Epäonnistunut huulten muotoilu?! apua!

unikekoliini

Hei,

tein ilmeisesti karsean virheen ja pilasin ulkonäköni ottamalla Revanesse -täyteainetta ylähuuleeni, joka aikaisemmin oli huomattavasti pienempi kuin alahuuleni. Laitosta on nyt 1,5 viikkoa ja ylähuuli on edelleen älyttömän turpea, ankkamainen ja poikaystävänikin mielestä todella luonnoton. :( Ahdistaa koko ajan, häpeän huuliani ja todella moni on huomauttanut että "ootkos ottanu botoxia huuliin kun noin turvottaa??"..

Voiko turvotus kestää näin kauan vai onko lopullinen lopputulos tässä??? :(

33

12962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fvw;rtw;

      Ihan ensinnakin voit huomauttaa, etta Botoxia ei kayteta silla tavalla, vaan ryppyihin.

      Toisekseen varmaan allekirjoitit jonkinlaisen sopimuksen, ennenkuin ihon alle mentiin? Lue se lapi.

      • pöllö*

        Mitä ihmeen kirjallisia sopimuksia? Teetkö itse kirjallisia sopimuksia kauneudenhoidoista?


    • ottikohan liikaa

      Mikä ihme siinä on että ihminen ei ole tyytyväinen itseensä silloin kun on normaalin näköinen, kaikki nykyisin ovat ankan näköisiä. Kunhan joutuisit ihan oikeasti ottamaan botoksia kovien kipujen vuoksi tai muiden sairauden vuoksi niin et takuulla edes ajattelisi ankan huulia.Olen aina ihmetellyt miksi näin tehdään, ja kenen vuoksi sillä minä en usko selitystä että oman itsensä vuoksi. Kauniita huulia ei tule ruiskeilla, siksi pitäisi olla tyytyväinen siihen mitä on. Mutta jos se nyt elämääsi keventää olla turvoontuneiden eripari huulien kanssa niin kai sun täytyy saada tehdä niin.

    • hekoheko!!

      Edelliselle vastaajalle nimim. "ottikohan liikaa", turha sun on siellä moralisoida ihmisten syitä siihen miksi haluavat korjata itseänsä eri tavoin. Sä sit varmaan otat sitä botoksia kovien kipujen takiako?? -tuskinpa. Jos sun on pakko tulla tänne nyrpisteleen nokkaas muiden tekemisille niin pysy edes asiassa äläkä vollaa siellä.

    • Nounounou

      Täytyy kyllä myös sanoa, että näillä täyteaineilla ei kaunista lopputulosta saa. Tulos näyttää musta poikkeuksetta siltä, kuin olis saanut jonkun kauheen iskun suoraan keskelle leipäluukkua...

      • Järki pelissä

        Kyllä niillä saa, mutta järki pitää olla siinä hommassa. Huuliin en sitä laittaisi. Mutta syvä sibeliusryppyni on jo loistanut poissaolollaan vuosia kun restylanea siihin piikitin. Parin kolmen vuoden välein on tarvinnut uusia eli on pitkäkestoinen vaikutus sillä. Botoxia en tarvitse eikä se olisi edes noin pitkävaikutteinen. Paljon kalliimpikin on. Nälkä ei saa kasvaa tässä prosessissa.


    • Valery

      Kyllä se turvotus laskee ajan myötä ja itsestä monesti tuntuu että ylähuuli on kovin turpea vaikka toiset eivät välttämättä huomaa mitään. Itselläni on laitettu monta kertaa huulet ja yleensä on onnistunut erittäin hyvin ja normaalisti viivahuulisena olen ollut erittäin tyytyväinen pieneen "pehmennykseen" mikä huuliini on tehty jolloin en ole niin kireän näköinen.
      Nyt kun huulet ovat normaalit niin tunnen oloni epänormaaliksi, koska ne pikkaisen täyteläisemmät huulet pukevat minua paljon paremmin!
      Jos olet kovin nuori niin en suosittele käyttämään koska huulten kudos venyy ja jos et enää haluakaan laittaa niin huulet voivat rypistyä ennen aikojaan jos kovin nuorena aloittaa. Itse olin jo yli 40 kun ensimmäisen kerran otin täytettä huuliini.

    • l22

      turvotus laskee pikkuhiljaa, en tiedä lohduttaako mutta huulet on varmasti muutaman kuukauden päästä kivannäköiset.. itse menin kanssa kokeilemaan restylanea ja tulos oli rumempi kuin omat normaalipaksuiset huuleni. en muista tarkalleen kauanko meni, mutta onneksi nää aineet ei ole ikuisia. ylähuulta ei kannata täyttää, itekin se piti kantapään kautta kokea ennen kun uskoin. nyt sulla on vähän aikaa sellaset huulet eikä sille mitään voi, ne kuitenkin palautuu vähitellen!

    • dfghas

      UUden tutkimuksen mukaan, turvotus lisääntyy, ajan myötä.
      Mutta älä huoli, muuta afrikkaan, siellä sinulle löytyy lajitovereita jotka eivät huuliasi tuiojota. Sinä typerä nainen.

    • eioo2121

      Hei ap,
      Onko turvotus jo laskenut vai vieläkö huulet ovat turvonneet? Kävin itse juuri pistämässä revanessea ja minulla on sama homma. Tosin luulen, että itselläni turvotus johtuu siitä, että muotoilin hoidon jälkeen itse illalla aika kovin sormin huulia, jotta aineesta ei jäisi pahkuroita huuliin.

    • Hei!

      Olen kosmetologiksi valmistumassa keväällä ja teen opinnäytetyötä kasvojen injektiohoidoista (botox, täyteaineet, rasvansiirto).
      Osana työtä on pienimuotoinen tutkimus, johon haen vastaajia. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina.

      Onko Sinulle tehty kyseinen toimenpide?
      Haaveiletko siitä?
      Vai oletko kenties täysin injektiohoitoja vastaan?

      Otathan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen jenninpaattotyo @ gmail . com (poista välit), niin lähetän kysymykset.

      • lipstikka

        Kiinnostaisi tietää; tuntuuko huulissa jotain muhkuroita tai pahkuroita täyteaineiden laiton jälkeen? Ja jos niitä on niin missä ajassa ne mahdollisesti häviävät vai häviävätkö ne vasta sitten kun aine hiljalleen poistuu kudoksesta.
        Asiallisia kommentteja kiitos. :)

        Tuleeko huulista jotenkin tunnottomat?


      • Minna

        Ei kosmetologit saa pistää ollenkaan mielestäni!!!!!Juuri ton takia tuleekin epäoonistumisia. Itse käyn ainoastaan lääkärillä!


    • helpme--

      kauanko sinulla kesti että aine lähti pois ja huulet näytti taas normaaleilta?? tei meinaan saman virheen ja nyt harmittaa!! kaiken lisäks huulten liikutteleminen on jäykkää.....

    • limbo1

      Itselleni on laitettu useita eri täyteaineita, ja mielestäni kyse on tekniikasta ja siitä miten hyvin aine tasoitetaan hoidon jälkeen. Viimeksi laitettiin Revanessea ja tuli todela hyvät. Juvederm aiheutti pahkurat mutta luulen että kyse oli tasoituksen puutteesta.

    • plast.kirurgille

      Kyllä Botoxia voidaan laittaa huuliin?
      Mutta ainoastaan lääkäri tai sairaanhoitaja saisi ylensäkkään laittaa piikkejä.
      Esim:Restyline on siitä hyvä aina,ettei siinä muovia ja sitä ei kosmetologit saa laittaa ja siitä ei sivuvaikutuksia.
      Kaikki muut mitä kosmetologit saa laittaa on sellaisia,joissa esimerkiksi muovia mukana.
      Eli mieti,kuka laittaa ja missä.

    • miettisit

      Haha hajoo siihen.
      Joo en kyl tajuu miks pitää kasvonsa / kroppansa pilata moisilla! ps. oon mies.

    • Kosmeralda

      Kosmetologina voin kertoa että vain lääkärit pistävät botoxia ja harvemmin huuliin. Muistetaan kuitenkin että botox on hermomyrkky ja sen tehtävä on lamaannuttaa mm. ilmeiden aiheuttamia ryppyjä, jos botox on huulissa on se hyvin pieninä määrinä esim ylähuulen reunalla lamaannuttamassa ns.tupakkaryppyjä. Tai vaihtoehtoisesti leukaperiin nostamaan suupieliä. Revanesse on loistava täyteaine eikä aiheuta minkäänlaisia huonoja vaikutuksia itsessään vaan täyteaineena pistettynä hyvä ja pitkäkestoinen aine varsinkin huulissa.

    • Epätoivoinen

      Hei, olis kiva kuulla, miten sulla kävi?
      Oliko se vaan turvotusta, vai olitko tyytymätön tulokseen?
      Otin itte just ja mulla on kans ankkanmaisen turpea ylähuuli....joudunko kestämään tämän kanssa seuraavat puoli vuotta?

    • ULrika99

      Onpa todella ikävä tapahtuma:(

    • ei enään ikinä

      Kävin eilen ottamassa ns. tupakkaryppyihin resyltanea 1 ml ja ylähuuli on nyt turvoksissa. Miesystävä oli järkyttynyt kun näki minut. Ihan kuin ankka. Hitto miten voinkin olla näin tyhmä!!!

    • PettynytGjh

      Yksi kokemus Revanessesta ja samalla viimeinen. Älkää tehkö samaa virhettä. Muhkurainen ja epäluonnollinen tulos. Nyt voi vaan kirota sitä pitkäkestoisuutta.

    • Miisukka

      Mulla on kyllä hyviä kokemuksia Revanessesta. Huonot kokemukset olen sanut Juvedermista joka aiheutti paakut moneksi kuukaudeksi eteenpäin vaikkakin hävisi myös nopeasti. Revanessehan on tosi hyvä aine jos vainkin ne myhkyrät pitää heti tasoittaa. Muista että jos jotain pallukoita ilmenee niitä pitää hieroa tasaiseksi ..

    • Leenalainen

      Hyvin on toiminut itsellänikin. Onko kukaan huomannut seuraavien injektiokertojen kestävän kauemmin?

    • Sallynainen

      Olen kyllä huomannut että voin pitää pidempää väliä injektioiden kanssa, johtuukohan se siitä että vaidoin Revanesseen?

    • eienääikinä

      Mulle kävi sama homma. Kyllä on typerin idea minkä olen ikinä keksinyt... Näytän edelleen ihan ankalta, vaikka turvotuksen pitäisi olla jo poissa. Tekijä vakuutti ettei tulisi ankkahuulia ja että eroa tuskin huomaa kun ainetta laitetaan niin vähän, ja nyt sitten kuitenkin ankkaillaan vuosi. Älkää hyvät ihmiset pilatko itteänne ja haaskatko rahojanne!

    • eienääikinä

      Ja lisäyksenä vielä edelliseen viestiini. Operaation jälkeen pahinta ulkonäössäni on nykyinen ruma hymyni, joka näyttää joltain klovnin irvistykseltä. Ennen minun parhain ominaisuuteni oli valloittava hymy. kyllä ottaa pattiin oma typeryys!

      • kapeahuulinen

        Hei.vieläkö olet ankkahuulinen..alkoi pelottamaan luettuani tekstisi. Itsekin olen pientä täydennystä vailla ja aikakin jo varattu.


      • turvotuslaskee

        Minulle laitettiin 1 ml ylä- ja alahuuliin. Ensimmäinen VUOROKAUSI: turvonneet ankanhuulet, aivan hirveät! Mutta sitten alkoi turvotus pikku hiljaa laskea, ja kolmen päivän kuluttua hyvät: ei ankkahuulia, vaan kauniit ja luonnolliset. Itse kyllä tuntee, että huulissa on jotain täytettä. Minulla ongelmana isot mustelmat, sekä ylä- että alahuulessa - ja huulten ulkopuolella. Mutta ne lähtevät ajan kanssa, nyt vaan rajusti meikkiä päälle :).


    • Minttel

      Mistä mahtaa johtua, että täyteainetta meni ylähuulen yläpuolelle (patiksi), vaikka täyttäjä laittoi ainetta 3-4 mm huulirajasta alaspäin?

      Kiitos vastauksista. :)

    • Minttel

      Eikö kukaan osaa vastata kysymykseeni. Ei kai tuo ole ihan harvinaista kuitenkaan, joten kai joku tietää, miksi aine pullistaa huulen yläpuolisen ihon?

      Ois aika karseeta, jos pallukka olisi siinä huulen päällä ikuisesti. Onko se mahdollista, siis koteloitunut?

      Mitä pistäjä teki väärin?

      • Harmii

        Missä kävit laittamassa? Mulla tuli myös just samanlainen mitä kuvailit.. se kyl siit rauhottu mutta tietys valos näkyy


      • Kokenut-samaa-helvettiä

        Hei, olkaa yhteydessä pistäjään, hänen pitäis ohjata mitä tehdä,jos on ammattilainen. Muusa tapauksessa hakeutukaa lääkärin vastaanotolle paakkujen poistoa varten (pistää vasta-ainetta huuleen, joka sulattaa paakut pois), ja laskusta tieto pistäjälle. Tommoset ääliöpistäjät pitäis pistää kuosiin ja niiten pitää ottaa vastuuta omasta työvirheestä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe