Samsung galaxy s 2 näyttö meni rikki

defutti

Perkeleen perhana puhelin tippu äske taskusta kun juoksin ovea kiiruspäissäni avaamaan.. Näyttö meni siniseksi ja ei muutu siitä mihinkää vaikka käynnistää uudelleen. Puhelin on itellä ollu alle viiko ja pistää vihaks kyllä todella. Suojanki ostin toho ympärille juuri tänää, mutta eipä näyttäny auttavan yhtää.
Kosketusnäyttö tuntuu kuitenki toimiva, ku jonkiaikaa säätää summissa ja saa äänettömän päälle, ni puhelin värisee.

Kuinkahan kova lasku tosta tulee, kellää tietoa? Ei pahemmi kiinnostas 300e ruveta maksaa lisää.. Varsinkaa ku puhelimen ostin kytkynä ja en puhelinta ole ees vielä maksanu.

Ps. Ensimmäise kerra tippu ja heti paskana. (Y)

84

14767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80 euroa maksoi minulla samankokoisen LG Optimus 2X mallin näytön uusiminen...

      • hyypiä

        LG Optimus 2X:n näyttöhän ei ole suoraan verrannollinen Galaxy S2 näytöön, koska ne ovat eri kokoiset ja käyttävät eri tekniikkaa (IPS LCD vs. Super AMOLED). Galaxy S2:sen näyttö on verrattaen kalliimpi ja isompi Optimus 2X:sään verrattuna. Lisäksi Super AMOLED on Samsung:in yksinoikeustuote (Samsungin rekisteröimä), joten sitä valmistaa vain Samsung (ja alihankkiat). Tämä taas pitää tuoteen hinnan normaalia AMOLED:iä korkeampana. Ja luonnolliseti Galaxy S2:seen voi asentaa vain Samsung:in virallisen varaosan, ilman takuun menettämistä (en tosin tiedä, onko muiden valmistajien näyttöjen liitimissä jotain eroa tähän verrattuna). Hintaa vaihdolle tulee varmasti yli 100 euroa, sillä se on yksi puhelimen kalleimista osista flash-muistin, prosessorin ja kamera-moduulin lisäksi.


      • kun lasi hajoaa
        hyypiä kirjoitti:

        LG Optimus 2X:n näyttöhän ei ole suoraan verrannollinen Galaxy S2 näytöön, koska ne ovat eri kokoiset ja käyttävät eri tekniikkaa (IPS LCD vs. Super AMOLED). Galaxy S2:sen näyttö on verrattaen kalliimpi ja isompi Optimus 2X:sään verrattuna. Lisäksi Super AMOLED on Samsung:in yksinoikeustuote (Samsungin rekisteröimä), joten sitä valmistaa vain Samsung (ja alihankkiat). Tämä taas pitää tuoteen hinnan normaalia AMOLED:iä korkeampana. Ja luonnolliseti Galaxy S2:seen voi asentaa vain Samsung:in virallisen varaosan, ilman takuun menettämistä (en tosin tiedä, onko muiden valmistajien näyttöjen liitimissä jotain eroa tähän verrattuna). Hintaa vaihdolle tulee varmasti yli 100 euroa, sillä se on yksi puhelimen kalleimista osista flash-muistin, prosessorin ja kamera-moduulin lisäksi.

        Laskua tulee suunnilleen saman verran kuin tulisi Lumioiden kanssa ja huomattavasti vähemmän kuin iPhonen kanssa.


      • keharin avun pyyntö

        paljonkohan maksaa LG e610 näytön korjaus kun on valkosena mutta kosketus näyttö toimii khyl


    • Samsung galaxy s 2

      sama homma mullakin yhen kerran tipahti galaxy s 2 lattialle ja tuli halkeama näyttöön :( kiinostais kans tietää että paljonko maksaa näyttö ta netti sivu jos niitä saa tilattua jostain...

    • Galaksi S

      Jenkkilässä näyttäisi näytön korjaaminen maksavan 210$, joten hintavaa on...

    • S 2

      350,77 euroa makso mulla korjaus.

      • sori oli pakko

        oisko ollu fiksumaa ostaa sit heti jo uus kännykkä ? :D


    • Pirkko123

      kotivakuutus?

    • iAndroid

      Juuri näitä tilanteita varten on iPhone 4. Samsungi on tuollainen muovilelu, jota ei passaa pudotella. HTCssa myöskin vankka teräsrakenne.

      • mv

        näytön kestävyydestä surullisen kuuluisa IPhone? Samalla lailla nekin hajoaa kun putoaa.


      • juupapuu

        Ei niitä ole tarkoitetukkaan pudoteltaviksi............


      • erkki

        vitun ääliö.


      • ....

        :D Vai iPhone on sitä varten...sehän menee säröille jo siitä jos sitä katsoo liian tuimasti.


      • lollero

        LOL taidat olla aika iPelle. Vai että iphone4 kestää :D:D:D. Sehän hajoaa kun tippuu pumpuliinkin... Kannattais varmaan seurata vähän tekniikkaa ja testejä joita laitteille tehdään ;)

        "iphone - ja kulje huopatossut jalassa jalkoja täristämättä pumpulin päällä ja kun puhut, muista pitää käsi oikeassa asennossa"


      • ---
        mv kirjoitti:

        näytön kestävyydestä surullisen kuuluisa IPhone? Samalla lailla nekin hajoaa kun putoaa.

        IPhonet ei kuulkaa kestä mitään! jokaisella kaverilla on näyttö halki


      • vituääliöt :D
        juupapuu kirjoitti:

        Ei niitä ole tarkoitetukkaan pudoteltaviksi............

        vittu mul on ollu iphone 5vuotta ja on tippunu kaikkee vetee ja lattialle ym... Että eiköhäse kestävä oo jos ei oo menny rikki vieläkää ees näytöstä -.- Samsung on aiva vitu paska kyl nokiaki voittaa !!! :D


      • varotiputtamista

        muovi antaa periksi ja vähentää iskua. mitesse alumiini joka ei jousta yhtään? väärässä kulmassa kun ipjone tippuu välittyy koko iskuvoima näyttöön. eli ei kannata tiputella...

        itse onnistun tiputtamaan note 10.1 lattialle rinnan korkeudelta. kyllä otti sydämestä, mutta ei naarmuakaan ;D onni onnettomuudessa!


    • JonVon

      hyvä tietää varoa. edellinen galaxy putoilikin suojan kanssa ties kuinka monta kertaa ilman vaurioita.
      uusi onkin toki selkeästi noh,.. vahvempi eräällä tavalla mutta toteutus mokoma ei salli samanlaisia kolhuja sen näki samantien.

    • samsung tietäjä

      lol joku iphone 4 on täyttä lasia joten eiköhä se mene rikki takakantta myöten jos tippuu taskusta :PPPPPP

    • samsung tietäjä

      ainii ja samsung kestää paemmi ku se just on muovia.....

    • S 2
    • Androiddd

      Kyllä vaan Samsung voittaa tuon testin mukaan... :)

    • josba3232

      jos jollain teistä on viallinen samsung galaxy s2 niin mä olisin kiinnostunut. :D ottakaa yhteyttä. :)

      • babl0

        mulla löytyis onko jo myöhästä? :D


      • galaxy s2
        babl0 kirjoitti:

        mulla löytyis onko jo myöhästä? :D

        voin maksaa 35e sellasest s2 jost ylempi lasi romuna/kosketus paneeli paskana en mielellää maksa paljoo sellasest mist lcd rikki maksaa saatanasti uus lcd


      • galaxy s2
        babl0 kirjoitti:

        mulla löytyis onko jo myöhästä? :D

        voin ostaa sen sulta, jos ei maksa 10000000000000000000e xD


      • galaxy s2
        babl0 kirjoitti:

        mulla löytyis onko jo myöhästä? :D

        voisin ostaa kastuneen s2 jos ei oo ollu vedes kauan. xD eiku 4päivää akku hapossa :D


      • babl0 kirjoitti:

        mulla löytyis onko jo myöhästä? :D

        mitäs vikaa siinä on? oisin kiinnostunu.


    • josba3232

      jos jollain teistä on viallinen samsung galaxy s2 niin mä olisin kiinnostunut. :D ottakaa yhteyttä. :)

    • uunå

      mulla tipahti myös laite lattialle ja kovin on hiljainen ollut sen jälkeen. näyttö siis säröinä eikä näytössä tapahdu mitään, käynnistysmusiikki kyllä kuuluu........ puhelin on ostettu puolivuotta sitten kytkynä, ja kysymys kuuluukin, korvaako kotivakuutus kytkypuhelimia, ja jos korvaa, mikä ilmoitetaan puhelimen arvoksi??

    • Angry Dad

      mä kanssa pitkän kinuamisen jälkeen ostin meidän kersoille (2kpl) tuollaset älyluurit, ja kuinka ollakaan kuukauden sisään molemmat oli tuhannen päreinä. Sanoin: uusia ette saa, totutelkaa elämän koviin tosiasioihin ja eläkää muussipuhelimienne kans. Se ei kuulkaa ole älypuhelin mikään lasten lelu

      • Galaxy S 2

        Joo-o, tosi järkevää ostaa noita monen sadan euron puhelimia jollekin kersoille leluille... Voi järjen riemuvoitto!!


      • Galaxy S 2
        Galaxy S 2 kirjoitti:

        Joo-o, tosi järkevää ostaa noita monen sadan euron puhelimia jollekin kersoille leluille... Voi järjen riemuvoitto!!

        ...siis leluiksi...


    • S 2

      Kyllä kotivakuutus korvaa kytkypuhelimenkin, miksi ei korvaisi? Onhan laite sinun omistama. Puhelimen arvon laskee vakuutusyhtiö markkinahintojen mukaan, ei siis kytkyarvon mukaan. Ja Uunån tapauksessa puhelin korjataan todennäköisimmin, kuin että saisit uuden arvon verran rahaa tilille. Näin kävi ainakin itselleni.

      Näihin kalliimpiin älypuhelimiin suosittelen ehdottomasti suojapussia/silikonisuojaa. Itselleni hain silikonisuojan verkkokauppa.comista eikä paljoa kustantanut. Olisi Angry Dadin tajunneen puhelimia hankkiessaan moisen.

      • uunå

        thänkjuu, S2! onpas kiva kuulla, nimittäin mua on peloteltu ettei kotivakuutus sitä korvais :)


      • boogieleg
        uunå kirjoitti:

        thänkjuu, S2! onpas kiva kuulla, nimittäin mua on peloteltu ettei kotivakuutus sitä korvais :)

        Moi uunå. Voisin ostaa sen rikkinäisen sulta jos saat vakuutuksesta uuden. Laita vaikka viestiä boogieleg at gmailpistecom


      • nhmm

        korvaako vakuutus ja joutuuko itse maksamaan jotain? Oman galaxy s 2 lasi rikki


    • 190 Erkinpoikasta

      Samsung Galaxy S2 näyttömoduli ja kosketuspaneeli
      190€ tilatessa, toki itse pitää vaihtaa.

    • Näytön korjaaja

      190e vaihdettuna. Kysy lisää jon.tamminen(at)gmail.com
      Ja on samsungin alkuperäis osa. Toimitusaika max 2vk.

    • ks

      Kotivakuutus korvaa, korvas ainakin mulla.

      Kävi sama juttu samalla puhelimella. espoosta löytyy ymyös screenfix palvelu, joka vaihtaa näytön 190 euron edestä.

    • tietämätön

      terve. hommasin kyseisen luurin mutten mitää suojaa. puhelin ehjä,pudonnut muutaman kerran,mut tietääkö kukaan saako ostettua pelkkää etukuorta kun tullu lasii muutama naarmu vai onko ostettava kovin kallis paketti missä myös lcd näyttö mukana. - tietämätön

    • kivi

      ebaysta saa kyllä erikseen ostettua pelkkää näytön lasia sun muuta mut ne on sit taas semmosta leikkaa liimaa näperrystä. Muuten yleensä noi myydään pakettinna mis on sit kaikki kosketushärpäkkeet, kuori, lasi jne.

    • mitätehdä???

      Mulla tipahti eilen galaxy s2 laatta lattialle, näyttöön tuli pystysuuntainen koko näytön mittäinen lohkeama, ei kuitenkaan säröjä tai mitään, vain siisti suora viiva. Puhelin toimii muuten moitteettomasti, ja kosketusnäyttökin pelaa aivan entiseen malliin. MItä kannattaisi tehdä??? Pitäisikö viedä korjaukseen, ja paljonko sellainen tulee sitten maksamaan???? En osaa yhtään sanoa, täytyiskikö koko näyttö vaihtaa, koska se toimii kuten ennen, mutta sen lohkeaman haluaisin pois.
      Vinkkejä kellään mitä tehdä???? Ja paljonko korjaus siis maksaa???

      • s2

        Jos vielä toimii, äkkiä suojakalvo näytön päälle! Pelasti ainakin meillä..


    • khakala70

      Hei, minäkin olen kiinnostunut ostaamaan näyttövikaisen Galaxy S II:n, joten mailatkaa - [email protected]

      • ¤¿¤'

        montako rikkinäistä puhelinta saanut ostetuksi? Taitaa kaikki jutut olla noksupoikien kirjoituksia.


      • babl0

        mulla ois ota yhteyttä 0407096075


    • kusipuikko

      KUULOSTAA IHAN PROVO!

      • Mara12345

        Miten ihmeessä saatte Gorilla Glass:in halkeamaan ???? Mulla ollut Galaxy S II kohta vuoden, eikä naarmun naarmua lasissa, vaikka on tippunut milloin minnekkin ja on ollut esim samassa taskussa avainten kanssa !! Eikö uusissa Galaxy S II.ssa ole sama lasi?? Ovatko vaihtaneet huonompaan ???? Mulla ei ole erillistä näytönsuojaakaan, ainoastaan kuminen runkosuoja.


    • jgsdjjfdshkl

      Mulla tippu just äskön samsung galaxy s2 ja näyttö on särkyny, ääni kuuluu mutta näyttö ei toimi. Tietääks kukaan korvaako kotivakuutus sen ja jos ei korvaa niin oisko kellään tietoo että mistä halvin näytön vaihto? :S

      • 20 "säästöä"

        Korjautin oman galaxyni täällä: http://puhelinklinikka.fi/
        Kotivakuutus korvasi luurista 179,. ja korjaus maksoi 159,..
        Tais olla päivän tai kaks vajaa kaksivkoa luuri reisussa matkoineen. Koko näyttö vaihdettiin, kun siinä oli reikä. Nyt on kuin uusi.


    • en usko teitä
      • jgsdjjfdshkl

        No tost ny huomaa heti et se ei ees oo mikään puhelin vaa joku muovi lelu.. en mäkää ois uskonu kyl et samsung galaxy s2 ny niii helposati rikki menee , siin oli kummiski ne suoja kannet ja se tippu pöydältä.Joten suosittelen vaan ihan kaikille et älkää hankkiko sitä kännykkää jos ette osaa käyttää sitä silleen et se ei tippuis koska voin sanoo et se on niiin ohut ja se hajoo TOSI helposti.Mut jos joku tietää et mis voi vaihtaa samanlaisen näytön mikä siin kännykäs oli alkuperäisenäkin ni pliis ilmottakaa ;(


    • S3

      Käykää laittaa rikkinäisistä näytöistä arvio pyyntö tonne hetihuolto.fiin. Sain itse tunnissa arvion, eikä huoltohinta ollut niinkään paha ja palvelu erittäin hyvää. Mutta joo galaxy s2:n näyttö on niiin erittäin herkkä hajoamaan kuin myös edellinen S ykköseni :D

      • S3

        katsotaan nyt miten s3:n kanssa.. Viitsiikö hankkia. Hienolta näyttää, mutta mitä hienompi laite sitä herkempi hajoamaan :DD


    • e

      moro! mulla meni kans S2:n näyttö rikki ja korjaus makso 210€ viikossa sain puhelimen takas. lähettivät sen tampereelle vaihto koko näytön ja rikkinäinen näyttö tuli kans itelle. Mullahan meni siis näytöstä "vaan" lasi meni hämähäkin seitille mut siitä näki ja pysty kosketusnäyttöä käyttään.

      • Puhelias yrittäjä

        S2 oli farkkujen taskussa ja menin kyykkyyn...näyttö tuli halkeamia täyteen.
        Toimii silti kuten ennenkin enkä aio sitä korjauttaa. Sopimusta on vielä 14 kk jäljellä ja jos nyt sen korjaa, niin saa korjata vielä todennäköisesti pari kertaa sopimuskauden aikana. Aika rimpula on S2:n runko, kun se ei tue näyttöä riittävästi. Muuten peli on heino, mutta kestävyys on olematon. UPS-liitin on kanssa jo ihan valmis kun joutuu lataamaan ainakin kerran päivässä. Jos puhuu paljon, niin pitää ladata jo työpäivän aikana toisen kerran. Mikrofoni on myös tosi huono, usein kuulee komenttia että ei kuulu mitään. Mikrofoni täytyy pitää aivan suun kohdalla niin sitten kuuluu.


      • epe

        Korjaus 77e ja viikko meni


      • -.-
        Puhelias yrittäjä kirjoitti:

        S2 oli farkkujen taskussa ja menin kyykkyyn...näyttö tuli halkeamia täyteen.
        Toimii silti kuten ennenkin enkä aio sitä korjauttaa. Sopimusta on vielä 14 kk jäljellä ja jos nyt sen korjaa, niin saa korjata vielä todennäköisesti pari kertaa sopimuskauden aikana. Aika rimpula on S2:n runko, kun se ei tue näyttöä riittävästi. Muuten peli on heino, mutta kestävyys on olematon. UPS-liitin on kanssa jo ihan valmis kun joutuu lataamaan ainakin kerran päivässä. Jos puhuu paljon, niin pitää ladata jo työpäivän aikana toisen kerran. Mikrofoni on myös tosi huono, usein kuulee komenttia että ei kuulu mitään. Mikrofoni täytyy pitää aivan suun kohdalla niin sitten kuuluu.

        Milloin te ihmiset opitte arvostamaan laitteen kunnollista suunnittelua ja toteutusta? Itse olisin voinut valita myös Samsungin tai Applen mutta mielestäni molempien tekninen toteutus oli niin huono, että päädyin Lumia 800:n. Tähän mennessä ei pienintäkään ongelmaa.


      • mi-kkke
        epe kirjoitti:

        Korjaus 77e ja viikko meni

        Missä epe korjautit sinun puhelimesi, tänään jäi samsungi auton oven väliin ja näyttöhän siitä meni...


      • välinpitämättömyys?
        mi-kkke kirjoitti:

        Missä epe korjautit sinun puhelimesi, tänään jäi samsungi auton oven väliin ja näyttöhän siitä meni...

        Ihmisillä liikaa rahaa (tai välinpitämättömyyttä), kun kaikki näyttää olevan mahdollista. Kummallista etten ole vielä kertaakaan tiputtanut älypuhelintani lattialle näiden vuosien aikana. Halpa peruspuhelin oli toinen juttu. Se joskus saattoikin lentää, joskin se nyt ei hajonnut... Mutta siis kallis älypuhelin - miten huolimattomia, rikkaita tai välinpitämättömiä oikein olette?

        On alkanut tuntumaan, että etenkin nuorilla on asenne "mitä välii, uuden aina saa", joka on opittu kotoa. Eipä haittaa vaikka puhelin tippuiskin ja hajoisi, iskä ostaa uuden... Sitten kun muuttaa omilleen, tulee itku linssiin, kun iskä ei olekaan enää (toivottavasti!) ostamassa uutta hajonneen tilalle...


    • mä vaan..

      mäkin haluaisin tietää missä epe korjautit. itsellä tippui tänään taskusta betonille ja näyttö meni hämähäkin seitille.

    • mä vaan

      tai siis se lasi meni hämähäkin seitille, muuten toimii moitteettomasti. ei vaan hirveesti huvittais ruveta maksaa yli 200 korjauksesta.

      • uslski

        Digimanilla maksaa näytönvaihto 195 euroa. Niillä on kaikkiin yleisimpien mallien näytönvaihdot hinnoiteltu nettisivuilla www.digiman.fi


    • damnit

      Arh itellä on kanssa putoillu suojakuoren kanssa ties minne, kivilattialle ja asfaltille ilman naarmun naarmua mutta tietysti juuri tänään kun kaikki muutkin asiat ovat menneet ihan päin sitä kuuluisaa niin tuo näyttö päätti pudotessaan maahan mennä keskeltä kahtia. ei sitä erota kun jos näyttö on valkoinen, sen verran pieni on kuitenkin. :/

    • ...,..

      Mulla meni myös näyttö rikki normaalissa käytössä. Liikkeeseen kun vein, sanoivat että voi hajota jo siinä että se lämpiää kädessä ja vähän taittaa. Ja ei takuuseen.. samsungilla kampanja, näytöt 77€. Se siitä "kestää kovempaakin kyytiä, kolhuja ja iskuja"...

      • huh mitä juttuja

        LOL! Käden lämmöstä hajoaa :D:D:D

        Veikkaan että suorastaan posahtaa kun lataat sitä ja akku kuumenee!


    • kiujhy

      Mulla oli takataskussa ja istuin kovalle penkille. Näyttö ja takakansi halkesivat. Ei enää reagoi mitenkään. Kannattaako korjauttaa?

      • ....

        Ei kannata korjata, eikun vaan Nokialaista ostamaan...Niissä on kunnon runko.


      • no kannattiko?

        Kannattiko pitää takataskussa ja istua penkille? Istutko sä useinkin juomalasien - tai vaikkapa silmälasienkin päälle?


      • sIII

        ... ja jättää mennen talven lumiat hyllyille...


    • juua a a

      No itel tippu samsung s2 ties kui montakertaa ei mitää mut vast sit meni näyttö pas**** ku heitin kaikilla voimilla saunan seinää.. nyt täs mietiskelen mitä teen puhelimelle heitänkö vesilintua vai annanko lojua hajonneitten puhelimien joukossa.

      • luuri2

        Lähteekö päälle, jos lähtee voin ostaa


    • Galaxy S2

      http://www.optimashop.fi/ 60€ näytönvaihto, s2,s3 ja notessa. näihin puhelimiin ei saa siis pelkkää lasia vaihdettua vaan kaikki tilpehööri tulee mukaan näytön kanssa.. normaalisti hinnat poikkoilee 190-210e s2:ssa ja s3:ssa parikymppiä enemmän.. Itse lähetin tuonne tänään, posteineen 77€ ja viedessä ei tarvi maksaa mitään, kannattaa soittaa sinne eka niin lähettävät ohjeet s-postiin millä saa ilmasen lähetystunnuksen. Itsellä tuli 2 pientä viirua, mutta näyttö veti siniseksi ja vähän taittelemalla pieni osa näytöstä tuli näkyviin vääristynein värein. joten en saanut edes simlukitusta päältä pois. mutta eipä he sitä tarvitsekkaan. Suosittelen vielä kun on voimassa!

      "Optima Shop Samsung Quick support Center näytönvaihto kampanja

      Näytönvaihtokampanjaan kuuluvat seuraavat alle vuoden ikäiset Samsung mallit: Samsung Galaxy S2 / Samsung Galaxy S3 / Samsung Note / Samsung Note10.1.

      Alle VUODEN vanhoihin laitteisiin näytönvaihto odottaessa Optima Shopiin tuotuna hintaan 60 euroa, sisältäen työn, varaosan ja arvonlisäveron 23% Ostokuitti tai kopio ostokuitista tulee toimittaa laitteen mukana huoltoon."

    • Ihan best puhelin

      Minullakin on Samsung galaxy s2 ja on tippunut aika monesti. Silikonisuoja on ja ei mitään vikaa ole puhelimeen tullut vaikka onkin tippunut.

      • paspa

        mulle voi tarjota muutaman kympin kauppaa rikkinäisestä galaxy s2 jos sikseen p a s i v e s a l a @ g m a i l . c o m (välilyönnit pois)


    • Epätoivoinen

      Mulla tippu s2 just tunti sit tommosen jatkojohdon pääl näyttö edel. tuli kauhee naarmu näyttöö ja noin 1/3 näytöstä näkyy ja loput pimeenä. Korvaako kotivakuutus ton puhelimen ? xd vähä pisti vituttaa ku ollu mulla tammikuu alusta..

    • lade13

      Hyvää huimaavaa huomenta! Korjaan puhelimenne uusilla osilla, pystyn tilaamaan uuden näytön jonka hinnaksi tulee 100e.. Itse vaihdosta pyydän 40e. Osien toimitus aika on noin 2-4viikkoa... Ostan myös rikkinäiset puhelimet pois nurkista! Kiitoskia. [email protected]

      041-7536507

    • s221

      kiinnostunut rikkinäisistä s2 puhelimist viasta riippuen hinta 30-100 egeä ota yhteyttä [email protected]

    • vittuuntunut1

      mulla ki meni just toi samsung galaxy s4 rikki tippu mun kädestä ja näyttö paskana . sain synttäri ja rippi lahjaks -.-

    • pennieinari

      Mikä laulaen tulee se viheltäen menee.
      Ole nyt ilman puhelinta, se avartaa.

    • koti-isi1

      Vaihtakaa hyvät ihmiset ite jos hajoaa, netistä löytyy lasikuori/lcd-näyttö paketti hintaan 99eur ilman postareita ja youtubesta löytyy opastusvideo vaihe vaiheelta. Aikaa menee tuon vaihtoon noin puoli tuntia, jopa tällaiselle vähemmän asiaan perehtyneelle. Vaihdoin juuri pojan kännykkään kun astui sen päälle ja halkesi nestekiteitä myöten.. Tai sitten jollakin on joku halvempi keino. Vakuutukseen ei mulla mennyt..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe