Galaxy s2+musiikin siirtäminen puhelimeen

tyhmeli....

Kuinka saa koneelta siirrettyä musiikkia puhelimelle...en ymmärrä:(. Tämä ensimmäinen samsungini, ja käyttö edelleen tuottaa hankaluuksia... Nokialle osasin siirtää musaa... mutta voisko joku auttaa?

Kies on ladattu koneelle, mutta jos sitä kautta yrittää ni yrittää pöytäkoneelta tuodut tiedostot iirtää läppäriin (jossa siis kyseinen kies on asennettu?!). Ei ole vaihtoehtona että iirrä puhelimelle tms..

menee hermot jo :D

31

6260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Resurssi hallintaa käyttäen raahaat biisit puhelimeen. Siihen ei raskasta Kies phjelmaa tarvita. Eli liität puhelimen koneeseen ja laitat puhelimesta massamuisti tilan päälle.

    • tyhmeli.....

      kiitos...

      Mutta miten otan puhelimen massamuistin päälle? Asetuksista koitin ettii,muttei löytyny?

    • Urvelo1209

      Mä käyn huomenna ostamassa galaxy s 2 puhelimen ja pakkohan siihen musaa on saatava, joten saa nähdä tulenko onnistumaan. Heh!

    • erkinjuntta

      Kertokaa joku miten biisit saa siirrettyä ilman Kies ohjelmaa? Siis niinku silleen että mäkin ymmärrän... :)

      • Musiikki SGS2:een

        Laitat Samsung Galaxy S II:n kiinni tietsikkaan MicroUSB-USB-liitäntäjohdolla. Pian Windows löytää uuden laitteen. Resurssienhallinnan tai Käynnistä-valikon kautta "Tietokone" ja sieltä löytyy SGS2 Tietokone-kansion alta puhelimen kansio ja alikansiot sekä tiedostot. Tämän jälkeen vain kopioit halutut musiikkitiedostot ym. koneeltasi ja siirrät ne haluttuun SGS2:n kansioon "Liitä", esim. Music-kansioon.
        Hyvin yksinkertaista, eikä tarvita Kiesiä.


      • SAmikka
        Musiikki SGS2:een kirjoitti:

        Laitat Samsung Galaxy S II:n kiinni tietsikkaan MicroUSB-USB-liitäntäjohdolla. Pian Windows löytää uuden laitteen. Resurssienhallinnan tai Käynnistä-valikon kautta "Tietokone" ja sieltä löytyy SGS2 Tietokone-kansion alta puhelimen kansio ja alikansiot sekä tiedostot. Tämän jälkeen vain kopioit halutut musiikkitiedostot ym. koneeltasi ja siirrät ne haluttuun SGS2:n kansioon "Liitä", esim. Music-kansioon.
        Hyvin yksinkertaista, eikä tarvita Kiesiä.

        Eipä ole puhelimessa mitään 'music' -kansiota valmiina, eikä mitään vastaavaakaan. Tietokoneen mukaan musiikkitiedostot löytyvät nyt puhelimesta, mutta yksikään musiikkia soittava sovellus ei niitä löydä.
        Kuvittelin että musiikin siirtäminen tähän vehkeeseen olisi yhtä yksinkertaista kuin tavalliseen mp4 soittimeen, mutta ei näköjään olekaan. Pyh, sanon minä!


      • apua tarviva
        Musiikki SGS2:een kirjoitti:

        Laitat Samsung Galaxy S II:n kiinni tietsikkaan MicroUSB-USB-liitäntäjohdolla. Pian Windows löytää uuden laitteen. Resurssienhallinnan tai Käynnistä-valikon kautta "Tietokone" ja sieltä löytyy SGS2 Tietokone-kansion alta puhelimen kansio ja alikansiot sekä tiedostot. Tämän jälkeen vain kopioit halutut musiikkitiedostot ym. koneeltasi ja siirrät ne haluttuun SGS2:n kansioon "Liitä", esim. Music-kansioon.
        Hyvin yksinkertaista, eikä tarvita Kiesiä.

        Mul on ollu Samsung Galaxy Gio n. Kaks kuukautta, nii ladataanx sil samal taval?


    • sinzu93

      joo itelläki on toi sama ongelma musiikin kans : D et voisko joku niiku AUTTAAA ku siirsin siihe kiesii (musiikki) kohtaa ne biisit ni miks helv... ne piisit ei oo tos puhelimes : D I need Help :<

      toivottavasti tajusitte ...

    • mä jei jymmara

      moi, miksi mun tietokone lukee tän mun galaxyn kamerana (GT-I9100) se ei lue tätä puhelimena. Vissiin mun tietokoneessa on joku vika vai? osaako joku jelppii? en pysty lataa tähän musiikkia ;(

      • onko kies

        Minä laitan muistikortin tietokoneeseen ja siirrän isotmäärät musiikkia nopeasti.Kies:n kautta kerran kokeilin,niin tuntu hitaalta hommalta.Kiessia käytän vain uuden ohjelman lataamiseen.


      • sudenpentu

        MULLA ON SAMA JUTTU! mitä tää on, haluan ne musiikit tänne ja vähän äkkiä, tää ei ees suostu kopioimaan niitä tiedostoja jotta ne vois siirtää tähän G-19100 tiedostoon joka on mun kännykkä. HÖH


    • uunot! ;DD

      hahahha olen 14 vuotias ja eikä mitään ongelmaa musiikin siirtämisen kanssa, toimiii samalla lailla kun nokiassa (melkein) :DDD

      • Ongelma ;D

        Miten samsung galaxsy Y:hyn voi ladata musiikkia ilmaiseksi?

        t; tyhmä


    • MulliKulli

      Kytke tietokoneeseen virta. Liitä USB - MicroUSB johto tietokoneesta puhelimeen. Jonkun ajan kuluttua valikko - ok. Raahaa musahakemistosi kohteeseen card alihakemistoksi. Minulla toimii oikein WinAmp löytää kortin mp3 löytyvät ja soivat.

    • vivvvi

      Mulla samsung galaxy y ja ei onnistu musan siirtäminen puhelimeen mitenkään. Kun pistän piuhan koneen ja luurin välille niin puhelin hokee vaan että irrota usb-muisti ja kun sen kilikkaa niin yhdistä usb-muisti ja tätä se tekee vuoronperään eikä päästä mihinkään suuntaan. Puhelimen kuvat sain koneelle siirrettyä, mutta puhelimeen en saa siirrettyä mitään koneelta. Tais olla huono hankinta ja taidan palata Nokiaan takaisin.

    • galagsys3

      kaiken helpoiten käy jos tietokoneessa on bluetooth lähetinvastaanotin. sen kautta käy niin pirun näppärästi

    • Erppis1

      Ku ei toimi bluetoothillakaan! Alkuun toimi hyvin ja hetkeen sit ku en käyttäny nyt ei toimi mitenkään päin. Paska ostos sanon minä.

    • Joku Avuton

      Mulla on Samsung Galaxy ACE eikä mun kone tunnista tätä puhelinta ja olen yrittänyt kohta kahden tunnin ajan yrittänyt siirtää musaa mutta ei se onnistu. Voisko joku teknologiasta perillä oleva valaista asiaa ja kertoa ohjeet? Kiitos! =)

    • 5230,. (500)

      Toi AirDroid on melkein näppärämpi kuin lähes samanlainen kies air jota oon käyttäny

      ja kiiitos vinkistä, hyvin siirtyi musat ja kuvat koneeseen(tabletista)tolla airdroidilla

    • ...

      kirjottakaa omassa puhelimessa nettiin HUOM (jos on WIFI) niin lataa yotube. TAi jos lataat eka tietokoneeseen ja sit lisäät sen USB-johdon siihen tietokoneeseen ja sit siihen tulee se juttu että uusi laite löy... ja niin edelleen sitten menet siitä nappulasta joka on alimmassa nurkassa oikealla kolmantena kun olet painanut sitä siellä on se tietokone linkki kun oot klikannu sitä otat sen ylemmän data jutun ja siellä on musiikki tiedosto meet siihen ja valitset sen ja sitten voit jakaa sen kun painat vasemman puole hiirtä ja siinä on se

    • Ärsyttääugh

      Mulla ois yks ongelma kanssa. Ku lisään puhelimeen musiikkia tulee musiikin "kuvaksi" aina se sama vanha (jonkun toisen kappaleen kuva) vaikka sitä kappaletta ei enää olisi puhelimessa. ymmärrättekö mitä tarjoitan. kuinka sen kaa vaihdettua vai pitääkö puhelin laittaa alkuperäis asetuksilla nollille? esim. jos on cheekin kappale niin yleensä siinä on cheekin kuva eikä esim anna puun kuvaa jne. kuinka toimia

      • szara

        joo mulla ihan sama juttu, ärsyttävää! Mulla on kaikissa valaan kuva :D Mutta en saa minäkään musiikkia siirrettyä.. Oon tähän asti siirtäny muistikortin vanhaan puhelimeen ja siihen siirtänyt musiikin ja taas laittaunut muistikortin sgs2:seen, mutta en enää jaksais sitä..


    • Tietämätön

      No mulla on ongelma että miten saan ladattua musiikkia s3 miniin... oon yrittäny ladata youtubesta (lataa youtube) mutta puhelin sanoo aina että:"Lataus epäonnistui." Kiitos jos viititte autaa, tuottaa oikeesti sikana ongelmii:D

      • Kannattaa ladata musiikkia tietokoneen avulla usb kaapelilla. Onnistuu paremmin.


    • avutonn

      miten samsun galaxy s 3 miniin saa lisättyä musiikkia Windows Media Playerin kautta vai saako ollenkaan ?? joe ei saa niin mistä sitten, auttakaa!

    • Media playerin musiikit on jossakin koneen kansiossa. Kannattaa etsiä tämä kansio niin musiikkien siirto on helpompaa.

    • samsung galaxy s2 +

      saan musiikin kännykkään, mutta miten saan kännykän tiedostoista siirretty musiikin soittimeen?

    • Ne pitäisi siirtyä sinne automaattisesti jos soitin tunnistaa kappaleiden tiedostomuodon.

    • Apua tarvitseva

      Kun iPhonella on se Itunes, niin mikä on sama asia Trendille? Kun yritin samsung new pc studion kautta, niin ei vaan löytänyt sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe