Meedio Mirella>

tumma taivas:)

nyt on aika tuskaiset piakat,parisuhde rakoilee joka suuntaan,mies trinkannut nelisen viikkoa ja työt jäää tekemättä?
miten on saanko rahani pois tuosta firmasta??
miltä minun syksyni muuten näyttää,onko mitään valoista,iloista asiaa näkyviää?

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meedio Mirelle

      Nimmarille Tumma taivas !
      Ei niin tummaa taivasta etteikö välistä aina valoakin kajasta:)
      Tankkailunsa tuntuvat olevan "itselääkintää" minkä luulee helpottavan stressiään minkä kokee johtuvan työstään ja sitärataa kehänkiertoa jne.
      Et välttämättä voi ohjastaa häntä kiertämään "vastapäivään" kun on tottunut luovuttamaan vaikeuksien edessä omalääkityksensä avulla ja sitärataa mennään itsesäälissä ryveten jne.
      Tuntuu kaikesta raadollisesta tilanteestaan huolimatta kykenevän aina välillä tarttumaan urakkaan kuin urakkaankin, eli järki pelaa mutta jaksot on lyhyitä:)
      Näkisin kuitenkin että ryhdistäytyykin vielä tuellasi jota tunnut antavan kun tosipaikka tulee, eli kun ei enää säryiltään ylös pääse niin tilaat kuljetuksen klinikalle missä pääsee tokenemaan pahimmista "tökkimisistä" kropassaan.
      Ahdistaa ja henki ei kulje, onko astmaattista !!

      Rahat mitä odottelet tuosta eräästä palvelualan sektorin yrityksestä tuntuvat olevan vasaranalla, näen vaikeanba tuon kuvion !
      Joudut todellakin tekemään kaiukkesi saadaksesi edes jotain sieltä, vaikealta näyttää.
      Sinulle itsellesi näen kaikesta huolimatta iloisen väristä syksynkulkua ja ystäviä joita jaksat tapailla ja parantaa maailmaa heidän avuilla ja omalla tavallanne

    • veilä tumma taivas:)

      Kiitos Mirelle,olipas napakka vastaus>>oikeaan osuit,kun tullaan kotiin jo valmiiksi rytmilaput sydämmen päällä tai että tosiaan ei mies saa enään henkeä,niin minä hellyn ja tämän takia itseäni inhoankin,miksi pilaan oman ja tyttöni elämän olemalla joku "varaäiti" aikuiselle miehelle???
      KYllähän sillä tosiaan järki pelaa ja aina joskus sitä jaksaa käyttääkin.

      Tuo raha-asia kyllä pelottaa ja kovasti.Paljon olen töitä tehnyt sen eteen,että joskus saisimme pitää hiukan lomaa ja nyt tämä vielä.

      Syksy on kyllä kaikesta huolimatta minun aikaa,silloin elämä saa aina uuden vivahteen.
      Yksi pyyntö vielä>katsotko saanko tuosta "murkusta" kasvatettua kunnon ihmisen tämän kaiken kaaoksen keskellä?

      • Huom!

        Meediomirelle vastaa rekisteröidyllä nimimerkillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe