OIKEASTI HAUSKOJA JEKKUJA

JEKKURAKAS

olisiko jotain hauskoja jekkuja siis oikeasti hauskoja piloja ja jekkuja mitä vois tehä kavereille?

240

48363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wcpyyhetelinepaperi

      Etsi vessa jossa on sähköisesti kelautuva käsipyyheteline, selitä kavereille että vessassa asuu kummitus ja se puhuu kun kaikki ovat hiljaa ja huone on pimeänä. Kun tulette huoneeseen niin pese muuten vaan kädet ja pyyhi ne käsipyyhkeeseen. Pitää vain toivoa ettei kaverit kiinnitä tähän hirveästi huomiota. Sitten sammuta valot ja menkää vastakkaiseen reunaan käsipyyhetelineestä. Pyydä kaikkia olemaan hiirenhiljaa, ja sitten hetken päästä, BOOM käsipyyhe kelautuu sisään :D

      Harmi vaan että tommosia käsipyyhehommeleita on pirun vaikeata löytää kovin monesta paikkaa :/

      • 5l

        ikä oli?


      • kkkk4

        haha no mun koulus on tollasii joka vessas! :D


      • Jekun kertoja

        Me tehtiin pentuna sellanen jekku, että pistetään vessanpöntön posliinin ja istuimen väliin makaroneja. Kun joku menee vessaan ja istahtaa pöntölle kuuluu ohan hirvee rätinä ja noitumusta. Sitten me vaan naurettiin jossain mahat kippurassa. PS. Tää kannataa tehä naisten vessaan kaupassa.


      • Anonyymi
        Jekun kertoja kirjoitti:

        Me tehtiin pentuna sellanen jekku, että pistetään vessanpöntön posliinin ja istuimen väliin makaroneja. Kun joku menee vessaan ja istahtaa pöntölle kuuluu ohan hirvee rätinä ja noitumusta. Sitten me vaan naurettiin jossain mahat kippurassa. PS. Tää kannataa tehä naisten vessaan kaupassa.

        Mulle on tehty toi pränkki ja pelästyin iha sikana😂


      • Anonyymi
        5l kirjoitti:

        ikä oli?

        Ikä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä oli

        Ähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ähä

        Ikä oli sulla pas**


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tehty toi pränkki ja pelästyin iha sikana😂

        Mulle on tehty toi pränkki ja pelästyin iha
        sikana😂


      • Anonyymi

        😂LOL


      • Anonyymi
        kkkk4 kirjoitti:

        haha no mun koulus on tollasii joka vessas! :D

        sama täälä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tehty toi pränkki ja pelästyin iha sikana😂

        Joo mää yritin tehä sen mun isälle mut sit unohdin et laitoin ne makaroonit sit ite säikähin kun istuin siihen😂 nauratti kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täälä

        Mul ei


    • muhahaaa(;

      Oon joskus näitä harrastellu, vessa jossa on käsisuihku, laittaa siihen teippiä, että kun joku avaa hanan vesi tulee siitä käsisuihkusta :D sitten suihku osottamaan siihen missä pestään käsii :D ,,,, ainakin tämän jekun jälkeen tiedetäänn kuka on pessyt kätensä vessa reissun jälkeen :D

      • Ei oo kivaa

        Kaikki teki koulussa tota :D Piti aina tsekata kaikki paikat ennen kuin uskalsi tehdä mitään :DD


      • JohnCe

        ennemmin mahdollisen viereisen altaan eteen se suihku kuuluu suunnata ni johan nousee meteli ku itse hanan avaaja ei kastukaan vaan se kaveri siinä vieressä ;D


      • hahhahhahhahhahhah

        oon 10v ja oon tehny ton vesihana jekun 3 kertaa


      • vilppu.fg
        hahhahhahhahhahhah kirjoitti:

        oon 10v ja oon tehny ton vesihana jekun 3 kertaa

        Tehkää kaakaosta ja vedestä ja jauhoista koirankakan näköinen kakka ja ottakaa vähän mallia myös googlesta nimellä koirakakat ja painakaa kuvahakua ja tätä mun vitsiä voi huijata kavereille ja vaikka keskelle katua ja vakoile ohi kulkiaa miten se reagoi siihen niin kokeilkaa tätä


      • Pieru

        Kannattaa värjätä maito siniseks


      • Anonyymi
        hahhahhahhahhahhah kirjoitti:

        oon 10v ja oon tehny ton vesihana jekun 3 kertaa

        Eiks kukaan suuttunu


      • Anonyymi
        JohnCe kirjoitti:

        ennemmin mahdollisen viereisen altaan eteen se suihku kuuluu suunnata ni johan nousee meteli ku itse hanan avaaja ei kastukaan vaan se kaveri siinä vieressä ;D

        Tosi hyvä pränkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks kukaan suuttunu

        En oo varma


      • Anonyymi

        Hyvä pränkki


      • Anonyymi
        hahhahhahhahhahhah kirjoitti:

        oon 10v ja oon tehny ton vesihana jekun 3 kertaa

        Me tehtiin toi aprilli päivänä :D


    • kkkkkkkikkkkkkkkkkkk

      mene kaupassa vaatteiden sekaan ja kun ihmiset katselee vaatteita niin kuiskit "osta minut, osta minut" Ja sen jälkeen mene sovituskoppiin ja huuda "täälä ei oo vessapaperia"
      Nää ei oikeestaan oo jekkuja mutjotain tälläsiä kuitenki

      • Anonyymi

        omg aika hyvii, pitää testata :DDD


    • Tääläeioo

      lol reps XD

    • Jekkumestari

      No yks hauska on liimata kaverin käsi sen nukkuessa lattiaan :D Jos oot oikein taitava, liimaa mys toinen käsi ja jalat niin se ei voi liikkua :D

      • Anonyymi

        Pitäs kyllä olla aika helevetin kestävvee ja hyvi pysyvee liimaa


    • En suosittele

      Pistä kelmua pöntön päälle sinne kansien väliin :D Tulee siivoomista :D

      • Anonyymi

        toi on duudsonien jekku kirjassa


    • nniii

      ton otit kyl summerist ku siel näytettii tollai mut on se hyvå jekku :D (y)

      • Homoooo

        Lol? Katotko oikeesti jotain summerii? -.-'


      • facepalmlol

        huhuh näitä 4luokkalaisia.. se kelmu juttu on ollu olemas vaik kui mont vuotta, sitö ei oo mistää summerista keksitty... valoja 10vuotias..


      • Anonyymi

        Sanoks oikeesti lol


      • Anonyymi
        facepalmlol kirjoitti:

        huhuh näitä 4luokkalaisia.. se kelmu juttu on ollu olemas vaik kui mont vuotta, sitö ei oo mistää summerista keksitty... valoja 10vuotias..

        Jep


    • ?

      AHA?

    • pila apila

      jos on matala ranta(ei liian matala n 2m) ni laittaa pohjaa kepin ja kepin päähän kaverin rintsikat, ku se menee uimaa ja sit vaa pirust pakoo ku se yrittää saada niit pois sielt

    • 11+6

      Dominokeksin välii hammastahnaa täytteen tilalle :D toimii

      • Anonyymi

        Laitoin perheelle dominoita ja laitoin sinne hammastahnaa ja äiti kurkkas sinne sisälle ja ei syöny mut iskä oli vaan nam dominoita ja sitte me alettii nauraa äitinkaa niiiiiiii paljon et iskä oli sillee onko nää jotan minttu dominoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin perheelle dominoita ja laitoin sinne hammastahnaa ja äiti kurkkas sinne sisälle ja ei syöny mut iskä oli vaan nam dominoita ja sitte me alettii nauraa äitinkaa niiiiiiii paljon et iskä oli sillee onko nää jotan minttu dominoita

        Patrician jekku


    • :DDD

      :D

      • ghost rider

        liimaa 5 senttine lattiaa ja sit katot ku kaikki repii sitä! Kerran tein frendin kaa. Sit toine: laita kelmu ovi aukkoon ja jotenki huijaa kaveri juoksee siitä ni sit se tulee sen naamaa!


      • ghost rider kirjoitti:

        liimaa 5 senttine lattiaa ja sit katot ku kaikki repii sitä! Kerran tein frendin kaa. Sit toine: laita kelmu ovi aukkoon ja jotenki huijaa kaveri juoksee siitä ni sit se tulee sen naamaa!

        Tuo jälkimmäinen on vähän vaarallinen. Tien poikki viritettyihin naruihin voi jo kuollakin, samoin siihen kun latu on hiekoitettu mäen alta.


      • Anonyymi
        ghost rider kirjoitti:

        liimaa 5 senttine lattiaa ja sit katot ku kaikki repii sitä! Kerran tein frendin kaa. Sit toine: laita kelmu ovi aukkoon ja jotenki huijaa kaveri juoksee siitä ni sit se tulee sen naamaa!

        nyt on kyl TOP tier jekku materiaaliia siis iha parhaita :DD


    • lyhyt:(

      laita nukkuvan kaverin sormi lämposeen veteen ni se pissaa housuu !

      • pr

        onx toi oikeesti totta?


      • pilkullinen_rusetti•(pr)
        pr kirjoitti:

        onx toi oikeesti totta?

        ^ ei sitten oo aito Ja alkuperäinen...


      • WinStarLight
        pilkullinen_rusetti•(pr) kirjoitti:

        ^ ei sitten oo aito Ja alkuperäinen...

        jossaa oli et lol, katotko sä summerii?! Ei vält tarvii olla 10 kattoaksee sit, mäki on haloo neljätoist eik kukaa hauku, et mä katon jotaan summerii
        Nii ja säästä joku vanha maitopurkki ja aprillipäivänä täytä se maidolla, ja sit purkki kaappiin, sit ku äiti huomaa, et vanhaa maitoo on, nii heittää sen pois.
        Sit on kans semmone et laittaa kelmun oven etee, ja sit joku marssii oviaukosta sisää, nii tadaa, naama lähmäkelmussa!


      • .......................
        WinStarLight kirjoitti:

        jossaa oli et lol, katotko sä summerii?! Ei vält tarvii olla 10 kattoaksee sit, mäki on haloo neljätoist eik kukaa hauku, et mä katon jotaan summerii
        Nii ja säästä joku vanha maitopurkki ja aprillipäivänä täytä se maidolla, ja sit purkki kaappiin, sit ku äiti huomaa, et vanhaa maitoo on, nii heittää sen pois.
        Sit on kans semmone et laittaa kelmun oven etee, ja sit joku marssii oviaukosta sisää, nii tadaa, naama lähmäkelmussa!

        Saakeli toi eka jekku... 100 % rahan tuhlausta!!!


    • lyhyt:(

      on tuo lämpönen vesi juttu totta mulle kkaveri teki ton ja aamulla lakanan vaihtoon!
      toimii oikeesti

      • x)

        Pitääpi joskus koklata x)


      • mythbuster
        x) kirjoitti:

        Pitääpi joskus koklata x)

        Myytinmurtajat kokeilivat ei toiminut


      • Minäkin kokeilen ensi kerran, kun nukun jonkun kanssa :P


    • hopeanuoli2

      Onko jotakin hyviä jekkuja mitä voisi tehdä yöllä/aamuyöllä?

      • Anonyymi

        Yritä laittaa vaippa jollekin kaverille joka nukkuu.

        Piirrä tussilla viikset ja jotain muuta kaverille joka nukkuu. (Vanha, tiedän)

        Laita käsiraudoilla tai nippusiteillä nukkuvan kaverin jalat yhteen.

        Mene kaverin tietokoneelle ja laita BIOS -asetuksista kaikki USB -portit pois päältä. (Ja asetuksia ei muuten sitten saa takaisin ellei jostain löydy PS/2 -näppäimistöä TAI toinen isompi vaiva nollata koko BIOS ja sitten käsin taas kaikki asetukset takaisin kuin ne ennen oli)

        Mene kaverin tietokoneelle ja laita BIOS -asetuksista prosessorin ja muistin kellotaajuus pienemmälle, eli hidasta tietokonetta. (ÄLÄ ylikellota kun prosessori voi ihan oikeasti mennä rikki)


    • lollittaja2

      jos kaverisi avaa tietokoneen heti kun herää niin laita sen koneen päälle vesilasi niin kyllä on lattiat vedes

      • Anonyymi

        Ei kiva. Sähköiskuvaara. Myös nippusidetemppu erittäin haitallinen koska estää verenkiertoo, samoin ku liian kireel olevat käsiraudat.
        Myös toisen tietokoneen sabotointi ennemminkin kiusaamista kuin naurattava, mukava pikku kepponen.
        Kannattaa miettiä oikeesti mitä tekee.. Aivan älytöntä myös kelmun virittäminen vessanpyttyyn. Hyi. Ei huumorintajuni riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiva. Sähköiskuvaara. Myös nippusidetemppu erittäin haitallinen koska estää verenkiertoo, samoin ku liian kireel olevat käsiraudat.
        Myös toisen tietokoneen sabotointi ennemminkin kiusaamista kuin naurattava, mukava pikku kepponen.
        Kannattaa miettiä oikeesti mitä tekee.. Aivan älytöntä myös kelmun virittäminen vessanpyttyyn. Hyi. Ei huumorintajuni riitä.

        Eli vaaraton ja harmiton jekku on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiva. Sähköiskuvaara. Myös nippusidetemppu erittäin haitallinen koska estää verenkiertoo, samoin ku liian kireel olevat käsiraudat.
        Myös toisen tietokoneen sabotointi ennemminkin kiusaamista kuin naurattava, mukava pikku kepponen.
        Kannattaa miettiä oikeesti mitä tekee.. Aivan älytöntä myös kelmun virittäminen vessanpyttyyn. Hyi. Ei huumorintajuni riitä.

        Karen


    • Sirius666

      laita ketsuppipossi vessan renkaan alle ni ku joku istuu siihe lentää ketsupit housuille

      • Anonyymi

        ei vessas oo mitään rengasta?


    • sirus666

      Laita kaupassa kaikki munakellot soimaan tunnin päästä ja häivy ennen kuin ne alkavat soida

      • Anonyymi

        aika hyvä :DD


    • XDXDXDX

      Kun kaveri nukkuu laita sen molempiin käsiin vaik kermaa ja kutita sitä XD XD

      • XDXDXDX

        kokeilin tosihauska


      • R.i.p.Kermavaahto

        Mulla ei toiminut kun kokeilin vuosi sitten niin kaveri vaan suuttu mulle:(


    • Haiseva YLLÄTYS!

      avaa jauheliha paketti ja siirrä lihat muovipussiin anna pussin olla auki koko päivän. ja mene kouluun seuraavana päivänä (mieluiten perjantana) eti ilmastointi putkenpää. se on yleensä jossain seinän vieressä jossa on sateen suoja "hattu" nosta se pois ja varmista että siinä ei ole mitään ritilöitä jos on ota ne pois tai eti toinen putki ja puota pussi sinne ja hattu takaisin. ja normaalisti kotia (muista jättää pussi auki tän voi tehdä kaikkiin ilmastointi pukiin mitkä on näkyvissä) maanatain taas kouluun normaalisti jos jekkusi on onnistunut huomaat sen ainaisintaan silloin maanantaina tai viimeistään viikon päästä perjantaina.

      tää toimii jos sen tekee oikein.

      • gegesg

        Tai sit voi paskantaa pussiin ja viedä heti


      • Anonyymi

        Kala on parempi, ja sen voi työntää myös patterin väliin. Perjantaina vaan tunkee sinne kun kukaan ei näe, niin sitten maanantaina on luokka aivan varmasti 'ilmastoitu', ja kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kala on parempi, ja sen voi työntää myös patterin väliin. Perjantaina vaan tunkee sinne kun kukaan ei näe, niin sitten maanantaina on luokka aivan varmasti 'ilmastoitu', ja kunnolla.

        Ovatpa inhottavia.


      • Anonyymi
        gegesg kirjoitti:

        Tai sit voi paskantaa pussiin ja viedä heti

        Kyllä 💩👍


    • Jekuttaja

      Mäkin tarvisin jonkun hyvän jekun:)

      • OLOY OnlyLosersObeyYolo

        Ku henkilö on huoneessa mene huoneen ulkopuolelle, laita ovi kiinni jos ei ole ja laita joku esine kahvan päälle. ainaki kuulet ku se tullee pois


    • en ny tiiä onko nii

      hauska mut täs olis tällanen

      pistää vessan renkaan alle raakoja makroneja ja sit ku joku istuu ni luulee et vessanpönttö hajos ku kuuluu kauhee kruts ku ne makaronit hajoo.. =D

      • gfggedggased

        Aika hyvä mutta pojat istuu vaan paskalle eli tuskin kovin usein


      • trolli1

        vanhan aikane


    • dfdddd544357656

      Semmonen jekku on hyvä et tönäsee parvekkeelt alas ja huutaa heti perää et "JEKKU :DD" toimii varmasti :DDDD

      • Anonyymi

        Ei ku paranee.


    • Jekuttaja

      No ois ainakin yksi:
      Ota 5€ seteli ja laita vaaleaa lankaa tarvit jonkun minkä ali se menee esim. aita se törmäis aitaan tai vaik oven alta ja vedät niin se törmää oveen:D
      -Vedä jonkun housut alas luokan edessä/ihmisten
      -Ainakun äitisi/isäsi leipoo vaihdan sokerin ja suolan keskenään sitten äiti/isä leipoo pullia
      suolalla kannattaa koittaa se on hauskan makuista.
      -Nasta jonkun penkille suoraan se terä ylös päin sitten vaan joku istumaan siihen :)
      -Pierutyyny open penkille kyllä koko luokka repee nauruun :)
      -Kuse Fanta pulloon ja anna kaverilles.
      -OTA VESI-ILMAPALLO JA HEITÄ JOTAKIN PÄIN.
      -Kaverin selkään joku lappu mis lukee esim`"Lyö tosi kovaa"

      • jeps jeps

        aika hyviä


      • Anonyymi

        Mulle tehty toi nasta temppu, ei ollut hauskaa


      • Anonyymi

        Mietippä mitkä noista ovat kiusaamista, suorastaan haitallisia. Ei ole mukavaa, mieti miltä kohteesta tuntuu!


    • Riippuu vähän kenen kannalta oikeasti hauskoja.

      • Helppii pian!!!!!!!!!!!!

        No tota on tulossa yks kaveri yökylään viikon sisällä niin jekkuja peliin. Tarttisin muutaman. Helppii!!!!!!!!


    • Neriss

      Jos kaveri ei kuse, vaikka sen kädet lilluukin vedessä, vinkkinä, kaatakaa limsaa/mehua sen alle ja herätä kaveri kiroillen : ***** ******** ******* ****** kusit sit tohon sänkyyn *** ***** ***** ***** ei ****** voi ****.... Ja lopuks sit naurat kaverille kun se on nolona.

    • Jopsqu

      liimaa jonkun perheen jäsenist hammasharja kattoon xD

    • sssssd

      jekkua kaivataa!

    • paskaboy

      Käske sun kaverin mennä paskalle ja sit ku se o paskal sano sille että haista paska.
      Toimii aina!!

      • padkaboy2

        Siis haista päskä


    • duudsonien serkku

      mitä jekkuja tehdä hulluille rage mummoille???
      HELPPIII

      • Anonyymi

        Riippuu siitä että mitä se ragemummo vihaa, tai mistä se saa raivarit. Selvitä nämä ensin, ja sitten vaan huolehdit siitä että ragen elämä on täynnä juuri näitä asioita.

        Jos rage vaikka vihaa mopoja, niin kutsut kaveirt kylään ja sitten mopoilette siinä ympyrää tai alatte säätämään mopoja muuten vaan oikein urakalla. Ja vähän ajan kuluttua poistutte paikalta, ja tulette taas parin tunnin päästä takaisin. Saa rage siinä hyvää kuntojumppaa samalla kun juoksee koko ajan edestakaisin piipittämässä.


    • Jeggugeggu

      Laittaa kermavaahtoo nukkuvan kaverin käteen ja kutittaa höyhenel nenää et se aivastaa tai jotai muuta kohta naamasta.... :D

    • tyhu

      ootteko ihan vitttun tyhmiii te ette osaa kertoo hyviä jekkuja

      • fnfnfn

        Mene hissiin ja laita sinne laatikko. Kun joku tulee, kysy, kuuleeko hän tikitystä! HAHAHAHAAH.

        26 asiaa mitä tehdä hississä: http://www.riemurasia.net/teksti/Mitä-kaikkea-voit-tehdä-hississä/15421

        - fnfn


      • hellbreaker666

        kerro ite


      • Jokuxffffff
        hellbreaker666 kirjoitti:

        kerro ite

        Jos saat kaverin luistimet niin laita läpinäkyvää teippiä terien päälle ja katso ilme ku se kaatuilee


    • jekkubest

      Laita lappu jonkun selkää missä lukee"Kiss my ass" mieluiten kun olette menossa kauppan tai jonnekkin julkiselle paikalle. kaikkia naurattaa. huom! esitä että vaikka taputtaisit häntä selkään ja nuoli perseen kohalle.

    • xina_

      No osta karamelli väriä, ja värjää kokp talouden maito varastot punaiseksi. Sit ku joku aamul laittaa muroihin maitoo nii kyl voi vähän ihmetellä et kui tulee verta tölkist.. Ja sit vaiks siskol ottaa shampoo pullost shampoot pois ja laittaa ketsuppii sijalle. Jos teil on joku pieni lääke taikka meikki kaappi ni täytä se vaik legoil taikka golfpalloil... Kiva sitte ku joku avaa kaapin nii huomaakin olevansa lego sateessa :D

      • onkotäälläketää

        Tässä yks jekku.ekaks paskot paperipussiin.sitte sytytät sen pussin.laita se jonkun ovelle, koputa ja juokse. Oven avaaja talloo pussin että tuli sammuisi mutta kun paskoit pussiin oven avaaja talloi kuumaapaskaa


      • minävaaaaaaaaan
        onkotäälläketää kirjoitti:

        Tässä yks jekku.ekaks paskot paperipussiin.sitte sytytät sen pussin.laita se jonkun ovelle, koputa ja juokse. Oven avaaja talloo pussin että tuli sammuisi mutta kun paskoit pussiin oven avaaja talloi kuumaapaskaa

        tää oli oikeesti ihan mahtav :DDD


      • Anonyymi
        minävaaaaaaaaan kirjoitti:

        tää oli oikeesti ihan mahtav :DDD

        Ootko tosissas? Mitä jos pieni lapsi avaa oven ja loukkaa itsensä? Tai näkövammainen?
        Entä jos kipinä sytyttää ison tulipalon?


    • OiskoSeppoJaIsmo

      Mee kaverinkaa rannalle etsi laituri sit sano ``Kato mikä tuol laiturin reunas on``
      Sit se menee kattoo sit tönäse se sinne vetee. Katso kuitenkin että ei ole kiviä alla.
      Hauskinta on kyllä jos on vielä vaatteet päällä. :)

      • Anonyymi

        No huh! Voi olla entinen kaveri..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh! Voi olla entinen kaveri..

        Juu


    • Dukakakakakkakakaka

      Laita esim 2 euron kolikko maahan. Ota pala kangasta ja leikkaa siihen pieni viilto. Kun joku kumartuu nostaan kolikkoo, repäse kangas. Uhri luulee et housut repee :D

    • Ala-asteel joku laitto aina luokan oviaukkoon läpinäkyvää teppiä ja kun joku tuli luokkaan niin teipit naamassa/hiuksissa.. minä olin onnekseni tuolloin niin lyhyt että pääsen usein vain kävelemään sen teipin ali xD

      Joskus jos oon ollu jonku kaverin luona ja sil on ollu herätyskello siin pöydäl nii oon laittanu sen soimaan keskel yötä..

      Ja sitten on ne muovihämähäkit ja käärmeet sun muut.. Tosin meillä on käytetty aina oikeita hämähäkkejä ja taisipa pikkuveli kerran pari sammakkoakin kärrätä kylpyammeeseen.. hmm..

    • Herra X

      Käärmeistä tuli mieleeni eräs kuulemani juuttu. Henkilö A oli ollut nukkumassa, jolloin henkilö B oli laittanut tapetun kyyn A:n vatsan päälle, jotta tämä säikähtäisi käärmettä herätessään. Niin ei kuitenkaan käynyt, vaan huomatessaan käärmeen raadon vatsallaan A vain tokaisi: "Saatana Eedenin puutarhuri, purit väärää miestä."

    • tekniikan ihme

      mee siskon känylle ja vaiha sen yhteistietojen nimiä keskenään toimii ;D

    • Ainomaino

      Sanoo että,kaverille tuli haava ja kaveri tekee teko itkua.

    • Dontworryimfrominternet

      Upota nuukkuvan käsi lämminvesiastiaan ja toivo parasta. Toinen on että kieputtaa foliota/kelmua/vessapaperia uhrin omaisuuden ympärille. Ja kolmas: ota post it- lappuja ja liimaa niitä joka paikkaan uhrin kämpän seinille, huonekaluihin, kattoon ja lattiaan :P

    • PiimäVSmaito

      Täytä maitopurkki piimällä.

      • Anonyymi

        Tehtäspä mulle toi 👑piimä👑


    • Tollo28

      Vedä tuoli alta kun kaveri on istumassa siihen (hyvät naurut voin taata), nasta penkkiin (klassikko mutta kerran menin lankaan), repun pudotat yläkerroksesta kaverin niskaan, muista ottaa paljon kirjoja.

      • No mä kerran vedin mun kaverilt oltii besui ni tuoli kuoros pois alta ei muutkaa tekemist ollu se rupes itkee pillittää ja huutaa mut en hääny kiisit meni siit luokast ulos syömään banaania. Muistan vielki


      • Anonyymi

        Laita nasta tuolille juuri kun joku on istumassa alas.


      • Anonyymi

        Avaa mustepullo ja laita se kaverin laukkuun tai reppuun. On siinä maikalla sitten ihmettelemistä kun kaveri selittää syitä miksi läksyt on tekemättä...


      • Anonyymi
        Hesast kirjoitti:

        No mä kerran vedin mun kaverilt oltii besui ni tuoli kuoros pois alta ei muutkaa tekemist ollu se rupes itkee pillittää ja huutaa mut en hääny kiisit meni siit luokast ulos syömään banaania. Muistan vielki

        Mulla murtu häntäluu


      • Anonyymi

        Hölmöä. Onko toisten vahingoittaminen pilailua? Mielestäni ei.
        Miltä itestäs tuntus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa mustepullo ja laita se kaverin laukkuun tai reppuun. On siinä maikalla sitten ihmettelemistä kun kaveri selittää syitä miksi läksyt on tekemättä...

        Paa vaa ihtes reppuun ja ala opettelemaan käytöstapoja!


    • hdheth

      Kun se laittaa esineen johonkin, vaikka kännykän tai lasin pöydälle, siirrä se toiselle puolelle pöytää, kun se kattoo muualle. Tota voi toistaa pari kertaa, sen hämmennystä on makee kattoo

    • Toffeeterrieri

      Laita raaka makarooni suuhun ja ole "vääntämässä nenääsi" ja samalla syö sitä makaroonia niin ystäväsi/joku muu luule että sulta on murtunut nenä !

    • peeiu

      Ota kana munia ja tiputa ylä keroksest toisen niskaa

      • Anonyymi

        Jos turpiin kerjäät nii siitä vaan.


    • HannesjaBörjes

      Ku kaveris juo jotai ni rupee naurattaa sitä ihatysil mut pysy poissa sen edestä;)

    • Nakkimakkaroita

      Laittakaa nakkeja ja lenkkiä pakastimeen. Sitten kun porukka bilessä alkaa sammumaan, niin työntäkää jäätyneitä nakkeja anaaliin, ja jättäkää sinne sulamaan. Pakaralihakset tästä vähän veltostuvat, ja kaveri ripuloi muutaman päivän ajan.

    • Lasinkääntäjä

      Jos kaverillasi on lasissa juotavaa ja kaverisi menee käymään esim vessassa niin laita sillä välin laatta kaverisi lasin päälle ja käännä se ympäri. Sitten ota laatta varovasti pois. Siivoamista luvassa XD.

      • Lasinkääntäjä

        Siis sitä laattaa ei tarvi ottaa pois


    • Saanau

      Ota tyhjä kokispullo ja kaada sinne spriteä/7uppia sekoita sekaan soijaa että se muuttuu kokiksen väriseksi laita pullosta korkki kiinni ja laita se vaikka veljesi reppuun. aamulla kun meette kouluun meet sen kaa vaik minne se ny meneekää vaik pelaamaa jalista ja kun se huomaa että sen repussa on kokista totta helvetissä sen tekee mieli juoda sitä kun se juo saat kunnon naurut ja NAURA AIVAN VITUSTI!!!!!!


      (Itse kokeillut veljeni oli ihastuksensa edessä ja sinä iltana veljeni kaveri rupesi kehumaan mua jekusta)

    • axelius

      tein yks kerta kaverille kuumotus jekun ku se aina kuumottelee kaikenlaista krapulassa! ku oltii sen kämpil ja sit se lähti muijansa kaa kauppaan ja sit aloin tekee sitä jekkua niitten makkariin että tein tyynyistä hahmon peiton alle ja kengät pilkottaa alta päätyyn ja sen muijan mustat pidennykset laitoin sit tulemaan sivuille peiton alta ja sängyn alle laitoin läppärin mistä kuulu pikkutytön kikatusta. lähin sit ite omille kämpille siitä. oli kuulemma saanu paskahalvauksen ja pyytäny muijansa tulemaan makkariin. no sen muija oli että jaa noiha on mun pidennykset :D oli ihmetelly sitä kikatusta makkarist ja sit valot päälle ja bäm!!

    • gullisedö

      Laita pikku veljen shamppoo pulloon jos on punast saippuaa nii vähä kesuppia kyl toimii

    • paskojajekkuja

      paskoja kaikki

    • ensin yllätä sun kaveri jatkuvasti nii et se tietää jo et aiot vaik yllättää sen kaapist vessast yms. Sit osta joku sata laatikkoo ja kirjota siihe joka on lähimpänä ovee et se ei riko niit et siel on sen arvotavaroita ja niit on oikeest vaik heti ekas läppäri tms. Sit mee ite piiloo yhtee ja säikäytä se ku se avaa vaik 99. Laatikon

    • Ragemummoprankki

      No täs on yks hyvä rage mummoille.

      Kun näät rage mummon tiellä juokse sen ympärillä ja hauku sitä paskaks ja juokse ympyrää niin että se kaatuu ku yrittää saada sut kiinni

    • jekkjjhjjk

      sekoittakaa kissan/koiran kusta,vettä ja keltasta vesiväriä
      ja kaatakaa yöllä vähän housuille ja lakanoille;) aamulla herää kaveri siihen nolona

    • Jekku-insinööri

      Kannattaa tehdä tällainen koska tämän pystyy tehdä melkein joka talossa . Etsi ensin paikka jossa on ovi ja sitten jos siinä on joku kaappi joka on korkea niin laita joku vesi-ämpäri sinne. Sitten menet oventaakse kun kaveri tulee niin vedät narusta ja vesisanko tippuu kaverin niskaan . Kannattaa oikeesti kokeilla.

    • Jekku-insinööri

      Moi ehdotan että voisi tehdä myös sellaisen että jos joku sanoo että ei pelkää kummituksia niin kun hän menee nukkumaan niin mene hänen sängyn alle ja rupea tökkimään patjaa .

    • Jekku-insinööri

      Jos olet aikuinen niin ehdotan tällaista jekkua ota kaverisi auton sytytys tulpat vähän irti ja käske sitä ajamaan jonnekkin katotaan yllättyykö. $$$$$$$€€€€

    • Jekku-insinööri

      Voi ton tehdä myös mopoihin ja mopo-autoihin.

      • YHDYS_SANAT SAATANA.


    • 1234567423

      Syötä kaverille laksatiiveja ja sulje kämpän vesijohto :D

    • Jekkuinsinööri

      Oho yhdys sanat meni kyllä väärin oli vähän muuta ajateltavaa kuin kirjoittaminen . Juttelin pikkusiskon kanssa .

    • Jekkuinsinööri

      Mä oon ainakin tehnyt semmosen jekun joka on toiminut se on semmoinen että jos kaverisi soittaa nokkahuilua niin laita sinne vettä . kun, hän aikoo soittaa niin vesi tuleekin hänen suuhunsa . Mä oon käyttänyt entiselle kaverille kun, oltiin riidoissa niin kuumaa vettä .

    • Jekkuinsinööri

      Oon kokeillut tällaista jekkua että jos kaverisi pelaa kauheesti koneella ja kyseessä on pöytäkone tai kannettava jolla on akku paskana niin sitten saat pelaamisen loppumaan näin . Mene sulakekaapille ja kytke pääkytkimestä kaikki virrat pois tai sitten sen huoneen missä tämä kyseinen pelaaja ja kone on . Silloin virrat menee ja kone sammuu . Kannettavilla voi mennä muutama minuutti jos niiden akussa on yhtään potkua . Laitan myös toisen viestin joka myös liittyy saman tapaiseen jekkuun.

      • Anonyymi

        Helpompaa on repiä reittimestä johdot irti... Kone jää päälle mutta netti menee poikki. Siinähän sitten ihmettelee että missä vika on...


    • Jekkuinsinööri

      Tämä on melkein sama kuin toi äskeinen jekku ehdotus . Jos kaverisi uskoo kummituksiin niin Laita kaikki electroniikat päälle mitä voit ja sitten sano että täällä on joku sammutellut mystisesti laitteita . Sano käyväsi johnain ja sammuta samalla tavalla sulakekaapista sähköt ja laitteet sammuu. sitten renklaat kytkintä ja laitteet sammuu ja käynnistyy uudestaa .

    • Jekkuinsinööri

      Tämäkin liittyy kummituksiin . Jos kaverisi sattuu uskomaan kummituksiin laita sängyn alle joku äänitin josta kuuluu pelottavia ääniä ja jos nukut samassa huoneessa vaikka sängyn vieressä niin laita verhoihin joku naru esitä nukkuvasi mutta vetelet verhoja narulla .

    • Jekkuinsinööri

      Mä oon tehnyt kaverille semmosen jekun että ostin sille ES tölkin ja ravistelin sitä niin kaveri sai suihkun päällensä .

    • jokuihminen16

      Täällä tarvittaisiin täksi päiväksi joku jekku siskolle

    • Kauha-Guru_

      Laita salaa bentsoja kaverisi kaljaan.

      • Anonyymi

        Haluat tappaa kaveris? Kiva.


    • Jekkuinsinööri

      Tällaisen jekun voisi tehdä . Jos kaverisi on vaikkapa antanut sulle sun jonain juhla päivänä huonon lahjan niin teeppä näin . Osta esimerkiksi Iphone7 tai Samsung Galaxy S7 Edge ja pidä se lahja itelläsi ja laita sen pakettiin missä se laite on ollut niin vaikka iso kivi tai joku kevyempi riippuu vähän siitä että minkä painoinen ja kokoinen lahjan tulisi olla . Kun kaveri avaa paketin hän sää lahjaksi kiviä .

    • Jekkuinsinööri

      Jos sulla on kaveri joka maalailee paljon tauluja niin laita sen maaliin kakkaa jos se käyttää ruskeaa .

    • Jekkuinsinööri

      Jos sun kotona on jokin läppäri ja sun kaverisi haluaa vaikka kattoa jotain ärsyttävää ohjelmaa tai pelata tyhmiä pelejä niin tee näin . Jos teillä on iso kirja hylly voit piilottaa läppärin laita vaan se kiinni ja laita se kirjahyllyyn kaveri ei kyllä kovin helposti eti sieltä .

    • Makaroonijeesus

      Laitoin tänään kuivia makarooneja vessan pöntön renkaan alle äiti meni vessaan jaa luuli että pönttö hajos

    • Tessssaa

      Tää on jostain TJCG prank videosta :D

      Eli tähän tarvii Spritra, soijaa ja tyhjän cokis pullon. Kaada siihen tyhjään cokis pulloon noin vähän yli puolen välin sitä Sprite limua, ja lisää soijaa, niin että siitä tulee coca colan väristä. Voit vielä lisätä sitä Spritea siihen jos haluu :D

      Tein tän mun siskolle ja oli aika hyvä prank suosittelen! ;)

    • Jekkuinsinööri

      Mulla olisi yhä ainakin yksi jekku vinkki . Tämä toimii vain silloin jos teillä on vähän vanhempi tietokone jossa on sellanen verkkokortti että sen mokkulan pitäisi olla kiinni tietokoneen USB portissa . Ja ite jekku tulee tässä . Irrota se johto niin että se näkyy että se olisi kiinni vaikka se on irti . Mokkula ei toimi mutta kun siinä mokkulassa on akku niin sen näyttöön saa valon . Silloin sun kaveri luulee että se johtuu tietokoneesta ja silloin kun vaan sanoo että se kone on rikki niin silloin se sinun kaveri ei enää edes yritä käyttää sitä konetta .

    • Jekkuinsinööri

      Näinkin voi tehdä jos sulla on pöytäkone . Jos joku sun kaveri tai sitten joku veli tai sisko haluaa pelata jotain raskasta peliä tai katsoa jotain liian isoille suunnattua ohjelmaa . Avaa pöytäkoneen sivu ja irrota joku sisuskalu mutta kannattaa irrottaa varovasti . Toinen on se että jos se on joku vähän tyhmempi ihminen joka yrittää katoa niitä ohjelmia ja ei osaa muuta kuin mennä joihinkin ohjelmiin niin laita monta välilehteä auki että se ei pyöritä sitä sovellusta tai ohjelmaa mikä lienee . Ja voihan myös sammuttaa mokkulan ja nyt kun miettii niin mä ainakin tekisin .

    • Jekkuinsinööri

      Kannattaa tehä näin . Irrota tietokoneen perästä lataus johto vaikka toi toimii paremmin pöytäkone .

    • Jekkuinsinöörille

      Haluisin muuten tietää lisää noita tietokone jekkuja .

    • Tietokonemies

      Ja muutkin voisi kertoa niitä jos keksii .

    • Jekkuinsinöörinmatkija

      Kannattaa tehä näin jos sulla on joku kaveri joka on tehnyt sulle jotain pahaa tai pelotellut sinua yöllä tai muuten . Onneksi tähänkin on ratkaisu . Jos se haluaa leikkiä jotain sotaleikkiä tai jotain muuta jossa hajaannutaan silloin teet näin . Ehdota että te käyttäisitte radiopuhelimia . Tämän pitäisi toimia jos se sun kohde on itse pelkuri ja osaat muuttaa ääntäsi niin tämä jekku on hyvä . Jos te leikitte jotain sotaleikkiä tai jotain hirviö tai muuta pelottavaa leikkiä niin muuta ääntäsi ja esitä että radiopuhelimessa on joku toinen . Ja välillä huudat apua omalla äänelläsi . Ja sitten sä puhut taas pelottavasti ja se sun kaveri luulee että sut on siepattu .

    • Jekkuinsinööri

      Tämä jekku olisi omiaan jos et halua että sun puhelinta käytetään . Avaa puhelimen kansi ja laita teippiä akun pinnoille ja se puhelin ei mee päälle .

    • karkkilover

      tein kerran sillee et laitoin pussillisen karkkeja joissa li sokerii päällä nii veteen pariks minsaks että sokeri lähtis sen jälkeen pyöritä märät karkit suolassa ja anna kuivua! tarjosin kaverille koulusssa ilme on mahtava XD

    • Jekkuinsinööri

      Kiitos Karkkilover . Mun koulussa onkin yksi typerys joka ansaitsee tollasen jekun .

    • Jekkuinsinööri

      Toi jekku on aika samanlainen kuin toi äskeinen jekkuvinkki joka tuli tolta Karkkiloverilta mutta vähän erilainen koska ei voi samaa jekkua laittaa . Eli jekku on tällainen . Osta joku munkki jossa on täytettä koska niissä on päällä se aukko josta laitetaan hillot sisään . Sen jälkeen pursota sinne tabascoa tai jotain muuta joka maistuu makean kanssa pahalle . Sitten vaan annat sen jollekkin tutulle ja se syö sen . Loppuvaiheessa kun täyte joka saatta olla tabasco tai joku muu tulee esiin ja naama menee takuuvarmasti mutruun .

    • töhertäjä

      Hauska jekku. Kirjoita kaverisi kenkään jonkun nimi. Sisäpuolelle. Niin kaverisi ei tunnista omia kenkijään.

    • Höhöhöhöhö

      Kaada sokeria auton bensatankkiin.

    • Hyttysenkarkoitus

      Tähn pränkkiin tarvit :
      Puhelimen, jossa on hyttysenkarkotus-sovellus
      Paljon ihmisiä jotka ovat ulkona
      Toimii ainakin kesällä


      Elikkäaukaise hyttysen karkoitus sovellus ja jätä puhelin väkijoukon lähelle :D toimii

    • JanskuliBränkkää

      Eli tähän pränkkiin sä tarviit kolikon ja vesihanan ja teippiä mielellään läpinäkyvää ja sit teippaat sen kolikon siihen hanan vesi kohtaan niin sit nousee kyl huuto jos teet tän vaik kaverille😂😂

    • Pränkkijäbä

      Jos teillä on musta pyyhekumi ja lyijykyniä Katko lyijykynän terät ja kiinnitä ne mustaan kumiin ja tarjoa kumia kaverille


      Ps katsokaa mitä käy kun kaveri kumittaa.
      (Kun kaveri kumittaa se piirtää samalla kirjansa täyteen lyijykynän jälkiä)

    • Jekkuinsinööri

      Laita Sokeri kuppiin suolaa ja vähän sokeria ja ujuta se jollekin leuhkijalle joka leuhkii olevansa paras kokki ja sillä on joku perheillallinen.

    • Thejonnex

      Tarjosi kaverillesi esim es joka tyhjä

    • Jekkuinsinööri

      Jos joku kaverisi tai tuttu hankkii uuden tietokoneen niin ota se käyttöohje ja laita se piilon. Sitten kirjoitat tietokoneella jonkin käyttöohjeen joka on feikki ja siinä feikissä pitää olla mahdollisimman huonot tekniset tiedot mutta ei mitään liian huonoja teknisiä tietoja , koska sitten kaverisi tajuaa että se on pila. Sitten jos jekku onnistuu niin laitat vaan tiedot kaverisi käteen ja kaverisi säikähtää. Sitten annat sen pienen hetken olla kärsimässä ja sitten annat oikeen käyttöohjeen.

    • jekkuinsinööri

      Jos sinulla on joku tuttu joka on tehnyt sulle jotain ärsyttävää ja se harkitsee uuden tietokoneen ostoa niin sä voit pilata sen aikeet jos sen tietokoneen vieressä sattuu olemaan saman merkin tietokone ja sama malli joka on paljon tehottomampi kuin se toinen niin vaihda ne hintalaput niin , että kaverisi ostaa sen tehottomemman tietokoneen.

      • Jekkuvalmistaja

        Jos sun kaveris aikoo kattoo telkkarii niin oota kunnes se menee pois ja laita vaikka nauhuri johon oot nauhoittanut jonkin pamahduksen niin sen telkan taakse ja , kun kaverisi rupee kattoo jotain telkasta niin laita se nauhuri soittaa sit pamahdusta. Kiskaise samalla telkan johto irti niin kaveri luulee , et se TV pamahti rikki.

        TOIMII ERITYISESTI KUVAPUTKIEN KANSSA. TOIMII KUITENKIN TAULUTELKASSAKIN.


    • jekuttaja08

      pasko lattiolle ja syytä koiraa sitte ku joku sen sii oo nii tungase perseesee nii kyl se kusimulkku huutaan rupee ja sä kunno saat röhönaurut

    • m367

      Oisko jotaa jekkuja mitä vois tehä yöllä

    • paskaakstässä

      bileissä joku aina sammuu niin riisu sen housut kun se on päinmakuulla ja paskanna sen perseen päälle, vedä pikkarit takasin varovasti ja housut kanssa sit kun se herää niin on nolona että on kännissä paskantanut housuunsa, toi on aina paras jekku bileissä
      toinen sit on oma bravuuri, kun menet kylässä vessaan niin olet pantannut paskaasi jo tovin ja rauhassa annat sen venya ja juuri kun seon katkeamaisillaa nytkäytä persettä niin se heilahtaa pöntön kupeeseen ja jää siihen, jätä vessa vetämättä niin seuraavana joku tapaa seisovan paskan pöntössä
      kolmas bravuurini oli julkisessa veskissä eli koulun vessassa se että kun pyyhit perseesi otat ns viimeisen silauksen siten että vedät puolimetriä paperia rullalta ja sit pyyhit perseen siihen ja rullaat siististi takaisin ja rulla telineeseen sit seuraava istuu rauhassa paskalla ja vetelee paperia ja sit tuleekin jo bingo, ai vittu että naurattaa nytkin

    • MIMIMIMIMIMI

      Mulla on pari tai kolme mitä kannattaa tehdä, ja mitä olen itsekkin tehnyt.


      Jos kaveri on tulossa yökylään, kannattaa sen kanssa pelata spirtismiä. Ja diis kun pelaatte sitä, niin kannattaa löhteä kesken pelin "vessaan" ja laittaa ennen kaverin tuloa tehtyä slimeö sen kenkään kun olet muka "vessassa". Ja kun olette lopettaneet pelin, ja silleen sun tällee nii kaveri aamulla laittaa kenkiä. On siinäsitten kiva kun ihmettelee miksi siis se kenkö tuntuuu oudolta.

      Voi myös yrittää kokeilla soittaa pilapuheluja joillekkin ihmisillw. Vaik et kyselee Flemingiä, ja ditten soittaa samaan puhelimeen 3 kertaa. Ekalla kerralla itse, sitten kaveri ja sitten vaikka oma serkku.


      No kerran tein itse sellasen kun olin yksin kotonam nii soitin kaverilleni että tulee meidän luo kylää. No se sano et se tulee parin tunnin päästä, ja mä sitten olin vain et joo. No sitte mö otin mun entisen hyppynarun, kirjekuoren, kynän, ja paperia sekä mun vara-avaimen. No mä laitoin siihen paperille sitte tyylii jotai et, täs sulle avain. Avaa jos uskallat, ja muuten, kannattaa varoa etten ole kuollut tai että aave ei tule vastaan. No sitte laitoin kirjekuoreenavaimen sisään ja lapun, ja laitoin teipillä oveen kiinni missä luki päällä tyylii siis, lue ja katso täältä ensin. Sitte mä menin sisälle, ja otin hyppynarun. Sen sidoin kiinno meidän oveen kahvaan ja sitten otin kissanraapimis puun siihen välioven eteen ja laitoin sen eteen ja siihen kii. No ku kaveri tuli, nii siin se hämmästeli ja ihmetteli sitä varmaa tunnin tai puoli. Sitten purin ja laitoin tavarat paikoillee, et tälleen sitten.



      Sitte kerran olin hereillä vielä puolen yön aikaan koska en saanut nukuttua millään, ja sain idean että meen sängyn alle ja olen puolipäivää muka kafoksissa. No aamulla mua ei löydetty mistää kun olin muka kafoksissa, ja musta oltii jo melkei tekemässä ilmoitusta siitä. No sitte tulin esiin, ja eivät tehneetkään. Siinä ne katselivat ja tuijottivat vain siis.

      • Anonyymi

        Ota hyppynaru tai jotain muuta narua ja ripusta se ja vedä kaulasi ympäri. Kaveri luulee että olet hirttänyt itsesi.


    • Fynnu

      Oli kyllä hauska kun levitimme omas uudes kämpäs likaiset tamppoonit stringit ja veriset siteet rintaikat jne lattialle yön aikana ja aamulla tulikin jo nuohooja paikalle siivoamaan sotkua

      • Moimoimoik

        Omg pitää kokella😂😂😂😂😂😂😂


    • Prankkeri

      Kerran uskottelin siskolle että annan sokeria mutta annoin sen sijaan suolaa

    • Anonyymi

      Jos Olet Kaverisi kanssa veneilemässä irrota tulppa hetkeksi ja huuda "tää uppoaa"! Sit Sano Et Me Kuolla jos me ei hypätä sit se hyppää ja pistä tulppa takas kiinni!



      !!!!! KANNATTAA KOKEILLA!!!!!

      • Anonyymi

        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Liimaa kaverin perse lattiaan kiinni ku se nukkuu

    • Anonyymi

      No entäs jos tehä jos on raskaana

    • Anonyymi

      Me mennään tänään kotiin m un 5pelit ja mä en pakota sua kirjoitta ja mä 44

    • Anonyymi

      Se on vaarallinen

    • Anonyymi

      Me tehtiin sellasia jekkuja päivä sitten et, laitettiin liimaa pyörän istuimeen yhen mun ystävän. Sitte ku se meni kauppaan se kiljas et sen housut repes :D

      • Anonyymi

        XD
        ‼️ 👇 👇 👇 👇 👇


    • Anonyymi

      Miul on pari tooooosiiii hauska kokeilkaa ihmees!!!!

      Mie ja mun kaveri otettiin liimapuikko ja laitettiin naapurin oven kahvaan sitä, seuraavana aamuna se karjui ääh mun käsi jäi kiinni!!!!

      Kun ootte kaupassa etitte jonkun auton iha sma mikä mutta joku, sitten laitatte sinne kauppa kärryjä sen auton ympärille! Tulee mieleen että, se on varmaan aika haastavaa

      Tehtiin muovailu vahasta kakan näkönen pala ja sitte laitettiin vessan lattialle ja huuda äitiiiiiiii! ISII! Tai rakas, muru! Tääl on kakkaa lattialla :0

      Mee brawls stars siin ja tee omareita 2! Helppooo!!!!


      Kun heräät Ota kermavaahto kannu tai purkki mikä onkaan niin ota se ja laita sun isän, äitin, veljen, siskon, puolison käteen kermakasa ja sitten kutita sitä nenästä tai kaulasta höyhenellä tai jollain kutittavalla ja sitten se herää ja läimäyttää sen käden naamaan ja ne kermat pullahtaa sänkyyn! :D

    • Anonyymi

      LoL XD

    • Anonyymi

      No ihan hyvä

    • Anonyymi

      Me laitettiin joskus ykkösellä saippuaa koulun hanojen päälle ja juostiin seinän taakse. Pian kuulu jonkun kutosluokkalaisen huuto likaisesta hanasta!🤣

    • Anonyymi

      Siskon kaveri käänsi kotonaan kaikki taulut ylösalaisin, ja kukaan ei huomannut...

    • Anonyymi

      Vittu

    • Anonyymi

      No vaikka Pippelillä naamaan

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa pahvilaatikkoon joku pehmolelu. Sitten äänittää kissan maukunaa/koiran vinkunaa. Sit kaveri kattoo et hei, pahvilaatikos on eläin, sitku se ei eläin ei oo koira/kissa, se alkaa nauraa. Tää kannattaa tehä silleeen et jos kaveri on tulossa sulle, niin meet matkan varrelle jonkun aidan taakse jne. Jos siis tiiät, mitä reittiä kaveri tulee!! Voi kokeilla myös ohikulkijoihin., mutta jotku saattaa suuttuu...

      Sit on kans semmonen et pyydät kaverin vaikka ulos leikkimään. Sit oot värkännyt toisen kaverin kulkemaan miljoonaa kertaa siitä ohi, ja kun mulle tehtiin toi, olin silleen et ”toi näyttää siltä, että yrittää tehä mulle pränkkii ja on pahasti siinä epäonnistunut”. Sitten lopulta paljastatte sen.

      Ja on kans semmonen et pyydät kaverin teille. Sitten värväät taas jonkun toisen. Se esittää hullua, ja tekee kaikkee outoa. Sit lopulta se toinen kaveri, joka on tullut sulle kylään, on sulle silleen et ”hei pliis soita poliisille”.

      Näissä kahessa viimeisimmässä kannatta pukea/naamioida se ohikulkeva/hullu

    • Anonyymi

      Laita oreon valkoisen kuoruteen tilalle hams tahnaa

    • Anonyymi

      Laita jonku sun kaverin kenkään marjoja tai vettä kun hän vetää kennän jalkaan marjat liiskaantuvat ja jos siellä on vettä vesi purskahtaa ulos kivasti! 🤣

    • Anonyymi

      Etsin kirjekaveria entä te ollaankp

      • Anonyymi

        Mä asun Vaasassa


    • Anonyymi

      Mitä jekkuja te keksitte nerot pyh!

    • Anonyymi

      Laita läpinäkyvää teippiä lavuaarin siihen mini suihkuun ja kun ystäväsi avaa hanan vedet roiskahtaa hänen päälle

      • Anonyymi

        Huomenna aprilli päivä. Kaverin kaa tehää niin että otetaan kaijutin kouluun. Mennään vessaan ja laitetaan pelottavat maskit päälle. Ei laiteta ovea lukkoon tai valoja päälle. Laitetaan jotain kauhumusaa soimaan. Sit kun joku avaa sen oven säikytetään se.


    • Anonyymi

      Hei kulka hammastahna ja oreot mititänpäs

    • Anonyymi

      Tein just äske noi kaikki xd

    • Anonyymi

      Laita vessan lattialle vessapaperia ja pieneen myttyyn laitetut sukkahousut silleen että se näyttää pökäleeltä sit laita valot pois....... Toimii:)

    • Anonyymi

      Ruskeat sukkahousut siis

    • Anonyymi

      rickrollatkaa kaveri

    • Anonyymi

      Todella hyve pränkki tilaa lakko

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Kohta on aprillipivä, itse ajattelin kääntää luokan kellon ylösälaisin ja pistää jauhoja semmoiseen puhallin käsikuivaajaan.

    • Anonyymi

      tai hiusttenkuivaajaan.

    • Anonyymi

      Teippi hanaa

    • Anonyymi

      Tuukas pannaan

    • Anonyymi

      Sanokaa pöllö et haluutte panna

    • Anonyymi

      Haluutteko panna mua pilke Kulla tosk

    • Anonyymi

      Jos kaveri soittaa, niin vastaa hänelle:"Anteeksi, väärä numero".
      Toimii yllättävän usein, soittaja usein on kuitenkin sen verran ajatuksissaan, että vastaa vaistomaisesti "Ei haittaa" ja katkaisee puhelun.
      Muutaman kerran saanut kavereiden kanssa hyvät naurut tuolla jekulla.

    • Anonyymi

      Paina sen koneesta alt f 4
      Ja laita kone lepotilaan
      Ja laita hiiren pohjaan teippi
      -sit se ihmettelee mitä sen koneelle on käyny
      (Varmista eka et osaat sit poistaa siitä sen alt f 4)

    • Anonyymi

      Minun mielestäni yksi hyvä pila on että laittaa esim jonkun tarran sellaisen mikä näyttää että joku olisi hajalla niin voisi liimata esim ikkunaan näyttöön tai johonkin mihin ikinä haluat

    • Anonyymi

      Sano kaverille että saat jonkun lemmikin ja kun se kaveri uskoo sano aprillia aprillia syö silliä juo kuravettä päälle

    • Anonyymi

      𝙷𝚞𝚑 𝚗𝚘 𝚔𝚘𝚖𝚒𝚝𝚎𝚊/𝚙𝚒𝚖𝚙 𝚘𝚝𝚊 𝚝𝚘𝚒𝚜𝚎𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚎𝚗 𝚓𝚊 𝚓𝚞𝚘𝚔𝚜𝚎 𝚔𝚊𝚛𝚔𝚞𝚞𝚗

    • Anonyymi

      Oon vähän myöhässä, mutta pyydä jotain suomentamaan "Bkack fire monkey", se kuulostaa siltä kuin se tyyppi sanoisi, että hänestä tuli apina. 🤣

    • Anonyymi

      mul ei oo tollasta käsipyyhettä mut mun kaveril on, pitäskö tehä?

    • Anonyymi

      Moro kaikki karva perseet🩷

    • Anonyymi

      Laita kolikko hanan siihen mistä tulee vettä teippaa läpinäkyvällä teipillä sittenkun joku avaa hanan nii roiskuu sen päälle

      Pistä oven päälle kulho/ämpäri ja sittenkun kaveri kävelee vedet tippuu sen päälle

      Laita makarooneja pöntön kannen väliin varmista että ratisee

      Tee kaakaojauheesta jauhoista ja vedestä kakkapökäleen näköinen kakka

    • Anonyymi

      Juoda puolet coca-cola pullosta ja sitten täyttää se vedellä

    • Anonyymi

      Miten

    • Anonyymi

      No laita jääkaappiin kenkä ja siinä se

    • Anonyymi

      Joo mä tiedän yhen hyvän se on sellanen että laita muovikelmua siihen vesi suihkutus juttuun niin että se painuu alas ja sitte Kuka sen hanan avaa ni saa vesisuihkun päälle

    • Anonyymi

      Oon tehnyt joskus sellasen pränkin et mä otan puhelimen peilin ja sit mä painan sitä pitkään niin se näyttää ihan sellaselta kun puheli ois mennyt rikki.

    • Anonyymi

      Tapa itsesi

    • Anonyymi

      Hankkikaa vesipyssy, pissatkaa sen sisään ja ampukaa pissaa sen kaverin päälle

    • Anonyymi

      Sano kaverille että saat 2 e jos voit seisoo paikoillaan silmät kii ja korvat tukossa 2 minuuttia, vie se jonkun tyypin ovelle ja koputa oveen (varmista et kaveri ei kuule) mee piiloon jonkun läheisen puun taakse ja kato kun joku tulee avaamaan 😏

    • Anonyymi

      Hauskoja

    • Anonyymi

      Tätä oon testannut ja tää toimii.
      Laita vessan valojuttuun teippi nii se joka menee vessaa ei saa valoi päälle hahaha

    • Anonyymi

      Kerro kivoja jrkkuja

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe