Mies välttelee. Miksi?

Pouder*

Yhden illan juttu on alkanut välttelemään mua tän yhden illan jälkeen.
Ollaan entuudestaan tuttuja ja tuohon iltaan asti oli aina todella mukava ja kiva mua kohtaan, mutta nyt kaikki on muuttunut tuon yhden illan jälkeen.
Miksi?
Mielestäni välttelyyn ei olisi mitään syytä.

Olen kyllä tuon yhdessä vietetyn yön jälkeen tunnustanut hänelle kiinnostukseni häntä kohtaan..

14

1988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njaa'ahh

      Seksi muuttaa aina asioita. Ehkä hän ei ole sinusta kiinnostunut kuten sinä hänestä? Seksiäkin jo sai sinulta, joten sinut on jo "testattu".

    • Pouder*

      Niin, tuo kuulostaa kai aika loogiselta.. :(

    • kamoon

      Se sai sulta kaiken mitä halusi. Ei miehet oo naisten kavereita ilman taka-ajatuksia...

    • eitodellakaannäin

      Miksi pitää heittäytyä helpolla sänkyyn sellaisen kanssa, joka kiinnostaa oikeasti ENEMMÄN? Ennemmin olisit kokeillut alussa saisitko hänet treffeille kanssasi, ehkä tapailuunkin ja siitä jopa poikaystäväksi.

      Vasta, jos olisi tuolloin osoittautunut ettei häntä alunperinkään kiinnosta olla kanssasi vakavasti, olisit sitten halutessasi mennyt yhdeksi illaksi sänkyyn hänen kanssaan - mutta, nyt jo TIETÄEN etukäteen ettei teistä voisi tulla sen enempää ja siten myös kuvittelematta liikoja.

      Ei näin, että ensin sänkyyn ihastuksen kohteen kanssa. Jos tyyppi ei kiinnostaisi sinua parisuhdemielessä, niin sitten. Mutta nyt hoidit asiat väärässä järjestyksessä ja sait kärsiä. Tyhmyydestä sakotetaan ja asiat opitaan joskus kantapään kautta.

    • elämäntie

      Valitettavasti miehet osaavat olla häikäilemättömiä herkkiä naisia kohtaan.

      Tämä mies on halunnut pitää kivaa sinun kanssa.Ja sitten kun olet kertonut tunteesi häntä kohtaan, niin hän on luultavammin pelästynyt ja eikä halua pitää sinuun yhteyttä ja jos ei ole tunteita sinua kohtaan , niiin hän välttelee sinua eikä näin ollen halua sanoa sinulle suoraan ettei ole kiinnostusta sinua kohtaan.Ei halua satuttaa sinua.

      Tämä on mielestäni väärin. Mielestäni suoraan vaan sanoa ettei kiinnosta.Totuus satuttaa,mutta parempi olla rehellinen ja uskaltaa sanoa omat tunteet oli niitä tai ei.

      Äläkä nyt mieltäsi pahota siittä ettet saa vastakaikua.Jos oikeasti haluat jonkun miehen ja saada häneltä vastakaikua,niin pitäisikö ensi tutustua kuin hypätä lakanoiden väliin?

      Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi. :)

    • just joo

      Sä annoit pil..luu sille ja ihmettelet miks ei se halua nähdä sua enään?

      • mäenanna4

        Niin ja miehet on täysiä kusipäitä. Kun nainen antaa niin häivytään ja kun ei anna niin häivytään. Mikä teille miehille yleensä kelpaa??? Mä en ymmärrä miehiä koskaan.


    • .,mnbvc

      ei tietenkään en minäkään halua nähdä ovellani vanhoja hoitoja koska uusia on tulossa koko ajan non stop periaatteella.,jos tule ovelle menee pakka sekaisin ja haluat kuitenkin vain munaa. sitä en voi antaa jos olen jo yöllä laskenut kassit kitarisaan tyhjiksi. sorry

    • Pallot parittain

      Eka heitolla täyskaato herättää epäilyksiä.... jos pystyyn ei jää keilan keilaa voi kyse olla huijauksesta, ratamaksu suurenee kerta kerralta. ;)

    • Eksäpesesitäkoskaan?

      Joo, syy voi olla, että hän ei halua sitoutua ja hakee vain panoja tai toinen on, mihin olen törmännyt tosi usein, että naisen alapää haisee niin kuvottavalle, että ei voi edes sormettaa, kun sitä hajua ei saa kossullakaan huuhdottua pois. Koko kotimatkan koko auto haisi niin raatovitulle, että meinas laatta lentää vähän väliä.

      Testaa itse tuoksusi/ hajusi ja makusi. Kostuta sormesi ja haistele ja maista, jos yököttää, älä kuvittele, että joku haluaisi haudata kasvonsa moiseen kaatopaikkaan.
      Yleensä kyseessä on hiivatulehdus tai muuta mukavaa, mutta onneksi kaikki on hoidettavissa yleensä.

    • näinluulisin

      Koska se oli hänelle pelkkää seksiä. Ja kun tietää että sinua kiinnostaisi muukin niin on kiusaantunut ja/tai ei halua herättää sinussa turhaa toivoa siitä että teistä voisi tulla jotain enemmän. Mahdollisesti katuu yhteistä yötänne.

    • sdfpp

      tai sitten varattu. Mulle kävi näin.

    • PipariaSaatuNytPakoon

      Miestä on panettanut ja "kaikki käy"... ja kun on saatu niin tulee järki takaisin ja toteaa "no ei ainakaan ton muijan kanssa!" jolloin välttelee sinua. Piparin puute on kuin huume joskus miehille joka sumentaa moraalin ja arvostelukyvyn. Samoin naisille joskus rakkaus joka sumentaa varoitusten ja järjen äänen.

      • Justiinsa melkein kuin mulla. Varmaankin se, että kun oon suostunut seksiin jonkun tutun kanssa aika helposti, niin se mies on sen jälkeen alkanut ajattelee, että jos mä suostun noin helpolla sänkyseuraksi, niin teenkö mä niin muiden kanssa silloinkin, kun olisin hänen kanssaan suhteessa? Hän ei halulunnut ottaa sitä riskiä, että joutuisi petetyksi.
        Mun kanssa siitä tosin tuli pian pelkkä seksisuhde. Aina kun nähtiin tai hän soitti mulle, niin aina se johti seksiin. Ajattelin alkuun, että hän ajan kanssa rakastuisi minuun, mutta sain olla hänelle koko sen ajan minkä hänen kanssaan olin vain seksisuhteessa.
        Vasta ajan kanssa tajusin että olin hänelle vain varalla. Kun hän ei saanut omalta naiseltaan tai kaipasi vaihtelua, hän soitti mulle. Tai tavatessa ehdotteli pienen juttelun jälkeen seksiä.
        Lopulta kyllästyin siihen niin olinkin sitten hänen mielestään pelkkä lumppu. Miten mies voikaan muuttua kun hän ei saakaan enää sitä mitä haluaisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe