Uusi Citroen C4,myynti yli kaksinkertaistui.

Ranskl.mausteilla

Vkl Ilta-Sanomien mainos sisälsi mm. Auto Bildin arvion: "C4:ssä saa hyvän vastineen rahalle niin ominaisuuksissa kuin varustelussakin mitattuna.C4:ssä on oikea hinta ja hyvät varusteet."
Helsingin sanomat: "Uusi C4 tuntuu jämäkältä laatuautolta.Sisustuksen viimeistely on loistoluokkaa."
Eli hienosta autosta on kysymys.

77

4186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä sitruuna

      jep,sama kyseinen lehti totesi samasta vehkeestä ilmastointi laite vertailussa että oli ryhmän huonoin,mutta ettei jotain hyvääkin 4v päästä näitä c4 saa muutamalla tonnilla,niin hyvin citroen pitää hintansa,kaiken ovat näköjään tehtaalla huomioineet.

      • välillä asiaa...

        No jos ilmastointi ei ole niin hyvä niin lämmityslaite loistoluokkaa!
        C4 voitti meinaan lämmityslaitetestin talvella, kaikki ns. premium-autotkin hävis siinä kisassa.
        Taitaa suomessa vielä toistaseks olla enempi käyttöä hyvälle lämppärille kuin ilmastoinnille.
        Tarkastahan kantaasi noiden hintojen suhteen, ei citikassa hinta tipu sen nopeemmin kuin muissakaan euroautoissa, monesti ei muisteta lähtöhintaa uutena kun vertaillaan, ja vielä kun citikkaan saa lisävarusteet samaan hintaan on verrokki uutena samoilla varusteilla monia tonneja kalliimpi.


      • höpönlöpön
        välillä asiaa... kirjoitti:

        No jos ilmastointi ei ole niin hyvä niin lämmityslaite loistoluokkaa!
        C4 voitti meinaan lämmityslaitetestin talvella, kaikki ns. premium-autotkin hävis siinä kisassa.
        Taitaa suomessa vielä toistaseks olla enempi käyttöä hyvälle lämppärille kuin ilmastoinnille.
        Tarkastahan kantaasi noiden hintojen suhteen, ei citikassa hinta tipu sen nopeemmin kuin muissakaan euroautoissa, monesti ei muisteta lähtöhintaa uutena kun vertaillaan, ja vielä kun citikkaan saa lisävarusteet samaan hintaan on verrokki uutena samoilla varusteilla monia tonneja kalliimpi.

        niin hinta tippuu citroenissa varmasti enemmän kuin esim. volkkarissa tai skodassa ja jokainen tietää myös sen miksi se on näin.
        Ero on huomattava.


      • Pientä rajaa
        höpönlöpön kirjoitti:

        niin hinta tippuu citroenissa varmasti enemmän kuin esim. volkkarissa tai skodassa ja jokainen tietää myös sen miksi se on näin.
        Ero on huomattava.

        Katsekin tuossa nettiautosta saksalaisten autojen hintoja...Meinasin pudota tuolilta kun eräskin auto aivan sikahintanen.On aivan käsittämätöntä miten esim joku vm. 2005 1.6 litraisella koneella varustettu vw bora voi maksaa lähes 14000 euroa??!! Siis onko joku niin hullu että maksaa moisesta autosta sellaisen hinnan?? Mitä sillä hinnalla saa,karvalakkimallin saksalaisen kivireen! Hei kamoon,oisko pikkusen ylihintaa noissa sakemannien autoissa,tääh??Skodasta puhumattakaan... Ja vikoja löytyy taatusti yhtälailla kuin ranskalaisista autoista,että näin.


      • välillä asiaa...
        höpönlöpön kirjoitti:

        niin hinta tippuu citroenissa varmasti enemmän kuin esim. volkkarissa tai skodassa ja jokainen tietää myös sen miksi se on näin.
        Ero on huomattava.

        Ostin vuonna -07 uuden C4 1.6 hdi bmp.n hintaan 23500E.
        Toinen vaihtoehto oli Golf 1.9 tdi.
        Hintaero samoilla varusteilla oli citikan hyväksi 8000 Euroa! Siihen ei vielä ollut volkkarissa automaattivaihteistoa.
        Vaihdoin viime syksynä auton, hyvitystä sain 13800 euroa, samaa autoa myytiin ko. liikkeessä vaihdon jälkeen hintaan 15200E.
        Katsoin kyseistä -07 golfin hintoja...Samoissa hinnoissa olivat!
        Elikkä olisin hävinnyt kaupassa volkkariin 8000 euroa!
        Tämä juttu on täyttä totta ja tapahtunutta.


      • Samoilla linjoilla
        välillä asiaa... kirjoitti:

        Ostin vuonna -07 uuden C4 1.6 hdi bmp.n hintaan 23500E.
        Toinen vaihtoehto oli Golf 1.9 tdi.
        Hintaero samoilla varusteilla oli citikan hyväksi 8000 Euroa! Siihen ei vielä ollut volkkarissa automaattivaihteistoa.
        Vaihdoin viime syksynä auton, hyvitystä sain 13800 euroa, samaa autoa myytiin ko. liikkeessä vaihdon jälkeen hintaan 15200E.
        Katsoin kyseistä -07 golfin hintoja...Samoissa hinnoissa olivat!
        Elikkä olisin hävinnyt kaupassa volkkariin 8000 euroa!
        Tämä juttu on täyttä totta ja tapahtunutta.

        Kyllähän se niin on, että käsitykset arvojen alanemisessa on useinkin uskomuksissa. Näitä uskomuksia ruokkii ne tapaukset joissa näin käy, esim. vanhakoppainen C5. Uudet -08 jälkeiset C5.t ovat pitäneet taas arvonsa yllättävänkin hyvin.
        Toisaalta taas varustetaso maksaa vain uutta ostaessa, niille ei paljoakaan käytettynä arvoa lasketa, josta voi ajatella että golffia ei kannata ostaa uutena, ainakaan hyvin varusteltuna.


      • asiaataas
        välillä asiaa... kirjoitti:

        No jos ilmastointi ei ole niin hyvä niin lämmityslaite loistoluokkaa!
        C4 voitti meinaan lämmityslaitetestin talvella, kaikki ns. premium-autotkin hävis siinä kisassa.
        Taitaa suomessa vielä toistaseks olla enempi käyttöä hyvälle lämppärille kuin ilmastoinnille.
        Tarkastahan kantaasi noiden hintojen suhteen, ei citikassa hinta tipu sen nopeemmin kuin muissakaan euroautoissa, monesti ei muisteta lähtöhintaa uutena kun vertaillaan, ja vielä kun citikkaan saa lisävarusteet samaan hintaan on verrokki uutena samoilla varusteilla monia tonneja kalliimpi.

        Niinpä!


      • Näin asia on
        höpönlöpön kirjoitti:

        niin hinta tippuu citroenissa varmasti enemmän kuin esim. volkkarissa tai skodassa ja jokainen tietää myös sen miksi se on näin.
        Ero on huomattava.

        Saahan sitä pyytää mitä itse haluaa, mutta järki-ihminen Ei niistäkään ala ylihintaa maksamaan.


      • ex Aatu
        höpönlöpön kirjoitti:

        niin hinta tippuu citroenissa varmasti enemmän kuin esim. volkkarissa tai skodassa ja jokainen tietää myös sen miksi se on näin.
        Ero on huomattava.

        Niin on,volkkarissa saa jääkaapin samaan hintaan joka tosin toimii vain talvella ja siilloin ei ruokatarvikkeissa erästä pannen (parasta ennen) päivä ei umpeudu niin herkästi. Mutta kylmän arkoja kukkia ei kannata volkkarissa edes yrittää kuljetella. Tuo pakastin toimii sitten kesäälä käänteisesti helteillä,joten ei siiloinkaan kannata ottaa mitään kukkia autoon muuta kuin kuivakukkia.. Että niinpä volkkarissa lämpötilat ovat vuoden ympäriinsä laskien keskitasossa. Kyllähän volkkairi kyyti muistuttaa kiitettävästi keskitysleirien oloja.


      • Hyvä valinta
        välillä asiaa... kirjoitti:

        Ostin vuonna -07 uuden C4 1.6 hdi bmp.n hintaan 23500E.
        Toinen vaihtoehto oli Golf 1.9 tdi.
        Hintaero samoilla varusteilla oli citikan hyväksi 8000 Euroa! Siihen ei vielä ollut volkkarissa automaattivaihteistoa.
        Vaihdoin viime syksynä auton, hyvitystä sain 13800 euroa, samaa autoa myytiin ko. liikkeessä vaihdon jälkeen hintaan 15200E.
        Katsoin kyseistä -07 golfin hintoja...Samoissa hinnoissa olivat!
        Elikkä olisin hävinnyt kaupassa volkkariin 8000 euroa!
        Tämä juttu on täyttä totta ja tapahtunutta.

        Ja mieti mihin pàskaan olisi kätesi työntänyt jos tuota Golfia olisi silloin myyty DSG:llä ja olisit mennyt siihen skeidaläjä retkuun. Onnittele itseäsi!


      • kose
        Pientä rajaa kirjoitti:

        Katsekin tuossa nettiautosta saksalaisten autojen hintoja...Meinasin pudota tuolilta kun eräskin auto aivan sikahintanen.On aivan käsittämätöntä miten esim joku vm. 2005 1.6 litraisella koneella varustettu vw bora voi maksaa lähes 14000 euroa??!! Siis onko joku niin hullu että maksaa moisesta autosta sellaisen hinnan?? Mitä sillä hinnalla saa,karvalakkimallin saksalaisen kivireen! Hei kamoon,oisko pikkusen ylihintaa noissa sakemannien autoissa,tääh??Skodasta puhumattakaan... Ja vikoja löytyy taatusti yhtälailla kuin ranskalaisista autoista,että näin.

        Katsokaa tätä MB s500 NBO- hinta käteisellä 1996 156201e nyt vaikka on hieno 330th/km ajettu huoltokirja laatikko uusittu vimpan päälle max 4-6000e jo seuraavana vuonna oli 95000e 23675km&ajettuna.

        Tämän auton katsastuksilla on LoimaanAutosähkö laajentanut toimintaansa silti sain auton niin rwevittynä korjaukseta,sisäpeilikin putosi käteen paljon muuta josta toinen korjaamo keskusteli näistä korjauksista lupasivat ihan ilmaiseksi korjata kaikki jos näin olisi ollut olisivat nyös huolehtineet autosta,minä ainakin sanottiin Vehossa.

        Poika vei samaan paikkaan BMW V8 farkkunsa kun minä käytin 4-pyöräsuuntaukseen suuntaus maksoi 160e ja eivätpystyneet kun oli väljyyksiä,näin ytehtiin minullekin Teollisuuskdulla säätyy alle 100e tai ei säädetäjos on väljää se ilmoitetaan asiakkaale ei laskua,hieno paikka.

        Jos halusi ko paikassa polttoainemittarin kuntoon niin ei sitä tarvita pitää täynnä samoin öljynpaine valo jaTRANSIT!!! Ammattitaito isällä sähköpuoleen hyvä pojalla Kiinailmiö RAHAT POIS VAROKAA tätä paikkaa ilmapumppu ässän alle n1000e ei vanhaa saanut kuin pyytämällä sekin rikottuna eli rhjät osat myyntiin tavalla.Tämä liike saisi kauniisti ottaa yhteyttä ja ehdottaa hyvitystä olisi syytä taitoa on kunhan ei ole Perjantai huoltomies joka hutiloi korvauksiin ja ir´tse omasta vakuutuksesta aiheutetut rikkoutumat,meni noin 9600 euroa viimeinen lóli niitti arkun päälle,kaatuu niitä kivitalojakin 40 vuotta sanoi ukko vainaa ja otti rahansa vaikka koko alue on jo Putinin vak´ltakuntaa Makslahden osuuskauppaa myöten että miettikää vähän vielä siksi auto on vielä perheessä.


      • Anonyymi
        Pientä rajaa kirjoitti:

        Katsekin tuossa nettiautosta saksalaisten autojen hintoja...Meinasin pudota tuolilta kun eräskin auto aivan sikahintanen.On aivan käsittämätöntä miten esim joku vm. 2005 1.6 litraisella koneella varustettu vw bora voi maksaa lähes 14000 euroa??!! Siis onko joku niin hullu että maksaa moisesta autosta sellaisen hinnan?? Mitä sillä hinnalla saa,karvalakkimallin saksalaisen kivireen! Hei kamoon,oisko pikkusen ylihintaa noissa sakemannien autoissa,tääh??Skodasta puhumattakaan... Ja vikoja löytyy taatusti yhtälailla kuin ranskalaisista autoista,että näin.

        Tämä nyt on aika myöhäinen, kymmenen vuotta alkuperäisestä. Samaa mieltä olen. Ollut meidän perheessä yksi volkkari. Viimeiseksi jäi. Paljon vikoja ja kalliita korjata vaikka autolla ajettiin väli 111-176 tkm. Nyt C4 vm. 2010. Ajettu väli 121-144 tkm. Jotain pientä vikaa ollut. Lähinnä normikulumisvikoja. Volkkarissa viat aina kalliita korjata kun ovat kunnon isoja vikoja kuten vaihdelaatikon hajoamisia. Ei löytynyt tuohon meidän volsuun käytettyä lootaa koko Suomen romiksilta. Tai yksi olis ollut josta sanottiin ettei mitään takuuta anneta kun voi olla viallinen. Miksiköhän? Työkaverilla on diesel-skoda. Siihen ei tarvitse lisätä öljyä vaan sitä pitää poistaa! Diesel sekoittuu öljyyn jolloin sen määrä lisääntyy. Taitaapi pian kajahtaa kone. Ei sellainen voiteluöljy joka on blandattu dieselillä varmaan kovin hyvin voitele.


    • C4 omistaja.

      Pääosin arviointi positiivista, jos ilmastointilaitteesta huolimatta arvioivat C4:sen antavan hyvän vastineen rahalle. Negatiivista etsivä voi halutessaan keskittyä niihin heikkoihin kohtiin.
      Minusta kokonaisuus ratkaisee. Siitähän C4 sai hyvät arviot.

      Hinnastoa katsoessa ei voi olla hinnan putoamisesta samaa mieltä kanssasi. Toista kymppiä kuitenkin arvo neljä vuotiaana. Varustetasosta ja kilometreistä riippuen. Muutama on kai alle viisi tonnia??

    • 212

      ikävä kyllä citikassa ei ole mitään positiivista,omistajat ovat vain tottuneet vajavaisiin ominaisuuksiin ja jatkuviin vikoihin.

      • ihan laulattaa

        Niinpä meikäläinenkin oli 35 vuoden ajan tottunut huonoihin ajo-ominaisuuksiin, huonoon matkustusmukavuuteen, auton ruostumiseen ja vielä auton mitäänsanomattomaan ulkonäköön riisipusseilla ajellessa. Niin tottunut, että aina ostin vaan uuden samanlaisen paskan vanhasta tottumuksesta. Kunnes viisi vuotta sitten tulin hankkineeksi citikan. Nyt ajaminen on helppoa ja mukavaa, suorastaan rentouttavaa. Sitä vaan ihmettelen, missä ne jatkuvat viat on.


    • C4 omistaja.

      Positiivisia ominaisuuksia näyttää olevan myös testien ja koeajokirjoitusten kirjoittajien mielestä runsaasti. Omat ennakkoluulosi ovat omiasi. Eivät kerro muuta, kuin subjektiivisen näkemyksesi asiasta.
      Lukijat voivat asettaa mielipteesi painoarvon harkintansa mukaan oikeaan arvoonsa.

    • Kauppa käy!!!!

      Eli viime vuonna myytiin pari kappaletta ja nyt neljä erehtyi, siitä moinen myynnin kasvu!!!

      • 19+2

        Tuo puklauksesi vaati ilmeisesti koko aivokapasiteettisi ja piti kai luettaa vielä lapsilla kun oma taitosi on siinäkin vajavainen. Et ole käynyt älykkyystestissä?. Sen tulos on varmasti samaa luokkaa kuin kenkäsi numero.

        Mistä teitä idiootteja oikein sikiää?


      • Pientä rajaa

        Minä jo odottelinki että missä tämä idiootti viipyy?? Ettei vaan olis volkkari jättänyt välille tai kenties TOJO!!


      • mitsu tero!!!
        Pientä rajaa kirjoitti:

        Minä jo odottelinki että missä tämä idiootti viipyy?? Ettei vaan olis volkkari jättänyt välille tai kenties TOJO!!

        Psa:n luotettavimmat autot on japsitekniikkaa, esim: "Mitsubishi i MiEV tulee siten myyntiin vain kevyesti muutettuna sekä nimillä Peugeot iOn että Citroën C-Zero", eihän ranskikset osaa sähköjä tehdä edes perusmalleihin niin etteivät vesisateella sammuisi..., ja C1, 107 ja Aygo, kuka tehnyt tekniikan em autoihin?, mutta sitikan ja pösön logolla maaginen vaikutus: ei uskalleta antaa yhtä pitkää takuuta kuin tuohon japsiin...


      • Ja tää on tosi
        mitsu tero!!! kirjoitti:

        Psa:n luotettavimmat autot on japsitekniikkaa, esim: "Mitsubishi i MiEV tulee siten myyntiin vain kevyesti muutettuna sekä nimillä Peugeot iOn että Citroën C-Zero", eihän ranskikset osaa sähköjä tehdä edes perusmalleihin niin etteivät vesisateella sammuisi..., ja C1, 107 ja Aygo, kuka tehnyt tekniikan em autoihin?, mutta sitikan ja pösön logolla maaginen vaikutus: ei uskalleta antaa yhtä pitkää takuuta kuin tuohon japsiin...

        Joo luotettavimmat diesel moottorit, mitä esim mitsun outlander käyttää on PSAn laatu moottorit. Joo nythän japsit sitten tipahtivan luottoluokituksessa Sinne muiden rämpijöiden joukkoon.


      • laatu/psa hahaaaa!!!
        Ja tää on tosi kirjoitti:

        Joo luotettavimmat diesel moottorit, mitä esim mitsun outlander käyttää on PSAn laatu moottorit. Joo nythän japsit sitten tipahtivan luottoluokituksessa Sinne muiden rämpijöiden joukkoon.

        Psa laatumoottorit...mikähän mahtaa olla?, hdi pilattu apulaitehihnasto rullastolla: aivan pers: hienoa suunnittelua kun rulla hajoaa kampiakselin päästä niin hihnan repaleet jakokopan sisään ja jakoremmi poks....näin kävi sitikka jumpylle 45tkm ajettuna ja korjaamon mukaan paljon on kohtalontovereita..toinen susi se vauhtipyörä värinävaimennuksella: hajoaa alle 150tkm ajettuna ja saattaa laatikonkin särkeä: neljästä kokemus lähipiirissä: 307hdi ja xsarahdi, kyllä ranskis osaa pilata...hyvänkin tuosta hdi:stä olisi saanut jos osais vaan ei, mitenhän tuolle ydinvoimalalle käy mitä areva väsännyt minkähän maalainen tuokin tunarivirma on?


      • totuuden puolustaja.
        laatu/psa hahaaaa!!! kirjoitti:

        Psa laatumoottorit...mikähän mahtaa olla?, hdi pilattu apulaitehihnasto rullastolla: aivan pers: hienoa suunnittelua kun rulla hajoaa kampiakselin päästä niin hihnan repaleet jakokopan sisään ja jakoremmi poks....näin kävi sitikka jumpylle 45tkm ajettuna ja korjaamon mukaan paljon on kohtalontovereita..toinen susi se vauhtipyörä värinävaimennuksella: hajoaa alle 150tkm ajettuna ja saattaa laatikonkin särkeä: neljästä kokemus lähipiirissä: 307hdi ja xsarahdi, kyllä ranskis osaa pilata...hyvänkin tuosta hdi:stä olisi saanut jos osais vaan ei, mitenhän tuolle ydinvoimalalle käy mitä areva väsännyt minkähän maalainen tuokin tunarivirma on?

        Joitakin mainitsemiasi ongelmia ollut. Siitä pisteet sinulle.

        Liioittelet kyllä voimakkaasti vikojen määrää ja esiintymistiheyttä sekä kestoiän lyhyyttä.

        Monissa moottoreissa ja vaihteistoissa on monilla eri merkeillä esiintynyt ongelmia. Ongelmien yleistäminen siten, kuten sinä sen teet, on vastuutonta toimintaa.

        Tässä eräs esimerkki:

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyotan-mahtidieselin-ongelmat-jatkuvat

        Esim. VAG:n tuotteissa esiintynyt samantapaisia juttuja.


      • muisteleppa vähän
        laatu/psa hahaaaa!!! kirjoitti:

        Psa laatumoottorit...mikähän mahtaa olla?, hdi pilattu apulaitehihnasto rullastolla: aivan pers: hienoa suunnittelua kun rulla hajoaa kampiakselin päästä niin hihnan repaleet jakokopan sisään ja jakoremmi poks....näin kävi sitikka jumpylle 45tkm ajettuna ja korjaamon mukaan paljon on kohtalontovereita..toinen susi se vauhtipyörä värinävaimennuksella: hajoaa alle 150tkm ajettuna ja saattaa laatikonkin särkeä: neljästä kokemus lähipiirissä: 307hdi ja xsarahdi, kyllä ranskis osaa pilata...hyvänkin tuosta hdi:stä olisi saanut jos osais vaan ei, mitenhän tuolle ydinvoimalalle käy mitä areva väsännyt minkähän maalainen tuokin tunarivirma on?

        Mistä noita 307 ja xaroja saa vielä uutena? kun näytät tietävän, että uusisssa 307 on noita apulaitehihna ongelmia. Jos tiedät, niin voisin uuden 307 hankkia. vai valehteletko lisää hörö. Et taida edes muistaa mistä alunalkaen ne ongelmat alkoi siellä ydinvoimalassa. Alkuun suomen betonivalimot eivät kyenneet tai osanneet tehdä tarpeeksi lujaa, ja laatuvaatimuksia täyttävää betonia. taisit itse olla siellä betonifirmalla töissä, kun moista soosia olit sekoittamassa.


      • takuulla käyttöä
        muisteleppa vähän kirjoitti:

        Mistä noita 307 ja xaroja saa vielä uutena? kun näytät tietävän, että uusisssa 307 on noita apulaitehihna ongelmia. Jos tiedät, niin voisin uuden 307 hankkia. vai valehteletko lisää hörö. Et taida edes muistaa mistä alunalkaen ne ongelmat alkoi siellä ydinvoimalassa. Alkuun suomen betonivalimot eivät kyenneet tai osanneet tehdä tarpeeksi lujaa, ja laatuvaatimuksia täyttävää betonia. taisit itse olla siellä betonifirmalla töissä, kun moista soosia olit sekoittamassa.

        Eikös sama hdi paskaläjä ole uusissakin pösöissä samoilla systeemeillä?, vai onko muutettu kytkin / apulaitehihnasto kestäväksi, yleensähän ranskalaiset ei opi virheistään, sukulainen kova pösö mies: aina vaan uuden ostaa vaikka saa tapella...tupisee hinausauton kyydissä että viimeinen pösö perk.., silti vaan..nytkin 508 ja noitu että näkyy olevan sama alapallo/laakeri hässäkkä kuin 407:kassa joka ei kestänyt mitään


      • faktat esiin
        takuulla käyttöä kirjoitti:

        Eikös sama hdi paskaläjä ole uusissakin pösöissä samoilla systeemeillä?, vai onko muutettu kytkin / apulaitehihnasto kestäväksi, yleensähän ranskalaiset ei opi virheistään, sukulainen kova pösö mies: aina vaan uuden ostaa vaikka saa tapella...tupisee hinausauton kyydissä että viimeinen pösö perk.., silti vaan..nytkin 508 ja noitu että näkyy olevan sama alapallo/laakeri hässäkkä kuin 407:kassa joka ei kestänyt mitään

        Kone voi olla sama, mutta ei apulaite hihnapyörät. itsellä on 148000km ajettu 407. Eikä ensimmäistäkään hihnapyörää, tai palloniveltä ole vaihdettu. Olen tarjonnut huoltotietoja näytettäväksi, sekä normaali huolloissa käynneistä tulleet kuitit, mutta eipä ole kiinnostusta ollut. Kyllä teitä valehtelijoita, ja tyhjäpuhujia riittää, mutta kun tarjoan faktoja näytille, niin on ollut aika hiljaista tällä rintamalla. En sitten tiedä käytetäänkö tässä 2,7 Hdi:ssa vahvempia osia. Sitten et näköjään tiedä että 508:ssa käytetään eri mallista akselistoa edessä, kun 407:ssa. Ainoastaan GT versiossa käytetään tätä samaa versiota, kun itselläni on. Taidat olla se paskaläjä itse. Onneksi ei ole viellä nyky netissä haju järjestelmää, mikä tunnistaisi sinunlaisesi haisevan tunkion.


      • ja sitte korjataan
        faktat esiin kirjoitti:

        Kone voi olla sama, mutta ei apulaite hihnapyörät. itsellä on 148000km ajettu 407. Eikä ensimmäistäkään hihnapyörää, tai palloniveltä ole vaihdettu. Olen tarjonnut huoltotietoja näytettäväksi, sekä normaali huolloissa käynneistä tulleet kuitit, mutta eipä ole kiinnostusta ollut. Kyllä teitä valehtelijoita, ja tyhjäpuhujia riittää, mutta kun tarjoan faktoja näytille, niin on ollut aika hiljaista tällä rintamalla. En sitten tiedä käytetäänkö tässä 2,7 Hdi:ssa vahvempia osia. Sitten et näköjään tiedä että 508:ssa käytetään eri mallista akselistoa edessä, kun 407:ssa. Ainoastaan GT versiossa käytetään tätä samaa versiota, kun itselläni on. Taidat olla se paskaläjä itse. Onneksi ei ole viellä nyky netissä haju järjestelmää, mikä tunnistaisi sinunlaisesi haisevan tunkion.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=15179.0

        eihän pösössä vikoja ole: mutta huonoja ominaisuuksia riittää, mutta kun on ikänsä fra katiskoilla ajellu niin on tottunut siihen että luotettava pelihän tämä on ku viikon toimii!!!


      • huoho ho ho

      • Huohottele
        huoho ho ho kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=y_hGUChLZJI

        pösöö...huohottimet kuntoon puppelit talvi tulee: voi seistä pösö öljyt alla ja kuskin järki ja poika (homo)ystävän meisseli

        sinä joka sen osaat, tai ota jotain rauhoittavaa lääkettä.


      • PSA!
        19+2 kirjoitti:

        Tuo puklauksesi vaati ilmeisesti koko aivokapasiteettisi ja piti kai luettaa vielä lapsilla kun oma taitosi on siinäkin vajavainen. Et ole käynyt älykkyystestissä?. Sen tulos on varmasti samaa luokkaa kuin kenkäsi numero.

        Mistä teitä idiootteja oikein sikiää?

        Niitä syntyy siellä tojon takapenkillä suvuttoman lisääntymisen kautta. Lippalakkipojat puuhailevat keskenään ja joskus aina penkin välistä ilmestyy uusi "japsivehkeellä varustettu".


      • Paljonkos ÄO on ?
        PSA! kirjoitti:

        Niitä syntyy siellä tojon takapenkillä suvuttoman lisääntymisen kautta. Lippalakkipojat puuhailevat keskenään ja joskus aina penkin välistä ilmestyy uusi "japsivehkeellä varustettu".

        PSA! Piti sitten mennä kommentoimaan kolme vuotta vanhaan ketjuun ?

        Ei taida sinunkaan hissi kulkea ihan ylös asti.Vai kuinka on ?


    • tsigätsägä

      Mainitut lisävarusteet on tärkeä pointti. Vakio A4:ään saa laittaa noin kymppitonnilla lisävarusteita jos meinaa saada saman varustelutason kuin esim C5 Comfortissa. Niistä lisävarusteista ei sitten saa myydessä juuri mitään vaan autokaupat hinnoittelevat ilman niitä varustelutason mukaan. Tietenkin jos ei rahasta ole niin tarkkaa niin voi huoletta heittää tonneja menemään. Jos kellä on ylimääräistä niin mun tilille saa kanssa laittaa.

    • tojobukkakeboys

      tuo confort vti 120 vaikuttas parhaalta vastineelta rahalle. Temarissaki tykkäsivät.

    • sitikka nelonen ?

      Hinta tippuu joka merkissä, prosentuaalisesti joissakin hiukan enemmän ja toisissa vähemmän. Myin juuri -08 ostetun skodan hintaan 17250€, ostaessa hinta v08 oli 27400 varusteineen. Siis hinta putosi yli 10th€ vajaassa kolmessa vuodessa. Kilometreihin nähden halvempiakin on tyrkyllä mutta myös kalliimpia, että aika yksiin menee vm07 sitikanvaihtajan kanssa. Sitikan ajomukavuus on ehdottomasti pari pykälää skodaa mukavampi..

    • partasuti

      Ei pahaa sanottavaa 1.6 Hdi robotti C4 vm 07 ajettu nyt 98.000 km, vaihdoin silloin vastaavasta Fogugsesta tähän, on ollut selvästi parempi tämä Citikka, olen todella tyytyväinen autooni.

    • Tyytyväinen C4:ään

      Terve! Selailin juuri keskustelupalstoja citikan c4:stä ja eksyin tänne. Viimeisin viesti näyttää olevan 2011 vuodelta (partasuti).... en siis tiedä, että onko tämä palsta jo kuopattu vai vieläkö täällä lukijoita piisaa.

      Mutta pakko kommentoida tuosta Citroen C4 2011 vuoden (silloisesta lanseeratusta mallista). Kävin itse koeajamassa lukuisia vastaavan kokoluokan autoja ja ainut josta jäi positiivinen fiilis kätee, oli tämä uusi C4. Niinpä päätin ostaa kyseisen auton ja minun versioni on tuo Citroen C4 2011 1.6 bensiini ja comfort varustelutaso. Auton myyntihinta oli silloin lähemmäks 24.000€, mutta sain tingittyä sen 22.000€ talvirenkaat ja lohkolämmitin asennuksineen päälle. Eli ihan hyvi diili oli kyseessä. Ja kaikille epäilijöille (kuten itsekin joskus aikoinaan olin citikasta) niin kyseinen auton on toiminut tähän päivään asti erittäin loistavasti! Siis kerrassaan loisto peli: helkkarin hyvä ajettavuus, mukava taittaa pidempiäkin reissuja Suomen maalla. Hyvät äänentoistolaitteet, kuluttaa suht vähän. Mukavat istuintilat ja hiljainen. Automaattinen sadetunnistin, ja himmenevä taustapeli, bluetooth ja ipod-liittimet, ja kaikkea muuta kivaa...ja takakontissa on tilaa todella hyvin ja varisnkin ku takapenkit vielä kaataa alas niin autosta muuttuu melkoinen tilaihme jonne saa vaa mahtumaan kamaa todella paljon. Toiminut itsellä myös muuttojen apuna. Mutta siis kaikille tahdon sanoa, jotka ovat tuota kyseisestä autoa miettineet ja harkinneet ostavansa, niin käykää nyt perhana heittämässä pieni koeajo ja takaan että olet aika myyty. :) Itse ostin auton täysin uutena pakasta ja se tuli tehtaalta suoraan. Auto kulkee kuin unelma edelleen ja päivääkään ei ole kaduttanut! Toivottavasti tämä auttoi joitakin tekemään päätöksiä! :)

      T: erittäin tyytyväinen C4:n omistaja :)

      • Missä päin ?

        @Tyytyväinen C4:ään Laittaisitko sen työnantajasi autoliikkeen nimen näkyviin niin täytyy poiketa joskus jos sattuu olemaan matkan varrella !


      • Tyytyväinen C4:ään
        Missä päin ? kirjoitti:

        @Tyytyväinen C4:ään Laittaisitko sen työnantajasi autoliikkeen nimen näkyviin niin täytyy poiketa joskus jos sattuu olemaan matkan varrella !

        @ Missä päin?:

        Ostin auton ihan omilla rahoilla Vantaan Veholta. Eli ei ole mitään tekemistä työnantajani kanssa :) Suosittelen siis hakemaan pankista lainaa ja ei muuta kuin autoa ostaamaan.


      • Kunnon kohteeseen !
        Tyytyväinen C4:ään kirjoitti:

        @ Missä päin?:

        Ostin auton ihan omilla rahoilla Vantaan Veholta. Eli ei ole mitään tekemistä työnantajani kanssa :) Suosittelen siis hakemaan pankista lainaa ja ei muuta kuin autoa ostaamaan.

        Jos lainaa aikoa hakea niin ei kai kukaan sitä Sitikkaan sentään tuhlaa !


    • hohoijakkaa

      Kaikkeen sitä autokauppiaan pitää revetä yrittäessään epätoivoisesti lisätä citikan myyntiä.
      Kumma juttu että vaikka sitikka on niin ylivoimasen hyvä ajettava ja kestävä, se ei pärjää koskaan testeissä eikä luotettavuusvertailuissa.
      Ainoastaan Suomi24 palstalla on tullut "voittoja".

      • +a++a++a+a+a

        Just niin, tyhjätaskut säntää heti soittamaan suutaan jos joku kertoo kokemuksistaan. Kertokaa omista kokemuksista, millä olette ajaneet ja kuinka paljon, kun kerran olette "asiantuntijoita"? Ja minkähintaisella, kuka maksanut auton ja pensat/dieselit?


      • Tyytyväinen C4:ään

        Mielestäni jokainen joka joskus haaveilee autoa ostavansa, niin ostakaa semmoinen auto mikä oikeasti osuu ja uppoo teikäläiseen. Eli semmoinen mikä ulkonäöltään, ajettavuudeltaan ja ominaisuuksiiltaan kolahtaa sinuun itseesi. Jos jatkuvasti lukee vaan arvosteluja niin eihän sitä ikinä autoa pääse ostamaan. Eihän sellaista autoa ole missä kaikki oles täydellistä ja virheitä ei ole lainkaan. Jokaisessa autossa on aina jotain mikä ei miellytä kaikkia / tiettyä käyttäjäkuntaa tms.. Eihän Ferrarikaan ole täydellinen....se kuluttaa ja kulkee liia kovaa :D


    • engineer xx

      Minulle riittää kun autolehdet testaa.
      Ja sehän on citikkanisteille surullista luettavaa.
      Autokauppiaan epätoivo on käsinkosketeltavaa.

      • 5sd

        Tiedätkö että tehtailla ja maahantuojilla on tapana tarjota autolehtien toimittajille matkoja ja kestityksiä. Saattaa vähän vaikuttaa mitä autosta kirjoitetaan.


    • Merkki "kuralla"

      "Uusi Citroen C4 myynti yli kaksinkertaistui"

      Ei temppu eikä mikään !

      Esimerkki : Maaliskuussa myytiin 2 kpl,.huhtikuussa 4 kpl

      Todellakin ! Myynti kaksinkertaistui !

    • automyynti1

      Kauppalehti tänään

      Myynnin kasvuvauhti hidastui 4,6 prosenttiin huhtikuussa, kun vielä maaliskuussa kasvuprosentti oli peräti 11 prosenttia.

      Euroopan suurimmalla markkina-alueella Saksassa autokauppa painui neljä prosenttia miinukselle. Sen sijaan Espanjassa kauppa kasvoi 29 prosenttia, ja Britanniassakin kahdeksan prosenttia. Huhtikuu poiki myös muutaman suuryllätyksen.

      Markkinajohtaja Volkswagenin myynti putosi Euroopassa (EU15 Efta) 0,8 prosenttia. Volkswagen-konsernin merkeistä Skoda kasvatti myyntiään 22 prosenttia ja Seat kuusi prosenttia.Konserniin kuuluvan Audin myynti kasvoi vain yhden prosentin.

      Volkswagenin myyntiä painoivat erityisesti uusien tuotteiden puute ja Saksan markkinan heikkous. VW lanseeraa uudistetun Passat-malliston myöhemmin tänä vuonna.

      Toinen huhtikuun yllätys on se, että ranskalaismerkit tekivät vahvan comebackin. Renault-konsernin myynti hypähti peräti 16 prosenttia ja Peugeot-Citroenin 5 prosenttia. Myös GM:n ongelmalapsen Opelin myynti nousi tuntuvasti.

      Renaultin merkeistä romanialaisvetoinen Dacia oli hurjassa vauhdissa huhtikuussa. Myynti kasvoi 34 prosenttia, kun uudistuneet Duster- ja Sandero-mallit kävivät kaupaksi. Renault-merkin oma myynnin kasvua veti uusi Captur-malli.

      BMW-konsernin myynti kohosi vaivaisen yhden prosentin, kun Mini syöksyi 11 prosenttia alamäkeen. Myös Daimlerin kohdalla kävi samalla tavalla, sillä Smartin myynti sukelsi rajusti ja Mercedes piti konsernin pinnalla.

      Aasialaismerkeistä Nissanin myynti loikkasi 21 prosenttia uuden Qashqai-mallin myötä

    • Ei ihmekkään

      Minulla on myös uusi C4.Tämä on hyvä auto.

      • ei moittimista

        Meillä ainakin vm 2011 C4 toimnut kuin unelma normihuolloilla. Avvistuksen laiska tuo vti120 moottori on, mutta kyllä silläkin ohi pääsee. Ja aikoinaan Stockan kantistarjouksena oli mun mielestä melko kilpailukykyinen hinta. ei mikään tykki, mutta varsin hyvä hinta/laatusuhde.


    • Wheeler

      On harvinaista että automyyjä uskoo tuotteeseensa;Citroen C4 on tästä käytännöstä piristävä poikkeus.

      • mattinen1

        C 4:n omistajilta olisi mielenkiintoista kuulla auton ylläpitokustannuksista. Itselleni on todennäköisesti Tekniikan Maailman vertailutestien perusteella syntynyt sellainen kuva, että ranskalaisten autojen ylläpitokustannukset (huolto, vakuutukset jne.) ovat selvästi korkeammat kuin esimerkiksi VAG konsernin autoissa. Joten miten on, C 4 -kuljettajat, onko auto kallis pitää?


      • TSI-DSG-D4D
        mattinen1 kirjoitti:

        C 4:n omistajilta olisi mielenkiintoista kuulla auton ylläpitokustannuksista. Itselleni on todennäköisesti Tekniikan Maailman vertailutestien perusteella syntynyt sellainen kuva, että ranskalaisten autojen ylläpitokustannukset (huolto, vakuutukset jne.) ovat selvästi korkeammat kuin esimerkiksi VAG konsernin autoissa. Joten miten on, C 4 -kuljettajat, onko auto kallis pitää?

        Temarissa lasketaan VAG -autojen huoltohinnat Long Lifen mukaan. Tällöin huoltokustannuksista saadaan alhaiset. LL-huolto yhdistettynä pomppaavaan jakoketjuun ja DSG ongelmiin on kuitenkin varsin kallis yhdistelmä.

        C5stä hajottivat testissä ikkunan ja lisäsivät käyttökustannuksiin. Eivät halunneet ottaa uutta PSA dieseliä testiin kun se olisi ollut sen aikaisiin VAG PD-dieseleihin verrattuna ylivoimainen.

        Aikoinaan TMssä testattiin uutta Skoda Superbia. DSG laatikko hajosi ja vaihdettiin testin aikana. Kehuivat kuitenkin kovasti autoa ja kertoivat pitävänsä autosta! Kyllä huomaa että niissä jutuissa ei ole VAG-konsernin mainoseurot menneet hukkaan ;) Itse en hirveästi kehuisi autoa josta laatikko porsii muutaman kymmenen tuhannen sisään.

        Oma havaintoni vajaan 100 000km ajosta on että citroen diesel-koneella on ollut halpa ja huoleton.


      • ,,,sss,,o
        mattinen1 kirjoitti:

        C 4:n omistajilta olisi mielenkiintoista kuulla auton ylläpitokustannuksista. Itselleni on todennäköisesti Tekniikan Maailman vertailutestien perusteella syntynyt sellainen kuva, että ranskalaisten autojen ylläpitokustannukset (huolto, vakuutukset jne.) ovat selvästi korkeammat kuin esimerkiksi VAG konsernin autoissa. Joten miten on, C 4 -kuljettajat, onko auto kallis pitää?

        Kymmenes Psa menossa, koskaan en ole miettinyt ylläpitokuluja. Tykkään ajaa ranskalaisella, muutaman kympin erot, sinne tai tänne käyttökuluissa ei merkitse mitään. Toisaalta vaikea verrata kuluja. Just ajoin yli 600tkm ajetulla Psa dieselillä, mutta mitä kokonais käyttökulut tähän asti ois ollu jollain muulla merkillä, jää vaille vastausta.


      • Anonyymi
        mattinen1 kirjoitti:

        C 4:n omistajilta olisi mielenkiintoista kuulla auton ylläpitokustannuksista. Itselleni on todennäköisesti Tekniikan Maailman vertailutestien perusteella syntynyt sellainen kuva, että ranskalaisten autojen ylläpitokustannukset (huolto, vakuutukset jne.) ovat selvästi korkeammat kuin esimerkiksi VAG konsernin autoissa. Joten miten on, C 4 -kuljettajat, onko auto kallis pitää?

        Ei ole ainakaan C4 2010. Halpa vakuutus ja käyttömaksu. Ollut mulla nyt 2,5 vuotta. Korjauksiin mennyt 390 euroa, joista 350 euroa kuluneisiin jarruihin ja loput kahteen suojakumiin. Tuossa ei kyllä ole työn hintaa. Fiesta 2003 vakuutus on selvästi kalliimpi kuin C4 2010.


    • fgsdgsfdg

      Sähkövikoja enemmän kuin saksalaisissa ja japanilaisissa. C4:n automaattivaihteisto on huollettava yleensä ennen kuin 200 000 km ajettu. Edullinen hinta käytettynä mutta enemmän luvassa korjauskuluja kuin japanilaisilla. Hyvä ruostesuojaus kuten Citroenin autoilla yleensäkin. Tuosta C4:stä voisi sanoa että siinä on hyviä ja sitten niitä vähemmän hyviä puolia. Jos ostaa yleensäkin Citroenin niin saa kyllä varautua siihen että pajalla muitten kuin kuluvien osien osalta tulee korjausjuttua, sellaisia joita ei luulisi esim ennen 180 000 km olevan tulossa. Ostin C4 dieselin 3 vuotta sitten ja 3 tällaista yllätystä on tullut ja ne ovat maksaneet tähän mennessä lähes 3 000 euroa. Vaihteistoremontti kestää kuulemma 10 tuntia eli siitä tulee 700-800 euroa pelkästä työn osuudesta. Nuo ajotietokoneet ovat lisäksi viheliäisiä. Jos diagnostiikka valo palaa niin korjaamolasku juoksee vaikka auto sinänsä toimii. Ei mene näet katsastuksesta läpi.

      Jos Citikalla ajaa niin kannattaa ostaa melko uutena ja vaihtaa se ennen kuin tulee 6 vuotta ikää. Sitten näet alkavat ongelmat.

      • C5 driver

        7. vuosi menossa C5 Hdi 163 nakulla, 162 tkm mittarissa. Niitä ongelmia odottelen edelleen. Yks vetonivel vaihdettu, loput olleet lamppuja jne. Edes kaasunestejousitus ei ole osoittanut väsähtämisen merkkejä, vaikka usein väitetään että se alkaisi pian vuotamaan. Sisustusmateriaali on exclusive-mallissa laadukasta, kestänyt hyvin ajan hammasta.


    • top on

      Uusi C4 on vain niin tosi hyvä.

    • Lumiukko 1

      On näin helteillä mukava vaihteeksi mennä C4:ään vilvoittelemaan.

    • Monika28

      Harvoin saa nainen rahalla niin paljon autoa,kuin uuden korin C4:ssa.

    • andreeee

      Kävin Hollannissa;oli kiva nähdä miten paljon siellä on ajossa kaikenlaisia sitikoita.

    • olikarkki tai ei

      Kävin Moskovassa eipä näkyny montaa Ranskan tekelettä Muutaman renun näin

    • Vanaattinen ihailija

      Juha Watt-Vainiokin lauloi sitikasta aikanaan`Halusin perheelle vähän mukavuutta´.

    • mielummin c4

      Hyvin pelaa uusi 1.6bensa C4,nyt 44.000km ilman mitään murheita.

    • Don Carlos

      Talvi tulossa ja C4 pelittää hienosti.
      Tällaisia kaikkien autojen tulisi olla!

      • Vara on viisautta !

        Don Carlos Odota nyt että lämpömittari menee edes miinukselle niin näet Shitikan loistavat "talviominaisuudet"

        Kannattaa muuten hankkia lippu valmiiksi joukkoliikennevälineeseen mikäli olet työssä käyvä ja kuljet työmatkat omalla autolla ettei tule myöhästymisiä joka aamu.Naapureiltakin voi jo etukäteen tiedustella heidän työmatkojensa suuntaa ja varmistaa olisiko heidän laadukkaammissa autoissaan tarvittaessa tilaa pakkaskeleillä !


      • Niin on
        Vara on viisautta ! kirjoitti:

        Don Carlos Odota nyt että lämpömittari menee edes miinukselle niin näet Shitikan loistavat "talviominaisuudet"

        Kannattaa muuten hankkia lippu valmiiksi joukkoliikennevälineeseen mikäli olet työssä käyvä ja kuljet työmatkat omalla autolla ettei tule myöhästymisiä joka aamu.Naapureiltakin voi jo etukäteen tiedustella heidän työmatkojensa suuntaa ja varmistaa olisiko heidän laadukkaammissa autoissaan tarvittaessa tilaa pakkaskeleillä !

        Sinulla ei tunnu noita varoja olevan..


    • Fantastinen auto

      Sitikka jyrää.

    • 18+2

      C4 Vitamin kasvattaa Citikan myyntiä.

    • on se hyvå

      Sitikan sinkki korissa pysyy maalitkin paikallaan!

    • C4.

      Noihin menee vielä isommat talvipyörät.Nyt se mun auto on ihan Crosserin näköinen.

    • Hyvitys

      Kohta autokaupaan hakemaan uutta C4 Picassoa.

    • 14+13

      C4 Picasso olisi kyllä hieno. Mielestäni normaalin C4:n hinta on tosin paremmin kohdallaan (tai sitten kaupassa saa "rautakauppa-alennuksen").

    • Foreveri

      Kampanjoita tulee koko ajan.Nyt on Vehossa Berlingolla 3000e tarjous.

    • Saksalainen testi

      Citroen C4 hdi on niitä harvoja autoja mitkä kuluttaa vähemmän polttoainetta mitä tehdas lupaa.

    • 1990XM

      Nyt on kaikilla raja-naapureillakin uudet citroeenit.Kun katua mennään oikealta alaspäin on vain yhdellä pösö,muuten on kaikilla C2,C3,C4 ja C5 citikat.

    • 13000e

      C3 myy nyt vaihteeksi aika hyvin.Paljon vastinetta rahalle.

      • Pallas

        C3 Vitamine saisi olla tehokkaammalla moottorilla. Mieluiten diesel.
        Hinta on todella kohdallaan.


    • Anonyymi

      Kahdettatoista sitikaa odotelaan tilattu c4 joulukuussa saan ehkä kesäksi harmitaa odotelu mutta hyvää kanataa odotaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe