Asianajotoimisto Tuutti Tampereelta

asiatonta käytöstä

Sain ko. asianajotoimistosta harvinaisen silmiinpistävän
törkeää palvelua ja huonoa käytöstä.

En suosittele.

105

12993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seurannut

      Joo asianajo Toimisto Tuutti on kaikkea muuta kuin palvelu yritys. Älkää koskaan erehtykö asiakkaaksi, tai saatte katua erehdystä.

      • petety

        Paska toimisto varokaa


      • Anonyymi
        petety kirjoitti:

        Paska toimisto varokaa

        Poikiva toimisto. Välttäkää.


    • ehkäeikiinnosta

      Käsittääkseni Tuutti onkin profiloitunut asianajajaksi, joka saa toimeksiannon yleensä pleksin takaa.

    • Oikeusturvat

      Eikös J.Tuutin toimistossa ole useampakin juristi? haluisin tietää ketä nämä arvostelut koskee? nimiä?
      -Tuutin toimisto miten niin profiloitunut? eikös se ole hyvä jos laki apua saa silloin kun sitä tarvitsee.
      -Tuutin toimisto ei ole sen ihmeellisempi, kuin muutkaan asianajo toimistot, joissa ei vastata soitopyyntöihin ja tai sähköpostiin tai mihinkään muuhunkaan tiedusteluun. tämä välinpitämättömyys on levinnyt viranomaisista yksityis sektorillekin, eli eipä yllätä. oikeusturva on enää pelkkä sana ilman käsitettä.

      • jumala-asianajaja

        Asianajajat ovat jumalia.
        Heitä ei saa arvostella..
        Minä haastoin yhden oikeuteen.
        Siitä seurasi että en ole sen jälkeen saanut asianajajaa.
        Kaikki sanovat etteivät ehdi tai muuta vastaavaa.
        Yksi tunnusti että olen mustalla listalla enkä tule saamaan asianajajaa.


      • Anonyymi
        jumala-asianajaja kirjoitti:

        Asianajajat ovat jumalia.
        Heitä ei saa arvostella..
        Minä haastoin yhden oikeuteen.
        Siitä seurasi että en ole sen jälkeen saanut asianajajaa.
        Kaikki sanovat etteivät ehdi tai muuta vastaavaa.
        Yksi tunnusti että olen mustalla listalla enkä tule saamaan asianajajaa.

        Huomaa: yksi tunnusti!
        Siis musta lista löytyy.


      • Anonyymi
        jumala-asianajaja kirjoitti:

        Asianajajat ovat jumalia.
        Heitä ei saa arvostella..
        Minä haastoin yhden oikeuteen.
        Siitä seurasi että en ole sen jälkeen saanut asianajajaa.
        Kaikki sanovat etteivät ehdi tai muuta vastaavaa.
        Yksi tunnusti että olen mustalla listalla enkä tule saamaan asianajajaa.

        Eräs poliisi sanoi minulle kerran ett ä tuomarit ovat jumalia.
        Jos kärjsalissa on tuomarijumalia ja asianajajajumalia, niin aika teologi pitää olla päästäkeen esittämään omaa näkökulmaa.


    • Andyr

      Eikö kenelläkään ole mitään konkreettista sanotavaa tuutin toimistosta?

      • kommentoija55

        NIIN on ja muut asianajajat ALTA ARVOSTELU YKSIKÖN.Olen yhtä paperia odottanut noin 2 vuotta EI OLE VIELÄ TULLUT PERILLE.


      • Anonyymi

        Töttis on tattis..


    • HornankoTuutti

      Ai se on J. Tuutti, luulin että H. Tuutti, eli Hornan Tuutti xD

    • LakiEiOleKaikilleSama

      Hyvä, että huonoista kokemuksista kerrotaan. Nimet vaan reilusti esiin ja kerrotaan mitä on tehty. Oon kuullut lukemattomia tapauksia, joissa rahastetaan köyhiltä kaikki mahdollinen.

    • Maunolandia

      Minä olen aina saanut ko.firmasta kaiken palvelun ja välillä enemmänkin mitä on ees sovittu,hoitavat kaikki asiat hyvin ja tehokkaasti.Suosittelen lämpimästi :)

    • Iso-Rami

      Erinomaista, asiallista palvelua Tuutilta saa

      • Anonyymi

        No Jaska, äläpä jauha paskaa.


    • Erittäinjärkyttävää

      Itse sain myös käsittämättömän järkyttävää palvelua.
      Aluksi odotin lakimiehen yhteydenottoa kuukauden, kun oli tarkotus sopia aika tapaamiseen korvausten laatimisen vuoksi ja vasta useiden yhteydenottopyyntöjen jälkeen ilmoitettiin ettei kys.o aa hoidakaan asiaani ollenkaan vaan asian ottaa käsittelyyn toinen henkilö. No sovittiin tapaaminen joka kesti ehkä 45 min missä käytiin syytekohdat läpi niin ; mitä tästä pyydetään, mitä tästä ja asia paketissa nähdään oikeudessa? Ilman että henkilö halusi tietää yhtään taustaa tai kysyi yhtään mitään asiaan liittyen.

      Kokonaisuudessaaan Asianajotoimisto vaihtoi lakimiestäni 3 kertaa kysymättä minulta lupaa, saatika ilmoittaneet asiasta ilman erikseen kysymistä.
      Kaikenlisäksi hoitivat vielä vakuutuksen korvaushakemuksenkin niin vajaavasti ja ilmoittivat että "päämieheltä ei ole tullut tietoa että vakuutusta olisi ollut" vaikka itse toimitin tiedot aa:lle missä yhtiössä milloinkin vakuutukset ovat olleet ja tämän tuloksena sain kielteisen korvauspäätöksen.
      Taas kun kyselin perään pitäisikö vaikka suunnitella tai tavata ennen oikeudenkäyntiä ja jutella tapauksesta kun tuntuu että aa:lla ei ole asiasta mitään tietoa niin ilmoitettiin että kys. O asianajaja ei tulekaan oikeuteen koska hän on kesälomalla silloin, vaan sinne tulee taas joku muu joka ei tiedä asiastani sitäkään vähää. Vaikkakin käsittelypäivä oli ilmoitettu 3 vkoa sitten, hänen tuli mieleen ilmoittaa asiasta vasta kun kysyin.
      Loppujen lopuksi vaihdoin asianajotoimistoa. Ainakaan huonompaan suuntaan ei voi enää mennä. En suosittele kenellekään!

      • sartsuli1970

        sIIS MULLE KÄVI MELKOLAILLA SAMALAI. MITÄÄN EI HOIDETTU EIKÄ OMA ASIANAJAJA SAAPUNUT OIKEUTEEN VAAN JOKU TUNTEMATON. nYT NOSTANKIN SYYTTEEN HÄNTÄ KOHTAAN.


    • Asiakas10v

      Suomen paras asianajotoimisto. Suosittelen!

      • Anonyymi

        😁🤣😂🐷😴💊👎🤮🥕🐖🚔


    • Sapadap

      Tosi törkeää asiakaspalvelua sain minäkin kohdata tältä AA-toimistolta ja nimenomaan J:ltä. En suosittele kenellekään. Ei vaikuttanut kovin ammattitaitoiselta toiminnalta.

    • SULAA

      TUUTTI

    • Lonelyway

      Jaakko Tuutti on huippu työssään.. näitä ei montaa ole Tampereella.. ellei lasketa Matti Cedercreutzia, Ville Salosta ja Kaarle Gummerrusta

    • kommentoija55

      Niin on.Huono palvelu huonot tuomarit,

    • Markkussss

      Rikoksentekijässä itsessäänhän ei ole mitään vikaa jos tulee tuomituksi? Ei sitä syyllistä puhu vapaaksi yksikään asianajaja.

      Itse sain upeaa palvelua, parhaat kiitokseni asiani hoitajalle. Ammattitaitoinen palvelu ja luottamuksellinen asiakassuhde on näissä asioissa kaiken a ja o ja se Tuutilla osataan.

    • kommentoija55

      Huono asiaton .EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

      • kommentoija555

        Minä suosittelen, ja ERITTÄIN LÄMPIMÄSTI.


    • kommentoija55

      Huonoa yksi paperi on tehnyt matkaa 2 vuotta Jaakko Tuuutin toimistolta minulle?

      • Paperinkierrätys

        No käy kysymässä uudestaan.


    • AsiakasTuutti

      Parasta palvelua koskaan. Vastapuoleen osui ja upposi.

      • Anonyymi

        Upposi upposi, jopa Titanic upposi aikoinaan. Nyt upposi uubee.. Kooärpeen äijät ei oo turhaan uimahallissa treenanneen. Uppopalloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upposi upposi, jopa Titanic upposi aikoinaan. Nyt upposi uubee.. Kooärpeen äijät ei oo turhaan uimahallissa treenanneen. Uppopalloo.

        Juuri nyt uppoaa HA.. 😎


    • Antero990

      erittäin asiantuntevaa palvelua; Ihmettelen kitisijöitä täällä - lienette olleet Tuutin vastapuolella? Tuutti itse on elävä legenda ja hänen toimistonsa maineikas siitä ettei sinne ketä tahansa palkata.

      • Antero990

        Ainoastaan erittäin tyytyväinen asiakas.


      • Anonyymi

        Ei palkata ei.. Nieminen tms. vasikka kyllä palkataan.


    • urtikossa

      Asianaja ja tienaa n. 250 euroa tunnissa siitä ettei tiedä mitään, kokemusta on jyväskylästä, eli itse kannattaa hoitaa kaikki mitkä vaan pystyy ilman "asian"..

    • kokemusta

      Pätevin asianajaja Suomessa ja ihmisenä erittäin mielyttävää. 👍❤️

      Nuo haukkumiset ova täällä ikäviä.👎

    • pulkkakai

      mitä v****a tällasta arvostelua?? meikä sai upeata palvelua toimistolta, asiani hoidettiin suit sait syyttet hylättiin ja elämä jatkuu... todella lämmin henkistä palvelua =)

    • Anonyymi

      Sehän on kaikki itsestä kiinni,(rikoksentekijät luottavat Tuuttiin, hän oli Tampereella paras,en tiedä enää.Syyttäjä tuomitsee,asianajajapuolustaa,oma puolustus paras lääke.

    • Anonyymi

      Ammattitaidoton ja huono palvelu, siksipä hänellä nykyään lähinnä vain oikeusaputoimiston sarja rikollisia asiakkaina

    • Anonyymi

      Jotakin perin outo siin flakassa on ja yhteyksiä, tosin mistäpä sitä oikeaa avustajaa saa? ei mistään, joskus kovin ihmetyttää suomen huippu juristit kuinka ne toisinaan jopa yllättää joko ammmatilista osaamista esiin tuoden ja toisinaan ovat kuin apukoululaiset.mitään osaamattomia.mistä siis johtuu nuo käännökset? tilanteen mukaan kuin tuuliviirit..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oliko Tuutti vastapuolen asiamies, kun morkkaat vai onko Tampereella liikaa kilpailua ?

      • Anonyymi

        Niinkin asian voi ilmaista. Tuutti istuu poliisin polvella. Usko tai älä, mutta tämä on tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkin asian voi ilmaista. Tuutti istuu poliisin polvella. Usko tai älä, mutta tämä on tieto.

        Ei asianajaja pärjää ilman asiallista suhdetta poliisiin.
        Polvella istuminen taas kuuluu poliitikkojen sanastoon.
        Matti Vanhasen polvet onkin leikattu, olen muistavinani.


    • Anonyymi

      Yllättävään maamiinaan ajautui Tuutti. Nacci ei saa yhteyttä espanjalaiseen asianajajaan.
      Niin mikäs nyt neuvoksi?
      Menikö sormi suuhun?
      Vai loppuiko kielitaito Jaakolla?

    • Anonyymi

      Onko Tuutti todella niin kädetön ettei osaa ottaa yhteyttä espanjalaiseen asianajajaan?

    • Anonyymi

      Olipa rohkeaa tekstiä, eikä mitään selvitystä tai perustelua. Toivottavasti et suoralla iP lähettänyt.

      • Anonyymi

        Kalvi, mikä kalvi.


    • Anonyymi

      Surullisen säälittävä tapaus, saimme vaimoni kanssa todella huonoa palvelua Jaakko Tuutilta joka hoiti homman niin ala-arvoisesti että jouduimme itse maksumiehiksi, mies oli hukannut paperit eikä löytänyt niitä oikeudessa, änkytti vain jotain ja tuomarikin joutui useampaan kertaan huomauttamaan Jaakkoa

      Emme todellakaan voi suositella kenellekään

    • Anonyymi

      Pakko olla suorastaan salaliitossa Naccin kaa, eihn tuosuhde muuten voi toimia.

      • Anonyymi

        Niin, on ehkä useampikin " ammattilainen" vienyt Jaakko Tuuttia kuin litran mittaa.


    • Anonyymi

      Minulla ollut Jaakko Asianajajana yli neljännes vuosisadan. On saanut alioikeuden pakkotuomioita nurin hovissa, ihan niitä pisimpiäkin, mitä laki tuntee.
      Jaakko itse ei ota uusia asiakkaita, mutta paperit, yhteydenpito, ja asiakkaan puolustaminen aina erittäin ammattitaitoista.
      Yhteydenpito helppoa, poliisit toki sitä joskus vaikeuttavat, kun Jaakko on todella aina päämiehen puolella, ehdottomasti ja loppuun asti.
      En ymmärrä tätä anonyymi kitinää, liekö työttömien kilpailevien asianajajien paasausta, mutta ei tässä maassa ole mitään ' Ben Matlockia', koska poliisivaltiossa tuomiot on etukäteen suurimmaksi osaksi päätetty.
      Jaakko rikosasioissa ammattilainen, sen tietää jokainen rikossyytteessä ollut, näin yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Onko Jaakko Tuutti sukua vapaamuurari Ari Juhani Tuutille?

        Vapaamuurarien jäsenlista:
        Tuutti Ari Juhani projektipäällikkö DI TkL
        Oulu


    • Anonyymi

      Olin nuorena seksuaalirikoksen uhri ja tämä ko Tuutti avusti tekijää. Siinä ei itsessään tietenkään mitään pahaa, mutta hänen muu käytöksensä ja puheensa minua kohtaan oli ala-arvoista. Vähän kuin olisin itse ollut tekijä ja solvattavana, ei tuntunut oikeudenkäynniltä Suomessa. Tämän on todenneet myös muut asianajajat.

      Tekijä kaikesta huolimatta tuomittiin. Kokemus itsessään semivaikea niin paljon helpompi se olisi ollut asiallinen henkilö Tuutin tilalla.

    • Anonyymi

      Kiinteistökuningatarkin käyttää rosvojaakkoa !

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe