Kummini kuoli

bmnbvv bnnnnnnnn

Mun kummitäti kuoli muutama kuukausi sitten. Itse sain tietää asiasta vasta kun luin siitä lehdestä, edes hautajaisiin ei minua kutsuttu. Kyllä tuollaisesta vähän loukkaantunut olo tulee. Onneksi olen itse reilu vuoden ikäisen tytön kummitäti. =)

4

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk18

      vai niin

    • iloinen12vuotiastyttö

      no mulla ainakin aika paska olo olis jos mulle ei ois kerrottu että mun kummitäti kuolee mutta mulla on molemmat kaksi kummitäti elossa ja terveenä

    • eökrökl

      Ymmärrätkö ett kummitätisi kuolemassa SINUA ärsyttää, kun SINUA ei ole kutsuttu hautajaisiin, ja että onneksi SINULLA ON omakin kummityttö... Itsekkyyden huipentuma.

      Olen erittäin pahoillani kummitätisi läheisten puolesta, jotka vilpittömästi surevat sitä, että tuo nainen on kuollut, eivätkä sitä, pääsivätkö hautajaisiin vai eivät...

    • kummiuspitäisilopettaa

      Kummius on vähän niin kun menneen talven lumia jo nykyään. Maailma on muuttunut ja voitaisiin poistaa koko kummius jo kokonaan.

      Hautajaiset ovat muuttuneet niin ettei niissä ole useinkaan muita kun kaikkein läheisimmät ihmiset joidenka kanssa vainaja on ollut viimeisimmät ajat tekemisissä.

      Minä en ole ikinä edes tuntenut kummejani (kaukaisia sukulaisia). 16v sain lahjakortin ja ihmetytti, nolotti se kun en ollut koskaan edes tutustunut lähettäjään. Kerran nähnyt mummoni hautajaisissa.

      Tiedän mistä se välien katkeaminen johtuu kun äitini erosi niin sellaisia ihmisiä ei arvostettu ennen aikoihin kun se oli harvinaista mutta nykyäänhän surin osa eroaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe