Miten pääsen lapsinäyttelijäksi?

Ömh?

Moi ! Olen 11 v. tyttö, joka haluais näyttelijäksi.
Olen näytellyt näytelmissä, ja teatteria olen harrastanut noin kolme vuotta.
Tietääkö joku, miten pääsisi näyttelemään elokuvaan/sarjaan ?

267

29259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinu.

      En tiedä ikävä kyllä :( Mäkin unelmoin näyttelemisestä, se on mun intohimo ja saavutuslistan ykkössijalla

      • Anonyymi

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

        Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

        Onko sun ig vaihtunu? En löydä pinjolivia1 nimellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun ig vaihtunu? En löydä pinjolivia1 nimellä

        Mul on 2 igt, testaa tätä, _pinja_olivia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

        Oon 10 en saa käyttää ig:eetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

        Jep, mäkin haluaisin:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

        no missä elokuvassa/sarjassa sitte näyttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

        Aijjon kysyy mun isältä tänää tai huomenna jännittää jos pääsen johonkin kauhu leffaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on 2 igt, testaa tätä, _pinja_olivia

        Voisitko vielä auttaa mua koska haluaisin päästä lapsinäyttelijäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mäkin haluaisin:D

        mulla oli ainakin joskus koulussa ilmotettu ja sain semmosen lapun mut myöhästyin ilmoittautumisesta kaduttaa :( mut kannattaa hakee lasten elokuvan näytteliä haku jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

        Mäkin halusin päästä salkkarihin olisi unelma jos pääse oon 12votias tyttö ja osaan näytellä monissa jaksossa ja oon hyvä laulamaan ja neutelemään kiitos pajon jos näy yön olisi unelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

        kiitos ihan sikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10 en saa käyttää ig:eetä

        Sama mut snapshat löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.

        Jos tiiät miten pääsee nii voitko auttaa? Kävin seuraa sua instassa


      • Anonyymi

        Joo mullakin se olis unelma päästä näyttelee.. Ei oo mitään neuvoja. Sori.. 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10 en saa käyttää ig:eetä

        Mäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mäkin haluaisin:D

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10 en saa käyttää ig:eetä

        Oon 9 en saa käyttää ig:eetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mäkin haluaisin:D

        Mä kin siis mulla ei oo mitää muuta unelmaa.
        Pitääkö mennä eka johonkin teatteriin


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vielä auttaa mua koska haluaisin päästä lapsinäyttelijäksi

        kahdeksan vuotta ompelijana, kun allaan ensin ja sitten vielä kymmenen vuotta peruskoulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no missä elokuvassa/sarjassa sitte näyttelet?

        Nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin halusin päästä salkkarihin olisi unelma jos pääse oon 12votias tyttö ja osaan näytellä monissa jaksossa ja oon hyvä laulamaan ja neutelemään kiitos pajon jos näy yön olisi unelma

        viihdeala on kuoleva, ei yksinkertaisesti aikaa riitä kellään katsella


    • Tiitu129

      Olen 11v. tyttö ja haluaisin johonkin elokuvaan tai sarjaan näyttelijäksi. Tietääkö joku miten pääsen vaikka salkkareihin?

      • Ihmissusi

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        Öö toi kommentti on 2012


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö toi kommentti on 2012

        Mitä välii?


      • Anonyymi

        En kyl tiiä


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        Tää on sua 7 v vanhempi


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö toi kommentti on 2012

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Onko vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        MIKSI SINÄ HALUAT NÄYTTELEMÄÄN SYKKEESEEN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Tarviiko vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Mikä? Olisin kiinnostunut


      • Anonyymi

        Salkkareihin ei pääse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        MÄKIN!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        Sykkeeseen haetaan melkeen koko ajan avustajia facebook ryhmässä Avustajat@Syke👍🏻👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Pääseekö vielä haluun oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Haluisin mutta vuosi on jo 2022


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin mutta vuosi on jo 2022

        No mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

        Hei!

        Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

        Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

        Poika 6-10v

        Tyttö 8-12v

        Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

        Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

        nimi ja ikä

        pituus ja kokotiedot

        ajankohtainen valokuva

        kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

        Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

        Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

        Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

        Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

        Onnea hakemiseen!


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        jos haluat vielä niin ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MÄKIN!!!

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


      • Anonyymi
        Sixuu kirjoitti:

        No mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

        Hei!

        Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

        Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

        Poika 6-10v

        Tyttö 8-12v

        Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

        Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

        nimi ja ikä

        pituus ja kokotiedot

        ajankohtainen valokuva

        kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

        Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

        Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

        Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

        Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

        Onnea hakemiseen!

        Surullista et enää ei pääse, itelläki unelmana olla näyttelijä, meikä on 12 ja haluis johonki lyhytelokuvan/sarjaan/elokuvaan näyttelemää


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        Mun unelma on päästä Harry Potterreihin ja ku niit ei enää tehä mä hankin luvan tehä siitä sarjan jossa näytelen vaikka kuolin vuoteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MÄKIN!!!

        Mikä se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Olisin itse kiinostunut jos on vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        Mä oon ollu sykkeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        11v ja mäkin haluaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Onko edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Mitäää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Onko vielä?


      • Anonyymi

        Laita vaikka heille sähköpöstia ja seuraile etsivätkö he lisää näyttelijöitä😊


      • Anonyymi

        No ei ehkä Salkkareihin mutta johonkin muuhun voisi päästä jollain konstilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Kiinnostaisi ehkä mua oon 13.v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surullista et enää ei pääse, itelläki unelmana olla näyttelijä, meikä on 12 ja haluis johonki lyhytelokuvan/sarjaan/elokuvaan näyttelemää

        Sama


      • Anonyymi
        Lillileijona kirjoitti:

        Pääseekö vielä haluun oikeesti

        Minäkin


      • Anonyymi
        Kivsunäyt kirjoitti:

        Sama

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Pääseeekö vielä johonkin näyttelemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

        SAMA


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

        siin sori että vastaan 4 vuoden pääst lol mut siis tunnen sen nykysen riston ja se on mun mielest 13.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollu sykkeessä

        Mäkin oon ollu avustajana sykkeessä! Oon siis 12v tyttö! oon ollu kyl monissa muissakin sarjoissa ja elokuvissa paljon isommissa rooleissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelma on päästä Harry Potterreihin ja ku niit ei enää tehä mä hankin luvan tehä siitä sarjan jossa näytelen vaikka kuolin vuoteeksi

        Samaaaaaaaaaaaaaa


      • Anonyymi

        eivät elokuvat ketään kiinnosta, ainoita ovat perustavaa laatua olevat opetus-kuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö toi kommentti on 2012

        OHOOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

        Niinkö!? MÄ HALUUN SIIHENNNN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin mutta vuosi on jo 2022

        Eikun 2024!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos haluat vielä niin ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.

        Kaikki sanoo tollein että OtA yHtEyTtÄ iG vjvijib


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelma on päästä Harry Potterreihin ja ku niit ei enää tehä mä hankin luvan tehä siitä sarjan jossa näytelen vaikka kuolin vuoteeksi

        SIITÄ SARJASTA OLI LEHESSÄ HJHKJKHJ UH


    • Tiitu129

      kannattaa kirjoittaa google hakuun jotain että "haluan sarjaan näyttelijäksi"

    • Salkkarissa ollut

      Tämä vastaus taitaa tulla vähän myöhässä, mutta kerrotaan nyt muillekin tiedoksi:

      Ota yhteyttä esim. www.avustajat.fi sitä kautta pääset erilaisiin koulutuksiin ja pääset postituslistalle, jossa kerrotaan tulevista keikoista. Keikat saattavat olla hyvinkin erilaisia ja välillä tarvitaan eri ikäisiä ja näköisiä ihmisiä. Joistain keikoista saa rahaa ja joistain saa ehkä vain elokuvalipun tai vain aterian. Kuitenkaan mitään keikkaa ei kannata väheksyä, sillä jokainen keikka on merkittävä CV:ssäsi. Vain siten voit osoittaa, että sinulla on alalta kokemusta.

      Kun olet tarpeeksi vanha ja opiskellut koulussa kaikkea mahdollista, voit pyrkiä teatterikouluun tai jopa teatterikorkeakouluun.

      Sinulla on jo nyt kokemusta näytelmistä ja se on hyvä asia, kun haetaan lapsinäyttelijöitä johonkin elokuvaan tai mainokseen.

      Kuten teatterialalla toivotetaan onnea:

      "Break yor leg"
      "Katkaise jalkasi"

      • Robotti

        Öööö mun kaveri pääsi mainokseen näyttelemään vaikka se ei oo ollu missää näyttelykoulussa ja se sai siitä 700€...


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta pitääpä yrittää😄


      • Anonyymi

        Kiitos kiitos kiitos sä pelastat mun unelman


      • Anonyymi
        Robotti kirjoitti:

        Öööö mun kaveri pääsi mainokseen näyttelemään vaikka se ei oo ollu missää näyttelykoulussa ja se sai siitä 700€...

        Mä oon ollu mainoksissa ja yhestä mainoksesta sain 450€ viime kesänä. Ite yritän päästä johokki mainoksee taas tai sarjaa tai elokuvaa alko tulee lisää intohimoo ku katoin stranger thingsin ja millie bobby brownin videoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollu mainoksissa ja yhestä mainoksesta sain 450€ viime kesänä. Ite yritän päästä johokki mainoksee taas tai sarjaa tai elokuvaa alko tulee lisää intohimoo ku katoin stranger thingsin ja millie bobby brownin videoita

        Siis sama heti ku katoin stranger thingsin ni olin ihan sillei et omg haluun niin olla näyttelijä tulevaisuudessa


    • haluu näyttelijäksi

      mä oon 11 vuotta ja haluisin ihan sairaan paljon näyttelemään johonki elokuvaan tai sarjaan.

      • larderi12

        Jos haluat minulla on elokuva projekti katsoppa keskustelu larppasuelokuvaan näyttelijöitä.Sieltä löydät vaatimukset.


      • Anonyymi
        larderi12 kirjoitti:

        Jos haluat minulla on elokuva projekti katsoppa keskustelu larppasuelokuvaan näyttelijöitä.Sieltä löydät vaatimukset.

        Tarkennatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko?

        Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880

        Onko vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880

        Oon 11v pääseekö niin nuori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880

        Onko tää vielä ku vastaan vähä myöhässä 😬


    • 12vtyttö

      itse harrastan näyttelemistä.Se antoi minulle paljon mahdollisuuksia sekä avasi minulle uusia ovia :))) tuonne roolituspalveluun pitää ihan ehdottomasti liittyä mutta aloittakaa ensin teatterin harrastaminen sillä se antaa lisää mahdollisuuksia kun etsijät näkevät teidän taustanne.Myös harrastajien pitää keksiä n. minuutin pituinen monologi ja esittää se sitten siellä itse paikan päällä.Liittyminen maksaa 10 euroa että vanhempien suostumus olisi kyllä hyvä :)

      • Anonyymi

        Kiitti, pelastit mun elämän, pakko sanoa että kirjautuminen oli tosi haastavaa, mutta onnistui ja pääsin koe esiintymisiin ja jos saan roolin saan 500€


    • SuurinUnelmaniOnNäyt

      Täytän puolen vuoden kuluttua 13 ja haluan uskomattoman paljon näyttelijäksi myös. Ajattelen koko ajan näyttelemistä. Asun pienellä kylällä enkä voi harrastaa mitään teatteria. Se ei kait haittaa??? Mut kyl vanhempana aion näyttelijäksi tulla mennä ensin kansanopistoon tai lukioon (Kumpaanki, mut jompaa kumpaa ekaks) sitten yritän päästä teatterikorkea kouluun. Suosittelen teillekin ihan näyttelijäksi opiskelemista ja oottamista et peruskoulu loppuu. :)

    • J_as dd

      Moi, mä oon 12w tyttö joka ''haluis'' näytteleen johonkin sarjaan... oisko mitään ehotuksia???

    • 9vtyttö

      oon etsiny vaik mistä mut en oo löytäny mistään näyttely koulua auttakaa

    • usaannäyttelijä

      18 vuotiaana hakekaa yhdysvaltoihin näyttelijä kouluun niin keikkoja vois löytyä

    • ghtr

      Suomessa tehdään silloin lastenelokuvia ja sinne haetaan näyttelijöitä sivurooleihin tai pääosarooleihin. . Usein kannattaa tarkkailla eri elokuva-aiheisia sivustoja ,joissa voi olla silloin tällöin haku elokuvan näyttelijäksi.Hakukoneesta voiu olla apua.

    • Facepalmi

      Miksi 11v ovat täällä?!

    • tulilinja

      Mä olen Kemin kaupunginteatterilla nuorisolinjalla.Kesällä aletaan kuvaan me rosvolat elokuvaa eli eikö pääsukokeisiin.

      • Anonyymi

        Onko vielä voimassa


    • näyttelijää

      Mäki haluisin näyttelijäksi. oon aikasemmin näytelly viides elokuvas ja haluisin jatkaa. miten ois mahollista? kiitos jo etukäteen vastauksest.

      • näyttelijää

        ainiin viel.. mä asun kaukan ja tääl on tosi vaikee menestyy missään, niin et haasteit ainaki löytyis..


    • Rasilangirl

      Ite oon lapsi näyttelijä.. no koska mun faija on jukka rasila

      • Anonyymi

        ei se vittu tarkota et oot näyttelijä jo siu faija tai mutsi on


      • Anonyymi

        Faktat vähän pielessä sun tarinassa, Jukka Rasilan tytär ei oo näytellyt missään, eikä ole siitä kiinnostunut. :D Lisäks oon aika varma, että jos olisit oikeesti Jukan tytär etkä joku fanigirl/trollaaja, sun nimi ei todellakaan olis "rasilangirll" :)

        Parempi onni ens kerralla kun yrität trollata, kannattaa tarkistaa faktat etukäteen ;)


    • mämyös

      minäkin haluan itse olen 12 eikä mitään kokemusta:)

    • Moiapinat

      Selvä

    • Jena

      Mäkin oon 11.v tyttö joka haluis näytellä jossain sarjassa tai leffassa täytän 12.v tänä vuonna ja kokemusta ei oo kauheesti:)

    • Anonyymi

      Mä haluisin näyttelemään miten pääsen?

      • Anonyymi

        Joo no siis sulle, joka on tänä vuonna kysyny, nii sun kannattaa kirjautua roolituspalvelun sivuille. Siinä tarvii täyttää pari paperia ja sit sun pitää kertoo n 1 min ittestäs. Sit sä oot siel listoilla ja jossain kohtaa ne työntekijät selaa sieltä että toi voitais kutsuu koekuvauksiin ja sit sut koekuvataan ja joko pääset tai et. Ja sit taas jossain kohtaa sua kysytään sinne uudestaan. Muitakin reittejä toki on, mutta tämä on se selkein ja helpoin. T; lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä;)


      • Anonyymi

        Kannattaa kirjoittaa googleen faces.helsinkicasting.fi sieltä voi luoda profiilin ja löytää casting call:eja elokuviin ja mainoksiin yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no siis sulle, joka on tänä vuonna kysyny, nii sun kannattaa kirjautua roolituspalvelun sivuille. Siinä tarvii täyttää pari paperia ja sit sun pitää kertoo n 1 min ittestäs. Sit sä oot siel listoilla ja jossain kohtaa ne työntekijät selaa sieltä että toi voitais kutsuu koekuvauksiin ja sit sut koekuvataan ja joko pääset tai et. Ja sit taas jossain kohtaa sua kysytään sinne uudestaan. Muitakin reittejä toki on, mutta tämä on se selkein ja helpoin. T; lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä;)

        mitä jos ei läpäse koekuvausta? pitääks sun sit jatkaa yrittämistä vai heitetääks sut kokonaan sielt palvelust pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä jos ei läpäse koekuvausta? pitääks sun sit jatkaa yrittämistä vai heitetääks sut kokonaan sielt palvelust pois?

        Ei tietenkää sun tiedot ja kuvat ja videot jää sinne ja sit ne kutsuu sut sinne uudestaan koekuvauksiin johonki eri tuotantoon mihi ne arvelee et sä ehkä sopisit.


      • Anonyymi

        Onko sinulla ig ota yhteyttä jos on mun ig on qoori


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Moi olen 10- vuotias tyttö ja minun intohimoni on näytteleminen se on suurin unelmani tietääkö kukaan että pääsisikö joku minun ikäiseni johonkin elokuvaan tai sarjaan näyttelemään?👏🏻

      • Anonyymi

        Niin no kun se ei ole eikä tavalla että lentoihin tai sarjoihin vain mennään tai päästään mukaan. Niihin on koekuvauksia joissa on ihan muutama muukin samalla tavalla innokas lapsi joka unelmoi pääsystä mukaan. Tota Roolituspakvelua edelleen suosittelen. Sinne on helppo kirjautua sivuille ja sitten sieltä kysytään koekuvauksiin. Monikin 10 vuotias pääsee mukaan tuotantoihin mutta se on vain todella pieni prosentti niistä kaikista unelmoijista ja lisäksi mukaan pääsijöillä on yleensä lahjoja ja harvoin kokemattomat ovat hyviä näyttelijöitä mutta tarkoitushan tekee mestarin ;). Itselläni meni peräti 4 vuotta kun pääsin ensimmäiseen juttuun mukaan🤣 Eli se vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa tai joillain keillä on hyvä tuuri tai paljon lahjoja niin ei. Mutta pointtini on se että mihinkään ei vain noin vain pääse mukaan vaan sen eteen pitää jaksaa puurtaa ja odottaa. T. Lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä


      • Anonyymi

        Moido! Oon sua sama ikänen. Niin tota mäkin haluun olla näytteliä, niin suosittelen että aloitat vaikka teatterilla, voi myöskin olla vaikka näytelly/teatteri kerho koulussa tai jossain sua lähellä oleva teatteri juttu. Siit saa opittuu paljon ja on tosi hyva laittaa näyttely resumeen. Ja jos tapahtuu niin et sun lähellä ei oo mitään näyttely/teateriin liittyvää, niin kanssi kattoo youtubesta jotain videoita siitä tai koittaa löytää jostain verkosta olevii näyttely tunteja. Sit ku tuleen sellanen tunne et oot valmis, ja et oot saanu jo tarpeeks harjotettuu. Niin kanssii ilmoittautuu esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms.com/avustajaksi , helsinkicasting.com , jne.
        Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. <33 :)


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Mitäpä, jos kysyisit vanhemmiltasi, tai opettajiltasi, etkä roikkuisi tällaisellä palstalla? Voit roikkua koulunäytelmissä, kunnes täytät 18 ja sen jälkeen voit pyrkiä BB-taloon, TIS- tai mikä lie ja Ex on the beach-formaatteihin. Jos et pääse Teatterikorkeaan, lähetä Martina Aitolehdelle viesti, miten pääsen julkkikseksi.

    • Anonyymi

      Mä oon 12v poika joka haluu paljon joihinkin pikku lapsirooleihin suomalaisissa sarjoissa. Oon ihan hyvän omasta mielestä mutta en tiedä teenkö kaiken oikein ja omistan s viankin joka ei oo niin häiritsevä mutta kuitenkin on olemassa.

      • Anonyymi

        Jatka yrittämistä


      • Anonyymi

        jatka harjoitteluu!! sit ku sul tulee tunne et ''nyt mä osaan kyl hyvin.'' nii sit voit alkaa löytää roolituspalveluja! :) suosittelen esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms. (suosittelen vaan jos oot saanu paljon harjotteluu.) helsinkicasting.com, jne. Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatka harjoitteluu!! sit ku sul tulee tunne et ''nyt mä osaan kyl hyvin.'' nii sit voit alkaa löytää roolituspalveluja! :) suosittelen esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms. (suosittelen vaan jos oot saanu paljon harjotteluu.) helsinkicasting.com, jne. Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. :D

        Onks Sul snappii


    • Anonyymi

      Moi miten pääsee näyttelijäksi ihailen näet Harry Potterista Bellatrixin näyttelijää eli Helena Bonham carteria

      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Jommankumman vanhemman kanssa päätätte turkin hihoista ensin ja panette kaikki uudestaan.

    • Anonyymi

      Mä toivon et voisin näytellä

      • Anonyymi

        Aina voi näytellä mutta aina ei voi näytellä missä haluaa, mutta jos rakastaa sitä itse näyttelemistä eikä vain toivo julkisuutta niin teatterit ovat loistavia paikkoja sellaiseen siis myös teatterikerhot ja harrastelijateatterit. Mutta jos haluaa näytellä muun muassa leffoissa/TV sarjoissa niin ensinnäkin kannattaa harjoitella paljon ja myös kirjautua roolituspalvelu.fi palveluun josta pyydetään aina silloin tällöin koekuvauksiin.


    • Anonyymi

      Moi oon 12 vuotias tyttö ja haluan niin paljon näyttelijäksi joten olisiko jollakin ehdotuksia miten näyttelijän polkua lähtis rakentamaan. Olen siis harrastanut teatteria ja olen muutenkin luonteeltani erittäin innokas esiintyjä.

      • Anonyymi

        Palvelut joissa haetaan näyttelijöiksi kuten roolituspalvelu


    • Anonyymi

      Moi oon 14 ja en tosiaan oo päässy mihinkään juttuun näyttelemään vaikka olisin halunnut. Oon käyny semmosessa teatterikerhossa jo seittemän vuotiaasta asti ja oon lähettäny hakemuksia eri elokuviin niin monta kertaa et en ees tiiä miten voisin enää yrittää päästä elokuvaan näyttelemään. Joten jos voitte mitenkään auttaa niin sanoka mulle koska en oikeesti enään tajua mitä voisin tehdä! ☹️☹️

      • Anonyymi

        Oletko jo sisällä noissa Roolituspalvelu, dollarilla, helsinkicasting. Jos olet niin sieltä kyllä kysytään koekuvauksiin tai voit niitä itse jopa etsiä. Jos kyselyitä näihin ei tule niin roolituspalveluun kannattaa mennä uusimaan profiili jolloin kerrot itsestäsi uudestaan noin minuutin ja he muistavat sinut paremmin ja kysyvät sua enemmän koekuvauksiin.


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Jjoou

      • Anonyymi

        Kyl niist sit kysytää koekuvauksii. Tai jos ei nii voi käydä uusimassa sun profiilit sinne


    • Anonyymi

      Moi haluisin kovasti päästä näyttelemään olen 11 vuotias tietääkö joku miten pääsen näyttelemään

      • Anonyymi

        Teatterit ja sit jos haluu johonkin kamera eteen, niin kannattaa kirjautua noihin roolituspalveluihin ja helsinkicastingeihin sun muihin solarfilmseihin ja näihin. Mut toivottavasti sä et oo siinä uskossa et näytteleminen ois vaa sitä, että päästään julkisuuteen, vaan siinä pitää osata eläytyä rooliin ja olla luova. Joten siks kokemattomien yleensä kannattaa harjoitella sitä esim teatterikerhoissa tai avustajana, mut noihin siis voi kirjautuu kuka vaan.


    • Anonyymi

      Moi oon 11-vuotias tyttö Helsingistä ja haluaisin näyttelijäksi elokuvaan tai sarjaan :)

      • Anonyymi

        Joo siis helpoiten koekuvauksiin pääsee noitten palveluiden kautta. Mut ei kannata odottaa liikaa jos kysytään koekuvauksiin, koska useimmiten sinne hakee tosi paljon tyyppejä.


    • Anonyymi

      Haluan myös näytelijäksi ja satun tietä mään myös miten. Kirjoita googlen hakuun Filmityöt ja valitse ensimmäinen vaihtoehto:D

    • Anonyymi

      Mä en kyl tiiä yhtään ite haluisin myös näyttelijäksi oon10 v tyttö

      • Anonyymi

        Mä ainaki suosittelen roolituspalvelua ja kantsii harrastaa teatterikerhoo silleen mäki pääsin moniin koe esiintymisen


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Moi!Oon 11 vuotias tyttö joka rakastaa ylikaiken näyttelimistä.Kokemusta ei ole mutta pokka pitää tilanteesta huolimatta😚Kertokaa jos tiedätte minne voisi päästä näyttelemään

      • Anonyymi

        No siis kaikki teatterikerhot teatterit ym tai sit jos kameran eteen unelmoi nii nää palvelut kuten toimistopalvelu ja solarfilms, mut voi olla varsinkin aloittelijalle vaikea päästä mukaan ku on niin monia hakijoita jotka ovat myös kokeneempia ja taitavia


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Ääh siis joo, itellä ei oo kovinkaan paljon kokemusta, mutta koulussa on lähes päivittäin tälläsia improvisaatio juttuja tms. Olen aika kauan hinkunut johonkin näyttelemään, mutta pitäis saada vanhemmat suostuteltua siihen, että voisin kirjautua tälläseen jonkinlaiseen palveluun mitä tässä yllä on nyt mainittu😅 Ps. Onnea teille kaikille, jotka jaksaaa yrittää vaikka tietääkin, että ei oo helppoa päästä oikeen mihinkään🙃
      Ja kuten teatterissa on tapana toivottaa onnea:
      ”Break your leg!”
      ”Katkaise jalkasi!”

    • Anonyymi

      Itsekin olen 12.v tyttö ja haluisin ääninäytellä :) ihana unelma!

      • Anonyymi

        Se on kyllä hauskaa ja kivaa josta saa "helppoa rahaa" Ja siinä kehittyy mitä enemmän sitä tekee👍


    • Anonyymi

      Haluaisin itsekkin näyttelemään elokuvaan

      • Anonyymi

        Joo. Aika moni muukin


    • Anonyymi

      Moi oon 10 vuotias tyttö ja haluaisin näyttelijäksi!Vaikka Risto Räppääjään joku sivu hahmo se ois mun unelma !!!

      T:Heta Malinen syntynyt 27.3.2011

    • Anonyymi

      Hellou ! Oon 13 v. tyttö ja täytän 14 v. tänä vuotena. Oon unelmoinut siitä että pääsisin näytteliäksi. Mulla ei oo kokemusta ja mietimpä että onko jollain ideaa mistä aloittaa ja miten jatkaa? Onko jollain tarvetta lapsi/teininäytteliälle tai onko kellään ideaa miten pääsisi näyttelemään sarjaan/elokuvaan?

      • Anonyymi

        No siis mä oon laittanu jo aika monta kertaa et helpoin reitti sarjoihin/lentoihin pääsemiseen on korjauttaa ittensä roolituspalvelun sivuille ja ne kysyy sua aina tietyin väliajoin eri projektien koe esiintymisiin. Kannattaa kuitenkin harjoitella esim teatterikerhossa koska näytteleminen ja uskottavasti eläytyminen on vaikeaa ja hakijoita tuotantoihin yleensä hyvin paljon


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Hellou ! Oon 13 v. tyttö ja täytän 14 v. tänä vuotena. Oon unelmoinut siitä että pääsisin näytteliäksi. Mulla ei oo kokemusta ja mietimpä että onko jollain ideaa mistä aloittaa ja miten jatkaa? Onko jollain tarvetta lapsi/teininäytteliälle tai onko kellään ideaa miten pääsisi näyttelemään sarjaan/elokuvaan?
      Oon ajatellutkin että suomessa aloittaisin nuorena näyttelemisen ja kun täytän 20 v. muutan Lontooseen ja starttaan siellä elokuviin/sarjoihin!

    • Anonyymi

      Moi olen 10v poika joka haluaisi pyrkiä toimi ta näytteliksi.

    • Anonyymi

      En tiedä. Olen itsekin 11v tyttö ja haluisin näyttelijäksi. Aloitan teatterin syksyllä.

      • Anonyymi

        Se on hyvä alku👍


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloituksesta on kohta 10 vuotta, ja näköjään moni muukin on sen jälkeen haikaillut näyttelijäksi. Kiinnostaisi tietää että mitenkähän kävi aloittajalle jos vielä pyörii näillä palstoilla - onko löytynyt näyttelyhommia? Toki tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet on tässä ajassa voineet muuttuakin.

    • Anonyymi

      Moi olen 9v tyttö olen hyvä näyttelemään harrastan teatteria

    • Anonyymi

      Terve! Oon ite 13-vuotias poika (täytän syksyllä 14) ja haluisin näyttelijäksi johonki sarjaan tai elokuvaan. En oo harrastanu teatteria, mutta ehkä alotan jonkun teatterikerhon. Tietääkö joku miten sitten vois jatkaa?

      • Anonyymi

        Palvelut kuten roolituspalvelu, helsinkicasting, solarfilms


      • Anonyymi

        ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.


    • Anonyymi

      Mä halun fantasia elokuvaan

    • Anonyymi

      Voitteko tehä tuntemattoman sotilaan joka ois neljäs tuntematon

    • Anonyymi

      Haluun johonkin elokuvaan tai sarjaan oon 8v poika

    • Anonyymi

      Mäki haluaisin näytteliäksi sarjaan ta leffaan

    • Anonyymi

      ..

    • Anonyymi

      Moi olen 11v Sointu haluisin näytellä salatutelämät ja oon harrastanut laulua ja näytellyt aikaisemmin teattereissa eli on kokemusta ja olen ainakin 7v asti halunnut harrastaa näyttelemistä Salatuissa elämissä joten se olisi kiva kokemus kiitos jos pääsisin harkitkaa edes

    • Anonyymi

      Mäkin unelmoin näyttelijän urasta olen kans 11 vuotias

    • Anonyymi

      Mun unelma on myös olla näyttelijä haluisin olla vaikka sykkeessä tai Salkkareissa tai edes jossain leffassa/sarjassa

      • Anonyymi

        Hei! Olen itse 14-vuotias lapsinäyttelijä. Sykkeeseen ja Salkkareihin on molempiin facebookissa ryhmät jossa haetaan näyttelijöitä. Käy ihmessä seuraamassa igssä pinjaolivia1 niin voin antaa neuvoja yms😊


    • Anonyymi

      En tiedä miten, haluisin itekki olla lapsinäyttelijä...

      • Anonyymi

        Käy seuraa mua igs niin voin antaa neuvoi (pinjaolivia1)


    • Anonyymi

      Moikka! Olen 9-vuotias tyttö. Haluaisin elokuvaan koska tekisin kaikkeni ja mitä vaan sen puolesta. Harrasta pianon soittoa jääkiekkoa ja pesäpalloa eli olen uusi t: Aava

      • Anonyymi

        Moi! Mä oon lapsinäyttelijä ja voisin auttaa sua alkuun. Käy seuraa mun instaa pinjaolivia1 niin voin antaa vinkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Mä oon lapsinäyttelijä ja voisin auttaa sua alkuun. Käy seuraa mun instaa pinjaolivia1 niin voin antaa vinkkejä

        Mä oon 11 vuotias tyttö joka haluis lapsi näyttelijäksi. Oiskohan täällä jotain lapsi näyttelijää joka vois auttaa/antaa vinkkejä miten pääsis näyttelemään johonkin.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 11 vuotias tyttö joka haluis lapsi näyttelijäksi. Oiskohan täällä jotain lapsi näyttelijää joka vois auttaa/antaa vinkkejä miten pääsis näyttelemään johonkin.😊

        Mä voin auttaa! Käy seuraa igs pinjaolivia1 nii voidaan jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin auttaa! Käy seuraa igs pinjaolivia1 nii voidaan jutella

        Okei, käyn seuraa sua. Ja kiitos😊


    • Anonyymi

      Moi olen poika joka haluaa lapsi näuttelijäksi

    • Anonyymi

      Olen hakemassa lapsinäyttelijäksi,yhteen elokuvaan

      • Anonyymi

        Mikä sen nimi on?


    • Anonyymi

      Hei olen 10 v minulla ei ole kokemusta mutta haluaisi yrittää ja jos se ei onnistuisi voisin yrittää ääni näyttelijäksi koska ystävieni mukaan olen hyvä ja vaikka se ei onnistuisi niin ainakin olisin yrittänyt

    • Anonyymi

      Itekki oon 11v tyttö joka harrastaa teatteria ja haluisin kovasti johonki leffaa tai sarjaa. Oikeestaan ylipäätään olla lapsinäyttelijä

    • Anonyymi

      Hei minä haluaisin musikaalin tai näytelmän muta en tiedä miten pääse

    • Anonyymi

      Minä haluan alkaa tekemään pokea!

    • Anonyymi

      Olen aina unelmoinut näytelemisestä en ole käynyt tieterissa mutta harjotelen melkeen joka päivä muuten vaan erilaisia tunteita ja olen luova ja olen 11v

    • Anonyymi

      Mä haluisin kans näyttelemään! Salkkareihin pääsy olis unelma, mut sinne tuskin pääsisin😅

      • Anonyymi

        Miksi haluat näyttelemään typerään saippuasarjaan?


    • Anonyymi

      Mä oon 11v tyttö.Olen aina halunnut näytellä ja olen valmis tekemään töitä sen eteen. Minun inspiraation lähde on Millie Poppy Braw. Haluan aloittaa näyttelemisen nuorena ja olla jossain sarjassa,koska tykkään harjoitella paljon repliikki en lukemista.Teen sarjojen ja elokuvien eteen mitä tahansa jos oisin edes jossain sarjassa tai elokuvassa.Leikkaisin hiukset satuttaisin itseäni kohtuullisesti tai mitä vaan.Haluaisin näytellä todella paljon jossain elokuvassa tai sarjassa.

    • Anonyymi

      Mä haluun päästä näyttämään sitä elokuviin!

    • Anonyymi

      Heippa! Mulla ja mun kaverilla ois meneillään agenttileffa että jos joku olisi kiinnostunut… ollaan siis 13v ja haluittais 2-osaan ehkä kaksi lasta mut ykkösessä ei oikein oo mut nii ihan muuten vaan

    • Anonyymi

      Oon itsekin 11v ja oon pitkään haaveillut elokuvaan näyttelijäksi mut en tiedä miten mä pääsisin sellaiseen XD :3

    • Anonyymi

      Hei! Itse haluaisin lapsi näyttelijäksi, mutta minulla ei ole mitään kokemusta enkä tiedä miten niihin pääsisi. Näytteleminen on minun unelmani!

    • Anonyymi

      Mäki haluisin lapsinäytteliäks, mut en tiiä miten pääsisin! Tutut sanoi että oon hyvä näyttelemään vaikka en oo käyny mitään teatterijuttua! Haluisin kyllä mennä teatterikouluu mut ei mun vanhemmat päästä mua

    • Anonyymi

      Mäkin haluasin päästä näytteleemään mulla ei toki oo mitään näyttely taustoja mut ois unelma päästä näyttelemään edes kuvausten taustalle, oon syntyny 2011!

    • Anonyymi

      Oon ite kohta 11v poika Tampereelta ja toiminta tai fantasia elokuviin näyttelijäks ois best vaikka tuntematon sotilas jos uusii on tulossa👌

    • Anonyymi

      Hah. Jäit kiinni. Ei 11v tyttö kirjoita tuolla tavalla. Olet n 15v poika joka keksii tänne "hauskoja" aloituksia.

      • Anonyymi

        Joku vanha ukko näitä tekee..


    • Anonyymi

      Esitä kuollutta elävänä vaan niin kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Mä esitän mun pimppulia!!


    • Anonyymi

      Voin kuvata sua ilman vaatteita 😊

    • Anonyymi

      Mullakin on unelmana näytteleminen! jos joskus pääsen johonkin näyttelemään niin en oikeesti tarvii enää mitään muuta!Ihan sama onko ääninäyttelyä, tai sitten ihan "oikeata" näyttelyä, niin kaikki kelpais.

    • Anonyymi

      Mäkin unelmoin siitä ( sen takia oon täällä)

      • Anonyymi

        Näytä persettä!!


    • Anonyymi

      Tietäisinpä

    • Anonyymi

      Aikuisviihteen sarjaan pääset heti, jos omaat jäntevät tissit.

      • Anonyymi

        Tuutko tarkastaa mun tissit?


    • Anonyymi

      Kuka kuvaisi mun sitä?

    • Anonyymi

      Kuka ottaisi poskeen?

      • Anonyymi

        Mä otan!!!!!?


    • Anonyymi

      Oon 10 ja oon näytelly lyhytelokuvassa mut se ei oo vielkää tullu

    • Anonyymi

      Hei olen 12v tyttö joka haluaisi näytteliäksi sarjaan/elokuvaan mutta en tiedä miten pääsen näyttelemään minnekkään

    • Anonyymi

      Hei olen 10v tyttö haluaisin niin kovasti olla näyttelijä se on mun suurin unelma mutta täytyy kunnolla tottua muille esiintymään miten minä voisin saada jonkun ison roolin?

    • Anonyymi

      Moi minä ja mun kaveri haluttaisiin jonkin laiseen ratsastus elokuvaan/sarjaan, olemme molemmat
      ratsastettu yli kaksi vuotta ja haluttaisiin päästä näyttelemään, olemme 10-vuotiaita.Olemme jo pitkään haaveilleet päästä elokuvaan tai sarjaan näyttelemään,meillä on myös jo hyviä ehdotuksia elokuvan juoneen liittyvää.

    • Anonyymi

      Hei oon aina halunnut näyttelijäksi mutta mulla ei oo kokemusta ja muutan nyt Helsinkiin toivon että pääsen näyttelemään

    • Anonyymi

      Oon 11v haluisin kovasti olla näyttelijä❤️❤️❤️👍👍🥺🥺🥺

    • Anonyymi

      Minä olen jo näyttelijä.

    • Anonyymi

      Moi oon 13v ja oon jo täs pienestä asti halunnu näyttelijäksi. En oo koskaan harrastanu teatteria tai mitään kun perhe ei niin rikas, mutta kotona olen itse harjoitellut mitä nyt kotona voi. Haluisin kovasti näyttelijäksi mut en tiiä miten ku ei mul ees oo näyttely taustaa. Enkä tiedä miten alottaa.

    • Anonyymi

      Kuka tulee mun kotivideoon?

      • Anonyymi

        Millaiseen?


    • Anonyymi

      Olis parasta päästä näyttelee johonkin saman tapaseen kun Harry Potter tai ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja oon 11.v tyttö

      • Anonyymi

        Mä voin näyttää sulle ihmeotuksen!!


    • miten saitte luvan vanehmmilta/uskalsitte kysyä että saisitte näyttellä...
      mua pelottaa kertoa vanhemmille koska jos ne ei anna lupaa niin se pelottaa.
      (oon 12 vuotias)

    • Anonyymi

      Moi olen 10 v tyttö haluisin olla kuin millie bobby brown onko mitään missä vois näytellä

    • Anonyymi

      Haluaisin näytellä en ole harrastanut mitään mutta voinkohab päästä näytteliäksi? Olen 9-14 vuotias tyttö

    • Anonyymi

      Moikka mikö ois hyvä ja turvallinen sivusto millä yrittää ääninöyttelemään

    • Anonyymi

      Oon ite 10v haluaisin ollaa lapsinäytteliä

    • Anonyymi

      Terve

    • Anonyymi

      Hei olen 12v tyttö joka asuu oulussa täytän 21.12.22 13 mietin kuinka pääsisin jonnekkin sarjaan tai elokuvaan? Olen ollut mukana kaikki synneissä ja tehnyt paljon teatteria elämän aikanani harrastan parhaillaan myös teatteria. Jos sinulla on tietoa minne otettaisiin niin ilmoitathan minulle

    • Anonyymi

      Haluaisin näytellä leffoissa mutta en tiedä miten pääsen lapsinäytteliäksi?
      Olen 10v

    • Anonyymi

      En

    • Anonyymi

      itekki oon halunnut näyttelemään jo todella monta vuotta

    • Anonyymi

      Sama täällä otin sen tänään puheeksikin

    • Anonyymi

      Hei, olen 10 v. tyttö joka haki juuri äsken näytelmään. Toivon tukea ja onnea kaikilta. Toivon, että vain suunnilleen 20 henkilöä hakee siihen näytelmään. 10 pääsisi koe-esiintymään ja 5 pääsisi sieltä käsin näyttelemään. Hakemuksesta tuli kuitenkin hyvä ja toivon, että saan osan näytelmästä. Vaikka päästäni siihen on vahva, pyydän kuitenkin tukea kaikilta.

    • Anonyymi

      Olen 12voutias tyttö mukaan salkkarihin olisi niin unelma jos pääse kun hakijan jonskin

    • Anonyymi

      Oon 12votias tyttö halusin salkkarihin kun olisi unelma jos pääse koska oon ulemunu jo kauhan et pääsen mut kun en ole koskaan vastanut mulle kun en ole uskaltanut lataa viestiä vaikka halusin niin kovin päästä siis voiteli kun on unelma

    • Anonyymi

      Moi olen 13v ja en harrasta näytelmää mutta haluaisin näytellä josaain sarjassa. Mutta miten pääsen edes koeesintymään HELPPP SOS

    • Anonyymi

      Olen kohta 10v ja oon halunnut lapsinaytteliäksi jo 7vuotiaasta mun intohimo lähti liikkeelle stranger thingsistä kertokaa pls vinkkejä

    • Anonyymi

      Oisko mitään neuvoja miten pääsisin lapsinäytteliäks ku oon tosi hyvä esittää:)

    • Anonyymi

      Valitettavasti mäkään en tiedä .Mun suurin unelma on päästä lapsinäyttelijäksi

    • Anonyymi

      Moi oon 9v poika oon halunnu 1 vuoden aikana näyttelijä rooliin oon Oulusta kotoisin

    • Anonyymi

      Olen onni 9.v haluaisin johonkin elokuvaan tai sarjaan

    • Anonyymi

      Olen onni 9.v kirjoitin äsken viestin jonka lähetin en ole ikinä ollut elokuvassa tai sarjassa tai ääni näyttelijä niin olisiko tilaisuus

    • Anonyymi

      Olen onni 9.v haluaisin eniten jurassic World elokuvaan mutta mikä vaan sopii

    • Anonyymi

      Mäkin haluaisin lapsi näytteliäksi jurassic World elokuvaan

    • Anonyymi

      moi olen 10.v tyttö ollut kolmessa eri teatterissa esiintynyt teatterissa tanssiha ja muuta ja on sivu nimeltä backstage kannattaa katsoa sieltä mutta äppi maksaa mutta muuta en tiädä tietääkö kukaan muu täällä?

    • Anonyymi

      Voin samaistua haen aina elokuviin lapsi näytteliäksi mutta aina tyrmätään minäkin olen 11v tyttö mutta tänään taas haen yhteen elokuvaan näyttelemään mutta uskon vahvasti että en tule pääsemään kun näyttely taistaa ei niin paljoa ole mutta kamera taustaa on tosi paljon. Hyvä että kerrot huolistasi niin ei tarvi ajatella että on ainoa joka kamppailee samojen ajatusten kanssa.

    • Anonyymi

      Kannattaa seurata netistä ja pyytää esim vanhemmilta neuvoo jos ei esim ig: tä voi käyttää😊

    • Anonyymi

      Moikka!! Tuota mun unelma on ollut aina ollut oikea näyttelijä elokuvissa/sarjoissa kokemusta on oon ollut 5 kertaa pääesiintyjä näytelmissä 2 kertaa konsertissa ja joo. Onko mitään niiku ehdotusta näytelmä kouluun tai edes näytelmään??? Mut ehdottomasti osaan englantia kaikki käy mulle!! Ja unelma on näyttelijä/laulaja!! T: 9v tyttö

    • Anonyymi

      Minä olen harrastanut sirkusta esiintyvässä ryhmässä 6 vuotta ja olen oppinut sieltä näyttely taitoja vaikka kuinka paljon ja haluaisin kovasti näyttelemään elokuvaan ♥️

    • Anonyymi

      Voin samaistua teihin kaikkiin . Olen harrastanut näyttelemistä kohta vasta puoli vuotta mutta silti minun unelmani on päästä näyttelemään johonkin elokuvaa tai sarjaan

    • Anonyymi

      Mä oon 12-vuotias tyttö ja oon näytelly parissa elokuvassa ja useissa mainoksissa. Mä oon löytäny niit keikkoi ja roolei helsinki casting paikasta ja filmityöt paikasta. Mä oon harrastanu kohta 7 vuotta teatterikoulua ja mä vaan rakastan näyttelemistä. Aion hakea isompana teatterikorkeakouluun. Mun unelma olis päästä hollywoodiin!

    • Siis mä oon 13 ja mäki haluaisin olla lapsinäyttelijä, mut en oikein pysty auttamaan, sillä itelläni ei tunnu olevan mitään mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Mä oon vasta yhdeksän mut haluaisin olla näyttelijä

      • Anonyymi

        Mäkin olen yhdeksän mut mulla ei ole mitään kokemusta haluaisin kuitenkin päästä näyttelijäksi


    • Anonyymi

      Voi! Tiedän tunteen! Oon tyttö joka on aina halunnu näyttelijäks! Oon aina nyt 3 VUODEN ajan kysyny äidiltä että voinko näytellä? Mutta ei ei ei ja ei joten voisko joku kertoo missä ois joku näytelmä kerho tai koulu pliis🙏 saan aina pääroolit näytelmissä koulussa ei siis mitään kokemusta näyttelemisestä mutta voin ITE sanoo et oon AIKA hyvä... 👋👋👋

    • Anonyymi

      Moi!
      Mie oon 11vuotta.Harrastan näytelmä kerhoa(1,5vuotta),vähän jalkapalloa ja oon hyvä leipomisessa ja matikassa.Oon ollut kesäteatterissa.Mun isoin unelma olisi päästä näyttelemään johonkin elokuvaan.En tarvis todellakaan edes palkkaa riittäisi että saisin näytellä.Jos joku näihin asioihin vaikutusvaltainen näkee tän viestin toivon että se auttaa mua mun "uralla".

    • Anonyymi

      Ja oon siis tyttö ja asun pikku paikkakunnalla että täältä ei ihan helposti pääse vaikka Helsinkiin.😑

    • Anonyymi

      Olen 10v. Tyttö, joka haluis näytellä vaikka tulevassa Ella ja kaverit elokuvassa. Mutta mua pelottaa, että en ois hyvä näytteliä ja et mut poitkittais pois sieltä

    • Anonyymi

      Jos oot epävarma ÄLÄ hae vielä mutta jos saat varmuuden hae sitten!

    • Anonyymi

      Ja siis ei ne ketään pois potki ne vaan ajattelee että sovit jonnekin muualle paremmin.Mut jos päätät hakea niin tsemppiä.(oot mun vasta kilpailija).Mut kenen rooliin haet voitais meinaan olla kamui

    • Anonyymi

      Oon 10v tyttö ja oon harrastanut näyttelyä 6 vuotiaasta saakka ja oon täällä lukenut näitä viestejä niin pääseekö jonnekin niihin juttuihin jossa kerrotaan jos ois elokuvaan tarvittavia henkilöitä niin siis voiko sinne kirjautua myös tämmönen 10 vuotias tyttö ja maksaako se kirjautuminen

    • Anonyymi

      Minä haluaisin näyttelijäksi Mutta en ole vielä päässyt kaska en tiedä miten

    • Anonyymi

      Oon jo pienestä halunnut lapsi näyttelijäksi. Se on ollut aina mun unelma. Osaan todella hyvin omistautua ja nauttia esiintymisestä. Rakastan näyttelyä. En ole löytänyt mistään mitään paikkaa missä näytellä. Oon näytellyt vain jossain koulu näytelmissä mutta mua kehutaan tosi paljon❤️😆

    • Anonyymi

      Moi,
      Olen 10v ja haluaisin myös johonkin elokuvaan/ sarjaan. En ole harrastanut teatteria mutta minun unelmani on päästä sarjaan. Tiedättekö että PITÄÄKÖ mennä teatteri kouluun?

    • Anonyymi

      Miten voi päästä lapsinäyttelijäksi oon 13- vuotias ja haluisin ylen erityisiin

    • Anonyymi

      Moi! Oon 9 vuotias tyttö mikkelistä ! Oon kolmatta vuotta näytelmä kerhossa vanhalla sotkulla! Kun yhessä elokuvassa jonka nimi oli Isa+ Bea mä innostuin hirveesti kun siinä oli mun niminen tyttö ja mun ikänen vielä! Mut miten musta voi tulla lapsi näytteliä edes yhteen elokuvaan😭Siis mä suostun lähtee ihan minne vaan jos tarvii ! Mä voin lähtee vaikka kiinaan saakka jos se on ainut tapa päästä elikuvaaaannn😭😭😭😭🥺

    • Anonyymi

      Hei! Olen 10v. Tyttö joka haluais näytellä netflix elokuvassa olen unelmoinut siitä tosi kauan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe