AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / oksettavat suomalaiset tavat

oksettavat suomalaiset tavat

44 Vastausta 677 Lukukertaa
aletaas listaan

voisin sanoo et alkoholilla läträäminen ja sen vaikutuksissa riehuminen
Haista sinä vittu sun läträämises kanssa, etkö muuta enää keksinyt.
Haista itse. Olet epäsivistynyt juoppo. Koska se otti niin kipiään. Oikia juoppo Mirkku. Et ole ikinä edes käynnyt Sveitsissä. Haiseva sekarotuinen. Minulla on kyllä täti , joka asuu Sveitsissä. Vitusta akka puhuu , kuin leivästä. Ja kiroilee, kuin pahanen jätkä. Olet rankka kääji valetelemaan. Mies on muka Norsunluu rannikolta. Vähän aikaa sitten tuo maa oli useasti uutisissa, täällä meillä.
Sinulle, tumma sonja!
Räksytät kuin rakkikoira, kennelissäkö oot kasvannu?
Opettele käytöstapoja.
Rakas Sonja. Olet erehtynyt henkilöstä. Minä en ole Vaalea Sveitsistä, eikä ex-mieheni suinkaan ole Norsunluurannikolta, vaan ihan täältä Suomenlahden rannikolta. Onko Sinulla joitain henkilökohtaisia ongelmia, joita haluat purkaa tuntemattomiin ihmisiin? Enkä suinkaan haise, käyn näillä helteillä kaksi kertaa päivässä suihkussa. V****sta en koskaan ole tuntenut tarvetta puhua, miksi pitäisi? Siitä puhuvat keskenkasvuiset pojat, jotka koskaan eivät ole kyseistä asiaa henkilökohtaisesti tunteneet.

Mielestäni olen melko sivistynyt, mutta Sinun kielenkäyttösi pistää ajattelemaan vastaavaa asiaa kohdallasi.

Mietipä vähän asioita ja sitä, mitä lauot vanhemmalle ihmiselle.

Parhain terveisin
t. Mirkku
Voi mahoton ! ootsä pielaveen rahnuja. Onko haiseva roope sun sukua ?
Minä ajelin kerran Toivon Kallen kansa siel pielaveellä. Tien varressa oli iso harmaa hirsitalo, jossa asui kaaleita. Oli tosiaan kuin autio talo. Talon toisesta päästä olivat ottaneet poltto puita, siis seinää oli purettu. Luulen, että siinä asui Roopen sakit. En käynnyt sisällä, jäin jallun kansa ulos(ja ihmettelin kovasti, taloa purkivat polttopuuksi, siis toista päätä taloa ) Se oli sitä pielavettä. On siittä jo vuosia.

OBS; sukuaan ei voi kukaan valita.
et oo koskaan ajanut toivon kallen kanssa pielaveellä kalle ois vejelly sua vasten nenua jos oisit rahnutellut pielavetisiä kalle on itekin pielavetisiä
Juoppo han se onkin"Mankkaan Mirkku " hän on. Balihno Mirkku
Kuulehan tyttö opettele käyttäytymään, mistähän päin suomia olet kun sanot kääji, siellä helsingissähän sanotaan kääji.
Äläkä sinä puhu sivistyksestä mitään, häpiä lapsi.
Entäs mustalaiset sitte?
Mustalaisista joka toinen on narkomaani.
Menkääs Itäkeskukseen kattelemaan montako mustalaista siellä on selvinpäin - oikea vastaus on tasan 0.
Valtaväestö ei pyyhi pilluaan hameeseen käytyään kusella jossakin puskassa toisin kuin mustalaiset.
Valtaväestöllö ei ole ollenkaan pillua, koska niillä on kaikilla munat ja lyhyt tykka
no toi on kyllä ihan tosi alottajalta, mutta eipä kaaleilla oo paljoa sanomista kun tabua, hatsipaa ja piriä vetää aika jeerosen moni..
mustalainen on silti herra humalassa vissi ero verrattuna valkolais mieheen esim.. valkolais mies saattaa yhden kaljapullon kierteessä persvako näkyen huudella vaikka ja mitä eläimellistä käytöstä siis ja hyvin noloa. kysykääs tästä kultturellista vaikka välimeren maista mitä mieltä siellä ollaan suomalais naisista ja miehistä :) kyl moni teistä varmaan kuullut onkin sen jo,mutta epäiliät voivat kysyä muun maalaisilta tätä ja näin varmistua.että kovin ikävällä tavalla ovat suomalaiset antanut kuvan itsestään ja suomalaisista yleensäkin,muualle päin maailmaa
Kyseleppä sinä ihan missä vaan mitä mieltä mustalaisista yleensäkin ollaan, äläkä loukkaannu vastauksista.
kyllä me tiijetää mitä mieltä te ootte kaajeet mutta olette ite niin tekopyhiä ettei teidän mielipiteissä ole minkäänlaista painoa.
Siittä huolimatta en haluaisi olla valkolainen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201107090164448_uu.shtml

Mies yritti tappaa perheensä polttamalla

Eikö näitä ala olla jo tarpeeks?????
Entäs tää sitte.... mies tappo isänsä kirveellä, eikä ollu kaajeita vaan kaaleita!
Miten niin tarpeeks?
Siinä näät että Suomalaiset on sisukasta kansaa tekee eikä meinaa.
Pukeutuminen monella suomalaisella on tosi huonoa makua osittava asia, toista se on romaneilla joilla pitää olla siistit ja puhtaat vaatteet päällä.
Kauluspaita ja suorat housut tahi naisella hame ja siisti asu.

Suomalaisella miehellä on spurgu farkut ja kulunut t paita joskus auringon polttama takki, tai mukana paskanen olka kassi.
Naiset toki pukeutuu paremmn.
No kyllä ainakin minun tutttavapiirissäni miehet pukeutuu arkisin ihan työkamppeisiin, useimmiten ne on työnantajan antamat kamppeet.
Vapaalla erit vaatteet. minä ainakin tykkään vapaalla pitää niitä mukavimpia jo vanhoja vaatteitani.En keskellä päivää vapaalla kulje suorissa housuissa ja kauluspaidassa. se nyt olisi erikoista.
tiijäkkö mitä meitä suomalaisia on pukeutumiseltaan huonoja ja toiset on hyviä?nääksie että kaikki on huonoja pukeutumiseltaa,elkää te puhuko mitään,teitä kaaleita näkee kassit kädessä missä on vaatteita idässä päin ja ihan paskasissa housuissa ja paidoissa tahroja on ja oksennusta oli yhelä miehellä,ja ne oli narkomaaneja!!varmaa asuvat kavereittensa luona,ku kantaa vaatteita kasseissa isoissa!siltä näytti...ja kaikilla on oma tyylinsä minkälainen on ulkonäöltään,ja pukeutumiseltaan!

puolet kaaleista narkomaaneja!elkää puhuko mitää juomisesta vittuuko se teille kuulluuu ketä juo ketä ei ! te ootteko pikku huoria pikku hameissa platform kengät jalassa tai jotku strippareitten kengät!
Itiksessä näkee spugeja - joita vanhemmat romanit taatusti häpeävät.
Spuge on spuge, vaikk´sillä on kauluspaita, suorat housut ja harittava katse.
Olisiko sit Intiassa parempi elellä? Jos täällä on niin huono, eikö lähtömaa ja juuret vedä?
kyllä intiassa ois hyvä elellä on jopa yks menestyvimpiä ja nousevia kansakuntia tänäpäivänä
wrgrggw: Valitettavasti romanien on vaikea päästä osingoille Intian menestyksestä, koska siellä ei ole samanlaista sosiaaliturvaa kuin täällä meillä.
"etovuus"...eipä ollu kovin pitkä tuo lista :))

Kyllähän sitä vois tehdä vaikka millasta listaa sekä vaaleista että kaaleista jos haluais. Olen valkolainen ja ollu yli 30 vuotta kaaleen porukoissa joten olen kyllä nähnyt sieltäkin kaikki etovat tavat. Niin monenlaista on tapaa kuin on ihmistäkin.
Molemmissa on sekä hyvä että huono käytöksisiä ihmisiä ja ihania sekä vähemmän ihania ihmisiä. Joillain on tavat....ja joillain "tavat". Monet kaaleitten tavoista on vaan silmänlumetta ja kun ei ole muita läsnä niin ei ole tietoa minkäänlaisista tavoista.

Kyllä mulle on ainakin jo kotona opetettu hyvät tavat ja vanhempien ihmisten kunnioittaminen...sekä yleensäkin toisten ihmisten ja toisen omaisuuden kunnioittaminen. En koske siihen mikä ei ole mun.

Hyvät tavat ei maksa mitään <3 Tätä palstaa kun lukee niin eipä ole kumminkaan puolin paljon käytöstavoista tietoo. Rumaa kieltä osaa käyttää jokainen, mutta kaunis puhe ei kaikilta onnistukkaan :)
Spuge farkut ja kauhtunut t - paita, kyllähän vielä kamukin on parhaassa tapauksessa mukana tai tulee paikalle, ei toki yksin.
Huomasin asian ollessani kuuntelemassa soittoa hakaniemen torilla, tuli yksi ukko ja sitten toinen perään siihen ja se pöljä ukko vielä kehtas sanoa mulle jotain. Ei muuten olisi niin väliä mutta kun on niin spugen näköinen pukeutumis tyyli.
vitja näiden sanat nauraaaaaaa spuge "spuge" samperi jotain liimatukka lapsosia se tästä nyt vielä uupui..jos nyt koittasitte aseman lapset rauhoittua eiks jee..
nauraa.. torellakin kyllä valkolaiset ons itte niin kummallista väkee et sitä passaa jo ihmetellä ulkomaisetki ihmiset just tollasia ne on hyi prkl
niinpä :D
tosi asioita oiskohan suomalaisilla nyt vähän parantamisen varaa käytöksessä? ettei ny aivan nolona tulis heiluttua tuolla ulkomailla esmes.ei tartte sitten olla kenenkään vitsin ja pilkan aiheena.
Ja mustalaiset sit ette oo suomalaisia.. tehä ootta yhtä jullia ku muutki..puhutte vielä et valkolaiset on rasistia vaikka ite ootta kahtaverroin pahempia. ja mitä juomiseen tulee kyllä sen osaa mustalaisekki samoin kun narkkaamisen. kyllä mustalaiset tekee ihan samoja asioita ku valkolaisekki, pitää vaan esittää vähän parempaa mitä tosellisuudessa ees on.. siinä taitaa olla mustalaisen ja valkolaisen ainoa ero tekemisen suhteen!
Juuri näin.
Oon kaalo ja olen kanssasi samaa mieltä, minä en ymmärrä että aina puhutaan ihmisten huonoista puolista. Kaikki osaa rotuun ja väriin katsomatta.

Olen nähnyt ilvattuja kaaleita ja kaajeita joilla ei ole minkaalaisia käytöstapoja.
Olen tavannut taas sellasia ihmisiä kummassakin rodussa joitenka kanssa on ilo seurustella.

Tällä palstalla sanon sen suoraan, suurin osa rahnuja niin kaaleissa kuin kaajeissa. Ajatelkaa vähän mitä kirjoittelettte koska monen kirjoituksista paistaa se rahnuus.

Ei se oikeuta sinua päästelemään suustasi mitä sontaa vain kun on siellä ruudun takana eikä sinua nähdä.
Sivistynyt ihminen käyttäytyy pimiässä ja päivän valossa samalla tavalla.
valkolaisten tavoissa on niin paljon oksettavaa ja iljettävää,että jos tänne alkaisi kaikki ne kirjoittamaan niin tila loppuisi kesken.eiköhän se ole kaikkien nähtävissä miten ällöttäviä tapoja on.nimimerkki häpeä hyi..kirjoitit faktaa ja juuri niin kuin se onkin hyvä sinä :D
nyt sitä hyytiä tai tulee kyytiä. terveisin; Finnish power
haha...ja romaitko et läträä alkoholilla sun muilla päihteillä? anteeks vaan, olen elänyt muutaman kymmenen vuotta romanien parissa ja todellakin nähnyt kaiken sen ilon ja myös sen kurjuuden...KAIKKINEEN. Omassa perheessäni alkoholia ei käytetty, mutta niin monta surullista tarinaa oon matkan varrella kuullut ja nähnyt. Huonoa elämää eletään kummssakin kultturissa. On hyviä perheitä ja sitten vähän huonompia perheitä. Valitettavaa missä tahansa lasten vuoksi :(
Mitä valkolaisena olen saanut kunnian tutustua mustalaisiin, niin heillä on paljon varsinkin taiteellista lahjakkuutta ja kauniita perinteitä. Mutta samahan se on kuin meillä valkolaisilla suomalaisillakin, alkoholi pilaa joitain ihmisiä, vaikka olisi miten hyvät onnistumisen mahdollisuudet. Toinen kanto kaskessa on kateus ja perinnäistavat, joiden ylitse ei nähdä. Ei meidän eri rotuisten tarvitsisi toisiamme niin vihata eikä panetella, kun täällä pohjoisen rajoilla kumminkin ollaan.
Mitäs, jos raitistuttaisiinkin porukalla, valkolaiset ja mustalaiset? Mitähän siitä seuraisi? Ainakin itse tunnen, että kun 20 vuotta olen ryypännyt, alkaa tinki olla täynnä ja voisi katsella elämää toisenlaisten lasien läpi.
Olisko yks sukurutsaisuus? Se, että mennään kumppanin puutteessa naimisiin suvun kesken ettei rotu "likaannu". Häpeämme sitä koska näin leviää kaikki huonot geenit.
Ai nyt romanit eivät ole suomalaisia?
Ei ne ole koskaan ollutkaan eikä niistä ikinä tule.
Joo homot on todella ällöttävii. Mutta homo mustalainen se vasta ällö on.. yäk..
Homot lutusii, sööttejä, ihanii!!, ja ymmärtää naista paremmin ku 1000 normiukkoo yhteensä,niih!!!
Homous on sairaus ja syntiä. Yäk!
 /   /  / oksettavat suomalaiset tavat

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta