hyvää autokorjaamoa

minä vaan

terve.sattuisko joku titämään paimiossa hyvää autokorjaamoa ja saa myös olla kohtuu hintainenkin!

60

8557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wautoilija

      Riippii siitä mitä tarvitsee korjata. Säätöpisteen kaverit ovat mun kokemuksen mukaan parhaat niistä kuudesta joissa olen autoa huollattanut.

    • miimiimisukka

      Säätöpiste..

    • pillerillä korjataan

      Paimiossa on monta autokorjaaamoa,toinen toistaan parempia. Säätöpiste on kuulemma paimion paras ja kallein korjaamo,huonoin on lähellä sairaalaa joku vanha huumepaikka.

      • minä vaan taas

        missä siellä sairaalan lähellä on korjaamo?


      • huhheijaa
        minä vaan taas kirjoitti:

        missä siellä sairaalan lähellä on korjaamo?

        Autokorjaamo Helenius sijaitsee hieman Kuninkaantien pizzeriasta Kalevalle päin, Nummitien jälkeen käännytään vasemmalle. Korjaamon hyvyydestä en tiedä tätä nykyisin, ennen oli hyvä, mutta sanovat huonontuneen, mutta niin monta mielipidettä kuin ihmistäkin :)


    • datsuni-mies

      allun korjaamo. vein sinne datsunin ku itellä selekä kipeä ja lääke kuuri ei voinu korjata datsunia.

    • kanta-asiakas

      Autokorjaamo Sonkki melkein keskellä Vistaa.

      • Ent. paimiolainen

        Sonkki on hyvä, en tiedä josko paras, mutta hyvä.

        Aikoinaan antoi korjaamo myös opetusta Paimion autokoulussa, voi antaa vieläkin.

        Palvelu hyvää, hinta kohdillaan.

        Kysy edes!


    • tghh

      onko se oikeesti huume luola eikai?

    • outoo

      Ei ole Helenius mikään huumepaikka! Ihme juoruilua taasen..

      • iro

        no tiiä sitä mikä on mutta niin kylillä puhutaan!


      • Poliisi paikalle?
        iro kirjoitti:

        no tiiä sitä mikä on mutta niin kylillä puhutaan!

        Eikö vois, tai siis pitäis, poliisille vinkata asiasta, jos kerta on tietoo!?


    • fixus hoitaa fiksust

      Fixuksella on astetta fiksumpi korjaaja joka jättää pyörän mutterit löysälle ja tyhjentää asiakkaiden tankit :O

    • kuski 49

      saa sieltä myös satulat samalla käynnillä

    • ajotyttö

      H ärkösen korjaamo alavistalla,hyvä ,luotettava,ja edukas.Naisena olen saanut autoni aina katsastus kuntoon siellä.

      • Kirka1979

        Hyvä palvelu Härkösellä ja ammattitaitoa myös!


      • Kerran kusetettu
        Kirka1979 kirjoitti:

        Hyvä palvelu Härkösellä ja ammattitaitoa myös!

        Kyllä silläkin osataan silmään KU..TUS


      • Naisasiakas

        Juu ja hiukan isompi vika.
        Korjaamo heti valmis ostamaan autosi.
        Ja hupsis tovi mennyt Nettiautossa sama kosla myytävänä.
        Eri hintaan.
        Mutta aina " Naisia " auttava ja " Luotettava " korjaamo.
        Entinen naisasikas.


      • Tia 66
        Kirka1979 kirjoitti:

        Hyvä palvelu Härkösellä ja ammattitaitoa myös!

        Onko sinnekin tullut Ammattitaitoa ?


      • heppu 8
        Tia 66 kirjoitti:

        Onko sinnekin tullut Ammattitaitoa ?

        juu samaa kyselen ja ihmettelen !


      • MB Nainen

        Ja oli hyvin tehty hintaan nähden.
        Minä en ollut ja paikan ulkoasu kyllä varoitteli minua hieman.
        Mutta kävin yhdellä käynnillä kaksi käyntiä.
        " Ensimmäisen ja viimeisen"
        Saattoi tietenkin olla minun huonoa tuuria.
        Olisi ollut kävely matkan päässä kotoa.
        Se tuntuikin liian hyvältä.
        Mahdetaan tuollaisia korjaamoita mitenkään 2000 luvulla tarkastella.
        Olisi luullut,että joskus tarvisi hieman siivota.


      • naikkonen

        Tosta voisisi olla montaa mieltä.


      • Marco.

        No - hyvä ja hyvä. Ehkä ennen oli hieman parempi kun Härkönen itse teki ja yksin, nykyisin ei. Hinnat ainakin on kovassa nousussa, on nähtävästi saanut jonkinverran asiakkaita. Yleensä asiakkaat karkaavat kun hinnat nousee, ja ahneus saa vallan.

        Esim. ennen renkaat, säilytys, vaihtoineen 50e nousi hetkessä 70e kuten myös korjaukset. En enää käy, olen löytänyt edullisemman paimiosta, renkaat vaihtoineen säilytyksineen 50e mielestäni kohtuullinen. Oljynv. öljyineen, suodattimineen 50e. Myös korjaukset edullisia. En käy enää härkösellä. Näin on moni muukin sanonut tekevänsä. Moni korjaamo kaatunut ahneuteen, eivät ehkä tajua omaa etuaan.


      • Tyttö Paimiosta
        Naisasiakas kirjoitti:

        Juu ja hiukan isompi vika.
        Korjaamo heti valmis ostamaan autosi.
        Ja hupsis tovi mennyt Nettiautossa sama kosla myytävänä.
        Eri hintaan.
        Mutta aina " Naisia " auttava ja " Luotettava " korjaamo.
        Entinen naisasikas.

        Kävikö jollekin samanlaisesti kuin minulle.
        No mukava tietää,ettei ole yksin ku......u.


      • Anonyymi

        Ihan paska.


    • tyytyväinen

      Heleniukselta saanut aina erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua, jopa kotiin kyydin kun auto pitänyt jättää korjattavaksi. Monesti jo puhelimessa saanut tarpeellisia neuvoja ja aina nopealla aikataululla auton saanut korjattavaksi ja vielä edullisesti. Eli kaiken kaikkiaan ystävällistä, pätevää, edullista. Järkyttävää juorulua ja mustamaalaamista, eivätkö ihmiset ajattele kun täällä kirjoittelevat että on kyse toisten elinkeinosta.

      • asiaatunteva

        Kyllä sanoisin, että Monikorjaus on edullisin. Vuosien kokemuksella suosittelen eikä köyhällä varaa olisikaan muualla vanhaa koslaansa korjata.


      • Romppainen11

        Ei se ole mustamaalaamista, puhutaan kokemuksesta. Joku on tyytyväinen jos ei itse ymmärrä autosta mitään. Itse olen alan ammattimies mutta ei ole paikkaa missä voisin autoni korjata (kerrostalo) siksi pakko käyttää noita kyseenalaisia korjaajia. Monessa paikassa pikkupoikia työssä, opettelemassa. Luota sitten autosi noille. Auton voi korjata hyvin ja huonosti, on hyviä ja huonoja varaosia. Joku käyttää vain huonoja varaosia ja ottaa kiskurihinnan, melkein saman kuin merkkikorjaamokin. Vain ammattimies tietää näitä asioita, muut ovat tyytyväisiä ja hiljaa. Eli ei kannata kehua jos ei tiedä autosta tai korjauksesta mitään.


    • kyllä kyllä

      verottajalla olis töitä .

      • Karhu tulee..

        Ootteko saaneet kuitteja ja jos niin mistä?


      • Marcox
        Karhu tulee.. kirjoitti:

        Ootteko saaneet kuitteja ja jos niin mistä?

        Hah hah haa!!! Kukaan ei ole antanut kuittia, eikä tule antamaankaan. Pieni vihje verottajalle. Kovin ovat hintoja nostaneet ja työ on kuitenkin "harrastelijan" käsialaa. Hinnat on sitä luokkaa että kannattaa jo viedä merkkikorjaamolle, muutaman kympin säästö ja huonompaa työtä.


    • moikkaamiii

      Säätöpiste - hyvä - edullinen - hyvä palvelu

      • Molempia käyttänyt

        Sonkki ja Säätöpiste.


    • riejumies123

      marttila on hyvä korjaamo

      • Iiro5

        Sauvokaan ei oo kaukana.
        Pulkki on hyvä ja luotettava, jos niinku auton korjaamisesta puhutaan.


      • Paimio10
        Iiro5 kirjoitti:

        Sauvokaan ei oo kaukana.
        Pulkki on hyvä ja luotettava, jos niinku auton korjaamisesta puhutaan.

        Juu ja toi pitää paikkaansa.


    • kiitollinen1

      säätöpisteestä olen erittäin hyvää palvelua ja ammattitaitoista palvelua kohtuu hinnalla , halvalla ei saa mitään .

    • romurauta

      Säätöpiste ylivoimaisesti kallein, hinta /laatu -suhde lienee sellainen että yli viisi vuotta vanhaa kotteroa ei juuri kannata viedä tuohon pajaan.

      Sonkilta voi tulla ylläreitä; vuosia sitten oli vanhasta katiskasta kaasuttimesta unohtunut kaikki kiinnitysruuvit löysälle...suoraan huollosta tullut kulkupeli hyytyi Vistan ainoaan isoon risteykseen iltapäivän ainoana ruuhkahetkenä. Widutti kuin apassia! Onneksi oli sen verran työkaluja takapaksin pohjalla että sain letkujen ja piuhojen varassa roikkuvan kaasarin paikoilleen. Sitten raportoimaan takaisin pajalle- eivät olleet tapauksesta moksiskaan! Saattavat myös löytää lisää korjattavaa eivätkä vaivaudu soittamaan asiasta vaan tekevät sumeilematta lisätyöt. Kaikkein eniten ko. paikassa risoo isännän kiertelevät vastaukset- luulee ilmeisesti että auto on kaikille pyhä lehmä jota ei saa loukata! Sonkille en viitsi enää viedä tuon mikkihiirimäisen asenteen vuoksi.

      Härkösellä yleensä hommat toimii ja hinta kohtuullinen. Tuntuu olevan aika tiukkaan buukattu; voi mennä aika viikkojen päähän.

      • rautaromu

        Jep jep . Sonkilla se oli ehkä unohdus.
        Mutta Härkösellä ku..tus osataan niin,että jos jälkeen tarkastetaan niin oli kokonaan jäänyt osat vaihtamatta mistä laskutettiin.Tosin voihan sekin olla unohdus kuten edellisessä kirjoittelit,


      • näin tällä viissiin
        rautaromu kirjoitti:

        Jep jep . Sonkilla se oli ehkä unohdus.
        Mutta Härkösellä ku..tus osataan niin,että jos jälkeen tarkastetaan niin oli kokonaan jäänyt osat vaihtamatta mistä laskutettiin.Tosin voihan sekin olla unohdus kuten edellisessä kirjoittelit,

        Unohtelua myös Säätöpisteessä :( Jäi bensaletku kiinnittämättä kunnolla ja matka tyssäsi ennen kotiin pääsyä, ei muuta kuin hinausautoa soitteleen ja auto takaisin säätöpisteeseen :(


    • kaikkea sattuu

      Mulla taas Heleniuksella vaihdettiin jarruputket ja hain auton ja lähdin ajamaan, niin jumalaton rahina ja kitinä vaan kuului, kun jarruputki oli taivutettu takavanteen reunaan kiinni.

    • Sonkki, aina

      Sonkin Hannu ja pojat korjaa auton, kuin auton sopuhintaan ja pitkällä ammattitaidolla!

      • Paimion Poika

        No jos jaksaa Paimiosta ajaa Marttilaan niin Marttilan Autohuolto ainakin tekee laatutyötä. Hintataso ei ole paha ja nopealla aikataululla ovat ainakin minun autoni kummallakin kerralla hoitaneet kuntoon.
        Ajo-ohjeet löytyy netistä: www.marttilanautohuolto.fi


    • Ahneus kostautuu.

      Härkösellä kova hinnannousu. Keväällä 2012 renkaanvaihdot 50e säilytyksineen. Syksyllä 2012 sama homma 60e ja keväällä 2013 jo 70e, eli kova on hintojen nousu.

      En enää minäkään käy Härkösellä. Ahneus on iskenyt, kaikki vielä ilman kuittia. Verottajalle vaan tiedoksi.

      • Yrittelijä vain

        No mikset ilmoita.
        Tyhmiä ne ketkä rutisee eikä tee muuta kuin kirjoittaa täällä.Minun rahoistani jos tekisi pimmeätä rahnoa niin minä ilmoittaisin etiä päin.
        koska senkin pystyy tekemään netissä.
        Yhtäläisesti kuin tänne kirjoittamalla.
        Ja se pimiä on meiltä pois tavalla tai toisella.


    • Nainen 1

      Paimiosta lyhyt matka Marttilaan. Marttilan autohuollosta nopeasti ja luotettavasti olen saanut autoni huollatettua. Hintakin on edullinen ja palvelu asiallista. Voin suositella lämpimästi.

    • ihmettelelijä

      Halvemmaksi tuli merkkikorjaamossa ,kun kyselin paimiosta kahdesta paikkaa

    • rjf-

      paimion autokorjaamo,reino uuttu,15 vuoden kokemus!kaikki autoon liittyvät työt,erityisesti auto sähköön liittyvät työt,ovat tänä päivänä enemmän kuin hankalia,aina työt hoidettu viimisen päälle!

    • moniautoinen

      Sitäpä minäkin olen suosinut, jakohihnat vaihdettu aina kohtuuhintaan.

    • Jahasettäniin

      Kummallista mustamaalausta Paimion korjaamoista.

      Itse käynyt sonkilla, säätöpisteellä ja heleniuksella ja kaikkiin ollut erittäin tyytyväinen. Juuri korjautin autoni Heleniuksella nopeasti ja minunkin kukkaroon sopivaan hintaan.

      Sen enempään mihinkään vanhaan huumepaikkaan puuttumatta sanon vain että kannattaa ottaa selvää itse ennen kuin tuomitsee. Huhut on aina huhuja.

    • KV72

      Heleniuksella käyttävät vanhoja jenkki diesleitä tuntikausia ilman pakoputkea kitkerä savu tuntuu Nummitien toisessa päässä asti varsinkin pakkasella. ihme porukkaa

      • ErwinAstrospaghetti

        Ensin suomen kielen oppitunnille oikeinkirjoitusta opettelemaan, sitten kerrot, mikä niistä jenkki diesleistä tekee erityisen pahoja. Taidat olla punavihreä rasisti !


      • KV72

        Osui ja uppos!


    • Sonkki_hyvä

      Sonkilta ohjattiin Piikkiöön JW-serviceen, kun eivät ehtineet heti ottaa. Ei huono. Menen toistekin.

    • onneksiniin

      Mä olen pruukannu viedä auton Vaskiolle laitettavaksi, jos esim. meinaa katsastuttaa vanhan koslansa. Laakista menee läpi, kun Niini korjaa viat.

    • tätitäti72

      Autokorjaamo Heinonen. Kävisin useamminkin jos se sijaisauton hirvitys vaihtuisi uudempaan ja toimivampaan :D Kukkarolleni sopivat hinnat, asiallinen palvelu.

    • Anonyymi

      Säätöpiste
      Sonkilla vaihdetaan kaikkee mistä ei o sovittu,jopa kuplaan pakkasnesteet....
      Heleniuksen päästömittauslappu ei kelpaa enää katsurille vaan mittaavat silti ,ei tietenkään veloita mutta..

      Säätiksestä olen aina saanu kuitin ja erittelyn,vuosien aikana jotaan pikkumokia sattunut ja ne on heti tehty takuuna.

    • Anonyymi

      Jos oikein hyvää palvelua haluaa niin kannattaa kysellä ja Pärnäsellä käydä.
      Pärnäsen korjaamot toimivat, eläkkeellä oleva asentaja ja muun toimen ohessa.
      Maksu "Hautalalla".

    • Anonyymi

      Joonas Piikkiössä.

    • Anonyymi

      Vaskiolla on hyvä korjaamo Säästäjäntiellä. Auto tulee kuntoon ja euroja säästyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe