Vittumaiset ravut

Ihminen

kaikki tuntemani ravut ovat olleet tosi ilkeitä omaa etua tavoittelevia vittuilijoita,jotka käyttävät häikäilemättömästi hyväksi ihmisiä.Ovat teeskentelijöitä,jotka nauttivat ihmisten kiusaamisesta.Ovat itse kaikkitietäviä ja ikäviä huomauttelijoita,koska luulevat voivansa parantaa omaa pientä egoaan haukkumalla/nälvimällä muita ihmisiä.Naisravut ovat miehiä vittumaisempia piikittelijöitä.Omasta mielestä ravut ovat täydellisimpiä ihmisiä.Huononitsetunnon ihmisiä!

67

5498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies

      rapunaiset, jotka olen tavannut ovat olleet mieliala-ailahtelevia,ylitunteellisia itkupillejä,pettäviä,valehtelevia,käyttävät toisia hyväksi,todella kieroja ihmisiä!!!
      En tietenkään väitä että kaikki olisivat... vain tuntemani ovat olleet sellaisia!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Taurus

        Hassua, kaikki minun tuntemani kalamiehet ovat olleet epävarmoja, huonoja sängyssä, huonosti koulutettuja ja työttömiä (3 kpl). En silti sano että sinä olisit..


      • cancer

        pettäviä,kieroja?Hah..ravut eivät edes katso toisia miehiä kun seurustelevat...ehkä olet vain niin vammanen ettei fiksut ihmiset sua jaksa katella...ähähähä.


      • ainooooooomonononlmk
        cancer kirjoitti:

        pettäviä,kieroja?Hah..ravut eivät edes katso toisia miehiä kun seurustelevat...ehkä olet vain niin vammanen ettei fiksut ihmiset sua jaksa katella...ähähähä.

        vittu kun on taas naurettava ja lapsellinen keskustelu. kateelliset ja vihaiset ihmiset sanovat mitä tahansa lapsellista toisilleen.


      • Rapupoika88

        Rapuna minulla on tapana olla joissain asioissa hyvin mustavalkoinen.

        Joko olet kanssani, tai minua vastaan...

        Jos loukkaat tai olet minua vastaan: Anteeksi et saa ja minä en unohda.

        Vuosienkin päästä voin tulla jopa piikittelemään.

        Mutta jos olet minun kanssani, niin saat täydellisen ihmisen puolellesi.


    • aries

      Jaa... mä taas tunnen monen monta ihanaa, lämmintä, luotettavaa ja mukavaa rapua. Kaksi läheisintä ihmistä minulle ovat rapuja. Luulenpa että olet tavannut yhden ravun johon petyit, turha silti leimata koko merkkiä.

    • Cancerwoman

      Opettelepa, pikkuihminen, edes alkeellisin oikeinkirjoitus ja käytöstavat ennen kuin käyt suuremmin suutasi soittamaan. Vai jäitkö luokalle levyseppä-laitoskeittäjälinjasi apukoulun tarkkailuluokalta, ja sekö nyt harmittaa? Taitaapa silkka kateus ja huomionkipeys nyt pullistella palkeissasi. Todella ala-arvoista.
      Jep, toisille on vain annettu enemmän elämän suurissa arpajaisissa... deal with it! Hanki itsellesi elämä!

    • scorpiobabe

      kuvailit juuri äsken ex-mieheni luonteenpiirteet paremmin kuin olisin itse osannut. Ravut ovat sellaisia oman edun tavoittelijoita ja minä minä minä tyyppejä. Hyi helvetti että oksettaa pelkkä ajatuskin. Muuten rapu miehet ovat itkupillejä myös, eli itkevät silloin kun ovat tehneet toiselle väärin ja haluavat sympatioita ' siis silloinkin ' vaikka olisivat itse loukanneet toista jne ... voin vain sanoa, että rapua nerokkaampaa varasta ei ole. Minun ex käytti täydellisesti minun rahani, jopa lopulta koitti omia minun tilini jne .. Siitä suhteesta olisi voinnut jäädä pahat traumat mutta onneksi tuli toinen mies ja näytti mitä tarkoittaa sanat - rakastaa- ja välittää.

      • Rapu

        oikein sinulle koiralle


      • scorpiobabe
        Rapu kirjoitti:

        oikein sinulle koiralle

        wau kylläpä oletkin fiksu vain rapu yltää tasollesi. Eli miehen jättäminen oli todellakin fiksu teko sillä hieman sen jälkeen törmäsin elämäni mieheen- huom. siis mieheen enkä ongelmajätteeseen. Onnea vain sinunkin parisuhteelle jos sellainen sattuu olemaan ja kuinka kauan. Senkin rapu.


      • Ihminen
        scorpiobabe kirjoitti:

        wau kylläpä oletkin fiksu vain rapu yltää tasollesi. Eli miehen jättäminen oli todellakin fiksu teko sillä hieman sen jälkeen törmäsin elämäni mieheen- huom. siis mieheen enkä ongelmajätteeseen. Onnea vain sinunkin parisuhteelle jos sellainen sattuu olemaan ja kuinka kauan. Senkin rapu.

        Mä toivon kaikkea hyvää uudelle suhteellesi ja ONNEA ELÄMÄÄSI!:)


      • kristina

        aivan kasvakaa aikuisiksi, kaikissa merkeissä on
        ilkeitä ja pahoja ihmisiä;). Ne pahat ja ilkeät ovat niitä koulukiusattuja.
        Kristina


      • gauriZ

        Mitäs oot menny hankkimaan sellaisen äijän?! Ravuissa ei vikaa ehkäpä se onkin SUSSA! herätyyyyyyssssss!!!!!!!!! Miss persefect.....
        Pthyi...... Oksettavaa.... Sä taidat olla tosi kova......"itkupilli"......


      • Scorpiobabe
        gauriZ kirjoitti:

        Mitäs oot menny hankkimaan sellaisen äijän?! Ravuissa ei vikaa ehkäpä se onkin SUSSA! herätyyyyyyssssss!!!!!!!!! Miss persefect.....
        Pthyi...... Oksettavaa.... Sä taidat olla tosi kova......"itkupilli"......

        Hmmm vika voi olla myöskin minussa. Itse ihastuin tähän rapuun. Onneksi en koskaan menettänyt sydäntäni hänelle, sillä silloin olisin paljon katkerampi kuin nyt.
        Muuten toivottavasti sinä et ole hänen nykyinen avo- sellainen :) !!!
        No mitäpä menneistä, tulevaisuutta kohden ollaan menossa ja siellä häämöttää onni.


      • häh
        kristina kirjoitti:

        aivan kasvakaa aikuisiksi, kaikissa merkeissä on
        ilkeitä ja pahoja ihmisiä;). Ne pahat ja ilkeät ovat niitä koulukiusattuja.
        Kristina

        eiks koulukiusaajat niitä ilkeitä ja pahoja oo? hm...


      • häh
        häh kirjoitti:

        eiks koulukiusaajat niitä ilkeitä ja pahoja oo? hm...

        tai no emmätiiä
        mua oksettaa.


    • Isabella

      Eikö sitten kaikilla ihmisillä ole huonojapuolia?

      En usko että se on kiinni pelkästään horoskoopista. Jos nyt välttämättä haluaa uskoa siihen niin pelkkä aurinkomerkki ei kerro tai määrää minkälainen ihminen olet tai millaisena muut näkevät sinut. Siihen vaikuttaa mm. nousevamerkki.

      Niin ja kuinka monta rapua tunnet, 1-3 vai 10?
      Jos pari tuntemaasi rapua on ollu "vittumaisia" ei tarkoita että kaikki ovat sellaisia.:)

      Itse tunnen monta kaksinaamaisia, ilkeitä kaksosia mutta poikkeuksia on. parasystäväni kaksonen ja myös mieheni.

    • minä vaan

      Pakko myöntää että poikaystävässäni joka on rapu on aika lailla noita piirteitä... mutta osaa ne olla myös ihania, vitsikkäitä ym. Ehkä juuri sen takia ravut on niin mielenkiintoisia ku niissä on haastetta:) Kyllä ne ossaa rakastaakkin.. Pakko myöntää et ne on hankalia ihmisiä ja osaa olla tosi ilkeitä jos haluaa.. nim. kokemusta on parista ravusta... Mut jokin niissä vaan jaksaa kiehtoo;) Tai sit mä vaan oon sairas.. heh:)

      • Rapupoika8

        Jos annat aihetta olla hankala, niin saisit maailman v - mäisimmän vihollisen ravusta.

        Ainakin tämän tekstin kirjoittajasta.

        :-)


    • Eräs NAISrapu

      ..voi olla et tunnistan noita piirteitä itsessäni, mut en nyt sanois et niin hirveästi nautinkaan toisten kiusaamisesta.. Jos joku on niin tyhmä et antaa käyttää itseään hyväksi, niin oma on menetys, mieluummin niin päin kuin tulla itse hyväksi käytetyksi. Mutta ystävilleni ja rakkailleni olen lojaali ja luotettava. Se, joka minua tai läheisiäni loukkaa (tarkoituksella), tulee varmasti loukatuksi takaisin. Silmä silmästä..

      • fuck you

        Olet tyypillinen Vittuilijarapu HAISTA VITTU!!!
        ITSEKESKEINEN SAIVARTELIJAPASKIAINEN .Mitä siitä jos muita käytetään hyväksi kunhan minua ei käytetä :)


      • RapuN**
        fuck you kirjoitti:

        Olet tyypillinen Vittuilijarapu HAISTA VITTU!!!
        ITSEKESKEINEN SAIVARTELIJAPASKIAINEN .Mitä siitä jos muita käytetään hyväksi kunhan minua ei käytetä :)

        Miten jaksatte tääl haukkua toisianne ja kiroilla?

        Eikö kukaan osaa enään olla asiallinen ja käyttäytyä kuin AIKUINEN!?


    • rapu-75

      ...tunnistan tuosta itseni !!!

    • Eräs

      Kuvaus sopii täsmälleen kaikkiin tuntemiini rapuihin!

    • Rapu83

      No,näinhän se on nähtävä. Tunnistan itsessäni noita piirteitä ja ehkäpä ne ovat niitä huonoja puolia ihmisissä yleensä ja jotka sattuvat vaan tulemaan meidän merkissä esille silloin kun ihmisen parhaat puolet eivät ole esillä. Kaikista löytyy huonoja puolia, mutta ehkä nämä ovat tyypillisesti tavattu ravuilla. Puhun nyt omasta puolestani,mutta se miksi esim.minulla on nämä piirteet, jotuu siitä, että olen herkkä ja koetan piilottaa sen puolen itsestäni. Tästä syntyy tilanteita, joista meidät on helppo leimata inhottaviksi ihmisiksi. Ei ole puolustelua (tarkoitus ollakaan) mutta selitinpähän vain miksi itse näin käyttäydyn...

    • GauriZ

      Sina siis olet törmännyt poikkeuksiin! Minusta tunteelliset,"kotihiirimaiset" ravut ovat upea merkki kauriiden,kalojen, neitsyiden ja skorpien rinnalla tähtitaivaan parhaimmistossa ;)

    • rapunainen

      Ihan aluksi... Montako rapua mahtanet tuntea? Toisekseen.. Itse aurinkomerkki ei nyt ihan hirveästi kerro.

      Aivan varmasti on totta, että on rapuja, jotka ovat sellaisia kuin kerroit. Varmasti on totta sekin, että jokaisesta merkistä sellaisia löytyy.

      Henkilökohtaisesti vältän ihmisten loukkaamista viimeiseen asti, mieluummin peräännyn. Tosin osaan puolenikin pitää, jos nyt ehdottomasti joku ei tajua rauhaan jättää; ja aivan varmaan osaan loukata ja *V*:lla, ihan siinä missä joku muukin.

      Mitä perheeseen ja ystäviin tulee.. Olen erittäin lojaali, rakastava ja hellä, pinnaa myös läheisille löytyy. Minulle ei ole vielä kukaan koskaan tullut sanomaan, että olen kaksinaamainen.
      Päinvastoin, että olen erittäin luotettava, ystävällinen ja autan mielelläni pulaan joutuneita. Muistan myös ne ihmiset, jotka ovat minua auttaneet. Koskaan en ole ketään hyväksi käyttänyt.

      Luonnollisesti myös minulla on huonoja puolia..
      Just nyt ei vaan tule yhtään mieleen;)

      T. Kuu leijonassa

      • Minuus1

        Aivan samaa mieltä olen kanssasi...Itse olen samanlainen kun mainitset ravuista ja itse olen myös kuu leijoonassa:))


    • koira

      KIUSAAJIA OVAT!

      • So what

        AP:n kirjoitus on suoraan tuntemastani rapu-ämmästä, inhottava sika kaiken kaikkiaan, vaikkei pelkkää aurinkomerkkiä voi syyttää - on hän kuitenkin juuri ravun merkissä syntynyt suurpaska.


      • Kala-ukko
        So what kirjoitti:

        AP:n kirjoitus on suoraan tuntemastani rapu-ämmästä, inhottava sika kaiken kaikkiaan, vaikkei pelkkää aurinkomerkkiä voi syyttää - on hän kuitenkin juuri ravun merkissä syntynyt suurpaska.

        Teidän luonteenne eivät vain ole sopineet yhteen.
        Eikä silloin yksistään Rapua kannata kaikesta syyttää!!!


      • oinas <3 rapu
        Kala-ukko kirjoitti:

        Teidän luonteenne eivät vain ole sopineet yhteen.
        Eikä silloin yksistään Rapua kannata kaikesta syyttää!!!

        Olen Oinasmies ja naiseni rapu.
        14 vuotta yhteistäeloa ja ollaan kuin vastarakastuneet.
        Rapunainen on paras ja kuumin rakastajakin.
        Jep!


    • rapu kans.
      ei että ottaisin merkit täysuskoisesti.montako sataa/tuhatta rapua olet tavannut? vai tuijotatko vain omaa napaasi? ne ihmiset kenen kans en ole tullut toimeen on just ne jotka itse ovat kieroja ja joihin ei voi luottaa.olen silloin selvin asiallisin sanoin tehnyt selväksi etten kieroilusta välitä,nämä ihmiset eivät edes uskalla ottaa vastuuta omista teoistaan silmästä silmään.uskollinen olen ollut 25 vuotta. ja lojaali 100% sille joka sen ansaitsee. mutta jos mun täytyy puolustautua teen sen sanoin ilman ilkeilyä ja takaan etten jää toiseksi.olen aina elättänyt itseni ei tulis mieleeni käyttää ketään hyväksi,en vittuile mutta olen suorasananainen jos tarvii.ei mitään tyhjästä temmattua vaan täyttä asiaa.ja sitä harva kestää.kaikkitietäviä? ehkä siitä syystä että heillä on tietoa mikä monelta muulta puuttuu? tuon tunnen itsestäni.onko yleisoppi pahaksi? jos en tiedä jotain otan sen nopsaan selville.tietämättömyyttäni en rupea inttään.ketään en hauku tai nälvi.ei oo ongelmia myöskään itsetunnon kanssa. ja ihan mielelläni eroan massasta.itkua en vääntele turhasta ja jos sen teen niin teen sen kärsivien eläinten tai lasten takia jotka eivät voi pitää puoliaan.olen pahoillani puolestasi että olet noin pettynyt.mutt kaikki me saamme pettyä tässä elämässä.minulle pettymykset on antanut useampi kaksonen mutt en tuomi kaikkia kuitenkaan.ehkä se on ollut vain sattumaa?

    • me

      ne rapu naiset jota olen olen tuntenut on ollut tosi ilkeitä ,katemielisiä , dominoivia , tosi noitaakkoja yäk muka niin hienostuneita. en silti usko että kaikki ravut on samallaisia

      • jatkakaa

        Määrittely tuntuu pääasiassa olevan yleiesti vaan naisista.
        Horsoskoopit hiusten halkomisia. Ja ne joitakuita rapunaisia
        olet lähemmin tuntenut rajoittunevat lukumäärältään yhteen kappaleeseen.
        Notta sillalailla.


    • makrill

      tuntemani rapuämmät on tosi vittumaisia, paskanpuhujia, aina oikeassa, nälvivät aina toisia, kademielisiä, manipulovia, ja sitten se mustasukkaisuus, rapuämmät takertuu kiini uhriinsa, huh huh, pysyn niistä hyvin kaukana, urgh

      • yxrapuämmä

        meitä ihmisiä on moneksi,et sinä itsekkään kovin miellyttävältä vaikuta :).


      • makrill
        yxrapuämmä kirjoitti:

        meitä ihmisiä on moneksi,et sinä itsekkään kovin miellyttävältä vaikuta :).

        metsä vastaa miten sinne huudetaan


      • ravun neitsyt
        makrill kirjoitti:

        metsä vastaa miten sinne huudetaan

        niimpä = ).


    • rapu tyttö

      "kaikki tuntemani ravut ovat olleet tosi ilkeitä omaa etua tavoittelevia vittuilijoita,jotka käyttävät häikäilemättömästi hyväksi ihmisiä.Ovat teeskentelijöitä,jotka nauttivat ihmisten kiusaamisesta.Ovat itse kaikkitietäviä ja ikäviä huomauttelijoita,koska luulevat voivansa parantaa omaa pientä egoaan haukkumalla/nälvimällä muita ihmisiä.Naisravut ovat miehiä vittumaisempia piikittelijöitä.Omasta mielestä ravut ovat täydellisimpiä ihmisiä.Huononitsetunnon ihmisiä! "


      Tässä puhuu 14v rapu tyttö.
      Osaan yhdistää nua piirteet itseeni. Osaan olla hyvin ilkeä jne. MUTTA vain sellaisille henkilöille jotka ovat olleet epäoikeudenmukaisia tai muuten vaan jotenki kohdellut minua huonolla tavalla/kaltoin. Mielestäni tuota asiaa ei saisi kumminkaan yleistää.. :/

      "....Mitä perheeseen ja ystäviin tulee.. Olen erittäin lojaali, rakastava ja hellä, pinnaa myös läheisille löytyy. Minulle ei ole vielä kukaan koskaan tullut sanomaan, että olen kaksinaamainen.
      Päinvastoin, että olen erittäin luotettava, ystävällinen ja autan mielelläni pulaan joutuneita. Muistan myös ne ihmiset, jotka ovat minua auttaneet...."

      Tuo teksti pitää minun kohdallani paikkaansa. En ikinä haluaisi kohdella kaltoin ihmisiä jotka ovat minulle tärkeitä ja läheisiä..


      "...rapunaiset, jotka olen tavannut ovat olleet mieliala-ailahtelevia,ylitunteellisia itkupillejä,pettäviä,valehtelevia,käyttävät toisia hyväksi,todella kieroja ihmisiä!!!.."

      Kyllä, tuo pitää kanssa paikkaansa.. MUTTA YKSI PIENI JUTTU PITÄÄ KYSYÄ, mitenniin pettäviä, kieroja ja valehtelevia???
      Ainakin itse kun parisuhteessa oon ollut niin _en_ikinä_ pettäisi kumppaniani, en siis ikinä. Haluan vain parasta hänelle ja haluan hänen olevan onnellinen.
      Tällasta tosin myös odotan kumppaniltani, siis että ei pettäisi/vilkuilisi toisia.

      Vaikka meissä ravuissa on paljon huonoja puolia, niin meistä löytyy myös tosi paljon hyviä puolia jos vaan saatte ravun arvostamaan itseänne, ketään parempaa ystävää/kumppania ei voi löytää ;)

      Toivottavasti otatte selkoa minusta.

    • o

      Paskaporukkaa

    • Minuus

      Oho!!! Onpa miehellä kamalat kokemukset rapunaisista!!
      Eivät todellakaan ole tuollaisia ku väität!!

    • rapuneitinen

      tää on totta, oon justiins tollanen:D

      • Näin se vaan on

        Se taas ei tarkoita sitä että muut rapu merkkiset ihmiset olisivat aloittajan kuvauksen kaltaisia, horoskoopit kun ei pelkästään ihmisen luonnetta määrittele.


    • Raputyty

      uskon kyllä horoskooppeihin, mutta eivät ne kyllä luonnetta MÄÄRÄÄ. Voihan olla että niistä jotain piirteitä tulee, mutta ihmisten persoonallisuus ja luonne muovautuu elämän aikana ympäristön, ympäröivien ihmisten ja muiden tekijöiden vaikutuksesta. Itse olen rapu ja kyllähän mussa jotain noista piirteistä on ja on ollut ennen mutta kyllähän niistäki eroon pääse enkä ihan täysin itteäni tosta kuvauksesta tunnista, mutta hei, ehkä sun tuntemat ravut tosiaan on tollasia ! Jos tunnet monta niin otan osaa =D

    • Ei oteta vakavasti

      Totta, siksipä minua huvittaa sellaiset ihmiset jotka vaahtoaa horoskoopeista ja pitää niitä jopa jo uskontona, ns. horoskkooppiuskovaiset jotka valkkaa jopa kaverit ja puolison horoskooppien perusteella, arvioi ihmisia niiden mukaan. Sellainen myös ärsyttää jos on jonkun ihmisen vasta tavannut niin heti ollaan kysymässä "mikä sun horoskooppimerkki on?" Meinaa revetä joka kerta :D

    • jk

      niinkö

      • Nyt vittu riittää

        Jk painu helvettiin tältä palstalta!!! Tyhmä trolli!


      • Jk on perseestä

        Lopeta jo.


    • huonoja kokemuksia

      Tuntemani rapunaiset ovat itsekkäitä ja petollisia. Aina pyytämässä palveluksia, käyttämässä muita hyväksi, juonittelemassa, mutta antavat jotain takaisin vain, jos se hyödyttää jotenkin, esim. näyttää hyvältä. Mielenterveys heittelehtii, itsetunto on matala, esitetään marttyyriä, roikutaan, itketään, teeskennellään, haukutaan ja ennenkaikkea manipuloidaan. Tärkeintä on että kehuja satelee. Niille ollaankin sitten niin persoja että annetaan kenelle tahansa kuka kehuu. Sisäisesti rumia ja epäaitoja ihmisiä. :( Sellaisia rapunaisia minä tunnen.

      • Jjjjjiii

        Mun ex kuulostaa monelta kohdalta justiinsa tolta. Varsinkin manipulointi ja juonittelu. Aina kun näköpiiriinsä osui uusi mies, niin heti piti mennä sitä liehittelemään. Ja valehteli niille ties mitä. Tuijotteli myös itteään peilistä tuntikaupalla, vaihtoi vaatteita, meikkasi ja otti kuvia, mutta muille väitti että ulkonäköasiat ei kiinnosta. Siinä paljastus rapunaisesta! Kuitenkin kaikesta huolimatta roikkui minussa, ja yritti rajoittaa ja manipuloida. Mustasukkaisena luki myös tekstiviestini jne. Oon niin onnellinen että pääsin siitä naisesta eroon. Senkin jälkeen yritti ängetä seuraan ties millä tekosyyllä. Ja kyse ei ole mistään teini ikäisestä!


    • 5+6

      Rapunaisena sanon tämän verran,
      perhe, koti ja ystävät menevät kaiken edelle.
      Olen läheisiäni kohtaan lämmin, rakastava, uhrautuva ja teen kirjaimellisesti kaikkeni että rakastamillani ihmisillä olisi hyvä olla,
      en mieti itseäni hetkeäkään jos voin auttaa teoillani lähimmäisiäni.

      MUTTA

      jos koen vääryyttä, jolla tarkoitan nyt pettämistä, valehtelua, selän takana puhumista yms on varmaa että isken takaisin, jos se koskee minua tai läheisiäni. Siinä kohtaa rakentuu nimenomaan se ravun kuori joka kätkee pelottavan hyvin hauraan sisustan ja häikäilemättömyys, ylpeys ja ilkeys tulee kuvioon. Toisinsanoen muutun silmänräpäyksessä maailman kylmimmäksi ihmiseksi jos näen toisen henkilön toimivan väärin, kun luottamus ja arvostus on mennyt ei ole enää minun asiani olla ystävällinen ja hyvä toista kohtaan.

      Koskaan en ole pettänyt, enkä väitäkään että kaikki ravut toimisivat kuvailemallani tavalla. Tiedän itsekin rapuja, niin miehiä kuin naisia jotka eivät välttämättä ole maailman luotettavimpia tapauksia. Itse silti olen perustanut aina siihen että kohtelen välittämistäni ihmisistä niin hyvin kuin osaan, mutta jos minua tai rakkaitani loukataan verisesti, loukkaan varmasti takaisin sata kertaa pahemmin sekuntiakaan empimättä.

    • Vanha alotus mutta pitääpä silti vastata. ;)

      Vaikutat jo viestin perusteella ihmiseltä, jota tosiaan tekee vähän mieli nälviä ja palauttaa maan pinnalle. ;) Puhut itsesi pussiin jo aloituksessa: "...Ovat itse kaikkitietäviä ja ikäviä huomauttelijoita,koska luulevat voivansa parantaa omaa pientä egoaan haukkumalla/nälvimällä muita ihmisiä." Itsestäsikö tässä puhut? ;) Ja sinullako sitten on hyvä itsetunto, kun olet antanut vaivaisen ravun noin saada itsesi tolaltasi? :) Olisit myös huomattavasti uskottavampi, jos olisit edes perustellut, mikä tapahtuma saa sinut ajattelemaan mainitsemallasi tavalla.

      En tietenkään voi puhua kaikkien rapujen puolesta, mutta itse ainakin suhtaudun uusiin tuttavuuksiin avoimesti. Käytän tehokkaasti sarkasmia tuttujen kesken arkielämän puheessa, ja siksi haluan olla ihmisten seurassa, jotka kestävät myös nauraa itselleen. Vaikka olenkin välillä todella v****maisen ailahtelevainen ja tunteellinen, olen ehdottoman luotettava.

      Manipulointiin ja kylmyyteen turvaudutaan vain ja ainoastaan itsepuolustuksena ja viimeisenä oljenkortena, ja silloin siitä kyllä otetaan kaikki irti. :D Ja tavoite on kutakuinkin saavutettu, kun vastapuoli tulee Suomi24-palstalle nolaamaan itsensä, heh! ;) Se kait on se ravun kuuluisa "kova kuori" mihin oot törmännyt, mikä suojaa sitä herkkää sisintä. =)

    • krapu^^

      Olen itse rapunainen ja muut rapunaiset jotka olen tuntenut, ovat olleet ilkeitä nimenomaan minua kohtaan. :( Enkä edes tiedä miksi, itse en ole ilkeä muille.

      • Mrapu^^

        Saisko rapumies ottaa rapunaisen saksillaan otteeseen. Pois en päästäis. :D


    • ritulo

      ikävä että olet tuota mieltä. Pitäiskö kasoa peiliin. Rapu nainen on kodin pomo, äidillinen ja tunneihminen. Hän peittää tunteensa kun hyökätään.

    • nkauris

      Monia rapunaisia tunnen ja kaikki ovat jotenkin samanlaisia.. Pomottelevia, ja usein myös hyvin itserakkaita. Huomaan helposti jos ihminen on rapu, miehistä en niinkään mutta naisissa niitä samoja piirteitä aina vain ilmenee. Ja en tietenkään yleistä, minun kohdalle on ehkä vain sattumalta tullut liikaa rapuja tai sitten asia on näin. :)

      • kyllästynyt

        olen samaa mieltä, tämä rapunainen jonka tunsin, on tosi ilkeä mielinen , ei koskaan sano mitään positiivistä toisista ihmisistä , ja ei varsinkaan toisista naisista, ja suuttu jos toiset ei ole samaa mieltä , ja on tosi vainoharhainen , sälekaihtimet alas että naapurit ei näe. onneksi ei tarvii enää nähdä tätä myrkkykäärmettä, toisaalta säälin häntä jotenkin, ei se varmaan ite voi hyvin kun on noin pahansuopa kaikille


    • MasterZeromus

      Olen aloittelijan kanssa täysin samaa mieltä vaikka olen itse Rapu en todellakaan katso noita mainitsemisia piirteitä ylpeilyn aiheena. Johtuneekohan siitä että minulla on paitsi Rapu tekijää myös Härkä että Leijona tekijää joten olen sekä uskollinen että rehellinen. Yksi jokaiselle!

    • Tunnustan!

      löysin itseni tästä..

    • aaateli

      tämänhetkinen poikaystäväni jonka kanssa ollaan seurusteltu 2 v, on tasan tuollainen joka aloitusviestissä on.

    • darkranger

      olen itse rapunainen ja myönnän että jotkut asiat ovat totta mutta suurin osa ei ole
      (itse olen aika samallainen 2 asiassa)

      • matti ja oulu

        Joo. Melekosta puhetta. Minun rapu luonnetta on kyllä kehuttu. No ei tietenkään entinen vaimonk eron tultua ja avioliitossakaan aina. Mehän oltaisiinkin yhessä jos ,vikoja ei minusta hänelle löytyis. No hän on lasteni rakas äiti ja tietysti annan hänelle anteeksi moitteeni,mitä tuli. Ite oon tunteellinen ja minä haluan elämää ajatella sillälailla,että tee toiselle siten,miten haluat ,että sinua kohellaan. Tykkään minä tosiaan niin palio itestäni. Loppuun asti oon ihmisten kaveri,mutta suutun selekään puukottajille sitten hirviästi. Itelleni oon vihanen ,jos huomaan ,että mukavuuttani on käytetty hyväksi. Sitä tahtoo sattua. Ehkä oon sinisilimänen ja nään punasta liian myöhään. Kaikille hyvvää alakavaa vuotta ja kevättä . Se o moro


    • RapRap

      Puhutaanko tässä nyt todellakin ravuista? Eikö heidän pitäisi juuri olla mielyttäviä rauhallisia koti-ihmisiä, jotka pitää huolen muista?

      Itse olen rapu, enkä koe itseäni mitenkään kierona ja vttumaisena. yksi rapukaverini, tosin synytnyt juuri ennen leijonan merkkiä, on mukavin ja ystävällisin tuntemani ihminen. No ettei mene ihan ylistämiseksi, niin tunnen kyllä yhden rapumiehen, joka on kyllä umpikiero, puhuu sujuvaa potaskaa ja kiusaa hyväuskosia ihmisiä keksityillä jutuillaan. No kai tuo on ihan yleistä miehillä, horoskooppia katsomatta :D

    • rapunen

      hahah sähän sen sanoit :D

    • Hevonpylly

      Täytyy itsekin todeta, että kaikki veemäisimmät naiset ovat rapuja. Siis todellakin. Ihmettelen myös luonnekuvausten :" Ravut ovat huolehtivaisia, kaikkensa antavia äitihahmoja". Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Asettavat aina itsensä ja puolisonsa lastensa edelle. Kaikki lemmikit jää hoitamatta. Se ääretön halu ottaa hoitoonsa eläimiä ja lapsia ei tarkoita, että toimisivat vastuullisesti ja huolehtien. Rapumiehistä ei niin suurta kokemusta.

    • MrJuha82outolintu

      Rapu ei oo pohjimmiltaan paha vaan hyvää tahtova, mut ehkä sitten hankala, jos sille ollaan hankala eli toisinsanoen ravut ei oo kiusaajia vaan ne on kiusaajia, jotka kiusaa rapuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe