Tätä kampaajaa en suosittelisi kenellekään (ROI)

mallaz

Kävin muutama päivä sitten Rovaniemen Tuccabajalla. Tarkoitus oli värjätä kulunut hiusväri kirkkaaksi, ei muuta. Väriaine oli jotain outoa ja poltti päätä koko vaikutusajan (yleensä näin ei ole). Mainitsin kampaajalle, joka tokaisi, että ei voi mitään, mitäs sulla on huono päänahka tmv.
Värjäyksen jälkeen hän kuivasi hiukset, ja pyysi kokoajan lupaa saada myös leikata hieman latvoja. Kerroin siskoni hoitavan leikkauksen, mutta kampaaja sanoi ottavansa vain pahimmat kuivat hiukset pois. Hyväksyin asian. Hän pyysi minua laittamaan silmät kiinni ettei hiuksenpalasia tulisi silmiini, ja kun taas avasin ne, vyötärölle olevista hiuksistani oli lähtenyt 10 cm paloja, jotka lojuivat lattialla?? Kampaajan perustelu oli, että minulla oli hänen mielestään turhan paksu tukka ja oli siksi ohentanut sitä. Olin myös saanut "nätin" sivuotsiksen joka peitti vain toisen silmän. Enhän mä ollutkaan kasvattanut sitä pois kuin 5kk..
En ymmärrä tällaista. Jos kerron, mitä haluan, ei kampaajalla ole oikeutta tehdä jotain muuta kysymättä lupaa, koska se on hänen mielestään parempi. Nyt aloitan kasvatuksen alusta, väri on jäänyt päänahkaan pieninä paakkuina kiinni, ja kampaaja myönsi itsekin, ettei väri tule kestämään kuin max. 3 viikkoa, vaikka kyseessä on kestoväri. Ja ihan vinkkinä, jos väri, joka on tarkoitettu päähän puoleksi tunniksi, on päässä 2vrk, pesuvaiheessa kirvelee ja kovaa. Lopputuloksen nähtyäni olisin mielummin maksanut siitä että hiukseni palaisivat ennalleen, varsinkin kun summa kasvoi lähes 200 euroon.
Kampaajat siellä näköjään tekevät lisäjuttuja, kuten leikkauksia ym., vain että saavat rahaa lisää. Maksoin 3e jopa lakasta, jota hän suihkutti kevyesti hiuksiini lopuksi (en edes pyytänyt sitä). Mitä hel'vettiä?

En todellakaan aio mennä enää ikinä uudestaan, enkä suosittelisi paikkaa kenellekään muullekaan.

172

20634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutenmyöstäällä

      Samankaltaisia kokemuksia omaan myös kyseisestä paikasta, asiakasta ei kuunnella vaan tehdään omia ratkaisuja eikä väri pysy hiuksissa.

    • onpas

      todella uskottavaa

      • Mmmmm.....

        No onpas ollut huono tuuri,tuskin on kuitenkaan noin paljoa maksanut...Mutta jos tukkasi on jo valmiiksi ollut hamppuinen ja itse olet antanut luvan leikata niin turhaan täällä siitä valitat!!!! Valitse itsellesi vakikampaaja niin ei tule yllätyksiä....ei ole kampaajan vika jos väri kirvelee,olet herkistynyt väreille.


    • asiakaaas

      Jahas, no itse olen käynyt Tuccabajalla siinä Ounasvaaran päällä, siellä ainakin on aina ollut hyvä ja asiallinen palvelu ja mielestäni ihan kohtuu hinnatkin.

    • mallaz

      Mä kävin keskustassa. Mulle on aivan sama onko uskottavaa vai ei, mutta sen voin sanoa etten liiottele yhtään. :) Lasku 175 euroa, jos näkisin asian tärkeäksi, ottaisin kuitista tänne kuvan, mutten ala sitä vaivaa tämän takia näkemään, kun tiedän että suurin osa ei edes toista kertaa palaa samaan keskusteluun.

      Ja sanoin kampaajalle että 1-2cm max pois, se ei ole sama asia kuin 10cm ! Eikä hiukseni edes olleet niin pitkältä osalta huonossa kunnossa, ne eivät vaan näyttäneet kivalta pitkänä kampaajan mielestä. Toki spontaanius ja oma mielipide ovat hyvä asia,m utta kai asiakkaaltakin voisi kysyä jotain ennen päätöstä?? Vakikampaaja on kyllä, mutta hänelle en nyt päässyt.

      Minusta kyllä on kampaajan vika, jos hän ei pese väriä pois niin että se kirvelee vielä useita päiviä käynnin jälkeenkin..

      Enemmänkin tulin kokemuksen kannalta kertomaan, etteivät muut erehdy samaan paikkaan..

      • kampaamo

        Kokemuksestanii voin sanoa että totta puhut minulla on vähän samantapainen kokemus ja väristä tuli kananpojankeltainen eikä se ollut kyllä tarkoiotus olisi ammattiihmisen tietävän kun jo varoitin että tämä hius värjääntyy helposti sitten se leikkaus sanoin sentti latvoista niin eikö vain sehän ohenteli tasamittaiseksi kasvattamani hiukset pilalle ja laidoista pyöreät tosi törkeää sitten se käytös jolla selitetään tekemistä hinta oli myös huikea 160 € sain välittömästi mennä toiseen kampaamoon korjauttamaan värin. Se on tosi raskasta hiuksille ja aika menee hukkanan työssäkäyvällä samoin rahaa. En suosittele kenellekkään.


    • Onpa kummallista

      Tottakai hiusväri pitää kampaajan kunnolla pestä pesupaikalla pois!

      • Shampoo pesee

        Se on jo huonoa ammattitaidon puutetta tai välinpitämättömyyttä jos hiusväriä löytyy päästä vielä kotonakin. Olishan sen pitänyt kampaajan nähdä kuivatessa että ohops, täällä on vielä epäpuhtauksia !


    • lellunen........

      Mikä sen kampaajan nimi oli? Itse kävin ekaa ja vikaa kertaa sielä n. vuosi sitten. Leikkautin hiusten latvoista kuivat pois ja värjäytin blondatut hiukset vaaleanruskeiksi, tai siis näin pyysin kampaajaa tekemään.

      Noh latvat oli ok, mutta sain lisäksi todella ruman otsiksen, jonka kampaaja laittoi niin, että peitti toisen silmän kokonaan. Väri olikin vielä kamalampi! Mun hiuksista tuli tosi tummanruskeat, joka ihan 3 viikossa kului harmahtavaksi ja tietyssä valossa vihersi. Ja tämä "huvi" maksoi 115€.

      Ja okei tiedän, että vaalennetuissa hiuksissa ei välttämättä tummempi väri pysy niin hyvin kuin normaalisti. Mutta mie silti pyysin vaaleanruskeaa ja näytin kuvasta sen värin kampaajalle. Sitten vielä kun kampaaja huomas mun ilmeestä, etten tykänny tukasta yhtään ja mainitsin väristä niin hän alkoi tosi töykeäksi. Tän kampaajan nimeä en muista enää, mutta mieshenkilö oli kyseessä.

      • RubiininPunainen

        Se mieskampaaja on niin onneton värjäämään Tuccapajalla. Se kirjottelee jotain blogia ja johonkin ammattilehteenkin juttuja, luin siitä kampaajalla ollessani. Toi sun kuvaelma sopisi hyvin siihen mitä se "kehui" tehneensä ja kuinka asiakas oli loppupeleissä ollut täysin haltioitunut tummasta upeasta sävystä.

        Kampaajani tosin kertoi kun näki lukevan juttua siitä että hän on joutunut korjaamaan useaan otteeseen Tuccapajan tekosia ... Enkä kyllä näiden juttujen perusteella ihmettele lainkaan !

        TOIVOTTAVASTI LÖYDÄTTE OIKEAN VAKIKAMPAAJAN. HYVÄLLE MAKSAN ITSEKIN KUNNON LOPPUTULOKSESTA JA ASIALLISESTA PALVELUSTA.

        Kampaaja kun perustelee ammattitaidolla tekemisensä, sen ymmärrän, tosin ensin pitää aina kertoa mitä kampaaja tekee.


      • JustinRoi

        Samaa kokenut


    • no

      aika paksua tekstiä..

    • HyiHuonoKampaaja

      Olen myös kuullut pari tapausta, joissa henkilö oli käynyt Tuccabajassa kampaajalla, ja saanut aivan erilaisen lopputuloksen kuin oli pyytänyt. Toisessa tapauksessa muutaman sentin hiustentasaus oli muuttunut 10 sentin leikkaukseen ja toisessa väri oli ollut aivan muuta kuin oli pyydetty, eikä edes anteeksipyyntöä ollut saanut. EN SUOSITTELE TUCCABAJAA MINÄKÄÄN!

    • jljl

      Minulle taas Tuccabajan tyttö leikkasi tosi hyvän mallisen tukan. Ei mitään ongelmaa.

    • asiallinenarttu

      tuccabaja on ihan hyvä paikka leikata tukka,

    • ihoiyouoyouyoyo

      Minun tukan taas pilasi erittäin pahasti.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olen käynyt keskustan toimipaikassa useamman vuoden ja en voi muuta kuin kehua!! Vakiokampaajani on kyllä ammattilainen eikä ikinään ole ollut tuollaisia ongelmia. Enkä kyllä koskaan ole maksanut jostain lakasta!! Joka kerta tehdään monivärjäys ja leikkaus ja ei todellakaan maksa 200 euroa.

      • tyyliä on

        Hyvin on leikannut mieskampaaja eikä hintakaan ole ollut kallis. Tarkkaa työtä tekee ja tyylikkään näköisen. Aina olen lähtenyt tyytyväisenä pois.


    • Entinen asiakas

      ....Poikani kävi Roissa siinä "miesten parturissa"..vai mikvit se onkaan Rovakadulla....noh...tyttö laittoi raita-aineet hiuksiin ja samalla pojan ABI-huppariin...kyllä witutti....hupparin hupusta lähti 2 kohdasta väri....antoivat 40 egeä hyvitystä....oisivat kyllä saaneet tilata uuden hupparin ja edes pahoitella...

      • Palturiako?

        Tämä laittaa miettimään että miten tämä on mahdollista?

        Kaikissa käymissäni liikkeissä asiakas suojataan asiaan kuuluvalla tavalla, jotta asiakas ja asiakkaan vaatteet eivät likaantuisi.
        En ole kullä ikinä kuullutkaan mistään hiusalan liikkeestä, missä asiakasta ei suojattas lainkaan!

        Itse olen käyttänyt kyseisen liikkeen palveluita siitä lähtien kun liike on avattu, ja aina minut suojataan mustalla kaavulla ja lisäksi kaulan ympärillä on kangas, joka on tarkoitettu luultavasti estämään hiuksien pääsyn vaatteille/vaatteiden alle.


    • Ei M-Roomiin ikinä

      Kävin kesäkuussa eräänä lauantaina n. klo 11.00 M-Roomissa Rovakadulla. Ovessa mainostettiin, että ilman ajanvarausta tukanleikkaus. Menin sisään, parturissa oli n. 35 v silmälasipäinen miesparturi ja nuori naisparturi. Kumpikaan ei ollut minua näkevinään minua. Heillä oli parturoitavat asiakkaat. Kohteliaasti odotin ensin seisaallaan n. 5 min ja sitten istahdin odotustuolille ja jälleen n. 5 min. Miesparturi kehui vain asiakkaalle, että alkanut harrastamaan laskuvarjo-hyppäämistä. Kun sai tämän leikattua ja klubiinsa asiaakkaaksi, niin siirtyi peremmälle parturiinsa. Eli kumpikaan työntekijöistä ei minua edes tervehtinyt eikä ollut edes näkevinään. Totesin, että tuon parturin ovea en avaa enään koskaan. Itse olin pukeutunut siististi ja varmasti olin ystävällisen näköinen. Toimin itsekin palveluyrityksessä akateemisesti koulutettuna esimiehenä.

      • Ehkä jos

        Ethän vain satu olemaan nainen? :)


    • San is shining

      Onneksi meitä muitakin partureita on kaupunki täynnä jotka osaavat palvella asiakkaansa eli ei muutakuin etsi itsellesi vakiparturi jonka luona on mukava käydä!!!

    • pientä kevennystä ;

      mie en käy mairen KASPER kampaamossa ...siellä oli kyllä hulvaton meininki joskus 70-80 luvulla ;DD
      no en tietenkään, kun sitä ei enää ole..eräältäkin rouvalta lähti tukka melkeen kokonaan, kun maire tekasi permamentin..ja olihan siellä parturikin, joka oli oikeasti merimies ja teki huvikseen siellä hommii, kun mairen kanssa juopottelivat...

    • ex-roilainen

      maire oli aikoinaan hyvä kampaaja : D hänellä oli joskus useampikin kampaamo rovaniemellä. näin olen kuullut kerrottavan.

      • Tessa

        Onko sama Maire kyseessä, joka oli Sampokeskuksen aukiolla tuttu näky ja poliisitkin tunsi hänet??? Olin silloin 90-luvun loppupuolella hengailemassa siellä aukiolla ja aina muistettiin Maire.


    • maire elää ! viva!

      MAIRE ON LEGENDA ;D ;D

      sekä hyvässä että "pahassa"

      • Black is Black

        Vähän samaa kuin Kampaamo Lookss tossa keskustassa. Ovatkohan ottaneet oppiäidikseen ja mallia tästä.

        Keskiruskea tukka on peilistä katsottuna lähes musta. Et se on peili vaan joka vaikuttaa... Voi V ... Sanon mä !


    • darkhairbadday

      Vähän samoja kokemuksia.

      toinen liike jonne en astu ikinä on Taika Taggu kandankadulla.

      Värjättiin keskiruskeaksi, nyt mulla on musta tukka ollut 3vkoa.
      Että joo, kannattaa uskoa mitä kampaaja suosittelee. En ikinä !

      • Mantoman

        Kävin ottamassa raidat ja normi miesten hiustenleikkuun, kesti ikuisuuden ja lopputulos oli muuta kuin piti. Kampaaja oli päättänyt muuttaa leikkausta kesken leikkuun ku oli huomannut et tää sopis mulle paremmin. Eiks siitä normisti kerrota ensin asiakkaalle ?

        No, päästyäni tuolista vihdoin pois ja maksettua kohtuuttoman hinnan. Auton ikkunalasissa odotti parkkisakko. Kesken kaiken ku ei päässyt viemään lisää parkkiaikaa.

        Uskomaton paikka, ei tarvi avata tuota Taika tukan ovea toisti.


      • Nähtyä

        Aiemmin työmatkani kulki tuon Kansankadun kampaamon ikkunoiden ohi. Ihmettelin joka päivä, kun siellä näkyi värjättävän vain mustatukkaisia. Ne olivat varmaan saaneet ostaa halvalla ison erän mustaa väriä...


    • 550113

      Palvelun puolesta kannattaa jättää kokeilematta Hairstore, siellä kampaajat ovat ylpeitä eikä palvelu pelaa. Ainoastaan päällikön Mintun aikaansaannoksiin ovat jotkut olleet tyytyväisiä. tuccapajasta samankaltaisia kokemuksia, pyysin kirkkaanpunaisia hiuksia ja lopputulos oli sama punaruskea kuin aikaisemminkin, vain tyvi oli kadonnut, ja kampaaja kehui vielä väriä vaikka totesin että ei tää kyllä ihan menny nappiin. "No ei noille sun hiuksille parempaa voi tehdä" Jos olisi vaikka maininnut heti aluksi niin en olisi edes mennyt paikkaan värjäytettäväksi.

    • kampaajaa en vaihda

      En itse ole käynyt Rovaniemen tuccapajassa, mutta Kemijärven tuccapajasta on erittäin hyviä kokemuksia. Rovaniemen kampaamoista suosittelen SASA nimistä kampaamoa, sielä suht edullista ja hyvä palvelu!

      • Maksaavaikkapalveluhuono

        Kemijärvellä sama vika kuin viestin aloittajan kuvauksessa. Väri ei näy eikä malli tule se mitä pyydetään.


    • mallaz

      Hehh, jopas täällä on paljon viestejä. Aloitusviestiini viitaten, kyseinen henkilö ei ollut mies, vaan nainen.

    • PalveluKunniaan

      Itselle sattunut ihan sama ja sen jälkeen en todellakaan ole avannut sen liikkeen ovea ! Aivan järkyttävää palvelua koko paikassa.

    • Kiinnostunutasiasta

      Hei te jotka saitte värjäystä ja leikkausta "vasten tahtoanne"ja päin puuta olitteko niin hulluja että maksoitte sen mitä pyysivät?? Ettekö vaatineet korvausta?? Ja sinä jolla päätä kirveli, pesitkö päätäsi sitten kotona 2 vuorokauteen vai oliko näin että vaikka pesit niin kirveli silti? KÄvitkö näyttämässä jälkeenpäin ja viimeinen kysymys, saisko tietää kampaajasi nimen joka leikkeli vastoin sinun toiveitasi?

    • Aurinkoarisukasaan

      Kyll kampaajan tulisi myöntää virheensä. Hyvän kampaajan tunnistaa siitä että hän kestää kritiikkiäkin eikä hypi aina asiakkaan silmille.

    • ekqåkdpåkd

      En usko tuccabajasta tuota liipalaapaa. oot vaa joku hissukka ja annoit luvan tehdä niinkuin hän ehotti. ja nyt sitten marmatat. =)

    • dipasii

      tuccabajassahan on useampi työntekijä tai yrittäjä nii ei varmaan koko paikkaa kannata haukkua yhen kampaajan takia et kuka oli kampaajana...ite en oo paikkaa käyttäny mulle turhan kalliin hintatason takia..

      • fgegehrstjhyjtyjtukj

        pari ammattitaidotonta kampaajaa pilaa koko liikkeen maineen, niin se vain menee. itse en astu jalallani koko mestaan, opin kerrasta


    • TYYTU

      kemijärvellä on kyllä hyvät mestat... kankaalla hiusportti ja keskustassa virpin hiuspiste :)

    • Hajonnut

      M-Roomiin menemistä en suosittele ellei ole montaa tuntia aikaa odottaa että "clubilaiset" kiilaavat jonon ohi ja siistivät viikko sitten leikattua tukkaansa.

      • I love M-Room

        Meidän perheemme sai taas eilen hyvän kokemuksen M-Roomista. Yrityksessä taitaa työskennellä mies ja nainen, joista nainen oli eilen vuorossa, kun pikku poikani hiukset leikattiin. Kahdeksanvuotias poikani viihtyi paikassa, seurasi valppaasti leikkaamista ja jutteli yrittäjien (ainakin toinen heistä lienee itse yrittäjä) kanssa. Poikani kyseli, että missä se miesparturi on, joka viimeksi leikkasi hänen hiuksensa. Mies tuli sitten vaihtamaan muutaman sanan lapseni kanssa. Mukavaa.

        Minusta on kiva, kun on miehistäkin meininkiä partureissa. Vien aina poikani miehiseen paikkaan. Siellä oppii jotain miesten maailmasta ja näkee, etteivät ammatit olekaan ihan niin sukupuolittuneita kuin ne Suomessa tuppaavat olemaan.

        Suomi on ammattien sukupuolittuneisuudessa Euroopan kärkimaita, ammatit ovat jakautuneet nais-mies -akselilla niin selvästi. Se on ikävää. Etelä-Euroopassa kaikki ravintolan tarjoilijat saattavat olla miehiä. Se on niin jees tällaiselle naisasiakkaalle.

        Lapseni isoäiti käytti pikku poikaani eilen M-Roomissa. MOLEMMAT tykkäsivät.


    • Sakkomaksu

      Mun puolesta purkit saa jäädä jatkossa ton liikkeen sisälle. Niin töykeää asiakaspalvelua kuin vaan voi olla.

      Toinen paikka on HAIRSTORE ja siitä kuulee muiltakin.

      Aivan järkyttävää miten nämä kuvittelee palvelevansa asiakkaita !

      • jellys

        ...no Hairstorehan on taloustietojen ja huhujenkin mukaan lähellä konkurssia. En ainakaan uskaltaisi ostaa lahjakorttia sieltä,


    • näin on25

      Kemijärvellä hiukset osaa leikata tosi hyvin Räsäsen Pirjo ja palvelu pelaa ;)

    • meppi ö

      no niin ...ONNEKS ON VARAA VALITA:)

      Itse käyn RTC/Tony ...EN Ole IKINÄ PETTYNYT SEN;Leikkauksiin/värin vaihtoon...:)

      PALVELU/KUUNTELU on 10 :D :D :D

      Olen kokeillut"muitakin Roin PAKA",mutta...Aina ne Hiuksien lyhennykset/muotoilut on menneet PÄIN P......ä !!

      SUOSITTELEN Käymään.........

      • Tiluliii

        Tony on miullekin ollu niiiiin ihaaana! Pus, pus ;)


      • ElegantParis

        Suosittelen. Kiitos upeasta elegantista uudesta lookista !


    • hdhflhwrhpghgpghe

      Tuccabaja... ihme ja kumma mesta. ei enää ikinä kiitos

    • harmaapää2011

      Tällaisia kyllä kuulee tosta paikasta aika useinkin ! Millähän keinoin toi liike pysyy pystyssä ? Monet sanoo että ovat itsekkäitä kampaajia.

      • service feel

        Samoin se Dohair ja Lookss tai mitä noi nyt sit ovatkin. Pikkusen karannu homma käsistä. Asiakkaita päällekkäin ja ei mistään palvelusta hajuakaan.

        VAADIN PALVELUA


    • Gladtobefun

      Kyll taso laskee kuin lehmänhäntä. Joskus aikanaan ku paja oli pieni parin hengen firma, mut nyt tehdään vaan puhtaasti rahaa. Ikävä suuntaus. Onneksi on niitä pieniäkin kampaamoja, jossa välitetään asiakkaasta.

    • 19jkljöjöjöjö

      Siellä leikitään isoa firmaa , vähän niinkuin ABC huoltamot, joka kulmaan ja paskaa tuotetta.

      • Tukanleikkaaja

        Turha valittaa,tulkaapa naiset leikkauttamaan tukan minun pakeille.kokemusta ei ole mutta halvalla leikkaan ja pistän vaikka raitojakin siihen(15e).per nuppi.


        Terv.mies 50v.


    • HIUSVINTTI Pekankadulla on kaupungin paras vaihtoehto, jos haluat äärettömän hyvää jälkeä, äärettömän hyvän värin, ammattitaitoisen leikkauksen, rennon tunnelman ja loppulaskun joka ei hirvitä. Kokeile ihmeessä, jos haluat tuntea olevasi arvostettu Asiakas isolla Aalla !

    • Tuoksuapitää

      Aijaa ... Siellähän ollaan niin allergisia et kaikkea ei voida tehdä !

    • nimimerkkinen

      Kannattaa kävellä pari kertaa kampaamon ohi ja katsoa mitä siellä tapahtuu. Ketjun aloituksessa mainitun kampaamon ohi usein kävelleenä olen nähnyt siellä leikattavan vain yhdenlaista kampausta. Se on se kuuluisa k*nanp*rsekampaus, tummilla väreillä, violetilla tai punaisella höystettynä. Kampaus on kuin miesten lyhyt perustukka höystettynä parilla pidemmällä töyhdöllä.

      En ole KOSKAAN nähnyt siellä leikattavan, värjättävän tai kammattavan mitään muuta. Ovesta putkahtelee asiakkaita just sama malli päässään ulos.

      Eikö kampaamoissa pitäisi osata tehdä esim. vaaleita värjäyksiä, pidennyksiä, juhlanutturoita, pitkien hiusten leikkauksia?

    • Merkkunen

      Parturi-kampaamo Heli on myös jotain aivan uskomatonta, tod. huonoa jälkeä!! Eikä saanut korvauksia vaikka sanoi ettei ole tyytyväinen!

    • suoratukkka

      Tosta Helistä on kuullutkin aika paljon samankaltaista.

      Mut eiks se teekin enemmän mummoille permiksiä ? Oli sen Kallion kampaamon jatkaja ?

    • älliy

      RTC:ssä kävin kerran, enkä ole sen jälkeen mennyt. Kävin leikkauttamassa OTSATUKAN ja vähän latvoja samalla. yli 40e meinasin pyörtyä hinnasta.

      Hius Studio Vogue (??) siellä kävin seuraavan kerran ja mallinleikkaus maksoi 30e. Olin tyytyväinen ja tuli sellainen kuin pyysin. Tummatukkainen nuori tyttö oli siellä silloin.

      • meppi ö

        No tota on kyl vaikee USKOA...!!!!!!!

        Tony on ihana ja sen hyviin tapoihin kuuluu kuunnella "ASIAKASTA",ennenkuin se alkaa vaan tekee mitään" OMINPÄIN"(Näin on MINULLE Tehty muissa Parturi kampaamoissa,ikävä kyllä)############

        TONY SÄ OOT HUIPPU...KIITOS:)"


    • aikunen naenen

      Taika takku kele,,,,, puoli päätä oranssina ,,,värit siis muualla kuin hiuksissa. Jaloilla kun äänestää niin kaampaaja jää nuoleen näppejään...runosta virsi kaunis

    • KARU LIINAN

      kammarissa saa varmaan pilattua hiuksensa,ken vain ovesta tohtii astua.
      Turpa-värkki isompi kuin itsellänsä MICK JAGGERILLA.
      Ja jatkuvasti selevittää ihmisten asioita.Menisi amerikkaan kilpaileen siihen Talenttiin,sammakkojen sarjaan,kellä on suurin suu.Vois vaikka voittaakkin. . .
      Ainakin sen tunnistaa lärvistä.Ei uskalla mennä suolle hillastamaan,kun pelkää että kurjet nokkii hengiltä sammakkona?
      Hihihihhiihhiiihhiiiiiiiii . . . GHhggh . . . hihihhii

    • ohxofdhweogfhwogfhwg

      Itselläni on myöskin huonoja kokemuksia, sain kuitenkin rahani takaisin epäonnistuneesta värjäyksestä siltä mieheltä.

    • harmistunut red

      Tosi onneton värjään ja leikkaan se tyyppi siel pajalla Rovakadulla.

      Ois pitänyt käydä valittamassa ja itekin pyytää fyffet pois. En suosittele !

    • sipatsu1234

      Ihmiset hyvät, tiedättehän että myös kampaamo palveluista on mahdollista ilmoitaa kuluttaja asiamiehelle, täytyy vainaukaista suu paikan päällä ja jos ei silloin korvausta heru tai ainakin hinnan alennusta niin sitten kuluttaja virastoon puhelua. Tästä oli vielä kerran telkkarissa juttua että ihmiset lian vähän antavat palvelusta palautetta, vaikka tässä tapauksessahan siitä maksaa vielä aika ison summan. Valitattehan takistakin jos se hajoaa ensikäytössä?

    • vihree vai punanen

      Muistakaapa sitten värjäyksistä kitisijät, että jos olette aiemmin värjänneet hiuksenne "ns. kaupan väreillä" ja sen päälle kun laitetaan ammattilaisväri, niin lopputulos on aivan herran huomassa.... sitä lopputulosta ei voikun vain toivoa et väri ois edes sinne päin, mitä on haluttu. Markettien huisvärien myynti on vähintäänkin arveluttavaa...

    • as.tunt.

      Kampaajien kemiantaidot on ala-arvoisen huonot, kuten tämä "kaupan värit on eri värejä kuin kampaamon arvokkaat värit" -kirjoituskin osoittaa. Olisit vielä väittänyt, että kampaamon arvokkaissa tuotteissa silikonitkin on aivan erilaisia kuin kauppojen tuotteiden silikonit :D

      • leikkaaitsekitisijä

        Niinpä niin, sinun kemian taidot nänyttävätkin hienoilta! Kampaamoiden laadukkaat shampoot eivät sisälläkään silikonia, jota markettien shampoot sisältävät kiiltävyyden lisäämiseksi. Ja niin edelleen....


    • MäkTac

      Kyllä hyvän kampaajan tunnistaa siitä että hän uskaltaa kieltäytyä tekemästä jotain, mikä epäilyttää. Ja kyllä hintakin kertoo, jos liikkeessä jatkuvasti jotain väri leikk tarjouksia yms yms ... Kiertäisin ko liikkeen ja kaukaa !

      Kiitos ;)

    • Ammattilainen

      Kokemukseni ja tietämykseni mukaan kaupan- ja kampaamoidentuotteissa on ihan samoja aineosia. Kampaajan vain pitää tunnistaa onko hius täynnä metallia, silokonia yms. värjäykseen vaikuttavaa ainetta.

      Huomattavasti helpompaa on värjätä hiusta, jonka historian tuntee, kun tietää mitä käsittelyjä on hiuksessa ollut ja miten asiakas hiuksiaan hoitaa. Ei "kaupanvärit" reagoi "ammattivärien" kanssa hiuksissa mitenkään erityisesti. Ongelma on enempi siinä, että "kaupanvärit" ovat usein varmuudenvuoksi paljon voimakkaampia. Asiakkaat eivät ole ammattilaisia, joten usein kotivärjäys on vain tietämättömyytä liian voimakas. Esim. otetaan aina kestoväri koko päähän, että varmasti pysyy! Ammattilaisena varmasti tiedät, mitä hiukselle ajanmyötä tapahtuu.

      Toinen tarina on tietysti pesu- ja muotoilutuotteet. Paljon samoja ainesosia, myös niitä silikoneja. Laadukas "kampaamoshampoo" on riittoisaa, siinä on tarkemmin valikoidut raaka-aineet ja tärkeintä, että ammattilainen valitsee juuri asiakkaalle sopivat tuotteet. Kalliimmaksi tulee ostaa monta huonoa, kuin yksi hyvä!

      Useimmat mainostetut "salonkilaatua"-tuotteet eivät kelvanneet kampaamoille myyntiin, niin nyt niitä mainostetaan laatua sanalla.
      Myös kampaamoissa on näitä edullisenpia sarjoja kuten Osis, Four Reason yms. Ihan hyvää peruskamaa ja etuna taas se että ammattilainen suosittelee oikeat tuotteet, mutta ei lähelläkään todellista "ammattikampaamolaatua"!

      Terveiset vielä vihree vai punaselle! Eihän enää pelotella asiakkaita pilalle menneillä hiuksilla, kun kaikki on kiinni vain meidän ammattitaidosta!

    • asiakas kans

      Voisiko tämmösen julkisen herjaamisen nyt lopettaa tai ainakin jättää nimet/selvät tuntomerkit pois.
      Olen sitä mieltä että kampaajia on monenlaisia, mutta niin on asiakkaitakin lue aasiakkaita.
      tämä ei ole oikea paikka tuommoselle. Jos et ole tyytyväinen sano kampaajalle tai ota yhteyttä johonki asiamieheen tai "äänestä" lompakolla niinkuin minä teen.

      • ojhooioiuuoiu

        yrityksen kunniaa ei voi loukata tai herjata, kyllä tällä palstalla haukutaan ihmisiä ihan suoraan koko nimelläkin. jos joku ei osaa eikä homma pelitä niin kyllä sen pitää kuulua. Tuccabaja on huono kampaamo minusta . piste.


      • huonopalvelu

        Ei auta sanoa kampaajalle, koska tämä on mielestään oikeassa eikä asiakas!


    • ex-kiertolainen

      Eiköhän mielipiteitä ole niin paljon kuin asiakkaitakin on. Kaikkia miellyttää eri asiat. Samassa liikkeessä voi olla toinen kampaaja myös parempi kuin toinen. Itse olen kiertänyt monet liikkeet läpi. Taigatakku on hyvä paikka ja olen ollut tyytyväinen jo usemman vuoden. Ei ole ollut tarvetta vaihtaa. Siellä osataan tehdä hiukset, jotka kantajalle sopivat, eikä kaikki näytä samalta.

      • JääMiesZzzzz

        Piilomainontaa taas....


    • vilijonkha

      Täällä kovasti haukutaan näiitä kampaamoita. Mitä sitten suosittelisitte kun pitäisi saada latvat tasattua hiuksista, ehkä jotain raitoja voisi laittaa?
      Ja tietenkin hinta olisi sellanen sopiva, mulla ei ole vara maksaa satasia parturilla käynnistä. Naisen hiusten leikkuusta siis kyse.

    • Mitä ihmettä, valoa

      Hairstore on kuulemma loppunut Rovaniemellä.

      Pitääkö tää uutinen TODELLA paikkansa. Sehän on tosi ISO LIIKE ja VALTAKUNNALLINEN ketju. Voiks sellainen vaan loppua ?

      • Bemu

        Kyllä on loppunut,yritys velkasaneerauksessa,myös Tornion cen cei liike suljettu..kaikki on mahdollista kun suuruuden hulluus iskeepi!Pien kampaamoille hyvä tieto:)


    • Kultakutrit29

      Siis Missä tää HAIRSTORE on nyt Rovaniemellä ? Edelleen Revontulen kauppakeskuksessa ? Ei löytynyt verkkosivuilta tietoa. Pitäs käydä ostamassa Osiksen lakkaa, ku sieltähän sitä saa ? Sitähän sää kysyit ?

    • jkjkjkjkjkjkjkjkjkjk

      vieläkö tämä pulju on toiminnassa, kyselevät kuulemma juuri koulunpenkiltä valmistuneita töihin johonkin toisen nimiseen firmaan mutta samat omistajat?

    • Beautiful hair

      Olen itse käynyt Rovakadun Tuccabajalla miespuolisella parturi-kampaajalla. Hän on erittäin ystävällinen, hyvin käyttäytyvä, kuuntelee asiakastaan ja keskustelee älykkäästi. Hän tekee hiuksiini aina jotain upeaa ja uutta, värit ovat aina olleet hehkuvia, kauniita ja hiukset upeat ja hyväkuntoiset. Eikä hän koskaan tee niitä mustakirjavia papukaijatöyhtöjä, mitä kaikki muut siellä tekevät. Tällä kampaajalla käynnit ovat aiheuttaneet kehuja hiuksistani. Kaikki huomaavat ne ja pitävät niitä upeina. On siis pakko tähän viestiketjuun todeta, että myös asiakkaita on monenlaisia, enemmän ja vähemmän juntteja, fiksuja ja vähemmän fiksuja. Olen älyttömän tyytyväinen ja suosittelen hänen palveluitaan KAIKILLE LÄMPIMÄSTI!!!

      • jpojjpjjkpjppkpkpkpk

        omakehu haisee vittu tänne saakka


      • Tunnistettu

        Sä oletkin ite siellä töissä!!!!


      • 16*5

        samaa en kyllä kykene sanomaan tosta.


      • -Nainen-

        Kyllä kyllä, mies oikealla paikalla :)


      • Aina onnistuu

        Aivan samanlaiset kokemukset, kertaakaan ei ole epäonnistunut. Harvinaisen hyvä muotoonleikkaus, hieronta hiusten pesussa ja ystävällinen keskustelu. Hinta noin 30 ekeä ei kyllä ole minusta kallista. Vastaavanlaisia kehuja myös saatu . Ihmettelen kyllä näitä moitteita värjäyksissä.


    • jooquupedsofiisaali

      Joo jos jaksaa kuulla kuinka mahtava ja hyvä on tekemään kaikkea. Polkkatukassakin toinen puoli nyt saattaa olla pari senttiä pidempi, mut sehän on kuulemma IN.

      Mun puolesta voi ton puljun ovi pysyä jatkossa kiinni ihan huoleti.

      Mutta onneksi kaupungissa on muitakin ja rauhallisempia paikkoja. Ei tee mieli olla keskipäivällä jossakin teini discossa, missä nokat pystössä kävellään eikä edes osata tervehtiä kun sisään tulee.

      • Jonna K

        Hyi miten ihmiset kehtaavat haukkua henkilöitä tähän tapaan. Täysin sivistymätöntä ja moukkamaista! Olen itse myös aina saanut em. paikasta ja em. henkilöltä erittäin hyvää palvelua, ei todellakaan valittamista! Kaikilla vain ei toimi kaikkien kanssa, eikö se ole ihan normaalia.


    • MiraH

      Tuccabaja on jees ja kaikki sujuu mun mielstä todella hienosti, jos jokin ei täsmää niin kertokaa ihmeessä heille ja palaute on kaikille hyvä homma. Itse elen muuttanut eteläsuomesta roihin ja siellä kampaamoiden palvelu on aivan eriä kuin täällä rovaniemllä. Kerran olen 4vuoden aikan ollut palveluun tyytymätönja seuraavan kerran kävin Freedomissa jossa kävi niin et kolme viikkoa kuljin pipo syvällä päässä mut sen jälkeen olen ollut tuccabajan vakio asiakas.

    • Mirkku24v

      Kaveripiiristäni varmaan 80%:lla on tuccapajassa pilattu hiukset. Hihitetty perään jne. Ei ole yhtään ihme et sinne pääsee vaik kuin nopsaan. Jos kampaajalle pääsee alle 2: viikon niin sit ei ole kaikki pullat hyvin uunissa.

      Toinen minne minä ja kaverit ei mennä on toi Hiussali Vaula. Permistä ehdotellaan. No huh huh

      • Zepeteus

        Mirkku24v: oletko miettinyt, ettei ne välttämättä hihittele sun kavereittesi hiuksille? Just a humble thought...


    • Zepeteus

      Johan on markkinat Rovaniemellä... olen ollut tuccabajan asiakas muutaman kerran ja niillä kerroilla ulos on kävellyt aina tyytyväinen asiakas. Hintaa saisi olla hieman vähemmän, mutta itse olen valmis maksamaan laadusta.

      Kampaaja on palveluammatti, mutta aina ei asiakkaan ja asiakaspalvelijan näkemykset voi kohdata. Silloin on tietysti lukuisia eri vaihtoehtoja käytössä, joihin en itse lukisi nettipalstalla avautumista. Mutta kukin tavallaan...

      Vähän aiheeton keskustelu tämä tuntuu olevan, vaikka ilmeisesti jotkut harvat tälle palstalle kirjoittelevat ovatkin saaneet ilmeisesti huonoa palvelua. Jos tätä keskustelua kuitenkin lukee otsikon mukaan, niin silloin keskustelun parasta ennen päivämäärä taitaa olla jo aikapäiviä sitten mennyt. Keskustelun avaajakin on jo matkan varrella täsmentänyt kampaajan sukupuolen.

      Olisi mielenkiintoista tietää, työskenteleekö ko. kampaaja enää Tuccabajassa. Jos ei, kannattaa tällainen keskustelu jättää historiaan ja käydä itse kokeilemassa. Itse valitsen aina mieskampaajan, joten ei liene syytä huoleen ;)

      • Nainen Kunniaan

        Zepeteus oletkin kaiketi mies. Semmosen letin leikkaa vaikka käsillä seisten itse.


    • make it yourself

      Palveluyhteiskunta on muuttunut rahastusyhteiskunnaksi. Ja kaikkein suurimpia biruja nykyään ovatkin häikäilemättömät yrittäjänaiset.

      Itse olen jo vuosikausia leikannut hiukseni itse peilin edessä. Se onnistuu ihan hyvin harjoittelulla, kuten värjäyskin. Jos joku juttu ei mene ihan kohdalleen, niin onneksi on vielä ystäviä, jotka jelppaavat. Partueit luulevat itseään nykyään vähintään "lääkäreiksi" laskuttelevat sen mukaan.

      Se väriaine, jota sinuun käytettiin oli luultavasti tehty jossain Bulgariassa. Se on halpaa, ja hienosti pakattu, mutta todella polttaa ja on aivan käyttökelvotonta..

      Tämä maa on ihan sairas. Täällä saa huijata ihan vapaasti eikä kukaan välitä, vaikka päähäsi kehittyisi syöpä.

      Myös ulkomaalaisten yrityksiä kehotan välttämään. Itse olen löytänyt Pizzasta hammastikun eikä ole harvinaista, että samat vihannekset lautasella ovat jo kiertäneet koko päivän eri asiakkaiden lautasilla.

      Suomalaisten kiltteyttä käytetään häikäilemättä hyväksi. Hallitus on aivan toimintakyvytön, vaikka vaikka väkivalta ja kansalaisten pahoinvointi vain kasvaa.

      Pian meillä ei ole kuin muistot ja unelmat jäljellä:

      http://youtu.be/qt9ua31YirE

    • salla

      tietääkö kukaan onko rovaniemen hairstoren minttu jossain uudessa paikassa töissä? Pitäisi saada hiukset taas kuntoon...

      • kammaton

        Jos oikein tuli kuultua juttu, niin vaihtaa alaa ja alkaa opiskelemaan elokuussa uusia tuulia.


      • salla
        kammaton kirjoitti:

        Jos oikein tuli kuultua juttu, niin vaihtaa alaa ja alkaa opiskelemaan elokuussa uusia tuulia.

        aargh, pitääkö alkaa etsimään uutta kampaajaa taas monen vuoden jälkeen :(


      • Hilma12345
        kammaton kirjoitti:

        Jos oikein tuli kuultua juttu, niin vaihtaa alaa ja alkaa opiskelemaan elokuussa uusia tuulia.

        Joo ei ole koulusa, on Scandinavian Beatyssa töissä


      • puike121
        Hilma12345 kirjoitti:

        Joo ei ole koulusa, on Scandinavian Beatyssa töissä

        Ei muuten ollu ku soitin


      • Salla
        puike121 kirjoitti:

        Ei muuten ollu ku soitin

        On nykyään LuMin Beautyssä


    • Suosituksia

      Heips, vaiheeeksi, voisko joku kertoa mistä löytyisi hyvä kampaaja joka osaa leikata kasvojen muotoon sopivan trendikkaan tukan ja hyvä väri. Ja ei kiitos töytyhyppö mallia jota löytyy joka toiselta. Ns. Trendikas 30 v.naisen malli

      • Minä

        Voisit vaikka kokeilla minua :) laita meiliä tulemaan niin ilmoittelen numeron, [email protected],, ystävällisin terveisin auli.


      • vaki2

        Parturi- Kampaamo vega on tosi hyvä , kokemusta monelta vuodelta:)


    • sannak2012

      Kaikkihan sen tietää mistä Rovaniemellä saa muodikkaat hiukset. Mut tosin sun pitää varautua odottamaan aikaa.

      • Susa 111

        Ai mistä paikasta??


      • Margeriina
        Susa 111 kirjoitti:

        Ai mistä paikasta??

        Vanamokadun kampaamossa kävin kerran ja toiste en mene, ihan ajastaan jäljessä oleva leidi ulkomainosta myöten.


    • 99,99%

      Roi Trend Club .....,Veikkaan :D :D Ahh.......PARASTA palvelua mitä ikinä vaan jaksat toivoa.:)

    • Käkkärä

      Tietääkö kukaan hyvää kampaajaa, joka osaisi leikata luonnonkiharat hiukset?

      • Minä

        Voisit vaikka kokeilla minua :) laita meiliä tuleaan niin ilmoittelen numeron, [email protected],, ystävällisin terveisin auli.


      • 20+5

        Itse mietin ihan samaa. En ole koskaan vielä käyny ns.oikeassa kampaamossa, lähinnä itse tullut saksittua kutreja. Miten sulla on tähän mennessä hiukset leikattu?
        Mä en ainakaan kosteana voi hiuksia leikata, sillon niistä lähtee liikaa pituutta pois. Ja muutenkin vaikea nähdä mihin malliin on sillon leikkaamassa kun jokaikinen hiussuortuva taipuu eri suuntaan. :/


    • tgw34u+tu+4t4

      Rovaniemen keskustan Tuccabajan miesleikkaaja on hyvä. Olen käynyt useita vuosia. Kiitos.

      • t1 + t2

        pari vuotta sittehän se vasta on valmistunutkin. Ei se kyllä mikään värjääjä ole, ellet anna tehdä niinku se ite haluaa !


      • -Nainen-

        Jep, yhdyn tähän! Hän osaa hommansa!


    • veijjjjo

      Tietääkö kukkaan missä Rovaniemelä saa täitä kuhisevan paskaläjän leikattua normaalin ihmisen tukan näköseksi eikä miksikhän rendipellejen sateenkaaren väriseksi töyhtöhyypänpesäksi?

      • Täit ja hiukset pois

        MRoom on miehille


    • 18+8

      Haha, luuleeko aloittaja että ketään kiinnostaa tälläinen lapsellinen shaiba?! Se että sulla on liikaa vapaa-aikaa tuhlataksesi sitä tälläiseen turhuuteen istuessasi yksin siellä kotona ei tarkoita sitä että muillakin olisi! Hanki elämä!

    • Mchimorotus

      Ylläolevaa viestinkirjoittajaa taisi sattua henkilökohtaisesti ketjun aloittajan viesti. Muunlaista kirjoitusasua en odottaisikaan.

    • 15+6

      Maksoit käynnistä kuitenkin? Suu kannattaa avata siinä vaiheessa, kun asialle voi vielä tehdä jotakin. Ite en ois maksanut tosta penniäkään!

    • Geniuseseverywhr

      Hahhahhaa, ettekö te idiootit osaa puhua? Jos jokin ei miellytä josta te _maksatte_ niin aukaiskaa nyt herranjestas se suu.

    • liipalaapa1

      Kyllä mahtuu monenlaista yrittäjää kaupunkiin...
      Ihmettelen vain kuinka helvetin tyhmiä ihmiset todellakin ovat
      jos vielä maksavat pyydetyn hinnan siitä että hiukset on pilalla ?!!!!!!
      Turhaa huudella jälkikäteen jos ei ole suutansa auki saanut paikanpäällä.
      Hei Halooo!!

    • Teboil2

      vieläkö tämä TB pulju tomii? ja missä päin. Niin paljon saanut epämääräistä mainetta että ihan mielenkiinnolla pitää käydä katsomassa.

    • kaa ja jaa

      Loppu jo monta vuotta sit eteläkeskuksesta.

    • kymysys2

      Ihan mielenkiinnosta, onko DO kampaamolla ja Tukkapajalla jotain tekemistä keskenään kun jotenkin työntekijät näyttävät välillä samoilta? Tietääkö kukaan?

      • KamaLaRaMala

        On.


    • kuu suhde aurinko

      Tuccabaja Rovaniemi sekä Do Hair Rovaniemi vaihtavat tekijöitä keskenään. Näin olen kuullut. Itse en tuollaisiin paikkoihin astu jalallanikaan.

      Kuulee kaveripiirissä niin paljon huonoa molemmista paikoista, ellet sitten halua pikimustaa hiusta.

      Kiitos

    • leikkaus ilman kihaa

      Tunnettu juttu tää Rovakadun tekijä. Tekee aivan ihme juttuja asiakkaille. Itsekin joutunut kärsimään ja pari työkaveria. Emme enää kyllä tuon liikkeen ovea avaa KOSKAAN.

      Ja sitte tää kellarissa toimiva firma, joka väittää antavan -50% edullisemman hinnan. Ei ossaa sanoa mistä hinnoista nää tullee. Ei edes Rollon kalleimman kampaamon hinnoista tule heidän hinnat. missä maksaa leikkaus lähes 80€ Rollossa ? Työkaverin leikkaus maksanu 37€ ?

      Tuotteiden hinnatkaan ei ole luvattu -50%, keskustassa sama sarja plo hinta norm 8,90 ja noilla 7€.

      Olemme kokeneet tulleemme kusetetuksi. Toivottavasti asia on oikeasti viety kuluttajaviraston tietoon !

    • kokemusta on

      Rovaniemen Kauneusateljee on hyvä ja asiallinen kampaamo. Osaavat leikata sekä naisten ja miesten erilaisia malleja hyvin.

    • -Nainen-

      Juuri eilen kävin ja hyvä tuli :) Mulla on kyllä nimenomaan hyviä kokemuksia siitä keskustan Tuccabajasta, aina on ollut onnistunt lopputulos oli kampaaja kuka tahansa. Samaa ei voi sanoa muista kampaamoista. Kolmessa muussa Rovaniemen kampaamossa olen joutunut pettymään juuri siihen ettei asiakasta kuunnella.

    • ..............

      Monesti asiakas ei tajua itse omaa parastaan! Värjätään vaan joka kuukausi eikä raaskita senttiäkään leikata ja latvat hamputtaa pahimmillaan 30 sentin matkalta niin ettei harjalla enää selväks saa. Näitä näkee aivan liikaa. Tokihan se on jokaisen oma asia haluaako sen hampun pitää, mutta tosi asia on että hiukset näyttää paljon kauniimmalta kun leikkaa sen hampuusin pois ja kampaaja varmasti halusi, että hiukset näyttää mahdollisimman kauniilta kun kampaamosta ulos astelee. Jos sultakin napsastiin 10 senttiä niin tuskin on ihan tervettä hiusta ollut ja tuota en purematta niele, että lakan suihkuttelusta olis kolme euroa veloitettu!

    • Voi voi

      Tätä ku lukkee niin ei ole helppoa....lukea tätä p...

    • kaksikymmentäkuusi

      minusta on hyvä että tätä keskustelua ylläpidetään, tiedon välitys menee varmaan yrittäjänkin korviin että voi oppia asiakaspalautteesta ja parantaa toimintataponjansa, onko liukuhihna parempi vai yksilöllinen palvelu. toisella tehdään rahaa mutta se ei ole pitkällä juoksulla hyvä. pitäisikö palata muutama askel takaisin perusasioihin ja palveluammattiin.

    • liukuvärjäys(kö)

      Miettikää kaks kertaa jos menette kellariin hakemaan uutta muotia. Voi olla että sua survoo 4 eri tekijää ja lopulta kukkaan ei ota vastuuta pilalle menneestä tukasta :(

      Kyllä ketuttaa !

    • sopuli4

      en todellakaan suosittele do hairia rovaniemellä, epäammattimaisesti tehty värjäys ja sitä myöten hiukset pilalla. Onneksi olen lomalla, sillä työpaikalle en voi tällä värityylillä mennä missään tapauksessa. Värjäyksen lopputulos piti olla hiekanvaaleisiin hiuksiin kylmä vaalea sävy. Mutta, hiukset ovat nyt violetit, keltaiset ja tosiaan, myös sitä oikeaa kylmän vaaleaa sävyäkin löytyy. Kampaaja kertoi, että tämä on ihan normaalia ja käski pesemään pari kertaa, jo seuraavana päivänä ekan kerran, niin väri tasoittuu. Tästä ihanuudesta piti maksaa lähes 90 euroa. Olen niin vihainen ja pettynyt.

    • ABS Värit

      Mitä menette tuollaisiin halppis paikkoihin ku sen tietää jo sinne mennessä että lopputulos on ihan syvältä.

      Miten tuollaiset kokemattomat nuoret osaa tehdä kunnon värejä.

      Kaupungista löytyy muutama värispesialisti joten suosittelen ehdottomasti ottamaan Heihin yhteyttä.

      DoHair ei ole ensimmäistä kertaa pilaamassa Asiakkaan hiuksia. Niistähän kuulee lähes päivittäin porukoissa ...

    • page of Royal

      Hiukset näkyvät joka päivä, joten kannattaa siis vähän kattoa missä ne laitatuttaa. Tosin nyt on loma-aika. Ammattilaisetkin pitävät lomaa. Elokuussa elämä palaa normaaliksi.

    • Room back

      Jep Jep ... Näin se vaan on !

    • Argh F**K

      Yllätys yllätys et tämä liike petti, eipä ole veljesliikekään sen parempi, Do Hair tempas vaimolta tukan pilalle

    • Tyytyväinen

      Suosittelen lämpimästi Tarja Kantolaa, kuuntelee asiakasta ja osaa leikata ja värjätä hiukset kunnolla eikä hintakaan kirpaise :)

    • S.K.

      Minulle vetivät millin sängen vaikka pyysin 3 mm sänkeä! T: Pekka, pöyristynyt :D

    • Kuparipää Love

      Koskaan en enää Tuccapaja paikkaan mene.

      2 kertaa en ole saanut sitä mitä toivoin, vaikka luvattiin. kuparikin muuttui punajuuri väriin. Parin pesun jälkeen kuulema palautuu. Ei palautunut. Palautteen olen antanut puljun johtajalle. mutta mitäs sekään. Tekee vaan bisnestä ja selitteli tyttöjen kokemattomuudella.

      Hinta kirpaisi kyllä kovasti kun seuraavassa paikassa piti tehdä joku esiväri ennenkuin saatiin väri palautettua.

      Rovaniemellä on uskomaton määrä kampaamoita ja vain harva osaa hommansa.

    • uskallan avata suuni

      Tottapa ketjun aloittaja teki selväksi ennen liikkeestä lähtöään, että ei ollut tyytyväinen? Jos näin on, olisi mielenkiintoista kuulla miten kampaaja puolusti tekosiaan? Jos taas tulit tänne vaan suoraan kertomaan kauhutarinaa, ei voi kun pyöritellä silmiään. Nimettömänä uskalletaan kyllä nurista, mutta päin naamaa, tai edes seuraavan kahden viikon aikana ei uskalleta ottaa yhteyttä ja antaa palautetta..

      Asiakasta pitää kuunnella ja tehdä kuten toivoo, siinä olet oikeassa. Itse tosin en olisi istunut penkissä enää hetkeäkään jos ei mene meikäläisen toiveen mukaan..

    • Hyvät kokemukset

      Rovaniemeläisen parturikampaajan kanssa ajeltiin molempien karvat, jonka jälkeen täyshoito. Ei maksanut mitään ja osasi hommansa vimpan päälle.
      Kuuntelimme toisiamme ja tehtiin kuten toivoimme.
      Minäkin uskalsin avata suuni, mutta hän oli mielestäni vielä parempi suustaan.
      Annoin lastillisen positiivista palautetta päin naamaa.

      • Kiinnostunut

        Hoiteliko Kimmo sut ?


      • Hoito
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Hoiteliko Kimmo sut ?

        Etkö muista? Olit puheittesi mukaan niin rakastunut minuun, taisit olla kännissä. Mitäpä Kimmollesi kuuluu? Oletteko jatkaneet parturileikkejä?


    • Kullero killero

      Taitaa ajella keltä vaan molemmat päät :)

      Onko Tuccapaja samanlaista palvelua ? Ainakin intiimi värit olivat myynnissä :)

    • ikävä kokemus

      Mut se Tuccabaja ssa työskentelevä "miespuoleinen" touhuaa sen DoHair paikan kans. Eli laatu ja taso menny vähän sekasin ku sekatavarakaupassa.

    • älkääainavalittako

      menen heti huomenna sinne, aivan vain tämän syöpäisän postauksen takia.

    • Paras kampaamo?
      • Reetta S.

        Yhteenkään noista en astuis jalallanikaan.


    • M&H Roi

      Oli huvä juttu Lapparissa !

      Mahtavaa ja Onnea Tony, kun saavutit Rollossa ensimmäisenä Sertifioidun kampaamon !

    • Tyytyväinen

      Uudessa Rovaniemessä oli myös juttu. Mukavaa että on tällaisia menestys tarinoita löytyy !

      Onnea RTC

    • Odottamiseen turhaut

      Mitä teette kun menette Kampaajalle ja Kampaaja on myöhässä noin puoli tuntia ? Eikö asiasta voisi kohteliaasti ilmoittaa ? Oletteko pyytäneet alennusta kun joutunut turhaan odottamaan?

      • kjkpl

        Tuo menee niin että asiakkaalle kuuluu korvaus menetetystä ajasta. esim jos on ottanut vapaata töistä. Sitä pitäisi soveltaa myös julkiseen sektoriin kuten terveyskeskuksen ajanvarauksiin.


      • odottamaton lähtö
        kjkpl kirjoitti:

        Tuo menee niin että asiakkaalle kuuluu korvaus menetetystä ajasta. esim jos on ottanut vapaata töistä. Sitä pitäisi soveltaa myös julkiseen sektoriin kuten terveyskeskuksen ajanvarauksiin.

        varttitunnista eteenpäin on mielestäni kohtuuton. Poistuisin itse paikalta ja etsisin kampaajan joka pysyy aikataulussa. Ei kannata ahnehtia väleihin liikaa asiakkaita !


      • Aika on rahaa
        odottamaton lähtö kirjoitti:

        varttitunnista eteenpäin on mielestäni kohtuuton. Poistuisin itse paikalta ja etsisin kampaajan joka pysyy aikataulussa. Ei kannata ahnehtia väleihin liikaa asiakkaita !

        Eikö aika varata sen takia, että asiakas pääsee juuri sinä aikana palveluun ? Vartin jälkeen laittaisin minäkin takin niskaan ja poistuisin paikalta. Ei joku kampaaja ole lääkäri (vrt lääkärin aikatauluihin)


      • lomps
        Aika on rahaa kirjoitti:

        Eikö aika varata sen takia, että asiakas pääsee juuri sinä aikana palveluun ? Vartin jälkeen laittaisin minäkin takin niskaan ja poistuisin paikalta. Ei joku kampaaja ole lääkäri (vrt lääkärin aikatauluihin)

        Vartin jälkeen lähden itekin kyllä läksimään


    • Kirkkolammen chihuah

      hei, kiitos vinkistä. Rovaniemellä on siis erittäin huono kampaamo tama tuccabaja ja jos haluaa lopullisesti pilata elämänsä, kannattaa kampaamollakäynnin jälkeen poiketa bissellä Koskikapakissa

      • gdrfsagdsa

        hahahaha


    • Aasi vai asiakas

      ammattilainen alan osaaja laittaa hiukset nopeasti kuntoon. Ei siinä tuolissa tarvi istua 4 tuntia.

      Kertoo enemmänkin kampaajan hitaudesta ja epävarmuudesta jos ei saa työtä tehtyä

    • pikkumyy2

      nivavaarassa on yksi kotikanpaaja erittäin hyvä. kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse.

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Etusija

      Lupasi eräs mieskampaaja Rovakadulta tehdä mulle valmistumiskampauksen tänään. Perui tämän viikon KESKIVIIKKONA ! Siis pari päivää aiemmin, ja enää en löytänyt mistään Kampaamosta aikaa !
      Miten voi olla mahdollista tällainen. Oli lähdössä itse matkalle, vaikka helmikuussa lupasi. En IKINÄ mene enää tuohon paikkaan !

    • Nipsu12

      Rovakadun Tuccapajassa laitettiin pehmennys, vaikka pyysin permanenttia. Työntekijä laittoi pehmennyksen joka kesti vain 3 vkoa. Soitin hänelle ja pyysin korjaamaan asian. Hän laittoi permanentin pitkin hampain ja siitä ei peritty maksua. En enää käy ko. liikkeessä kun siellä tehdään niin kuin työntekijä haluaa; ei niinkuin asiakas haluaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe