Karolin-kajakki Virosta

Lörri

Terve!

Onko kellään kokemusta Virolaisesta Karolin-kajakista?

Hintaa tuolle sanotaan 800€ eli kajakiksi melko vähän mutta onkohan laadussa sitten kenties tingitty?

Kuvassa näyttää kelpo peliltä mutta miten sitten luonnossa. Ensimmäistä kajakkiani olen ostamassa. ja ihan vain harrastekäyttöön järvelle.

http://www.reveil.ee/index.php?id=122

2

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

kajakki vaikuttaa aika tasapohjaiselta,joten siksikin siinä lienee sekä alaslaskettava evä,että peräsin. Evä pitää sen suunnassa suoraan melottaessa ja peräsin taas auttaa kääntymään vikkelämmin.
      Tasapohjaisena se ei myöskään kaadu helposti,eli sopii hyvin ensimmäiseksi kajakiksi.
      Toinen asia on sitten se,että kokemuksen kartuttua leveys ja tasapohjaisuus voivat alkaa tuntua tylsälle.
      Painavahko se kyllä on,omani painaa "vain" 23 kiloa.
      Kajakin olisi hyvä olla mahdollisismman kevyt,jotta rantautuessa sen saa kannettua yksin autolle.Eikähän sitä toki retkelläkään veteen jätetä,vaan nostetaan tauolla kuivemmalle.

Itse olen kotoisin järven rannalta,jolla on pituutta 30 kilometriä enkä tällä kajakilla ehkä meloisi sitä päästä päähän suoraan selkiä pitkin.
      Tai ehkä itse voisin,mutten aloittelijalle suosittelisi...

Ostaisin kyllä,jos vain rahaa olisi....
      Omilla tuloillani kajakki saisi maksaa korkeintaan satasen ja siihenkin pitäisi laatia osamaksuerät.....;)

Eli jos sinulla rahaa on niin osta hyvä ihminen,nuo ovat yleensä ottaen hyvin tehtyjä.

• Rev 520

Minä ostin tuollaisen ja voin kehua, että kajakki on hyvin tehty ja kaikin puolin laatupeli. Kevyt meloa ja sopii hyvin aloittelijallekin. Ei ainakaan minusta tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      98
      4108
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      28
      2886
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      234
      2249
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      60
      2112
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1456
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      964
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      955
    Aihe