Bodaus elämäntapani

Bodaus on elämäni

No mä mä bodaan, juttelen niitä näitä, bodaan taas, kotona harjottelen poseeraamista, no okei, joskus otan oluen tai ehkä muutaman. No näin mä teen, mitenkä muut?

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRRRRavintolassa!!!

      Käyn Mäkissä ja pizzalla. Juon olutta aivan helvetisti. Yritän saada painon alle 120 kg:n, mutta vaikeeta on. Ostin uudet kalsarit.

      • Bodaajaykä

        On joku harhaluulo ettei bodaaja voisi käydä Mäkissä, Hesellä, pizzalla, kebabilla tai ravintoloissa. Vain kisoihin valmistautuvilla kehonrakentajilla on tarkkaa mitä syövät, meillä isoilla, lihaksikkailla bodausta harrastavilla ei ole mitään haittaa vaikka harrastamme noita edellisiä sen mitä taviksetkin. Lihas kasvaa ihan roskaruuallakin, kunhan se sisältää tarpeeksi proteiinia, hiilihydraatteja ja rasvoja, kuten roskaruoka sisältää. Vitamiinit saa sitten purkista, jos salaattia ei tarpeeksi kebabin välistä löydy. Lihas kasvaa treenatessa ainakin yhtä hyvin kuin ruokahifisteillä. Itse syön useimpina päivinä viikossa edellämainittuja ja dokaan perjanatina ja lauantaina. Silti lihasmassa ja tulokset kasvaa kohisten. Idea on siinä että kuluttaa punttisalilla ja aerobisella treenillä kaloreita sen verran ettei pullahda. Saatu kalorimäärä siis kulutetaan punttiksella, siis se mikä ei mene lihaskasvuun.
        Jopa maailman ammattihuipuissa on näitä roskaruokadiggareita jotka syövät peruskaudella ranskalaista perunaa, mäkkejä ym. ja silti kisoissa ovat todella isoja mutta tiukkoja. Tavallinen sohvaperuna venyy roskaruuasta possuksi mutta kunnolla treenaava atleetti kuluttaa kalorit ja käyttää niitä ison bodatun kehon rakentamiseen. Hifistelevät amatöörit voivat pipertää salaattia ja rasvatonta kananrintafilettä ja seitä, eivätkä kuitenkaan koskaan pääse kisakuntoon, jossa ainoastaan tuosta hifistelystä olisi apua. Sen sijaan minä syön tavallista ruokaa roskaruokaa ja kasvatan isommat lihakset ja voimaa enemmän kuin nämä itsensäkiduttajat.


    • Kaukomies

      Lopetin lukemisen kohtaan "kasvaa treenatessa".
      Taidat olla melkoinen kynis.

      • turboturpo

        Luulen että kaveri on juuri näitä epäterveen kehonkuvan omaavia.
        Kun he katsovat itseään peilistä näkevät suuren adoniksen, mutta todellisuudessa ovat ihra porsaita. Sitten kävellään meloonit kainaloissa 5 paitaa päällekkäin pitkin kylänraittia eikä ymmärretä kun porukat nauraa.
        Jos rasvaprosentti on yli 30 niin ei sitä hauista mittaamalla saa oikeata kuvaa lihasmassasta.


    • Treenikannattaa

      Mä bodaan. Olen bodannut liki 30 vuotta, natuna. Nuorena ei tullut lihaa ei läskiä. Iän myötä alkoi lihaa ja läskiä tarttumaan. Natuna ei voi oikein pelkkää lihaa kehittää. Natuan kyllä kasvaa isoksi ja läskiksi, se on koettu, mutta ei mitään järkeä. Isosta kun sitten kiristät niin katoaa lihaksetkin kun ei roinaa. Olen jo 15-20 vuotta olltu suunnilleen saman painoinen. Pidän sopivaa kokoa ja rasvaprosenttia yllä. Huomattavasti normi kadunjamppaa voimakkaampi/lihaksikkaampi sporttinen olemus, Sixpack ei ole koskaan näyttävästi näkynytkään ellei sitten lapsena joskus, vatsat kyllä erottuu kun jännittää. Joku tyhmempi roinari voi katsoa että hitto mikä kynis. Tosi harva roinari kyllä, koska suurin osa roinareista katsoo että olisipa minustakin natuna oloon, tuollainen sporttisennäköinen sopivankokoinen ja naiset tykkää. Mutta liian myöhäistä kun nuorena aloitti roinaamaan tietämättä paskaakaan koko hommasta ja nyt metabolia ja hormonit päin helvettiä eivätkä siitä enää palaudu koskaan normaaliksi joten roinaamista on sitten jatkettava viimeiseen salipäivään asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe