Mistä lainaa ilman luottotietoja?

minävain1212

Tiedän, että tämä on tyhmää ja olen useammalle paikalle velkaa. Nykyään on paremmat tulot, kuin pari vuotta sitten että saisin maksettua kumminkin pienen lainan takaisin. On vain nyt tälläinen tilanne, että rahalle ois kova tarvis ja ei ole oikein muita vaihtoehtoja, kuin tämä..

149

75038

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+15

      Ei mistään, jollei ole kunnon vakuuksia. Ei muuta kuin etsit kämpästäsi jotain elektroniikkaa jossa on takuuta jäljellä ja viet johonkin panttilainaamoon. Itse vien taas huomenna kolmatta kertaa kannettavaani, kun vastoin käymisiä vain tulee.

      • miccoli34

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..


      • luottotiedoton
        miccoli34 kirjoitti:

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..

        www.edullinenpikavippi.com


      • Kaikki saa
        luottotiedoton kirjoitti:

        www.edullinenpikavippi.com

        www.pikavippiluottotiedottomalle.com


      • NYTlainaa

        Kokeile www.nutlainaa.com sieltä saa


      • edullinenpikavippi

        www.edullinenpikavippi.com on laatumesta


      • qq124
        edullinenpikavippi kirjoitti:

        www.edullinenpikavippi.com on laatumesta

        sivu ei toimi


      • varatonnnnna
        edullinenpikavippi kirjoitti:

        www.edullinenpikavippi.com on laatumesta

        En kyl tajunnut sitä, siellä vaan luki kaikkee ihme shittii


      • eitoimiei5689
        NYTlainaa kirjoitti:

        Kokeile www.nutlainaa.com sieltä saa

        Ei toimi


      • antakeerahei
        Kaikki saa kirjoitti:

        www.pikavippiluottotiedottomalle.com

        SIIS MISTÄ TÄÄLTÄ MUKA MITÄÄ SAA???????????


      • luottotiedoton1

      • paras_vippi

      • Onpa

      • Luottotiedotonn
        miccoli34 kirjoitti:

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2341
        En tiedä pikavipeistä, mut käykää kannattamassa, et saadaan ihmiset uus alku


      • miccoli341
        miccoli34 kirjoitti:

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..

        JOOOOOO...jaluottotiedot palautuu siitä kun on viimeinen maksu maksettu tai viimeisestä oikeuden päätöksestä 3vuotta...saatanan pässi


      • kateloans

        Tarjoamme laina alhaisella korolla 3%. Hakea nopeasti ja kätevästi lainan maksaa pois laskut ja aloittaa uuden yrityksen tai uudelleen hankkeidensa toteuttamiseen halvemmalla korko on 3%, Sinulla on alhainen luotto pisteet ja olet löytää se vaikea saada pääomalainan paikallisista pankkien ja muiden rahoituslaitosten? Tässä on tilaisuutesi saada lainaa meidän Organization. Tarjoamme lainat yksityishenkilöille seuraaviin tarkoituksiin ja paljon muuta. Henkilökohtainen laina, Business Expansion, Business Start-up, koulutus, Velka, Hard Money lainat. Ota yhteyttä jo tänään sähköpostitse: [email protected]


      • rahaton81
        Kaikki saa kirjoitti:

        www.pikavippiluottotiedottomalle.com

        miten toi pikavippiluottotiedottomalle oikein toimii


      • Persaukinen_

        Minä olen saanut lainaa moottoripyöräkerholta, eivät vaadi vakuuksia.


      • joku1985

      • jube
        joku1985 kirjoitti:

        on vitun hankalahakia

        mä en päässy mistään eteen päin, kerro mitä siellä pitäis tehdä


      • Anonyymi
        miccoli34 kirjoitti:

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..

        elä puhu paskaa


      • Anonyymi
        miccoli34 kirjoitti:

        sattuupa saamaan,viikko sitten pistin hakemuksen ja tänään oli tilillä.500e...tiedot mennyt jo 14v sitten..

        elä jauha paskaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako myös luottotiedoton lainaa ?

        Tuo on affiliatelinkki, jos otat lainaa (jos sinulle sitä myönnetään) saa tämä linkin lähettänyt henkilö komissiota tietyn osuuden siitä lainasummasta, joka sinulle maksetaan.


    • fbsdfvbsdvsdfvsdvfsd
    • pankkirosmo

      Kulmalla saa pankista rahaa mutta siitä voi joutua edesvastuuseen :)

    • kanavaras
      • joopa joo

        "Tästä linkistä voit täyttää ilmaisen lainahakemuksen. Hakemuksen jättäminen ei maksa mitään ja aina on mahdollista, että saat myönteisen lainapäätöksen! "

        tää on tuosta "teidän" linkistä.

        Ootko tosissas? Menee pikavippi sivustolle JOKA EI TASAN MYÖNNÄ LAINAA MAKSUHÄIRIÖMERKINNÄN OMISTAVILLE! :D

        Toisekseen, tosta ei löydy yhtään lainaa yhtään kellekkään. TOI ON BLOGI SIVUSTO :D Kaikkee te tänne laitatteki


      • Nyt_mä_tiedän

      • On totta, lainaehdot ovat hyvin vaikeaa, ja joskus jopa mahdotonta. Mutta olen yrittänyt joitakin laina vertailu: https://www.coolrahoittaa.fi"
        sharing is caring :-)


      • HeljäJoel1

    • kaisuli291
    • LAINAA ILMANLUOTTOTI
      • klnnk

        Tuolta sain minäkin ilman tietoja.
        Eikä maksa mitään kokeilla.


      • hllloooooööö

        vitut trustbuddyltä luottotiedoton mitää saa


      • LUOTTOTIEDOTON!!!
        hllloooooööö kirjoitti:

        vitut trustbuddyltä luottotiedoton mitää saa

        Kyllä trustboddylta saa lainaa luottotiedotonkin itse olen jo ottanut muutaman kerran rahan tarpeessa ja joka kerta sujunut ongelmitta. Käykää ihmiset hyvät kokeilemassa jos että muualta ole saannut itse nimen imaan olen koittanut jo monesta paikkaa tuloksetta. Mutta trustilta sen saa... https://trustbuddy.com/?r=1422792b4cd449d89a2d57a1d3fef675


      • Anonyymi
        LUOTTOTIEDOTON!!! kirjoitti:

        Kyllä trustboddylta saa lainaa luottotiedotonkin itse olen jo ottanut muutaman kerran rahan tarpeessa ja joka kerta sujunut ongelmitta. Käykää ihmiset hyvät kokeilemassa jos että muualta ole saannut itse nimen imaan olen koittanut jo monesta paikkaa tuloksetta. Mutta trustilta sen saa... https://trustbuddy.com/?r=1422792b4cd449d89a2d57a1d3fef675

        VALMIS TODISTUKSENI


        Nimeni on Jeremy Santos yhdistyneestä emiraatista, otin yhteyttä herra Jose luisin lainaan 40 000,00 euron yrityslainalle, sitten minulle kerrottiin askel suostua vaadittuun lainan määrään, kun taas riskasin, koska olin niin epätoivoinen perustamaan yrityksen Suurin yllätys: lainasumma lisättiin pankkitililleni 12 tunnin sisällä ilman mitään painostusta lainani saamiseksi. Olin yllättynyt, koska olin alun perin huijauksen uhri! Jos olet kiinnostunut lainasumman hankkimisesta ja asut missä tahansa maassa, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Mr.Jose Luis -lainaan sähköpostitse: [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALMIS TODISTUKSENI


        Nimeni on Jeremy Santos yhdistyneestä emiraatista, otin yhteyttä herra Jose luisin lainaan 40 000,00 euron yrityslainalle, sitten minulle kerrottiin askel suostua vaadittuun lainan määrään, kun taas riskasin, koska olin niin epätoivoinen perustamaan yrityksen Suurin yllätys: lainasumma lisättiin pankkitililleni 12 tunnin sisällä ilman mitään painostusta lainani saamiseksi. Olin yllättynyt, koska olin alun perin huijauksen uhri! Jos olet kiinnostunut lainasumman hankkimisesta ja asut missä tahansa maassa, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Mr.Jose Luis -lainaan sähköpostitse: [email protected]

        Toi on huijaaja täysi roisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALMIS TODISTUKSENI


        Nimeni on Jeremy Santos yhdistyneestä emiraatista, otin yhteyttä herra Jose luisin lainaan 40 000,00 euron yrityslainalle, sitten minulle kerrottiin askel suostua vaadittuun lainan määrään, kun taas riskasin, koska olin niin epätoivoinen perustamaan yrityksen Suurin yllätys: lainasumma lisättiin pankkitililleni 12 tunnin sisällä ilman mitään painostusta lainani saamiseksi. Olin yllättynyt, koska olin alun perin huijauksen uhri! Jos olet kiinnostunut lainasumman hankkimisesta ja asut missä tahansa maassa, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Mr.Jose Luis -lainaan sähköpostitse: [email protected]

        Toi ukko Louis on ilmoitettu poliisille kusettaa varokaa sitä!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ukko Louis on ilmoitettu poliisille kusettaa varokaa sitä!!!!!

        Juu Ilmoitin myöskin tosta Louissta ! POLIISILLE SE ON RIKOLLINEN VAROKAA NOITA ILMOUTUKSIA ! Ottaa yhteyttä ihmisiin Watshappin kautta! Kun olet laittanut hänen sähköpostiin yhteydenottosi.!!!!!!! Pankkeihin ilmoitettu!!!!!!ASIASTA


      • Anonyymi

        Mitä vittuu ei toimi lainkaan tää😭


      • Anonyymi
        klnnk kirjoitti:

        Tuolta sain minäkin ilman tietoja.
        Eikä maksa mitään kokeilla.

        Mistä ihmeestä pääsen tän sivustolle?😭


    • 12+8

      Kesäkuun alun jälkeen kysymys voidaan asettaa myös muotoon: "Mistä lainaa vaikka on luottotiedot?" Kokoomuksen Sampsa Kataja ei oikein tykkää, kun pienituloiset hakevat lainaa.

    • kyllä saa!
      • Vippikarju

        niin varmaan joo, ehdoissa lukee, että EI SAA OLLA MAKSUHÄIRIÖMERKINTÖJÄ!
        Joten joko sulla on tiedot kunnossa tai sitten olet tyhmä.


      • Anonyymi

        Kui varma toi on ettei ole huijaus kun ulkomaan sivustu


    • dsaoo

      Saa pikavippejä maksuhäiriömerkinnöillä. Niitä paikkoja on kolme tai neljäkin, mutta en kerro. En halua että kukaan joutuu noiden takia kuseen.

      • mimosa3

        kertoisit nyt....


      • kaisa9081

    • dsaoo

      Nooh, hyvä on, yksi varma paikka on suomivippi, muita voi kertoa myöhemmin.

      • dsaoo-original

        Tuo ei ole originaali dsaoo! Ja ne paikat on Herravippi, Perjantaivippi, Extraluotto ainakin, jos on pakko tietää..


      • Pers´kipiänä
        dsaoo-original kirjoitti:

        Tuo ei ole originaali dsaoo! Ja ne paikat on Herravippi, Perjantaivippi, Extraluotto ainakin, jos on pakko tietää..

        Pers-vippi on paras luottotiedottomalle, ehdottomasti.


    • Maritaavi

      Älkää koskeko noihin pikavippeihin. Ei ennenkään ollut niitä ja silti pärjättiin edes jotenkuten. Itse olen minimipalkkatyössä mutta menoihin kuuluu vain vuokra ja sähkö ja puhelin, joten rahaa jää huimasti. Laskekaa kulunne ja vähentäkää niitä älkääkä pilatko luottotietojanne.

      • 5+20

        "Itse olen minimipalkkatyössä mutta menoihin kuuluu vain vuokra ja sähkö ja puhelin, joten rahaa jää huimasti."

        Totta kai jää, jos et kerran syö ollenkaan tai jos aviopuoliso maksaa ruoat.


      • Anonyymi
        5+20 kirjoitti:

        "Itse olen minimipalkkatyössä mutta menoihin kuuluu vain vuokra ja sähkö ja puhelin, joten rahaa jää huimasti."

        Totta kai jää, jos et kerran syö ollenkaan tai jos aviopuoliso maksaa ruoat.

        Juu se on vain toi auton pito aika kallista ja se on pakko olla jotta pääsee töihin


    • minä
    • bhguyghuihuihui

      trustbuddy ei lainaa luottotiedottomalle paskaakaan....

    • lainapankki
    • sotu10
    • minävaan tässä

      ei noista mistää saa,paskat:)

    • 11+10

      Ei mistään!

      HAJOTKAA VELKOIHINNE V*TUN IDIOOTIT :D

    • 12+12

      "Luottolaitosta pyörittävä Mikko Oinonen vippaa viisitonnisen, vaikka lainaajalla olisi maksuhäiriö"

      "Kuopiossa asuva Mikko Oinonen kertoo etsivänsä yritykseensä uusia sijoittajia, koska lainalle löytyy jatkuvasti enemmän kysyntää."
      Luottolaitosta pyörittävä Mikko Oinonen sanoo olevansa välillä velkaisille enemmän terapeutti kuin vippiyrittäjä."

      "Hän johtaa lainayhtiö Vippipoikia, joka ainoana Suomessa lainaa rahaa myös ihmisille, jotka pankit käännyttävät oveltaan maksuhäiriöiden takia. Suomesta heitä löytyy 350 000."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062517184575_uu.shtml

    • nimetönm

      SEKIN RIIPPUU IHAN SIITÄ MIKÄ LUOTTOMERKINTÄ ON..!!! välttämättä ei saa mistään... idiootit

      • MIKÄ LUOTTOMERKINTÄ

        välttämättä ei saa mistään... idiootit


    • Helposti sitä saa

      www.pikavippiilmanluottotietoja.com

      ON hyvä paikka

      • 4+12

        Paljonko tyhjänpäiväinen sivustosi tuottaa sinulle rahaa kuukausittain epätoivoisten hölmöjen klikkauksista?


    • kylläsaa
    • jepjeppp

      Helvetin typerää ja lapsellista kusettaa täällä huonossa jamassa olevia..
      Nykyään taloudellinen tilanne on suurelle osalle sama eli epävarma.
      Jokin päivä itse täällä kyselemässä lainoja kun vuokrat on maksamatta ja
      jääkaapissa näkyy vain valo.. Sen jälkeen voi kysyä itseltään että kannattiko?
      Ne joiden taloudellinen tilanne on hyvä tai siedettävä koputtakaa puutaa mielummin
      kuin tulette tänne vittuilemaan. Kaikilla ei välttämättä ole luottohäiriö pikavipeistä.
      Vastaus on jokatapauksessa että mistään ei saa PIKAVIPPIÄ (huom) ilman luottotietoja vaikka ihmiset saattavat niin väittääkkin.

    • BBK.

      Every day mainostaa ainakin vippiä/lainaa luottohäiriöisille!!!

      • 6+14

        Ne menee just noihin "laina ilman luottoa" sivustoille ja kun luulee että niistä saa niin eipä saa:-) Kokeiltu on.


      • 8+5

        Niin missä mainostaa?
        Eipä sieltä saanut.


    • kalle322

      itse löysin täältä pikalainat www.vertailepikavipit.com muista enää mikä noista oli niin sielt sai ilman luottotietooki jollai takauksel

      • kikka331

        kalle 322!
        yritäppä muistaa mikä se firma on??


      • Kakki332
        kikka331 kirjoitti:

        kalle 322!
        yritäppä muistaa mikä se firma on??

        No muistelen vipanneeni mummoltani ja olen luottotiedoton ja usein myös tiedottomassa tilassa.


    • 18+8

      On olemassa yksi paikka, josta luottotiedoton saa rahaa.

      www.vippipojat.fi

      Ai niin, vaativat takauksen. Vähintään henkilöauto, joka on omissa nimissäsi, (Oma, ei luottoyhtiön, ja lisäki sen verran uusi että sillä on jonkin verran takuurvoa. Lisäksi pitää olla kaskot voimassa.) Tai jotai isompaa, kuten asunto tai kiinteistö. Edelleen ainaki lähes oma, ei pankin. (eli täällä kyselijän tuskin tarvii vaivautua.)

      Ja korot. isohkot

      • vippitytöt

        Mits mie, ku mulla ei oo muuta ku tuulennuolema per se.


      • kakkonen helläksi
        vippitytöt kirjoitti:

        Mits mie, ku mulla ei oo muuta ku tuulennuolema per se.

        myy sitä ... laskeskelin et 2 hunttia ja kaksi asiakasta päivässä tienaa 50k vapaa päivienkin kanssa vuodessa varmasti. mihin vippiä enää tarvii, ai niin ne vippaavat kaverit :D


    • mikstuurre

      ite otin reissuvippi.fi

    • pikavippi luottotied

      www.pikavippiluottotiedottomalle.com

    • Luottotietoisille
    • huorat

      myykää itseänne

    • jeee
      • lol66669

        linkkaatte tota trustbuddya vaan koska jos joku hakee lainaa sinun linkinkautta saat sinä itse siitä 10euroa


    • tuolta

      verkkokauppoja.org/pikavipit/

    • eli tuolta
    • Luotettava paikka

      www.vippiluottotiedottomalle.com

    • vippaaja
      • wrerfew5e456567

        Voinko saada pikalainaa tai pikavippiä jos luottotietoni ovat menneet tai minulla on luottohäiriömerkintä?
        Et voi valitettavasti saada pikavippiä tai ylipäätään mitään lainaa, jos sinulla on luottohäiriömerkintä. Pikalainojen myöntämisen edellytys on puhtaat luottotiedot ja raha-asioiden vastuullinen hoitaminen. Tämä on säädetty laissa ja hyvässä luotonantotavassa.


    • fiinii
    • epätoivoinen

      ei mistään tänäpäivänä jos jioku saanut niin kerro ihmeessä että mistä firmasta

      • Yh äiti 27v

        www.vippiluottotiedottomalle.com on auttanut meidän perhettämme.


      • rahaton81
        Yh äiti 27v kirjoitti:

        www.vippiluottotiedottomalle.com on auttanut meidän perhettämme.

        miten it lainaa tuon sivun kautta? miten toimit


    • mustalammas

      kyllä tänäpäivänä turha inua mistään tai olen vaan niin mustalla listalla että ei heru

    • Pikalainapankki.com

      Uskoisin että ilman luottotietojakin löytyy lainanantajia. Kannataa kokeilla Pikalainapankki.com, siellä on vino pino lainoittajia mielestäni kaikki ei tarvinnut luottotietoja.
      http://www.pikalainapankki.com/page2.html

    • elämäon11
    • ......

      juu ei saa rahaa luottotiedoton.ne jotka on saanu lainaa vippifirmoista ni johtuu sitä että osa ei ole ottanu koskaa vippiä.kaveri sai sillai lainan vaikka sillä oli luottotiedot menny vuosia sitten,mut ei ollu mitää vippiä ottanu koskaa ni sen takia sai lainaa.mut ne jotka on menettäny tiedot vippien takia ni ei varmasti saa lainaa.

    • Popik

      Mista MA SAA lainaa jos mul on luototiotomerkintää

      • fbjjhjefej

        Voisit hakea jotain kotoutusrahaa tai integraatiopalkkiota. Luulin, että sellaisen saa jokainen maahanmuuttaja automaattisesti.


    • BeeAA

      mistään ei saa pikavippiä luottotiedoton. jotkut saanu mutta sekin johtuu minkälainen luottomerkintä on. 1-3 on luokiteltu luottomerkintä ja jos löytyy toi 3 niin se on niistä pahin.. tää on tarkistettu! turhaa tommosia linkkei laittaa epätoivoisille ku ei saa vippiä mistää. Idioottii sakkii :)

    • Satanolla

      Voisiko joku nyt oikeasti kertoa, onko vippiä saanut luottotiedot menettäneenä? Nää linkit ei vaan tuota mitään tulosta. Siis saako vai ei. Saa tämäkin ketju jo tulla päätökseensä..

      • onnellinen_työtön

        Tiedän pari paikkaa josta saa takuuvarmasti myös luottotiedoton satasen pikavippejä.


      • qwerty33

        En viitti ruveta mainostamaan, mutta on yksi paikka josta olen saanut luottotiedottomana pikavippiä monta kertaa. Myös äitini ja isoäitini ovat saanet sieltä vippiä. Kummallakaan heistä ei siis ole luottotiedot tallella, toinen heistä ei ole edes oikeustoimikelpoinen.


      • menda22
        qwerty33 kirjoitti:

        En viitti ruveta mainostamaan, mutta on yksi paikka josta olen saanut luottotiedottomana pikavippiä monta kertaa. Myös äitini ja isoäitini ovat saanet sieltä vippiä. Kummallakaan heistä ei siis ole luottotiedot tallella, toinen heistä ei ole edes oikeustoimikelpoinen.

        Mikä paikka? tartteis apua kipeesti


      • qwerty33
        menda22 kirjoitti:

        Mikä paikka? tartteis apua kipeesti

        Ei sellaista paikkaa olekaan, yritin olla vain hauska.


    • Turhauskotella

      Ei kannata uskoa, ei saa mistään, ei todellakaan.

    • jussstusss

      Voi itku. Täällä vaan luottotiedottomat kinuu rahaa itelleen. Mistään ei ole mitään oppinut...

    • pikavippi

      svealaina/ lainaa ilman luottotietoja. Sieltä ainakin irtosi joulukuussa 2015 300€ pikavippi.

    • Tre.ostotAT.Gmail.com

      Panttia vastaan manselaista kaveria kerran auttanut. En pyytänyt edes korkoa, mutta maksoi kyllä takaisin joten lainaisin uudestaankin. Hyvä mieli siittä tuli.

    • mies48v

      Mä tianaan helposti sellasen 600e päivässä sillä että otan poskeen autossa miehiltä,välillä tarjoan kakkostakin mutta se ei kestä kovempaa kulutusta. helppoa rahaa!

      • rahaton81

        miten tuolla sivulla toimitaan? Eli miten haetaan lainaa?


    • jojojojojojoojojoojoj

      Oikeasti mistään ei saa edes 50euroa ilman luottotietoja. Itsellä tässä kuussa nyt ollut tilanne,että rahat aivan finaalissa. Auto hajosi ja kaikki meni sen korjaukseen niin tässä elelty muutamalla kympillä toista viikkoa. Lomaa vielä tämä viikko töistä niin todella nautittava loma kun kymppi tilillä rahaa. No eipä siinä tasan viikko niin tulee tili, saahan tolla kympillä viikoksi jotain syötävää sentään. Mutta olisin edes kaljalla tai edes ostaa autoon bensaa ja pitsalla käynyt loman kunniaksi.

      Mutta joo vkloppuna kolusin siis kaikki lainapaikat mitkä googlen avulla löysin ja mistään ei tosiaan irronnut senttiäkään. Ulosotossa toista vuotta, että paskapuhetta jos joku väittää että jostain saa.

    • dsgd

      Joo ei saa...ei kai se luoton antajakaan sentään tyhmä ol...

    • Massiatulee
      • mäty

        mite tuolta saa rahat pois


    • Luottotiedotonvm2010
    • sanoeisatasenlaina

      Satasenlaina.net sivulla ei ole mitään "osiota" luottohäiriöisille. Muutenkin tosi huono laadultaan.

      Jos sinulla on luottotiedoissa merkintä, paras on silloin kääntyä oman pankkisi puoleen ja sopia heidän kanssaan lainasta.

      Minä toivon, ettet missään nimessä hae lainaa yllämainittujen linkkien kautta.

      • Pikavippi-kingi

        Kyllä www.satasenlaina.net sivustolla tarjotaan luottotiedottomille lainaa mut se raha vissiin tuleekin ulkomailta mut eipä se ole ongelma.


      • Miiky
        Pikavippi-kingi kirjoitti:

        Kyllä www.satasenlaina.net sivustolla tarjotaan luottotiedottomille lainaa mut se raha vissiin tuleekin ulkomailta mut eipä se ole ongelma.

        Mut euroopasta kuitenkin


      • Atk-papparainen

        Taitaa tulla Norjasta noi satasenlaina.net lainat


    • Ansy

      Vivukselta saa lainaa ilman luottotietoja kun edellisen lainan on maksanut takaisin.

      • jokuvelallinenvain

        tonne kun laittaa 25e niin sen saa tuplattua 50e sen jälkeen vaan tallettaa rahat tilille ja on onnellinen muutamasta kympistä tai pelaamalla lähtee hakemaan suurempia voittoja... suosittelen ensinmäistä.
        https://www.casinohuone.com/invited?by=harski23


    • K.H2
    • jone.ja.jore

      1. olen useammalle paikalle velkaa.
      2.saisin maksettua kumminkin pienen lainan takaisin.
      valehtelija joka pystyisi lyhentämään vanhojakin velkojaan mutta hakeekin lisää kun ei muualta enää saa!!! miksiköhän..

    • Kale23

      Mulla on palljon häiriöitä tiedoissa ja olen lievästi kehitys häirijöinen., mistä sais vippiä?

    • hmmmmmmh

      Eipä taida ilman luottotietoja myöntää yksikään yritys. Voit kuitenkin koittaa, jos kilpailutuksen kautta jokin rahoituslaitos antaisi myöden https://lainapoika.voog.com/fi

    • Kaveriltta

      Kaikki netti laina hakemukset hylätän automatisesti jos on maksu häiriö merkintä ei niin hauska kulla jos aasu yksin.

      Jos puolisolla on tiedot kunossa niin hän voi puolestasi hakea laina typerä on valitta puoliso jonka luotto tiedot ovat mennet jos ne ovat itselttä mennet ja sitten jos on sen lisäksi monta lasta niin ei se asia paranna lapset huononta maksu kykyä jos molemiltta on luotto tiedot mennyt.

      Jos hake laina yhteis hakijan kanssa ja yhteis hakijalla on luotto tiedot kunnossa saa laina esim puoliso tai kaveri.

      Ja Auto Rasku Vaasa myy henkilö autoa vaikka on luotto tiedot mennyt googlatka Jussi Rasku tai Auto Rasku ainut vaatimuus hyvä maksu kyky ja 2000,- käsi raha loput saa luotolla.

      Eli sinä on se pointti että autoa voi sitten myydä tai vuokrata ja sillä tavalla sada raha.

      Jos haluat voi Auto Rasku myydä hänelle autosi ja sitten vuokrata se itselle tai maksa se osa maksulla takasin ja sada sillä tavalla raha.

      Jos on maksu kykyinen takaja saa laina vaikka on maksu häiriö merkintä vaati kuiteskin että on henkilö kohtainen laina neuvottelu.

      Jos on velaton asunto tai auto tai mökki tai metsä palsta tontti omakoti talo ym vaakuudeksi saa laina.

      USA valtoi saa jokaisen kansallaisen syntymä todistuksesta 1.000.000 usd laina eli äidille mene kopio syntymä todistuksesta ja se alkuperäinen syntymä todistus mene pankki holvin arvo paperina josta USA valtio saa 1.000.000 usd lainan.

      Pantti lainamosta saa arvo esinettä vastan laina.

      Sitten voit lainata kaveriltta kanatta maksa takasin koska tätä tapa käyttän aina itsekin ja maksan aina takasin ja kaverit ovat monta kertta pelastannet minut.

      Voit lainata kiskuri korolla prätkä jengit ym.

      Eli tässä ovat ne mitä heti tuli mielen ja onhan nittä muitakin mutta jos kukkaro on matti ja aasu vuokralla eli ole mitän arvokasta niin ei voi muuta kun kaveriltta muutama kymppi lainata mutta kanatta maksa ne takasin.

    • Anonyymi

      Mistä saa tänäpäivänä lainaa kun on luottotiedot mennyt ja tarvitsisin 300€ jotta saisin laskun maksettua.

    • Anonyymi

      Zalandosta pystyi vielä pari kk sitten tilaamaan laskulla 500 € edestä. Siinä on tietty raja ja kaikenlaisia tuotteita ei voi tilata. Esim. 2 kpl älykelloja en voinut tilata, mutta yhden älykellon ja kahdet lenkkarit kyllä vaikka samoissa summissa liikuttiin. Ei silloin ainakaan ollut Klarnaa tai Suomen asikastietoa käytössä, mutta hetu piti antaa. Sieltä saa myös niitä Zalandon lahjakortteja eri arvoisina esim. 50 €, 100 € tai 250 €. Ilmeisesti heille riskitöntä toimintaa kun myyvät velan perintätoimistolle ja itse saavat tappiot takaisin perintätoimistolta. Tämä on sellainen win-win-win järjestely. Kaikki osapuolet voittaa jossain määrin xD

    • Anonyymi

      Nyt tarttis lainaa 1000 euroa sähkö ja puhelin laskut

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei Tarvitsetko henkilökohtaisen tai yrityslainan ilman stressiä ja nopeaa hyväksyntää? Jos näin on, ota meihin yhteyttä, sillä tarjoamme nyt lainoja prime-korolla 3%. Lainamme on vakuudellinen ja turvallinen, lisätietoja ja hakemuksia varten vastaa tähän sähköpostiin. [email protected] , whatsapp 917338386140

    • Anonyymi

      Onhan ne Kelatuet varmaan vähän nousseet parin vuoden aikana.

    • Anonyymi

      'Mistä lainaa ilman luottotietoja?'

      Bluestep Bank / bluestep.fi

    • Anonyymi

      Tarvitsetko lainaa? yksityinen laina? Yrityslainat? Joululaina Asuntolaina? Maatalous- ja projektirahoitus? Tarjoamme kaikenlaisia ​​lainoja 2% korolla! Yhteyssähköpostiosoite:([email protected])

      Tarvitsetko lainaa?

    • Anonyymi
    • Nyt kannattaa käydä ottamas tervetuliais tarjous Kanuuna casinolle!

      Tervetulobonuksesi on 100% ensitalletusbonus 200€ asti ja 200 ilmaiskierrosta.
      Sinun tulee tallettaa vähintään 20€ saadaksesi tervetulobonuksen.

      Linkin kautta 20e depolla. Ei muutaku pelaa ja voittamaa!

      https://fwd.cx/2TGlU4QmIQID

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe