Unelmavävyt!!

Leenu

Mitä mieltä kesäillan uudesta housebändistä Unelmavävyistä!

Mielestäni UV:t on todella monipuolinen ja karismaattinen bändi,mitä nyt olen ohjelmaa seurannut ja keikoilla käynyt! Pekka saa uskomattomalla lauluäänellään tytön kuin tytön jalat tutisemaan ja kylmiä väreitä kiipeämään pitkin selkää!

UV:t mielestäni ovat loistavia esiintyjiä ja muusikoita! Odotan innolla seuraavaa kesäillanvalssia!

Toivottavasti saan myös teiltä muilta mielipiteitä!

"Bändi josta tullaan kuulemaan vielä...ja paljon!!"

54

7894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka Karuna

      Eikö oikein keikkaa pukkaa kun pitää laittaa itse mainoksia?

      • Punahilkka

        Hei Pekka Karuna,

        Käy katsomassa osoitteessa www.unelmavavyt.tk
        ja sieltä keikkakalenteri.
        Sitä katsellessa ei varmaan ole pojilla keikoista
        pulaa!!
        Kenties suhun iski pieni kateuden poikanen?

        T. Punahilkka


    • Annu

      Kuka lienee Unelmavävyjen laulusolisti!Aivan upea ääni!

      • Amanda

        Enimmäkseen bändissä laulaa Pekka Nebelung!
        Sulattaa sydämen kuin sydämen olemuksellaan! ;)


      • Kikka
        Amanda kirjoitti:

        Enimmäkseen bändissä laulaa Pekka Nebelung!
        Sulattaa sydämen kuin sydämen olemuksellaan! ;)

        Juu niin sulattaa taas... vastaavia pullamössö artisteja mahtuu kolmetoista tusinaan.
        Kyllä laulajasssa on oltava karismaa. Ilmeisesti ,ette edes tiedä mitä karisma tarkoittaa. Se ei tarkoita vain koreaa ulkonäköä.


    • Pimu !

      Taas yksi samasta muotista valettu tanssiorkesteri... Tuppaa ulos silmistä ja korvista jo moiset. Persoonallisuutta niistä on ainakin ihan turha hakea.
      Niinkuin eräs muusikko totesi... Kyllä turakaiset ovat sairasta sakkia, kun tuollaiset jyllää.

    • Tiinu

      Kuka täällä kehtaa kehua moista bändiä??
      (ai nii, bändiläiset itse=)
      Katoin kans Kesäillan valssia ja loksahti oikee suu auki ku Nebelung alotti hoilaamisen! AIVAN HIRVEÄÄ! kuunneltavaa.Äijällä ei oo yhtään lauluääntä. Yritti jotain tangookin vetää ja HUH HUH!Ne varmaan voitti sen bändi-kilpailun sen torven soiton takia.
      Juu, en kyl menis ikinä niitten keikal.Ne ei oo ikinä kuullukaa sanaa:karisma.
      Ja miettikää et Nebelug on ollu tangomarkkinoillaki!?..niin tai no mikäs ihme se nyt on, kun nykyään tangoissa pääsee jatkoon kaikki ketkä EI osaa laulaa.(toista oli silloin 90-luvulla, kun valittiin oikeet "tango-äänet" jatkoon/voittajiksi)Menee varmaan konkkaan koht koko kilpailut(toivottavasti)!

      • Justiina

        Se olisi SUURI palvelus suomalaiselle musiikkielämälle, jos Tangomarkkinat loppuisivat.

        Tuosta bändistä voin sanoa vaan senverran ,että ei sävähdytä sitten tippaakaan ja se solisti vielä vähemmän.


      • Tarkennus

        Pekka Nebelung tai Nebelund ei ole ollut Tangomarkkinoilla.Pääsi Raisiossa 2003 jatkoon mutta putosi yleisöäänestyksessä Seinäjoelta.


      • Nipe
        Tarkennus kirjoitti:

        Pekka Nebelung tai Nebelund ei ole ollut Tangomarkkinoilla.Pääsi Raisiossa 2003 jatkoon mutta putosi yleisöäänestyksessä Seinäjoelta.

        Onhan Nebelung ollut Tangomarkkinoilla,Tangokisat alkaa just Raisiost.Ai sä meinaat et ne alkaa vast seinäjoelt,just joo.Kaikkihan ne sitä samaa kilpailuu on.Vai onx ne Raision kisat sun mielest jotkut uimakisat vai.


      • Tarkennus
        Nipe kirjoitti:

        Onhan Nebelung ollut Tangomarkkinoilla,Tangokisat alkaa just Raisiost.Ai sä meinaat et ne alkaa vast seinäjoelt,just joo.Kaikkihan ne sitä samaa kilpailuu on.Vai onx ne Raision kisat sun mielest jotkut uimakisat vai.

        Nipe että Seinäjoella vasta käydään se oikea Tangon taitureiden kisa.En ota kantaa Pekka Nebelungin esitykseen 2003 Raisiossa esityksellään Miksi mulle valheen,mutta Suomen kansa ,ikävä kyllä äänesti Pekan pois kovimmasta taistelusta.


      • Tarkennus
        Tarkennus kirjoitti:

        Pekka Nebelung tai Nebelund ei ole ollut Tangomarkkinoilla.Pääsi Raisiossa 2003 jatkoon mutta putosi yleisöäänestyksessä Seinäjoelta.

        Pekka Nebelung osallistui myös Raision finaalii 2002 esityksellä Tango Nocturne.


    • muusikko

      Jos haluaa menestyä turakaisten keskuudessa on muistettava kaksi sääntöä :
      1. Ole lipevä ja muista mielistellä.
      2. Muista hymyillä.

    • Tanssityttönen

      ...sanon minä!

    • sitruuna

      Mielestäni heillä on karismaa ja he ovat hauskoja sekä osaavat laulaa. Se riittää oikein hyvin. Vois arvostelijat itse yrittää parempaan, jos pystyvät.

    • Punahilkka

      Olen täysin samaa mieltä.
      Täyden kympin on pojat ansainneet!

      Ja täytyy todeta että Pekan IHANA katse vie jalat
      alta ja lämmittää pitkään!

      Tsemppiä vaan,haluan vielä kuulla teistä enemmän.

    • Tiina

      Aijai...tulipas pahaa tekstiä...
      Unelmavävyt on monipuolinen orkesteri, ne soittaa hyvin, laulaa hyvin, lavalla karisma on loistavaa, ne on nuoria, niillä kaikilla on loistava lauluääni (rumpalin laulua ei ole vielä kuultu), nii ja ne on hyvännäköisiä nuoria miehiä joilla on huumorintajua ja uskallusta yrittää jotain uutta ja monipuolista, ne ei ota paineita mistään...!!! Tässä keksis vaikka mitä mutta tila loppuu!!
      Tossa luin noi kaikki kommentit ja täytyypä sanoo että onpas ihmisillä erilaisia mielipiteitä asiasta.
      Noh, jokaisella on oikeus sanoo oma mielipiteensä olkoon se mikä tahansa.
      Hyvä että täällä on joitakin ihmisiä puolustamassa Unelmävävyjä.
      Ne jotka on jostain kumman syystä Unelmävävyjä vastaan nii tämä on teille:
      TOIVOTTAVASTI ETTE OLE SANONEET MIELIPIDETTÄNNE ENSIVAIKUTELMAN PERUSTEELLA, VAAN TEILLÄ ON TARPEEKSI NÄYTTÖÄ MINKÄ TAKANA SEISTÄ!!!
      JOS OOTTE MIELIPITEENNE SANONU KESÄILLANVALSSI OHJELMAN PERUSTEELLA...TOTA NOIN MÄ LUULEN ETTÄ ETTE OLE NÄHNEET HEITÄ LIVENÄ ESIM. JOLLAIN LAIVAKEIKALLA. MÄ LUULEN ETTÄ JOKAINEN MEISTÄ JÄNNITTÄÄ AIVAN VARMASTI JOTAIN SELLASTA KEIKKAA MIKÄ OTETAAN NAUHALLE JA NÄYTETÄÄN VIIKON KULUTTUA TELKKARISTA KUN TAAS KUKAAN EI JÄNNITÄ ESIM. LAIVAKEIKKAA MIKÄ EI OTETA NAUHALLE!!...JA NÄMÄ KAKSI KEIKKAA ON TÄYDELLISIÄ VASTAKOHTIA TOISILLEEN. JOS JÄNNITTÄÄ JOTAKIN KEIKKAA NIIN SE EI TOIVOTTAVASTI SUINKAAN TEE ORKESTERISTA HUONOMPAA MITÄ ALUKSI ON LUULLUT!! Tommonen keikka mikä otetaan nauhalle ja ajetaan telkkarista myöhemmin ulos nii siinä ei tuu esille se oikee orkesteri, siinä ei huomaa miten täysillä ne vetää, ei nää miten yleisö reagoi ja muuta. Kannattaa mennä kattomaan ja kuuntelemaan edes yks live keikka nii näät millanen se orkesteri on ihan oikeesti, miten se toimii ja mitä mieltä yleisö on!! Se jälkeen ku oot nähnyt keikan livenä... TERVETULOA sitten arvostelemaan ,mikäli olet vielä asiasta samaa mieltä!!!
      Jos mä vaan voisin ja kerkeisin nii mä olisin jokaisella Unelmavävyjen keikalla kannustamassa... tunnustan olevani fani isolla F:llä !!!!

      Unelmavävyt= "Bändi josta tullaan nyt ja tulevaisuudessa kuulemaan ja näkemään paljon"

      Sanokaa ihmeessä jos olen jossain asiassa väärässä!!!

      • Asta

        Olen nähnyt poikien esityksiä muuallakin kuin kesäillan valssissa ja ei eroa mitenkään siitä. Pekalla on ihan yhtä huono ääni ja sitä lavakarismaa ei näy missään.Kuinka kehtaa edes pyrkiä tv-lähetyksiin.


    • Nipsu

      Tusina tavaraa! Kyseisessä bändissä ei ole mitään mikä erottaisi heidät esim. Sykkeestä tai Taikakuusta tms.
      Samannäköisiä, samanlaisia lauluja , samanlaisella äänellä esittäviä bändejä jokaikinen noista. Kun ei nappaa niin ei nappaa.

      • Inkeri

        No entäs neljänsuora? Kuuluuko samaan kastiin? Niillä on vähän eri meininkin ja rohkeitakin biisi valintoja.


    • Pauliina

      Miksi ilkeiden ihmisten tarvitsee aina haukkua uusia yrittäjiä?
      Antakaa kaikkien kukkien kukkia!
      Unelmavävyilläkin on oma kuuliakuntansa ja lisää tulee!
      Unelmavävyt ovat taitavia muusikoita, nuoria miehiä, joilla on vielä pitkä taival edessä.
      Toivotan pojille tsemppiä ja iloisia keikkoja!

    • Hantta

      Kylläpäs nyt on Unelmavävyjä kohtaan tullut kritiikkiä!! Tosin uusi bändi on uusi bändi ja kun ei olla vielä tultu "sinuiksi" tämän uuden bändin kanssa ja eikä oikeen vielä tiedetä edes mitä haukkuu niin kai se on ymmärrettävää!!

      Mielestäni Unelmavävyillä on karismaa, te jotka ette ole keikoilla käynyt (ja ilmeisesti teitä on paljon)niin se mitä näette kesäillanvalssi ohjelman myötä ei ole koko totuus...kyseinen nauhoitus ilta sisältää paljon muutakin! ja nimenomaan niinkuin tiinakin jo sanoi, eiköhän meitä kaikkia jännittäisi jos joutuisi lavalle nousemaan ja kyseinen keikka vielä nauhoitettaisiin...vai ootteko eri mieltä?

      Minä kuuntelen mielelläni Unelmavävyjen (ja olen ollut keikoilla:..) moniäänistä laulua ja trumpetin(?) soittoa tai siis oikeastaan koko kokonaisuutta! ja niinkuin tiina tuossa edellä sanoi, käykää keikalla ja tulkaa sitten haukkumaan! OK?

      Tätä lisää!...oikein hyvää jatkoa pojille, vielä me nähdään!!

      Ja tiinalle! Olet NIIIN oikeassa...! hyvää kesän jatkoa sulle (mikäli se kohta jo alkaisi...=)

    • A.M

      Makuasioista ei tunnetusti kannata kiistellä.Yksi tykkää yhdestä ja toinen ei siedä just sitä.Minä olen pari kertaa katsonut kesäillan valssin ja tykkäsin etenkin Pekan laulusta.(Tosin juontojen ajaksi laitan äänen pois kun en voi sietää Tammista.)On sitten yhtyeitä joista en tykkää kuten FBIbeat ja Neljänsuora kun taas joku muu tuntuu tykkäävän että silleen...ne makuasiat.

    • katja

      Mä olen harvoin Tiinan kanssa samaa mieltä mutta nyt pitää sanoa että se on todella oikeassa!!!!
      Miten joku voi haukkua/kehua jotain josta ei tiedä paljon mitään!!!! Itse olen henkeen ja vereen UV:veitten puolella ja pidän todella paljon bändin jätkistä! Mä kunnioitan jokaista bändin jäsentä!
      JOKAINEN ON RAATANU BÄNDIN ETEEN TODELLA PALJON!!!
      HUOM!!! Unelmavävyt on alottanu melkeimpä tyhjästä ja Ne on päässy jo näin pitkälle!! Mä pystyn sanomaan aivan rehellisesti et mä voisin vaik kumartaa näitten jätkien edessä koska ne raivaa oman tiensä huipulle!!!
      Jätkät jos luette tän nii ootte todella mahtavia!!
      Te pääsette todella pitkälle vielä!!!
      Jokaisen artistin ja bändin tielle sattuu "alamäkiä" ja paskaa kritiikkiä, tiedän että te pärjäätte tosi pitkälle!
      Esimerkiks vois sanoo Antti Tuiskusta jutun.
      Antti ei lannistunu vaikka sitä heiteltiin pulloilla Kaivarin kesäkonsertissa! Se jatkaa vielä keikkailuu!!!

      Yhdyn siis muihin UV faneihin.... te pääsette jätkät viel tosi pitkälle!!! Jokainen teistä on todella lahjakkaita ja mahtavia persoonia!!! Vähän kornii mut olen ylpeä kun olen UV fani ja oon saanu nähdä teidät keikoille jo niin mont kertaa.... =)

      • läheltä paljon nähnyt

        Aivan ! "kehua jotain josta ei tiedä paljon mitään" Miten hyvin tunnet pekan taustan ? Voin kertoa,että kun tämä"MAHTAVA"persoona asui pääkaupunki seudulla niin hän oli kaikkea muuta kun mahtava :( Miten KUKAAN isä voi HYLÄTÄ alle koulu ikäiset lapset VAIN sen takia,että voisi tehdä ns."LAULU URAA" ?? Pekalta se näytti onnistuvan oikein hyvin !! Joten ei kannata kumartaa sinne päin. :(


      • Ella

        RAATANU???
        Sori nyt vaan ja sulla ikää oli?? ku raatamisesta tollanen käsitys! Ne on ne suhteet, parisuhteet jne..!!!


    • JohannaTKU

      Ensinnäkin, jokaisella on omat mieltymyksensä sekä musiikkiin että yhtyeen jäseniin. Tässä viisi miehenalkua jotka sekä osaavat soittaa, esiintyä ja ovatpa vielä todella rentoja tyyppejä pilke silmäkulmassa! Todellisia "unelmavävyjä"! kelpais mullekin.. =)) Itse olen poikien keikoilla käynyt ja homma pelaa erittäin hyvin! Kateellisia Suomen maassa riittää mutta antakaa ihmisten tykätä kenestä tykkäävät.

      • Heidi

        juu, tietysti se on kateutta jos ei tykkää jostain bändistä tai artistista. Kyllä taitaa sitten minunkin elämäni olla tosi vaikeaa, kun olen kateellinen niin monille tyypeille, sillä en pidä esim. Paula Koivuniemestä, Jari Sillanpäästä, Janne Tulkista, Unelmavävyistä, Meiju Suvaksesta, Mikko Kilkkisestä ja Kikasta.


      • Aino

        Mielipiteitä saa olla. Siksi on väärin, että heti, kun täällä kritisoidaan jotakin yhtyettä, kritiikin esittäjän väitetään olevan kateellinen yms. Helkkari, jos mä en tykkää Pekka Nebelungin äänestä, niin kai mä saan sen täällä sanoa kun mielipidettä kysytään!


      • Sitruuna
        Heidi kirjoitti:

        juu, tietysti se on kateutta jos ei tykkää jostain bändistä tai artistista. Kyllä taitaa sitten minunkin elämäni olla tosi vaikeaa, kun olen kateellinen niin monille tyypeille, sillä en pidä esim. Paula Koivuniemestä, Jari Sillanpäästä, Janne Tulkista, Unelmavävyistä, Meiju Suvaksesta, Mikko Kilkkisestä ja Kikasta.

        Jari Sillanpäällä ja Janne Tulkilla on tosi hyvät äänet! He ovat mahtavia!!


      • annu

        Ei sillä ole kateuden kanssa mitään tekemistä jos ei jostain tykkää!Herranjestas jokaisella vaan nyt sattuu olemaan oma mielipide ja siksi tällainen keskustelu on typerää.


      • Tojo
        Sitruuna kirjoitti:

        Jari Sillanpäällä ja Janne Tulkilla on tosi hyvät äänet! He ovat mahtavia!!

        Niin Tulkilla ja Sillanpäällä OLI!! joskus hyvät äänet mutta ei tosiaan enää. Et voi olla niin yksinkertanen ettet oo huomannu niitten äänien huonontuneen ja PALJON!Nykyään molemmat vaan määkii laulaessaan.Varsinki Tulkki.


    • Kalle

      Pekka Nebelung on aivan täynnä itseään, turha äijä.

      • N.J.

        En tiedä millaset kokemukset sulla on Pekasta kun sä pystyt tollasta sanomaan. Oletko kenties koskaan edes tavannut kyseistä henkilöä? Jos olet tavannut ja olet yhäkin sitä mieltä että Pekka on turha jätkä, niin minä vaikenen ja annan sinun olla sitä mieltä. Itse olen kuitenkin melko rankasti eri mieltä.


      • nina

        Pekka Nebelung on todellakin turha jätkä ja todellakin niin täynnä itteään ku voi olla! Olen tavannut kyseisen henkilön, joten kokemusta on. Mun äiti ei ainakaan ottais vävykseen tollasta mistään hinnasta!


    • rinsessa

      ,vaan on hyvä kakkonen,mutta lissä vauhtia Suomen kuivalle bändilinjalle.

    • Lellu

      Smork semifinaalin Hankasalmella sekä loppukilpailun ylläksellä kuuntelemassa käyneenä voin todeta että Ismo Pentikäinen ja Pelipojat on paljon parempi,meininkiä enemmän ja tanssittavampi!
      Ja nyt tv:stäkin katseltuna Pleikkarit ois ollu se jolle voitto olisi kuulunu.
      Mut kukin on makuasioissa tietty oikeessa...

    • jorris

      aivan selvästi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 881

        TIMO GRANDELLIN ORKESTERI JA SOLISTEINA OLISI MONIA TÄHTIÄ,TÄÅ KEIKKAILISI JOPA KYMENLAAKSOSSA


    • seuraaja

      no huh huh!
      smorkissa ei ole kisannut kunnon bändejä enää moneen vuoteen, kun on huomattu, että kisalla ei ole mitään merkitystä, muutama tv-keikka ja sen jälkeen unholaan.Näkeehän sen tämän vuoden tasosta,kaikenmaailman kyläpelimannit pääsee finaliin!

      • Aino

        Kyllä SMORK:issa on kisannut hyv(i)ä yhtye(itä). Vuoden 02-voittaja Varjokuva, joka ei tosin telkkarissa ole liiemmin ollut(ikävä kyllä).


      • Heidi
        Aino kirjoitti:

        Kyllä SMORK:issa on kisannut hyv(i)ä yhtye(itä). Vuoden 02-voittaja Varjokuva, joka ei tosin telkkarissa ole liiemmin ollut(ikävä kyllä).

        Turha haukkua Smork-finalisteja,3:n kärki oli tasokas!Mäkin tykkäsin toiseksi tulleista eniten!
        Onneksi niitä näkee ympäri maata keikoilla!


      • humppaveikko
        Aino kirjoitti:

        Kyllä SMORK:issa on kisannut hyv(i)ä yhtye(itä). Vuoden 02-voittaja Varjokuva, joka ei tosin telkkarissa ole liiemmin ollut(ikävä kyllä).

        Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että tansseissa soitetaan tanssimusiikkia, eikö? Montakos edellä mainitun kaltaista musiikkiesitystä olette kuulleet Unelmavävyiltä? 1 valssi ja yksi humppa on tullut ja loput olleet jonninjoutavaa hytkytystä. Taikakuu on hyvä esimerkki orkesterista joka soittaa TANSSIMUSIIKKIA


      • jep!
        humppaveikko kirjoitti:

        Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että tansseissa soitetaan tanssimusiikkia, eikö? Montakos edellä mainitun kaltaista musiikkiesitystä olette kuulleet Unelmavävyiltä? 1 valssi ja yksi humppa on tullut ja loput olleet jonninjoutavaa hytkytystä. Taikakuu on hyvä esimerkki orkesterista joka soittaa TANSSIMUSIIKKIA

        Jivefox, hidas valssi, valssi, tango, humppa, beat, slow beat, cha cha, jive, foxtrot, slowfox..

        Tässä esimerkkejä tanssilajeista joita UV:t ovat soittaneet kesäillanvalssissa...


      • ameba

        Niinhän toi vähän menee; mitä enempi lattarirytmejä ja puhaltimia bändissä sitä helpommin saa Metsiksen sympatiat, "lisää vain vesi" ja siinä se on.


      • Keijo
        ameba kirjoitti:

        Niinhän toi vähän menee; mitä enempi lattarirytmejä ja puhaltimia bändissä sitä helpommin saa Metsiksen sympatiat, "lisää vain vesi" ja siinä se on.

        Puhaltimethan sen Smork kisan ratkaisi vävyille,Pelipojat kokonaisuutena huomattavasti monipuolisempia!
        Mut katteleehan ton Kesäillan valssin kun on aina muitakin esiintyjiä!


      • ;;;
        Keijo kirjoitti:

        Puhaltimethan sen Smork kisan ratkaisi vävyille,Pelipojat kokonaisuutena huomattavasti monipuolisempia!
        Mut katteleehan ton Kesäillan valssin kun on aina muitakin esiintyjiä!

        Jos se voitto ratkesi puhaltimilla niin voisikohan niiden soittoa harjoitella jossain muualla kuin tv-ruudussa? En tiedä lukeeko päävävy tätä ikinä mutta ei tota bändiä ainakaan trumpetinsoiton varassa voi myydä, asia selvisi taas viime torstai-illan kuluessa.


    • Pieni

      Kai minäkin kannan korteni kekoon.. :)
      Minulla ei ole Unelmavävyistä muuta kuin positiivista sanottavaa. Muutaman kerran olen keikoilla käynyt ja lisää on toivottavasti tulossa.
      Pojat ovat mukavia ja osaavat laulaa mielestäni todella hyvin.
      Itse olen sitä mieltä, että pojista tullaan kuulemaan ja pitkään.

      • nanna

        Makuuasioista ei voi kiistellä,mutta musiikkitietoinen kyllä huomaa, että nämä kaverit osaa soittaa ja laulaa. Kaverukset ovat muutenkin kovin sympaattisen oloisia eikä näössäkään ole mitään vikaa.Esiintyminen on luontevaa..


    • täsmä

      Solisti ruikkii trumpetilla aika pahasti ollakseen jonkun kilpailun sillä voittanut ja kitaristin sormivibraatto vielä kamalampaa kuunnella kuin Mike Oldfieldin. Nämäkin kun saisi ojennukseen niin tuloksena olisi välittömästi miellyttävämpi kuuntelukokemus-ehkä jo tämän illan tv-ohjelmassa? Nätistihän pojilla on ikenet esissä telkkaruudussa mutta viime vuoden voittajaryhmä niin isolla marginaalilla parempi ettei kahta sanaa...

    • *|*

      Oli muuten pojilta taas aivan mahtava lähetys. Jatkakaahan samaan malliin!!
      Toivottavasti teistä kuullaan vielä jatkossakin ja pitkään!

      • ihaa

        Mistäköhän kohti lähetys oli MAHTAVA? Sen päivän kun näkis! Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia, hymyä huuleen!
        Kuvaajat voisivat miettiä pari kuvakulmaa uudelleen, alkaa näkymät käydä aika yksipuolisiksi!


      • mansikka
        ihaa kirjoitti:

        Mistäköhän kohti lähetys oli MAHTAVA? Sen päivän kun näkis! Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia, hymyä huuleen!
        Kuvaajat voisivat miettiä pari kuvakulmaa uudelleen, alkaa näkymät käydä aika yksipuolisiksi!

        mun mielestä ko. orkkaa ei todellakaan pidä arvostella pelkästään kesäillan valssien perusteella... niinkuin täällä jo onkin todettu! olen nähnyt bändin aika monesti ja nauttinut! tosi viihdettä tekevät pilke silmäkulmassa!


    • Nuottikorva

      Vietimme mieheni kanssa muutama vuosi sitten viikonlopun Härmän Kylpylässä, orkesterina oli Unelmavävyt. Siis sellaisella kiireellä soittivat kaikki kappaleet, että ihan kuin olisivat olleet urakkapalkalla ks keikalla. Ihan tuli tunne kuin olisivat pilailleet tanssiyleisön kustannuksella. Paljon pitää vielä keikkaa tehdä, että oppivat ketkä heidän palkkansa maksavat. Se on kuulkaa se maksava tanssikansa. Päätimme tuolloin, että ei ikinä heidän keikalleen. Se päätös on myös pitänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe