AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Scandinavian marketing gainer. Kokemuksia?

Scandinavian marketing gainer. Kokemuksia?

15 Vastausta 1 337 Lukukertaa
Minkälaisia kokemuksia siellä olleilla on yrityksestä? Ootteko saanut tessin mukaista palkkaa, onko hyvä ilmapiiri jne.?
En tiiä tuleeko tää myöhässä mutta en todellakaan suosittele!
pohjapalkka on siellä 1 SENTIN!! ja siihen provikat päälle, jotka nekin ovat tosi paskoja. jos et esim saa yhtenä 8 tunnin työpäivänä mitään myytyä, olet tienannut vain 8senttiä sinä päivänä. nii joo, ja sairaslomalta ei palkkaa, tauko ajat omituisia mitähän vielä..
Mutta tuo viestihän ei pidä paikkaansa. Suosittelen, että "anika90" ottaa yhteyttä ko. yritykseen ja kysyy nämä asiat. Ja ei, en ole töissä kyseisessä yrityksessä.
Meilläpäin vakkareille ei oo töitä ja mollissa hakevat kokoajan lisää... kuulemma ilmapiirikään ei ole ihan kaikista parhain.
Gaineuristic Pleasures, Baby!

Sipsottelen yritystä lämpimästi kaikille menestyjille!

Ja se on jumalauta OIKEIN!

Kyllä töitä riittää!

Kovat lähtee mukaan, pehmeet jää kotiin!

Kun miettii millaisia siirtoja on tehty, tosiasia on ettei menestyksekkäämpää alan yritystä ole pk-seudulla enää 2015.

TODELLA ISO PAUKKU ON TULOSSA
Kävin sitten viime vuonna yrittämässä Scandinavian Marketing Gainerilla. Työhaastattelussa puhuttiin liki 8 euron tuntipalkasta, mutta itse töissä paljastuikin, että palkka on tämä 1 sentti/tunti. Lisäksi minulle maksettiin palkkaa vähemmän kuin mitä olisin provisioillakaan saanut. Netistä minulle selvisi, että yritys on näköjään toiminut useilla eri nimillä. On sanomattakin selvää, että työura ko. yrityksesssä jäi kovin lyhyeksi.
Olin siellä n. 3 pv . Minulle luvattiin oman äidinkielen hommia heti toisena päivänä eikä mitään kuulunut. (lupasivat kertoa miten hommassa edetään) kun kysyin minne homma meni sain vain kuulla: No nyt tehdään vain näitä suomenkielisiä hommia. Tuli sellainen kakarafiilis jossa tenava kysyy äidin lupaamaa tikkunekkaa ja sanookin että nyt syödään vain puuroa.
Olisivat voineet kertoa että työtehtävä on siirtynyt tällä hetkellä/työtehtävää ei ole
(nojaa eihän nyt näin rehellisiä voida olla) tai että tehtävä on loppuun suoritettu.

joten lähdin pois.
Good for you, Provoice on toinen samanlainen ns. "jeejee kaikki sikahyvin -firma" ja tonneittain palkkaa ilman kokemusta,, jeps. Kaikkea hyvää kaikille jotka yrittää duunia tehdä, huijareillekin... Duunia se on silti ja parempaa onnea parempiin mestoihin =)
Gainer on paras. Firmoja kaatuu, Weckman pysyy... Gainer vaan on ja myynti vauhdittuu. Kateellisille on omat jeuro palkat.
Turmatkaa virilaisry kantakaa kehsnsiset koljpnvitttB tsistrluun danktopik@s matPsuseet kun
Nosto!

Gainer taas etsii uusia työntekijöitä. Kokemuksia! Onko tosiaan vieläkin tuo 1snt tuntipalkka?! Itse ainakin ilmoissaan puhuvat 10e takuutuntipalkasta?
Tarkotuksena oli kyllä vastata tähän, mutta meni nyt yleisesti sitten : D
Gainerilla on harjotteluaika, jolloin on turvapalkkana 12e/h. Kestää 2-4kk, jonka jälkeen turvapalkka tipahtaa minimipalkkaan eli onko se nyt 9.5e/h näinä päivinä.

Mutta tosiaan puhelinmyyntiä kun on, niin provikkaan nyt kannattaa tähdätä ja sitä ofc vaaditaankin. Rento ympäristö, jos puhelinmyyntiä jaksaa vääntää, mukavia ihmisiäkin löytyy ja pomoihin on helppo ottaa yhteyttä kun samassa tilassa pyörii ympyrää ja häärää omiaan. Joustavat työajatkin, että ns. "tienaat ihan sen verran kun haluat" meiningillä.

Mutta tosiaan niistä provikoista, itse ainakin aikanaan yllätyin positiivisesti, että erittäin kohtuu summaa saa väännettyä. Jos esim. nyt on sähkömyyjää haussa, niin sehän on 17e/kauppa. VKL taisi olla 12e/17e/25e per kauppa, riippuen projektista. Tietenkin kannattaa haastattelussa käydä, jos tulee kutsu, sielä tulee enemmän sitten infoa, kuten jokasessa työpaikassa aina.

Nimimerkillä Helsingin konttorilla ollut.
Jos sentin saa tunnissa, se on 40 tunnilla viikossa kuukausipalkkana jo melkein kaksi euroa.

Vittuako siis valitatte.

2 eurolla saa kilon banaaneja. Niitä naamaan ja vanhempien luona asuen, ettei mene vuokraa tai öaskuja.

se on siinä!!!!!!
ihan paska paikka eivät maksa liksoja niinkuin pitää!
Olin Gainerillä hommissa ja aluksi annettiin ymmärtää, että on OK tehdä "vain sen verran miten itselle sopii." Eli omat menot pystyi muka sovittamaan soitteluun ilman varsinaista työaikaa. Opiskelijalle fine.

Katin kontit! Parin kk:n kuluttua esimies alkoi hiostaa, että pitää tehdä pidempää päivää, jotta tulisi tulosta enemmän. Ei sitä työtä pysty tekemään mitään 8:aa tuntia, koska korvat alkavat soida sitä puhelimen hälyytystä kuunnellessa. Lisäksi työtila on jaettu sermeillä, joten viereisen seinän takana huutava naapurimyyjä häiritsee todellakin muuta ympäristöä ja kuuluu puhelimen läpi asiakkaallekin.

Alkoi myös hlökohtaisesti tympiä se ihmisten häirintä puhelimitse, sillä vaikka tuotetta kuinka markkinoi hyödyllisenä (=Veronmaksajien keskusliiton jäsenyys), se kiinnosti aika harvoja, sillä samoja palveluita voi käyttää ihan ilman jäsenyyttäkin (maksullisesti tosin). Lähdin siis nostelemaan. Palkkaa sain muutaman satasen.
 /   /  /  / Scandinavian marketing gainer. Kokemuksia?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta