Sunnuntai lounas Kotkassa?

neitsyt juhlii

Missä saisi edullisen, mutta kunnollisen, ei kebabbia tai pizzaa, lounaan ensi sunnuntaina Kotkassa? Brunssi tai buffettikin olisi mieleinen.

Ruoka-annoksen maksimihinnaksi soisin maksimissaan 18 euroa juomat/ henkilö.

Millaisia ovat Hotelli Leikarin, Hotelli Karhun, Kairon tai Amarillon hinnat ja ateriat suhteessa niiden hinnoitteluun?

18

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he he

      Heseltä.

    • HeBur

      "Ota makuelämykset talteen."

    • vitsi vai provo?.

      kunnollista ruokaa kotkasa? Jos ihan oikeasti laadukasta ruokaa haluaa, niin pitää vaihtaa kaupunkia. Vai ihan oikeasti luuletko että satamajätkät, ja tehdastyöläiset ymmärtävät hyvän ruoan päälle?

      Kaikki paska millä vaan saa vihreäkortsua (mielellään käytetty) vilauttaumalla bonusta neljännes senttiä on kotkalainen gourmet, oli se sitten vaikka sian paskaa.

      Itse jos ihan pakko olisi yrittää kotkassa syöttää, niin karhuun voisi kokeilla, jos etukäteen sopii tarjottavat,, eikä lounasaikaan yritä. toinen vaihtoehto olisi vanha fiskari, etenkin jos kalasta sattuu tykkäämään.

      Haikeana muistelen aikaa jolloin pistaasiassa, vanhassa stujussa, populuksessa, meriniemessä, palskissa, sai ihan oikeaa ruokaa.

      leikarissa saa hyvää venäläistä kaalia, käyppä katsomassa yritksen kotisivuja, alkaa ruokahalu katoamaan.

      Kairon ruoan tasosta en osaa sanoa, mut hintataso on melko korkea, mikäli ulkona oleva hinnasto on suuntaa antava, tai oikea.

      • Tiedän paikat

        Äläs provoa! Mene sinä ja menkööt vaikka muutkin ja etenkin tämä kysyjä vaikkapa Pirjo Sultsin firmaan Kärkisaareen asioimaan, niin varmasti ei pety kukaan ja parjaukset ja huutelijat voi olla hiljaa ja kyllä Kotkasta löytyy varmasti muitakin asiallisia paikkoja, tää netti on vaan paskan jauhajien ja provosoijien erittäin hyvä paikka toteuttaa itseään.


      • kokemusta on
        Tiedän paikat kirjoitti:

        Äläs provoa! Mene sinä ja menkööt vaikka muutkin ja etenkin tämä kysyjä vaikkapa Pirjo Sultsin firmaan Kärkisaareen asioimaan, niin varmasti ei pety kukaan ja parjaukset ja huutelijat voi olla hiljaa ja kyllä Kotkasta löytyy varmasti muitakin asiallisia paikkoja, tää netti on vaan paskan jauhajien ja provosoijien erittäin hyvä paikka toteuttaa itseään.

        Tiedoksi jo etukäteen että Kärkisaaressa kun sanotaan päivää, niin se jo maksaa 20 €.


    • neitsyt juhlii

      Ovatko kaikki kotkalaiset niin nirsoja komunisteja, että millekään ravintolalle ei anneta edes kohtalaisen ruuan arvosanaa.

      Yksi vastaaja kommari kaiketi nauttii ravintolakokemuksensa osuuskaupan hampurilaisruokalaan.

      Itse kysyin kohtuuhintaista ruokaravintolaa (

      • ))%%/

        Hinnoista en tiedä, mutta Kantiini Kaivokadulla Seurahuonetta vastapäätä on auki sunnuntaisinkin. Jos oikein edullista tahtoo, on ymmärtääkseni Prisman Puffa avoinna sunnutaisin kaupan aukiolon ajan. Lista ja hinnat ovat netissä. Ainakin arkisin ihan syötäviä itse valittavia vaihtoehtoja löytyy.


      • ))%%/
        ))%%/ kirjoitti:

        Hinnoista en tiedä, mutta Kantiini Kaivokadulla Seurahuonetta vastapäätä on auki sunnuntaisinkin. Jos oikein edullista tahtoo, on ymmärtääkseni Prisman Puffa avoinna sunnutaisin kaupan aukiolon ajan. Lista ja hinnat ovat netissä. Ainakin arkisin ihan syötäviä itse valittavia vaihtoehtoja löytyy.

        Ai niin. Martina Karhulassa torin vierellä on paikka, jossa silloin tällöin olen käynyt ja ihan ok on ollut ruoka sekä palvelu.


      • bibiiif
        ))%%/ kirjoitti:

        Ai niin. Martina Karhulassa torin vierellä on paikka, jossa silloin tällöin olen käynyt ja ihan ok on ollut ruoka sekä palvelu.

        Onkohan se Martina sunnuntaisin edes auki? Muistelisin että kerran yritettiin sinne mennä ja se olikin sunnuntaina suljettu,yllätys yllätys!!Itse suosittelisin Canttiinia kuten taisi joku muukin suositella. Hyvä hinta-laatu suhde. Vaikka joku onkin sanonut että jos sen mestan keittiön näkisi, ei siellä söisi.Mutta itse kyllä tykkään paikasta, enkä välitä moisista pikku jutuista kuin keittiön kunto, kunhan ruoka on hyvää ja siitä ei sairastu,heh heh...


      • ))%%/
        bibiiif kirjoitti:

        Onkohan se Martina sunnuntaisin edes auki? Muistelisin että kerran yritettiin sinne mennä ja se olikin sunnuntaina suljettu,yllätys yllätys!!Itse suosittelisin Canttiinia kuten taisi joku muukin suositella. Hyvä hinta-laatu suhde. Vaikka joku onkin sanonut että jos sen mestan keittiön näkisi, ei siellä söisi.Mutta itse kyllä tykkään paikasta, enkä välitä moisista pikku jutuista kuin keittiön kunto, kunhan ruoka on hyvää ja siitä ei sairastu,heh heh...

        Netistä löytyy:
        Avoinna:
        ma-to klo 11-21
        pe klo 11-22
        la 12-22
        su 12-20

        http://www.martina.fi/ravintolat/kotka/fi_FI/kotka/


    • heko heko

      heko heko

      • Asiallisuudella

        Älä hiilesty! Aivan hyvä, suosittelen Sultsia Kärkisaaressa ja et pety ja olen itsekin yrittäjä ja tiedän asioita, älä noteeraa näitä netin paskoja. On toki muitakin Kotkassa. Täällä paskat henkilöt aina puuttuvat epäasiallisesti.


    • rovasti...

      Provon kirjoittaminen on taidetta, kaikilta se ei näköjään onnistu ei sitten mitenkään.
      Yritys oli kuitenkin hyvä, mutta harjoitusta vaatii vielä paljon, suurin osa ei opi koskaan.

    • neitsyt juhli

      Osuuskauppa Ympyrän ravintola voitti; pihvit ja höysteet olivat erinomaisia.

      • Joka su,melkein.

        12.00 sunnuntaina prismaan ruokailemaan. Hinta alle kympin ja saat syödä niin paljon kun haluat.


    • NälkäLähtee

      Korkeakosken Kalastuskievarissa mahtavan hyvää ruokaa. Ruokaa on riittävästi. www.kalastuskievari.fi Henkilökunta osaa palvella. 10

      • Pyöräilijä N

        Mites korkeakosken aukioloajat. Kerran meinasin mennä mutta.......


    • ankkaa napaan

      Tai Hing Kotkassa Kirkkokatu 7 osoitteessa. Erittäin siisti paikka ja edullinen hintataso. varmasti tulee syöneeksi. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe