LM:n Sandra

//..//

Sandraa näyttelevä ei osaa mun mielestä näytellä uskottavasti. Mitä mieltä muut olette? Ja miksei Sandralla ole mitään merkkiä sydänleikkauksesta? Heti kun pääsi sairaalasta, hänellä oli avonainen kaula-aukko, eikä mitään merkkiä leikkauksesta. Ei uskottavaa. Olihan Lukasillakin jalka kipsissä.

28

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stellabom

      Eilisessä jaksossa Sandran arpi vilahti.Kun hänellä oli se kylpytakki avonaIsena,leikkausarpi näkyi rinnan alla.

      Itse pidän Sandrasta hahmona paljon.Tosin hänen näyttelijä Sarah Stork ei vielä osaa näytellä yhtä uskottavasti kuin Lauran ym Emman ja Miriamin näyttelijät.

      Mutta.Itse/omasta mielestäni Samian näyttelijä Dominique Siassiakaan ei näytellyt Samiaa alussa hyvin.Loppua kohden näytteleminen sujui paremmin.Toivotaan että Sarahin esittämän Sandrankin kohdalla käy näin

    • Frau Tiukkasuu

      Mun mielestä Sandran ongelma näyttelemisessä ei oo sama kuin Samian. Kun Sandraa kuuntelee, niin vaikka ei ymmärrä mitä se sanoo, niin sen puhe kuulostaa niin kuin se äksyilis ja kiukuttelis koko ajan. Vois hyvin kuvitella, että se polkis samalla jalkaa puhuessaan. Sit kun tekstissä lukee, että sen pitäis sanoo jotain herkkää, niin Sandran hahmo näyttää koomiselta, kun sen äänen sävy on niin vihainen. Mun mielestä Sandra ei oo yhtään uskottava ja sen suukin on aina niin kireä ja vino, kun se puhuu. Sit kun se hymyilee se on vähän paremman näköinen, mut silloinhan se taas ei puhu vuorosanoja. Ei tollainen ongelma poistu tai muutu paremmaks, kun se on sen persoonassa.

      • //..//

        Musta tuntuu, että Sandra puhuu koko ajan samalla äänensävyllä. Äänestä kuulee, että hän on koko ajan jotenkin jännittynyt ja se vie uskottavuutta. Mutta eipä hahmossa sinänsä mitään vikaa ole. Annikasta pidin kyllä enemmän. Tosin ihmetyttää, että miten Sarah Stork on ensimmäiseksi roolikseen sitten saanut noin ison roolin, varsinkin kun homma ei ole täysin hallussa.


    • Uttijärven Shamaani

      Menkää itse näyttelemään paremmin.Tuo rooli on Sandran näyttelijän ensimmäinen rooli.Paremmin Sarah näyttelee ku Annikan näyttelijä Ute joka ei TODELLAKAAN osannut näytellä.

    • Joensuun Elli

      Ei pidä näytellä, jos ei ole ammattitaitoa. Annika oli hyvä!

    • Viety lempi

      Komppaan ensimmäistä kirjoittajaa Sandran uskottavuudesta. Ulkonäkö on kunnossa, mutta siinä se sitten onkin. Rooliin ei ollut pakko valita näyttelijää joka vasta harjoittelee. Jotain sotkuahan tilanteessa oli, kun kuultiin jo Annikan ajatuksia ja sitten ilmestyikin Sandra, joka nyt puhuu ääneen. Kai Annika oli ensin palkattu naispäähenkilöksi. Minä pidin Annikasta. Sandraa voi onneksi pikakelata.

    • ,,,,,,

      Ute kyllä esittää Eevaa, eikä Annikaa. Huomaa todella että tuo Sarah ei osaa vielä ainakaan näytellä, kun liian jännittynyt on, ja sitten kun sen vuorosanat pitäs olla, niin se vaan sitä Lukasta töllöttää, eikä sano mitään. Sitten yks kaks töksäyttää kuin kaikki nauhalta.. :D ihan samanlainen oli se Samiakin alussa. Emma ja Laura ovat nuoremmista näytttelijöistä parhaimmat, ketkä veti roolinsa kunnialla läpi. Emmahan näytteli jo Marienhofissa Svenjaa todella hienosti. Vähän isohko rooli laitettu tohon Sarahille. Huomaa että Annika olisi jopa kauneutensa puolesta sopinut paremmin tuohon naispäänäyttelijän rooliin. Jatkossa kaksi blondia tappelee Lukaksesta. Sandra, ja Rosalie idiootti..

      • Stellabom

    • Auringonkukka+

      Oon myös sitä mieltä Sandrasta että se on tosi pingottunut ja kiree puheessaan. Ääni on kuin robotin puhumaa kun siitä puuttuu kaikki ihmisen sävyt. Tunteet se yrittää esittää puhumalla vielä kireämmin. Se ei oo koskaan rento eikä vapautunut. Tulee paha olo kun sitä seuraa.

    • Quernos

      Alku on aina kankeaa.Niin on muakin moitittu että olin alussa kuin robotti ja tunteet eivät olleet uskottavia,kun aikaa kului enemmän näyttely parani.Mun "pomo" onkin sanonut että oon petrannut huomattavasti alun kankeuden ym.jälkeen.Eli ymmärrän Sarahia.Hänen roolinsa Sandrana on nyt alussa ollut vähän niin ja näin,mutta mitä tulevia jaksoja olen seuraillut niin parantunut on huomattavasti.Samahan se oli Viktorian näyttelijällä Susanilla.Oli niin kankea aluksi ja tunteet ja tekoitku ei toiminut,sittemmin parani nuo tai siis karttuivat näyttelijäntaidot enemmän.

      Olen ollut fani alusta asti ja vaikken joka päivä kerkeäkään katsomaan niin tallennan boksille ja katon myöhemmin.Olen siis/työskentelen näyttelijänä eräässä Suomalaisessa sarjassa.En paljasta kuka olen.

      Kyllä minäkin katsojilta kritiikkiä olen saanut,monet on ihmetelleet että millä sain osani...kaippa joku huomasi tähden sisälläni joka on kuin hiomaton timantti.Mitä enemmän oppii sen paremmaksi tulee.

      Mutta jokatapauksessa...heippa:)

    • Lasihelmi vain

      Et sä näyttele yhtään missään kun et edes tiedä, että "suomalaisessa" kirjoitetaan pienellä. Joku leikkii olevansa jotain.

      Oon katsonu moneen kertaan Sandran ja Lukaksen häitä ja tässäkin videossa kun pappi kysyy Sandralta kai jotakin, että tahtooko se (0,38) niin robotti siinä hyppää. Ei Sandra ole timantti vaan lasihelmi joka särkyy.


      http://www.youtube.com/watch?v=DmQ_onfZ_vM

      • Quernos

        Olet väärässä Lasihelmi vain.En leiki mitään vaan olen oikeastikin näyttelijä eräässä suomalaisessa sarjassa.Ja sitä paitsi,on lapsellista puuttua toisen kirjoitusvirheisiin,joita kaikille sattuu.Mua tuollaiset nipot naurattavat.Ja on pakko vielä sanoa että mua on nimitelty kaikenlaisilla nimillä ja haukuttu kun en osaa näytellä.En ole kouluttautunut näyttelijäksi vaan olen ennen uraani ollut tavallinen kaduntallaaja vain.On oma asiasi jos et usko mua.

        Heippa:)


    • Lasihelmi vain

      Turha tuoda itsees esille. Tässä ei ole kyse sinusta vaan Sandrasta.

    • ...

      Sandran näyttelijähän on Sarah Stork. Ei tossa näyttelemisessä ole mun mielestä mitään vikaa.

    • Susuki00

      Niin?Kummallista..sillä Saksalaiset ovat monet ym. eri nettipalstoilla sanoneet Sarahista että näytteli alussa robottimaisesti,mutta parani loppua kohden tosi paljon.Monet onkin sanonut(en muista nyt foorumin nimeä) että Sarahilla (Sandra) Ja Dominiquella (Samia) oli alussa sama ongelma.Samian näyttelijä ei osannut yhtään.Tunteet oli pökköjä ja suu auki ja näytti aina hämmästyneeltä.Loppua kohden parani huomattavasti.
      Olen siis samaa mieltä Saksalaisten kanssa tuosta.Olen katsonut tulevia jaksoja sen verran että olen huomannut että Sarahin suoritus Sandrana on parantunut.

      Mutta meissä Suomalaisissa on se ongelma että aina pitää löytää vikoja.Kukaan ei ole seppä syntyessään.Kaikkea pitää harjoitella.Minäkin kun pianon soittoa opettelin kuulostin open mukaan KAMALALTA,mutta kun taitoa ja harjoitusta kerttyi osasin enemmän ja paremmin.Ei ne Salkkareidenkaa n näyttelijät ole alussa olleet hyviä näyttelijöitä.Aika pökköjä suoraan sanottuna.,mutta osalla parantunut,kaikilla ei

    • Harjoittelua...

      Niinpä, kun harjoittelin, harjoittelin, harjoittelin... Onko työpaikka suositussa sarjassa harjoittelupaikka?

    • JK

      VAI IIN

    • SelenaGomez

      Mut eikö se niin mene että harjoittelulla ja opettelulla paranee?Tämä päti myös minuun.

    • Quernos

      Hei.En ole harjoittelija?Mistä tuollaista keksit?Tuolla harjoittelulla tarkoitin SITÄ että harjoittelulla paranee.Ei mullakaan ollut kokemusta muualta kuin koulun esityksistä kun mut palkattiin.Mutta jokatapauksessa...en halua tuoda itseäni esille vaan puhua täällä telenovelista.Itse tykkään Sandrasta.

    • Ei oo parantunu

      Ei oo harjoitus sandraa tehnyt paremmaks. Kun se puhuu niin se vielä heiluttaa päätään sivuttain kuin olis ihan kiukkuinen. Ehkä se onkin kateellinen Rosalielle, kun se tuntuu enkeliltä sandran rinnalla. sen ääni suorastaan soi korvissa.

    • ,,,,

      samaa mieltä. Sandran näyttelijän lahjat ovat olemattomia, tai sitten niitä on kovin vähän arvosia. - puolella vetää vielä roolinsa. tylsää sössytystä se rooli sillä.

    • Kukka on kaunis

      Komppaan täysin kahta edellistä!

    • ulpukka70

      Samiaan en ehtinu "lämmetä" lainkaan - lähti pois.
      Annika tökki alkuun, mutta aloin jo hieman jäneen tottumaan - sitten kuoli (minusta IHAN liian aikaste!)
      Sandra on minusta liian hyvä ollakseen totta - "liian" nätti ja täydellinen. sellaiset hieman erilaiset persoonat (kuten Emma) ovat mielenkiintoisempia. Ja samaa mieltä useiden (jopa saksalaisten :) kanssa siitä, ettei Sandran rooli ole kovin hyvin näytelty.

    • lässyttäjä S

      tämä sandran robottimaisuus on kyllä yksitoikkoista lässytystä..normi arki rooli kohtaukset vetää niin elettömänä kun piimä purkki läpi. Selvästi jännittää, ja takeltelee kohtauksissa..samia veti alkuun kanssa p...jäykkänä, ennen kuin omaa persoonaansa toi myös kohtauksiinsa läpi. Annikassa ei samanlaista jäykkyyttä edes huomannut, koska muuten oli sillä rooli hahmokin sellanen tulinen..tämä sandra on kyllä niin pikku pentu rooliin saanut, mitä ei osaa edes näytellä..ihan kuin vauhtia ottaisi kun aina suuttuu tms..muuten sen rooli on sellasta söhellystä..sillä kait sarjaa on lisää pätkitty, koska näitä sandran vedoksia on enempi otettu uusiksi, mutta eipä taida pystyä parempaan, niin ns. väli kohtauksina se kaakatus menee..ei osaa keskittyä siihen rooliin yhtään

      ..sarjan rooli jo on sellanen tuuliviri että sekin tuo omaa painetta näytellä, kun se on aina :( :) tyyliin..aika arkinen tapaus tämä sandra..

    • Murumaisteri

      Jäkäti jäkäti valittajat vinkuu...

    • lv

      tosi asioita nämä vaan on..

    • Kumarrankohta

      Tosi asia on se että Sandra on ihan ok näyttelijä verrattuna esim.Salkkareiden Peppiin joka siis ei todellakaan osaa näytellä.

    • ......

      samanlaisia sarjan pilaaja blondeja kummatkin..etenkin peppi ei osaa välillä yhtään näytellä..ei se sandra osaa kyllä kun kiukutella, ja änkyttää sarjassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe