada tietää, että mikä seurakunta täällä Tampereella olisi kaikkein RAAMATULLISIN - Siellä haluaisin alkaa käymään, kun en muualta tulleena tosiaan tunne näitä seurakuntia.


    • Yksi näkökanta alotukseen on tämä. Kuten ei apostoli Paavalikaan korostanut esim. kielilläpuhumisen lahjaa, emme mekään halua nostaa sitä kenenkään ihailtavaksi, vaan pyydämme esimerkiksi selkeää todistamisen ja opettamisen lahjaa. Tarvitsemme mitään pelkäämättömiä maallikkosaarnaajia, pyhäkoulun opettajia jne. Näitä armolahjoja haluamme anoa! Armonvälineet Jumalan sana ja sakramentit synnyttävät uskon ja pitävät sitä yllä- mitkään armolahjat eivät yllä samaan! Monet panevat pääpainon armolahjoihin, eivätkä armonvälineisiin.

      Sinulle on ehkä kerrottu muualla tapahtuvista voimavaikutuksista. Sanon heti, että sellaisiahan pakanauskonnoissakin. On siis tutkittava henget hyvin tarkasti! Tähän kehoittaa Pyhä Raamattu usein, esim. Matt.24:24. "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. 25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut".

      Vaikka tuo luterilainen kirkkomme on suurissa opillisissa ja hengellisissä vaikeuksissa, on edelleen seurakuntia ja soluja, jotka ovat oikealla tiellä.

    • toinen näkökanta

      Ellei seurakunnassa näy minkäänlaisia armolahjoja toiminnassa, on syytä kiertää kaukaa sellaiset kuolleet seurakunnat.

      Mark: 16:17
      "Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat....he puhuvat uusilla kielillä..."

      Kyllähän Paavalikin painotti armolahjojen tärkeyttä, MYÖS KIELILLÄPUHUMISEN armolahjaa:
      1. Kor 14:5 "Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä...",
      mutta kielilläpuhumisesta tai profetoimisestakaan ei saa tulla itsetarkoitus,
      vaan kaiken keskuksena tulee olla Kristus ja Hänen sovitustyönsä.

      Nuo armolahjat ovat vain mausteena hyvään seurakuntaelämään.

      Mutta valitettavasti on kyllä todettava, että täydellistä seurakuntaa ei maan päällä ole, joten mene sinne, missä koet, että Pyhä Henki
      toimii.

    • Karttakaa pahaa

      Kannattaa varoa yhteisöä, jonka sivuilla on linkkejä pahimpiin amerikkalaisiin huijarikarismaatikkoihin ja vääriin opettajiin.

      Lähde sieltä nopeasti ja pysy poissa, se on minun neuvoni.

    • 1234567...

      Aina löytyy yksittäisiä kristittyjä, jotka ottavat itse selvää mikä on totuus ja kyllähän se totiselle etsivälle aukeaakin kun etsii kaikesta sydämestään.

      Harvassa he kuitenkin ovat.

      • Herran huolenpito

        Näin se on.....ihan oikein.....otetaan selvää......

        ARMO ja HUOLENPITO VANHASSA LIITOSSA:

        2Ms. 23:25 ”….minä pidän puutteen sinusta kaukana.”
        5Ms. 8:18 ”Herra antaa sinulle voiman hankkia rikkautta.”
        5Ms. 28.1-14 ”Herra käskee siunauksen seurata sinua.”
        Ps. 1:1-3 ”…..ja kaikki, mitä hän tekee menestyy.”
        Ps. 23:1 ”…minulta ei mitään puutu.”
        Ps. 34:10-11 ”Herraa etsiväiseltä ei mitään hyvää puutu”
        Ps. 84:12 ”Hän ei kiellä hyvää niiltä, jotka……..”
        Ps. 90:17 ”Suo menestyä meille kättemme työn ! ”

        ARMO ja HUOLENPITO UUDESSA LIITOSSA:

        Matt. 6:33 ”…..myös kaikki tämä teille annetaan.”
        Room. 8:31-32 ”......kaikkea muuta hänen kanssaan.”
        2Kor. 9:11 ”….että te kaikessa vaurastuen..”
        Gal. 3:13-14 ”....että Aabrahamin siunaus tulisi…...”
        Fil. 4:19 ”...on täyttävä kaikki teidän tarpeenne…..”
        1Tim. 4:7-8 ”....jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen.”
        1Tim. 6:17-19 ”...joka runsaasti antaa meille kaikkea..”
        3Joh. 2 ”….että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä.”


      • Jope.48.

        Mikä on Raamatun mukaan seurakunta? Kol.1:24. Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, mikä viellä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta. Suomi on täynä näitä piraattiseurakuntia joita on perustettu lihallisesti, vastoin Raamatun sanaa.


      • Etsivä kiittää!
        Jope.48. kirjoitti:

        Mikä on Raamatun mukaan seurakunta? Kol.1:24. Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, mikä viellä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta. Suomi on täynä näitä piraattiseurakuntia joita on perustettu lihallisesti, vastoin Raamatun sanaa.

        Voisitko ystävällisesti antaa yhden esimerkin seurakunnasta Suomessa, joka ei olisi "perustettu lihallisesti" vaan olisi perustettu Raamatun Sanan mukaisesti.
        Olisi hienoa saada tietää jos sellaista on olemassa.

        Kiittäen!
        Etsivä


    • Elä mee!

      Se joukko on riitaantunut joskus hellutaiherätyksen kanssa ja perustanut tuollaisen omna puljunsa. En suosittele, sillä Jumalan Henki ei ole siellä mukana. Ei siis kannata mennä sellaisiin paikkoihin, jotka ovat kristillisyyttä lähellä, mutta ovat vihaa ja petollisuutta täynnä.

      • TKY:ssä myös mätää

        Ainakin EKM:n T.L. ja D.S. riitaantuivat suurevankelista Peter Youngrenin kanssa, koska Peter väitti heidän varastaneen lähetysjärjetö EKM:n rahat, tätä eivä Kristillisen yhteisön pastori ja jämä toinen EKM:n jäsen ei myöntänyt, vaan vihastuivat ja uhkasivat nostaa oikeusjutun Youngrenia vastaa.

        Asiasta on jo kulunut pari vuotta, mutta mitään oikeusjuttua ole kuitenkaan kuulunut, asia pyritään ilemisesti unohtamaan ja lakaisemaan maton alle kiusallisena asiana...

        hieman myöhemmin Peter Youngren perusti oman, uuden lähetysjärjestön, jonka johdossa toimiii.


      • totuus julki
        TKY:ssä myös mätää kirjoitti:

        Ainakin EKM:n T.L. ja D.S. riitaantuivat suurevankelista Peter Youngrenin kanssa, koska Peter väitti heidän varastaneen lähetysjärjetö EKM:n rahat, tätä eivä Kristillisen yhteisön pastori ja jämä toinen EKM:n jäsen ei myöntänyt, vaan vihastuivat ja uhkasivat nostaa oikeusjutun Youngrenia vastaa.

        Asiasta on jo kulunut pari vuotta, mutta mitään oikeusjuttua ole kuitenkaan kuulunut, asia pyritään ilemisesti unohtamaan ja lakaisemaan maton alle kiusallisena asiana...

        hieman myöhemmin Peter Youngren perusti oman, uuden lähetysjärjestön, jonka johdossa toimiii.

        Tuommosia ne "glitter"-saarnaajat ovat.
        Elää asenteella "älä tee niinkuin minä teen, teen niinkuin minä saarnaan"
        Syntihän on vain seurakuntalaisille, ei heidän hengellisille johtajilleen.
        Etuoikeutetut riistävät Jumalan lampaita.


        Peter Youngren under investigation by Finnish Police – further falling from grace
        http://www.benedictionblogson.com/2010/04/23/peter-youngren-under-investigation-by-finnish-police-falling-from-grac/


        More updates and news about the ministry!
        http://www.benedictionblogson.com/2010/02/12/peter-youngren-running-out-of-grace/


      • RAKKAUS VOITTAA!

        RAKKAUS EI KOSKAAN HÄVIÄÄ - SE AINA VOITTAA!

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

        ”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus,
        kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.” Room. 5:8

        Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja
        Pyhän Hengen uudistuksen kautta,” Tiitus 3:4-5

        ”Mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa”
        Efes. 2:4-5

        ”Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
        1Joh. 4:9-11

        ”Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden,
        mikä Jumalalla on meihin.” 1Joh. 4:16


    • Jumalan sana ja sakramentit synnyttävät uskon ja vahvistavat/pitävät sitä yllä. Mitkään ihmeenomaiset lahjat, eivät yllä samaan. Apostolisen murrosajan merkit seurasivat niitä, jotka uskoivat. Apostolit ovat kuolleet, Raamattu on loppuun kirjoitettu ja Raamatun sana on jo merkein vahvistettu, ovat merkit tuossa merkityksessä lakanneet:

      Mark.16: 20. "Mutta he (apostolit) menivät ja saarnasivat joka paikassa, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan seuraavaisten merkkien kautta.
      P. Markuksen Evankeliumin loppu".

      • korjaus!!

        Tarkoittaako Weha, että nämä sanat Raamatussa ovat valhetta:
        "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat...."????

        Muuten Raamattu ei puhu mitään siitä, että sakramentit synnyttävät uskoa!
        Olikohan se sinun oma keksintö?

        "Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta"


    • PARANTAVIA SANOJA...

      PARANTAVIA ELÄMÄN SANOJA...

      2Moos. 15:26 ” sillä Minä olen Herra, sinun parantajasi ”

      2Moos. 23:25-26 ” minä pidän puutteen sinusta kaukana,
      ja sinun päiviesi luvun minä teen täydeksi ”

      5Moos. 7:15 ” ja Herra on poistava sinusta kaikki sairaudet..”

      Ps. 91:10 ” Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi ”

      Ps. 103:2-3 ” Kiitä Herraa minun sieluni ja kaikki mitä minussa on, Hänen
      pyhää nimeänsä, äläkä unohda mitä hyvää hän on sinulle tehnyt, Hän, joka
      antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi ”

      Ps. 107: 19-20 ” Hän lähetti sanansa ja se paransi
      heidät ja pelasti heidät haudasta ”

      Ps. 118:17 ” En minä kuole, vaan elän ja julistan Herran töitä ”

      Ps. 147:3 ” Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän ja sitoo heidän haavansa ”

      Gal. 3:13 ” Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli
      kiroukseksi meidän edestämme, sillä kirjoitettu on : Kirottu on jokainen,
      joka on puuhun ripustettu ”

      1Joh.3:8 ” Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi,
      että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot ”

      3Joh. 2 ” Rakkaani minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt
      ja pysyt terveenä, niinkuin sinun sielusikin menestyy:"

      Sananlaskut 4:22 ” Herran Sana on elämä sille,
      joka ne löytää ja lääke koko hänen ruumiillensa ”

      Jesaja 53:4-5 ” Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi,
      meidän kipumme hän sälytti päällensä ....rangaistus oli hänen päällänsä,
      että meillä rauha olisi ja hänen havainsa kautta me olemme paratut ”

    • Lyhyt on vastaus.

      Kysymys
      Olen käynyt joitain kertoja tuolla Tampereen kristillisesssä yhteisössä, enkä tiedä onko se "oikeaoppinen" seurakunta vai ei?

      Vastaus
      Ei ole. Uskonsanaliike, menestysteologia = harhaoppi.

      • MATTI ???

        Onko tämä taas Matti - se katkera helluntailainen?
        Hän on kaiken ylläpuolella oleva arvostelija, tuomari.
        Käy sääliksi - mies on todella metsässä.


    • Helppo lukea

      Yhteisön etusivulla lukee:

      Tampereen Kristillinen Yhteisö on toiminut paikallisena seurakuntana Tampereella jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Seurakuntamme on itsenäinen, kristillinen seurakunta.

      Toimitilamme sijaisevat Tampereen Härmälässä. Seurakunnalla on hyvät yhteydet moniin seurakuntiin ja yhteisöihin Suomessa sekä ulkomailla. Haluamme olla välittämässä Jumalan siunausta tälle kaupungille ja maalle.
Teemme työtä sen eteen, että voisimme olla turvallinen ja innostava hengellinen koti mahdollisimman monelle ihmiselle.

      Tahdomme varustaa kristittyjä Jumalan Sanalla elämään Raamatun mukaista, voitokasta elämää, jotta he olisivat valmiita palvelemaan sekä yksilöinä että perhekuntina Jumalaa ja lähimmäisiään.

      Pyrimme saavuttamaan niitä ihmisiä, jotka eivät vielä tunne Jeesusta Vapahtajanaan henkilökohtaisesti.

      Tarkoituksemme on auttaa tavallisia ihmisiä tulemaan aidoiksi Jeesuksen seuraajiksi.

      -----------------------------------------------------------------------------------------

      Mielestäni aika tavallista - ei mitenkään erikoista.

      • Harhaopettajat

        Harhaopettajat harvoin kertovat nettisivuillaan olevansa harhaopettajia. Harhaopettajat vannoa vakuuttavat olevansa kristittyjä, voivat tehdä sen käsi raamatulla, hurskas ilme kasvoillaan.

        Tampereen ”Kristillinen” Yhteisö on yhden perheen omistuksessa oleva liikeyritys, jonka vuoksi sitä on vaikea ajatella seurakuntana.


      • että tavallista on?

      • MIKÄ IHMEEN FIRMA?
        Harhaopettajat kirjoitti:

        Harhaopettajat harvoin kertovat nettisivuillaan olevansa harhaopettajia. Harhaopettajat vannoa vakuuttavat olevansa kristittyjä, voivat tehdä sen käsi raamatulla, hurskas ilme kasvoillaan.

        Tampereen ”Kristillinen” Yhteisö on yhden perheen omistuksessa oleva liikeyritys, jonka vuoksi sitä on vaikea ajatella seurakuntana.

        Ei se voi olla mikään firma, kun se on yhdistys?
        Älä puhu valhetta, roskaa.

        Ainakin kotisivulla on kuva melko suuresta johtoryhmästä -
        fiksun näköistä porukkaa, epäuskonnollisia, aitoja.

        tässä linkki

        http://kristillinenyhteiso.kotisivukone.com/11


    • T.L. Osborn - asiaa

      T.L.Osbornin kirjasta lainattu (helluntailainen lähetyssaarnaaja)

      Minulle kuuluu paras, mitä Jumala tarjoaa, koska Hän loi sen minua varten.
      Minulle kuuluu hyvä uutinen, koska Hän lähetti sen minulle.
      Minulle kuuluu täydellinen onni, koska Hän muovasi minut.
      Minulle kuuluu erinomainen terveys, koska Hän on minussa.
      Minulle kuuluu rajoittamaton vauraus, koska Hänen hyvyytensä ympäröi minut.
      Minulle kuuluu aito rakkaus, koska Hän antoi minulle anteeksi.
      Minulle kuuluu myönteinen asennoituminen, koska Hän innostaa minua.

      Minut on tarkoitettu elämää, ei kuolemaa varten.
      Minut on tarkoitettu elämään terveenä, ei sairaana.
      Minut on tarkoitettu menestymään, ei epäonnistumaan.
      Minut on tarkoitettu täyttymään uskosta, ei hämmennyksestä.
      Minut on tarkoitettu elämään rakkaudessa, ei pelossa.

      • LISÄÄÄÄÄ OSBORNIA

        LISÄÄÄÄÄ OSBORNIA:

        Jumala loi minut. Jumala uskoo minuun.
        Jumala rakastaa minua. Jumala maksoi velkani.
        Jumala ei ikinä menettänyt toivoaan minun suhteeni.
        Jumala antoi Poikansa puolestani.
        Jumala lunasti minut. Jumala arvostaa minua.

        Olen oppinut näkemään itseni Jumalan silmin.
        Olen oivaltanut, että sinä olet nykyhetkessä työtä tekevä Jumalan elämä.
        Olen löytänyt Hänen ihmeellisen armonsa.
        Olen osa Jumalan suunnitelmaa.
        Olen tärkeä osa Hänen unelmaansa.
        Olen työväline Hänen valtakunnassaan.
        Olen Hänen perheensä jäsen.
        Olen todiste Jumalan rakkaudesta.
        Olen osoitus Hänen elämästään.
        Olen Hänen Henkensä temppeli.
        Olen Jumalan uskon ilmentymä.
        Olen Hänen elämänsä hedelmä.
        Olen Hänen suunnitelmansa toteuttaja.
        Olen Hänen lapsensa.


      • Oletko tosiaan?
        LISÄÄÄÄÄ OSBORNIA kirjoitti:

        LISÄÄÄÄÄ OSBORNIA:

        Jumala loi minut. Jumala uskoo minuun.
        Jumala rakastaa minua. Jumala maksoi velkani.
        Jumala ei ikinä menettänyt toivoaan minun suhteeni.
        Jumala antoi Poikansa puolestani.
        Jumala lunasti minut. Jumala arvostaa minua.

        Olen oppinut näkemään itseni Jumalan silmin.
        Olen oivaltanut, että sinä olet nykyhetkessä työtä tekevä Jumalan elämä.
        Olen löytänyt Hänen ihmeellisen armonsa.
        Olen osa Jumalan suunnitelmaa.
        Olen tärkeä osa Hänen unelmaansa.
        Olen työväline Hänen valtakunnassaan.
        Olen Hänen perheensä jäsen.
        Olen todiste Jumalan rakkaudesta.
        Olen osoitus Hänen elämästään.
        Olen Hänen Henkensä temppeli.
        Olen Jumalan uskon ilmentymä.
        Olen Hänen elämänsä hedelmä.
        Olen Hänen suunnitelmansa toteuttaja.
        Olen Hänen lapsensa.

        Hmmm....Miksi sinun tarvitsee vakuutella tuota Jumalan rakkautta noin paljon itsellesi - oletko siitä jotenkin epävarma...


    • Mainosketju ?

      Onko tässä ketjussa tarkoitus mainostaaTampereen kristillistä yhteisöä ?

      Jos kyse on mainostamisesta, niin Aller Media Oy ottaa siitä mielellänsä kohtuullisen maksun, muussa tapauksessa mainostaminen maksamatta siitä asiaankuuluvia maksuja, on varastamista.

    • Etsin Jumalaa

      No ei tosiaan ole tarkoitus mainostaa Tampereen kris. yht.vaan minä epätietoinen, jonkin verran siellä käyneenä aloitin tämän ketjun kysymällä, että onko siellä kaikki ok, kun itsestäni tuo srk jotenkin epäilytti.

      Enkä osaa sanoa mitä se oli, mutta jotenkin tuntui, ettei kaikki ollut niinkuin piti, jotain outoa oli ilmassa, mutta halusin vain tukea siihen, että oliko se omaa mielikuvitusta vai totta, jota minä siellä koin.

      Enkä kokenut siellä vapautta, vaan minusta tuntui, että minua tarkkailtiin ja kontroloitiin, enkä pitänyt siiitä.

      No, näitä vastauksia lukiessani sain varmuuden, etten enää ko seurakuntaan jalallani astu, nuo toronto-pilkkaajat heidän tukilinkeissään kertoi heistä kaiken, Kiitokset teille!

      Seurakunnan etsintä siis jatkukoon edelleen!

      • KAATOPAIKKA

        Tuskin tulet koskaan löytämään itsellesi sopivaa seurakuntaa.
        Tämä Suomi24 on täynnä katkeria, pettyneitä "uskovia".
        Ikäänkuin kaatopaikka sellaisille.
        Huomionkipeitä tapauksia, jotka ei pääsee muuten esille.
        Mukana monia sellaisia, joilla on ihan selviä mielenterveysongelmia.
        Joukossa on joskus joku tervejärkinen, mutta hyvin harvoin.

        Raitis, uskossaan terve henkilö ei vietä aikaa tässä
        - hänellä on muuta tekemistä.


      • Samadhi
        KAATOPAIKKA kirjoitti:

        Tuskin tulet koskaan löytämään itsellesi sopivaa seurakuntaa.
        Tämä Suomi24 on täynnä katkeria, pettyneitä "uskovia".
        Ikäänkuin kaatopaikka sellaisille.
        Huomionkipeitä tapauksia, jotka ei pääsee muuten esille.
        Mukana monia sellaisia, joilla on ihan selviä mielenterveysongelmia.
        Joukossa on joskus joku tervejärkinen, mutta hyvin harvoin.

        Raitis, uskossaan terve henkilö ei vietä aikaa tässä
        - hänellä on muuta tekemistä.

        Olen kanssasi just samaa mieltä.

        Täyspäiset ja tervejärkiset eivät haaskaa aikaansa tällä foorumilla.

        Mutta minkäs teet kun ei ole kaulan alapuolella ainuttakaan tervettä kohtaa ja kun pystyn yhdellä somelaa naputtamaan tätä näppäimistöä, niin teen edes sitä; muuhun kun en pysty.

        Niin. Ja jo kohta 27 vuotta olen yrittänyt jaksaa vielä elää - kristittynä tässä kristityssä maassa, mutta kun tällä kristillisyydellä ei ollut minulle mitään annettavana - vain hyljeksintää ja verikoirien louskutusta - palasin siihen, minkä löysin 1960-luvulla. Eli intialaiseen uskonnäkemykseen ja nyt minulla on todella vapaa ja hyvä olo. Suosittelen muillekin - etsikää todellisuutta, ei uskontojen utopiat mitään auta.


      • Lopunajat NYT
        KAATOPAIKKA kirjoitti:

        Tuskin tulet koskaan löytämään itsellesi sopivaa seurakuntaa.
        Tämä Suomi24 on täynnä katkeria, pettyneitä "uskovia".
        Ikäänkuin kaatopaikka sellaisille.
        Huomionkipeitä tapauksia, jotka ei pääsee muuten esille.
        Mukana monia sellaisia, joilla on ihan selviä mielenterveysongelmia.
        Joukossa on joskus joku tervejärkinen, mutta hyvin harvoin.

        Raitis, uskossaan terve henkilö ei vietä aikaa tässä
        - hänellä on muuta tekemistä.

        Taidat itse olla sellainen "pettynyt, katkera ja mielenterveyongelmia" poteva henkilö koskapa saatanallista nauruherätys - kotkottajia tuet.

        Tee parannus ja HUUDA Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa polvillasi, kun vielä on armoon aika ainakin vähän aikaa!

        Hän kyllä antaa anteeksi jopa väärän evankelliumin ja väärän jeesuksen palvomisenkin, johon muuten tunnusmerkillisenä asiana kuuluu RAHANAHNEUS, jota TKY:ssäkin kovasti harrastetaan.


      • TKY tms. kadottaa
        Samadhi kirjoitti:

        Olen kanssasi just samaa mieltä.

        Täyspäiset ja tervejärkiset eivät haaskaa aikaansa tällä foorumilla.

        Mutta minkäs teet kun ei ole kaulan alapuolella ainuttakaan tervettä kohtaa ja kun pystyn yhdellä somelaa naputtamaan tätä näppäimistöä, niin teen edes sitä; muuhun kun en pysty.

        Niin. Ja jo kohta 27 vuotta olen yrittänyt jaksaa vielä elää - kristittynä tässä kristityssä maassa, mutta kun tällä kristillisyydellä ei ollut minulle mitään annettavana - vain hyljeksintää ja verikoirien louskutusta - palasin siihen, minkä löysin 1960-luvulla. Eli intialaiseen uskonnäkemykseen ja nyt minulla on todella vapaa ja hyvä olo. Suosittelen muillekin - etsikää todellisuutta, ei uskontojen utopiat mitään auta.

        NIin, eihän saatana omiaan kiusaa vielä... Ja siksi olet "vapaa ja onnellinen" tässä ajassa, mutta tulevaisuudessa kauhut odottaa maan alla tulessa, jos et tee parannusta ja anna elämääsi OIKEASTI Jeesukselle.

        Ei Jeesus ole omilleen ikinä luvannut helppoa elämää täällä ajassa, mutta se aika maanpäällä on siunauksellista silti vaikka kärsimyksiä onkin elämässä, saamme turvata niissä Jeesukseen.

        Ei tämä oikea kristityn elämä ole mitään menestysteologiaa, vaan ilo ja onni koittavat täydellisesti vasta taivaassa, jos kuljemme Hänen johdatuksessaan, tottakai meillä on jo täällä maan päällä paljon ihania hetkiä Herrran kanssa, mutta on myös vainoja, hylkäämisiä, väärinkohtelua, sairauksia ym ym

        Mt 5:4, 10 - 12 Jeesuksen vuorisaarna

        4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.

        10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

        11.Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.

        12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vain osivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

        Löytyykö tästä paljon menestysteologiaa? EI yhtään.


      • Samadhi
        TKY tms. kadottaa kirjoitti:

        NIin, eihän saatana omiaan kiusaa vielä... Ja siksi olet "vapaa ja onnellinen" tässä ajassa, mutta tulevaisuudessa kauhut odottaa maan alla tulessa, jos et tee parannusta ja anna elämääsi OIKEASTI Jeesukselle.

        Ei Jeesus ole omilleen ikinä luvannut helppoa elämää täällä ajassa, mutta se aika maanpäällä on siunauksellista silti vaikka kärsimyksiä onkin elämässä, saamme turvata niissä Jeesukseen.

        Ei tämä oikea kristityn elämä ole mitään menestysteologiaa, vaan ilo ja onni koittavat täydellisesti vasta taivaassa, jos kuljemme Hänen johdatuksessaan, tottakai meillä on jo täällä maan päällä paljon ihania hetkiä Herrran kanssa, mutta on myös vainoja, hylkäämisiä, väärinkohtelua, sairauksia ym ym

        Mt 5:4, 10 - 12 Jeesuksen vuorisaarna

        4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.

        10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

        11.Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.

        12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vain osivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

        Löytyykö tästä paljon menestysteologiaa? EI yhtään.

        Jo mie nuo Vuorisaarnat tunnen ja voin luetella ne etuperin ja takaperin ja mennen tullen.

        Totuus kuitenkin on se, että ne ovat unohtuneet Raamatun lehdille jo kohta 2000 vuotta sitten ja siellä pysyvät. Eli eivät ole koskaan toimineen käytännössä suomalaisessa kristillisyydessä.

        Minulle kelpaa vain totuus ja oikeus sekä vain ne, jotka totuutta ja oikeutta puolustavat. Utopiat eivät mitään auta.


      • TEHDÄÄN PARANNUS!!!
        Lopunajat NYT kirjoitti:

        Taidat itse olla sellainen "pettynyt, katkera ja mielenterveyongelmia" poteva henkilö koskapa saatanallista nauruherätys - kotkottajia tuet.

        Tee parannus ja HUUDA Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa polvillasi, kun vielä on armoon aika ainakin vähän aikaa!

        Hän kyllä antaa anteeksi jopa väärän evankelliumin ja väärän jeesuksen palvomisenkin, johon muuten tunnusmerkillisenä asiana kuuluu RAHANAHNEUS, jota TKY:ssäkin kovasti harrastetaan.

        Niin, nyt on LOPUN AIKA.

        Ja tänä aikana lähtee puhdistus JUMALAN HUONEESTA, eli kuten olette huomanneet, KAIKKI "kristilliset" huijarit paljastetaan ja heidät havaitaankin anti-kristillisiksi paholaisen palvojiksi - he palvovat RAHAA ja huijaavat sitä "seurakuntalaisiltaan" ja nämä orjat maksavat, koska eivät tiedä tulleensa harhaopin pettämäksi.

        Kaikki nauruherätys, menestysteologia RAHANKERUINEEN ja "uusi viini"ja kaikki torontalaisuus nauruineen, kaatulemiseen, hytkymisineen ja huutoinen perustuvat itämaiseen joogapohjaiseen kundaliiinioppiin sekä perkeleen kavaliin juoniin ja petkutuksiin, joilla se yrittää kadottaa niin monta kuin suinkin.

        Näiden oppien menetelmä on tämä ikivanhaoppi, joka perustuu jo Eedenin paratiisiin; Hyvän ja pahan tiedon puu.

        Kun oikeaa kristillisyyttä sotketaan saatanan pimeisiin oppeihin saadaan kauankin uskossa olevat ihmiset sekaisin ja kun alkavat epäilemään, sanotaan "Nyt on Jumalan uusi aika, Jumala luo nyt "UUTTA". Juo sinäkin "uutta viiniä", humaloidu siitä ja RENTOUDU!!!

        Herra sanoo, että parannuksen teko lähtee JUMALAN HUONEESTA, sitten vasta voi lopunajan herätyskin tulla.

        Herra ei kuitenkaan tule, ennenkuin jokainen meistä katuu Herran edessä pahoja tekojaan ja jos on juossut harhaoppisten Raamatunvastaisten seurakuntien perässä, tekee niistä parannuksen ja pyyttää Jeesuksen anteeksiantamusta ja verta puhdistamaan meidät kaikista harhaopeista ja palaamaan takaisin yksinkertaisen Golgatan ristin luo, jossa oikea, RAKASTAVA Jeesus jo odottaa meitä ja haluaa ottaa eksyneet syliinsä ja viedä tahrattoman ja rypyttömän morsiamensa taivaaseen.


      • Pirun aika loppuu
        Samadhi kirjoitti:

        Jo mie nuo Vuorisaarnat tunnen ja voin luetella ne etuperin ja takaperin ja mennen tullen.

        Totuus kuitenkin on se, että ne ovat unohtuneet Raamatun lehdille jo kohta 2000 vuotta sitten ja siellä pysyvät. Eli eivät ole koskaan toimineen käytännössä suomalaisessa kristillisyydessä.

        Minulle kelpaa vain totuus ja oikeus sekä vain ne, jotka totuutta ja oikeutta puolustavat. Utopiat eivät mitään auta.

        Sinä Samadhi olet pahimman luokan eksyttäjä ja riivaajahenkien pauloissa. Yksikään, joka on totuudesta ei usko sinua, joten turha yrittää täällä.

        Tee parannus, kun vielä voit!


      • Samadhi
        TEHDÄÄN PARANNUS!!! kirjoitti:

        Niin, nyt on LOPUN AIKA.

        Ja tänä aikana lähtee puhdistus JUMALAN HUONEESTA, eli kuten olette huomanneet, KAIKKI "kristilliset" huijarit paljastetaan ja heidät havaitaankin anti-kristillisiksi paholaisen palvojiksi - he palvovat RAHAA ja huijaavat sitä "seurakuntalaisiltaan" ja nämä orjat maksavat, koska eivät tiedä tulleensa harhaopin pettämäksi.

        Kaikki nauruherätys, menestysteologia RAHANKERUINEEN ja "uusi viini"ja kaikki torontalaisuus nauruineen, kaatulemiseen, hytkymisineen ja huutoinen perustuvat itämaiseen joogapohjaiseen kundaliiinioppiin sekä perkeleen kavaliin juoniin ja petkutuksiin, joilla se yrittää kadottaa niin monta kuin suinkin.

        Näiden oppien menetelmä on tämä ikivanhaoppi, joka perustuu jo Eedenin paratiisiin; Hyvän ja pahan tiedon puu.

        Kun oikeaa kristillisyyttä sotketaan saatanan pimeisiin oppeihin saadaan kauankin uskossa olevat ihmiset sekaisin ja kun alkavat epäilemään, sanotaan "Nyt on Jumalan uusi aika, Jumala luo nyt "UUTTA". Juo sinäkin "uutta viiniä", humaloidu siitä ja RENTOUDU!!!

        Herra sanoo, että parannuksen teko lähtee JUMALAN HUONEESTA, sitten vasta voi lopunajan herätyskin tulla.

        Herra ei kuitenkaan tule, ennenkuin jokainen meistä katuu Herran edessä pahoja tekojaan ja jos on juossut harhaoppisten Raamatunvastaisten seurakuntien perässä, tekee niistä parannuksen ja pyyttää Jeesuksen anteeksiantamusta ja verta puhdistamaan meidät kaikista harhaopeista ja palaamaan takaisin yksinkertaisen Golgatan ristin luo, jossa oikea, RAKASTAVA Jeesus jo odottaa meitä ja haluaa ottaa eksyneet syliinsä ja viedä tahrattoman ja rypyttömän morsiamensa taivaaseen.

        Otappa huomion, että helluntaiherätys on yksi jumalansa hylännyt harhausko juoppouksineen ja aviorikoksineen sekä hurmahenkisine höyryämisineen.

        Niin, ja kaatamisilla ja nauramisilla ei ole joogan kanssa mitään tekemistä. Sie lauot asioita, joista et tiedä etkä ymmärrä mitään.


      • Samadhi
        Pirun aika loppuu kirjoitti:

        Sinä Samadhi olet pahimman luokan eksyttäjä ja riivaajahenkien pauloissa. Yksikään, joka on totuudesta ei usko sinua, joten turha yrittää täällä.

        Tee parannus, kun vielä voit!

        Mistähän totuudesta sinä sitten olet? Selitäppä se.


      • Jeesus on Pelastaja
        Samadhi kirjoitti:

        Mistähän totuudesta sinä sitten olet? Selitäppä se.

        Olen antanut elämäni Jeesukselle jo vuosikymmeniä sitten ja hänen johdossa minä kuljen tänäkin päivänä.

        Jeesus sanoo: Joh 14:6 "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani".

        Joh 11:25 Jeesus sanoo: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se eläää vaikka olisi kuollut".


      • Samadhi
        Jeesus on Pelastaja kirjoitti:

        Olen antanut elämäni Jeesukselle jo vuosikymmeniä sitten ja hänen johdossa minä kuljen tänäkin päivänä.

        Jeesus sanoo: Joh 14:6 "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani".

        Joh 11:25 Jeesus sanoo: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se eläää vaikka olisi kuollut".

        Entä sitten, mitä sen jälkeen vai rajoittuuko sinulla kaikki siihen?

        Jos, niin ei kohdaltasi hyvältä näytä.

        Todellinen usko ja Jumalan tahdon täyttäminen kun vaatii tekoja, ei sanojen helinää. "Näytä sinä uskosi ilman tekoja niin minä näytän teoistani uskon".


      • Jumalan Kunnia
        Samadhi kirjoitti:

        Otappa huomion, että helluntaiherätys on yksi jumalansa hylännyt harhausko juoppouksineen ja aviorikoksineen sekä hurmahenkisine höyryämisineen.

        Niin, ja kaatamisilla ja nauramisilla ei ole joogan kanssa mitään tekemistä. Sie lauot asioita, joista et tiedä etkä ymmärrä mitään.

        Jo muutama tekee noita pahoja syntejä, se ei tarkoita, että kaikki tekevät. Jos jotkut Helluntaiseurakunnat ovat hurmahenkisiä, se ei tarkoita, että kaikki ovat.

        Itsekin käyn perinteisessä Helluntaiseurakunnassa ja siellä ei hurmahenget hillu, ainoastaan Jumalan Henki.


    • Onko lupa ?

      Onko teillä seurakunnan lupa käsitellä Tampereen kristillisen yhteisön asioita täällä julkisessa ketjussa ?

      Jos ei ole, niin lopettakaa kirjoittelu välittömästi, jotta ette joutuisi vastamaan tekemisistänne viranomaisten kanssa.

      • Hupia huuleen

        Tässä sulle muutama hauska sutkaus lisää, iloksesi:
        _______________________________________

        Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta
        veloituksetta.
        Turkulainen 28.8.

        Esimerkiksi luterilaiset ja ortodoksit elävät monilla
        Itäsuomalaisilla hautausmailla kauniisti rinta rinnan.
        Kotimaa 31.10.

        Naistohtorien osuus kaksinkertaistui Tampereella, enemmistö
        professorinpalleista pysyy silti miehillä vielä kauan.
        Otsikko Aamulehdessä 13.9.

        Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri
        muodoissaan.
        Pohjolan Sanomat 19.11.


      • Varokaa eksytystä

        Jos joku seurakunta on täysin pielessä, siitä TÄYTYYKIN kirjottaa, jottei kukaan vaan sen kautta tulisi eksytetyksi ja joutuisi helvettiin!


      • Menetysteologia
        Hupia huuleen kirjoitti:

        Tässä sulle muutama hauska sutkaus lisää, iloksesi:
        _______________________________________

        Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta
        veloituksetta.
        Turkulainen 28.8.

        Esimerkiksi luterilaiset ja ortodoksit elävät monilla
        Itäsuomalaisilla hautausmailla kauniisti rinta rinnan.
        Kotimaa 31.10.

        Naistohtorien osuus kaksinkertaistui Tampereella, enemmistö
        professorinpalleista pysyy silti miehillä vielä kauan.
        Otsikko Aamulehdessä 13.9.

        Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri
        muodoissaan.
        Pohjolan Sanomat 19.11.

        Oliko näillä "vitseillä" tarkoitus jotenkin vesittää tämän ketjun KUOLEMAN vakava aihe - EKSYTTÄVÄ SRK, TKY, JOKA VIE KADOTUKSEEN?

        Sorry, ei onnistunut, tunnen vaan syvää myötähäpeää...


      • vai oikein häpeät
        Menetysteologia kirjoitti:

        Oliko näillä "vitseillä" tarkoitus jotenkin vesittää tämän ketjun KUOLEMAN vakava aihe - EKSYTTÄVÄ SRK, TKY, JOKA VIE KADOTUKSEEN?

        Sorry, ei onnistunut, tunnen vaan syvää myötähäpeää...

        Vesittää piti "onko lupa ?" kirjoittajan viranomaisuhkaus eli näyttää minkälaiseen vitsisarjaan semmottonen uhkailu kuuluupi.

        Taisit tippua kartalta, sattuuhan sitä sano.


      • Jumala näkee sinut

        Nämä käsitellyt asiat ovat kaikki julkisia ja tosia, eikä niihin tarvitse mitään lupaa ko seurakunnasta.

        Turhaa uhkailua; Jos Tampereen kristillinen yhteisö väittäisi jotain näistä väittämistä valheeksi - Se valehtelisi itse, sillä kaikista näistä väittämistä on mustaa valkoisella.

        Ko seurakunnan pastori, sekä hänen kumppaninsa EKM:STÄ , ryöstivät ihmisiltä kerätyt rahat, jotka piti mennä suurevankelista Peter Youngrenin massiivisiin evankeliumiskamppanjoihin Pakistanissa ym muslimi- ja hindumaissa ja Peter Youngren joutui ottamaan HENKILÖKOHTAISTA lainaa maksaakseen massiiviset satojatuhansia -miljoonia ihmisiä evankelioivia kokouksia.

        Kun Peter Youngren paljasti näiden EKM:n johtajien rahojenkavalluksen, he väittivät tätä valehtelijaksi ja uhkasivat nostaa oikeusjutun. Nyt tapauksesta on jo pari vuotta, eikä mitään oikeusjuttua ole tullut EIKÄ TULE!


      • Psalmi 1 on IHANAA!
        Varokaa eksytystä kirjoitti:

        Jos joku seurakunta on täysin pielessä, siitä TÄYTYYKIN kirjottaa, jottei kukaan vaan sen kautta tulisi eksytetyksi ja joutuisi helvettiin!

        Psalmi 1

        Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat, 2. vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt! 3. Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy. 4. Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa. 5. Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa. 6. Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.
        1. Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? 2. Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: 3. "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä." 4. Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. 5. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: 6. "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni." 7. Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. 8. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi. 9. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät." 10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. 11. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. 12. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.


      • Voihan imelyys
        Psalmi 1 on IHANAA! kirjoitti:

        Psalmi 1

        Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat, 2. vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt! 3. Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy. 4. Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa. 5. Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa. 6. Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.
        1. Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? 2. Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: 3. "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä." 4. Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. 5. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: 6. "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni." 7. Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. 8. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi. 9. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät." 10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. 11. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. 12. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

        Psalmi 1 on ihana, muttei liity mitenkään TKY:hyn, joka on eksyttäjä- seurakunta, sieltähän sinä kuitenkin taas olet.

        Kova on yritys eksyttäjillä.


      • Varo menestysteolog.
        Hupia huuleen kirjoitti:

        Tässä sulle muutama hauska sutkaus lisää, iloksesi:
        _______________________________________

        Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta
        veloituksetta.
        Turkulainen 28.8.

        Esimerkiksi luterilaiset ja ortodoksit elävät monilla
        Itäsuomalaisilla hautausmailla kauniisti rinta rinnan.
        Kotimaa 31.10.

        Naistohtorien osuus kaksinkertaistui Tampereella, enemmistö
        professorinpalleista pysyy silti miehillä vielä kauan.
        Otsikko Aamulehdessä 13.9.

        Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri
        muodoissaan.
        Pohjolan Sanomat 19.11.

        Kirje efesolaisille 5

        1. Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,

        2. ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".

        3. Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -

        4. älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

        5. Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.

        6. Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;

        7. älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.

        8. Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina

        9. - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä -

        10. ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;

        11. älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

        12. Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;

        13. mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.

        14. Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"

        15. Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,

        16. ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.

        17. Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.

        18. Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, (kirjoittajan huom. tässä puhutaan alkukielessä myös HENGELLISESTÄ JUOPUMUKSESTA = "UUSI VIINI" JUOVUTTAA JA KADOTTAA!!!)

        19. puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,

        20. kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.


    • Upea lista!

      Löysin tämän listan jostain - aivan upea "uskon tunnustus".
      Jokainen tunnustus perustuu Jumalan Sanaan - hyvin turvallista!

      1. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA ”EN VOI”, KOSKA
      KAIKKI MINÄ VOIN HÄNESSÄ, JOKA MINUA VAHVISTAA (Fil. 4 : 13)

      2. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA PUUTETTA, KOSKA HERRA
      ON MINUN PAIMENENI JA EI MINULTA MITÄÄN PUUTU! (Ps. 23:1)

      3. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA PELKOA, KOSKA JUMALA EI OLE
      ANTANUT MINULLE PELKURUUDEN HENKEÄ, VAAN VOIMAN
      JA RAKKAUDEN JA RAITTIUDEN HENGEN (2Tim. 1:7)

      4. EN KOSKAAN ENÄÄ TUNNUSTA EPÄILYÄ JA EPÄUSKOA, KOSKA
      MINULLE ON ANNETTU USKONMÄÄRÄ JA USKON HENKI
      (Room. 12:3. 2Kor. 4:13)

      5. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA VÄÄRÄNLAISTA HEIKKOUTTA,
      KOSKA HERRA ON MINUN VOIMANI JA VÄKEVYYTENI JA HÄNESSÄ
      MINÄ VAHVISTUN (Efes. 6:10)

      6. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA SAATANAN YLIVOIMAA ELÄMÄSSÄNI,
      KOSKA HÄN JOKA MINUSSA ON, ON SUUREMPI KUIN SE,
      JOKA ON MAAILMASSA (1Joh.4:4)

      7. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA AVUTTOMUUTTA, KOSKA KRISTUS
      ON TULLUT MINULLE VIISAUDEKSI JUMALALTA (1Kor. 1:30)

      8. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA SAIRAUTTA, KOSKA JEESUS KANTOI
      MINUN SAIRAUTENI OMASSA RUUMIISSAAN JA HÄNEN HAAVAINSA
      KAUTTA MINÄ OLEN PARANNETTU (Jesaja 53:4-5)

      9. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA TAPPIOTA, KOSKA JUMALA AINA
      KULJETTAA MINUT VOITTOSAATOSSA KRISTUKSESSA (2Kor. 2:14,)

      10. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA HUOLIA JA MURHEITA, KOSKA
      OLEN HEITTÄNYT KAIKKI HUOLENI HERRAN PÄÄLLE JA HÄN PITÄÄ
      MINUSTA HUOLEN (1Piet. 5:7)

      11. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA ORJUUTTA, KOSKA MISSÄ
      HERRAN HENKI ON, SIINÄ ON VAPAUS JA MINUN RUUMIINI
      ON PYHÄN HENGEN TEMPPELI (2Kor. 3:17, 1Kor. 6:19)

      12. EN ENÄÄ KOSKAAN TUNNUSTA TUOMIONTUNNETTA, KOSKA EI
      NYT SIIS OLE MITÄÄN KADOTUSTUOMIOTA NIILLE, JOTKA
      KRISTUKSESSA JEESUKSESSA OVAT (Room. 8:1)

      • No jo oli hyvä uskontunnustus. Minä jo ajattelin panna sen omalle kotisivulleni. Mutta miten se käy kun olen väittänyt itse kirjoittaneeni jokaisen kirjoituksen joka on julkaistu sivustollani. Täytyy sitten muuttaa tuota kuvausta jos panen tämän sinne.


      • Hmmm...

        Oletko sinä vihainen ja paniikissa, kun painat tekstiä caps lock-pohjassa - onko sinulla kovia epäilyjä, että nämä kissankokoiset Jumalan lupaukset eivät tarkoittaisikaan sinua?

        Tee parannus, vielä on armon aika!


    • Mahtava srk!

      Se on aivan mahtava seurakunta -
      siihen kuuluu aitoja, epäuskonnollisia uskovia.

      Suomessa pitäisi olla tämän kaltaisia seurakuntia joka kaupungissa !

      Itse olen saanut rukousapua sieltä - kiitos Herralle!

      • Menestysteologiaa

        Minusta sillä oli ahdistavaa ja ihmiset ilkeitä ja epäaitoja, ja rahasta puhuttiin kokoajan. Tuntuvat olevan kovin RAHANAHNEITA, ei ole Jumalasta se seurakunta.

        TKY:hyn en enää mene, tavallinen PERINTEINEN Helluntaiseurakunta on ihan muuta toista.


      • RAAMATTU ON TOTTA!
        Menestysteologiaa kirjoitti:

        Minusta sillä oli ahdistavaa ja ihmiset ilkeitä ja epäaitoja, ja rahasta puhuttiin kokoajan. Tuntuvat olevan kovin RAHANAHNEITA, ei ole Jumalasta se seurakunta.

        TKY:hyn en enää mene, tavallinen PERINTEINEN Helluntaiseurakunta on ihan muuta toista.

        RAAMATTU ON TOTTA!

        Jumalan Sana on kokonansa totuus.
        Jumala tarkoittaa sen, mitä Hän ilmoittaa Sanassaan.
        Jumala ei voi mitenkään valehdella.
        Hänen Sanansa on viimeinen sana.
        Raamatun ilmoitus on lopullinen auktoriteetti.
        Minä vastaanotan totuuden Sanan ja vaellan siinä.
        Minä olen, kuka Jumala sanoo minun olevan.
        Minulla on se, mitä Raamattu sanoo minulla olevan.
        Minä omistan sen, mitä Raamattu sanoo minun omistavan.
        Minä voin tehdä, mitä Jumala sanoo minun voivan tehdä.
        Minulla on upouusi identiteetti.
        Olen uusi luomus Kristuksessa.
        Olen Jumalan mestariteko Hänessä.

        En samaistu enää vanhaan ja menneeseen.
        Samaistun nyt Kristukseen ja uuteen luomukseen.
        Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.
        Vanha ihmiseni on ristiinnaulittu Hänen kanssaan.

        En enää samastu tappioon, pimeyteen ja häpeään.
        En enää samastu maailmaan, syntiin ja saatanaan.
        En enää samastu tuomioon, köyhyyteen ja sairauteen.
        Nyt koska olen Kristuksessa minä samastun Hänen voittoonsa, vanhurskauteensa ja pyhyyteensä.

        Koska olen Hänessä, niin samastun vapauteen, hyvinvointiin ja terveyteen.
        Kristus on omalla verellään täydellisesti lunastanut minut itselleen.
        Pelastus on voimassa tänään minun elämässäni.
        Näin Hänen Sanansa minulle ilmoittaa.
        Ja Jumalan Sana on aina viimeinen Sana!

        Kiitos Jeesus!


      • 28
        RAAMATTU ON TOTTA! kirjoitti:

        RAAMATTU ON TOTTA!

        Jumalan Sana on kokonansa totuus.
        Jumala tarkoittaa sen, mitä Hän ilmoittaa Sanassaan.
        Jumala ei voi mitenkään valehdella.
        Hänen Sanansa on viimeinen sana.
        Raamatun ilmoitus on lopullinen auktoriteetti.
        Minä vastaanotan totuuden Sanan ja vaellan siinä.
        Minä olen, kuka Jumala sanoo minun olevan.
        Minulla on se, mitä Raamattu sanoo minulla olevan.
        Minä omistan sen, mitä Raamattu sanoo minun omistavan.
        Minä voin tehdä, mitä Jumala sanoo minun voivan tehdä.
        Minulla on upouusi identiteetti.
        Olen uusi luomus Kristuksessa.
        Olen Jumalan mestariteko Hänessä.

        En samaistu enää vanhaan ja menneeseen.
        Samaistun nyt Kristukseen ja uuteen luomukseen.
        Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.
        Vanha ihmiseni on ristiinnaulittu Hänen kanssaan.

        En enää samastu tappioon, pimeyteen ja häpeään.
        En enää samastu maailmaan, syntiin ja saatanaan.
        En enää samastu tuomioon, köyhyyteen ja sairauteen.
        Nyt koska olen Kristuksessa minä samastun Hänen voittoonsa, vanhurskauteensa ja pyhyyteensä.

        Koska olen Hänessä, niin samastun vapauteen, hyvinvointiin ja terveyteen.
        Kristus on omalla verellään täydellisesti lunastanut minut itselleen.
        Pelastus on voimassa tänään minun elämässäni.
        Näin Hänen Sanansa minulle ilmoittaa.
        Ja Jumalan Sana on aina viimeinen Sana!

        Kiitos Jeesus!

        Miten tämä liittyy aiheeseen???

        Olihan kyse harhaoppisesta Tampereen kristillisestä yhteisöstä, eikä mistään Jumalan Sanasta???

        Jo ko. seurakunnan linkit kammottaviin harhaoppisiin amerikkalaisiin nauruherätys/kundaliini/meditaatio-seurakuntiin todisti tämän, sekä käynti itse ko seurakunnassa ja näiden ilmiöiden havaitseminen siellä, sekä outo vihamielisyys ja ylimielisyys, mikä sielä vallitsi


      • Totea totuus
        28 kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aiheeseen???

        Olihan kyse harhaoppisesta Tampereen kristillisestä yhteisöstä, eikä mistään Jumalan Sanasta???

        Jo ko. seurakunnan linkit kammottaviin harhaoppisiin amerikkalaisiin nauruherätys/kundaliini/meditaatio-seurakuntiin todisti tämän, sekä käynti itse ko seurakunnassa ja näiden ilmiöiden havaitseminen siellä, sekä outo vihamielisyys ja ylimielisyys, mikä sielä vallitsi

        Aivan oikein, ohessa Tampereen kristillisen yhteisön suosikkilistalle päässeet Kenneth Hagin & Kenneth Copelandin seurakunnan tilaisuus ja rinnalla joogan kundaliini-meditaatio-liikkeen toimintaa.


        http://www.kristillinenyhteiso.net/12

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        Elämän Sana Lahti -seurakunta

        http://www.elamansanalahti.fi/

        Oslo Christian Centre - Åge Åleskjaer

        http://www.oks.no/default.aspx

        Abundant Life Ministries

        http://www.alm.org.uk

        Andrew Wommack Ministries

        http://www.awmi.net/

        Grace Walk Ministries - Steve McVey

        http://www.gracewalk.org/

        Hillsong Church

        http://www.hillsong.com

        Joyce Meyer Ministries (HUOM.!! MEYER)

        http://www.joycemeyer.org

        Kenneth Copeland Ministries Europe (HUOM.!! COPELAND)

        http://www.kcm.org.uk

        Kingdom Faith (pastori Colin Urquhart, Englanti)

        http://www.kingdomfaith.com

        Livets Ord- Seurakunta, Uppsala

        http://www.livetsord.se

        Joseph Prince - new creation Church

        http://www.newcreation.org.sg/

        Oral Roberts University

        http://www.oru.edu

        Derek Prince Ministries

        http://www.dpmuk.org/

        RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries (HUOM.!! HAGIN)

        http://www.rhema.org
        _____________________________________________________

        YLEISTOTEAMUS: Linkeissä vilisee harhaoppisia yhteisöjä.


        Samoilta näyttää...

        Katso video.

        http://www.youtube.com/watch?v=jtVGxJU-j2I


      • IHANAA!
        28 kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aiheeseen???

        Olihan kyse harhaoppisesta Tampereen kristillisestä yhteisöstä, eikä mistään Jumalan Sanasta???

        Jo ko. seurakunnan linkit kammottaviin harhaoppisiin amerikkalaisiin nauruherätys/kundaliini/meditaatio-seurakuntiin todisti tämän, sekä käynti itse ko seurakunnassa ja näiden ilmiöiden havaitseminen siellä, sekä outo vihamielisyys ja ylimielisyys, mikä sielä vallitsi

        Jeesus täytti lain minun puolestani.
        Hänen pelastustyönsä on täydellinen työ.
        Minä en voi lisätä siihen mitään.
        Olen uskon kautta saanut pääsyn siihen armoon, missä nyt olen.
        Minulle kuuluu sapatin lepo Hänessä.
        Olen saanut levon omista teoistani.
        Minä tulin Jeesuksen tykö
        ja Hän antoi minun sielulleni levon.
        Hänen ikeensä on sovelias.
        Hänen kuormansa on keveä.
        Hänessä on minun rauhani.
        Olen uskon kautta Jeesukseen täysin vanhurskas.
        Vanhurskauden vaikutus minussa on lepo ja turvallisuus.

        Nyt ei ole mitään syytöstä minua kohtaan, koska olen Kristuksessa.
        Hän pelasti minut pimeyden vallasta.
        Hän siirsi minut omaan valtakuntaansa.
        Minulla on Puolustaja Isän tykönä.
        Hän on minun syntieni sovitus.
        Jeesuksen ansiot luetaan minun hyväkseni.
        En tarvitse omia ansioitani.
        Laitan luottamukseni siihen mitä Hän on tehnyt .
        Se riittää Jumalalle ja se riittää minulle!.


      • Ihanaa Jumalan Sanaa
        28 kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aiheeseen???

        Olihan kyse harhaoppisesta Tampereen kristillisestä yhteisöstä, eikä mistään Jumalan Sanasta???

        Jo ko. seurakunnan linkit kammottaviin harhaoppisiin amerikkalaisiin nauruherätys/kundaliini/meditaatio-seurakuntiin todisti tämän, sekä käynti itse ko seurakunnassa ja näiden ilmiöiden havaitseminen siellä, sekä outo vihamielisyys ja ylimielisyys, mikä sielä vallitsi

        51. Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea. 52. Herra, minä ajattelen sinun tuomioitasi, tuomioitasi hamasta ikiajoista asti, ja minä saan lohdutuksen. 53. Minut valtaa palava vihastus jumalattomien tähden, jotka hylkäävät sinun lakisi. 54. Sinun käskysi ovat minun ylistysvirteni minun muukalaisuuteni majassa. 55. Yöllä minä ajattelen sinun nimeäsi, Herra, ja minä noudatan sinun lakiasi. 56. Tämä on minun osakseni suotu: että otan vaarin sinun asetuksistasi. 57. Herra on minun osani; minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi. 58. Minä etsin sinun mielisuosiotasi kaikesta sydämestäni; ole minulle armollinen lupauksesi mukaan. 59. Minä tutkin teitäni, ja käännän askeleeni sinun todistustesi puoleen. 60. Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi. 61. Jumalattomain paulat piirittävät minua, mutta minä en unhota sinun lakiasi. 62. Puoliyöstä minä nousen kiittämään sinua sinun vanhurskautesi oikeuksista. 63. Minä olen kaikkien niiden ystävä, jotka sinua pelkäävät ja noudattavat sinun asetuksiasi. 64. Maa on täynnä sinun laupeuttasi, Herra;
        opeta minulle käskysi. 65. Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra. 66. Opeta minulle hyvä ymmärrys ja tieto, sillä sinun käskyihisi minä panen uskallukseni. 67. Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi. 68. Sinä olet hyvä, ja hyvin sinä teet; opeta minulle käskysi. 69. Julkeat tahraavat minua valheillansa, mutta minä otan sinun asetuksistasi vaarin kaikesta sydämestäni. 70. Heidän sydämensä on turta kuin ihra, mutta minä iloitsen sinun laistasi. 71. Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin: niin minä opin sinun käskysi. 72. Sinun suusi laki on minulle kalliimpi kuin tuhannet kappaleet kultaa ja hopeata. 73. Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi. 74. Sinua pelkääväiset näkevät minut ja iloitsevat, sillä minä panen toivoni sinun sanaasi. 75. Herra, minä tiedän, että sinun tuomiosi ovat vanhurskaat, ja uskollisuudessasi sinä olet minut nöyryyttänyt. 76. Sinun armosi olkoon minun lohdutukseni, niinkuin sinä olet palvelijallesi luvannut. 77. Tulkoon minulle sinun laupeutesi, että minä eläisin; sillä sinun lakisi on minun iloni. 78. Joutukoot julkeat häpeään, sillä he sortavat minua syyttä; minä tutkistelen sinun asetuksiasi. 79. Kääntykööt minun puolelleni ne, jotka sinua pelkäävät ja jotka sinun todistuksesi tuntevat. 80. Pysyköön sydämeni vakaana sinun käskyissäsi, etten minä häpeään joutuisi. 81. Sinun apuasi minun sieluni ikävöitsee, sinun sanaasi minä panen toivoni. 82. Minun silmäni ikävöitsevät sinun sanaasi; minä kysyn: "Milloin lohdutat minua?" 83. Sillä minä olen kuin nahkaleili savussa, mutta sinun käskyjäsi minä en unhota. 84. Kuinka harvat ovat palvelijasi päivät! Milloin sinä tuomitset minun vainoojani? 85. Julkeat kaivavat minulle kuoppia, ne, jotka eivät elä sinun lakisi mukaan. 86. Kaikki sinun käskysi ovat todet; syyttä he minua vainoavat; auta minua. 87. He ovat minut miltei tuhonneet tässä maassa, mutta minä en ole hyljännyt sinun asetuksiasi. 88. Virvoita minua armosi jälkeen, niin minä noudatan sinun suusi todistuksia. 89. Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa. 90. Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy. 91. Sinun järjestyksesi mukaan ne pysyvät vielä tänä päivänä, sillä ne kaikki ovat sinun palvelijoitasi. 92. Ellei sinun lakisi olisi ollut minun iloni, olisin menehtynyt kurjuuteeni. 93. En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat. 94. Sinun omasi minä olen, pelasta minut, sillä sinun asetuksiasi minä kysyn. 95. Jumalattomat väijyvät minua, tuhotakseen minut, mutta minä tarkkaan sinun todistuksiasi. 96. Kaikella täydellisellä on rajansa - sen olen nähnyt - mutta sinun käskysi ovat ylen avarat. 97. Kuinka sinun lakisi onkaan minulle rakas! Kaiken päivää minä sitä tutkistelen. 98. Sinun käskysi tekevät minut vihollisiani viisaammaksi, sillä ne ovat minun omani iankaikkisesti. 99. Minä olen kaikkia opettajiani taitavampi, sillä minä tutkistelen sinun todistuksiasi. 100. Minä olen ymmärtäväisempi kuin vanhat, sillä minä otan vaarin sinun asetuksistasi. 101. Minä pidätän jalkani kaikilta pahoilta teiltä, noudattaakseni sinun sanaasi. 102. Minä en poikkea sinun oikeuksistasi, sillä sinä neuvot minua. 103. Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani.


      • SANA VOITTAA AINA!
        28 kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aiheeseen???

        Olihan kyse harhaoppisesta Tampereen kristillisestä yhteisöstä, eikä mistään Jumalan Sanasta???

        Jo ko. seurakunnan linkit kammottaviin harhaoppisiin amerikkalaisiin nauruherätys/kundaliini/meditaatio-seurakuntiin todisti tämän, sekä käynti itse ko seurakunnassa ja näiden ilmiöiden havaitseminen siellä, sekä outo vihamielisyys ja ylimielisyys, mikä sielä vallitsi

        Ps. 19:15 Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

        Ps. 40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni.

        Ps 49:4 Minun suuni puhuu viisautta, minun sydämeni ajatus on ymmärrystä.

        Ps. 55:20 Sillä he eivät muuta mieltänsä eivätkä pelkää Jumalaa.

        Ps 84:6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!

        SL 2:1 Poikani, jos sinä otat minun sanani varteen ja kätket mieleesi minun käskyni,

        SL 6:14 kavaluus mielessä, pahaa aina hankitsee, riitoja rakentaa.

        SL 12:25 Huoli painaa alas miehen mielen, mutta hyvä sana sen ilahuttaa.

        SL 14:12 Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.

        SL 15:15 Kurjalle ovat pahoja kaikki päivät, mutta hyvä mieli on kuin alituiset pidot.

        SL 16:20 Joka painaa mieleensä sanan, se löytää onnen; ja autuas se, joka Herraan turvaa!

        SL 16.:32 ja mielensä hillitseväinen parempi kuin kaupungin valloittaja.

        SL 21:5 Vain hyödyksi ovat ahkeran ajatukset, mutta kaikki touhuilijat saavat vain vahinkoa.

        SL 23.7 Sillä niinkuin hän mielessään laskee, niin hän menettelee:

        SL 25:28 Kuin kaupunki, varustukset hajalla, muuria vailla, on mies, joka ei mieltänsä hillitse.

        Jesjaja 55:8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. 9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

        Matt. 23:7 "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'


      • Ihana srk.
        Menestysteologiaa kirjoitti:

        Minusta sillä oli ahdistavaa ja ihmiset ilkeitä ja epäaitoja, ja rahasta puhuttiin kokoajan. Tuntuvat olevan kovin RAHANAHNEITA, ei ole Jumalasta se seurakunta.

        TKY:hyn en enää mene, tavallinen PERINTEINEN Helluntaiseurakunta on ihan muuta toista.

        HEI YSTÄVÄ!

        1 Kor. 13:4-7 (Amplified Bible)

        Rakkaus on pitkämielinen ja ystävällinen.
        Rakkaus ei ole koskaan mustasukkainen eikä kiehu yli kateudesta.
        Rakkaus ei kerskaile, ei rehentele, eikä ole ylimielinen.
        Se ei ole röyhkeää eikä ylpeile saavutuksistaan.
        Rakkaus ei ole epäkohtelias eikä töykeä.
        Rakkaus ei vaadi oman tahtonsa toteutumista,
        se ei vaadi omia oikeuksiaan eikä etsi omaa etuaan.
        Rakkaus ei loukkaannu eikä ole ärtyisä.
        Se ei kanna kaunaa eikä muista kärsimäänsä vääryyttä.
        Rakkaus ei hyväksy epäoikeudenmukaisuutta vaan
        haluaa aina totuuden voittavan.
        Rakkaus on valmis kestämään kaiken, se ei lakkaa toivomasta
        ja on aina valmis uskomaan hyvää.

        On Ihana seurakunta - tuo Kristillinen Yhteisö!


      • Lopunajan profeetta
        Ihanaa Jumalan Sanaa kirjoitti:

        51. Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea. 52. Herra, minä ajattelen sinun tuomioitasi, tuomioitasi hamasta ikiajoista asti, ja minä saan lohdutuksen. 53. Minut valtaa palava vihastus jumalattomien tähden, jotka hylkäävät sinun lakisi. 54. Sinun käskysi ovat minun ylistysvirteni minun muukalaisuuteni majassa. 55. Yöllä minä ajattelen sinun nimeäsi, Herra, ja minä noudatan sinun lakiasi. 56. Tämä on minun osakseni suotu: että otan vaarin sinun asetuksistasi. 57. Herra on minun osani; minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi. 58. Minä etsin sinun mielisuosiotasi kaikesta sydämestäni; ole minulle armollinen lupauksesi mukaan. 59. Minä tutkin teitäni, ja käännän askeleeni sinun todistustesi puoleen. 60. Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi. 61. Jumalattomain paulat piirittävät minua, mutta minä en unhota sinun lakiasi. 62. Puoliyöstä minä nousen kiittämään sinua sinun vanhurskautesi oikeuksista. 63. Minä olen kaikkien niiden ystävä, jotka sinua pelkäävät ja noudattavat sinun asetuksiasi. 64. Maa on täynnä sinun laupeuttasi, Herra;
        opeta minulle käskysi. 65. Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra. 66. Opeta minulle hyvä ymmärrys ja tieto, sillä sinun käskyihisi minä panen uskallukseni. 67. Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi. 68. Sinä olet hyvä, ja hyvin sinä teet; opeta minulle käskysi. 69. Julkeat tahraavat minua valheillansa, mutta minä otan sinun asetuksistasi vaarin kaikesta sydämestäni. 70. Heidän sydämensä on turta kuin ihra, mutta minä iloitsen sinun laistasi. 71. Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin: niin minä opin sinun käskysi. 72. Sinun suusi laki on minulle kalliimpi kuin tuhannet kappaleet kultaa ja hopeata. 73. Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi. 74. Sinua pelkääväiset näkevät minut ja iloitsevat, sillä minä panen toivoni sinun sanaasi. 75. Herra, minä tiedän, että sinun tuomiosi ovat vanhurskaat, ja uskollisuudessasi sinä olet minut nöyryyttänyt. 76. Sinun armosi olkoon minun lohdutukseni, niinkuin sinä olet palvelijallesi luvannut. 77. Tulkoon minulle sinun laupeutesi, että minä eläisin; sillä sinun lakisi on minun iloni. 78. Joutukoot julkeat häpeään, sillä he sortavat minua syyttä; minä tutkistelen sinun asetuksiasi. 79. Kääntykööt minun puolelleni ne, jotka sinua pelkäävät ja jotka sinun todistuksesi tuntevat. 80. Pysyköön sydämeni vakaana sinun käskyissäsi, etten minä häpeään joutuisi. 81. Sinun apuasi minun sieluni ikävöitsee, sinun sanaasi minä panen toivoni. 82. Minun silmäni ikävöitsevät sinun sanaasi; minä kysyn: "Milloin lohdutat minua?" 83. Sillä minä olen kuin nahkaleili savussa, mutta sinun käskyjäsi minä en unhota. 84. Kuinka harvat ovat palvelijasi päivät! Milloin sinä tuomitset minun vainoojani? 85. Julkeat kaivavat minulle kuoppia, ne, jotka eivät elä sinun lakisi mukaan. 86. Kaikki sinun käskysi ovat todet; syyttä he minua vainoavat; auta minua. 87. He ovat minut miltei tuhonneet tässä maassa, mutta minä en ole hyljännyt sinun asetuksiasi. 88. Virvoita minua armosi jälkeen, niin minä noudatan sinun suusi todistuksia. 89. Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa. 90. Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy. 91. Sinun järjestyksesi mukaan ne pysyvät vielä tänä päivänä, sillä ne kaikki ovat sinun palvelijoitasi. 92. Ellei sinun lakisi olisi ollut minun iloni, olisin menehtynyt kurjuuteeni. 93. En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat. 94. Sinun omasi minä olen, pelasta minut, sillä sinun asetuksiasi minä kysyn. 95. Jumalattomat väijyvät minua, tuhotakseen minut, mutta minä tarkkaan sinun todistuksiasi. 96. Kaikella täydellisellä on rajansa - sen olen nähnyt - mutta sinun käskysi ovat ylen avarat. 97. Kuinka sinun lakisi onkaan minulle rakas! Kaiken päivää minä sitä tutkistelen. 98. Sinun käskysi tekevät minut vihollisiani viisaammaksi, sillä ne ovat minun omani iankaikkisesti. 99. Minä olen kaikkia opettajiani taitavampi, sillä minä tutkistelen sinun todistuksiasi. 100. Minä olen ymmärtäväisempi kuin vanhat, sillä minä otan vaarin sinun asetuksistasi. 101. Minä pidätän jalkani kaikilta pahoilta teiltä, noudattaakseni sinun sanaasi. 102. Minä en poikkea sinun oikeuksistasi, sillä sinä neuvot minua. 103. Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani.

        Tampereen kris.yht valheopettajatko siellä yrittävät saada päälleen olematonta gloriaa, lainailemalla Jumalan Sanaa - Pois se teiltä, ennenkuin teette PARANNUKSEN harhaopeistanne!!!


      • 20
        Ihana srk. kirjoitti:

        HEI YSTÄVÄ!

        1 Kor. 13:4-7 (Amplified Bible)

        Rakkaus on pitkämielinen ja ystävällinen.
        Rakkaus ei ole koskaan mustasukkainen eikä kiehu yli kateudesta.
        Rakkaus ei kerskaile, ei rehentele, eikä ole ylimielinen.
        Se ei ole röyhkeää eikä ylpeile saavutuksistaan.
        Rakkaus ei ole epäkohtelias eikä töykeä.
        Rakkaus ei vaadi oman tahtonsa toteutumista,
        se ei vaadi omia oikeuksiaan eikä etsi omaa etuaan.
        Rakkaus ei loukkaannu eikä ole ärtyisä.
        Se ei kanna kaunaa eikä muista kärsimäänsä vääryyttä.
        Rakkaus ei hyväksy epäoikeudenmukaisuutta vaan
        haluaa aina totuuden voittavan.
        Rakkaus on valmis kestämään kaiken, se ei lakkaa toivomasta
        ja on aina valmis uskomaan hyvää.

        On Ihana seurakunta - tuo Kristillinen Yhteisö!

        Näyttääpä susilla lammastaljoissaan olla jo aika hätä seurakuntansa häviämisestä. Jumalan Sana tuomitsee teidät HARHAOPPISIKSI!

        Tehkää parannus ja luopukaa menestysteologiastanne - viette mennessänne monia ihmisiä HELVETTIIN RAHANHIMOSSANNE!!!

        Tehkää parannus ja Jeesus pelastaa teidät ja teidän seurakuntanne ja te saatte KAIKEN - eli taivasten valtakunnan, kuten mekin!!!


      • Name it, claim it
        IHANAA! kirjoitti:

        Jeesus täytti lain minun puolestani.
        Hänen pelastustyönsä on täydellinen työ.
        Minä en voi lisätä siihen mitään.
        Olen uskon kautta saanut pääsyn siihen armoon, missä nyt olen.
        Minulle kuuluu sapatin lepo Hänessä.
        Olen saanut levon omista teoistani.
        Minä tulin Jeesuksen tykö
        ja Hän antoi minun sielulleni levon.
        Hänen ikeensä on sovelias.
        Hänen kuormansa on keveä.
        Hänessä on minun rauhani.
        Olen uskon kautta Jeesukseen täysin vanhurskas.
        Vanhurskauden vaikutus minussa on lepo ja turvallisuus.

        Nyt ei ole mitään syytöstä minua kohtaan, koska olen Kristuksessa.
        Hän pelasti minut pimeyden vallasta.
        Hän siirsi minut omaan valtakuntaansa.
        Minulla on Puolustaja Isän tykönä.
        Hän on minun syntieni sovitus.
        Jeesuksen ansiot luetaan minun hyväkseni.
        En tarvitse omia ansioitani.
        Laitan luottamukseni siihen mitä Hän on tehnyt .
        Se riittää Jumalalle ja se riittää minulle!.

        Halu = Tulos

        Tässä puhutaan menestysteologian "name it and claim it" -opista. (Nimeä se ja vaadi se!) Tätä oppia puhutaan laajalti myös TKY:ssä.

        Verkostomarkkinoinnissa käytetään samaa positiivisen ajattelun mekanismia kuin menestysteologiassa.

        Oppi voidaan kiteyttää myös näin: "Halu = Tulos."

        Jos haluat tulla esimerkiksi Nokian pääjohtajaksi, niin Jumala on velvollinen toteuttamaan vaatimuksesi. Kun 1.000 suomalaista menestysteologia vaatii yhtä aikaa Jumalalta tulla Nokian pääjohtajaksi, niin Jumalalla e ole muuta vaihtoehtoa kuin toteuttaa jokaisen vaatimus, koska "hän on luvannut sen sanassaan".

        Näin Suomessa on 1.000 Nokian pääjohtajaa, mutta kuitenkin vain "uskossa", koska käytännössä se on täysi mahdottomuus.

        Sovella tuota oppia "taloihin", "peltoihin" ja "rahaan". Jos vaikka 10.000 menestysteologian uhria vaatii itselleen tuhatta peltoa ja taloa yhtä aikaa,
        niin mitä se merkitsee käytäntöön sovellettuna?

        Homma lähtee käyntiin siitä, että he antavat Tampereen kris.yhteisölle, Nokia Missiolle tai vaikkapa Veli Saarikallelle tai jollekin muulle eksyneelle yhden talon ja yhden pellon. Veli uskottelee, että jokainen saa Jumalan lupauksen mukaan satakertaisesti takaisin, mitä he Velille antavat.

        Lopputuloksen pitäisi olla, että Suomessa on miljoona taloa ja miljoona peltoa
        menestysteologien omistuksessa. Se toteutuu kuitenkin vain "uskossa", sillä käytännössä se on mahdotonta.

        Kotitalouksia on noin 2,5 miljoonaa, asuntoja saman verran ja peltojen määrää
        en lähde edes arvailemaan.

        Idea on kuitenkin se, että mitä tahansa vaadit Jumalalta, niin hänen on pakko se sinulle antaa, koska on luvannut sen.

        Sana ei puolla tuollaista saatanan saastaisesta valheen ulkokultaisuuden ja ahneuden hengestä syntynyttä oppia Jumalasta lähtöisin olevaksi.

        Saatana on vanginnut menestysteologit tahtoaan toteuttamaan ja levittää heidän keskuuteensa riivaajien villitseviä henkiä sekä oppeja.
        1Tim 4:1-11, 2Tim 2:25-26 Nämä ovat juuri niitä, joista Jeesus sanoo, että he tekevät suuria ihmeitä ja ajavat ulos riivaajia toisistaan, mutta Jeesus ei tunne heitä, koska he ovat vääryyden tekijöitä.

        Mat 7:21-23, 2Tes 2:1-12 Menestysteologin pelastumisen mahdollisuus on lähellä nollaa. Mitä enemmän sille saatanan hengelle antaa sydämessään sijaa, sitä lujemman otteen saatana siitä sielusta saa. Kun annat sijaa perkeleelle, vangitsee hän sinut kokonaan tahtoaan toteuttamaan.

        Menestysteologeissa on saatanan henki.

        Lukekaa David Wilkersonin saarna vuodelta 1988 "Iisebelin henki", missä hän arvostelee menestysteologiaa ja syntiä puolustavaa toista äärilaitaa. Kuinka totta veljemme sanat ovatkaan!

        http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts880118.htm
        Petteri Haipola


      • Jumala paljastaa
        Ihanaa Jumalan Sanaa kirjoitti:

        51. Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea. 52. Herra, minä ajattelen sinun tuomioitasi, tuomioitasi hamasta ikiajoista asti, ja minä saan lohdutuksen. 53. Minut valtaa palava vihastus jumalattomien tähden, jotka hylkäävät sinun lakisi. 54. Sinun käskysi ovat minun ylistysvirteni minun muukalaisuuteni majassa. 55. Yöllä minä ajattelen sinun nimeäsi, Herra, ja minä noudatan sinun lakiasi. 56. Tämä on minun osakseni suotu: että otan vaarin sinun asetuksistasi. 57. Herra on minun osani; minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi. 58. Minä etsin sinun mielisuosiotasi kaikesta sydämestäni; ole minulle armollinen lupauksesi mukaan. 59. Minä tutkin teitäni, ja käännän askeleeni sinun todistustesi puoleen. 60. Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi. 61. Jumalattomain paulat piirittävät minua, mutta minä en unhota sinun lakiasi. 62. Puoliyöstä minä nousen kiittämään sinua sinun vanhurskautesi oikeuksista. 63. Minä olen kaikkien niiden ystävä, jotka sinua pelkäävät ja noudattavat sinun asetuksiasi. 64. Maa on täynnä sinun laupeuttasi, Herra;
        opeta minulle käskysi. 65. Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra. 66. Opeta minulle hyvä ymmärrys ja tieto, sillä sinun käskyihisi minä panen uskallukseni. 67. Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi. 68. Sinä olet hyvä, ja hyvin sinä teet; opeta minulle käskysi. 69. Julkeat tahraavat minua valheillansa, mutta minä otan sinun asetuksistasi vaarin kaikesta sydämestäni. 70. Heidän sydämensä on turta kuin ihra, mutta minä iloitsen sinun laistasi. 71. Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin: niin minä opin sinun käskysi. 72. Sinun suusi laki on minulle kalliimpi kuin tuhannet kappaleet kultaa ja hopeata. 73. Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi. 74. Sinua pelkääväiset näkevät minut ja iloitsevat, sillä minä panen toivoni sinun sanaasi. 75. Herra, minä tiedän, että sinun tuomiosi ovat vanhurskaat, ja uskollisuudessasi sinä olet minut nöyryyttänyt. 76. Sinun armosi olkoon minun lohdutukseni, niinkuin sinä olet palvelijallesi luvannut. 77. Tulkoon minulle sinun laupeutesi, että minä eläisin; sillä sinun lakisi on minun iloni. 78. Joutukoot julkeat häpeään, sillä he sortavat minua syyttä; minä tutkistelen sinun asetuksiasi. 79. Kääntykööt minun puolelleni ne, jotka sinua pelkäävät ja jotka sinun todistuksesi tuntevat. 80. Pysyköön sydämeni vakaana sinun käskyissäsi, etten minä häpeään joutuisi. 81. Sinun apuasi minun sieluni ikävöitsee, sinun sanaasi minä panen toivoni. 82. Minun silmäni ikävöitsevät sinun sanaasi; minä kysyn: "Milloin lohdutat minua?" 83. Sillä minä olen kuin nahkaleili savussa, mutta sinun käskyjäsi minä en unhota. 84. Kuinka harvat ovat palvelijasi päivät! Milloin sinä tuomitset minun vainoojani? 85. Julkeat kaivavat minulle kuoppia, ne, jotka eivät elä sinun lakisi mukaan. 86. Kaikki sinun käskysi ovat todet; syyttä he minua vainoavat; auta minua. 87. He ovat minut miltei tuhonneet tässä maassa, mutta minä en ole hyljännyt sinun asetuksiasi. 88. Virvoita minua armosi jälkeen, niin minä noudatan sinun suusi todistuksia. 89. Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa. 90. Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy. 91. Sinun järjestyksesi mukaan ne pysyvät vielä tänä päivänä, sillä ne kaikki ovat sinun palvelijoitasi. 92. Ellei sinun lakisi olisi ollut minun iloni, olisin menehtynyt kurjuuteeni. 93. En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat. 94. Sinun omasi minä olen, pelasta minut, sillä sinun asetuksiasi minä kysyn. 95. Jumalattomat väijyvät minua, tuhotakseen minut, mutta minä tarkkaan sinun todistuksiasi. 96. Kaikella täydellisellä on rajansa - sen olen nähnyt - mutta sinun käskysi ovat ylen avarat. 97. Kuinka sinun lakisi onkaan minulle rakas! Kaiken päivää minä sitä tutkistelen. 98. Sinun käskysi tekevät minut vihollisiani viisaammaksi, sillä ne ovat minun omani iankaikkisesti. 99. Minä olen kaikkia opettajiani taitavampi, sillä minä tutkistelen sinun todistuksiasi. 100. Minä olen ymmärtäväisempi kuin vanhat, sillä minä otan vaarin sinun asetuksistasi. 101. Minä pidätän jalkani kaikilta pahoilta teiltä, noudattaakseni sinun sanaasi. 102. Minä en poikkea sinun oikeuksistasi, sillä sinä neuvot minua. 103. Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani.

        Se ei auta teitä menestysteologit TKY:ssä, vaikka kirjoittaisitte tänne koko Raamatun, se vain osoittaa kuinka hädissänne olette siitä, että RAHANTULO loppuu ja makea elämä lopahtaa silloin myös saman tien, kun tyhmimmätkin ihmiset tajuavat vihdoin että olette huijareita!!!


      • Hyi olkoon
        Totea totuus kirjoitti:

        Aivan oikein, ohessa Tampereen kristillisen yhteisön suosikkilistalle päässeet Kenneth Hagin & Kenneth Copelandin seurakunnan tilaisuus ja rinnalla joogan kundaliini-meditaatio-liikkeen toimintaa.


        http://www.kristillinenyhteiso.net/12

        MUITA KOKOAMIAMME HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ

        Elämän Sana Lahti -seurakunta

        http://www.elamansanalahti.fi/

        Oslo Christian Centre - Åge Åleskjaer

        http://www.oks.no/default.aspx

        Abundant Life Ministries

        http://www.alm.org.uk

        Andrew Wommack Ministries

        http://www.awmi.net/

        Grace Walk Ministries - Steve McVey

        http://www.gracewalk.org/

        Hillsong Church

        http://www.hillsong.com

        Joyce Meyer Ministries (HUOM.!! MEYER)

        http://www.joycemeyer.org

        Kenneth Copeland Ministries Europe (HUOM.!! COPELAND)

        http://www.kcm.org.uk

        Kingdom Faith (pastori Colin Urquhart, Englanti)

        http://www.kingdomfaith.com

        Livets Ord- Seurakunta, Uppsala

        http://www.livetsord.se

        Joseph Prince - new creation Church

        http://www.newcreation.org.sg/

        Oral Roberts University

        http://www.oru.edu

        Derek Prince Ministries

        http://www.dpmuk.org/

        RHEMA Bible Church, Kenneth Hagin Ministries (HUOM.!! HAGIN)

        http://www.rhema.org
        _____________________________________________________

        YLEISTOTEAMUS: Linkeissä vilisee harhaoppisia yhteisöjä.


        Samoilta näyttää...

        Katso video.

        http://www.youtube.com/watch?v=jtVGxJU-j2I

        TKY suosittelee tässä myös Livets Ord- Seurakuntaa Uppsalasta, joka molemmat pääpastorit liittyivät roomalaiskatolliseen kirkkoon ja se oli seurakuntalaisten mielestä ihan ok juttu!!!

        Tämä Livets Ord-srk on siis sama kuin Pasilassa oleva Elämän Sanan yhteys-seurakunta. Tämä Pasilan srk:tahan tuli kuuluisaksi siitä, kun sen pääpastori karkasi sihteerinsä kanssa ja jätti vaimonsa ja lapsensa ja elelee nyt muina miehinä jossain päin Suomea pastorina jossain srk:ssa, jonka nimeä en nyt viitsi sanoa.

        Ko.ESY-srk on myös yksi David Herzogin, erään aikamme katalimman eksyttäjän suuri kannattaja - osallistuu myös tuon superhuijarin konferenssin järjestelyihin ja myy muiden huijari-srk:en kanssa kalliita lippuja yleisölle tuon new age-rotan valheellisiin, Jeesusta ja Raamattua pilkkaaviin tilaisuuksiin!


    • Kylläpäs olet saanut paljon vastauksia lyhyessä ajassa. Minä en ole niitä lukenut enkä siksi voi arvioida kuka vastaa oikein. Minä en myöskään tunne Tampereen seudun seurakuntia enkä siksi voi antaa niistä kommenttia.

      Sinun tulee pitää katseesi Jeesuksessa Kristuksessa.
      Lue Raamattua ja rukoile ja pyydä Jumalaa johdattamaan sinua näissä sinulle hyvin tärkeissä valinnoissa. Jos joku seurakunta tuntuu oudolta etkä viihdy siellä, se jo voi olla Jumalan antama varoitus sinulle. Sinun tulee löytää sellainen uskovien yhteys jossa koet viihtyväsi ja jossa voit luottaa opettajiin ja julistajiin. Herra johdattakoon sinut oikeaan seurakuntaan. Jumala tahtoo johdattaa sinut seurakuntaaan ja siksi Hän tekee sen kun sinä myös sitä tahdot vilpittömästi.

    • Sudet lammasten...
      • AINA VAAN IHANAA!

        Minun Jumalani on kaiken armon Jumala.
        Hänen armonsa minua kohtaan on voimallinen.
        Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi minulle.
        Armosta minä olen pelastunut uskon kautta,
        en itseni kautta - se on Jumalan lahja.

        Olen uusi luomus Kristuksessa.
        Olen siirtynyt kuolemasta elämään.
        Jumalan Henki todistaa minun henkeni kanssa, olen Jumalan lapsi.
        Minä vahvistun siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        Jumalan armosta minä olen se, mikä olen.
        Hänen armonsa minua kohtaan ei ole ollut turha.

        Olen hyväksytty ja rakastettu Kristuksessa.
        Olen Jumalan mestariteko Kristuksessa.
        Hänessä olen vanhurskas ja kelvollinen.
        Olen saanut pyhän kutsumuksen.
        Olen armon evankeliumin, hyvien uutisten julistaja.

        Minulle on uskottu sovituksen sana ja sovituksen virka.
        Kykenen todistamaan Herran hyvyydestä ja uskollisuudesta.
        Herran armo vaikuttaa jatkuvasti minussa.
        Minä kiitän Herraa, sillä Hän on hyvä,
        ja Hänen armonsa minua kohtaan pysyy iankaikkisesti.


    • Susia, lampaat!!!
      • Psalmi 119

        Psalmi 119 on TOTTA!
        1. Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat! 2. Autuaat ne, jotka ottavat vaarin hänen todistuksistaan, jotka etsivät häntä kaikesta sydämestänsä, 3. jotka eivät vääryyttä tee, vaan vaeltavat hänen teillään! 4. Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin. 5. Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi! 6. Silloin minä en joudu häpeään, kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi. 7. Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet. 8. Minä noudatan sinun käskyjäsi, älä minua peräti hylkää. 9. Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi. 10. Minä etsin sinua kaikesta sydämestäni, älä salli minun eksyä pois sinun käskyistäsi. 11. Minä kätken sinun sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan. 12. Kiitetty ole sinä, Herra, opeta minulle käskysi. 13. Huulillani minä julistan kaikki sinun suusi oikeudet. 14. Minä iloitsen sinun todistustesi tiestä, niinkuin kaikkinaisesta rikkaudesta. 15. Minä tutkistelen sinun asetuksiasi ja katselen sinun polkujasi. 16. Minä iloitsen sinun käskyistäsi enkä sinun sanaasi unhota. 17. Tee palvelijallesi hyvin, että minä eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi. 18. Avaa minun silmäni näkemään sinun lakisi ihmeitä. 19. Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi. 20. Minun sieluni hiukeaa ikävöidessäni alati sinun oikeuksiasi. 21. Sinä nuhtelet julkeita, kirotuita, jotka poikkeavat pois sinun käskyistäsi. 22. Poista minun päältäni häväistys ja ylenkatse, sillä minä otan sinun todistuksistasi vaarin. 23. Ruhtinaatkin istuvat ja pitävät neuvoa minua vastaan, mutta palvelijasi tutkistelee sinun käskyjäsi. 24. Sinun todistuksesi ovat minun iloni, ne ovat minun neuvonantajani. 25. Minun sieluni on vaipunut tomuun; virvoita minua sanasi jälkeen. 26. Minä kerron vaellukseni, ja sinä vastaat minulle; opeta minulle käskysi. 27. Saata minut ymmärtämään asetustesi tie, niin minä tutkistelen sinun ihmeitäsi. 28. Minun sieluni itkee murheesta; vahvista minua sanasi jälkeen. 29. Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi. 30. Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi. 31. Minä riipun kiinni sinun todistuksissasi, Herra, älä anna minun joutua häpeään. 32. Minä juoksen sinun käskyjesi tietä, sillä sinä avarrat minun sydämeni. 33. Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin minä seuraan sitä loppuun asti. 34. Anna minulle ymmärrys ottaakseni sinun laistasi vaarin ja noudattaakseni sitä kaikesta sydämestäni. 35. Anna minun vaeltaa sinun käskyjesi polkua, sillä sitä minä halajan. 36. Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen. 37. Käännä silmäni pois turhuutta katselemasta, anna minun saada virvoitus sinun teilläsi. 38. Anna palvelijallesi toteutua lupauksesi, joka on annettu sinua pelkääville. 39. Poista minusta häväistys, jota pelkään, sillä sinun oikeutesi ovat hyvät. 40. Katso, minä ikävöitsen sinun asetuksiasi; virvoita minua vanhurskaudellasi. 41. Tulkoon minulle sinun armosi, Herra, sinun apusi, sinun lupauksesi jälkeen, 42. että minä voisin vastata herjaajalleni; sillä sinun sanaasi minä turvaan. 43. Älä ota peräti pois minun suustani totuuden sanaa, sillä sinun oikeuteesi minä panen toivoni. 44. Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi, aina ja iankaikkisesti. 45. Silloin minä vaellan avaralla paikalla; sillä sinun asetuksiasi minä kysyn. 46. Minä puhun sinun todistuksistasi kuningasten edessä, enkä häpeään joudu. 47. Minä iloitsen sinun käskyistäsi, jotka ovat minulle rakkaat. 48. Minä kohotan käteni sinun käskyjesi puoleen, jotka ovat minulle rakkaat, ja tutkistelen sinun säädöksiäsi. 49. Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon. 50. Se on minun lohdutukseni kurjuudessani, että sinun lupauksesi minua virvoittaa.


      • RAAMATTU ON TOTTA!

        a ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
        Joh. 17:3
        Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus
        1. Tim. 2:5
        Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
        1. Kor. 15:28
        Herää ja vahvista sitä, mikä vielä on jäljellä, sitä, mikä jo oli kuolemaisillaan. Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta.
        Ilm. 3:2
        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
        Ilm. 3:12


      • Käännös 33/38 totta
        RAAMATTU ON TOTTA! kirjoitti:

        a ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
        Joh. 17:3
        Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus
        1. Tim. 2:5
        Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
        1. Kor. 15:28
        Herää ja vahvista sitä, mikä vielä on jäljellä, sitä, mikä jo oli kuolemaisillaan. Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta.
        Ilm. 3:2
        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
        Ilm. 3:12

        Hei meilläkin on Raamatut, tiedämme nuo asiat jo. Mikä on pointtisi???













        Hei mikä Raamattu tuo on? Ei minun Raamatussani noin lue. Joko tuo on uusi Raamatun VÄÄNNÖS tai sitten jehovien raamattu.

        Niin tai näin, mitä meinaat tuolla kaikella sanoa - Jakeita sieltä täältä ilman yhteyttä toisiinsa?


    • Lisää selvitystä..

      Ystävällisesti pyydän lisää selitystä, kun en ymmärrä.

      Mitä tämän on, mihin se viittaa?

      ",,,,,rinnalla joogan kundaliini-meditaatio-liikkeen toimintaa."

    • Mansen Erkki

      Tampereella on Keijo Lindemanin
      perustama Jumalan seurakunta.

      • Lisää tietoa....

        Kiitos vastauksesta -
        mikä tuo seurakunnan nimi on?
        Missä se kokoontuu?
        Onko olemassa kotisivuja?


      • Unohda se
        Lisää tietoa.... kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta -
        mikä tuo seurakunnan nimi on?
        Missä se kokoontuu?
        Onko olemassa kotisivuja?

        Keijo Lindemanin seurakunta ei ole hyvä vaihtoehto. Mene luterilaiseenkirkkoon, helluntaiseurakuntaan, vapaakirkkoon, baptistikirkkoon, metodistikirkkoon, tai pelastusarmeijaan.


      • Katukappeli = OK
        Unohda se kirjoitti:

        Keijo Lindemanin seurakunta ei ole hyvä vaihtoehto. Mene luterilaiseenkirkkoon, helluntaiseurakuntaan, vapaakirkkoon, baptistikirkkoon, metodistikirkkoon, tai pelastusarmeijaan.

        Voisit menne myös Katukappeliin, Hervannassa.
        Siellä käy paljon ulkolaisia julistajia - jos kaipaa muuta
        kuin supisuomalaista julistusta.

        Ihan OK paikka.


      • Raamatun muk. usko!
        Katukappeli = OK kirjoitti:

        Voisit menne myös Katukappeliin, Hervannassa.
        Siellä käy paljon ulkolaisia julistajia - jos kaipaa muuta
        kuin supisuomalaista julistusta.

        Ihan OK paikka.

        Minä OLIN siellä. Siellä karjuttiin huudettiin ja naurettiin. Läksin pois. Petyin.

        Menin tampereen keskustan Helluntaiseurakunnan aamukokoukseen.

        Ainakin tämä eka kerta upea. Ei ollut nauruherätystä oli VAHVAA SANAN JULISTUSTA ja Iloisia, ystävällisiä ihmisiä ja heitä oli PALJON!!!

        Huippulounas kahveineen ja tuoreine pullineen kokouksen päälle oli hauska yllätys!


    • "Perhe Yhteisö"

      Tuo seurakunta on ihana perheyhteisö!
      Olen saanut paljon apua sieltä - kiitos Jeesus!

      1Kor. 12:25
      ”…että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan”

      Gal. 6:1-2 ”…kantakaa toisten kuormat,
      ja niin te täytätte Kristuksen lain”

      Kol. 3:13 ”…kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi,
      jos kenelläkään on moitetta toista vastaan”

      Kol. 3:16 ”…opettakaa ja neuvokaa toistanne kaikessa viisaudessa..”

      Efes. 5:21 ”…olkaa alamaiset toinen toisellenne Kristuksen pelossa”

      1Tess. 5:11 ”…kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne ”

      Heb. 10:24-25 ”…valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi
      toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin”

      Jaak. 5:16 ”… tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja
      rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte”

      • Mikä ihana muka

        Kaikkea voi väittää, mutta kaikki ei silti ole totta.

        Monet tky:stä pois lähteneet eivät ole pitäneet sitä ihanana, vaan aivan kamalana paikkana. Heidän todistuksensa ovat vakuuttavia. Jos siitä kaikesta kirjoitettaisiin iltalehtien sivuilla, monet järkyttyisivät. Tky pitää sisällään ikäviä asioita, ehkä nykyiset jäsenet eivät tiedä kaikkea mitä on tapahtunut.


    • Selitystä tulee

      Katso se video kokonaan, joka oli tuon lauseen yhteydessä.

      Jos et ymmärtänyt, niin tuo toronton nauruherätys
      (Hagin, Copeland, Roberts, Hinn, Koivisto,. ym ym) perustuu tuohon samaan itämaisen joogan kundaliini - oppiin ja joogahan perustuu tuohon meditaatioon, jossa jankataan jotain mandraa, samoin kun toronton nauruherätyksessä jankutetaan mandrana: esim. tule pyhä henki, tule pyhä henki, tule pyhä henki...... Tähän samaan oppiin kuuluu myös menestysteologia: (Hagin , Copeland, Roberts, Hinn, Koivisto, Meller, Tamp.krist yht ym eli KAIKKI seurakunnat jossa HIMOITAAN RAHAAAAAA!!!!

      GIMME ALL YOUR MONEYYYYYYY, NOW!!!!

      Oikean uskovan ei tarvitse kutsua Pyhää Henkeä, sillä Pyhä Henki asuu hänessä jo!!!

      Eli jos itämaisen uskonnon tavoin mandrana kutsutaan jotain tällaista tuleekin PAHA HENKI!!!

      Myös naurujooga, itku, tärinä värinä oudot liikkeet, eläinäänet, jähmeys, hypnoottisuus, kaatuilu ym kuuluvat itämaiseen kundaliini-joogaan ja samoin toronton nauruherätykseen. Ne ovat saatanasta molemmat.

      Eikä OIKEAN seurakunnan tarvitse ruinata rahaa seurakuntalaisilta, uhrilahja on VAPAAEHTOINEN. Jumalan on kaikki kullat ja hopeat ja kaikki maailman mammona - ei Jumala tarvitse meidän rahaamme, mutta koettelee sydämiämme sen avulla!!!

      Uusi Testamentti ei missään kohti kehoita antamaan kymmenyksiä, eikä myöskään uhkaa, että pelastus menee jos ei anna - ainoastaan HARHAOPIT väittävät näin.

      Katso nyt se video, en jaksa enää selittää...

    • LINDEMAN KEIJO

      Anteeksi mutta miten Keijo Lindeman liittyy tähän Kristilliseen Yhteisöön?
      En ymmärrä asiayhteyttä?

      Kiittäen.

      • Anna RAHASI meille!

        No, Jos se on joku TKY:n rinnakkaisseurakunta, ketut yrittää saada sitten sinne porukkaa, jos lähtevät TKY:stä. En tosin tiedä sitä, pelkkä arvaus.


    • Kyselijä kysyy

      Onko tuo Katukappeli luotettava paikka, se on kuulema helluntaiseurakunta?

      Entä Riveri-srk? Hekin olivat joskus mukana helluntaissa vai mitä?
      Joku Karjalainen oli vankilatyöntekijä - onko samaa sukua?

      Kyselijä

      • kelmi kyselijä

        Kyselijä tuntuu tietävän asioista enemmän kuin useimmat paikkakuntalaiset, joten kyselijän motiivina ei ole seurakunnan etsiminen, vaan todennäköisesti kyselijä tahtoo keskustella harhaoppisista seurakunnista.


      • Etsin Jumalaa

        En suosittele kumpaakaan. Katukappelissa olin, siellä huudettiin kauheasti ja kaatuiltiin. Riveristä olen kuullut, että on menestysteologia-porukkaa. Mutta ei pidä uskoa puheita - käy itse paikan päällä molemmissa ja totea itse asia.


      • Käy paikan päällä
        Etsin Jumalaa kirjoitti:

        En suosittele kumpaakaan. Katukappelissa olin, siellä huudettiin kauheasti ja kaatuiltiin. Riveristä olen kuullut, että on menestysteologia-porukkaa. Mutta ei pidä uskoa puheita - käy itse paikan päällä molemmissa ja totea itse asia.

        Kirjoittaja sanoi:

        "Mutta ei pidä uskoa puheita - käy itse paikan päällä....... ja totea itse asia."

        Tämä on hyvä ohje.

        Olen käynyt monet, monet kerrat TKY:ssa.
        Opetus siellä on käytännöllistä ja helppo ymmärtää.
        Musiikki on nykyaikaista ja tuoretta.
        Ihmiset ovat ystävällisiä, aitoja ja epäuskonnollisia.
        Pastoripari on esimerkillinen.
        En ole kuullut kovin paljon puhetta rahasta,
        tavallisia uhripuheita, kuten kaikkialla muualla.
        Olen saanut rukousapua, kun on pyydetty.
        Ihan tyytyväinen tästä kokemuksesta.

        Tuo oli hyvä ohje - käy itse paikan päällä.


      • HOHOHOOO
        Käy paikan päällä kirjoitti:

        Kirjoittaja sanoi:

        "Mutta ei pidä uskoa puheita - käy itse paikan päällä....... ja totea itse asia."

        Tämä on hyvä ohje.

        Olen käynyt monet, monet kerrat TKY:ssa.
        Opetus siellä on käytännöllistä ja helppo ymmärtää.
        Musiikki on nykyaikaista ja tuoretta.
        Ihmiset ovat ystävällisiä, aitoja ja epäuskonnollisia.
        Pastoripari on esimerkillinen.
        En ole kuullut kovin paljon puhetta rahasta,
        tavallisia uhripuheita, kuten kaikkialla muualla.
        Olen saanut rukousapua, kun on pyydetty.
        Ihan tyytyväinen tästä kokemuksesta.

        Tuo oli hyvä ohje - käy itse paikan päällä.

        Sinäkö siellä David? Vai on pastoripari nyt esimerkillinen - hahhahhaaaa!!!


      • Maahanmuuttaja
        HOHOHOOO kirjoitti:

        Sinäkö siellä David? Vai on pastoripari nyt esimerkillinen - hahhahhaaaa!!!

        Mä olen Nigeriasta kotoisin maahanmuuttaja.
        Mikä ihme viha sinua riivaa? Todella outoa.
        Sinun sanasi paljastavat mikä henki sinussa vaikuttaa.


      • HOHOHOOOO
        Maahanmuuttaja kirjoitti:

        Mä olen Nigeriasta kotoisin maahanmuuttaja.
        Mikä ihme viha sinua riivaa? Todella outoa.
        Sinun sanasi paljastavat mikä henki sinussa vaikuttaa.

        Hei "nigerialainen maahanmuuttaja"eli David - sinähän ne oudot henget tunnetkin hyvin, kun niitä esiin manaat!!!

        HAHAHAHAHAAAHAHAAA!!!! :D


    • SORRY VAAN!

      Perinteinen Helluntaiseurakunta on varmasti ihan OK
      - mutta edessä on hiljainen kuolema, kun keski-ikä on reilusti yli 50v.
      Se on sääli, koska siellä on varmasti upeita ihmisiä.

      Tulevaisuus ei näytä lupaavalta, jos vaan lauletaan "Oi niitä aikoja".

      Viipurin herätystä, kun ei enää saada takaisin
      vaikka olisi käytössä ns. pitkäkirja ja v. 33/38 käännös.

      SORRY VAAN!

      • Jumalan Kunnia

        Sorry vaan, soveltuu minulle, 50 v oikein hyvin, vihaan aggressiivista, aistillista menestysteologia/saatana-rokkia, jossa paha henki haisee ja hallitsee, villitsee hetkumaan ja ketkumaan.

        Rakastan Pyhän Hengen tuottamaa kristallinkirkasta taivasmusiikkia, melodista, hengellistä ja kaunista - täynnä armoa, totuutta, hiljaisuutta ja hyvvyyttä.


      • Yksi linkki
        Jumalan Kunnia kirjoitti:

        Sorry vaan, soveltuu minulle, 50 v oikein hyvin, vihaan aggressiivista, aistillista menestysteologia/saatana-rokkia, jossa paha henki haisee ja hallitsee, villitsee hetkumaan ja ketkumaan.

        Rakastan Pyhän Hengen tuottamaa kristallinkirkasta taivasmusiikkia, melodista, hengellistä ja kaunista - täynnä armoa, totuutta, hiljaisuutta ja hyvvyyttä.

        Tampereen kristillisen yhteisön sivuilta on poistettu joka aukesi E. W. Kenyonin sivuille. Sitä ei missään tapauksessa olisi saanut olla!

        E. W. Kenyon kirjassaan The Father and his family opettaa:

        Jeesus riippui ristillä kolme tuntia ennen kuin Hänestä tuli syntiemme kantaja. Hänestä tuli syntien kantaja sillä hetkellä kun Jumala otti meidän syntimme ja laski ne Hänen henkensä päälle. Silloin Hänen henkensä koki muutoksen ja Hän siirtyi hengellisen kuoleman ja saatanan valtaan. Oli välttämätöntä, että Hänet samastettiin sen yhteyden kanssa, joka meillä on saatanaan, niin että Hänkin kuoli hengellisesti. Se tapahtui silloin kun Hän huusi: ”Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit?” Nyt Hän on meidän syntiemme kirous. Nyt Hänet on suljettu pois Jumalan läsnäolosta. Tuntikausia Hän riippuu siellä ja lopuksi huutaa: ” Se on täytetty” ja luovuttaa henkensä. Jeesus ei tällä tarkoita, että Hänen sijaiskärsimyksensä olisi täytetty. Huuto tarkoitti sitä, että ihmisenä ja juutalaisena Hän oli täyttänyt Mooseksen lain. Kun Jeesus teki tämän, Hänen täytyi mennä helvettiin ja maksaa meidän syntisen luontomme rangaistus. Jeesus tuli osalliseksi saatanan luonnosta, kun Jumala pani meidän syntisen luontomme Hänen päälleen ristillä.
        Kärsittyään fyysisen kuoleman hänen henkensä vietiin helvettiin, jossa hänet köytettiin synnin ja sairauden kahleilla ja kaikella saatanan pahuudella. Helvetin demonien kuoro saatanan johdolla lauloi: Me olemme voittaneet, me olemme voittaneet Jumalan Pojan. Sen jälkeen seurasi voitonjuhla kadotuksessa, koska perkele nyt uskoi voittaneensa Jumalan Pojan. Hän ei kuitenkaan tiennyt, että Jeesus esiintyi syntisten edusmiehenä, kun hänet tehtiin synniksi ja Hän otti itselleen saatanan pahan luonnon. Siksi Jumala hylkäsi Hänet. Hän ei ollut enää Hänen Isänsä, koska saatana oli nyt hänen herransa. Jeesus kärsi sanoin kuvaamattomasti helvetissä kolme päivää ja yötä, kaikki helvetin joukot kimpussaan.
        Sitten Hänet äkkiä vanhurskautettiin. Kaikkivaltias Jumala nousi taivaassa ylös valtaistuimeltaan ja huusi: Se on täytetty! Se riittää! Silloin Jumala saattoi sanoa: Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Tuona hetkessä helvetissä synti kysymys oli ratkaistu. Jeesus Kristus oli laillisesti vanhurskautettu ja Hänelle oli palautettu Hänen valtansa. Jeesus syntyi uudesti ja oli jälleen hengessä elävä. Helvetti vapisi. Jeesus pudisti itsensä vapaaksi synnin, sairauden ja pahuuden kahleista. Hän meni perkeleen eteen, tarttui häneen ja heitti hänet maahan. Sitten Jeesus laski jalkansa hänen päällensä ja otti häneltä kuoleman, kuoleman valtakunnan ja haudan avaimet. Pyhä Henki avasi helvetin portit ja herätti Jeesuksen ruumiin kuolleista. Hän nousi ylös Isän luo ja julisti: Minä olen maksanut hinnan ja avannut vankilan ovet.
        Kristus voitti saatanan niin kuin ihminen. Saatana saattoi pitää Hänet valtansa alaisena siihen saakka kun Jumala oli julistanut Hänet vanhurskaaksi. Kristus oli ensimmäinen ihminen, joka vapautti itsensä saatanan vankeudesta ja voitti hänet. Kun Hän nousi ylös niin kuin ihminen, saatanan voimat asetettiin Hänen jalkojensa alle.


      • JDS:n KAUHEA VALHE
        Yksi linkki kirjoitti:

        Tampereen kristillisen yhteisön sivuilta on poistettu joka aukesi E. W. Kenyonin sivuille. Sitä ei missään tapauksessa olisi saanut olla!

        E. W. Kenyon kirjassaan The Father and his family opettaa:

        Jeesus riippui ristillä kolme tuntia ennen kuin Hänestä tuli syntiemme kantaja. Hänestä tuli syntien kantaja sillä hetkellä kun Jumala otti meidän syntimme ja laski ne Hänen henkensä päälle. Silloin Hänen henkensä koki muutoksen ja Hän siirtyi hengellisen kuoleman ja saatanan valtaan. Oli välttämätöntä, että Hänet samastettiin sen yhteyden kanssa, joka meillä on saatanaan, niin että Hänkin kuoli hengellisesti. Se tapahtui silloin kun Hän huusi: ”Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit?” Nyt Hän on meidän syntiemme kirous. Nyt Hänet on suljettu pois Jumalan läsnäolosta. Tuntikausia Hän riippuu siellä ja lopuksi huutaa: ” Se on täytetty” ja luovuttaa henkensä. Jeesus ei tällä tarkoita, että Hänen sijaiskärsimyksensä olisi täytetty. Huuto tarkoitti sitä, että ihmisenä ja juutalaisena Hän oli täyttänyt Mooseksen lain. Kun Jeesus teki tämän, Hänen täytyi mennä helvettiin ja maksaa meidän syntisen luontomme rangaistus. Jeesus tuli osalliseksi saatanan luonnosta, kun Jumala pani meidän syntisen luontomme Hänen päälleen ristillä.
        Kärsittyään fyysisen kuoleman hänen henkensä vietiin helvettiin, jossa hänet köytettiin synnin ja sairauden kahleilla ja kaikella saatanan pahuudella. Helvetin demonien kuoro saatanan johdolla lauloi: Me olemme voittaneet, me olemme voittaneet Jumalan Pojan. Sen jälkeen seurasi voitonjuhla kadotuksessa, koska perkele nyt uskoi voittaneensa Jumalan Pojan. Hän ei kuitenkaan tiennyt, että Jeesus esiintyi syntisten edusmiehenä, kun hänet tehtiin synniksi ja Hän otti itselleen saatanan pahan luonnon. Siksi Jumala hylkäsi Hänet. Hän ei ollut enää Hänen Isänsä, koska saatana oli nyt hänen herransa. Jeesus kärsi sanoin kuvaamattomasti helvetissä kolme päivää ja yötä, kaikki helvetin joukot kimpussaan.
        Sitten Hänet äkkiä vanhurskautettiin. Kaikkivaltias Jumala nousi taivaassa ylös valtaistuimeltaan ja huusi: Se on täytetty! Se riittää! Silloin Jumala saattoi sanoa: Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Tuona hetkessä helvetissä synti kysymys oli ratkaistu. Jeesus Kristus oli laillisesti vanhurskautettu ja Hänelle oli palautettu Hänen valtansa. Jeesus syntyi uudesti ja oli jälleen hengessä elävä. Helvetti vapisi. Jeesus pudisti itsensä vapaaksi synnin, sairauden ja pahuuden kahleista. Hän meni perkeleen eteen, tarttui häneen ja heitti hänet maahan. Sitten Jeesus laski jalkansa hänen päällensä ja otti häneltä kuoleman, kuoleman valtakunnan ja haudan avaimet. Pyhä Henki avasi helvetin portit ja herätti Jeesuksen ruumiin kuolleista. Hän nousi ylös Isän luo ja julisti: Minä olen maksanut hinnan ja avannut vankilan ovet.
        Kristus voitti saatanan niin kuin ihminen. Saatana saattoi pitää Hänet valtansa alaisena siihen saakka kun Jumala oli julistanut Hänet vanhurskaaksi. Kristus oli ensimmäinen ihminen, joka vapautti itsensä saatanan vankeudesta ja voitti hänet. Kun Hän nousi ylös niin kuin ihminen, saatanan voimat asetettiin Hänen jalkojensa alle.

        Näin kammottavan hirvittävä oppi on tämä JDS-oppi. Raamatun opetus on toisenlainen kuin JDS-opin esittämä oppi.

        Jeesus kantoi meidän syntimme synnittömällä elämällään, jonka kruunu oli ristinkuolema ja ylösnousemus. Ilman puhdasta ja synnitöntä elämää ei olisi voinut olla ristinkuolemaa, koska Hänen synnitön elämä oli perusteena ristinkuolemalle. Synnin kantaminen = synnitön vaellus, ristinkuolema ja ylösnousemus.

        Jeesus ei siirtynyt hengelliseen kuolemaan eikä saatanan valtaan, koska saatanan valtaan joutuminen tarkoittaa synnin valtaan joutumista. Jos Jeesus olisi joutunut kuollessaan saatanan valtaan niin ristinkuolema olisi ollut turha, koska Ristinkuolema oli osoitus otollisesta uhrista, joka oli virheetön ja puhdas eli synnitön. Jeesus kuoli ruumiillisesti, eikä hengellisesti. Jeesus on Jumala ja Jumala on Henki eikä Jumala eikä Hänen Henkensä voi kuolla, koska Jumalalla on Raamatun opetuksen mukaan kuolemattomuus, eikä Hän voi siis kuolla. Jeesuskin kuoli vain ruumiillisesti, muttei muuten.

        JDS-oppi opettaa, että hengellisessä kuolemassa saatanan luonto tuli Jeesukseen, jolloin Isä hylkäsi Hänet. JDS-oppi opettaa Jeesuksen kuolleen hengellisesti ja samaistuneen saatanan luontoon silloin, kun Jeesus huusi: ”Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit?.” Eihän Jumala hyljännyt Jeesusta. Jeesuksen uhrihan oli mieluinen Isälle, siitä oli todistuksena esiripun repeäminen ja näin Jeesuksen kautta on nyt pääsy kaikkein pyhimpään eli Jumalan valtakuntaan. Jeesus huusi nämä sanat siksi, että Hän koki ristillä koko maailman rangaistuksen, joka asetettiin Hänen päällensä. Muuten, tuo sana hylkäsit on Psalmi 22 luvussa hebreaksi azav, joka tarkoittaa jättää, lähteä, auttaa, tukea, vahvistaa. Minulle tuo huuto kuvaa sitä, että Jeesus koki yksin itsessään synnin rangaistuksen ilman Isän vahvistavaa vaikutusta. Jeesushan tuli sitä varten, että Hän tulisi uhrikaritsaksi koko maailman synnin tähden. JDS-oppi opettaa ettei Jeesuksen huuto: ”Se on täytetty” tarkoitakaan, että se on täytetty, vaan Jeesuksen täytyi mennä helvettiin ja siellä vasta maksaa synnin rangaistus. Jeesus oli helvetissä saatanan syntisessä luonnossa. Tällainen opetus on mitä pahinta Jumalanpilkkaa, koska sitä et löydä Raamatusta ja tämä oppi tekee Jumalasta saatanan.



        JDS-oppi opettaa, että Jeesus köytettiin synnin ja sairauden kahleilla ja kaikella saatanan pahuudella. Helvetin demonien kuoro saatanan johdolla lauloi: Me olemme voittaneet, me olemme voittaneet Jumalan Pojan. Sen jälkeen seurasi voitonjuhla kadotuksessa, koska perkele nyt uskoi voittaneensa Jumalan Pojan. Tämä on rienausta ja Jumalan pilkkaa. Raamatussa ei ole tällaista opetusta ollenkaan. Raamattu opettaa, että Jeesus voitti synnin, kuoleman ja saatanan vallan. Jos Jumala olisi hylännyt Jeesuksen ja Jeesus olisi ottanut itselleen saatanan pahan luonnon ei voisi olla olemassa pelastusta. Tämä JDS-oppi on syntynyt pimeyden päämajassa ja jokainen, joka sitä levittää julistaa toista evankeliumia, joka on Raamatun opetuksen mukaan kiroustuomion alla olevaa evankeliumia. JDS-oppi opettaa myös, että koska Jeesus oli nyt saatanan luonnon vallassa, niin Isä hylkäsi Jeesuksen eikä ollut enää Hänen Isänsä. Tämä oppi on kauheaa Jumalanpilkkaa ja rienaamista.

        JDS-oppi opettaa, että Jumala huusi taivaassa: Se on täytetty, kun Jeesus oli helvetissä Saatanan pahan luonnon valtaamana. JDS-oppi siirtää pelastuksen ja lunastuksen ristiltä helvettiin. Todella raju harhaoppi tämä JDS-oppi. JDS-oppi opettaa, että Jeesus voitti helvetissä Saatanan niin kuin ihminen eli ihminen lunasti syntiinlangenneen ihmisen. Raamattu opettaa, että vain Jumala voi antaa syntejä anteeksi ja vain Jumalassa on pelastus. Vain Jumala voi kuolla ristillä ja tuoda iankaikkisen lunastuksen niille, jotka turvaavat Jeesukseen. JDS-oppi opettaa ihmisen lunastaneen syntiinlangenneen ihmiskunnan. Minun Raamatussani lukee, että Jeesus, joka oli lihansa puolesta ihminen ja Pyhän Hengen siittämisen tähden Jumala, kuoli Jumalana ristillä, koska vain Jumala voi tuoda iankaikkisen lunastuksen, jota ei tarvitse enää uusia. VT:n puolella ihmisistä valittu ylimmäinen pappi meni kerran vuodessa sovittamaan kansan synnit aina uudestaan joka vuonna, koska ihminen ei voi saada aikaan iankaikkista lunastusta. Jeesus on Jumala, siksi Golgatan uhri on kertakaikkinen, jota ei voi uusia. Kehotan jokaista, joka kannattaa JDS-oppia tekemään siitä parannuksen ettei saisi sielullensa iankaikkista vahinkoa.


        JDS-opin hyväksyminen on vienyt ihmisiä koko ajan syvemmälle eksyksiin, jonka johdosta jotkut kuvittelevat olevansa Kristuksia sekä Jumalia. Raamattu sanoo, että antikristus julistaa olevansa Jumala (on todellisuudessa epäjumala). Päivänselvää on että JDS-oppia julistavat ovat toimineet antikristillisessä hengessä julistaen valhejeesusta, ei Raamatun Herraa Jeesusta.


      • Valhetta, herjausta
        Yksi linkki kirjoitti:

        Tampereen kristillisen yhteisön sivuilta on poistettu joka aukesi E. W. Kenyonin sivuille. Sitä ei missään tapauksessa olisi saanut olla!

        E. W. Kenyon kirjassaan The Father and his family opettaa:

        Jeesus riippui ristillä kolme tuntia ennen kuin Hänestä tuli syntiemme kantaja. Hänestä tuli syntien kantaja sillä hetkellä kun Jumala otti meidän syntimme ja laski ne Hänen henkensä päälle. Silloin Hänen henkensä koki muutoksen ja Hän siirtyi hengellisen kuoleman ja saatanan valtaan. Oli välttämätöntä, että Hänet samastettiin sen yhteyden kanssa, joka meillä on saatanaan, niin että Hänkin kuoli hengellisesti. Se tapahtui silloin kun Hän huusi: ”Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit?” Nyt Hän on meidän syntiemme kirous. Nyt Hänet on suljettu pois Jumalan läsnäolosta. Tuntikausia Hän riippuu siellä ja lopuksi huutaa: ” Se on täytetty” ja luovuttaa henkensä. Jeesus ei tällä tarkoita, että Hänen sijaiskärsimyksensä olisi täytetty. Huuto tarkoitti sitä, että ihmisenä ja juutalaisena Hän oli täyttänyt Mooseksen lain. Kun Jeesus teki tämän, Hänen täytyi mennä helvettiin ja maksaa meidän syntisen luontomme rangaistus. Jeesus tuli osalliseksi saatanan luonnosta, kun Jumala pani meidän syntisen luontomme Hänen päälleen ristillä.
        Kärsittyään fyysisen kuoleman hänen henkensä vietiin helvettiin, jossa hänet köytettiin synnin ja sairauden kahleilla ja kaikella saatanan pahuudella. Helvetin demonien kuoro saatanan johdolla lauloi: Me olemme voittaneet, me olemme voittaneet Jumalan Pojan. Sen jälkeen seurasi voitonjuhla kadotuksessa, koska perkele nyt uskoi voittaneensa Jumalan Pojan. Hän ei kuitenkaan tiennyt, että Jeesus esiintyi syntisten edusmiehenä, kun hänet tehtiin synniksi ja Hän otti itselleen saatanan pahan luonnon. Siksi Jumala hylkäsi Hänet. Hän ei ollut enää Hänen Isänsä, koska saatana oli nyt hänen herransa. Jeesus kärsi sanoin kuvaamattomasti helvetissä kolme päivää ja yötä, kaikki helvetin joukot kimpussaan.
        Sitten Hänet äkkiä vanhurskautettiin. Kaikkivaltias Jumala nousi taivaassa ylös valtaistuimeltaan ja huusi: Se on täytetty! Se riittää! Silloin Jumala saattoi sanoa: Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Tuona hetkessä helvetissä synti kysymys oli ratkaistu. Jeesus Kristus oli laillisesti vanhurskautettu ja Hänelle oli palautettu Hänen valtansa. Jeesus syntyi uudesti ja oli jälleen hengessä elävä. Helvetti vapisi. Jeesus pudisti itsensä vapaaksi synnin, sairauden ja pahuuden kahleista. Hän meni perkeleen eteen, tarttui häneen ja heitti hänet maahan. Sitten Jeesus laski jalkansa hänen päällensä ja otti häneltä kuoleman, kuoleman valtakunnan ja haudan avaimet. Pyhä Henki avasi helvetin portit ja herätti Jeesuksen ruumiin kuolleista. Hän nousi ylös Isän luo ja julisti: Minä olen maksanut hinnan ja avannut vankilan ovet.
        Kristus voitti saatanan niin kuin ihminen. Saatana saattoi pitää Hänet valtansa alaisena siihen saakka kun Jumala oli julistanut Hänet vanhurskaaksi. Kristus oli ensimmäinen ihminen, joka vapautti itsensä saatanan vankeudesta ja voitti hänet. Kun Hän nousi ylös niin kuin ihminen, saatanan voimat asetettiin Hänen jalkojensa alle.

        "Tampereen kristillisen yhteisön sivuilta on poistettu joka aukesi E. W. Kenyonin sivuille. Sitä ei missään tapauksessa olisi saanut olla!"

        Valhetta, herjausta, solvausta helluntailaisen suusta -
        kai sitä sopii odottaa jos ei ole muuta tekemistä.

        Säälittävä tapaus tämä "perinteinen helluntailainen"


      • tutustu itseesi!
        Jumalan Kunnia kirjoitti:

        Sorry vaan, soveltuu minulle, 50 v oikein hyvin, vihaan aggressiivista, aistillista menestysteologia/saatana-rokkia, jossa paha henki haisee ja hallitsee, villitsee hetkumaan ja ketkumaan.

        Rakastan Pyhän Hengen tuottamaa kristallinkirkasta taivasmusiikkia, melodista, hengellistä ja kaunista - täynnä armoa, totuutta, hiljaisuutta ja hyvvyyttä.

        Tällä palstalla operoiva eksytyksestä vaahtoava vaihda levyä tai tutustu itseesi jos vika löytyy läheltä, tämä on keskustelupalsta ei kaikkitietävien ohjailupalsta.

        Fiksut ihmiset löytää oman tiensä eikä tarvitse joidenkin häirikköjen ohjailua.


      • Uskomaton vedätys
        Valhetta, herjausta kirjoitti:

        "Tampereen kristillisen yhteisön sivuilta on poistettu joka aukesi E. W. Kenyonin sivuille. Sitä ei missään tapauksessa olisi saanut olla!"

        Valhetta, herjausta, solvausta helluntailaisen suusta -
        kai sitä sopii odottaa jos ei ole muuta tekemistä.

        Säälittävä tapaus tämä "perinteinen helluntailainen"

        Ei se ole perinteistä helluntailaisuutta, vaan TKY:N menestysteologiaa,ja tästä karkeasta harhaopista sivuillaan he jäivät kiinni ihan rysän päältä. Poistivat sen sitten hädissään, mutta näiltä sivuilta linkki yhä löytyy.


    • Ei Raamatusta tuo

      Huh huh, aika karmeelta harhaopilta tuo E.W.Kenyon teksti tuntuu minusta olevan.

      Ei Raamatussa mielestäni tuollaisesta puhuta. Hulluahan se olisi, että Jumalan Poika, Jeesus olisi joutunut hetkeäkään kitumaan mokoman saatanan vallassa -tuntuu pahalta tuo teksti, eikä tunnu totuudelliselta minusta!

    • Haureeliset pastorit

      Tässä keskustelussa pitäisi muistaa nostaa esille haureelliset pastorit jotka pettävät omia vihittyjä vaimojaan. Tätähän on tapahtunut yhden jos toisenkin kohdalla, silloin kun pastori on tekemissä harhaoppien kanssa, hänen elämästään löytyy kuvottavaa syntiä.

      • Luut kolisee kaapis

        Oletko itse sellainen??? Varo vaan....


    • Samaa mieltä!

      Ehdottomasti kyllä - Ja tietysti myös haureeliset seurakuntalaiset,
      luonnevikaiset "uskovat", vainoharhaiset ja sairalloiset kirjoittajat,
      jotka kirjoittaa tällä palstalla usein.

      Kaikki ovat samassa liemessä - ja se haisee.

      Samaa mieltä kanssasi

      • Oops U did again

        Niin, nämä Raamatunjakeilla hädissään itseään "pyhittävät" haureelliset ja epäpyhät kirjoittajat tuntuvat olevan todellisia narsismista kärsiviä seurakuntalaisiaan pahasti vedättäviä menestysteologa-hörhöjä.


      • Eihän sitä
        Oops U did again kirjoitti:

        Niin, nämä Raamatunjakeilla hädissään itseään "pyhittävät" haureelliset ja epäpyhät kirjoittajat tuntuvat olevan todellisia narsismista kärsiviä seurakuntalaisiaan pahasti vedättäviä menestysteologa-hörhöjä.

        alkuun meinannut todeksi uskoa että Suomesta löytyyy seurakunta jonka sivulta sai klikata E. W. Kenyonin harhaoppeihin. Löytyy sieltä vielä Kenyonin puolesta puhuja. K. Hagin sanoo kirjassaan Jeesuksen nimi että Kenyonin ilmestystieto on Jumalan Sanaa.


      • Karsee löytö!!!
        Eihän sitä kirjoitti:

        alkuun meinannut todeksi uskoa että Suomesta löytyyy seurakunta jonka sivulta sai klikata E. W. Kenyonin harhaoppeihin. Löytyy sieltä vielä Kenyonin puolesta puhuja. K. Hagin sanoo kirjassaan Jeesuksen nimi että Kenyonin ilmestystieto on Jumalan Sanaa.

        Huhhuh, TOSI pahalta harhaopilta tuo Tampereen kristillinen yhteisö tuntuu, koska komppaa noin pahoja harhaoppeja.

        JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Ikäänkuin ei jo menestysteologiassa olisi kyllin eksytystä, että vielä tämäkin!!!

        VAROKAAHAN ihmiset tätä huhaa-menestysteologia seurakuntaa. Tämä tuntuu olevan oikein MAHTIEKSYTTÄJÄ!!!


      • Harhaopit paljastuu
        Karsee löytö!!! kirjoitti:

        Huhhuh, TOSI pahalta harhaopilta tuo Tampereen kristillinen yhteisö tuntuu, koska komppaa noin pahoja harhaoppeja.

        JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Ikäänkuin ei jo menestysteologiassa olisi kyllin eksytystä, että vielä tämäkin!!!

        VAROKAAHAN ihmiset tätä huhaa-menestysteologia seurakuntaa. Tämä tuntuu olevan oikein MAHTIEKSYTTÄJÄ!!!

        Olen kuullut, että uskovaiset ovat viimeinkin viisastuneet, kun ovat tosissaan alkaneet kuuntelemaan Jumalan puhetta. Ihanaa huomata jälleen kerran,että Jeesus on uskollinen ja ajaa laumaansa pois raatelevien susien luota!!!

        Korviini on kantautunut, että harhaoppiset, menestysteologiset & nauruherätysseurakunnat ovat menettäneet leijonan osan uskovia.

        Mission Break Forcessakin oli vain pieni osa ihmiisä, kun vertaa menneitä aikoja, jolloin tilaisuudet pullistelivat väkeä ja tilaisuudet oli pakkoi pitää jopa Pirkkahallissa väenpaljouden takia...

        Vaan tänä vuonna tilaisuudet pidettiin Mission omissa tiloissa, joissa ei paljon enempää ollut väkeä kuin normaaleissakaan kokouksissa - Jumala puhuuu kansalleen totuutta vääristä paimenista ja harhaopeista. Ja ihmiset jäävät pois lopullisesti näistä harhaoppien opettajista

        Myös Tampereen Kristillisen yhteisön uskovainen väki on kertalaakista vähentynyt, tuntuu sekin oleva kuolon korinoissaan oleva seurakunta, koska se ei ole Herran mielen mukainen seurakunta, vaan menestysteologian ja kaatajapappien harhaoppinen torontopulju, jossa Jumalan Henki ei ikävä kyllä toimi.

        Siellä palvotaan rahaa ja ihmistä - Ei siellä kukaan muutu eikä parane, pahenee vaan - siksi uskovaiset ovat lähteneet sieltä pois suurin joukoin ja lisää lähtee edelleen.


      • Hämmästyttää todella
        Eihän sitä kirjoitti:

        alkuun meinannut todeksi uskoa että Suomesta löytyyy seurakunta jonka sivulta sai klikata E. W. Kenyonin harhaoppeihin. Löytyy sieltä vielä Kenyonin puolesta puhuja. K. Hagin sanoo kirjassaan Jeesuksen nimi että Kenyonin ilmestystieto on Jumalan Sanaa.

        "Eihän sitä30.5.2011
        alkuun meinannut todeksi uskoa että Suomesta löytyyy seurakunta jonka sivulta sai klikata E. W. Kenyonin harhaoppeihin."

        Niin, on äimistyttävää, että TKY oikein SUOSITTELEE noita Toronton kotkottajia, nauruherätyshohottajia sivuillaan - yleensä kun nämä mennarihuijarit pyrkivät kaikin keinoin naamioimaan sympatiansa ja yhteytensä näihin kaikkein räikeimpiin harhaopettajiin, jotka jo vihdoin kaikki Suomessakin tietävät huijareiksi.


    • tutkimassa aikaa

      Ei ole suurta ylistäjien kuoroa David Sterlingin seurakunnan ympärillä, ainakaan tällä foorumilla.

      Mitä enemmän seurakuntaan tutustuu, sitä hullummalta sen touhu tuntuu.

    • Profetia täyttyi

      Niiin on ja nyt David joutuu pistämään "pillit pussiin" pappivaimonsa kanssa, koska Tampereen Kristilliseltä Yhteisöltä on rahat ja seurakuntalaiset loppuneet ja se kaatui taas Hellareiden syliin, kuten kävi Nokia Missiollakin, nyk. Missiomaailma.

      Joten sen uskovan profeetan ennustukset kävivät toteen tällä palstalla, joka jo kolme vuotta sitten ilmoitti, että Jumala tulee lopettamaan Tampereen Kristillisen Yhteisön srk:nnan, sen hirvittävän pahojen tekojen tähden lähetyssaarnaajapariskunnan, Peter ja Taina Youngrenia vastaan, jotka ovat jo vuosia ansioituneesti saarnanneet erittäin vaarallisissa muslimi- ja hindumaissa sitä Jeesuksen evankeliumia, jota Jeesus käski meidän kaikkien saarnata kaikelle kansalle ja kastaa heitä Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen aina maailman loppuun asti.

      • Pahakieli

        Ehkä ei ole totta, niillä on kastetilaisuus tulevana sunnuntaina..
        Ilmeisesti ihmisiä tullut uskoon.
        Eli jonkunlaista kasvua.

        Tietysti joku "pahakieli" puhuu ja syyttää.
        Mutta se on aika tavallista Suomi24:ssa.


      • paha valhe

        PAHA VALHE "Peter ja Taina Youngrenia vastaan, jotka ovat jo vuosia ansioituneesti saarnanneet......"

        Se joku Taina ei ole "vuosia ansioituneesti saarnannut" missään

        Younreen löysi hänet vasta äsken ja ne meni naimisiin parivuotta sitten
        se suomalainen nainen on siis Younreenin kolmas vaimo muiden sivuvaimojen lisäksi
        Younreeni tykkää naisista.


      • Asiaa kysytty
        Pahakieli kirjoitti:

        Ehkä ei ole totta, niillä on kastetilaisuus tulevana sunnuntaina..
        Ilmeisesti ihmisiä tullut uskoon.
        Eli jonkunlaista kasvua.

        Tietysti joku "pahakieli" puhuu ja syyttää.
        Mutta se on aika tavallista Suomi24:ssa.

        "Ehkä ei ole totta, niillä on kastetilaisuus tulevana sunnuntaina..
        Ilmeisesti ihmisiä tullut uskoon.
        Eli jonkunlaista kasvua."


        Ei tiettävästi uskoon tulleita, mutta ainakin yksi kastetaan.


      • Avioerot surettaa
        paha valhe kirjoitti:

        PAHA VALHE "Peter ja Taina Youngrenia vastaan, jotka ovat jo vuosia ansioituneesti saarnanneet......"

        Se joku Taina ei ole "vuosia ansioituneesti saarnannut" missään

        Younreen löysi hänet vasta äsken ja ne meni naimisiin parivuotta sitten
        se suomalainen nainen on siis Younreenin kolmas vaimo muiden sivuvaimojen lisäksi
        Younreeni tykkää naisista.

        "Younreeni tykkää naisista."

        Onneksi tykkää naisista eikä miehistä - aika monet muutkin miessaarnaajat muuten tykkäävät naisista ja vaimonvaihtopäivät on ollut aika monella muillakin, kuten myös monilla uskovilla naisilla miestenvaihtopäivät.

        Tämä ei ole hauska ilmiö varsinkaan uskovien keskuudessa vaan erittäin surullinen ja sydämiä särkevä asia.

        Kukaanhan ei avioeroa ota kevyin mielin, vaan siihen liittyy paljon kamppailua itsensä ja toisen kanssa, kovaa riitaa, inhimmillistä tuskaa, ikävää ja epäonnistumisen tunnetta sekä taloudellista menetystä.

        Avioeroahan verrataan kuolemaan sen henkisen tuskatilan ja lamantuumisen takia ja miten se raastaakaan perheitä, varsinkin perheen lapsia...


    • Joko tunnet adventistit? Meillä on Raamattu ja yksin Raamattu uskomme pohjana, joten tervetuloa tutustumaan.

      Netistä löydät katsottavaa ja kuunneltavaa. Suosittelen tutustumaan. Anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

      www.audiopankki.com

      www.media7.fi

      • Raamattu ainoa

        Adventistit, teillä on erittäin PAHA harhaoppi ainakin se, että te korotatte sen naisen, Ellen G. Whiten opit Raamatun tasolle, joka on todella paha harhaoppi, muuta en teistä tiedä.


      • Raamattu ainoa kirjoitti:

        Adventistit, teillä on erittäin PAHA harhaoppi ainakin se, että te korotatte sen naisen, Ellen G. Whiten opit Raamatun tasolle, joka on todella paha harhaoppi, muuta en teistä tiedä.

        Kannattais tutustua, niin ei puhuisi täällä valheita.
        Ellen White ei ole Raamattu, vaan hän ohjaa ihmisä lukemaan Raamattua. Hän korostaa Jumalan sanaa ja Jeesusta Kristusta ainoan pelastuksen tienä.


      • Älä mene halpaan
        anelmass kirjoitti:

        Kannattais tutustua, niin ei puhuisi täällä valheita.
        Ellen White ei ole Raamattu, vaan hän ohjaa ihmisä lukemaan Raamattua. Hän korostaa Jumalan sanaa ja Jeesusta Kristusta ainoan pelastuksen tienä.

        Lukekaas, mitä adventistit ei paljasta sinulle - Tästä linkistä totuus adventisteista;

        http://koti.mbnet.fi/kyti/mita_adventistit_eivat_kerro_sinulle.htm


      • SaSa2
        Älä mene halpaan kirjoitti:

        Lukekaas, mitä adventistit ei paljasta sinulle - Tästä linkistä totuus adventisteista;

        http://koti.mbnet.fi/kyti/mita_adventistit_eivat_kerro_sinulle.htm

        Vahingossa löysin tämän keskusteluketjun. En jaksanut lukea kuin 2011 vuodelta, mutta tulin sydämessäni surulliseksi. Miksi joku joka sanoo olevansa uskovainen voi puhua noin pahansuovasti muista Jeesusksen omista. Vaikka teologia ei olisikaan mieleesi Tampereen Kristillisessä Yhteisössä tai et pidä johtajista sinulla ei ole oikeutta tuomita Jumalan lapsia. Olen itse nykyään Helluntailainen, muutta olin vuosia Tampereen Kristillisessä Yhteisössä. Mitä menestysteologiaan tulee niin opettavat että Jumala haluaa siunata meitä. Yhteisö myöskin opettee että ei tule anoa ahneuden vuoksi vaan niin että voi itse olla siunaukseksi ja jakaa omastaan muille. Jos ei ole rahaa niin et voi antaa lähetystyöhön tai tarvitsevalle läheisellesi. Itsekästä on olla haluamatta olla siunattu. Kaikki hyvä tulee Jumalalta. Yhteisössä myöskin opetetaan että sydän ei saa olla omaisuudessa kiinni. Jos Jumala siunaa sinus hienolla autoaa, niin sinun on luovuttava siitä heti Jos Jumala kehottaa antamaan sen jollekkin toiselle. Kaikki mitä meillä on on Jumalan. Yhteisössä on terve oppi uudestisyntymisestä, kasteesta, Pyhänhengen kasteesta ja armolahjoista. Aina kun on ihmisiä koolla on epätäydellisyyksiä. Tehkää siis parannus siitä että julkeatte soimata veljiä ja siskoja. Jumala on vanhurskas tuomari joka sanoo älkää siis tuomitko että teitä ei tuomittaisiin. Ollaan raittiita ja rakastakaamme lähimmäistämme. Minä siunaan Davidiä ja Kristillistä yhteisöä sydämestäni. Yhteisö saa iloita että heitä Jumalan tähden pilkataan.


    • SaSa2

      Suomen Helluntaikirkon hallitus on kokouksessaan 17.5 hyväksynyt Tampereen Kristillisen Yhteisön jäsenseurakunnaksi

    • Harhaoppia

      Harhaoppinen oppilaitos on!

    • vapaa ja onnellinen

      Sopii henkilöille, jotka eivät halua ajatella itse, vaan olla vahvan kontrollin ja manipuloinnin alaisuudessa.

      Jotka eivät halua ottaa Raamattua kokonaisuutena vaan valikoida sieltä menestysoppiin näennäisesti sopivia asiayhteydestä irtireväistyjä lauseita, joita papukaijamaisesti hokemalla saa luotua itsestään raamattu-uskollista vaikutelmaa.

      Jotka haluavat ihailla seurakunnan keulakuvana olevaa narsistista miestä.

      Ja ennenkaikkea sopii ihmisille, jotka haluavat lahjoittaa PALJON RAHAA seurakunnalle.

    • Uskova2

      On kuitenkin syytä muistaa, että Jumalan lupaukset menestyksestä, siunauksista ja rikkauksista koskevat VAIN taivaallisia, eli kuoleman jälkeistä elämää. Jeesus monesti opetti, että uskovaisen elämä maan päällä on kärsimystä, vainoja ja ahdistusta. Samoin opetti Apostoli Paavali.
      Meidän on kuitenkin helpompi kestää tämä ahdistava aika, sairauksineen, ongelmineen ja vaivoineen, kun tiedämme että tämä ajallinen elämä on vain lyhytaikaista. Kaikki Apostolitkin, Johannesta lukuun ottamatta, tapettiin julmasti vainojen lopuksi, mutta se ei heitä pelottanut! Meille kristityille kuolema on voitto!
      Toivottavasti Tampereen kristillinen yhteisö keskittyy raamatulliseen opetukseen ja osaa vahvistaa ja lohduttaa kaikkia kärsiviä kristittyjä Jumalan antamalla lohdutuksella.

    • Anonyymi

      Oneway seurakunta on perinteinen karismaattinen seurakunta, jossa pyritään eläään Raamatun opetusten mukaan.

      • Anonyymi

        Karismaattisuus ei ole kovinkaan "perinteistä", sen loi vasta 1970-luvulla amerikkalainen Kathryn Kuhlman, jonkinlainen "Jumalan asialla esiintynyt noita", joka saarnatessaan saattoi leijua irti lattiasta.

        Hän mm. puhui matalalla, "mystisellä äänellä", osoitellen samalla, salin laidasta laitaan liikkuvalla sormellaan yleisöä. Ilmeisesti osa kansasta kuukahti lattiaan heti sormen osoittaessa häntä kohti. Hänen tilaisuuksissaan myös "satoi kultahippuja".

        Sana "karismaattisuus viittaa tähän kuhlmanilaiseen nk. "uuskarismaattisuuteen", joka EI OLE opillisesti, eikä hengeltään samaa, entistä perinne-helluntailaista, Jumalan Pyhän Hengen "armolahja-opetusta".

        Kuhlmanilaisen uuskarismaattisuuden hengenhedelmiä voi lukea tälläkin foorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karismaattisuus ei ole kovinkaan "perinteistä", sen loi vasta 1970-luvulla amerikkalainen Kathryn Kuhlman, jonkinlainen "Jumalan asialla esiintynyt noita", joka saarnatessaan saattoi leijua irti lattiasta.

        Hän mm. puhui matalalla, "mystisellä äänellä", osoitellen samalla, salin laidasta laitaan liikkuvalla sormellaan yleisöä. Ilmeisesti osa kansasta kuukahti lattiaan heti sormen osoittaessa häntä kohti. Hänen tilaisuuksissaan myös "satoi kultahippuja".

        Sana "karismaattisuus viittaa tähän kuhlmanilaiseen nk. "uuskarismaattisuuteen", joka EI OLE opillisesti, eikä hengeltään samaa, entistä perinne-helluntailaista, Jumalan Pyhän Hengen "armolahja-opetusta".

        Kuhlmanilaisen uuskarismaattisuuden hengenhedelmiä voi lukea tälläkin foorumilla.

        Kathryn Kuhlman Las Vegasissa (henkivalta-varoitus!):
        https://www.youtube.com/watch?v=U_83VGgEMR4

        Itse en aio tuota kuunnella. Tiedän rouvan, kuuntelemattakin.

        Kenestä tuntuu pahalta, lopettakoon kuuntelun heti. Mahd. Perkelettä ei tarvitse jäädä "ihmettelemään".

        Tässä kuitenkin 1970-leviämään alkaneen, amerikkalaisen nk. uuskarismaattisuuden eräänlainen alku ja juuri. Myös tuon, nk. "Helluntaikirkon" ja siitä (monet jo aiemmin Helluntaiherätyksestä) erkaantuneiden, eri uuslahkojen harhahenki.

        Sana "karismaattinen" ja "karismaattisuus" kalskahtaa aina korvissani epäraamatulliselta hengeltä.

        Tunnistan sanan ja nimen "Pyhän Hengen armolahjat". Muita luotettavia henkiä en tunne, enkä tiedä.


    • Anonyymi

      Tampereen helluntaiseurakunta on täysin harhaoppinen ja äärikarismaattinen lahko.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe