Tiedän kyllä miten mies isketään, mutta miten se pidetään?

*licious

Olen melko vasta vapautunut pitkästä suhteesta (yli kymmenen vuotta). Päädyin erään kahdeksan vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa yöksi samaan sänkyyn. Olimme vasta tutustuneet yhteisten tuttujen kautta ja halusimme olla kavereita. Emme harrastaneet seksiä, emme edes suudelleet, mutta yö oli jopa paljon paljon parempaa kuin seksi. Olimme ensin sängyn eri puolilla, mutta kun alkoi tulla kylmä, liu'uin lähemmäs häntä ja olimme lopulta sylikkäin koko yön. En ole varma olenko koskaan tuntenut vastaavaa. Tottakai molemmilla oli halut erittäin korkealla, hän oli ihan kova, minkä tunsin peittojenkin läpi, ja minä ihan märkä. Silti nautimme vain siitä tunteesta ja aamulla lähdimme töihin vain halaten erotessa. Myöhemmin hän lähetti tekstiviestiä, että oli nauttinut yöstä ja toivoi, että minäkin olin. Minä nautin, todella nautin!

Koska olimme ennen sitä yötä puhuneet, että kumpikin on vailla rakastajaa, meille oli tavallaan itsestään selvää, että jos välillemme syntyisi jotain, se olisi vain seksiä, ei seurustelua. Tapasimme sen jälkeen vielä kerran niin, että emme harrastaneet seksiä, mutta suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Myöhemmin olemme harrastaneet seksiä. Kaikki hetket hänen kanssaan ovat saaneet minut seitsemänteen nautinnon taivaaseen.

Hän sanoi, että hänen minun kanssani saamat orgasmit ovat parempia kuin hän on koskaan ennen kokenut ja että hän haluaa lisää. Silti hänellä tuntuu olevan kauhean vaikea järjestää aikaa minulle. En ymmärrä sitä. Viesteissään hän kertoo haluavansa vaikka mitä, mutta toteutus jää tekemättä. Tunnen, että hän ei halua minua tarpeeksi. Lisäksi nyt hän on lakannut lähettämästä viestejä eikä vastaa minun viesteihini vaikka kysyisin jotain. Puhuessamme puhelimessa hän sanoo olleensa kiireinen töissä eikä mainitsekaan viestejäni, joten en minäkään. En halua ahdistella häntä, joten olen unohtavinani koko asian.

Ongelmana tässä on nyt se, että olen ihan koukussa kyseiseen mieheen. Haluan häntä enemmän kuin koskaan ketään. Lisäksi olen todella ihastunut häneen. Vaikka olemme hyvin erilaisia taustaltamme, uskon, että suhteemme voisi onnistua. Uskon minkä tahansa onnistuvan jos tarpeeksi haluaa. En silti tiedä, haluanko aloittaa nyt suhdetta. Mutta se, mitä haluaisin, olisi, että myös mies antaisi itselleen ja meille mahdollisuuden. Haluaisin enemmän seksiä hänen kanssaan. Minulle uuteen mieheen tutustuminen käy parhaiten seksin lomassa pidettyjen taukojen aikana. Ongelmana on, että hänen täytyy aina lähteä johonkin eikä niitä hetkiä pääse syntymään. Eikä sitä, mitä haluan niin paljon, yhteistä yötä. Että saisin aamulla herätä hänen kainalostaan ja harrastaa seksiä heti ensimmäisenä.

Ennen kuin mitään oli tapahtunut välillämme, hän kohteli minua niin hyvin. Sain todella tuntea itseni naiseksi. Juttelimme tunteja puhelimessa ja paljastimme tosi intiimejäkin asioita toisillemme. Se oli ihanaa, vaikka siinä vaiheessa en todellakaan aavistanut mitä tulisi tapahtumaan. En tuntenut muuta kuin kaveruutta häntä kohtaan. Kaikki muuttui sinä yhtenä yönä eivätkä ajatukseni ole olleet entiset sen jälkeen.

Jos mies sanoo nauttivansa minusta niin paljon, mikä voi olla syynä, että hän yhtäkkiä vetäytyy vain pois ja alkaa vältellä minua? Miehet, kertokaa!

3

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halkopiä

Vaikea kysymys, koska itse en voisi toimia samoin. Jos olisin mennyt noin pitkälle, niin tietäisin kyllä haluavani jatkaa kanssasi myös tästä eteenpäin.

Mielestäni sinulla on jäljellä vielä suoraan puhuminen, so. sinun on saatava selville hänen tarkoitusperänsä kysymyllä asiasta täysin selkokielisesti. Sinun kannattaa myös avoimesti tunnustaa ihastumisesi ja myös seksitoiveesi. Jos hän kokee sen painostuksena, niin se lienee merkki muista (uusista?) intresseistä hänen elämässään. Silloin et ainakaan olisi menettänyt mitään pitkässä juoksussa: helpompi katkaista homma alkuvaiheessa kuin roikkua tilanteessa ehkä vuosikausia...

• *licious

Tämä tilanne on todella outo minulle. En halua hoitaa puhumista puhelimessa kun hän on töissä (hän matkustaa työssään koko ajan), vaan kasvotusten. Olen edellisessä suhteessani tottunut siihen, että kaikesta ja mistä tahansa voi puhua suoraan. Nyt vain en tunnu onnistuvan saamaan miestä enää tapaamaankaan minua niin että voisin aloittaa keskustelun. Tämä raastaa minua. Puhuimme eilen puhelimessa ja hän puhui vain töistä. Itse yritin kertoa kuinka paljon haluan häntä ja toivon, että voidaan nähdä kun hän taas kotiutuu, mutta en ole oikein varma, kuunteliko hän (halusiko kuunnella).

Luen uudelleen ja uudelleen hänen viestejään, vielä viikko sitten hän kirjoitti niin ihanasti. Tulee niin hyvä olo niitä lukiessa. Ja sitten pettymys, miksi ne loppuivat. Hän kutsui minua upeaksi ja seksikkääksi niin monesti, että uskoin häntä. Olen tainnut itse särkeä sydämeni tässä jutussa...

Olen kyllä aikaisemmin saanut miehiltä sellaisia kommentteja kuten "tuon näköisellä on niin helppo saada miehiä, ettei se pysy yhden kanssa". Voisiko olla kyse jostain sellaisesta, että mies suojelee itseään mahdolliselta jätetyksi tulemiselta, jos on itsekin alkanut tuntea jotain minua kohtaan?

• halkopiä

Enpä oikein usko viimeksi mainittuun; olemme kyllä sellaisia, että jos halu syttyy niin ei sitä alitajuisilla "järkisyillä" pysäytetä.

Kun olet ollut hänen kanssaan kontaktissa (siis laajassa merkityksessä), niin tuskinpa olet antanut itsestäsi kuvaa potentiaalisena 'jättäjänä'. Olen taipuvainen uskomaan näin, koska olet kertonut tunteistasi avoimesti.

Sinun on siis edelleenkin selvitettävä onko hän yhä tosissaan mukana kuviossasi. Siihen taitaa kuitenkin olla vain se yksi keino - kasvotusten keskustelu. Sinun on siis saatava se tapaaminen järjestymään keinolla millä hyvänsä.

Tämä kaikki on omaksi parhaaksesi, joten tuumasta toimeen ja onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4310
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      72
      3116
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2871
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2352
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1562
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1388
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1352
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      71
      1176
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe