OK!
Ihana on ollut naiseni, kun on jaksanut kotia hoitaa, tänään se vaan pimahti, mä en siivoa kotona, enkä laita ruokaa, kuin harvoin.
Mutta voiskohan hän ihan itse tästä lähtien hoitaa kaikki muut "miesten työt"?
Vaihto kauppa, tästä lähtien, mä siivoan ja kokkaan, yms. Menkööt muija alakertaan ja aloittaa 3000 Litraa pumppaamalla lämmitysöljyä. Sitten olisikin metsätöitä ja jne.
Naiset voisi katsoa peiliin
9
144
Vastaukset
- wtywayhh
Sama on käynyt mielessä että miksi ne eivät osaa ajatella kuin omia etujaan.
Niin, alkakoot itse taloa remontoimaan, autoa huoltamaan ja korjaamaan, lämmitykattilaa säätämään, huoltamaan ja täyttämään JA NIIN EDELLEEN.- läskikaljoittelija
Jahas, millaisessa röttelössä sitä oikein asutaan ja millaista romua tulee ajettua kun niitä pitää joka jumalan päivä rassata?
Mitäs jos rouva tekisi niitä "akkojen hommia" silloin kuin sinä niitä omiasi. Rouva ei eväänsä liikuttaisi ellet sinäkin tekisi jotain hyödyllistä teidän talouden eteen... mitenköhän kävisi? - ayahbhyuhb
läskikaljoittelija kirjoitti:
Jahas, millaisessa röttelössä sitä oikein asutaan ja millaista romua tulee ajettua kun niitä pitää joka jumalan päivä rassata?
Mitäs jos rouva tekisi niitä "akkojen hommia" silloin kuin sinä niitä omiasi. Rouva ei eväänsä liikuttaisi ellet sinäkin tekisi jotain hyödyllistä teidän talouden eteen... mitenköhän kävisi?No mitenköhän kävisi talolle jos sitä ei välillä remontoitaisi tarpeen mukaan, ei huollettaisi lämmitysjärjestelmää jne?
Se, tekeekö näitä joka päivä ei liity tähän asiaan mitenkään. Akat eivät suurin piirtein osaa näille asioille tehdä mitään.
Kyllä minä silti pystyn ilman kotitöitäkin itseni hengissä pitämään, eli tekemään ruokaa, siivoamaan ja hoitamaan ihan itse OMAT talousasiani joihin liittyy laskut ja menot.
Yhteiset talousasiat ovat molempien vastuulla.
Mitenköhän tuo nimimerkki läskikaljoittelija liittyy tähän?
Vihjaatko jotain tänne suuntaan? - shyahya
ayahbhyuhb kirjoitti:
No mitenköhän kävisi talolle jos sitä ei välillä remontoitaisi tarpeen mukaan, ei huollettaisi lämmitysjärjestelmää jne?
Se, tekeekö näitä joka päivä ei liity tähän asiaan mitenkään. Akat eivät suurin piirtein osaa näille asioille tehdä mitään.
Kyllä minä silti pystyn ilman kotitöitäkin itseni hengissä pitämään, eli tekemään ruokaa, siivoamaan ja hoitamaan ihan itse OMAT talousasiani joihin liittyy laskut ja menot.
Yhteiset talousasiat ovat molempien vastuulla.
Mitenköhän tuo nimimerkki läskikaljoittelija liittyy tähän?
Vihjaatko jotain tänne suuntaan?"Kyllä minä silti pystyn ilman kotitöitäkin itseni hengissä pitämään"
Tarkoitan tietenkin että pystyn ilman naisen tekemää kotityötäkin pitämään itseni hengissä tekemällä ne itse. Ei se tee minusta avutonta jos niitä ei tee joku muu. - Lyhyt oppimäärä
Mitäs jos rouva tekisi niitä "akkojen hommia" silloin kuin sinä niitä omiasi. Rouva ei eväänsä liikuttaisi ellet sinäkin tekisi jotain hyödyllistä teidän talouden eteen... mitenköhän kävisi?Eri työt ovat eriarvoisia. Mitenkä ne sijoittuvat, saat helposti selville vaikkapa tilaamalla tarjouksen imuroinnista ja öljykattilan puhdistuksesta.
Tasa-arvoon päästään siis tekemällä samanarvoinen työsuorite vuoden aikana, ei tekemällä sama tuntimäärä. - mies6533t5
Mitäs jos rouva tekisi niitä "akkojen hommia" silloin kuin sinä niitä omiasi. Rouva ei eväänsä liikuttaisi ellet sinäkin tekisi jotain hyödyllistä teidän talouden eteen... mitenköhän kävisi?Muuta tyttö pois sieltä keskustan asunnosta!
- ........
Naisilla on niin paljon helpompaa kuin miehillä. Voi niitä ressukoita, eivät päivääkään pärjäisi ilman muiden apua.
- Kerrostaloasukas
Ratkaisu: 1) autosta luopuminen, 2) kerrostaloon muuttaminen 3) metsä myyntiin. "Miesten työt" vähenevät mukavasti ;)
- mies4363t43
Kukahan ne sitten tekee, kun niitäkin töitä tässä maassa on jonkun tehtävä. Pissaliisa miettii, että tää elämä on vaan niin helppoo ja roskakuskitkin on jotain vässyköitä, hyödyttömiä kaljanjuojia.
Valitettavasti tämä maa romahtaisi, jos nämä perinteiset miestentyöt lopetettaisiin ja vaihettaisiin työt "naisten mukaviin" töihin. Toimistot, yms.
Joka tapauksessa miehet ovat tämän maan rakentaneet ja teknologian kehittäneet, jotta edes perinteisiä naisten töitä" on saatu vähän helpotettua. Ei tarvitse enään maitoa käsin lypsää, kun on robotit sitä varten. Ja miehet ovat senkin laitteen keksineet. Ei naisista ole keksintäjä tekemään. Eivät viitsi vaivautua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124358Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991423
- 861296
- 91846
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?109642- 43629