NORDIC TV

MAnboobssss

KYSEINEN SIVUSTO MIELESTÄNI ON HUIJAUS SIVUSTO, MAKSOIN SINNE KUUKAUSIJÄSENYYDEN TEKSTIVIESTINÄ (5e) , MUTTA EN SILTI KYKENE KATSOMAAN MITÄÄN ELOKUVIA TAI OHJELMIA SIELTÄ. EI OLE KYSE ISOSTA RAHASTA, MUTTA NÄHTÄVÄSTI KYSEESSÄ ON RAHAT POIS JA MITÄÄN ET SAA SIVUSTO. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN MAKSAMAAN MITÄÄN TUOLLE SIVUSTOLLE JA KAIKEN HYVÄN LISÄKSI KUN KATSOIN TILITIETOJANI NIIN SIELLÄ OLI SEURAAVAA /VIP JÄSENYYTESI ON VANHENTUNUT/ JA MAKSU MUKA TAPAHTUNUT PAYPAL TILILTÄ, JOTA EI OLE VOINUT TAPAHTUA KOSKA SIELLÄ ON VIIMEISET 2 VUOTTA OLLUT VAJAA 1 EURO

149

13559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anniinaaaaä

      Siinä menee hetki ennenkuin se vip näkyy, ja en oo varma, mutta fin-tv:ssä kun tilasi vipin niin piti laittaa niille sähköpostilla tekstarilla saatu tunnus&käyttäjänimi. Mullakin näkyi vip vasta 2pvn päästä tilaamisesta

      • älä osta

        No nii kuvittelin mäki ekas tollai että se ei oo huijaus sivusto. Tilasin vipin 1.7.2012 eikä vieläkään näy elokuvat. Sitten laitoin sinne 2 sähköpostia eikä mitään vastausta sitten sen sivun kautta otin yhteyttä 3 kertaa eikä mitään vastausta. Eli ei toimi vip edelleenkään eikä todennäköisesti tule koskaa toimimaankaan joten ÄLÄ OSTA SILTÄ SIVUSTOLTA YHTÄÄN MITÄÄN..


    • MAnboobssss

      Mitenkähän siellä sitten näkyi, että maksutapana ollut Paypal?

    • jasko 5648

      ilmeisesti kyseessä on huijjaus sivusto itse maksoin vip jäsenyyden viikko sitten ja leffoja ei näy edelleenkään.jänskättää että mikähän se todellinen maksu on puhelinlaskussa, ei välttämättä ole se viis egeä,jonka luulin maksavani. no sepä selviää kun lasku tulee.

    • rfvgy

      Minulla alkoi heti toimimaan, viestin lähetin kans.

    • tietämätön__

      Maksaako nordic tv:n käyttö? fin tv:stä olen katsellut elokuvia, eikä se ole maksanut,, mutta entä tämä uusi?? kiitos jos vastaatte joku!

      • --

        nordic tv:n käyttö ei perjaatteessa maksa mutta, siellä monet elokuvat ovat vip elokuvia ja niiden katsominen on maksullinern. sama perjaate kun fin tv:llä.


    • hoooommo

      mullaakaa ei toimi kovin hyvin tai jos painan jtn leffae tulee vaa se vip juttu OO:

    • lkk,ifg

      Miksi en pysty rekisteröitymään Nordic-tv:seen :O yritin ainakin kolmea salasanaa mutta se ei hyväksynyt sitä. Teinkö jotain väärin :D

      • ikkieh2

        Yritä uudestaan,,kovaa teki minullakin,mutta olen tyytyväinen nyt ja katsonu paljon elokuvia ilmaisia ja suomeksi tekstitettyjä..Olen siellä napero2 nimelä..Tsemppiä.


    • -.-

      vitun urpot!!!!!
      Ei nordic tv ole mitään huijausta siellä vaan on normaalia enemmän näitä maksu ongelmia ja palvelin ongelmia. Siitä pitää ilmottaa niille jos ei saa vippia!!!!

      • Älä osta

        No nii kuvittelin mäki ekas tollai että se ei oo huijaus sivusto. Tilasin vipin 1.7.2012 eikä vieläkään näy elokuvat. Sitten laitoin sinne 2 sähköpostia eikä mitään vastausta sitten sen sivun kautta otin yhteyttä 3 kertaa eikä mitään vastausta. Eli ei toimi vip edelleenkään eikä todennäköisesti tule koskaa toimimaankaan joten ÄLÄ OSTA SILTÄ SIVUSTOLTA YHTÄÄN MITÄÄN..


    • verkossaorg

      Leffatverkossa.org ja häviää kaikki ongelmat!

    • Jylppy69

      Samat elokuvasivustot löytyy ilman tekstejä ja ilmaiseksi henkilöille jotka eivät kärsi kuullun ymmärtämisestä seuraavasta osoitteesta:

      http://www.movie2k.to

    • medias

      koko tuo sivusto on aivan perseestä puhumattakaan 5 vuotiaasta ylläpitäjästä!! elkä haaskatko rahojanne tuohon paskaan!

      • ikkieh2

        Hyvin toimii vaikka en ole maksanut,,siellä on myös ilmaiset elokuvat..Tietokoneessa oltava Flas payer asetus niin pelittää kunnolla,mulla myös 5.Megan nopeus seinästä.,Älkää lannistuko kokeilkaa..Kirjautukaa myös sinne,,ei maksa mitään.


      • joku vaa
        ikkieh2 kirjoitti:

        Hyvin toimii vaikka en ole maksanut,,siellä on myös ilmaiset elokuvat..Tietokoneessa oltava Flas payer asetus niin pelittää kunnolla,mulla myös 5.Megan nopeus seinästä.,Älkää lannistuko kokeilkaa..Kirjautukaa myös sinne,,ei maksa mitään.

        Eikö se oikeesti maksa mitään ku kirjautuu sinne, sisko ainaki sano et se maksaa ?


    • lataalataa

      joo nordictv:llä on tavallista enemmän ongelmia

    • suelle11

      kyllä mulla pelittää , ei mitään ongelmia :o

      • Persepää

        Niin kyl mulki:)


    • Nordic tv 1

      toimii, ei ongelmia :) elekee koheltako :D ajatuksen kanssa toimikaa
      joko itse olette mokanneet tai sitten ottakaa AINA yhteyttä ylläpitoon, auttavat mielellään näissä asioissa.

      • KUSETUSTA!!!!!!!

        paska koko nordic tv ensinnäkin ne vaa kusettaa jengii piti tulla paljon uusia leffoja joka päivä eipä juuri näy ne vaa kierrättää vanhat uusina siel ja sit ilmasis ja vip on samoja leffoja. vittu ne on luvannu jo vuoden ajan korjata elokuvien kanssa olevat ongelmat no eipä ole mitään tapahtunu tänäkään päivänä ilmoittaa vaa 99% leffoissa että asenna codec c tai että pääsy evätty ym paskaa!! vaikka kuinka on porukat ilmoittanu siel ongelmista ym eipä ole mitään tapahtunu ei ne viitti vastata s postiin muutaki vitun harvoin tulee vain valitettavasti emme osaa suomea vaikka on kirjoittanut ylläpitäjille englanniks ja jopa turkiks nii vittu niit kiinnosta! olen kuullut varmalta taholta että poliisi tutkii jälleen kyseistä sivustoa eli piän käy samallailla kuin fin tv elisivusto suljetaan ja perustetaan uusi! tai sit se vaan yhtäkkiä suljetaan ihan niin kuin leffat verkossa sivustokin se oli samojen ylläpitäien sivusto ne vaan keräs eka rahat jengiltä ja sit ne vaa lakkas yhtäkkiä tiedottamasta asioista iha niinkuin nordic tv ja sit suljetaa sivusto ilmoitetaa vain eka syy et päivitetää sivustoa ym ja sit ei tehdäkää mitää ja pian huomataan et sivusto ei enää aukeakaan! ÄLKÄÄ IHMISET OLKO TYHMIÄ ETTÄ MAKSATTE TOLLASESTA KU MUUALTA VOI KATELLA LEFFOI ILMASIKS ILMAN ONGELMIA JA TEKSTITYKSIÄ VOI ITE HAKEA!!


    • Vihainen!

      Helvetti kun pääse edes koko sivustolle tänään ! -.-

    • toimiipas

      Kyseinen sivusto toimii moitteetta..eikä kallis hintakaan 5€/2kk

    • Erikoista?

      Mulla toimii vaan jotkut mutta kestää jotain tunnin kun ne lataa... Ja mulla on 100 megan netti?

      • joopajoo

        jaa käytät jotain yliopiston internettiä vai?


    • nordicin käyttäjä

      Mulla on toiminut aina todella hyvin. Olin jo fin-tv:n aikaan vip ja nyt maksan tuota 5 ekee. Muuten kiva sivusto, mut ei pysy leffojen perässä hyvin niin kuin fin-tv pysyi

    • TV-Nordic

      mitä mun pitais tehä kun olisin kattonut yhen kotimaisen leffan tuolta nordic-tv:stä mutta ruutuun tulee "You need to Codec-c Plugin to watch this video"
      ja alapuolella on install codec-c ja oon asentanut codec-c:seen ja ei tapahdu mitään et tiietäiskö kukaan et miten sen sais pelaan ja samaista leffaa ei ollut fin-tv:ssä enään.
      jos ei ole ratkaisua tohon niin tietäiskö joku jotain hyvää ilmasta elokuva sivustoo mistä vois kattoo elokuvia suomi teksteillä ja ilmaseks??

    • Karza0000

      Sain ladatessani elokuvaa viruksen koneelleni en suosittele nyt vituttaa todella maksussa eikä muussa häikkää

    • vittuuntunut

      nordic-teeveen ylläpitäjät voi minun puolesta työntää sormensa vittuun.

    • Kyllä ne kusettavat

      Itsekin maksoin 5 euroa puhelimella ja sain vahvistusviestin ,että olen sen maksanut no odotin paripäivää josko ne laittasivat toimimaan minunkin vipin ,mutta ku mitään ei kuulunut laitoin viestiä sinne ja vastaus oli surkealla englannilla ,että en ole maksanut sitä ja he eivät voi tehdä asialle mitään olin valmis laittamaan vaikka digikuvan puhelimen viestistä ,mutta eivät enää vastaa sähköpostiin enkä enää pysty kommentoimaan elokuvia. Olisipa kiva viedä nämä kaverit saunan taakse mulla ois niille pari vippiä siellä varattuana.

    • Q-ukko

      Nordic TV on kaatunut! Tekijät kääriny rahat taskuun ja ottanu lopputilit

      • Jamppa83838

        Onko varmaa tietoa asiasta?? keljuttaa kun ei toimi..


    • moivaaa

      miks vitus ei voi toimii. tähän asti on toiminu tosi hyvin mut enää ei pääse ees sivulle.

    • keljuttaa

      voi vitalis!! en mäkään pääse sivustolle :((

    • lillululli

      toimii taas :)

      • Noniin

        Ei toimi enää -.-


    • regs

      Miks Nordic-tv ei toimi? Tulee vaa etttä Verkkosivu ei ole käytettävissä. Toiminut todella hyvin ennen tätä päivää joten kaikki pellet voi mennä muualle valittamaan jos ei osaa vippiä tilata oikein. Eikä ole mikään huijauspaikka.

    • Teknien tieto

      Poliisien tekninen yksikkö on ottanut mahdollisesti sivun haltuunsa. Nordic TV:n ylläpitäjien tietoturva piti olla ns. murtamaton mutta sellaista tietoturvaa ei nykyään ole olemassakaan. En yhtään ihmettele sivuston mahdollista haltuunottoa ja sitä, etteikö uusi sivusto Nordic TV:n ylläpitäjiltä tuota pikaa ilmeistyisi. Ongelmana on kuitenkin se, että aina kun poliisi saa tietoon tällaisen sivuston, ryhtyvät he murtamaan sivuston tietoturvaa ja sitä kautta kaatamaan sivustoa. Kun/jos seuraava elokuva sivusto ilmestyy, kannattaa varautua senkin kaatumiseen.

      • Idiootti olet!

        HAHA! Koitas nulikka vähän opiskella enemmän asiaa niin ei tarvii kirjoitella lapsellista paskaa pitkin suoli24:ää. Poliisin tekninen yksikkö, jos tarkoitat suomen poliisia, ei saa lähteä murtautumaan ulkomaiselle serverille. Toiseksi, ilmoitus laittomasta toiminnasta menee ko. maan viranomaisille, jotka joko hoitaa asian, tai sitten ei. Jos ko. maassa valvonta on tiukkaa, ja ennenkaikkea elokuvapiratismi on lainvoimin kriminalisoitu, niin sitten ko. maan viranomaiset voi tehdä tutkintapyynnön ja vaatia saitin sulkemista lakien perusteella. Sitten vasta ko. maassa toimintaa harjoittava palveluntarjoaja joko poistaa tilin, tai sitten blokkaavat domainin ja kehottavat saitin ylläpitäjää poistamaan laittoman materiaalin. Täällä Suomessa ainoa mahdollisuus on blokata nettiosoite. Kuten tehtiin piratebay.org:lle

        Poliisin tekninen osasto murtautuu... mun perse XD


    • anton999

      Toimi vähän aikaa mutta taas jumissa??

    • Nanali

      Suomen poliisilla ei oo mitään asiaa murtaa mitään sivustoa, jota ylläpidetään ulkomailla.

    • norrtikki

      EII TOIMI!!!!!!!! MIKÄ ON VIKANA?? KAATUNUT? ;(

    • vastauksia kiitos

      jos aikoo tilata vipin kannattaa kyllä ostaa preepaid liittymä ja maksaa sillä niin ei tuu ylimääräisiä maksuja . mutta miksi nordic tv ei enänn toimi päivitys? vai onko vaan poistettu käytostä meinaan tilasin itse juuri 2 viikkoa sitten vipin jaa ehdein katsomaa 3 elokuvaa

    • Tekninen tieto

      Nanali kyseessä ei välttämättä ole juuri suomen poliisi. Mutta uskoisin, että myös suomen poliisilla on oikeus murtaa tuo sivusto koska olihan sivustolla myös suomalaisiin tekijänoikeuksiin kohdistuneita rikkomuksia

    • keljuttaa

      Toimii jälleen!

      • stupidot

        No EI toimi mutta kun googlettaa unblock websites ja siihen punaseen alueeseen laittaa nordic-tv.com niin aukeaa eli hurraa suomi taas jälleen..kielletään kaikki!


    • regs

      Kiitos Stupidot!

    • asd

      Onko toi unblock websites turvallinen?

    • shit

      joo ei toimi :/

    • tissi

      En ole itse nordic tv:llä koskaan törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin. Eikä muut perheestäni, eikä yksikään kaveri, luokaa tunnukset yms, ohjeitten mukaan ja huolellisesti, jos ei ala toimii niin sit kannattaa alkaa vinkumaan.

    • apinanreikä6969

      En ole itse nordic tv:llä koskaan törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin. Eikä muut perheestäni, eikä yksikään kaveri, luokaa tunnukset yms, ohjeitten mukaan ja huolellisesti, jos ei ala toimii niin sit kannattaa alkaa vinkumaan.

    • igwjkflkwejf

      Vinkuu että pitäs asentaa uusin flash player ja asensin, mutta ei auttanut?!?!

    • kake sylb

      tol unblock websitesil se kyl avaa ton sivun, mut silti ei pysty kattoo mitään, ku se väittää et flashplayerii ei ole, vaikka varmasti on...

    • NOOBS

      viimeksi kun ostin niin oli kyllä selvä ohje että "muistakaa ilmoittaa ,kun olette maksaneet vipin niin ylläpidolle viestiä" että vähän sitä oma alotteisuutta jengille ennenku rupee itkemään

    • Zylor
    • asddsaasddsaasddsa

      V.i.t.u.n p.a.s.k.a sivu muutenki nii ei mitää välii onko se pystys vai ei. Ihmiset joutuu maksaa rahaa tv ohjelmista / leffoista mistä ton sivun omistaja ei oo penniäkää maksanu, käyttää muitten uploadeja hyväksi ja tienaa sillä rahaa itellee lomiin.

    • mikä on

      todella hienoa rekisteröidyt sivulle maksat jäsenyyden jonka jälkeen elokuvat eivät edes pyöri... ei ole koneesta kiinni jos joku väittää. 100mega netti, tehokaskone ja kaikki tarvittavat mutta ei niin ei....

    • jdisjffkofkf

      mitä tuo ''please use full embed code with object & embed tag'' tarkoittaa?

    • Caps

      Jäikö capslock päälle vahingossa?

    • nordikkikox1

      Osaisiko joku sanoa,että onko noi elokuvat jotka ei siis ole ilmaisia tuolla sivustolla 720p laatua niinkuin on jo pitkään luvattu,vaiko sitä vanhaa 480p kuraa?

    • halvin maksu-tv?

      ainakin aiemmin toimi mulla ihan hyvin

    • N. Velli

      ehhhh onko femma menny hukkaan onko hehehe. Vitun aasit odotitteko virheetöntä pavelua XD Eikö missään vaiheessa järki leikkaa, että NTV on piraattisaitti, joka ei tarjoa mitään, esim. kuluttuajansuojalain mukaista palvelua tai esim Voddlerin kaltaista laatua? Jos sijoitat rahaa piraattisaittiin niin se on täysin sun omalla vastuullas. Kritisointi on tervettä, mutta lapsellinen kiukuttelu on täysin turhaa ajanhukkaa ja kerrot vain omasta tyhmyydestäs.

      Silti, useimmat leffat NTV:llä on hyvälaatuisia. Ja femmalla 2 kk:tta niin monta leffaa kuin haluat katsoa, on ihan törkyhalpa. Kyllä hinta-laatusuhde on ihan ok. Eikä mua ongelmat ole vltuttanu yhtään kun luonnollisesti mulle on päivänselvää, että piraattisaitilla kaikki on mahdollista. En muuten tajua, mikä ihme siinä on että VIP-ostoissa on jatkuvia ongelmia. Mun VIP on aktivoitunu Fin-tv:n ajoista lähtien joka ikinen kerta saman päivän aikana. Nopeimmin alle puolessa tunnissa. Jotkut ei vaan osaa ja sit tullaan kiukuttelee suoli24seen. Näkee tuolta NTV:nkin palstoilta, että paljon on puupäitä liikenteessä. Järki käteen vltun pellet niin elämäkin tuntuu helpommalta. heheh heheh hehehe

      • hezo54

        Hyvin sanottu..Kaikki olis oltava tarjottimella näille herroille..Nyt kyllä yhteys sinne on poikki,,mutta 5.ekee .kk .jos sillä näkee muutaman halpaa silti.....Ja ilmaisia löytyy myös.


    • Leffaman

      Ainoat ongelmat mitä mulla on ollu on noi FlashGurun paskaplayerit ja pari halvan lisenssin playeriä missä latausnopeus on todella surkeeta luokkaa.

      Muuten kaikki on ollut ok. Meillä on 3 kannettavaa lapsilla ja mulla pc ja mäkki. Kaikissa näkyy leffat niinkuin pitää. Meillä on nettitikkuliittymät ja adsl ja kaikilla pyörii leffat hyvin. Ja vipit on tullu ajallaan.

    • Mä vaan

      Maksaako se rekistöröityminen Nordic Tv:seen ?

    • Fin-TV:ssä pystyin katsomaan tiettyjä elokuvia.
      Nyt kuitenkin Nordic-TV:ssä samat elokuvat ovat vain VIP-jäsenile.
      "Maksuttomia elokuvia", ja pyh.

    • juuuuuuuuuuuuh

      Miksikä minulla tulee ainako yritän katsoa jonku hyvän elokuvan nii siihe tulee lukemaan jotain error video on poistettu / video on vip elokuva

    • tietämätön

      jos joku vähän enemmän tietäväinen kertois miulle, että jos nyt rekisteröidyn nordic-tv:lle niin tuleeko se maksamaan miulle jtn?? :DD kiitos jos vastaatte :))

      • looool5732

        joo se tulee maksaa 267e


    • ewifrjaosfjwfs

      ei tuu maksaan.
      aika tyhmää et esim. noi twilightit joita haluisin kattoo nordicista, oli fin-tv:llä ennen ilmasia ja nyt joutuu muka pulittaan jotai 5€ niistä

    • Apua?

      Nordic tv:seen rekisteröityminen ei maksa mutta vip tietenkin maksaa. NTV on toiminu tähän asti hyvin jos ei ota mukaan sitä kaatumista:D mut nyt on ongelma ku en pysty kattoo mitää.. Ei haittaa vaik latais hitaasti mutta ku se sanoo vaa että stream no found ..? Ja ne paskat flash playeritkää ei toimi.. Osaisko joku auttaa?

    • Nordic TV sucks

      Ylläpito on uuvahtanu lähes kokonaan. Harvakseltaan tulee uusia leffoja, mutta laadunvalvonta kusee. Melkein joka toinen leffa on jollain lailla sössitty. Suhteellisen vähän pystyy katsomaan aiemmin laitettuja leffoja, kun ne on jollain vltun flashguru-playerillä, josta on lisenssit kustu ajat sitten, tai sitten vain on linkit ryssitty.

      Yhteydenpito ontuu pahasti, ja jos sieltä jonkun saa vastaamaan spostiin, niin luvataan pelkkää tyhjää. Mä olen ilmoitellu erilaisista ongelmista jatkuvasti. Eräästä leffasta ensimmäisen kerran huimat 8 kuukautta sitten, ja olen ko. leffasta ja monista muistakin leffoista ilmoitellut about kerran kaksi viikossa, eikä yhtään luvattuja korjauksia ole edelleenkään tehty. "Don't worry, we will fix it" on vastaus ja sitten siihen se jää.

      Nordic TV:llä ei ole mitään teknistä tukea, joten jäsenet joutuu itse painimaan ongelmien kanssa ja etsimään ratkaisuja. Kun palstoja lukee, niin kritiikki on jo tänäpäivänä aika rankkaa. Vitutukäyrä on korkealla, eikä se ole ihme.

      On helpompaa imuttaa itse leffat ja subit. Toiminta on nopeempaa kuin nordicilla, ongelmat ratkeaa nopeammin kuin nordicilla, kun asiat hoitaa itse.

      En suosittele sijoittamaan yhtään euroa Nordic TV:hen. Täysin kurapaska mesta tällähetkellä jota pyörittää täydelliset tumpula-amatöörit.

      • hezo54

        Älä nyt sontaa jauha,,jos maksaa vaikka euron kuva,,halpaa on silti.olen kattonu satoja ja osa tosi hyviä kuvia,myös kuvanlaadultaan.5.e.kk..ei ole paljon..Mikä teitä urputtajia vaivaa.


      • Nordic TV sucks
        hezo54 kirjoitti:

        Älä nyt sontaa jauha,,jos maksaa vaikka euron kuva,,halpaa on silti.olen kattonu satoja ja osa tosi hyviä kuvia,myös kuvanlaadultaan.5.e.kk..ei ole paljon..Mikä teitä urputtajia vaivaa.

        Voi jeesus jätkä XD Onhan se tietysti halpaa jos maksaa 5e/2 kk/tuhansia leffoja. Eihän hinta ole ongelma, eikä se mistä "urputin". Voi vlttuXD Ongelma on se, että teknisesti ottaen palvelu kusee nordicilla. Vai onko se sun mielestä ok, kun on niin ihanan halpaa, että ei saa teknistä tukea, jäsenet on lähes kokonaan oman osaamisensa varassa, playerit kusee, jne? Seuraavaksi kun luet mun tai jonkun muun hemmon viestin, niin 1) kehoitan sua ottamaan esille LUETUN YMMÄRTÄMISEN ja 2) tajuamaan tilanteet muustakin kuin omasta näkökulmastas! On niin h3lvetin paljon helpompaa kun TAJUAA homman ytimen kirjaimellisesti, ja vastaa sitten siihen, sensijaan että alkaa suoltamaan ihan asiaankuulumatonta p4skaa. Get it?!


    • apua! :D

      hei! osaako joku kertoo miks moni leffa jota nordic tv:stä katon loppuu keskenkaiken? Itellä peukalo ihan keskellä kämmentä kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin ja haluisin tietää johtuuko se jostain mitä mun pitäs asentaa vielä lisäks koneeseen, vai onks vika nordicissa? : D kiitos paljon jos joku viittii auttaa (:

    • wtf???

      "We will back soon"

    • DDADAHH

      mitä helvettii We will back soon o,O

    • jumaliste...

      Varmaa just eile maksoin vitun vipit ja nyt joku "we will back soon"... -.-

    • Pari faktaa

      Ensinnäkin, Suomen poliisilla ei ole osaa eikä arpaa tohon sivustoon koska se ei ole Suomen servereillä. Toisenakin, ymmärtääkseni ton ylläpitäjä on suomalainen henkilö joka on sattunut muuttamaan ulkomaille.

      Te ette ilmeisesti ymmärrä tai tiedosta sitä tosiseikkaa, että NTV on TÄYSIN laiton sivusto, ja sen ylläpitäjillä ei ole mitään oikeuksia julkaista elokuvia. Joten tämän takia heillä ei ole firmaa / tukea pitämässä selkää, joten jos leffat eivät toimi, ne eivät toimi. He eivät sille voi sormea näpäyttämällä yhtään mitään.

      Lisäksi tuo sivusto ei välttämättä ole "huijaussivusto" kenellekkään muulle kuin valtiolle ja tekijänoikeusfirmoille. Se tuskin kusee teitä silmään, siellä vaan ei asiat suju juurikin sen laittomuuden takia niinkuin pitää, ja he joutuvat itse tekemään kaiken. Serverin ylläpitäminen ei käsittääkseni ole kotitekoisesti mikään pikkujuttu.

      Mutta jos te välttämättä haluatte säästää mukisematta teidän viisi euroa, menkää www.isohunt.com, lataatte sieltä elokuvanne ja tekstityksiä tarviville kirjottakkaa elokuvan nimi "fin sub" googlehakuun niin homma pelittää.

      Internet on täynnä liian tyhmiä ihmisiä.

    • fugtkih

      miksköhän ne on taas sulkenu sivuston :s

    • mietinpähän vain...

      Turkissahan niillä servut ja näyttää osa olevan jottai venäjänkielistäki. Mutta pointtina on se, että niissä maissa josta tuonne nuota videoita tulee, on piratismi täysin laillista. Suomessahan videoiden katsomista netistä ei ole kriminalisoitu, mutta piraattituotteiden ostaminen ON laitonta, joten mitenkähän tämä vip-katselun käyttöönotto sitten katsotaan tuon lain nojalla...

    • hanurivitonen

      Apua tyhmälle.

      1.On itseasiassa laitonta jakaa toisten omistamia elokuvia jollain turkkilaisella kebabsivulla,joten jos joku on niin saatanan tyhmä että yrittää hyötyä laittomista videoista niin ansaitseekin tulla kusetetuksi.

      2.on siis turha itkeä jos on idiootti.kyseisen sivuston ylläpito on kylläkin toisaalta aivan saatanan tyhmää joten siinähän olette molemmat idiootit sitten samassa veneessä.Toinen myy paskalaatua ja kusettaa, toinen koittaa kusettaa elokuvien tekijöiltä rojaltit ja luulee lataavansa puoli-ilmaiseksi laitonta kamaa ja tulee kusetetuksi :D
      Nauran molemmille, ahahahaha.

      3.Työnnä se vitonen hanuriisi, ja käy OSTAMASSA aito elokuva niin ei tarvitse itkeä.

    • EINORDIC-TVOOHUIJARI

      Ensiks oon ite ostanu vipin ja ostin eka paypal jutul koska en huomannu niinku et se oli sil ja sen takii ei vip toiminu!

      Mut kun ostin sil oikeel jutul ni sain vipin HETI!

    • TROLOLOLOLOLLOLLOL

      EI NÄY NORDICCIII VOI VITTUN KYRVÄN PYÖRITTÄJÄT :D

    • nomnom

      sama ongelma kävi myös minulle. laitoin sähköpostia ja heti seuraavana päivän vip elokuvat näkyivät :)

    • uusavuttomille

      eräille kuinka te yleensä osaatte käyttää tietokonetta... tai yleensä mitään muutakaan ............
      kyl on tää yhteiskunta täynnä uusavuttomia....

      luulevat tietävänsä vaikka mitä mutta todellisuus on sit kaikkea muuta

      kaikkea tietoa kun ei opi liika lukemalla....
      nayrattaa kun lukee näitä juttuja täällä

      no kai te jotakin osaatte ilman valittamista ja lässyttelyjä

    • ei hankalaa

      Nordic-tv toimii ihan hyvin hankkikaa vaan hyvä netti nii leffat kyl pyörii, mutta jos on joku vikana ladatkaa leffat torrentteina :))

      • a

        ei täällä vaan pelitä, oliskohan siellä joku huolto menossa ei oikein muuta syytä keksi


      • GaNj4P1ikK1
        a kirjoitti:

        ei täällä vaan pelitä, oliskohan siellä joku huolto menossa ei oikein muuta syytä keksi

        tota samaa ite mietin... saattaa olla et korjaavat rikkinäisiä leffoja/tekstityksiä ja varmaan päivittää sivun ulkoasua


    • jiohhjhdddd

      koko stana sivulle e pääse..

    • valti on nii mahatav

      höpö höpö ei ole ollut mikää huijaus sivusto toiminut kuin unelma tähän asti kunnes valtio yks kaks blokkas sen et kiitos suomen valtion ja haluan suomen valtiolta takas maksetut vipit ku ei enää sen takia päässe sivustolle.....

    • tdyklhkg

      no voi helvetti jos se on taas otettu pois käytöstä kukaan tervejärkinen joka haluaa nähä monia elokuvia ei rupea maksamaan miljoonaa euroa siitä että näkee jotain elokuvia tuleehan ne televisiostakin ilmaiseksi

    • jaskoja

      Karvakädet sai paaluu riittävästi teiltä hanuri heikeiltä ja pisti sivut kii. Vittuuko ulisette oisko kannattanu jättää vipit maksamatta kun ei siellä mikään toimikkaa.

      • ADAD

        :DD


    • OPENNORDIC-TV

      I NEED MY MONEY BACK 5 EURO ON SEKIN RAHAA MAKSOIN

    • Miksi;(

      Katsoin siellä elokuvaa The house in the woods ja sain sieltä viruksen nyt mikään tietokoneistani ei toimi tai khyll toimii mut en pääse nordic tv;(

    • a

      joo itekkin maksoin just vipin tosin sivusto tuntui tökkivän jo silloin yhen jakson kerkesin kattomaan supernaturalia sillä aikaa oli hävinnyt koko sivusto ja teksi vaan tilalla, we will back soon........!!

      kai se sieltä palautuu "toivottavasti"

    • minäminävaiin

      mut, nyt nordic-tv on hävinny :( Mihin se on menny, tietääks kukaan???

    • TIEDÄN

      ANTEEKSI VAIN MUUTA ITSE OLEN OLLUT FINTV:N JA NORDIC TV:N JÄSEN MELKEIN 2 VUOTTA JOTEN TIEDÄN ETTÄ SIVUSTO EI OLE HUIJJAUS SIVUSTO ANTEEKSI VAIN

      • tiedän paremmin

        Anteeksi vain, mutta minä olen ollut vip n. 3v (ylläpitäjänä myös) ja tämän kesän aikana sivusto on muuttunut huijaukseksi! Jos se ei sitä ois, sivu toimisi!


    • nordiconparas

      Vitun pällit teiän pitää laittaa tein puhelinnumero niille siihe kenttää koneel ja sit saatte sen numeron ja vipjutun minkä laitatte niille ja sit ne lähettää sulle sun vipkoodin laitatte sen koneelle siihen kenttää ja sit sä viel ootat sen 2min ku siin koneel lukee et vippi on käytössä ja sit kaikki vipit toimii mulla toiminu samantie ette sulje sit kenttää ennen ku siin lukee et vippi on käytös/maksettu taimuut shaibaa

    • Nakkipata

      Eipä taas yllättäen toimi...

    • vittu

      MITÅÄ VITUA TAAS

      • hezo54

        Ei toimi ei..Yritin just,,harmi..olen kattellu muutamia yöllä unta odotellessa.tyytyväinen olen tuohon hintaan,viime talvena sairastin selkääni,olin siellä oikeestaan joka yö.


    • .....

      Tämä toimii

      http://viaplay.fi/

      Laillinen sivusto hyvällä kuvanlaadulla, suomitekstit, ei töki eikä takkua
      Eka kuukausi ilmainen ja halutessasi 9.95e/kk siitä eteenpäin

    • turkiskarvakädetön

      JA taas on nordick tv nurin mistä vittu et kannattaa maksaa vippiä. Ihan hanurista nykysi tuo touhu.

    • random_

      joo olisse ihan kiva jos ne korjais ne ilmaset leffat mitkä ei nyt toimi eli tyyliin 90%.. luulis ny et ne koittais korjata niit ku on taas tauol mut mitää ei vittu tapahdu...

    • ANONYM0US

      Ärsyttää tämä kun yrittää mennä tuonne niin aina vaan tulee tuo we will back to soon...

      • ...

        taitaa kyllä olla poistettu ny lukee näin : This Account Has Been Suspended


    • SpurdoSpärdö

      elgää ihmiset olgo niin negadiivisia

    • random_

      se on totta et ei oo hyvä olla negatiivinen mut sitä ku vaan toivois et leffat toimis

    • ÄlkkänyHikeentykö_

      hahhahah kaikki joilla "ei toimi" toi sivusto ovat vaa noobeja jotka ei osaa käyttää nordic tv:tä. Itellä toiminu ihan täydellisesti... :D

      • Kuuuukkkooooo

        Kas kummaa kun tähän asti toiminut moitteetta mutta nyt ei tunnu toimivan kenelläkään..Mitä luin noita tekstejä kun ny avaa NTV:n ni tainnu kebabin paistajalta jäädä palvelinmaksut maksamatta...Tai jotain muuta...


    • random_

      idiootti kai tiiät et se on sivustost eikä koneest kiinni toimiiks leffat

    • filminpyörittäjä

      On se joskus koneestakin kiinni, eräs neropatti yritti vistalla ja 1gb keskarilla katsella elokuvia, ei yksinkertaisesti kone jaksanut pyörittää...

    • ygftyfg

      eipä taida toimia enää kellään

      • pistoleero skybe

        26.6 2012 toimi ja mun elokuva jakamo yy tuupelta toimii osoiteessa pistoleero ihan ilmaiseksi kavereille..
        Siis Skybe on pistoleero. linkit ssaa sieltä kun kysyt vain.
        Tää sitten aivan ns laillinen juttu.


    • Rahna

      Kaikille vipin maksaneilla on se tekstarinumero tallessa sinne voitte laittaa uutta viestiä niin sivut aukeavat heti miten. Tyyliin txt5 tai txt20 ja kahdenkuukauden vipin saa 5€ ja 20€ loppu vuoden vai miten se oli? Voisin myös laittaa perään omantilinumeroni johon voisitte laittaa joutavat rahanne en tosin lupaamitään mutta parempikai se on suomalaiselle ne lahjoittaa kuin turkin pojille.

    • juice.

      aika jännä, fin-tv:n etusivulla ku on se "VIERAILE UUDELLA SIVULLAMME, NORDIC-TV.COM" ja kun klikkaa sitä nii nii nordictv toimii. mutta jos yrittää suoraan kirjottaa nordic-tv.com osoitteeksi nii ei toimi

      • hehehehehe

        haha hyvä yritys olmi XD Kun katsot vähän tarkemmin domainin tietoja, niin tajuat, että sekä fin-tv.com ja nordic-tv.com on samassa paketissa. Eli kumpikaan ei toimi kun saitti suljetaan tai blokataan.


      • pistoleero
        hehehehehe kirjoitti:

        haha hyvä yritys olmi XD Kun katsot vähän tarkemmin domainin tietoja, niin tajuat, että sekä fin-tv.com ja nordic-tv.com on samassa paketissa. Eli kumpikaan ei toimi kun saitti suljetaan tai blokataan.

        Fin tv on nykyinen Nordik tv .OK joku taho on sitä vastaan .Olen katsonut heiltä kaikki ne elokuvat jotka olen halunnut..Nykyään jaan kavereilleni ilman Face bookis Yytubelta löytämiä elokuvia vielä parempiakin kuin MORDIKILLA. se laillista ja kavereille ilmaista.Siellä suomi leffoja ja elokuvii kaikilla tekstityksillä myös suomeksi.
        pistoleero on skybe nimi jos haluut rinkiin voin sen kautta välittää linkit j samaa toivon jos löydät kiinostavaa niin takasin.


    • random_

      aijaa silloin kyl ei oo fin-tv:kään auennu et tuskin toi on totta :D

    • heipodeijj

      Itselläni toimi heti oston jälkeen..?

    • fix'd

      jos sivu ei toimi, ja käytätte esim dnsl verkkoa, kokeilkaa nettitikulla. itsellä auttoi.

      • fix'd

        adsl-verkkoa tarkoitin.


    • tyytyväinen!

      Kyllä tuo minulla toimii paria videota joissa on väärä soitin lukuunottamatta, ei valittamista. Pankkiostoissa saattaa kestää, itse ostin VIPin tekstarilla ja toimi heti, ja tämä "kuukauden" jäsenyys on toiminut kolme kuukautta. Ei ole valittamista kun käytännössä saa filminsä ilmaiseksi katsottua.

    • öliölilöli

      mua ei päästä perkule ja oon maksanut vipinkin ;( tulee vaan teksti liikaa yhteyksiä .... enkä pääse sinne......APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • vihanen..........

      ei pääse ei paska paikka rahat takasin ja heti!!!!!!

    • pistoleero skybessä

      olen noin toista vuotta maksanun VIPIN 5e 2kk ja katsellut kaikki elokuvat kun aikaa on.Mutta nyt kai ns viranomaiset jotkut pistää kampoihin ja heidän linkkejä sapotoidaan.Olen itsekkin sen huomannut siksi olen Facebookissani jakanut kavereille ilmaisia hyviä elokuvia mihin löytyy suomi teksti.Niitä on tuhansia kun viitsii hakea .Lähemmin vaikka skybe pistoleero sillä voin jakaa linkit.Keskustella muutenkin,sanot vain millaisia kuvia haluut nähdä..Tuut skybe kaveriks .pistoleero

    • Synergy111

      Itse tilasin juuri tuon VIP:in ja toimii hyvin. Siinä kesti kuitenkin noin 1h kunnes tuli voimaan. Joten kannattaa odottaa vain kärsivällisesti.

    • hyvin näkyy

      Me ollaa ainaki maksettu se 5€/ 2kk ja 2 min suurinpiirtei menee et näkee kaikki ohjelmat.

    • samaa mieltä

      ***** koko nordic tv ensinnäkin ne vaa kusettaa jengii piti tulla paljon uusia leffoja joka päivä eipä juuri näy ne vaa kierrättää vanhat uusina siel ja sit ilmasis ja vip on samoja leffoja. ***** ne on luvannu jo vuoden ajan korjata elokuvien kanssa olevat ongelmat no eipä ole mitään tapahtunu tänäkään päivänä ilmoittaa vaa 99% leffoissa että asenna codec c tai että pääsy evätty ym ******!! vaikka kuinka on porukat ilmoittanu siel ongelmista ym eipä ole mitään tapahtunu ei ne viitti vastata s postiin muutaki ***** harvoin tulee vain valitettavasti emme osaa suomea vaikka on kirjoittanut ylläpitäjille englanniks ja jopa turkiks nii ***** niit kiinnosta! olen kuullut varmalta taholta että poliisi tutkii jälleen kyseistä sivustoa eli piän käy samallailla kuin fin tv elisivusto suljetaan ja perustetaan uusi! tai sit se vaan yhtäkkiä suljetaan ihan niin kuin leffat verkossa sivustokin se oli samojen ylläpitäien sivusto ne vaan keräs eka rahat jengiltä ja sit ne vaa lakkas yhtäkkiä tiedottamasta asioista iha niinkuin nordic tv ja sit suljetaa sivusto ilmoitetaa vain eka syy et päivitetää sivustoa ym ja sit ei tehdäkää mitää ja pian huomataan et sivusto ei enää aukeakaan! ÄLKÄÄ IHMISET OLKO TYHMIÄ ETTÄ MAKSATTE TOLLASESTA KU MUUALTA VOI KATELLA LEFFOI ILMASIKS ILMAN ONGELMIA JA TEKSTITYKSIÄ VOI ITE HAKEA!!

    • aalto

      dsrsedtgswgfujtuiit5trhyjgjkuj

      • saula

        moi
        minä olen saula
        olen kaksikymmentä vuotta
        hei sama mieltä sinua ei tarvinnut puhua


    • Älä osta

      Tilasin vipin 1.7.2012 eikä vieläkään näy elokuvat. Sitten laitoin sinne 2 sähköpostia eikä mitään vastausta sitten sen sivun kautta otin yhteyttä 3 kertaa eikä mitään vastausta. Eli ei toimi vip edelleenkään eikä todennäköisesti tule koskaa toimimaankaan joten ÄLÄ OSTA SILTÄ SIVUSTOLTA YHTÄÄN MITÄÄN..

    • sd

      tuleeko nordik tv stä viruksia

    • tetst

      tes

    • tolllloo

      hiv ja sars aika yleisiä sieltä satuja

    • MIKÄmättäää

      Pääsetekö sivuille? Minä pääsin viimeksi kk alussa ja maksoin vipin, sen jälkeen sivua ei enää löydy. Nyt ymmärrän valittajien viestit.

    • Mizku

      Onko muilla ongelmaa et ei pääse kirjautumaan sisään ja valittaa väärästä tunnuksesta/salasanasta?

      • KOIPIKOIRA

        juu, sama hommeli mullakin. Sitten jos yrität tilata salasana muistutuksen eipä löydy sähköpostiosoitteella rekisteri tietoja?!?!? ja ylläpitohan tunnetusti vastaa viestiin todella nopeasti... VSP!!!


    • kaikki tietävä.

      Nordic-tv:ssä ei näy yksinkertaisesti kaikki elokuvat. Varmasti toimivia ovat uudet elokuvat, joissa toistaja on uusi. Joten kannattaa painaa "uudet leffat" painiketta, suurin osa niistä näkyy. Älkää valittako, ei tuo ole edes laillinen kai??

    • ingji

      tahtoisin tietää miten sinne saa laitettua kommentin ku jostain syystä en nää mitään kommentti kenttää

    • perunapussi77

      miks nordic tvseehen ei pääse jos yrittää facebookin tunnuksilla kirjautua?

    • UNLIMITEDBBBBBBBBBBB

      IGBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCBBVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSDF5F5FD5T5VCBVVNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN89708KI88MNBMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM7557755BFBBBBBBBBBBBBBBBBBBBVGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    • hhihihuhiha

      ONKO TONNE PAKKO REKISTERÖITYÄ ETTÄ PYSTYY YLIPÄÄTÄÄN KATTOMAA ELOKUVIA???? siis nordic-tvseen? :) kiitos nam

    • anti nordic tv

      http://adf.ly/InCLu Tuossa linkki paremmalle nordic tv:n tapaiselle sivustolle, ilmainen ja paljon enemmän leffoja :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe