Miten saada tyttö petiin ?

Kalzze

Oon lämmitelly yhtä naispuolista henkilöä noin 2 kuukautta, mutta ei oikee onnaa et saisin sen sänkyy :S, niin mitä pitäis tehdä että saisin sen nopeiten sänkyy munkaa ? Mieluiten jotai Laillisia keinoja, please

Terveisin Kalle.

78

15885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jancuj

      Moi Kalzze ! Minulla on ollut sama homma poikaystäväni kanssa , olen itse 20 vuotias nainen ja miesystävääni en saa millään sänkyyn vaikka haluaisin . mutta viimeviikonloppuna vihdoin onnistuin , sanoin vain että pannaanko niin hän vain vastasi että mikä ettei ja loppu on historiaa !

      • vijaema

        hei ! aina pieni vihjailu ja esileikki on plussaa , sano naisellesi että hän on yhtä kuuma kuin hella kutosella niin sen pitäisi olla siinä , myös yksi hyvä keino on ,että ostaisit jotain "kättä" pidempää esim ruoskan ja ruoskisit häntä


      • tytöt-on-kultaa
        vijaema kirjoitti:

        hei ! aina pieni vihjailu ja esileikki on plussaa , sano naisellesi että hän on yhtä kuuma kuin hella kutosella niin sen pitäisi olla siinä , myös yksi hyvä keino on ,että ostaisit jotain "kättä" pidempää esim ruoskan ja ruoskisit häntä

        Tiedän että vähän myöhässä, mutta hellaan vertaaminen ja ruoska ovat huonoja esimerkkejä. En suosittele kenellekkään. Näin sä vaan säikäytät sen ja parhaassa tapauksessa jättää sut. Käsitelkää tyttöjänne/naisianne kuin kukkaa...... Siitä ne tykkää


      • Jokupaska

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Toimii testasin:)


      • Anonyymi

        Minäkin kokeilin käsitellä heilaani kuin kukkaa. Laitoin vähän kananpaskaa hänen juurelleen ja kaadoin vettä päähän. Kyllä muuten toimi!


      • Anonyymi

        hoe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokeilin käsitellä heilaani kuin kukkaa. Laitoin vähän kananpaskaa hänen juurelleen ja kaadoin vettä päähän. Kyllä muuten toimi!

        shasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokeilin käsitellä heilaani kuin kukkaa. Laitoin vähän kananpaskaa hänen juurelleen ja kaadoin vettä päähän. Kyllä muuten toimi!

        no terve virkaveli


      • Anonyymi
        vijaema kirjoitti:

        hei ! aina pieni vihjailu ja esileikki on plussaa , sano naisellesi että hän on yhtä kuuma kuin hella kutosella niin sen pitäisi olla siinä , myös yksi hyvä keino on ,että ostaisit jotain "kättä" pidempää esim ruoskan ja ruoskisit häntä

        Käykö pesäpallomaila?


      • Anonyymi
        vijaema kirjoitti:

        hei ! aina pieni vihjailu ja esileikki on plussaa , sano naisellesi että hän on yhtä kuuma kuin hella kutosella niin sen pitäisi olla siinä , myös yksi hyvä keino on ,että ostaisit jotain "kättä" pidempää esim ruoskan ja ruoskisit häntä

        naiselle pitaa vakuuttaa etta ehkasy on kunnossa. eli sanot et sulla kortsuja. ja vaikkei oliskaan niin rapisuttelet tyhjaa nortti askia munien kohalla toimii on kokemusta.


    • Kalzze

      Ite kysynyt monesti että pannaanko, mutta aina kieltäytyy, niin onko sulla mitään hyviä iskuvinkkejä? Ite koittanu melkee jokaista, kerranki sanoin että " Hyvä pylly, pääsenx koittaa?" mut sitte se lähti takas keittiöön kuorii perunoita :S

    • Kalzze

      Kerran ruoskin häntä ja pakotin petiin, mutta soitti poliiseille ja sain Rikosrekisterin, että haluaisin jonku laillisen keinon mutta hyvän. Kiitos jo etukäteen.

      • Se kuuluisa mielessä

        terve Kallze , ensinnäkin haluan kiittää mielenkiintoisesta otsikosta , itse olen paininut saman vaivan kanssa jo pari viikkoa , olen itse ujo lyhyt ja hieman tukeva , olen löytänyt seurahuoneelta muutama viikko sitten mehevän mimmi . siinä parin lasillisen jälkeeen puhuimme mukavia ja vaihdoimme kuulumisiamme . mielestäni meillä on samanlaiset puheenaiheet ja muutenkin olemme samanlaisia . mutta mikä neuvoksi kun hän ei anna . tai minä en uskalla pyytää ? olenko tavallista ujompi mies ? vai mikä mättää ? kiitos jo etukäteen kaikille viisaille ihmisille joilla on kokemusta näistä hommista


      • Hepsu2g4
        Se kuuluisa mielessä kirjoitti:

        terve Kallze , ensinnäkin haluan kiittää mielenkiintoisesta otsikosta , itse olen paininut saman vaivan kanssa jo pari viikkoa , olen itse ujo lyhyt ja hieman tukeva , olen löytänyt seurahuoneelta muutama viikko sitten mehevän mimmi . siinä parin lasillisen jälkeeen puhuimme mukavia ja vaihdoimme kuulumisiamme . mielestäni meillä on samanlaiset puheenaiheet ja muutenkin olemme samanlaisia . mutta mikä neuvoksi kun hän ei anna . tai minä en uskalla pyytää ? olenko tavallista ujompi mies ? vai mikä mättää ? kiitos jo etukäteen kaikille viisaille ihmisille joilla on kokemusta näistä hommista

        Itse tuossa tilanteessa, kertoisin hänelle kuinka haluaisit hänen posliini pilluaan, jos ei auta niin voit käyttää jotai esinettä jolla voisit saada hänet uhkailtua sänkyyn, jos sekään ei vielä auta niin koita vaan suoraan mennä asiaan ja yllätät hänet ja työnnät vaan kuivana kakkoseen. Terveisin 18Vuotias Nainen Helsingistä.


      • GRIZZZ
        Hepsu2g4 kirjoitti:

        Itse tuossa tilanteessa, kertoisin hänelle kuinka haluaisit hänen posliini pilluaan, jos ei auta niin voit käyttää jotai esinettä jolla voisit saada hänet uhkailtua sänkyyn, jos sekään ei vielä auta niin koita vaan suoraan mennä asiaan ja yllätät hänet ja työnnät vaan kuivana kakkoseen. Terveisin 18Vuotias Nainen Helsingistä.

        vittumainen asenne sulla on!!! Jätkällä on vaan vähän kokemusta ei mitään muuta, jos sinulle ei ole mitään asiallista sanottava niin miksi vitussa vaivat sun laski päätäsi


      • Viekää teidän naiset baariin ja ku ootte ottanu pari ni pyytäkää sit sänkyy


      • Hepsu2g4 kirjoitti:

        Itse tuossa tilanteessa, kertoisin hänelle kuinka haluaisit hänen posliini pilluaan, jos ei auta niin voit käyttää jotai esinettä jolla voisit saada hänet uhkailtua sänkyyn, jos sekään ei vielä auta niin koita vaan suoraan mennä asiaan ja yllätät hänet ja työnnät vaan kuivana kakkoseen. Terveisin 18Vuotias Nainen Helsingistä.

        Oletko itse kokeillut muka tuota taktiikkaa Hepsu2g4


      • lllllk
        GRIZZZ kirjoitti:

        vittumainen asenne sulla on!!! Jätkällä on vaan vähän kokemusta ei mitään muuta, jos sinulle ei ole mitään asiallista sanottava niin miksi vitussa vaivat sun laski päätäsi

        Voi jesus et sitten tajua että ap on feikki.


      • jdjj
        Se kuuluisa mielessä kirjoitti:

        terve Kallze , ensinnäkin haluan kiittää mielenkiintoisesta otsikosta , itse olen paininut saman vaivan kanssa jo pari viikkoa , olen itse ujo lyhyt ja hieman tukeva , olen löytänyt seurahuoneelta muutama viikko sitten mehevän mimmi . siinä parin lasillisen jälkeeen puhuimme mukavia ja vaihdoimme kuulumisiamme . mielestäni meillä on samanlaiset puheenaiheet ja muutenkin olemme samanlaisia . mutta mikä neuvoksi kun hän ei anna . tai minä en uskalla pyytää ? olenko tavallista ujompi mies ? vai mikä mättää ? kiitos jo etukäteen kaikille viisaille ihmisille joilla on kokemusta näistä hommista

        sellane tarina et nuoltii sit nulltii aika rajusti ja puristelin sen tissejä ja kuiskasin korvaan vittu mä haluun sua ni otti mu paida pois ja ruvettii riisuutuu :)


      • Anonyymi
        lllllk kirjoitti:

        Voi jesus et sitten tajua että ap on feikki.

        Eiköhän kaikki tajua että tää on feikki.. Mut vitun naurettavaa tollanen JOTA sinä et tajua xd


    • NNADE

      moikka . Olen putkimies lohjalta ja tykkään villistä kissoista , minä ehdotan että kerrot naisellesi missä mennään ja mitkä ovat halusi . Parhaiten saat sitä toosaa jos ostat ES tai Kiekon Nuuskaa !

      • Yle Läntinen -jesse

        XD


    • petrii13541

      Paras tapa olisi ehkä maksaa hänelle seksistä, ylensä noin 5-50euroa riittää ulkonäöstä riippuen.

      • Olipahauskaa

        He he


      • Anonyymi

        ihan hitvee vitun kyrpä


    • Janneli007

      Itselläni sama ongelma, katsellut tyttöjen perseitä prisman penkillä noin 5metrin etäisyydelä. mutta haluaisin päästä tosi toimiin, voiko joku auttaa ?

      • Seksikässss

        Mult saa ja muute perse o iso😏. Pillul vaa🍑


      • Anonyymi
        Seksikässss kirjoitti:

        Mult saa ja muute perse o iso😏. Pillul vaa🍑

        Haluatko mua ;)😉 Tykkään tommosista naisista😊


      • Anonyymi
        Seksikässss kirjoitti:

        Mult saa ja muute perse o iso😏. Pillul vaa🍑

        Multakin saa tussua 😏😏😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multakin saa tussua 😏😏😏

        Ikä


    • :DDD

      hah hah....maaninen psykoosipotilas päästetty vastoin ylilääkärin selkeää ohjetta taas tietokoneen ääreen. Suusta syljetyt lääkkeetkin taitaa löytyä potilaan patjan alta..

      Palsta-asiantuntija.

    • tosimies olen

      Ota tilanne haltuusi MIES. Ota tyty syliisi ja sano että hän on niin upea että haluta lemmiskellä NYT! Pusuja niskaan ja pientä hyväilyä mutta tiukassa otteessa-jos vielä vikisee ettei halua-juokse karkuun eläkä odota enää toista 2kk settiä..halukkaita on tarjolla muitakin...

    • Ex pimp

      Jos se on kiinnostunut sinusta oikeasti niin auttaa, että alat osoittaa kiinnostusta muita naisia kohtaan. Kohta sua talutetaan kravatista kamariin. Jos taas ei ole kiinnostunut, niin sut on friendzonetettu tehokkaasti ja 2kk on kyllä liian pitkä aika hukattavaksi lyhyestä elämästä kenenkään yhden naisen eteen.

      • dfghjkgthjk

        Tämä on huonoin mahdollinen tapa saada nainen kiinnostuneeksi. Tämä on varma keino päättää parisuhde. Jokainen kokeillut tietää sen.

        Tässä tapauksessa miehen pitäisi osoittaa, että on kiinnostunut naisesta oikeasti ja koska hän ei ole sitä osoittanut, niin mitä turhaan odottaa seksiäkään. Jos naista kiinnostaisi vain seksisuhde niin hän olisi seksiä harrastanut jo aikaisemmin. Nyt kuitenkin odotukset selvästi ovat parisuhde ja jos mies ei sitä halua, niin sitten kannattaa vaan etsiä seksisuhde jostain muualta. Parisuhteessa pitää osata KOMMUNIKOIDA, pitää pystyä kysymään mitä toinen haluaa suhteelta ja mitä ei. Nainenhan voi etsiä ihan vaan kaveriseuraa, jos mitään ei ole keskusteltu.

        Avainsana on siis keskustelu. Jos ei pysty keskustelemaan, niin ei tule koskaan saamaan toimivaa parisuhdetta.


    • Tissit on best

      Mä vaan sanoin mun tyttö ystävälle että mun mulkku on ihan vitun kovana ja se vastas että kaipaatko hierontaa.

    • Jassöör

      Tytöt jotka on vaikeita tapauksia (joista olin kiinnostunut) niin poistan yleensä heti kun huomaan ettei siitä mitään tule. Kännykästä ja facebookista jos se on kavereihin ehtinyt. Mulla on oikeasti nuppi nyt niin täynnä vaikeita tyttöjä että en vain jaksa niitä, ollaan kiinnostuneita mutta jätetään kertomatta siitä poikaystävästä. Jos et herää illan päätteeksi sen tytön vierestä niin tuskin tulet koskaan heräämään.

    • homonneuvoheterolle

      Jos olet mies puolinen henkilö niin keitä sille akalle kahvit ja pistä tyrmäys tippoja kahvin sekaan. Ja heti kun hän nukahtaa niin kanna se makuu kamarin sänkyyn lukitse ovi ulkopuolelta ja poistu paikalta äläkä koskaan palaa.

    • Tziizus

      Ei ne kunnon tytöt sinne sänkyyn heti hyppääkkään!
      Ehkä hei ne haluu hieman muutakin sisältöä elämäänsä ja ne jotka taas sängyssä viihtyy onkin valmiita kiertopalkintoja!

    • molo-jooseppi

      Jos olet vähänkin julkkis, niin jono muodostuu sormia napsauttamalla. Jos ole tavais,
      niin voit joutua tyytymään sätkälle ja kaljalle tuoksuviin kapakkaruusuihin, joilla sloggyissä on kunnon jarrutusjälkiä. Kunnon tytöt tahtovat muutakin, kuin seksiä.

    • grenfors

      Pistä muna perseeseen

    • Hierovaan

      Ryhdyt hyväilemään, hieromaan naisen niskaa, hartioita hitaasti sopivalla voimakkuudella, avaat ritsikat pois tieltä, muista hyvältä tuoksuva hierontaöljy rypsiöljy ei käy. Kaikki naiset pitävät, nauttivat hieronnasta jatkat si hierontaa siirtyen koko ajan alemmas, alaselkään, pakaroille reisille kyllä siinä tyttö/nainen on lämmennyt paikat märkänä, tuoksuvina. Siitä hyvä edetä riisut vain itsesi nainen kyllä haluaa munaa. On toiminut itsellä.

      • Miksi rypsiöljy ei käy? Luonnontuote... pitää erikseen jotain kemikaaleja ostaa?


    • RankkaRinkka

      Siis miten helvetissä joku jaksaa roikkua yhden naisen perässä kaksi kuukautta? Kyllä se on niin että ellei haarat aukea parissa-kolmessa viikossa korkeintaan, niin minä kyllä heivaan sen naisen. Kalaa kuitenkin on meressä niin paljon kun jaksaa ammentaa ja vielä sellaista kalaa, joka antaa tosaa paljon pienemmällä työlläkin. Joten aloittajalle vinkki että vaihda naista, kyllä tuossa ajassa olisi pitänyt jo jotain tapahtua jos nainen todella olisi sinusta kiinnostunut!

    • Kaupungin_rumin

      Se tyttö on vaan sun "kaveri". Se ei ole mulukkua vailla, varsinkaan sulta. Kato vaikka peiliin.

      Jos siltä jostain syystä pimpsaa saat, niin kyllä siitä raiskaussyyte myös nostetaan.

    • Akseli_kallen_auttaja

      Juota känniin ja pane. Ota kuitenkin akti videolle, jolloin voit todistaa, että et käyttänyt naista hyväksi.

    • nimimerkkitissiboy

      kuules nyt kalle! jos kahdessa päivässä haarat eivät aukea heitä se ämmä mereen!!!!


      terveisin isäsi,,,,,,

      • Jos ei ensimmäisen illan aikana haarat aukee niin valmista tavaraa kiertoon! Tällä periaatteella löytyy nopeasti tatille kostea kolo.


      • dingdong8

        Kysymys kuuluukin, etsitkö vain seksiseuraa vai etsitkö parisuhdetta. Tuohon tyyliin kun jatkaa pidempään, niin kukaan nainen ei enää huoli muuta kuin seksiseuraksi. Kukaan ei halua kiertopalkintoa vaivoikseen, kun kunnollisia ja taudittomiakin miehiä löytyy.


    • aikapitkään

      Eiköhän tuo oo jo Kalzzella onnistunut jos on vuodesta 2011 asti vongannut..

      • Anonyymi

        Tuskimpa.


    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Khhgf

      Voit yleistää asioita ja kysyä, tekeekö naisillakin välillä mieli, miehillähän se on ehkä tunnetumpaa. Jos vastaus on, ettei tee, kannattaa vaihtaa kohdetta.
      Jos taas tekee... ja sanot, että sinulla tekee... siitä se lähtee

    • Ripulirannehuora

      sano et onx su faijas leipuri ku sul o noi isot tissit ja sen jälkee nii meet vaa bängää sitä kakkosee ja ygöses

    • Pannut13vuotiasta

      ap on selvästikin sisäänpäin kasvanut läski, joka ei saa pillua edes kaupugin kovimman yökerhon lihatiskiltä. MENKÄÄ TÖIHIN

    • Kiihota häntä sanoin, ajatuksin ja ole hänelle hellä. Suutele häntä - sanot, että haluat oppia suutelemaan tai sitten haluat opettaa hänelle sen minkä osaat. Suuteleminen voi johtaa teillä siihen, että hän alkaa lämmetä. Hyväille myös häntä - sano, että haluaisit olla hänellä hellä. Ole häntä lähellä ja katseltakaa sylikkäin vaikka jotain elokuvaa. Pyri vähitellen lähemmäksi ja olkaa vartalo toisiamme vastaan. Vähitellen hän tottuu läheisyyteesi ja tulee sallivammaksi. Saat edetä ajanmyötä hänen vartalollaan herkemmille alueille. :)

      Tarjoa hänelle vähän alkoholia. Kerro vaikka se, että eräs tuttu kehui Sinulle Ampiaista (3/5 Coca-Colaa, 1/5 banaanilikööri, 1/5 vodkaa). Jos hän ottaisi yhden lasin uteliaisuuttaan ja sitten toisenkin, kun se maistui hyvältä. Pieni määrä alkoholia veressä nostaa naisen haluja ja vie estoja pois. Kaksi pientä lasillista makeaa juomaa voi olla ratkaiseva siihen, että hän heltyy. Älä yritä kaikkea ensimmäisellä kerralla vaan ole kärsivällinen.

      Älä juoda häntä humalaan vaan ole herrasmies ja rakasta häntä. Yritä kertoa mahdollisimman rehellisesti tunteesi häntä kohtaan ja hymyile hänelle. :D

    • blondiewoman

      Mulla nopeiten on ne miehet saaneet mut sänkyyn keillä on hyvä huumorintaju ja hyvä energia ja jotka vaikuttaa aidosti kiinnostuneilta seurastani :) eli sellaiset joiden seurassa pystyn rentoutua ja kenen kanssa on hauskaa. Tärkeää on myös riittävä fyysinen kontakti, halailu, suukottelu, hartijoiden hieronta, reiden puristus jne.

    • 55påkeS

      pienet napanderit ja sitten suoraan asiaan, nainen voi periaatteesta vastustella mutta tykkää kuiteskin

    • TyynessäVedessä

      Älä sorru vonkaamiseen jankuttamiseen, vaan toimi. Rentouttava hieronta hyväksi havaittu keino, aloitat niskasta, hartioille alaselkään siitä pakaroille pöksyt jo riisuttu ilman vastustelua katsos ylhäältä aloitettu hieronta tehnyt tehtävänsä nainen nauttii on rentoutunut. Jokainen nainen pitää hyvästä hieronnasta.

    • espoo19v9898

      Täällä ois 19 vuotias tummat piirteet komea ja treenaan ja tosiaan haluan kokea seksiä 30-45 vuotiaan kanssa miksei 50 vuotiaskin. Aina unelmoinut vanhemmasta naisesta. Asun espoossa. Jos joku vanhempi nainen näkee niin ota yhteyttä kik messengerissä nimellä espoo19v. En nyt heti ala nimiäni kertomaan tässä, mut voin ottaa suhun yhteyttäki jos laitat jonkun numeron tai tällästä ja kik messengerin voi helposti lataa play kaupasta tai appstoresta ja teet tunnuksen menee n 1min. ota rohkeesti yhteyttä voin tulla kauaskin ku halaun oikeesti vanhempaa!:D

    • mikakaakinenplays96

      ihan hyvää tuo tuommoinen kukaan ihminen ei ole saari

    • Anonyymi

      Vittuku mikkää leikit auta pilluu mitenkää tuu. Kohta lähtee sielu myyntii saatana.✔✔

      • Anonyymi

        Sitä se on noiden Suomi femakkojen kanssa.Mitä jos yrittäisitte ulkkareita kun naiset tekee samaa..


    • Anonyymi

      Koita esittää yli ekstroverttiä mutta samalla mystistä kunnollista pahaa poikaa joka tulee rankoista oloista ja on tosi vaarallinen mutta samalla turvallinen, rauhallinen ja kiltti.
      Sun pitää olla samalla tosi fiksu mutta sillain ah niin "IHKU IHKULLA" tavalla hölmö. Tulee olla myös elämänkokemusta eli sulla pitää sekunnin murto-osassa olla laadittuna vastaus jokaiseen kysymykseen mitä ihastuksesi kohde sulle esittää. MUISTA myös että vastaus tulee esittää aina niin että siinä pitää olla jotain mikä saa kohteen vähän hämilleen ja miettimään. Niin että siitä saa draamaa aikaan. TÄMÄ kaikki sekunnin murto-osassa. Jos et tohon kykene, oot tylsä sika joka ei osaa ajatella naisen tunteita.

      Edelliseen lisäyksenä vielä että naisen tehtävä on olla hiljaa ja kuolleen vakavalla naamalla. Se tarkkailee miten on saanut sun remminsä perään ja käyttää sitä oman itsetuntonsa pönkittämiseen, todennäköisesti jauhaa susta paskaa jokaiselle kaverilleen( eli sen hetkisille liittolaisilleen, naiset on toisilleen pahimpia psykopaatteja mitä löytyy, miehet saa kärsiä siitä vaan osan).

      Jos sä meet kertomaan tunteesi tolle kohteelle, voit ehkä parhaassa tapauksessa olla hänen valkoinen ritarinsa ja kahvin ja krääsän ostaja, kävelevä visakortti ja henkinen paskaämpäri, niin pitkään kunnes kohde on imenyt susta kaiken positiivisen energian ulos TAI on löytänyt itelleen mielestään sopivamman uhrin

    • Anonyymi

      Kaks kuukautta on kyl aika vähän jos ette siis ees viel seukkaa. Mut siis jos vaa haluut nukkuu tyypin kaa etkä seukkaa nii maybe yritä jotai toista? Ei oo mitään järkee tuhlaa kaht kuukaut yhteen tyyppiin. Ja jos siis seukkaat sen kaa nii too bad sit joudut vaa venaa

    • Anonyymi

      Kysy, että takaa , edestä vai sivulta. Tahtovat päättää itse nääs.

    • Anonyymi

      OK ELI EKA MITÄ TEET ON.... KUISKAA SEN KORJAAN JOKA KERTA KU HALAATTEE SEMMOSEL RAUHALLISELLA TAVALLA '' RI DI DI DI DUU'

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaksikuukautisista näpit irti saatanan perverssi!

    • Anonyymi

      haluaisin löytää tyttöystävän auttakaa m,inua

      • Lataa tinneri ja swaippaa kaikki oikealle. Heti eka mätsi ja sinulla on kohta tyttökaveri. Muista että ronkelit runkkaa.


    • Anonyymi

      Jos kaksi kuukautta ei ole tuottanut intohimoa, ei sitä tule eikä ole olemassa. Usko pois. Nyt.

    • Anonyymi

      Jos tyttö on tullut äitiinsä niin se antaa, jos taas isäänsä se pyytää - vanha tuntemattoman sotilaan lause pitää edelleenkin paikkaansa.

    • Anonyymi

      parikymppiä seteliä niin johan löytyy pimppiä ja lapsiakin satasella saat itselle jos haluat kaikkialla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe