Pelottavaa animea?

narutohomo

Olisin tosi kiitollinen, jos kertoisitte tähän keskusteluun pelottavimpia anime sarjoja joita olette katsoneet. Ja jos siihen lisäksi vielä kertoisitte miksi valitsitte sen ja juonta :3 Etsisin mieluiten semmoista sarjaa joka ei olisi pelkkää verilöylyä :DD

13

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Higurashi no Naku Koro ni (Aika verinen ja raaka, mutta sisältää myös juonen. Teema ei ole niinkään ihmisten hengiltä kiduttaminen, vaan sanoisin sarjan kertovan eniten ystävyydestä. Juoni on nerokas ja paikoitellen koskettava. lisätietoa suomen suurimmasta Higurashi-fanisivusta http://kiellettymetsa.webs.com/Index2.htm )

      • teehee n__n

        suosittelen ite myös Higurashi no Naku Koro nia. se on todella hyvä!
        katson sitä yhä uudelleen ja uudelleen~


    • RokiAnon

      MUUMIT! ne nyt on muutenki niin feikkejä ettei mitään rajaa jonka takia on pelottavia. juonta tuskin tarttee kertoo?

    • kiitos kaunis

      Higurashi no naku koro ni
      On omasta mielestäni hyvä ei toain pelottava. Sarja saattaa tosin hieman sekava juoneltaan aluksi mutta kun jaksoja katsoo tarpeeksi paljon pääsee hyvin jyvälle
      Salaperäinen aluksi saa hieman leikkiä etsivää
      löytyy myös mm. Youtubesta ja yhden jakson löysin fin-tv:n sivuilta

      Valitsin itse sarjan alunperin koska pidän animesta,verestä ja hulluista muijista mitä saa kaikkia sarjan aikana koska päähenkilöt ovat yangire hahmoja

    • notoioisehkä

      Another
      Ei nyt niin kauheen pelottava, mutta hyvä silti.

    • hinagiku

      Elfen Lied
      Ensimmäinen jakso sisältää kyllä verta mutta olisi väärin muodostaa vaikutelma sarjasta vain yhden jakson perusteella. Sarja ei ole kovin pitkä ja sisältää takaumia melko runsaasti.
      Sarjasta löytyy hieman tietoa mm. täältä http://animetietokanta.com/?show=animeinfo&anime=95

    • öpöpölöpöpööpö

      ei anime oo pelottavaaa

    • sys sis

      Shiki. Parasta mitä ikinä tehty.

    • Säikkäri

      Itse en ole kohdannut vielä yhteenkään pelottavaan animeen. Vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä ja tutkia. Olen vilkuillut raaista animeista säikkäreihin, mutta mikään ei tunnu pelottavan.

    • 30

      hellsing

      KAIKISTA PARAS. JA SE PAREMPI VARSIO, EI SE UUS VAAN SE MIKÄ JÄI KESKEN. ULTIMATE

    • Minä pikku lapsi

      Paprika

      YÄK! EN HALUU NÄHÄ SITÄ ENÄÄ IKINÄ!

    • Vähän Veristä *.*

      H.O.T.D (Highschool of the dead) Jonki verran epäsopiva alle 12-14-vuotiaille. Eikä niin hirveen pelottava, mut on se sillee aika raaka ja jännittävä. Tosi hyvä juoni siinä ainaki on.

    • Vähän Veristä '.'

      Ps. Tarkoitan heikkohermoisille 14-vuotiaille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe