Sviitti poreammeella

Tallinnasta

Onko teillä kokemuksia Tallinnan hotelleista, joissa huoneessa olisi
poreamme ? Mikä hotelli hinta-laatu suhteeltaan paras ? Onko näissä huoneissa myös oma sauna ?
Kaikki tiedot tervetulleita ! Kiitokset etukäteen.

5

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **********

      Mikset itse etsi Booking comista huoneita, joissa on kyseiset asiat. Lisäksi laajat asiakasarviot, joten pääset ihan ite päättemään, "mikä on paras".

    • ksusha

      joopa joo kannattaa katsoa sekä hintaseurannan että bookingin sivut, vaihtelua on kummasti sekä saatavuudessa että hinnoissa, peruutusehdoissa ym. suuntaan jos toiseen. paras aika varata hotelli on pari- kolme viikkoa ennen matkaa hinnan puolesta. ihan viime hetkelläkin voi saada edullisen hotellin mutta pieni riski ilman jäämisestä on ainakin kesällä.
      tähetornissa ainakin taisi olla iso sviitti kaikilla herkuilla, ei mikään halpa varmaan, en ihan tarkkaan muista. hotellilla on kyllä omat sivut.
      hinta- laatu on venyvä käsite. joku arvostaa neljää tähteä, itse en menisi moisiin enää kirveelläkään. vastaavasti halvalla saa halpaa. itse olen vain nukkumassa hotellilla, tärkeintä onkin sijainti, siisteys ja kohtalainen aamiainen.
      jos oleilisin ihan keskikaupungilla ja ilman autoa matkassa niin nordic forum olisi meikäläisen mesta.

      • 0,5 tallinnalainen

        Viimsi SPA on kaksi sviittiä, toisessa on sauna ja toisessä poreallas. Hinnat aika kovat. Olen itse ollut tuossa saunallisessa, mutta sauna oli pettymys. Hintaa toki kuulu myös SPAn käyttö.

        Muuten hotelli on tavallisen hyvätasoinen.

        On noita poreammellisia monessa muussakin paikassa, mutta kokemuksia niistä hotelleista ei ole.


      • huono.kokemus

        Nordic Forum hotellissa on tallinnan huonoin hinta laatu suhde, rahastaa kyllä osataan, mutta asiakas on kuin kidutuskammiossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe