egypt-woman

ee-gypti

Minä en viikon matkallani Sharmiin nähnyt oikeastaan yhtäkään paikallista Egyptiläistä naista,kaikki vaan miehiä joka puolella siivoojia myöten.Ensi talvena odottaa Hurghada,onkohan siellä aivan samanlaista,onko se systeemi niin samanlainen koko maassa,että naiset istuu kotona?Ihan mielenkiinnosta haluaisen nähdä ensi talvena miltä Egyptiläinen nainen näyttää

6

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qdfslkjeroijlsa

Kyllä niitä ilta-aikaan ainakin hurghadassa on tullut nähtyä.

• EgyptFun

Sharm el Sheikh on pienestä kalastajakylästä rakennettu turistikohde, jossa ei pääasiassa asu paikallisia. Sharmissa työskentelevien miesten vaimot, perheet asuvat muualla, edullisemmilla paikkakunnilla Egyptissä esim Cairossa.

Hurghadan wanhassa kaupungissa, El Daharissa ja Sakkalan sivukaduilla, asuu n 250,000 paikallista - myös perheitä. Suuri osa Hurghadassa työskentelevien miesten perheistä on Luxorissa, Genassa, Assuanissa, Cairossa ym pienillä paikkakunnilla.

Egyptiläisten tapojen mukaan vaimot eivät työskentele kodin ulkopuolella paitsi uudismielisemmässä Cairossa jo jonkun verran/paljon. Mies on perheen pää, huoltaja ja elättäjä. Piste.

Egyptiläisen naisen tie vie yliopiston jälkeen heti avioliittoon ja lastentekoon, kodinhoitoon, jossa ei valmisruokia käytetä, vaan kaikki tehdään alusta alkaen itse.
      Kyllä siinä on kodinhoidossa pyörittämistä, kun lapsia tehdään melkein poikkeuksetta vähintään 3. Maaseudulla enemmän.
      Lapset Egyptissä vastaavat about "vanhuuden turvaa", kun maassa ei sos turvaa/eläkkeitä ole näin järjestetty kuin meillä.

• EgyptFun

Vielä lisäisin, kun "päästiin asiaa":
      Egyptiläiset naiset ovat arabialaista, muodokkaan naisellista rotua - kauniita ja sorjia nuorena - kuin luotu miellyttämään miestä -> synnyttämään perillisiä.
      Mutta, mutta vanhenevat nopeasti johtuen rodusta ja polttavasta auringonpaahteesta.
      Keskimääräinen elinikäennuste on Egyptissä todella alhainen, miehillä taitaa olla 60, naisilla enemmän. Olen joskus kuullut.
      Mitä nyt tunnen egyptiläisiä naisia niin n 40-45 vuotiaan ulkonäkö vastaa suomalaista 6-kymppistä - samoin miehen! Noin niin kuin yleisesti. Poikkeuksia on.
      Egyptiläiset naiset tykkäävät olla kotona lasten kanssa! Ei istuen kotona...Se on heidän valtakuntansa.

• sixtysix_6

Olen nähnyt Assuanissa nuubialaisia naisia hotellisiivoojina.Luxorissa ja muissa paikoissa on nuoria naimattomia naisia hotellin respoissa,kauneudenhoitotyössä,kampaamoissa jne,kaupoissa myyjinä.Eli kyllä heitä bongaa kun vähän kattelee ympärilleen.Eronneita ja leskiä on lisäksi aikas yleisesti prostituoituina,jotka myös mielellään menisivät naimisiin ulkolaisen miehen kanssa elatusmielessä(ts.koko laaja suku) Menox vaan ;)

• pö erfg mä

Yökerhossa naisia? Paikallisia? Kallista?

• sixtysix_6

Yleensä taxikuskit,vossikat,hotellityöntekijät tietävät tämmöisistä naisista.Kysele heiltä.En ole itse tarvinnut,mutta tiedän että yleensä taxit ja vossikkakuskit välittää ko.palveluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      98
      4108
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      28
      2876
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      230
      2201
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      58
      2097
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1456
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      955
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      954
    Aihe