Mitä tykkäätte mun räpeistä?

Räbäjäbä90

Tässä oon vähän kirjotellu mun räppejä ylös ja haluisin tietää mitä muut ootte niistä mieltä. Tää on mun eka kokonainen räppi biisi.

Mä tulin tänne kertomaan vähän musta ja mun riimeistä / Mun riimit on oikeeta asiaa eikä ollenkaan tehty mistään piimästä / Mä tulin teidät voittamaan / Ja teidän naisia koittamaan / On mulla myös autokin hieno / Ferrari oikein vieno / Tarvit paljon apuu voittaakses mut / Mut mä en tarvi apua olleskaan

Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas

Ihan ihan oikeesti / Sä voisit jo lähtee pois / Kukaan jaksa katella sun naamaa / Kun kaikista tuntuu että ne kattelis kaarnaa / Mulla on paljon naisia ja rahaa / I'm the best of all / te voitte mennä jorpakkoon

Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas / Mä oon oikeesti parempi / Mä oon oikeesti PARAS / Mutten mikään varas


Mitä mieltä ootte?

83

11854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räbäjäbä90

      Kirjotin just lisää räppiä ja täs ois uudet riimit

      Mä tulin tänne räppää / Teidän luokse ottaa häppää / Naistakin haluaisin / Sitä karvaista namua / Tekis mieli lipoa / Sä et saa edes apinaa / Ku oot tollanen kalkkilaivan kapteeni / Mun kädet on isot ku leipälapiot / Sulla onkin vaan pelkät kaviot

      Mä tulin tänne voittaa / Ei mun tarvi edes koittaa / Oon vannomatta paras / Sä oot pelkkä varas / Ei mua voittaa voi kukaan / Ellen sitten tukehdu tukkaan

      Mä tulin tänne voittaa / Ei mun tarvi edes koittaa / Oon vannomatta paras / Sä oot pelkkä varas / Ei mua voittaa voi kukaan / Ellen sitten tukehdu tukkaan

      Mua on kaikki ne aina kehuneet / Eivätkä kehariki haukkuneet / Saan ainakin sataa naista / Joita on aina ihana nuolaista / Joskun on liian suolaista / Apinan raivolla mennään eteenpäin / Vaikka takaapäinkin hyvä on / Et sä tästä mitää tajua / Kun et naisistamaan mitään ymmärrä

      • vitun paskaa musiikkia

        mee hoitoon


      • 12aapeli12

        ei vittu mitään tekemistä musiikin kanssa ,SAIRAUS mikä pitäs poistaa, apinat sormittelee 7000 kiloo paskaa housussa vittu mitä PASKAA


      • Anonyymi
        vitun paskaa musiikkia kirjoitti:

        mee hoitoon

        Taas mennään kuinka keisari taas ollaan ,ja se ei tainnut viel uppoo sun haukuin et ei mitenkään laatu Lainio tuu sun hauskasta nyt mene pöydän ääreen uudestaan tuu vasta kun ymmärrät mikä Toimii mikä Ei .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas mennään kuinka keisari taas ollaan ,ja se ei tainnut viel uppoo sun haukuin et ei mitenkään laatu Lainio tuu sun hauskasta nyt mene pöydän ääreen uudestaan tuu vasta kun ymmärrät mikä Toimii mikä Ei .

        Paras oli mee hoitoon🤔😀. kannattaa uskoo vaan kun neuvotaan .


      • Anonyymi

        Vitun pervo


      • Anonyymi
        vitun paskaa musiikkia kirjoitti:

        mee hoitoon

        Mee ite


      • Anonyymi

        Mene hoitoon, oikeesti


    • D

      ei mitään kovinkaan hyvää kamaa

    • Räbäjäbä90

      No mikä vika muka mun räpeissä on Veikkaan että ite et osaa räppää ollenkaa vaa oot joku saakelin mammanpoika joka asuu kotonaan. Musta tulee vielä kuuluisa räppäri kuhan vaan saan levytys sopimuksen. Osaako kukaan neuvoa miten saisin sopimuksen? Tässä vielä vähän uusinta räppiä (Tää on vasta alkua uudelle biisille)

      Mä asin slummissa / Helsingin lähiöissä / Joissa voissa paistettuja ihmisiä / Poliisi se kyttää / Jotkut niille änkyttää / Voisin täältä häippästä / Ettei tarvi taas pämppästä

      Mulla on kavereita, ystäviä / Vihamiehiä sitäkin enemmän / Olen oikeasti aika gansta / Voisit syödä vaikka pääs

      Tällästä pientä räppien alkua oon vääntänyt

      • omaigaaaad

        ahahaa:D liia omahyväst, kehut vaa ittees. ei tolla räpillä kyllä mitää tuu.. ja suomalaiset räppärit on köyhii, jos rahaa haluut nii pitää osata englanniks. en sanois et mä osaan räpätä mutta käyppä kysyy vaikka rähinärecordist nii saat naurut päi naamaa


      • sPurgu62

        Mäkään en asu kotona.

        T: Spurgu


      • EPICOWN

        Vittu tuuksä tänne paila paila/ soitat mulle ja kysyt et saatko mun paida lainaa/ vittu ei sul varmaa ees tuu spermaa/ ku vedät käteen niin vittu kaadat munalles kermaa ja taisit vahingos ala-asteen tunnilla nukahtaa kerra/se oli vaan vahinko/ et tieeny et sun elämä ois tämmöstä ahdinkoo/ sun räpit on ihan vitun vammasta/ vittu paniksä viime yön jotai lammasta. SIINÄ SULLE VÄHÄ SETTIÄ


      • 16vFlikka

        Tuo oli jonneinta mitä olen ikinä kuullut


      • Anonyymi
        EPICOWN kirjoitti:

        Vittu tuuksä tänne paila paila/ soitat mulle ja kysyt et saatko mun paida lainaa/ vittu ei sul varmaa ees tuu spermaa/ ku vedät käteen niin vittu kaadat munalles kermaa ja taisit vahingos ala-asteen tunnilla nukahtaa kerra/se oli vaan vahinko/ et tieeny et sun elämä ois tämmöstä ahdinkoo/ sun räpit on ihan vitun vammasta/ vittu paniksä viime yön jotai lammasta. SIINÄ SULLE VÄHÄ SETTIÄ

        Ala-aste ikäseltä pojalta hirveetä kielenkäyttöö/ puolet sanoist vaa ylimääräst täyttöö/


      • Anonyymi

        Ei ja eikö oikein paljon anna vaan se oot niin pikku gangsta" jollei kumminkaan tule mitään laatuun ulos millään kerralla opi opettele,tuu sitten vasta opettaa.


      • Anonyymi
        sPurgu62 kirjoitti:

        Mäkään en asu kotona.

        T: Spurgu

        😊hei Spuge en mäkään enään mut uskon jotenkin et tää yks kyllä asuu kotona Aivan varmasti se on lapsi/tai jälkeen jäänyt tapaus kuka muuten heittää tollasta tuubaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-aste ikäseltä pojalta hirveetä kielenkäyttöö/ puolet sanoist vaa ylimääräst täyttöö/

        Aivan samaa mieltä hirvee heittoon ei näytä tekstinä hyvältä eikä aivan varmasti kuulostaisi hyvältä vaan ihan paskan setin kun heittäisi jotain tollasta.


      • Anonyymi

        KUKAAN MUU EI SAA KEHUU ITTEE KU GETTOMASA SE ON CHOOSEN ONE


    • rap on kakkaaaa

      aika pskoja on kaikki. Musta te ootte kaikki vaan sellasia vaateripustimia vaikka kuinka sanotte että olette true. Pelkkiä huomionkipeitä lässyttäjiä joilla on erittäin huono musiikkimaku eikä minkäänlaista tyylitajua.
      Tuulettakaa joskus ne housunne ja ottakaa lippis pois päästä että aivot saa happea.

    • veekoo90

      Voin sanoo et toi on liian yksinkertaista biiseihin kuulostaa hiomist vaille freestyle matskult. ja tolle räppi on kakkaa hintille sanon vaa et räpis on normaalii biisii verrattuna 3 kertaa enemmän sanoja ja sanomaa!!! mäki kuuntelen kaikkee musiikkia mut räppi vaa vetoaa muhun koska siin kerrotaa asiaa. melkee kaikis muis kendreis on aina samat biisin aiheet . ite kirjoittelen biisejä ja voin sanoo et kuka vaa vääntää jonkinlaisen iskelmä poppi hevi biisin 15min mutta väännäs räppi biisi samas ajas!

      • Anonyymi

        Hei sillä oli lause kohdillaan ,eli liian vähän sisältöö ja se mitä oli niin ihan surullisen huonoo viel JEP olen samaa mieltä vaikee musiikin ala.


    • rapper69

      MURROSIKÄ RAP :D, (PILKE SILMÄKULMASSA TEHTY)

      Ei tää räppi kerro rahast eikä rakkaudest,
      vaan murrosiän todellisest vaikeudest,
      Kaikille tiedoks jotka läpikäyvät tota vaihetta
      kysy vanhemmiltas apuu, siihen ois aihetta,
      ei tässä auta huumeet eikä viina,
      tää on hetken elämästä kestävä piina,
      mut usko pois kaikki tulee muuttu vielä paremmaks,
      kiveksetki alkaa laskee pikkuhiljaa alemmas,
      juu, mitä naurat tää on totisinta totta,
      se on nykyään vessa ja pois jäävät potta,
      eikö sana kuulu teille suomen nuoriso
      hankikaa elämä ja oikeen kiva puoliso,
      teil on kuulkaas nuoret vielä elämä edes?
      iloitse täst kaikest vaikka silmätki vedes
      joo, on tää joka tapauksessa hienoa aikaa,
      sanoisinko että tää on murrosiän taikaa,
      lopetan tän räpin näihin kaunisiin sanoihi
      joskus näyttää punasta mut älä stoppaa valoihi !

      • Anonyymi

        Ihan Tosi jees😉.tuli hyvä mieli tosta noin vaan se kiinnostuu kun ei tee siitä mitään munan jatke paskaa.


    • enmäkäämikääihmeelli

      Surkeeta riimiä mut hyvä et oot sinnikäs mut ota vähän erilaiset riimit käyttöön ei ihan niitä perus :)

    • 00105

      Räbäjäbän biisi oli vitun syvältä/
      mut onneks mä oon täällä niin ees joku kuulostaa hyvältä/
      sä tuskin ees yritit tosissas/
      toivottavasti ens kerral heität riimit vieläkin kovemmat/
      mut jokaisella meistä on varaa parantaa/
      pitää miettii pää puhki, kaikilta löytyy sanottavaa/
      mut, sovitaa ettei käytetä kirosanoi/
      ei niit tarvita, mä rimmaan mestarin tavoin/
      ja sen sä tuut viel myöntää/
      mä laitoin räpin tykkiin ja menin sen suoneen työntää/
      pari minuuttii ja huomasin et sehän toimi/
      mä otin kynän käteen ja ensimmäisen biisini kirjoitin/

      • 02400

        saaks tän heittää nauhalle? :D sopi vitun stylisti yhteen biittiin :D


      • Anonyymi
        02400 kirjoitti:

        saaks tän heittää nauhalle? :D sopi vitun stylisti yhteen biittiin :D

        Ehkä toi runkkari raapustaa sen ruutuvihkoon ja lähettää sulle. Mistäs sen voi tietää. Muista kuitenkin hengittää suun kautta tupauuno.


    • ...

      Tulit tänne, ja halusit kritiikkiä. Kun joku ei sitten tykkää sun räpeistä niin alat heti laukoon jotain paskaa. Mieti vähän.

      Mutta joo, ite en kans tykänny

    • tragon

      en mä pysyny kärryil.. sun sanomas oli et haluut naista. ok kaikki sitä varmasti haluaa. mut yritäppä tehä riimit jostain muusta aiheesta. toi oli aika hyvä esimerkki ku kaveri oli tehnyt riimit murrosiästä. ota siit vähän mallii äläkä leiki mitään pelle lallii. ja se oli myös hyvin sanottu et mielipidettä kysyit. älä sillo länkytä vastaan jos se on negatiivista vaan ota opiksi ja hio sun biisei ni saat niist viel kunnon riimei.

    • 00105

      Mä en voi kehuskella teille mun unen laadulla/
      Oon valvonu koko yön, kello on nyt kuus aamulla/
      mun pitäis varmaan kysyy lekurilta reseptii/
      mut millä mä ne maksan, ei oo taskus sentin senttii/
      ja ehkä se onkin yks syy mun tilanteeseen/
      en haluu lainata, joutua velkakierteeseen/
      koska sieltä voi olla vaikee nousta ylös/
      ei tiedä vaikka saisin huomenna potkut
      mun paska palkkasesta työst/
      mut en jauha tässä nyt enempää/
      suosittelen et tekin alatte lisää riimejä tekemään/

    • Kard

      Ei varmast kannata tulla riimii heittää jos se on ton tasost, ei tommoseen voi paljookaa sanoo/ Ainaki oli Hirveet Sanaa, jos ei osaa räppää nii ei kannata Sitte Lataa/ Kukaa teist ei osaa heittää mitää Neroo Riimii, kaikki hävii mulle jos se o Pelost Kiinni / Koska ainaku tuun räppää nii kaikki Alkaa Pelkää, tulin kaikille tääl Antaa Selkää/ Ei voi saada edes tommosest Paskast Selvää/ Ku heitän lainii nii sä palasiks Hajoot, eli mee pikkupentu kattoo takasi pikku Kakkost/ Ja kannattaa räppii opetella, nimittäi tol räpil propsei et saa/ Sun pitäs mennä friistailii kehittää ku et tuu mitää hyvää settii esittää/ ku oot harjotellu tuu sit takas setittää/ Täält ykskää ei Voita Mua, jos räppäät mua vastaa nii on koht toi pikkuPoika Pulas/ Kukaa ei tuu sulle Hurraa Ikinä, ai minkälaist sun setti oli? no iha Turhaa Hikistä/ Ja aivan Täyttä Paskaa jos sul on taitoi nii sun pitäs mulle Näyttää Vastaa.

      • gameover2

        Onks tääl vai jonkulane battle menossa? Sen takii säki varmaa tänne muna ojossa, sanoitet kaikki voitat mut nyt oot kohdannu voittajan, antaa tulla koittamaan, ja mun räppii moittimaan, ja jos tuutte ni yrittäkää vähä; ei oo helppoo päästä tasolle tähä. Menkää kaikki päiväunille, etä ette joudu "pahoille" kujille. Potkasen teit kaikkii munille, älä rupee märisemään, vaan mene nurkkaan tärisemään, ku sua pelottaa et millon sut servaisin taas.


    • P4sk44R11M11Iknow

      täällä taas vissii jotkut pennut Setittää/ alkakaa ny kuunnella ku meitsi alkaa Pelittää
      teiän räpeistä lasit menee Paskàks/ ku alan friistailaa nii ne lasit menee takas
      okeei en oo missää parhaassa Vireessä/ mut paremassa ku te
      okei ei nyt rimmannnu toi sana/ mut kuunnelkaa vast ku meitsi alkaa lataa
      nii alkaa jengi vähä kelaa/ et sairas freestylejä me vissii tän riimeihi delataa
      jos haluutte oikeeta battlee nii menkää mikserii/ tai sinne te kuulutte ette saa sielkää rispektii
      ku kuuntelen teitä nii mun korvat huutaa/ vìtun helari pääskii tai tulee turpaa
      no annan muutenki/ nää kaikki haluu seksìi koska ne on puuttees
      okeei ei ny ees hyvi mene/ mut tää jäbä friistailin kusee vtu spede
      jou se suomen häpee/ joku jonne tulee jotai päteee//

      • tuomarinHuora

        raastan auki taas uusia haavoja
        kaikkii niit vaivoja, avattuja hautoja
        joissa mätii ne ihmiset jotka muka tietää
        must, eikä oikeest oo yhtää mitää hajuu

        nooh, aletaas nyt sanomaa näit asioit
        mä en oo enää nuori mut mitä sä sille voit
        kaikki voi sanoo asioist tyylillä erillä
        ja sitä tyylii voi vaa tekemällä kehittää

        annan tulla jokasen saatanan lauseen
        jos haluan, teen siitä omanlaista taidetta
        enkä haali täl kunniaa tai aarret
        kuha saa sanottua ulos kaikki mun paineet

        monta ihmist jotka muka tietää mitä oon
        kertokaas pari asiaa jotka vaikuttavii on
        ei taida löytyy ku en niit noi vaa kerro
        saa vaa nauraa sille väärälle tiedol


    • piyt´098

      Paskaa isolla Pllä.

    • jk jou

      moi täs on mun oma räppi RAKKAUDEN JUMALA WOO oo ......... WOO oo päivä ei oo huoleton mut se on nuoleton älä siis missa tätä vaan misaa jotain muuta ELI TOS OLI MUN RÄPIN ALKU

    • 850

      oot nii paska et käy melkee oksettaa

      • random paskaa

        Jos sun päivä oli huoleton/ nii täs ne sun huolet on/ ei vaikuta alkaa säätää mitää kertosäet/ koska huomista sä näe et/ ja muidenki riimit täyttä skeidaa on/ ku mä tuun räjäyttään tän laatikon/ suomi kaks neljässä uhotaa/ vit*n munamankelit menkää omii mummoi hoitaa/ silmät vuotaa verta/ ku näitä mun freestyleen vertaa/ ku te freestailaatte/ mc manelta riimei lainaatte/ sanokaa äiteillenne terveisii/ ja imekää munki puolesta tissii


      • Mr.Matafaka
        random paskaa kirjoitti:

        Jos sun päivä oli huoleton/ nii täs ne sun huolet on/ ei vaikuta alkaa säätää mitää kertosäet/ koska huomista sä näe et/ ja muidenki riimit täyttä skeidaa on/ ku mä tuun räjäyttään tän laatikon/ suomi kaks neljässä uhotaa/ vit*n munamankelit menkää omii mummoi hoitaa/ silmät vuotaa verta/ ku näitä mun freestyleen vertaa/ ku te freestailaatte/ mc manelta riimei lainaatte/ sanokaa äiteillenne terveisii/ ja imekää munki puolesta tissii

        Vitun kakarat yritätte jotka räpäti räppää/Se ei kuulosta coolilt vaa muistuttaa mun läskii frendii Skäbbää/Puolet teidän riimeist on vaa vittu lainattu/Te AKA paskat on nyt raivattu/I Know mun tyylistä räppii on jo kaivattu/Yritätte servaa toisiinne ku jotkuu ammattilaiset/Vittu räppinne on yht paskaa ku Räbäjäbän AKA mätäpaiseen/Alatte nyt pohtii näitä riimei vitun pienis päissänne/Sit joskus ihmettelette kuka vittu kuokkii häissänne/Ok sori tuli kirosanoi enemmän ku laki sallii/Mut tavote oli et te otatte musta mallii


        JOU...


      • TosiMusta123
        Mr.Matafaka kirjoitti:

        Vitun kakarat yritätte jotka räpäti räppää/Se ei kuulosta coolilt vaa muistuttaa mun läskii frendii Skäbbää/Puolet teidän riimeist on vaa vittu lainattu/Te AKA paskat on nyt raivattu/I Know mun tyylistä räppii on jo kaivattu/Yritätte servaa toisiinne ku jotkuu ammattilaiset/Vittu räppinne on yht paskaa ku Räbäjäbän AKA mätäpaiseen/Alatte nyt pohtii näitä riimei vitun pienis päissänne/Sit joskus ihmettelette kuka vittu kuokkii häissänne/Ok sori tuli kirosanoi enemmän ku laki sallii/Mut tavote oli et te otatte musta mallii


        JOU...

        Älä niille auo päätä, ole vaan hiljaa
        sä et haluu tosta enää suurempaa riitaa
        Anna niitte uhoo, ohanne nii egoo
        ne ei oo tehny yhtää hyvää tekoo
        Hyvän jätkän löydät pääsi sisältä
        pahanolon ajatukset, älä pidä sisällä
        Puhu niistä jolleki, vaikka kavereille,
        sä et saa repii käsiis ikin haavereille
        Älä ikinä tee itelles mitään pahaa
        ei kukaan ikinä voi sua korvaa
        Älä ajattele että oot paska
        tääl on monta jotka sua rakastaa
        Sun on tärkein puhuu masennuksest
        mä voin sanoo jo sen iha kokemuksest
        Lupaan et edes on hyvii päivii
        mistä säki takuulla voit nauttii


      • Rapking
        TosiMusta123 kirjoitti:

        Älä niille auo päätä, ole vaan hiljaa
        sä et haluu tosta enää suurempaa riitaa
        Anna niitte uhoo, ohanne nii egoo
        ne ei oo tehny yhtää hyvää tekoo
        Hyvän jätkän löydät pääsi sisältä
        pahanolon ajatukset, älä pidä sisällä
        Puhu niistä jolleki, vaikka kavereille,
        sä et saa repii käsiis ikin haavereille
        Älä ikinä tee itelles mitään pahaa
        ei kukaan ikinä voi sua korvaa
        Älä ajattele että oot paska
        tääl on monta jotka sua rakastaa
        Sun on tärkein puhuu masennuksest
        mä voin sanoo jo sen iha kokemuksest
        Lupaan et edes on hyvii päivii
        mistä säki takuulla voit nauttii

        Fuck man nobody listen that ur shit,cause im better than u noobs, u are so retarded that you dont even get your moms boobs. Im not tryin to be some muthafuckin eminem but u can call me the rap king! Yah gotta learn something about this u piece of shit or u can cry to ur daddy that u cant rap like me dude! I finish this shit cause im the winner and u kids have to go to sleep and dreaming that ur licking ur moms wiener!


    • tosipaha1

      Henkine väkivalta, kulutettu aihe,
      jokaselle meistä ehkä aihe hiukan vaikee
      Sulleki varmaa aiheutettu mielipahaa?
      kiusattu, jauhettu seläntakana paskaa?
      Tuttu tunne, mä tiedän miltä tuntuu,
      tuntuu et vois viiltää auki oman kurkun
      Sattuuha se eri taval kuin nyrkki naamassa,
      kuitenki se tuntuu aiva yhtä pahalta. Siinä riimiä:-)

      • Hahahahahahahahahaa

        Eihän tuossa ollut riimin riimiä...
        Katteles vaikka juha watt vainio sanoituksia. Siinä sulle sen verran riimiä että huomaat että voisit alkaa ajankuluksesi vaikka poimimaan puolukoita. Niitä on nyt metsässä. Myy vaikka kauppaan, jos maku ei burgeriin ja kokikseen tottuneelle lärvillesi sovi.


    • Joooo0000019

      Harvinaisen paska

    • mage65

      on muuten aika paskaa ripulia ebin

    • lurukurulurulurulurulu

      Rap on skeidaa. Ne ei koskaan vihjaa mitä on rivien välissä.

    • Bou

      Tuo Räbäjäbä on ihan timanttinen räppääjä. Hyviä biisejä ihan ehdottomasti. Just tuota samaa huipputasoa mitä nää kaikki suomiräppääjät. Nyt vaan samanlaisia tekstejä lisää ja sitte vaikka Irina fiittaamaan ku siltäki tuli uus levy. Voisitte molemmat hyötyä tommosesta yhteistyöstä.

    • kylläää

      Mitä vitun nööli skeidaa tää on

    • EikkaOnHomo

      Su päähäs pitäs heittää tiili,
      Ku oot vaa pedofiili,
      Sä luulet olevas pomo,
      Todellisuudes homo,
      Sua naiset ei kiinnostanu,
      Eikä mutsias innostanu,
      antaa sulle massii,
      isoon kassii,
      vaan sossuun sut lähetti,
      Ja sulle tuli paketti
      ah yeah crack bitch fuck in the pussy

    • Hastag125

      JEejeejee. Meikä on jee keejeeje

    • skenenkovinpaska

      räbäjäbä90

      Räppis oli skeidaa, mut älä lannistu/
      Koska ei hetkessä luovat läpät valmistu/
      Älä puhu siitä, että oot muita parempi/
      Koska kaikki on saman arvosii ja se muista kaveri/

      Mut kai suurin osa alussa flossaa/
      Tai sit vaa omatuntoo halutaa nostaa/
      Mut siin menee kuukausii et tajutaa hommat/
      Äläkä pelkää pyytää apua koskaa/

      Toiselt saat vielä jotain mitä et ymmärrä/
      Apuu, vinkkei ja lisäks ehk ystävän/
      Mut tärkeintä, dallaa omaa polkuu/
      Älä mee massassa, muute siihe hommas sortuu/

    • samavitunmies

      Mitä jengi koittaa täällä bätlää/
      Mä oon se, kuka voittaa läpäl jätkät/
      Syljen ku muijas, nyljen nää nuijat/
      Räppäät hottii mut ku pyyhin hiet ni pyyhe jää kuivaks/

      Oot niin perseestä että haistan paskan/
      Eikä anonyymeille mitää kunnolista laittaa jaksa/
      Uhraan tälle pari minuuttii, ja ruuan sijaa/
      Ämceet paninki uunii, mustaa lihaa/

      Ku oon niin hotti et ne palo/
      Ja nesteet katoo. Heh, heh, katoo/

    • Räponperseestä

      Räppää ittes vaikka vittuun. ihan sama.

      • Tonisami

        Tässä dissibiisi joujou.
        Oot ihan kakka/
        vitu mul o korttipakka/
        kaikki on iha homoja/
        mäoon pomoja/
        Mulla on omena/
        Sä et ole komea/
        Oot edelleen kakkaa/
        Jaa/
        Hyvät riimit/
        Nyt kaatuu tiimit/

        Nyt sun uras on ohi haha lit jou skrt?


      • kissaklinikka
        Tonisami kirjoitti:

        Tässä dissibiisi joujou.
        Oot ihan kakka/
        vitu mul o korttipakka/
        kaikki on iha homoja/
        mäoon pomoja/
        Mulla on omena/
        Sä et ole komea/
        Oot edelleen kakkaa/
        Jaa/
        Hyvät riimit/
        Nyt kaatuu tiimit/

        Nyt sun uras on ohi haha lit jou skrt?

        Nyt oli jo sitähyvää räppiä joujou haha lit!


    • SUOLIHÖLÖPÖLÖ

      POISTETTU VIESTI IDIOOTTIEN VASTAISENA.

    • Settiäijjä

      Oli kyllä kovat räpit pojilla, ansaitsisit levytyssopimuksen haha lit:D

    • Mc1

      Hahahaha 😂😂 nää jonnet tääl räppää/ heittää paskaa läppää/ jotai tähä suuntaa: vedä vittu kättäs/ ette tajuu räpist mitää en tuu stoppaa tätä ikinä palaa mun kipinä nii kaua ku ämmät raidaa dikillä älä viiti siin vikistä meitsi kippistää silti mään.. yo okei tää on biitin vaihto/ en oo kajo enkä cheek tai tapulista taisto/ tää on laitont 1/4 osa suomi räpist oikeest aitoo/ loput vaa uhoo ja juo mamman tissist maitoo/ tääki sivusto oikeesti mist jengi räppää/ ette osaa metaforii ettekä sanaa homo rauhaa jättää/ tää ei oo pelkkää runoo/ eikä teijä setit rimmaa/ tää ei oo pelkkää junoo/ eikä kainalos kahta gimmaa/ se on kiltaa/ mis räpätää ja juodaa koko ilta/ ette vaiha ikin flowt ettekä tavuta sanoja/ ette osaa räppää vaik löytys varmasti haluja/ toi on silkkaa paskaa eiks vittu kaduta kokeilkaa vaik tanssii ei teil oo oikeest räpistä mitää hajua/

      • Jjhg

        Damn haha pakko ssnoo et tää kyl näytti chilllisti teille muille mite räpätää


    • Anonyymi

      Joo mä tiiän tää on vanha ketju mut ihan pakko tulla tänne heittää vähä settii joten tässä ois

      Vedetään nyt räppii ihan lonkalta,
      ei nää oo mitään oikeita sanoja.
      En mä näitä ehi miettii
      vaikka tää on tosi takii settii.
      No joo en mäkää oo iha paras,
      mut parempi ku räbäjäbä- se pikku varas.
      No nyt ryhtyy räppäämään
      mun sanojen mukaan porukka tää.
      Jos ette ees räpätä osaa,
      pitäskö teiän vähä harjotella.
      Et voisitte ottaa räppi battlen,
      mua vastaan, katellaan Kallet!

    • Anonyymi

      Onhan noi sanoitukset täyttä paskaa. Voit hyvin menestyä. Aivan kuin Cheek tai Petri Nygård.

      Noihin sanoituksiin pitäisi laittaa lisää narttua.

      Voisit lisäksi pilkata jotain kuollutta, vaikka Eddie Van Halenia.
      Laita joku isoperseinen nainen heilumaan biisiin taikka pääministeri.

    • Anonyymi

      Aika hirveet saibaa,tsori koita laajentaa juttujaan ainakaan se varas juttu E-I-I-I toimi mulle mitenkään niin et olisin ihan hirveen innoissani..,😑🤨🙄

    • Anonyymi

      Aik huonoi sori ny vaa

    • Anonyymi

      melusaastetta .

    • Anonyymi

      Aivan perseestä niinkun kaikki muukin räppi ota käsi munista pois ja pää perseestäs kun et musiikista mitään tajua

    • Anonyymi

      Tosi hyviä mun räppi ei oikeenkaan riimejä ” baby get a megaphone put it one speak I see like the hear Do you need a sticker put this is a stereo promise like a very low”

    • Anonyymi

      Räppäreiltä pitäis vetää pipo silmille ja kuminauha verkkareista poikki. Sitten vois katsoo, onko mitään sanottavaa tai hyvää musiikkia.

      Muuten mennään olemassaolevilla. Et häpeä yhtään.

    • Anonyymi

      Istu alas vitun koira en jaksa kuunnella sun paska tarinoita😂

    • Anonyymi

      Bronxin apinoita matkiva aivopieruporukka on lyyriikan viemäri. Ensin Konnunsuota kuokkimaan ja sitten yhteiskuntapalvelua marssimusiikin tahdissa!

    • Anonyymi

      vittu mitä paskaa ,melusaastetta.

    • Anonyymi

      Kauheeta kamaa. Älä nyt ainakaan muusikon uraa alota!

    • Anonyymi

      Hei saanko mäki sit trollata täällä ku kerran tuo viestin alottajaki saa??

    • Anonyymi

      Jou jou jou jou jou määännn.. party people in the house yeah. I like that.

      Muistan vain pari räppi biisiä tai mikä se oli kun hokee.
      Party people in the house say Yeah.
      Party people in the house say Yeah.

      Nuoriso räppää täälläkin hyvin JOU. :)
      Mut miksi räppärien pitää uhota ja valehdella olevansa rikas ja naisia hurjasti kaateleva alfa.. No Elastinen voisi vetää sellasta settiä, mutta en oo kuullut.

      Elastinen telkkarissa vetäs :

      Mul on hilloo enemmän kuin muilla, män
      Enemmän kuin mummos keräs viime syksyllä,män.
      Sienii ja marjoi
      Paneskelen Tiinoi ja Tarjoi, JOU JOU
      Jouluna pakkasessa,HOU HOU
      kesällä heltees, OU NOU.

    • Anonyymi

      🐎💩

    • Anonyymi

      Sinä ja sun riimisi voitte hypätä vaikka järveen. Vaikutat henkisesti jälkeen jääneeltä.

    • Anonyymi

      Tää on ihan vitun vanha julkasu en tiiä miten eksyin tänne mut bro toi on ehkä paskimmat lyriikat koskaan. Ei pahal mut toi on oikeesti kuraa. Mutta siis tuskin oli ees tosissaan, vaikuttaa trollilt on sen verran paska 😅

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Eka aattelin että se kertoo oikeesti itsestään ja riimeistä mutta ne olikin ne riimit. Piimä homman yritin sivuuttaa ja sitten tuli se kokeilemaan naisia homma.


      • Anonyymi

        ja loppuun asti en edes uskaltanut lukee! Muuten on aika kova kun vähän vielä hioo 😂


    • Anonyymi

      Lebron James on huonompi kun Markkanen 2.0 parempaa ei voi olla

    • Anonyymi

      Kunnon kehareiden ketju. Ei muuta ku pipo silmille jou ja lisää skeidaa housuun. Hyvä siitä vielä tulee.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä👍

    • Anonyymi

      🦨💩

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe