led-valohoito

tästäkö apu?

luin led-valohoidosta, jossa käytetään sinistä led-valoa hoitamaan aknea ja sen jättämiä arpia. onko kenelläkään tästä kokemuksia?

ja.. ei taida olla sama asia ostaa tavallinen led-valo (esim taskulamppu) ja laittaa siihen sinistä polttimoa...?

5

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silk'n Clear?

      Ei ole kokemuksia, mutta mietityttää kovasti tuo gigantin myymä ihonhoitolaite, Silk'n Clear: http://www.gigantti.fi/product/pienkoneet/kauneuden-ja-terveydenhoito/terveys-ja-hyvinvointi/CLEAR1PDK001/silk-n-clear-ihonhoitolaite?scid=798

      Itse olen jo harkinnut kyseisen masiinan ostoa, mutta koska en ole löytänyt siitä mitään puolueettomia arvioita, on hyvin vaikea maksaa 250 euroa ja vain toivoa laitteen toimivan. Tuotteen yhteydessä ei ole myöskään mainintaa takuusta tai mistään, joten tulisiko siitä vain hyllykoriste loppujen lopuksi?

      Jos tietäisin, että tuo laite toimisi, olisin valmis välittömästi sijoittamaan tuon 250 euroa siihen. Toivottavasti joku kertoisi siitä kokemuksiaan täällä netin syövereissä!

      Ja mikä oleellisinta tässä aknetaistelussa: Never give up! The fight continues!

      • aurinkoapu

        ostitko laitteen? Ja toimiko?


    • Roni K

      Hei,

      olen kärsinyt aknesta puolet elämästäni. Käynyt iholääkärillä kymmeniä kertoja, kokeillut vuosien mittaa kaikkea mitä pystyy eri kosmetologihoidoista ruokavalioihin, syönyt myös eri lääkkeitä. 15 vuoden aikan olen löytänyt ainoastaan kaksi oikeasti auttavaa hoitoa:

      toinen on roaccutane lääkekuuri ja toinen led-valohoito.

      Roaccutane kuurien jälkeenkin ihoni taipuu herkästi akneen ja olen ylläpitänyt hyviä tuloksia led-kasvohoidoilla. Omistan nykyisin kotikäyttöön tarkoitetun valon , löytyy huuto.netistä led-kasvovalo nimellä. Suosittelen.

    • auringosta apua

      Onko joku oikeesti saanut apua tuollaisesta laitteesta? Kokemuksia kaivaten!.

    • ken tietää?

      Tämän minäkin haluaisin tietää - onko apua? Pitäisi kyllä auttaa, mielestäni myös Kela korvaa valohoitoa mutta en ole varma. Kävin taannoin kosmetologilla ja hän sanoi, että se on tehokas hoito mutta ainahan he mainostavat "tehokkaita" hoitojaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe