ULTRACOLL Merikollageeni

iho ongelma

12

4000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tuota merkkiä

      Mutta kahta muuta kollageenikapselia olen kokeillut. Toinen oli se Purelogica tai jotakin sinne päin, toinen Pure-Col.

      En huomannut mitään eroa ihon kunnossa syötyäni molemmat kuurit (paketit) peräjälkeen.

      Luulisin että pelkkä rasvaisen kalan syöminen auttaisi enemmän...

    • Kollageenityypit

      Rasvainen kala onkin eri juttu kuin lihasta tehty kollageeni, kuten kaikki 2 tyyppiä pelkästään sisältävät kollageenit, ne on aina tehty lihasta.

      Tässä juttua suoraan ultracollista:

      Pureclinican UltraColl Beauty kapselit ovat valmistettu 100% puhtaasta kalaperäisestä kollageenihydrolysaatti tyypeistä I, II, III ja VII

      Esimerkiksi ihon kimmoisuuteen vaikuttavat kollageenityypit ovat 3 ja 7. Verratessa tätä muihin valmisteisiin voidaan huomata, että ne sisältävät ainoastaan kollageenityyppiä 2. ja tällä kollageenityypillä EI ole vaikutusta ihoon ,hiuksiin tai kynsiin. Se vaikuttaa ainoastaan nivelrustojen joustavuuteen ja kimmoisuuteen.

    • iho ongelma

      Ostin sitten ultracollin reilu kuukausi sitten ja täytyy sanoa että olen huomannut että kasvojen, etenkin silmänympärysten iho on muuttunut kimmoisammaksi, mihin olen erittäin tyytyväinen. Rypytkin ovat hieman pienemmän näköiset.
      Käyn myös kuntosalilla säännöllisesti ja tuntuu etteivät nivelet ole niin jäykät kuin yleensä.
      Joka tapauksessa näinkin lyhyen käytön jälkeen olen huomannut positiivia vaikutuksia ja tulen käyttämään ultracollia ilman muuta.

      • bisnestäbisnestä

        No voithan sä uskotella itsellesi niin, ettei harmita niin paljoa tyhjästä maksaminen.


    • juupa juu

      Aika hyvät plasebo- eli lume-vaikutukset olet saanut. Tutkittuahan on, että kalasta eristetty "kollageeni" ei ihmiselimistössä toimi. Sama kuin söisi silakoita ruotoineen. Imeytyminen huonoa ja ihosolujen DNA ei tunnista kalakollageenia. Kuulunee sarjaan "rahat pois mainonnalla".

      • Mistähän_

        Tieteellisestä tutkimuksesta sä oot ton kaivanu, maailmalla on yleisesti tiedossa että merikollageeni on huomattavasti tehokkaampaa/turvallisempaa kuin "lehmän aivoista" tehdyt lihakollageeni valmisteet!


      • AnaisAnais
        Mistähän_ kirjoitti:

        Tieteellisestä tutkimuksesta sä oot ton kaivanu, maailmalla on yleisesti tiedossa että merikollageeni on huomattavasti tehokkaampaa/turvallisempaa kuin "lehmän aivoista" tehdyt lihakollageeni valmisteet!

        Satuin tälle sivulle, itse olen syönyt nyt yhden kuurin nimenomaan ultracoll-tuotetta, ja iho selvästi paremman näköinen ja tuntuinen.


    • hn

      Olen jo pitkään syönyt ultracoll-kapseleita ja olen huomannut ainakin iho-ongelmien helpottavan. Minulla on todella atooppinen ja kuiva iho, mut jo kuukauden kuluttua kapseleiden aloittamisesta ongelmat helpottivat huomattavasti.
      Moni tuttu on myös kysynyt multa, et olenko käynyt ottamaasa botox-ruiskeita otsaan kun niin paljon on juonteet vähentynyt, eli nyt olen siis koukussa tuotteeseen.

    • kollaa'

      Minkälaisella annoksella syötte tuota Ultracollia? 1 tabu päivässä?

    • lisää collagenia

      Ihoon mulla ei kuurilla näkynyt mitään vaikutusta mutta hiuksiin! Hiukset on paksuuntuneet juuresta n. kaksinkertaisiksi, uutta hiusta on kasvanut n. 4cm pitkä, pääsiäisruohomainen harjas, muut entiset hiukset on n. olkapäille pitkät. Mikään ns hiustenkasvuun vaikuttava tabu ei ole tälläistä saanut aikaan, olen niitäkin kokeillut monenlaisia. Positiivinen ylläri :)

    • vertailevaa

      suurimmat osat myytävistä kollageenivalmisteista on nimenomaan kalakollageenia. tosin ultracollissa on aika paljon kollageenia verrattuna vaikkapa tuohon suomalaiseen puhdas caps kollageeni jauheeseen tai kapseleihin. tai kollagenshot juomiin mitä myydään.

    • djfdfjdisfdfif

      tuossa on ainakin aika paljon tuota kollageenia per kapseli ja se on kalaperäistä. siksi 40 e ei ole ihan kauhea hinta 180 kapselista minusta. varmaan edullisempi kuin juomat ja jauheet kun vertaa noita vahvuuksiakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe