TAIWANGUN

jkv1234

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä taiwangunista?

kiitokset jo etukäteen vastaajille!

49

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpokarhu

      Ei ole kokemusta, mutta jos vierailisit Softaajan sivuilla, niin tietäisit, että on luotettava.

    • taiwan?

      kiitoksia vinkistä!

    • minä tiettnkin

      haloooooooooooooooooo vastatkaaaaaa

    • d2ed2de2d

      Mulla on ja hyviä!! Ostin 160 eurolla aseen ja tuli alle viikossa kotiovelle ja kulut olivat kaiken kaikkiaan ainoastaan 24 euroa.

      • pelos

        en suosittele! tuli viallinen ase eivätkä suostu hyvittämään


      • Pölijä
        pelos kirjoitti:

        en suosittele! tuli viallinen ase eivätkä suostu hyvittämään

        Eihän niitten tarvikkaa ku se on postissa todennäköisesti hajonnu.


    • rdfg

      Suosittelen

    • Fyreme

      Todella suosittelen. Tavara tulee suhteellisen nopeasti ja hinta on halpaa. Toki pientä varausta kannattaa pitää yllä, sillä monet tuotteet ovat ACM, joten laatu ei ole täydellistä. Aseita ostaessa kannattaa toki muistaa, että kannattaako ruveta peliin, jossa muutaman kympin säästöllä voit joutua vaikeaan palautusrumbana, mikäli ase ei toimi. Tällöin hinta nousee postituksien takia jo kalliimmaksi kuin Suomesta ostaessa. Mutta muita tavaroita kannattaa ainakin ostaa kuin aseita. Aseita olen sieltä ostanut ja ovat kyllä toimineet, mutta hajotessa en rupeaisi palauttamaan vaan mielummin korjaan itse (tai pistän tuttavalle / liikkeeseen korjattavaksi).

    • o/

      Hinnat ovat ok, mutta takaisin eivät tavaraa ota jos on rikki.

    • airsoftaaja1234

      Suosittelen! Airsoft team apocalypse järjestää kimppatilauksia kyseiseen taiwanguniin.... postikulut on 5-30e Olen itse ostanu tavaraa ja aseita taiwangunista ja on toiminut :)

    • dfwdwd

      no mulle on postit ollu 24 euroa AINA vaikka tilaisin 10 asetta tai 1

    • Fyreme

      Kuitenkin kannattaa muistaa, että ei saa painaa yli 30 kiloa. Tällöin eivät lähetä samalla tavalla, jolloin hinta on huomattavasti kalliimpi. Vuosi sitten myivät kympillä 10 000 kuulaa, jolloin tuli ostettua 25 kiloa kuulia sekä muuta krääsää. Tällöin muutamaa grammaa vaille jäi tuosta kyseisestä kolmestakympistä, joten saatiin vielä halvalla.

    • 19MAUKKA98

      ONKO SE NIIN ETTÄ POSTIKULUT ON AINA SE SAMA 24€ ?

    • softipelle1221

      moi on kokemusta cyma aseista ja boy boy on surkea ei kannata mutta cyma ak74 on ollut ok laturi on vähän vaarallinen ase painaa 4 kg toimii




      hyväkauppa aloittelijoille siällä on paljon ak47 ak74 muuta ne ovat monelle softaajalle väärän muotoisisa muuten hyvä : d

      • 10+18=28

        Miks alottelijan pitäs aina ostaa se H3lvetin cyman ak
        Ja sitä paitsi mikä on boy boy?? :"DD


    • tgun

      Viitsisikö joku kertoa taiwangunin maksutavat?

      • hih hih

        Tavarat maksetaan luonnossa...


    • Ei ole euroja?

      Mikä rahayksikkö on taiwangunissa?

      • älkää aina kysykö

        Menet sinne sivulle , ja sieltä voi valita euron tai puolan zlotyn hölmö, ottakaa joskus ite selvää asiosta.


    • kysynkuentiiä?

      Ne akut jotka tulee asseitten mukana onkos laadukkaita tai pitkäkestoisia. Saako suomesta nuihin kaikkiin aseisiin akut varmasti???

      • JIHAD!

        No kai se nyt lukee, jos tulee tai ei tule!


      • Kyllä, suomalaista airsoft-kaupoista saa airsoft-aseisiin sopivia akkuja.


      • Espsoft
        JIHAD! kirjoitti:

        No kai se nyt lukee, jos tulee tai ei tule!

        Luulen että hän ei osaa puolaa


      • simpukka otus
        Espsoft kirjoitti:

        Luulen että hän ei osaa puolaa

        Kielen voi vaihtaa englanniksi.


    • 765434567

      eikö siellä sivuilla lue että jos ostaa yli 69 eurolla niin toimituskulut ovat ilmaiset

    • näinseon

      jos ostaa yli 70e nii ei oo postikului.

      • Kiva kun huomasit.


    • huom

      tilasin taiwangunista ak47 setuli alle viikossa ja kulut olivat 0euroa

    • Tietäjä

      5/5
      -Todella halpaa

      -Ilmainen toimitus yli 70€ tilauksiin ja joihinkin halvempiin aseisiin

      -Toimitus suoraan kotiovelle

      Omasta mielestäni paras airsoft varusteiden/aseiden kauppa,
      Ainoat huonot puolet on ettei siellä myydä CO2 aseita eikä vemppuja (ei sinänsä huono puoli) ja toimituksessa kestää reilu viikko. Pitää vain muistaa että jos ostaa sieltä aseen täytyy kai ostaa laturi suomesta koska muuten ei mee johto pistorasiaan.

      • Ace1

        Mistä olet tälläistä keksinyt että laturi ei toimisi. Ihan sama pää siinä on kuin suomessa. Tosin laatu voi olla noissa kiina latureissa mitä on eli kannattaa ostaa laadukkaampi


    • taiwangun

      suosittelen koska olenostanu ak47 jatehoakun ja parilipasta tulialle viikossa koti ovelle

    • kidsthesedays

      Yhdys sanat ja oikein kirjoitus on hyvä asia

      • 20+15 = 34

        Niin on mutta et sinäkään niitä yhdyssanoja näytä osaavan...


    • enkerro:333

      aikoisin itsekin ostaa sieltä jotain, toivottavasti ase tulee ajoissa, eikä pankkitili tyhjene... Myöskin olen huolissani laadusta... siitä että meneekö ase rikki postissa vai ei. ︻̷̿┻̿═━一 (eli snipu, jos ei näy.)

    • ..........

      kerran tilasin ris handguardin ja en saanut kuin itse free float handguardin. uutta delta ringiä en koskaan saanut tai muuta kiinnitykseen tarvittavia osia. Eivät vastaa sähköposteihin.


      Eipä tarvitse enää ostella tuolta kun koskaan ei tiedä mitä paketti pitää sisällään

      • 1+1=2

        Ite tilasin umpin ja kaikee muuta krääsää tuli kymmenessä arki päiväs ja kaikki toimi. Suosittelen:-)


    • ,.bv

      Eli jos tilaan taiwangunista sähkökäyttöisen aseen niin joudun ostamaan suomesta laturin.

      • Ace1

        Et joudu, mutta suosittelen että ostat suomesta vaikka ansmanin laadukkaan laturin


      • teghgreg

        siis miksi joudut ostamaan suomesta laturin, sama laturi siinä paketissa on joka suomalaisessa kaupassakin olisi ... asia taas erikseen kannattaako sitä laturia ylipäätään käytää, viisainta ostaa kunnon automaattilaturi joka tapauksessa.


    • SaakoSuoranVastauksen

      Ei ole ja jäin kaiken lisäksi ilman yhtenäistä vastausta kun luin nämä "vastaukset"😱

    • SaakoSuoranVastauksen

      Ei ole ja jäin kaiken lisäksi ilman yhtenäistä vastausta kun luin nämä "vastaukset"😱

    • Asettaostamassa

      Paljonko taiwangunista on pistit tätä nykyä?

      • vittusdasdasd

        No mene sinne sivulle ja kato??? 16e, yli 70e tilauksiin ei mitään


    • Ulli34

      Paras airsoft tarvike liike kaikkee esim lasit tai kuulat maksaa vähemmän kuin suomen airsoft liikkeissä

    • Tunturisusi

      Hyvät kokemukset on. Hyvää tavaraa ja nopeat toimitukset.

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa itse ostin dboys ak74 on toiminut tähän asti kuin unelma tarkoitus olisi viellä virittää kyseinen ase olen myös ostanut paljon erinlaisia varusteita esim 8fieldsin tavaraa mikään tavara mitä olen tilannut ei ole mennyt rikki

    • hemmettiäoikeesti

      Mikäköhän on? Tilasin jg bar-10 ja tuli postikulut vaikka maksoi 110 e.

    • Anonyymi

      On luotetava

    • Anonyymi

      oisko vörö ostaa m52 snipu ku etin snipua jaa oo alottelia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe