Noni

voihan evotus

nyt alkaa ongelmat o kasaantua. Hjelppikää ja yrittäkää selittää kuin pikkulapselle, koska en ymmärrä koneista paljoakaan..

1) Mulla on Windows vista 64-bittiä. Tässä oli valmiiksi asennettuna Driver Updater Pro. Se on nyt pidemmän aikaa jo valitellut että "Your drivers are out of date". Sitten scannasin sillä ohjelmalla, mutta puolessa välissä skannausta se valitti aina että mulla ei olisi aktiivista nettiyhteyttä. Tajusin nyt vasta poistaa koko ohjelman ja asentaa uusiksi jos se auttaisi. Poistin ja asensin netistä ilmaiseksi. Ei valituksia kesken scannauksen. Driverit löytyivät. Mutta kun olin ensimmäistä puuttuvaa/vanhentunutta driveriä sitten lataamassa niin tuli ilmoitus että "Please register your copy of Driver Updater Pro to unlock all functions. Registeration s easy and takes only minutes to complete. Että se onkin sittenkin maksullinen? Onko mitään ilmaista vastaavaa ohjelmaa?

2) Webbikameraa yritin asentaa, mutta ei ole driveria? Levyltä tuli jotain ohjelmia jonka yhteydessä tuli taas että rekisteröi tuotteesi ja blaa blaa blaa, Mutta eipä mulla ole mitään rekisteröintiin tarvittavia tietoja. että heitänkö koko kameran menemään? wut?

3) Tietokone jumahtaa täysin vähänväliä. Sitä ennen toimii hyvin ja bum, kone jumahtaa. Joskus olen käyttämässä konetta juur silloin mutta joskus ihan lepotilassa ollessa se jumahtaa. Vienkö korjattavaksi vai osaako nekään siellä mitään tehdä kun tää jumahtaa silloin tällöin, että miten tätä korjata voi jos sattuukin toimimaan juuri kun tätä katselemassa oltaisiin?

4) Nyt viime aikoina alkanut tulla ilmoituksia että jotkut jutut käy ihan ylikierroksilla. Viimeksi oli kyse jostain "svchost.exe":sä. Ei kerro yhtään mitään minulle. yritin googlettaa mutten ymmärtänyt :

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergwergetgweth

      sä oot h0m0

      • voihan evotus

        true!


    • /////////////

      1. Poista se driver updtater heti äläkä lataa uudelleen.
      2. webbikameran merkki/valmistaja ja hae driveri sieltä.
      3. Putsaa kone.
      4. Lisää infoa.
      (valitettavasti tuo karkkijärjestelmä nimeltään vista on se pahin ongelma).

    • voihan evotus

      1. Tarvitsenko koneeseen mitään driver updateria? Onhan tässä tää windows update mutta mä tiedä mitä se tekee :P

      2. Creativen nettisivuilla oli driverien luettelo ja oman kamerani kohdalla luki "No development planned" eikä siis linkkiä O.o

    • kuk235wersfd

      Kävyistä saa kivoja eläimiä. Laitat tikut jaloiksi ja hännäksi. Muu muu röh röh.

    • Tuollaisia maailmanlopun älyttömyyksiä ei pidä ikimaailmassa asennella. Jos olet sotkenut koneesi jollain ties millä laiteajureilla niin asentaisin suosiolla koko käyttiksen uusiksi.
      Laiteajureita EI päivitetä jollei jossain
      - Ole joku vika ja laitteen valmistaja tarjoaa korjatun version
      - Uusi laiteajuri tuo jonkun tarpeellisen lisätoiminnon tai muuten selvästi parantaa laitteen toimintaa.

      Laiteajurit asennetaan AINA vain ja ainoastaan laitteen valmistajan omilta sivuilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe