Joukkoraiskaukset yleistyvät Suomessa!

Anti-rasisti

Eilisen lehdessä oli juttu, miten 13-vuotias koulutyttö oli joukkoraiskattu 4 aikuisen miehen toimesta Kaisaniemen puistossa koulujen päättymispäivänä.

Raiskaajat olivat tietty "aasialaissyntyisiä" (lue: arabeja) maahanmuuttajamiehiä ja raiskauksestakin on epäselvyyttä kun suomityttö oli ilmeisesti halukas. Eli taas teki suomibimbo antaumuksellista suvaitsevaisuustyötä. Mutta alaikäiseen sekaantumisesta voidaan sentään nostaa syyte!

12

7153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymysmerkki

      Voi helvetti! Hesarissako oli tuo juttu?

      • hesalainen

        Jep, hesarissa oli tuo juttu. Seurasin seuraavan päivän kirjoituksia ja ei yhtään tuomitsevaa kommenttia miltään viranomaisen taholta.

        Arvatkaa mikä iltapäivälehtien lööppi hehkutus olisi tullut, jos saman olisi tehnyt suomalaiset/ruotsalaiset/saksalaiset tms valkoihoiset miehet.

        En ole rasisti mutta rasistiksi alkaa muuttua, kun he sikailevat täysillä ja heitä paapotaan:
        "Täytyy ymmärtää ja hyväksyä heidän kulttuurinsa ja sen tavat"


    • Sompuli

      Se olla mine oikeus, kun se olla mine kultturi! soomi-hoora saa panna mine!

    • Markku
    • siis

      miten niin tietty? ihan ku suomalaiset miehet ite ei raiskaa koskkaan!!! mua ärsyttää tollanen puhe... tiadoks vaan mut raiskattiin OIKEESTI nyt pystyn puhumaan siitä avoimesti ja 5 vuoden aikana joka viikko vähintään kerran terapeutil se oli helvetin kauheeta oltiin kamujen kans ylkona oltti kaikki 15v ja juotiinki sit vähän eksyin porukast ja siin oltiin yhen hyvän näkösen jätkän kaa ja sit se rupes nostaa hametta mä sanoi ei vaik kuinka monta kertaa mut suomalaiset miehet on jästipäit eikä tottele ja siin meni kaiken lisäks neitsyys et ei syy oo aina TODELLAKAAN maahanmuuttajien!!!

      • PahaRasisti

        Mutta tosiasia on, että Suomessa ulkomaalaiset raiskaavat suhteessa monta kertaa enemmän kuin suomalaiset. Aavikolta rahdatuilla kamelikuskeilla on toisenlainen käsitys naisten asemasta kuin eurooppalaisilla.


      • Huolissaan
        PahaRasisti kirjoitti:

        Mutta tosiasia on, että Suomessa ulkomaalaiset raiskaavat suhteessa monta kertaa enemmän kuin suomalaiset. Aavikolta rahdatuilla kamelikuskeilla on toisenlainen käsitys naisten asemasta kuin eurooppalaisilla.

        TOTTA.Mutta millä puolustaa itseään naisena.Itse olen kokenut raiskauksen(tekijä oli suomalainen)mutta olen kokenut varsinkin ulkomaalaisilta miehiltä seksuaalista häirintää.Mikä suojaa minua siltä.Edes miehen kanssa kulkeminen ei suojaa tarpeeksi.

        Ymmärrän,että se jos pukeudun provosoivasti ja itse haen tavallaan huomiotakin,saattaa herättää kaikenlaisissa miehissä mielenkiintoa,mutta kun en yleensä pukeudu niin.Saan häiritsevää huomiota,vaikka kulkisin kuinka epänaisellisesti,enkä halua olla variksenpelätti,vaan siisti ja naisellinen,mutta hillityllä tavalla.

        Pukeutumista tuskin voi syyttää raiskauksesta,koska itselläni silloin 15 vuotiaana oli farkut ja farkkupaita raiskauksen tapahtuessa.Ei mitään paljastavaa.

        Miten suojata itseäni ja pientä tytärtäni,jota teini ikäiset ulkomaalaiset pojat kyttäävät.(TUO ON MUUTEN TOTTA)Miksi niin vanhat pojat kyttäävät ja juoksevat vain 4 vuotiaan perässä.Olen aidosti huolissani,koska kyseinen teini poika (14 vee)ei kuuntele,kun häntä pyytää lopettamaan.Hän uhkaa katkaista kaulan lapsilta.Mitä voin? olen ymmällä ja pelkään tyttöni puolesta.


      • Tiedoksi

        tuollainen käytös, että kun teini suostuu yhden albanin, somalin, iranilaisen tjs. kanssa naimaan tätä seuraa vähintään pari samassa kämpässä olevaa muutakin vastaavaa naimaan kysymättä mitään lupia.

        On poikkeuksiakin heissä, tunnen itse hyviä tyyppejä, mutta teinit: älkää menkö monen pakolaisen matkaan, etenkään jos et tunne heitä hyvin entuudestaan...joukkopano on tiedossa ja pian kaikkien muidenkin tiedossa..


      • Valikoiva rasisti(en kaikille)
        Huolissaan kirjoitti:

        TOTTA.Mutta millä puolustaa itseään naisena.Itse olen kokenut raiskauksen(tekijä oli suomalainen)mutta olen kokenut varsinkin ulkomaalaisilta miehiltä seksuaalista häirintää.Mikä suojaa minua siltä.Edes miehen kanssa kulkeminen ei suojaa tarpeeksi.

        Ymmärrän,että se jos pukeudun provosoivasti ja itse haen tavallaan huomiotakin,saattaa herättää kaikenlaisissa miehissä mielenkiintoa,mutta kun en yleensä pukeudu niin.Saan häiritsevää huomiota,vaikka kulkisin kuinka epänaisellisesti,enkä halua olla variksenpelätti,vaan siisti ja naisellinen,mutta hillityllä tavalla.

        Pukeutumista tuskin voi syyttää raiskauksesta,koska itselläni silloin 15 vuotiaana oli farkut ja farkkupaita raiskauksen tapahtuessa.Ei mitään paljastavaa.

        Miten suojata itseäni ja pientä tytärtäni,jota teini ikäiset ulkomaalaiset pojat kyttäävät.(TUO ON MUUTEN TOTTA)Miksi niin vanhat pojat kyttäävät ja juoksevat vain 4 vuotiaan perässä.Olen aidosti huolissani,koska kyseinen teini poika (14 vee)ei kuuntele,kun häntä pyytää lopettamaan.Hän uhkaa katkaista kaulan lapsilta.Mitä voin? olen ymmällä ja pelkään tyttöni puolesta.

        Ilmeisesti Helsingissä tai sitten ympäristön ongelmakaupungeisssa, koska muualta Suomesta löytyty tappelunhaluisempia suomalaisia, jotka eivät sulata tuollaista läheskään yhtä helposti ainakaan ulkomaalaisilta.

        Paskamaista tuossa on se, että pk-seudun poliisiella ei ole läheskään riittävästi resursseja, ja harvemmin riittävästi asennetta tutkia tuollaista. Myöskin heidän keinonsa puuttua tuollaisiin tappouhkauksiin kerralla tarpeeksi voimakkaasti ovat riittämättömt. Suomen lainsäädäntövalta ja oikeuslaitos on täysin halveksittavia ja näitä rikollisia suosivia. Lisäksi kansalaisissa on aivan liikaa tällaisen hyväksyjiä ja oikeudenmukaisuutta vaativien lannistajia "Ei kannata ;(,,,,," tyyliin.


    • Kaarina

      latelapista jatkatko täälläkin?
      sinä taidat enemänkin hakea kertomuksia heiltä jotka ovat uhreja.

    • Nainen

      Tummissa on enemmän sairaita...juuri samassa kaveripiirissä voi olla niin monta pipiä että voivat tehdä noita joukkoraiskauksia :( vittu!

    • ISOPera

      Nehän oli Somaleja eli ei mitään ihmisiä vaan juuri näitä marakatteja joita on mm. Kannelmäessä aina lauma. Vähän aikaa sitten hakkasivat pyrätuoliin naisen joka oli tulossa ravintolasta!!! Kyllä etoi kun näin viikko taaksepäin noin 10 marakattia normaalien valkoihoisten tyttöjen about 15-16 vuotiaiden kimpussa puristelemassa tyttöjä.

      -Niskalaukaus, on myös hyvää musiikkia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe